een Natte broek

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 20,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 20,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 3 60,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Vertaald door: Wim


De schrijver van deze, uit het Amerikaans vertaalde, brief deelt met ons hoe hij door zijn vriendin behandeld wordt.

Een aantal weken geleden was ik bij een grote picknick en een moeder was daar met een zoontje van vijf die nog steeds overdag luiers droeg. Hij droeg Pampers met daaroverheen een plastic broek, ze had zelfs een luiertas mee. Ze verschoonde hem één keer terwijl ik daar was. Hij lag daar, lekker aan zijn duim zuigend terwijl zijn moeder hem een schone broek aantrok. Ik denk dat hij ook 's nachts nog wel luiers draagt. Het was een opwindend gezicht omdat het me deed terugdenken aan de tijd dat ik zelf luiers moest dragen vanwege mijn bedplassen.

Ik woonde sinds ongeveer tien jaar samen met mijn vrouw. Ze is nogal dominant en toen ze hoorde dat ik nog wel eens in bed plaste moest ik iedere nacht luiers en een plastic broek dragen. Ook deed ze een rubber hoeslaken om het matras en een wit rubber laken voor mij om onder te slapen.

En geloof me maar, ze spaarde me niet. Meestal moest ik voor het naar bed gaan al over de knie (ze wist dat ik toch weer nat wakker zou worden) en daarbij gebruikte ze dan altijd een brede zwarte leren herenriem. Ze begon onderaan mijn dijen en tegen de tijd dat ze dan bij mijn billen was, was ze goed op dreef. Meestal was ik tegen die tijd aan het kermen of zelfs schreeuwen. Ik smeekte haar om op te houden, maar ze stopte pas als zij het genoeg vond. Aan het begin van onze relatie maakte ze duidelijk dat ik maar één luier per nacht zou krijgen en dat als ik nat zou zijn voordat ik ging slapen: jammer dan. Dan zou ik nat zijn tot de volgende morgen.

Op een avond had ze me klaargemaakt voor de nacht en ging zelf nog even televisie kijken in de kamer. Ik had in mijn luier geplast voordat ik in slaap viel en ik riep haar. Ze kwam boos de slaapkamer binnen. Ik vroeg haar of ik kon worden verschoond omdat mijn luier drijfnat was.

Het vuur schoot uit haar ogen en ik wist dat ik goed fout zat, maar ik dacht dat ze tenminste toegaf en me ging verschonen. Echter, ze trok de lakens weg en voelde of ik echt nat was, de dikke natte prop zei haar genoeg. Ze scheurde mijn plastic broek naar beneden, speldde mijn luier los en bracht die naar de badkamer

Toen ging ze naar haar klerenkast en haalde de riem tevoorschijn. Ze zei me voorover te gaan staan en kleurde met de riem mijn dijen en billen vuurrood. Daarna liep ze kalm terug naar de badkamer, pakte mijn zeiknatte luier weer op en speldde deze weer keurig om mijn rode billen. Ze trok de plastic broek weer omhoog en zei me te gaan slapen tenzij ik nog wat veel ergers wilde laten gebeuren.

De gehele daaropvolgende week strafte ze me door me 's avonds een hele strakke plastic broek aan te trekken, zo op mijn naakte huid, daarover een katoenen luier, veilig vastgespeld en tenslotte een andere plastic broek over die luier: sprekend over oncomfortabel! Een week lang die behandeling overtuigde me ervan niet meer om een verschoning te vragen, nat of niet nat!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LotteXS Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW! O 56
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Thunder2016 Een natte of een droge luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
H Luie zondag in luier met een natte bank (oeps) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
N De geur van een natte luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Pamperpeuter Mooie fotos van een natte luier AB/DL Fotos 4
A ZWART PAKKET, een extreme bondage 16+ Verhalen 3
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 100
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan