De stage

Wat vind je van het verhaal?

  • Interessant

    Stemmen: 30 34,9%
  • Geweldig

    Stemmen: 52 60,5%
  • Gaat

    Stemmen: 3 3,5%
  • Mwa

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal stemmers
    86

JustFerry

Toplid
Ik voelde me net als een klein kind. Thea had me aan de hand meegenomen naar de verschoonruimte. Voordat we in de ruimte stonden liet ik nog wel een paar scheetjes en uiteraard bestonden deze niet alleen allemaal uit gas, maar uit poep. Terwijl ik liep, voelde ik ook dat mijn luier aan de achterkant steeds verder gevuld werd.

Toen we in de verschoonruimte stonden, begon Thea mij gelijk al uit te kleden. Binnen enkele minuten stond ik voor haar in alleen mijn luier. “Komt er nog meer?” Vroeg Thea, terwijl ik nog enkele scheten liet. Met een rood hoofd, zei ik stilletjes dat ik het niet wist. Ik had wel eens een poep ongeluk in mijn luier, maar meestal was dit in de ochtend.

Thea glimlachte en gaf me een knuffel. “Geeft niet manneke, je kan er ook niks aan doen. Maar voordat ik je dalijk voor een tweede keer moet verschonen van een bah-luier. Lijkt het mij best als we even wachten totdat je lichaam volledig klaar is.” Als reactie knikte ik ja naar haar. Het maakte dus volgens mij niet uit dat dit gebeurde dacht ik, nou dan kan ik net zo goed gelijk alles eruit poepen dacht ik. Met die gedachte, zette ik wat extra druk op me kont en nu voelde ik echt hoe een berg shit de achterkant van mijn luier vulde. Man wat voelde dat lekker, dacht ik.

Dit alles gebeurde terwijl Thea mij in haar armen hield. Ik voelde me hierdoor echt klein... nee ik voelde me hierdoor net als één van de clienten, een gehandicapte jongen die verzorging en begeleiding nodig had. Stiekum wenste ik dat ik net zoals de rest in een box kon slapen, dat ik volledig zoals zij verzorgd zou worden. Maar dat was uiteraard alleen een wens, in mijn hoofd hadden deze mensen het goed. Geen zorgen over school, cijfers, vrienden, geroddel en alles wat er in mijn leven bij kwam kijken.

Ik werd uit mijn gedachte gehaald door Thea die vroeg of alles eruit was. “Denk het...” Zei ik zachtjes. “Zeker weten?” Vroeg Thea. Als reactie knikte ik zachtjes ja naar haar, waarna ze mij nog een brede glimlach gaf. “Helemaal goed, kom dan gaan we je een schone broek omdoen.” Zei ze, terwijl ze me op de verschoontafel begeleide.

Toen ik erop lag met mijn rug, maakte ze de plakkers van mijn luier los. Ik voelde gelijk de frisse lucht tegen mijn edelen delen komen terwijl ze de voorflap van mij luier tussen mijn benen trok. Tegelijkertijd rook ik ook de rioollucht van wat ik in mijn luier gemaakt had. Maar Thea trok geen spier van afkeer of walging. Nee zij bleef liefdevol tegen mij praten. “Zozo, je heb je best gedaan meneer.” Zei ze, terwijl ze de natte voorkant van mijn luier gebruikte om de shit van mijn kont te vegen. “Sorry” Zei ik met een rode hoofd. Maar Thea kijk mij begripvol aan, “Geeft niet manneke, je bent niet de enige die ik verschoon met een poepluier” zei ze terwijl ze me omdraaide op de verschoontafel om vervolgens mijn vieze luier onder mijn kont weg te halen. Ik voelde hoe ze met natte billedoekjes mijn kont poepvrij begon te maken, man wat voelt dat lekker terwijl ik haar hand over mijn kont voelde gaan.
 

JustFerry

Toplid
Komt nog meer, alleen mijn iPad was maar iets van 10%, haha vind korte teksten tikken met me iPhone niet erg, maar verhalen zoals dit schrijf ik liever uit op de iPad. :p
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Blijft een mooi verhaal, leuk dat er weer een vervolg is. ;) :)
Hoop dat we nu niet zolang hoeven te wachten.:p
 

JustFerry

Toplid
In een paar minuten had Thea alle poep van mijn billen, bilnaat en kontgat weg geveegd. In mijn hoofd voelde dit enigszins eigenlijk wel raar aan, maar anderzijds voelde de aanraking en zorg die ik kreeg erg lekker aan. Uiteraard gaf het mij ook echt het gevoel dat ik nu niet veel anders was dan de rest van de clienten. Namelijk een gehandicapte jongen die net als een baby volledig verzorgd moest worden.

“Zo, dan is mijn favoriete vent weer schoon!” Zei Thea met enthousiaste toon, terwijl ze een schone luier uitvouwde en onder mijn kont neerlegde. “Favoriete vent?” Vroeg ik met een zachte stem en een rode hoofd. “Ja” Zei ze terwijl ze me terug rolde op me rug en op de schone tena luier. “Denk je dat je zo weer een tijdje schoon kan blijven?” Vroeg ze terwijl ze de voorflappen van mijn luier tussen mijn benen doortrok. “Ehm hoop het” Zei ik, natuurlijk heb ik alles wel eruit proberen te halen dat ik kon, maar of dit alles was wist ik ook niet echt.

“Geeft niet hoor, maar we hebben dalijk spelletjes die we gaan doen en kan dan niet gelijk je verschonen als je weer een bah luier heb. We hebben wel iets om ervoor te zorgen dat je geen zorgen hoeft te maken erover, maar dat hoeft niet.” Zei Thea, ik wist niet wat ze bedoelde met oplossing, maar vond een poepluier verschoning niet zo heel erg en al helemaalniet om met een bah-luier rond te lopen. “Nee is goed zo.” Zei ik, die oplossing mag ze wel een andere keer bij mij doen dacht ik. “Is goed” Zei ze, terwijl ze de plakkers van mijn luier vast maakte.

Ze controleerde nog even of ze de luier goed had omgedaan bij mij om vervolgens mij van de douchebrancard te halen en me helpen met aankleden. Dat laatste hoefde ze niet te doen, maar ik hield haar uiteraard ook niet tegen. Toen ze klaar was, gingen we beide weer naar de groepsruimte en kreeg ik toen we ernaartoe liepen nog een speels klapje op me kont van Thea.

Ik ging weer zitten op met stoel en wilde weer een sip nemen van mijn thee, maar deze was alweer koud geworden. Ach dacht ik, mijn luier is toch weer zo nat, dus wordt straks vast nog wel een keer verschoond.

De rest van de middag was gevuld met het begeleiden van de clienten met spelletjes. Ik had twee clienten die ik begeleide met het plaatsen van blokjes in de juiste vormen. Opzich was dat erg leuk om te doen. Onder de spelletjes, merkte ik op dat mijn luier inderdaad wel weer nat begon te worden. Het is dat ik er niks aan kon doen, maar stiekum voelde het vaak ook wel erg lekker. Alweer had ik de gedachte dat hoe deze clienten hun leven leidde, dat het een beter leven was op sommige vlakken dan mijn drukke tienersleven. Natuurlijk begreep ik dat de meeste aan medicatie zaten, allerlei verschrikkelijke dingen hadden meegemaakt in hun jonge leven. Maar het gaf me ook wel voldoening dat ik deze mensen zelf kon blij maken en ondersteunen met wat ik aan het doen was.

(Korte aanvulling, uiteraard komt er nog veeeeeeel meer aan, ik probeer het verhaal zo getrouw mogelijk te houden met de ervaringen/herinneringen van toen.)
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Bedankt ook voor dit deel had niet verwacht dat je vandaag direct 2 delen zou plaatsen maar, geweldig.
Doe maar, rustig aan we zien het volgende deel wel verschijnen.
 

ABDL_d

Sociaal emotionele leeftijd 0-6 maanden
Zalig verhaal. Ik heb ook stage gedaan in een instelling waar ze een mentale leeftijd hadden van enkele maanden oud. Had zalig geweest mocht ik zelf zoiets meegemaakt hebben.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Nog niet klaar Stage in luiers S 121
Lucas18 De luier Stage L 109
Similar threads


Bovenaan