dromen zijn wel leuk om te beleven maar....

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
dit is een droom die ik gistermorgen heb gehad:

Dromen is een raar gebeuren als je het mij vraagt aan de ene kant lijk je het allemaal in real life te beleven, maar als je dan wakker word denk je ook van jah dat kan toch ook echt niet.

Daar stond ik dan in een spijkerbroek en een normaal fleasevest met een dikke luier eronder.
We zijn bij opa en oma en er is een verjaardag daar.
Mijn neven en nichtje zijn er ook en dat is altijd super gezellig. (me nichtje ze is nu echt een hele knappe meid van ongeveer 17 jaar en ik ben 21)
We zitten met z'n 3en op de bank mijn grote neef ik en dan een net iets jonger neefje van me op een rijtje op leeftijd af. (dit was vroeger altijd zo gaaf en gezellig)
Me zusje zit met me nichtje en me jongste neefje te spelen ergens, weet niet waar.
Op een gegeven moment staan we buiten bij een zwembad en jah er moet natuurlijk gezwommen worden.
Maar hoe doe je dat met een dikke luier om?
Nouja op een gegeven moment staan we allemaal rond het zwembad mijn neefjes en zusje springen er zo gelijk in.
Me nichtje en ik staan naar ze te kijken we hebben eigenlijk helemaal geen zin in zwemmen.
We gaan naast elkaar zitten op een bankje en praten met elkaar.

Zomaar uit het niets worden met een dikke tuinslang helemaal nat gespoten door een van me neefjes die er de lol wel van in ziet.
Ik en mijn nichtje vinden dit niet zo erg en doen onze kleren uit en sta ik dus in een luier.
Ik kijk verbaast naar haar en zij heeft ook een kleine maar ook redelijk dikke luier om een abena M3 alleen dan wel een heel kleintje.
Maar goed ik kijk naar het zwembad en naar haar en denk he we zijn opeens alleen dus maar met luier en al het zwembad in gegaan en even lekker gezwommen.
Op een gegeven moment komt mijn tante en dus eigenlijk haar moeder naar ons toe en vraagt wat we aan het doen zijn.
We komen er allebei uit en ik heb me luier uit zo ineens en sta voor me tante met geen schaam dat ik naakt ben ofzo.
Dat was helemaal niet in mij opgekomen.
Mijn tante zegt ga maar even naar ons huis en kleed je daar maar even om.
Ik kom bij hun huis aan samen met me tante ik loop alleen de kamer in en die is helemaal leeg geen mens te bekennen.
Maar ik hoorde dat mijn nichtje naar boven was gegaan.
Ik zag opeens op het kastje dat vlak om de hoe staat een luier liggen met babyprint een hele kleine maar wel ook weer erg dik en kijk er aandachtig naar en pak hem op en loop naar mijn tante.

(had geen idee wat ik eigenlijk aan had maar dat scheelde mij op dit moment niks)

Het eenigste wat ik heel graag zou willen is die luier met babyprint bij me nichtje aan trekken.
Dus vroeg aan mijn tante of ik dat mocht doen.
Ik was dol blij dat ze ja zei maar zei ze je moet wel wat beschermends mee nemen als jullie wel onder het verschonen sex hebben.
Ik zei tegen haar dat ik dat niet zou doen.
Maar op een gegeven moment ben ik op een marktplein en staan we bij een soort van sex shop met dildo's en van alles waar je je zelf mee kan plezieren.
Mijn tante vroeg iets aan de marktkoopman en gaf me een rode condoom.
Ik keek ernaar en die leek mij wel een beetje te groot maar stopte hem toch ik me zak.

We waren zo in eens weer in het huis van mijn tante en ik ging daar de trap op.
Goh wat een doolhof van trappen zeg ik maar klimmen en klimmen het leek wel eindeloos te duren.
Op een gegeven moment stond ik voor me nichtjes deur ik deed hem gouw open.
En vertelde dol enthousiast kijk (naam nichtje) ik mag je van je moeder een leuke dikke luier aan doen fijn he!!
Dit was me mond uit voor ik er erg in had, keek naar het geschrokken meisje in de kamer die gelijk haar handen voor haar ontblote kruis sloeg ik zag de abena M3 open liggen voor haar.
Ze had nog dat truitje aan van vanmiddag wat nog nat was ze had lang haar en daar droop het water nog uit.
ik keek naar de luier in mijn hand en voelde de condoom in me broekzak










En dan zou je denken mag ik haar lekker een dikke luier om haar koude mooie lichaam doen.
Maar dan word ik opeens wakker en dan denk ik wat is dat een lekkere droom maar wel heel raar zeg!!
Ik kijkt op de klok en het is 7 uur sochtends mijn wekker gaat over 2 minuten ik hoop dat ik nog misschien in die droom terug kan vallen en doe mijn ogen dicht.
Om ze een seconde later weer open te doen van dat lawaai van mijn wekker shit ik moet eruit een leuke droom is veelste snel voorbij zeg ik tegen mezelf!



Als ik nog meer van zulke luier dromen heb zal ik ze weer graag met jullie delen

groetjes LL
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
moderators ik heb geen idee of dit nog door de beugel kan qua 18+ of niet zou een van jullie dat willen beslissen?? bij voorbaat dank

groeten LL
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
diaper-lover2 vragen, dromen & nog meer vragen... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
V Dromen over kind zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
P Dromen komen uit! D 7
tbdlA14 Dromen zijn bedrog (of toch niet?) D 36
yoyo Dromen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M dromen over luiers Pub 25
Babyukkie Nieuwsgierig of er wel meer mensen zelf wat maken Pub 6
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
J Gezocht: leuke luierdate - en wie weet nog wel meer Contact advertenties 7
CdLisse Wil het wel proberen Plastic broekjes liefhebbers 3
L Niet kunnen broekpoepen maar wel willen Broekplassers en Poepers 11
S Leuk contact gezocht en mischien wel meer Contact advertenties 1
luierdromer Wil ook wel foto's op de site plaatsen! Contact advertenties 10
cat375L Wie in Friesland gebruikt er wel eens een chastity kooitje? in combinatie met een luier 16+ Board 7
Inco-plastic-24/7 Waarom ik altijd plastic broekjes draag, vragen ze mij wel eens...... Plastic broekjes liefhebbers 17
B Wel of geen goed idee, geluierd naar festival Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
pupmisha Niet nieuw, wel even voorstellen. Voorstellen 30
S Nieuw oproepje opzoek naar leuk contact en mischien wel meer Contact advertenties 2
littledelete Ben je wel eens lastig gevallen? Polls 41
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
nickos89 Niet nieuw, wel even voorstellen Voorstellen 13
L Wie koopt of verkoopt wel eens iets? 16+ Board 72
baby metalhead 666 Telaat voor de kerst wensen maar wel optijd voor de nieuw jaars wens Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
TBDL4life Doet iemand wel eens iets met fap roulette? 16+ Board 17
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
K ik ben misschien wel je zoon of dochter Voorstellen 3
peeturDL Wel nieuw hier maar niet nieuw in dit wereldje Voorstellen 15
Berth Niet IC / Geen ABDL / Wel een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
CuriousRabbit Verhaal Klaar "Je doet wel eens wat?" (18+ AB DL ML WL NL SL) 16+ Verhalen 7
daiperke1 Gevonden op facebook marktplace , wel een leuk item AB/DL Fotos 1
A ben je wel eens in de efteling geweest met een luier om? Polls 285
Richard69 Leuk abdl interview (wel in ‘t Duits) AB/DL Filmpjes 4
Albert Dumblydore Hallo! Weet je wel wie ik ben? Voorstellen 45
Littleminnie Durf ik dit wel? Contact advertenties 43
C Heb je op school wel eens in je broek geplast? Polls 45
Luierliefhebber Brent Wie fantazeert er hier nog wel eens over mensen die je kent? 16+ Board 3
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
L nieuw maar weet wel wat ik zoek Voorstellen 24
L Ben je wel eens betrapt met een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
M Hebben jullie dit ook wel is Had de slappe lach en toen hield ik het niet meer droog AB/DL Filmpjes 17
P Heb jij ook wel eens het vermoeden dat iemand in deze wereld hoort/zit? Polls 4
luiernl Is dit nu wel zo handig? VVV 9
Q Jullie kunnen het wel raden zeker. Pub 9
L Niet nieuw, maar wel even voorstellen Voorstellen 16
A Niet nieuw, wel voorstellen... Voorstellen 10
comfycosy Hoe ver ben jij wel eens gegaan om aan luiers te komen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 112
Similar threads


















































Bovenaan