Een weekendje weg....

J13

Nieuw lid
Binnen in het centrale gebouw liep Wendy lachend naar mij toe. 'Wat deed jij nou?, zei ze. 'Ik vond het een verschrikkelijk mens en niemand kent mij hier en zodoende zei ik er wat van', zei ik tegen haar. 'Jij durft wel Bas', zie ze lachend. Inmiddels diende echter een klein ander probleem op. Ik begon behoorlijke aandrang te krijgen en zat te kijken waar de toiletten waren. Maa ja, ik had wel een luier om en hoe moest ik dat nu in het toilet doen? Uiteindelijk zag ik een bordje hangen en langzaam liep ik er naar toe. 'Hé, waar ga jij naar toe' zei Wendy. 'Ik moet naar de wc Wendy', zei ik. 'Oké, is goed'. Wendy was blijkbaar de praktische kant vergeten met betrekking tot de luier die ik droeg. 'Uhh Wendy, hoe moet ik dat nu doen nu ik een pamper om heb'? 'Haha', lachte Wendy. 'Daar heb ik helemaal niet aan gedacht'.'Moet ik met je meelopen?'. 'Ja, en dan?', vroeg ik. 'Dan loop je met mij mee in de jongens wc en dan ga je mij helpen?'. 'Wat zullen ze dan wel denken?', vroeg ik. 'Ja, daar heb je wel een punt', zei ze. 'En ik ga zeker niet naar de meisjes wc', zei ik.
Ik begon mij nu wel wat ongemakkelijk te voelen en wist niet goed wat ik moest doen en ik zag ook aan Wendy dat ze het ook niet wist. Wendy kwam dichter bij me staan en fluisterde vervolgens: 'Dan doe je het toch gewoon in je pamper?'. Ik keek haar schijnbaar heel verbaasd aan want ze schoot gewoon in de lach. 'En ik mijn hele broek nat zeker?'. 'Nee joh, die pamper houdt het echt wel hoor!'. 'Denk je echt?', vroeg ik. 'Jazeker Bas, ik werk er toch dagelijks mee op mijn werk'. 'Verschoon ik je straks even in het huisje kiddo', zei ze lachend.
Ik wist even niet wat ik er mee aan moest. Het risico om met Wendy naar de wc's te gaan en daar eventueel betrapt te worden omdat ze mij zou helpen een luier af te doen was mij veel te groot en de aandrang was ook niet geheel prettig meer. 'Dan maar in de pamper', zei ik één keer tegen Wendy. Ik liep ook weg richting een winkeltje en ging daar een beetje verscholen achter een draairek met ansichtkaartjes staan. Ik moest nu echt heel nodig. Ik concentreerde mij goed en langzaam voelde ik mijn blaas ontspannen en sinds een hele tijd geleden plaste ik in mijn broek. Ik voelde het aan de voorkant bij mijn kruis langzaam heel warm worden. Ik voelde dat ik rood aanliep maar de plas bleef maar komen. Het ging wel langzaam maar voor mijn gevoel kwam er geen einde aan. De luier voelde ik opzwellen. Wendy stond van een afstand mij te observeren en genoot zichtbaar van het feit dat ik mijn pamper stond vol te plassen.
 

J13

Nieuw lid
Op het moment dat ik in mijn luier plaste voelde ik mij rood aanlopen. Stiekem vond ik het wel een machtig gevoel om zo maar in een luier te plassen. Van vroeger kon ik mij dat niet goed herinneren. Ook zag ik dat Wendy genoot van het feit dat ik in mijn luier stond te plassen. Op dat moment had ik sterk het vermoeden dat Wendy toch wel samen met mijn moeder dit had besproken op de slaapkamer terwijl ik er even niet was. 'Wat kan het mij ook schelen', dacht ik. Niemand kent mij hier op het park en ik vond het achteraf een lekker gevoel om zomaar in een luier te plassen. 'Ik ga gewoon het spel helemaal meespelen met de dames', dacht ik bij mij zelf.
Ik liep weg achter het rek en liep naar Wendy toe. 'Volgens mij heb jij een ongelukje gehad, zei Wendy plagend tegen mij. 'Het is dus maar goed dat je een luier om hebt'. Lachend gaf ze mij een drukker. 'Ik vind je wel stoer hoor Kiddo'.
'Tja Wendy, ik vind het eigenlijk wel lekker zitten die luier', zei ik tegen haar. Wendy keek mij aan en vroeg,'vind je dat?'. 'Ja Wendy, ik schaamde mij wel maar ik vind het eigenlijk best wel lekker om zo maar in een luier te plassen'. 'Best ook wel makkelijk hoor'. Wendy keek mij aan en schudde wat met haar hoofd. 'Bas, ik vind je een heerlijke knul'. 'Vroeger toen je nog veel kleiner was en ik wel op je moest passen vond ik dat ook al'. 'Meen je dat?'vroeg ik. Wendy ging stil staan en keek mij lachend aan en vertelde mij dat ik vroeger altijd heel blij was als ze op mij mocht oppassen. Dat kon ik mij ook nog wel herinneren. Ze vertelde mij dat ze het altijd leuk vond om mij op bed te brengen. Ze haalde altijd dan een luier van boven en ze deed mij die vervolgens altijd beneden in de kamer om waar ze vervolgens mijn pyjama aandeed. Ik kreeg dan altijd nog wat drinken uit een babyflesje. Wendy vertelde mij dat ik dat zelfs tot mijn vijfde heb gedaan. Dat kon ik mij nog wel vaag herinneren. Wendy vond het dan leuk dat ik bij haar op schoot zat om samen nog even televisie te kijken. 'Je had altijd zo'n lekker luierkontje, zei ze lachend tegen mij.
Langzaam begon ik wat te wiebelen. 'Zit het niet lekker meer die luier?',vroeg Wendy. 'Het wordt wat plakkerig tussen mijn benen', zie ik lachend. 'Vind je het gek, je hebt net even ongegeneerd in je luier staan plassen', lachte Wendy. 'Ik vraag mij af of we wel genoeg luiers in het huisje hebben?', zei ze een tikkeltje gemeen. "Dat laat ik aan jou over', zie ik vervolgens lachend.
'Volgens mij kunnen we het best nu terug gaan naar het huisje waar ik dan je even een schone luier om kan doen', zei Wendy. 'Ik kan mij straks ook wel even wassen en dat ik dan gewoon even een schone onderbroek aan doen', zie ik tegen haar. 'Zien we vanavond weer verder', zei ik er achteraan. 'Hé Kiddo, ik doe je straks gewoon lekker een schone luier om'. 'Je vindt het stiekem wel lekker zei je net'.'Geniet dan lekker van dit weekendje, want ik vind het ook wel leuk om zo nog even voor je te kunnen zorgen'. Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd en waarom zou ik het ook niet doen. Kon mij het nou ook schelen. Ik vond het allemaal ook wel leuk om zo verzorgd te worden.
'Ik zal nog wel even overleggen met je moeder of we wel genoeg luiers hebben en of we toch nog even een nieuw pak moeten kopen'.
'Meen je dat?', vroeg ik schijnheilig. 'Ja Bas, dat meen ik', zie ze gespeeld streng. Ik had het idee dat dit nog wel eens een leuk weekend kon worden. 'Ik denk dat ik een lekker ventje heb dit weekend om voor te zorgen', grapte ze. 'Maar goed dat er een campingbedje is, dan kun je namelijk ook niet van bed vallen vannacht', lachte ze vervolgens.
 

J13

Nieuw lid
Daar stond ik dan. Ik bleef nog even naar de grond kijken en durfde eerst niet om me heen te kijken. Ik was doodsbenauwd dat ik was betrapt. Ik dacht dat de hele wereld kon zien dat ik mijn broek had geplast, of althans in mijn luier. De luier voelde nu veel dikker aan en was warm en klam. Ik keek langzaam om mij heen en zag dat verder niemand op mij lette. Niemand heeft dus gezien dat ik in mijn luier had geplast. Het was gelukkig niemand opgevallen. Behalve Wendy dan. Ik zag haar naar mij kijken en langzaam liep ze mijn kant op. Ik voelde dat ik begon te blozen. 'Hé Kiddo, hoe gaat het? Ik ben eigenlijk best trots op je', fluisterde ze in mijn oor. Ik durfde haar niet aan te kijken, omdat ik mij toch wel schaamde. Aan de andere kant gaf het mij ook een lekker gevoel wat ik niet goed kon thuis brengen. Wendy knielde voor mij neer en pakte mij bij de schouders vast. 'Hé joh, dit is ons weekend en je hoeft je helemaal niet te schamen. Ik ben gewoon heel erg trots op je dat je dit durft. Je hebt het gezegd in het huisje dat je het durfde om een luier om te doen en je hebt deze ook nog gebruikt dat vind ik zelf heel stoer van je! Ik vind het stiekem ook nog leuk om voor een ventje zoals jou te zorgen'. 'Wendy...'zei ik aarzelend. 'Ik vind het best wel een lekker gevoel om een luier om te hebben, alleen voelt het nu wel klam tussen mijn benen. Het is wel lekker warm moet ik zeggen'. 'Hé Bas, dat is eigenlijk helemaal niet raar hoor. Ik heb ook wel kinderen op de crèche die nog best wel lang een luier om hebben. Ik denk dat ze het dan ook gewoon lekker veilig vinden en bij jongens komt dit wel vaker voor'. 'Echt?'vroeg ik aan haar. 'Ja, Bas echt dat is zo en dat is heel normaal. Veel kinderen willen eigenlijk nog wel eens lekker klein zijn terwijl ze wat ouder worden. Maar we gaan nu eerst maar eens naar het huisje en zal ik je eens lekker gaan verschonen' zei ze plagend tegen mij.
'Wat zal mijn moeder nu wel denken?' vroeg ik ineens aan Wendy. 'Die vindt dat helemaal niet erg. Ze was er toch bij vanmiddag en plaagde je er toch ook mee? Zij vindt dit stiekem ook nog wel leuk hoor dat je dit doet. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Kom, loop jij alvast naar het huisje toe en dan zie ik je daar. Ik moet nog even bij de winkel langs. Hoef jij niet met je volle luier met mij naar de winkel. 'Oké is goed, zei ik.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Eerst een compliment.
Dat je na lange tijd toch verder gaat.
Zie dat trouwens wel eens vaker.
Het zou inderdaad jammer geweest zijn als
Het niet een afgerond geheel wordt.
Maar verplichtingen gaan voor (deze)hobby.
Ik kijk uit naar het vervolg
 

J13

Nieuw lid
Ik liep weg van Wendy en ging mijn weg terug richting het huisje. Ik keek nog even achterom en zag Wendy richting het centrum van het park lopen richting het supermarktje. Ik voelde mij opgelaten maar toch aan de andere kant heel gelukkig. Ik mocht Wendy graag en vond deze situatie toch wel heel grappig en spannend. Ik vond het fijn om toch nog van deze aandacht te mogen genieten. Even weer als klein te worden behandeld. Zoals gezegd vond ik het altijd heel leuk als Wendy vroeger op mij paste. Ze vertroetelde mij altijd en schijnbaar vond ik deze genegenheid van vroeger even weer terug.
Ik voelde de luier nu echt tussen mijn benen zitten en voelde nu wat papperig aan. Ik dacht er verder aan hoe Wendy straks mij zou gaan verschonen. Ze had mij immers ook vanmiddag al deze luier omgedaan, maar tja nu was het een plasluier.
Bij het huisje aangekomen zag ik dat iedereen inmiddels, behalve Wendy, weer terug was. Ik belde aan en mijn vader deed de deur open. Hij had uiteraard het hele verhaal van vanmiddag al van mijn moeder gehoord. Die kan zoiets niet geheim houden. Maar aan de andere kant kon ik altijd alles met mijn vader bespreken. 'Hé knul, ben je er weer? Heeft Wendy je alleen terug naar het huisje laten lopen? Durfde ze dat aan of moest je nodig naar het toilet', grapte hij. 'Maar goed anders dat je een luier om hebt, of niet kleintje'lachte hij. Ik bloosde enorm en hij knipoogde naar mij. 'Ik wou ook wel zo'n verzorgster hebben dit weekend hoor', zei hij lachend. 'Is mijn Basje er weer?'kraaide mijn moeder op de achtergrond. 'Ja mam, ik ben er weer', zei ik ook een beetje lachend. 'Waar is Wendy?'vroeg ze. 'Die moest nog even langs het winkeltje', zei ik. 'O, spannend', riep ze terug. Ik keek haar een beetje vragend aan en vroeg mij af wat ze daar mee bedoelde. Ik had er op dat moment geen idee van. Ik zou daar 's avonds gaan achter komen.....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan