de Tweeling

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 1,4%
  • 7

    Stemmen: 3 4,3%
  • 8

    Stemmen: 7 10,0%
  • 9

    Stemmen: 12 17,1%
  • 10

    Stemmen: 46 65,7%

  • Totaal stemmers
    70

LV

Toplid
Tja, op zich is het verhaal nu af. Ik heb net het allerlaatste, afsluitende hoofdstuk (92) geschreven.

Maar... Hoe kan ik dit plaatsen zonder dat de website automatisch censureert? Help!

LV
 

LV

Toplid
Bedankt voor alle complimenten en belangstelling voor (het vervolg van) dit verhaal.

Vanaf nu zal ik regelmatig een nieuw deel van dit verhaal - als PDF - plaatsen (= 8 delen = 92 hoofdstukken). De PDF plaats ik als bijlage aan het allereerste bericht in dit topic.

Dit verhaal is volledig afgerond en heeft een echt einde... althans... dat vind ik zelf... Een goed verhaal verdient tenslotte een afsluiting.

Veel plezier met (her-)lezen, LV!
 

LV

Toplid
Net alweer het tweede deel geplaatst, met opnieuw negen hoofdstukken.

Ik krijg nog niet echt reactie terug. Willen jullie de volgende delen nog wel? :D

LV
 

Someone

Gewaardeerd Lid
LV zei:
Net alweer het tweede deel geplaatst, met opnieuw negen hoofdstukken.

Ik krijg nog niet echt reactie terug. Willen jullie de volgende delen nog wel? :D

LV
Van mij zou je alle 9 delen al online mogen zetten zit nog steeds met spanning te wachten hoe het verhaal eindigt.
 

LV

Toplid
Er komt zeker meer...

Maar ik wil wel wat meer lezers, hoor. Ik heb er zo mijn best op gedaan... ;)
 

?????

Beginneling
Jammer dat het nog geen nieuwe delen zijn, maar de oude zijn ook nog steeds prachtig!

(je hebt 73 downloads, dat betekent dat zeker 40 verschillende mensen je verhaal al hebben gelezen
en waarschijnlijk komen er binnenkort nog veel meer die het nog zullen gaan lezen dus eigenlijk zijn het er voor nu al behoorlijk veel)
 

Koekie

Gewaardeerd Lid
Ja,

Deel één en twee had ik zo snel uit, nu wil ik de rest ook.
Of moeten we Sandra even op je los laten?
 

LV

Toplid
Ik heb nu deel 3 ge-upload.

Volgens mij komen we hiermee heel erg in de buurt van laatst gepubliceerde hoofdstuk.

Nog eventjes geduld dus voor nieuwe hoofdstukken.

Laat maar horen wat je er tot nu toe van vindt.

Groetjes, LV
 

LV

Toplid
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Nieuwe hoofdstukken. dance

Althans... Ik hoop dat jullie zo reageren.

We zijn op de helft. Vier delen geplaatst, nog vier te gaan.

Toch vind ik dit minder leuk dan om de twee of drie dagen een hoofdstukje plaatsen.

LV
 
Bovenaan