ervaringen ( ik lette op men spelling en geen slot aub )

Anomiem12575123672371651

Gewaardeerd Lid
Heren, ik denk dat na een tiental berichtjes de boodschap wel duidelijk is. Je kunt bij ieder topic zien wie de start(st)er is, en er ook voor kiezen om het niet te lezen als je weet dat je je aan de inhoud zult storen...

Dat ze niet zo goed is in Nederlands / Vlaams moge zo zijn, maar wat ons samenbrengt is niet onze uitmuntende taalvaardigheid, maar onze gezamenlijke voorliefde voor luiers. Dus laten we Miss Jowi niet het leven zuur maken op dit forum door enkel na elk bericht dat ze op het forum plaatst over haar taalvaardigheid te gaan zitten vitten. Dat is werk voor de mods...

En ik vind overigens dat de mods hierin een voorbeeldfunctie hebben. De meest actieve mod bijvoorbeeld, DiaperEd, heb ik ook nog nauwelijks op het gebruik van hoofdletters en punten kunnen betrappen en er zijn met regelmaat taalfouten in zijn berichten te bespeuren! Persoonlijk stoor ik mij er niet aan, omdat alles wat hij schrift prima te begrijpen is. Maar waarom zou een ander meer aandacht aan zijn teksten moeten besteden dan een mod?
 

LBV

Toplid
kingcouche zei:
Heren, ik denk dat na een tiental berichtjes de boodschap wel duidelijk is. Je kunt bij ieder topic zien wie de start(st)er is, en er ook voor kiezen om het niet te lezen als je weet dat je je aan de inhoud zult storen...

Dat ze niet zo goed is in Nederlands / Vlaams moge zo zijn, maar wat ons samenbrengt is niet onze uitmuntende taalvaardigheid, maar onze gezamenlijke voorliefde voor luiers. Dus laten we Miss Jowi niet het leven zuur maken op dit forum door enkel na elk bericht dat ze op het forum plaatst over haar taalvaardigheid te gaan zitten vitten. Dat is werk voor de mods...

En ik vind overigens dat de mods hierin een voorbeeldfunctie hebben. De meest actieve mod bijvoorbeeld, DiaperEd, heb ik ook nog nauwelijks op het gebruik van hoofdletters en punten kunnen betrappen en er zijn met regelmaat taalfouten in zijn berichten te bespeuren! Persoonlijk stoor ik mij er niet aan, omdat alles wat hij schrift prima te begrijpen is. Maar waarom zou een ander meer aandacht aan zijn teksten moeten besteden dan een mod?
Helemaal mee eens!
Ik vindt het hartstikke leuk dat ze verhalen met ons deelt dus mensen die zich erwten aan haar spelling.
Lees het dan niet!!

Ga zo door met schrijven meid! ;)

Laterzzzz dance
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luierdrager15 Ervaringen met Amy’s secret garden? 16+ Board 13
W Verschoond worden ervaringen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
S Ervaringen met Nateen incontinentiemateriaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Tenalad Ervaringen Pacifier Addict Winkels 14
Anoniem1996 Openbaar broekpoepen, ervaringen of tips Broekplassers en Poepers 5
M Zwemluier ervaringen! Of luier in gemeenschappelijke kleedkamer! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
T Wat zijn jullie ervaringen met Abena Slip? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
serial Luier op 1 daags festival, wie heeft ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Ervaringen webshop big4little. Winkels 8
Peuter Matt Kidz Impulz aankleedkussen XXL geschikt? ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Ervaringen met de Molicare Elastic Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
T Ervaringen met pull-ups Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DiaperT1 Ervaringen met concerten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Ares Klantenservice-ervaringen ABDL webshops Product & Winkel Testverslagen 3
T Drynights ervaringen Luiers 19
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
K DL date Oene Contact advertenties 7
Luiermaarschalk964 Tips en ervaringen voor mensen die nog bij hun ouder wonen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Diaperlover20003 ervaringen ID slip plus plastic buitenlaag Product & Winkel Testverslagen 12
F Tena Bed ervaringen Luiers 8
G Jouw ervaringen met Save-Express? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
W Nog niet klaar Ervaringen bij mamamarja M 16
Woutertje1980 Zin om online te luieren en ervaringen te delen Contact advertenties 2
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Gender ervaringen en vragen topic... Aanbevolen 8
Diaperlover20003 Ervaringen Tena pants men Luiers 29
J Fuubuu ervaringen? Luiers 5
G Ervaringen met vliegvelden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Reppie ervaringen fabimonti pvc body Plastic broekjes liefhebbers 14
J Ervaringen met BondageTimeOUT 16+ Board 38
K praten over broekplas ervaringen en foto's uitwisselen Broekplassers en Poepers 4
pampboy ervaringen Little Noon? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
J Mijn ervaringen van mijn eerste meeting: CBB 27/10 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
B Ervaringen winkel ''De Mask'' Amsterdam Winkels 19
Spreeuwtje Ervaringen van Spreeuwtje Broekplassers en Poepers 19
Haags_eigenwijsje Ervaringen cbb Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
wintertje Ervaringen met de MyDiaper Nacht? Luiers 8
yellow rose zijn er mama's die ervaringen willen delen met mij ? Algemeen 7
D Lars - Mijn ervaringen met luiers L 18
Lily Broekplas Ervaringen Broekplassers en Poepers 87
wintertje Ervaringen met DHL/Selektvracht Vragen & Info Shop 4
M Ervaringen Broekplassers en Poepers 59
W ervaringen met luiers en prostitiutie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DL_Michel Verhaal Klaar Spannende ervaringen voor marina 16+ Verhalen 0
W jullie meest vernederende (openbare...) plas/poep/luier ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
pinokio ervaringen met katoenen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
M ervaringen met een AB pappa of mamma? Pub 4
A welke luiers zijn beter Luiers 58
Similar threads


















































Bovenaan