Nog niet klaar De vakantie

Hallo dit is me eerste verhaal! Het speelt zich af toen ik ongeveer 8 was. Laat weten wat je ervan vindt in tips zijn altijd welkom. het is deels waar maar vooral fictie.

De laatste dag school eindelijk. Ik heb gescheiden ouders en moet altijd lang rijden naar papa maarja het is wel altijd super gezellig daar! Ik wist eigenlijk niet waar we op vakantie gingen volgens mij zei papa frankrijk ofzo. Ik was al de hele dag aan het dag dromen over de vakantie die op me stond te wachten..... tringggg jaaa ik loop naar buiten een daar staat papa al klaar voor de vakantie! We gingen dus naar frankrijk samen met een vriendin van papa en haar zoontje. Ik kan het erg goed met hem vinden. Hij is wel wat jonger 4 volgens mij.

Na een lange auto rit komen we aan op de camping, nouja camping we hadden een soort huisje. Het zoontje van de vriendin van papa (sofia) heete max omdat hij nog niet zindelijk was droeg hij luiers. We waren alles een beetje op aan het zetten in het huise totdat ik langs een kamer liep. Daar zag ik max liggen ik keek goed en zag dat zijn luier werd verschoond. Ik kreeg een soort raar gevoel van binnen een soort... jaloezie. Ik liep snel door om papa te helpen.

daarna mochten ik en max gezellig spelen op de camping. We hadden een bal meegenomen en waren een beetje aan het over spelen totdat max ineens stil bleef staan. Ik zag hem een beetje moeilijk kijken en rood worden maar ik had niks door we gingen gewoon verder met spelen. Totdat ik een soort bubbel in zijn broek zag. Hij had gewoon daar staan poepen! Weer kreeg ik dit warme gevoel vanbinnen. Ik zei niks en speelde gewoon verder.

Toen we weer binnen waren in het huisje kon ik max wel echt goed ruiken. Sofia ook want hij werd direct weer meegenomen naar die kamer. onopgemerkt probeerde ik te volgen en te kijken hoe zijn luier verschoond werd tot plots.. sofia had me zien kijken, shit dacht ik misschien vind ze me wel raar. maar nee ze vroeg of ik binnen wou komen. Ik liep naar binnen een beetje geïnteresseerd te keek ik rond en ineens pakt ze me op en zegt: "ik zie je wel kijken de hele tijd. wil jij soms ook een luiertje ofzo?" Stil bleef ik haar aankijken bang om wat te zeggen. Ik mompelde "weet ik niet zo goed". Ze wachten geen seconden ze legde op de commode deed me broek uit en zij dat ik me kont moest optillen ik toen ik weer neerkwam voelde ik wat zachts. toen ik naar beneden keek had ze me gewoon een luier omgedaan!! Ik was zo verbaasd dat ik niks durfden te zeggen. Maar weer kreeg ik dat warme gevoel... vond ik dit lekker? En hoe zou papa reageren.

Ik heb nog veel meer te schrijven last weten als jullie nog een deel willen en geef feedback!
 

Meyen

Gewaardeerd Lid
Hallo iedereen ik ben mijn inloggen kwijt dus zal nu onder dit account verder schrijven. Dankjewel voor de vele likes!! Hier het niet gedeelte

-deel2-

Ik klom van de commode af en deed me broek weer aan. Nog een beetje verbaasd en stil liep ik zo goed als dat ging richting de woonkamer. Waar me vader rustig zat te genieten van z'n koffie. Een beetje stil ging ik naast hem zitten. Ik kon het gekrispel van de luier goed horen papa keek me een beetje raar aan en vroeg "uhmmm meyen heb jij nou een luier aan??". Nogsteeds een beetje stil zei ik "ja"."Heb je soms last van een ongelukje ofzo" vroeg papa terecht. Uhmmm nee sofia deed me er gewoon een om zei ik verlegen. Nu ook verbaasde papa nam een slok koffie. Gelukkig kwam max naar me toe gerend om met me te spelen.

We liepen weer naar buiten en gingen de camping ontdekken. Best ver van het huisje kreeg ik door dat ik eigenlijk sinds dat we hier aan waren gekomen nog niet het geplast. Ik begon echt nodig te moeten
Toen ik dit doorhad greep ik naar me kruis waarna ik er weer herinnerd aan werd dat ik een luier om had. Een beetje ongeduldig vroeg ik Max terug te gaan naar het huisje. Ik moest echt nodig en stelde een sprint wedstrijd voor... "3 2 1" riep ik hard en we begonnen te rennen. Zo snel als ik kon rende ik naar het huisje waar ik helemaal buiten adem aankwam.

10 seconden later max ook die helemaal buiten adem was. Hij stond even stil en je hoorde een soort sissent geluid. Stond hij nou gewoon te plassen?? wouw het warme gevoel kwam weer terug. Ondertussen liepen papa en sofia ook naar buiten. Ik was zo afgeleid dat ik helemaal niet doorhad dat ik nodig moest plassen totdat.... Ik voelde wat geks me luier werd ineens helemaal warm het begon bij me kruis en stroomde zelfs richting me kont. Ik was zo verbaasd dat ik helemaal stijf stil stond wat papa en sofia natuurlijk ook waren opgevallen. Papa vroeg voorlichting "gaat het wel?". Waarop ik huilend antwoorden. Maar het was gek ik schaamde me natuurlijk kapot maar weer was er een gedeelte van me wat dit eigenlijk wel leuk vond.

Ik zat zo in gedacht dat ik helemaal niet doorhad wat er gezegd werd. Totdat sofia naar ons toe kwam gelopen en ons meenam naar de commode. Daar lagen we dan twee jongetjes van 4 en 8 in onze plasluiers. Vakkundig verschoonde sofia onze luiers. Ik vondt het koude gevoel van het doekje eigenlijk wel fijn. Sofia zonder iets te zeggen of vragen school zo een nieuwe luier onder me kont "die zal jij wel nodig hebben" zei ze een beetje lachend. En hop een korte broek waar je de luier duidelijk onder kon zien werd er bij me aangetrokken. Weer liep ik de woonkamer stil en beschaamd in. Papa zwijgde ik ging naar buiten om een beetje tot rust te komen.

Na het eten ging max direct naar bed. Ik en papa keken nog wat tv we hadden het er eigenlijk niet meer echt over gehad. Ook ik werd naar bed gestuurd na een uurtje. Ik stond rustig me tandjes te poetsen totdat sofia zonder iets te zeggen 2 vingers in me luier stak "goedzo knul deze gaat de nacht nog wel overleven" zei ze terwijl ze me een aai over me hoofd gaf. Met veel gevoelens kroop ik en bed. Ook nu kon ik die luier duidelijk voelen. Ik had veel te verwerken en morge stond er veel op de plan binnen vijf minuten was ik diep in dromenland.....

Laat weten wat jullie er van vinden en wat ik nog beter kan zodat ik de volgende delen nog beter kan maken!
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Diep in dromenland zal hij vast wel in bed plassen ;) Niet erg, want ik weet uit ervaring dat je op de camping nooit de enige bedplasser was!
 

Meyen

Gewaardeerd Lid
Dankjewel voor de toffe reacties!!!! dat motiveert echt super. Hier het volgende deel

-deel3-

Langzaam werd ik wakker. De eerste zonnestralen kwamen al door het raam ik voelde dat ik echt zin had in vandaag! Er stonde super veel leuke dingen op de planning. Max z'n bedje was al leeg had ik gezien die zal wel al in de woonkamer zitten. Vol energie sprong ik uit bed. Hierbij werd ik er weer aan herinnerd dat ik een luier om had. Duizenden gedachten vlogen door me hoofd. Ik keek naar beneden..... Hij was geel. Shit dacht ik ik heb gewoon in bed geplast hoe kan dat nou. Dit heb ik nog nooit gehad. Beschaamd trok ik me broek aan en ging naar de woonkamer. Ik wou echt niet dat papa erachter kwam dat ik in bed geplast had.

Samen met Max die overigens ook duidelijk z'n luier niet droog heeft gehouden zat ik een beetje te chillen tot papa en sofia ook wakker werden. Max werd meteen geroepen en verschoond. Volgens had ze mij vergeten yes! Ik ging naast pap aan de tafel zitten. Waar het geritsel van de luier me weer verraden. Papa keek een beetje raar op en liep naar me toe. Hij trok me broek een stukje naar beneden en keek me een beetje raar aan. "Uhmm meyen heb je een ongelukje gehad vannacht" zei papa. Ik keek hem met waterige ogen aan en knikte. Hij bracht me naar sofia. Oh oh zei sofia lachend toen ze me broek uitdee. De luiers zijn op we moeten even naar de wc op de camping daar liggen nog gratis luiers. Aan de hand sleepte ze me in alleen me luier naar buiten! In de plasgele luier moest ik de camping over. Ik hoorde andere kinderen me gewoon uitlaggen. Eenmaal in de wc werd mijn luier verschoond weer kreeg ik een warm gevoel in me buik... ik vond het gewoon leuk te vinden.

Na het ontbijt pakte we de auto. We gingen naar een soort eiland met een dorp erop toe. Ik had er echt veel zin in. Na de rit stapte we uit. Wow het zag er echt vet uit! We moesten met een soort lange brug richting het eiland toe. Ik zag dat me luier een beetje boven me broek uit stak en deed snel me shirt er over heen. Max zat nog in de kinder wagen wat met de trappen Best onhandig was maarja ik had lekker veel tijd om rond me heen te kijken. Tot ik een beetje buikpijn kreeg. Shit dacht ik ik heb als sinds de aankomst op de camping niet gepoept en nu moest ik ineens super nodig. Ik wou het ook niet zeggen want dan moesten we misschien van het mooie eiland af ofzo. Ik probeerde het op te houden.

Na een uurtje ging het niet meer. Ik liep achter aan en merkte dat ik begon te poepen. Het was echt veel en ging best langzaam. Ik voelde hoe de warme brei langzaam de luier in liep. Ik sta hier gewoon als een 8 jarige grote jonge in een poepluier. Ik bleef achter de groep aanlopen en wou niks zeggen maar met elke stap voelde ik de poep heen en weer gaan. We gingen wat drinken bij een terras nu moest ik wel zitten. Langzaam ging ik zitten en merkte dat de poep de me hele luier verspreid we. De geur van poepluier begon nu ook echt sterk te worden. Sofia pakte daarom max op een rook aan zijn kont. "Deze jongen is het niet" zei ze tegen papa. Ik moest staan van papa en trok de band van de luier een beetje naar achter. "Zo we hebben de stinkerd" zei papa een beetje lachend. Sofia nam me mee naar de wc waar ze me op de veschoond tafel legde. Ze maakte me luier open en er kwam een wolk aan poeplucht uit. Ze veegde alles eraf. Daarna stopte een soort pilletje in me kont en ik moest een pilletje doorslikken. Zo nu kan je je plasje niet ophouden. En die in je kontje zorgt voor en leuke auto rit straks zei ze lachend.....

Dit is een kort deeltje omdat ik niet veel tijd heb. De rest komt morgen!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 96
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
R Dingen die ik kan doen in/op vakantie Pub 6
Similar threads


















































Bovenaan