Een herinnering.

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Dit is geen verhaal, maar een herinnering die getriggerd werd door iets wat ik zojuist in een andere posting heb gelezen. Het is niet zozeer abdl gerelateerd maar gaat wel over mijn bedplassen en hoe ik me een weekje helemaal vrij voelde en me nergens voor hoefde te schamen.

We gingen kamperen. Mijn beste vriend, Piet, net als ik 14, en omdat er toch op ons "opgepast" moest worden, gingen zowel zijn als mijn broer mee, een twee jaar ouder dan wij. Het was een stralende zomer, net zoiets als nu. Op de fietsen hadden we de twee kleine puptentjes verdeeld en achterop mijn bagagedrager zat ook een vrij grote tas. Tenslotte zaten daar naast een slaapzak en wat kleren, ook mijn pak luiers en plasticbroekjes in. Ik was nog altijd bedplasser. Piet wist dat natuurlijk en had mij, toen we elkaar leerden kennen in de brugklas, verteld dat hij het af en toe ook nog wel eens deed. Niet elke nacht zoals ik, maar toch!

We waren onderweg naar een camping in het midden van het land, een goede honderd kilometer fietsen. Geen probleem voor ons jongens, want alleen al om naar school te komen, moest ik elke morgen 16 km. fietsen, en 's middags weer 16 km. terug. Da's gewoon in Friesland.
Toen we een grote rivier ontwaarden, besloten we om daar pauze te houden. Van het landweggetje waar we fietsten ging het steil naar beneden en zo ontdekten we een klein kampje land direct aan de rivier, omgeven door bosschages en vanaf dat weggetje onzichtbaar. Al picknickend vonden we dit zo'n gouden plekje dat we zonder veel overleg besloten om voorlopig hier te blijven. Waarom geld uitgeven voor een camping? We zouden het even aankijken, maar toen er na uren nog niemand voorbij was gekomen, laat staan naar beneden had gekeken, hebben we de tentjes opgezet. Piet en ik aan de ene kant van het veldje, mijn broer en Henk aan de andere kant. Een gasbrandertje hadden we bij ons, er was een dorpje in de buurt waar ze vast wel een winkel hadden, we zouden ons wel redden. En met de fietsen konden we overal heen, maar vandaag in ieder geval bleven we hier.
Er voeren grote schepen langs, zo'n rivier verveelt nooit. En we konden er zwemmen ook.

Maar nu reden dat ik dit hier als herinnering deel. Het was zo warm dat ik 's nachts alleen maar mijn luier en mijn plasticbroekje aan had. Uiteraard had ik 's morgens in bed geplast en was doornat. Ik kroop uit de tent en rekte me lekker uit. Piet lag nog in de tent, keek omhoog en grijnsde om mijn natte luier onder het plasticbroekje. Daar had ik wel een antwoord op en plaste nog eens lekker in het broekje. Volgens mij kon je dat zelfs horen! In mijn natte luier en met verder alleen dat plasticbroekje aan liep ik naar de tent van onze broers. Gewoon zo over het veld. Op blote voeten over het nog vochtige gras. Niemand die het zag. Niemand die zich er aan stoorde. Geen vreemde voor wie ik moest verbergen dat zo'n grote jongen als ik nog in bed plaste. Een luier om moest. En een plasticbroekje aan had.
Even kletsen met de grote broers, maar die wilden nog niet opstaan.

Ik liep naar de rivier. Schoof aan de oever het natte plasticbroekje naar beneden en legde dat zorgvuldig neer op een graspolletje. In alleen mijn luier ging ik het water in, deed 'm uit en - niet erg milieubewust, maar welke jongen was dat toen - liet 'm wegdrijven op de stroom. Zat nog best gang in, dat water!
Ik heb wat rondjes gezwommen, het was nog erg vroeg. Er kwam af en toe wel een schip voorbij, maar de rivier was breed en ik denk niet dat ze op zwemmende jongens letten. Het plasticbroekje heb ik opgeraapt en afgespoeld en tegen de tijd dat ik weer uit het water kwam, waren de grote jongens ook al op, Piet kwam meedenkend met een onderbroek en mijn korte broek aanzetten en er was zelfs iets van ontbijt.
We zijn hier een paar nachten gebleven. Niemand heeft in die tijd ons gouden plekje gezien of betreden. Op de fiets reden we naar dat dorp en we letten goed op als we vanuit de bosjes het weggetje opdraaiden. Maar er kwam eigenlijk nooit iemand langs. Ik plaste elke nacht in bed (ben pas op m'n 16e 'droog' geworden) en liep zowel 's morgens als 's avonds rond in mijn plasticbroekje. Een paar keer zat ik ook in een natte luier en mijn plasticbroekje voor de tent te ontbijten. Dat ik in mijn plasticbroekje liep vonden de andere jongens heel gewoon. Het gevoel van absolute vrijheid dat dat gaf en de herinnering die ik daar aan heb, is de reden dat ik dit hier even deelde!
 

Tom-dl

Superlid
Leuke herinnering, levendig beschreven. Hoop dat je nog meer herinneringen als deze hebt.
 

luierbink

Privéberichten welkom
Niets mooier dan herinneringen uit de tijd dat we nog luiers met plastic broekjes droegen.
Mooi verhaal!
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuke herinnering, levendig beschreven. Hoop dat je nog meer herinneringen als deze hebt.
Herinneringen genoeg! Sommige leuke herinneringen zijn al in één of andere vorm voorbij gekomen in mijn verhalen. Bijv. in 'Het leren broekje'. Maar ook dat ik op voetbalkamp mocht en er toen pas achter kwam dat ik niet de enige bedplasser in het team was. En dat we een keer in een melige bui met het hele team vlak voor het douchen in onze voetbalbroekjes hebben geplast. is ook echt gebeurd (maar dat was niet in dat voetbalkamp).
 
Laatst bewerkt:

rog

Superlid
Is het goed dat ik ook een herinnering zal schrijven.
Toen het met mij nog niet zo heel goed ging, ik had veel problemen enzo op school was een soort magneet als er iets was dan was ik er bij. Nam mijn moeder mij wel eens mee met de auto of even met de hond uitlaten. Dan ging ze vaak even praten van hoe en wat. Soms best irritant maar ook best wel dat het helpte enzo.
Zo gingen we toen even samen onze hond uitlaten het was al best wat frisser maar ik had nog mijn korte broek aan. Heb ik nu nog vaak, zo lang mogelijk in korte broek.
We hadden een heel eind gelopen en doordat het koud was en het ging ook nog eens regenen. Voelde ik dat mij broek warm werd. Ik moets in eens heel erg nodig plassen. Nu kan ik al heel slecht ophouden en nu dus ook en had heel mijn broek nat geplast.
Mijn moeder zei Rog ook dat nog, maar goed ze was wel wat gewend. Maar moets nog een heel eind. Gelukkig gaat het net mij helemaal goed, plassen doe ik nog wel maar met me leven gaat het heel goed.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Tuurlijk mag dat! Juist leuk om te lezen. Ik heb zelf ook wel een paar keer in m'n broek geplast, maar was toch vooral bedplasser. Eigenlijk elke nacht nat tot m'n 16e en helemaal droog ben ik ook nu nog niet. Ik had wel een vriendje die vaker in zijn broek plaste. Dat vond ik wel leuk om te zien en hij wist dat ik nog in bed plaste.
 
  • Like
Waarderingen: rog

venbergen

Gewaardeerd Lid
Vooral met zo'n fietstocht zijn korte leren broeken echt geweldig om grote afstanden te fietsen.
Ik fiets wel tot 100 km in mijn korte leren broek en zonder ondersteuning natuurlijk.
Jammer dat jij de enige bent die van korte leren broekjes houdt bedplasser91.
Het wordt steeds warmer en dus kun je veel langer een korte leren broek dragen.
Als het weer lente wordt ga ik ze zeker heel veel dragen.
De Haelson Lederhose die ik op de foto draag is echt geweldig mooi en praktisch.
Groeten van Marc
 

Bijlagen

Luierman59

Luiers zijn geweldig!!!
Vooral met zo'n fietstocht zijn korte leren broeken echt geweldig om grote afstanden te fietsen.
Ik fiets wel tot 100 km in mijn korte leren broek en zonder ondersteuning natuurlijk.
Jammer dat jij de enige bent die van korte leren broekjes houdt bedplasser91.
Het wordt steeds warmer en dus kun je veel langer een korte leren broek dragen.
Als het weer lente wordt ga ik ze zeker heel veel dragen.
De Haelson Lederhose die ik op de foto draag is echt geweldig mooi en praktisch.
Groeten van Marc

Whooo die zijn echt gaaf die broekjes!! Nooit aangehad maar lijkt me geweldig.....zeker ook
in combi met een luier eronder!
 

Leon

Superlid
Hoop snel dat het beter weer is, graag loop ik in een leatherlook kort broekje. Wel lastig om de luier onzichtbaar te dragen. Het t-shirt is ook duidelijk, best leuk om te dragen en dan soms een bijzondere blik te krijgen.

C6A9345E-ECDF-4D0B-8028-B8D197CB18C8.jpeg71869066-410B-4CBE-9676-C9A12ED29386.jpegBBAF57EC-64AC-4B29-8D62-9373A9F0B5C0.jpeg
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Offline Een herinnering van vroeger Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
Similar threads


















































Bovenaan