De vakantie van 3 meiden. (-18) DL ML TL WL PB DR NL PL OL

Real Madrid

Gewaardeerd Lid
Mijn 2de verhaal. Vooraf wijs ik je even door naar mijn verhaal bij C, een zeer leuk verhaal waar ik zeker nog wat verder mee ga schrijven.
Het is een vervolg verhaal. Het gaat over 3 meiden die op vakantie gaan naar Amerika, maar ook alledrie van luiers houden. Ze heten Nathalie, Femke en Sophie. Enjoy!

Naaaaaat? Schreeuwde Sophie door de kamer. Ze waren in hun huis dat ze met z'n allen hadden gekocht, en ze hadden net afgesproken dat ze op vakantie gaan naar Amerika met zijn drietjes. Ja schat, wat is er? Heb je mijn babypoeder gezien? Ik begin uitslag te krijgen en dat wil ik voorkomen. Ehm.. Badkamer, 2de kastje. Dank je! DE KOFFIE IS KLAAR! Gilde Femke door het huis. Het waren 3 hysterische meiden dus af en toe moest er flink geschreeuwd worden. Als schrijver van dit verhaal zal ik de meiden even omschrijven. Nathalie was een spontane meid, die wel van wat actie hield, maar ook heel rustig kon zijn. Ze had bruine ogen, en ook bruin haar. Femke was al helemaal erg, die was niet rustig te krijgen. Blauwe ogen, hele witte tanden en blond haar tot haar middel maakten deze vrouw tot wat ze is. Sophie is de oudste, ook al zijn ze alledrie 20 jaar. Ze gedraagt zich daar ook naar, wat tot hilarische situaties kan leiden. Ook kan ze net als de andere 2 heel erg gek doen, maar meestal is ze vrij rustig.

Toen ze elkaar voor het eerst ontmoette klikte het meteen en na een paar "slaapfeestjes" waren ze niet meer van elkaar weg te denken. Ook houden ze allemaal van luiers, wat ook erg leuk is, omdat ze elkaar steeds moeten verschonen en de hele luierwereld van onder tot boven kennen.
Eindelijk zaten ze eens rustig aan de keukentafel te overleggen wat ze nou wouden doen. Ze wisten dat ze zeker langer dan een maand willen blijven, maar hoe lang zouden ze wel kijken. Het was guur weer buiten, en de open haard stond aan, waardoor het een lekkere lente avond was. Kijk, begon Femke. We willen allemaal naar een grote stad. Nat wil naar Los Angeles, Soof wil naar New York en ik wil naar San Francisco. Laten we dat gewoon allemaal doen. Ja, zei Sophie. Dat lijkt me wel het meest voor de hand liggend. Maar ik wil ook wat wandelen in Arizona. En ik wil ook de Grand Canyon zei ook Nathalie. Maar ik wil naar Death valley.

Na een hoop gebekvecht waren ze er over uit dat ze het allemaal gingen doen. Zullen we op 28 Juni weggaan? Dan begint de zomer net maar is de schoolvakantie nog niet begonnen, waardoor het nog rustig is. We gaan wel met het vliegtuig toch? Vroeg Femke. Tuurlijk lieverd. Zei Sophie. Willen jullie me eerst verschonen? Mijn luier is behoorlijk vol. En dat wouden Femke en Nathalie wel. Ze liepen toen naar de verschoonkamer die helemaal vol stond met luierspullen. Het grootste wat opviel was de commode, en Sophie ging er meteen op liggen. Femke deed de plakstrips los, en gaf de behoorlijk volle luier aan Nathalie die hem in de luieremmer gooide, en toen een nieuwe luier pakte. Billen omhoog, gebood ze en braaf deed Sophie dat, waarna ze de luier onder haar kontje schoof en Femke dat strips weer kon vastmaken. Met allen is dat zo gepiept, en toen gingen ze kijken wat ze nog meer gingen doen. Aangezien ze pas over 2 weken weggingen was het nog te vroeg om tassen in te pakken, dus gingen ze maar naar de winkel om eten te kopen.

Ze hadden een kort rokje, waardoor de luier alleen nog maar meer opviel, omdat je ook zag dat hun billen veel groter was dan normaal. Het wond de meisjes alleen maar op, en al helemaal toen veel mensen naar ze keken. Femke voelde al dat ze wat krampjes had in haar buik, maar ze wou het voor het perfecte moment bewaren. De meiden hadden geen zin om veel te koken, dus ze kochten maar 3 pizza's die je zo in de oven kan doen. Verder kochten ze nog een pakje sigaretten, aangezien Femke en Nathalie roken, maar Sophie wil er ook nog eens eentje opsteken. Toen ze in de rij stonden hield Femke het niet meer en drukte alles eruit, wat je hoorde en rook. De meiden kregen gelijk een slappe lach en Femke kreeg er een rood hoofd bij. De mevrouw achter de kassa begon haar hand voor haar neus te doen, omdat er een poeplucht in de winkel hing. Omdat de opwinding zo groot was liet Femke ook nog maar een plas lopen, wat je natuurlijk ook hoorde sissen. Toen ze uit de winkel stonden was de luier van Femke 3 keer zo groot, en ook haar kont was ook heel erg dik.

Toen ze thuis waren gingen ze maar even op de Wii, wat ook een verslaving was. Ze zaten er elke dag achter, maar nu waren ze wel erg melig. Toen Nathalie aan de beurt was om tennissen hield ze het niet meer en liet ook maar een plas lopen, waardoor de sfeer alleen nog maar beter werd. Ze maakten ook een fles wijn open en gingen eens lekker er bij zitten. Ze besloten een spelletje te doen, namelijk "Kolonisten van Catan". Toen ze halverwege waren deden ze de pizza's erin. Toen ze lekker aan het eten waren hoorde ze gepruttel bij Sophie vandaan komen, wat zeker geen plas was. Sophie lachte alleen maar en schonk haar wijnglas nog maar wat voller. Toen ze die ook naar binnen goot was de fles al weer op, wat misschien ook wel beter was als je geen dronken meisjes wou hebben. Ze besloten maar naar bed te gaan, omdat het al erg laat was. Ze liepen weer naar de verschoonkamer en pakten er 3 dikke nachtluiers uit en binnen vijf minuten lag Femke op de commode, en ze waren wel nieuwsgierig hoe erg de schade was. Toen ze alleen maar de luier openmaakten stonk de kamer al een uur in de wind.

Na een kwartier hadden de meiden de luiers al weer aan en gingen lekker naar bed.


Ik weet het, een beetje kort, maar ach..
De volgende keer gaan ze al weg.
Misschien maak ik dat vanavond al, als ik zin heb.
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
echt een kort maar krachtig verhaal
ben benieuwt wat de meiden nog meer gaan beleven??

Luieluieraar
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 100
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan