Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Willy is een bevallige goedgeklede vrouw van 37 jaar. Ze draagt haar goedgekapte zwarte haar omhoog en is een fan van mantelpakjes en op haar neus pronkt een vlinder bril..

Ze is laten we maar zeggen een Jaren 60 freak.

Ook onder haar kokerrokje zien we dat terug. Ze draagt een lekkere ruime witte onderbroek die dan weer op haar beurt omspannen wordt door een lekker strak zittend
Stepinnetje

zie http://www.suzet.net/stockings-en-romance-step-in.htm .

Aan de jarretelles zitten van die heerlijke ouderwetse bruine nylons. Haar blote boven benen wrijven bij iedere stap bevallig tegen elkaar. Het Step-in zorgt er voor dat er geen ruimte wordt geboden tussen haar bovenbenen.

Ze had de hele dag gewerkt in een modezaak in de kalverstraat. Ze was de bus uitgestapt en merkte pas bij het lopen naar huis dat ze eigenlijk de hele dag niet naar het toilet was geweest.

Het was namelijk haar eerste dag geweest in het nieuwe filiaal en had zodoende geen tijd voor zichzelf kunnen vinden. Ze wilde op haar best zijn. Maar nu zo naar huis lopend merkte ze dat ze wel een hele volle blaas had gekregen.

Ze moest zelfs eventjes stilstaan om het op te houden. Ojee als ze daar vaker last van gaat krijgen dan moet ze voorzorg maatregelen nemen. Vroeger als meisje kon ze onder de kerkdienst ook al zo moeilijk haar plasje bedwingen. Ze had een keer en toen was ze al 15 haar plasje laten lopen.

Haar moeder had bedacht dat ze maar beter tijdens de kerkdienst een luier kon dragen om een genante vertoning te voorkomen. Misschien zou het beter zijn als ze tijdens het werk ook een luier zou dragen als ze geen tijd kon vinden om naar het toilet te gaan. Maar aan dat alles had ze nu niets.

Ze trippelde op haar hakjes richting de deur van haar flat. Ze moest nog een lange weg gaan via de trap zou haast niet meer lukken. Door haar step-in kon ze maar kleine stapjes nemen en het op houden van haar plas maakte het er ook niet makkelijker op.

Dan maar de lift genomen. Hier kon ze even ongegeneerd haar benen over elkaar slaan omdat ze het bijna niet meer hield. Het mocht toch niet gebeuren dat ze het in haar broek zou gaan doen. Oeps de lift staat stil op de 2e verdieping en er stapt een jonge man , het is de buur jongen van 4 hoog. Gelukkig hoeft ze nog maar 1 verdieping naar de derde. Ze stond nu met alle kracht te knijpen.

Gelukkig had de jongeman niet zo veel in de gaten. Toen de deur open ging liep ze wel wat ongewoon op haar hakken en met knijpbenen naar buiten toe. Ze liep nu strompelend de galerij op en voelde dat ze het niet langer op kon houden.

Het duurde even omdat de step-in de boel behoorlijk afgesloten hield maar de enorme plas die ze voelde ontsnappen drong al snel door haar onderbroek heen en via de step- in vond het haar weg via haar blote bovendijen langs haar nylons.

In haar rok ontstond een donkere plek en met een kletterend geluid belande de plas op de betonnen vloer van de Galerij. Willy kreeg een knal rood hoofd en piste zichzelf drijf en drijf nat. Een enorme plas zocht zijn weg naar de afvoer gootjes van de galerij en terwijl ze krampachtig stapjes deed met haar volgelopen pumps liet ze een heel spoor na richting haar voordeur.

De hele flat zou weten dat die onzindelijke vrouw daar woonde bedacht ze verschrikt. Maar daar was het nu te laat voor, ze zag het hele spoor dat begon bij de enorme plas op de galerij en dat helemaal tot aan haar deur liep.

Ze probeerde zo goed als kon haar sleutels uit haar tasje te pakken en voelde dat ze een kletsnatte plasbroek en dito step in om haar billen voelde knellen. Ze stond voor de deur als het ware uit te druppelen. De plas stond tot de randen van haar pumps.

Maar voordat ze de sleutel in het slot kon steken ging de deur open en keek ze in de ogen van haar man Henk. Deze kon zijn ogen niet geloven toen hij zijn volledig natgeplaste vrouw zag staan en hij werd nog woedender toen hij zag dat de hele flat kon zien dat ze tot aan de voordeur had lopen pissen.


Kom onmiddellijk naar binnen brieste hij en ga je verschonen.
Willy dook de badkamer in.


Hij riep door de douche deur, ben je het met me eens dat je een luier om moet. Ja,ja Henk daar dacht ik zelf ook aan,maar ik heb niets in huis.

Ik bedenk wel wat antwoordde Henk nors.
Hij pakte een plastiek tas van de modezaak waar Willy werkte en knipte onderaan links en rechts de punten af.

Toen Willy schoorvoetend de kamer in kwam in haar schoongewassen billen moest ze er aan geloven. Ze moest de plastiektas aandoen als een broekje . De afgeknipte punten scheurde open toen ze het langs haar begeerlijke dijen optrok.

Halverwege deed Henk er een wit opgerold handdoekje in wat als een soort luier tussen haar benen kwam te zitten. De plastiek tas spande zich om haar volwassen vrouwen billen en leek zowaar op een plastiek luierbroek.

In niets leek ze nu nog op de bevallige jaren 60 pin up die ze altijd uit wilde stralen.

Voor straf moest ze als ze zich verder had aangekleed alle natte plas sporen op de galerij opdweilen zodat het genante plas spoor geheel opgelost zou worden.

Dat betekende dat ze de hele galerij moest dweilen van het begin tot het einde.


In plaats van het Vampachtige loopje liep Willy nu wat wijdbeens door de dikke luier met de dweil en de emmer de Galerij op.


Vanaf morgen zou ze met een dikke Pamper om haar billen naar haar werk gaan om ongelukjes te voorkomen.

Deel 2

Willy kreeg de volgende dag van haar man Henk een pak Billie inleg luiers en een plastiek strikslip.
Het pak inleg luiers zag er heel kinderachtig uit. Er stonden allemaal konijntjes in strikslip op. Deze stonden ook op de inleggers gedrukt.

Maar Henk jammerde Willy met een piepstemmetje, ik wil wel mijn step-innetje er over kunnen dragen.

Henk keek haar aan en zei.....Willy als jij nog zo verschrikkelijk in je broek plast dan past zo'n grote dames step- inn niet meer om jouw billen want daar moet een baby luier omheen.

Nu moest Willy wel een beetje huilen want hoe moest ze nu als cheffin zichzelf handhaven als ze met een inlegger tussen haar benen liep en met een plastiek strikslip om haar billen. Maar Henk hoe moet ik dan mijn Nylons ophouden als ik geen Jarretelles meer heb.
Doe maar een majootje aan ....Brieste Henk.

Nee Henk dat wil ik niet dreinde Willy nu als een klein verwend kind.

Toen had Henk er genoeg van en nam haar over de knie .

Hij sloeg met ferme slagen op haar blote vrouwen billen tot ze roodgloeiend waren geworden en 5 minuten later liep Willy buiten met om haar billen een plastiek stripslip met daar in een hele kinderachtige Billie inlegger. Maar wat was dat inplaats van de Grazieuse Donkere damesnylons droeg ze een heel kinderachtig Majootje.

Het was inmiddels 17.00uur en De winkel zou over een uurtje gaan sluiten. Het was weer zo druk geweest dat Willy wederom geen tijd had gehad om naar het toilet te gaan. Het was ook te veel moeite om de strikslip los en vast te maken en boven dien wilde ze geen aandacht vragen. Een paar jonge meisjes hadden al achter haar rug om lopen gniffelen om het kinderachtige Majootje dat hun Cheffin droeg. Misschien draagt ze er wel een bolle luier onder hadden ze elkaar gefluisterd.

Maar nu hield Willy het bijna niet meer en ze voelde tot haar schrik dat ze haar plas liet lopen en dat de inlegger drijfnat en warm werd tussen haar benen. Ze maakte kleine pasjes om niet door te gaan lekken. Het strikslipje bolde helemaal vol van de grote warme plas die ze liet stromen. Ze was ook te groot voor zo'n babyluiertje dat kon echt niet meer.

Ze sloop naar het toilet en deed haar rokje omhoog de Majo was al klam geworden . Ze liet hem zakken en schoof met haar vinger de strikslip op zij. Een stroom van warme pies liep de WC pot in. Ze kneep de inlegger uit als een natte dweil. Er werd op de deur geklopt. Mevrouw Jansen bent u daar ? vroeg de stem van het jongste winkelmeisje.

Willy duwde alles op zijn plaats en liet haar rok zakken ze voelde de dikke uitgeknepen inlegger tussen haar benen zitten, maar de kans op door lekken was gering. Ja Miriam ik kom er aan, ben bijna klaar.

Toch maar Henk om een grotere dikke luier vragen dacht Willy toen ze het toilet uitstapte.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Grote vrouw plast nog in haar broek

weer een leuk verhaal hoor Betty.
in 1 ruk uitgelezen.
en wat handig die link naar de step-in toe want denk dat het gros van de lezers geen idee heeft wat het is.
John
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Grote vrouw plast nog in haar broek

Ha leuk dat het je beviel, Pikant detail is dat mijn tante 5 jaar geleden dit op een verjaardag aan mijn moeder zat te vertellen. Ik luisterde stiekum mee. Het was haar namelijk overkomen toen ze uit haar werk kwam. Ze werkte bij Modezaak Witteveen. Ze plaste toen ze uit de lift kwam in haar broek. Mijn Oom was echt razend toen ze in haar natte broek thuis kwam en het spoor liep tot aan de deur. Ik heb dat luier gedeelte er bij verzonnen en het allemaal op mijn manier bewerkt. Zo lopen realiteit en fantasie altijd in mijn verhalen door elkaar.

xxxbetty
 

diaper4fun

Diapers are a girl's best friend
Re: Grote vrouw plast nog in haar broek

Je hebt talent.

Als mje eens iemand zoekt om mee te "spelen" dan houd ik mij graag aanbevolen 8)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
P GROTE WAGENS, GROTE LUIERS G 17
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Uiteindelijk spijt van grote wens U 3
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
A Grote stap G 2
ar grote luiers Luiers 5
G Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
LBV Grote schoonmaak! moderator talk 5
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Sparrow Een grote verandering G 5
W Het grote (on)zindeljkheidsspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
scenekid Grote schoonmaak Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Peuter Matt grote van de postpakketen van Cos'n dry Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Sardonyx Spelletje doen: De grote verhalenquiz Pub 4
M Grote speen of nuke VVV 12
Similar threads


















































Bovenaan