Het beste baantje ooit [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol]

Wat is je favorite deel


  • Totaal stemmers
    10

Martinus

Toplid
Hallo allemaal,

Leuk dat je dit verhaal komt lezen. Even als achtergrond informatie: ik heb nog net geen dyslexie en ben niet de beste in grammatica, dus er kunnen wat spelfouten in zitten. Sorry hiervoor. Verder is dit ook mijn eerste verhaal en ben dus erg benieuwd of jullie het wat vinden. Ik ga proberen elke week of 2 weken iets te posten. Het is net hoe het uitkomt met school en privé leven ;). Verder nog veel lees-plezier :D.

Groeten Martinus (Martijn)



fictie verhaal:
Het beste baantje ooit

Daar zit Martijn dan, een 13 jarige jongen die opzoek is naar een leuke bijbaan om wat te verdienen. Hij zit maar te zoeken en te zoeken en vindt na een half uur nog niks wat hem aanspreekt. Hij besluit maar aan zijn huiswerk te gaan werken om toch iets nuttigs te doen.

hij komt boven op zijn kamer en ziet al gelijk die hele bende van gisteren toen hij met zijn vrienden een redelijk groot feestje hadden gehouden. Martijn ruimt alles keurig op en gaat nu eindelijk echt beginnen. Na een half uurtje komt zijn moeder boven en klopt op de deur. "ja?" zegt Martijn en zijn moeder opent de deur en komt naar binnen met een kranten knipsel en legt het op zijn bureau recht voor hem neer. Martijn leest het aandachtig en ziet dat het een advertentie is voor een oppas in zijn buurt. "it sounds great" zegt hij op zijn beste Engels. "dat dacht ik ook omdat je toch zo van kinderen houdt?" Zegt zijn moeder. Martijn knikt ja terwijl hij het verder leest en het steeds leuker vindt worden. "ik zeg doen" zegt Martijn en gaat meteen naar de website waar je je kan opgeven. Hij meldt zich aan en krijgt bijna direct een mailtje dan zijn aanvraag is goed gekeurd en hij al aanstaande zaterdag kan beginnen. Martijn denkt na. En trekt de conclusie dat dat al over 2 dagen is. "kijk mam" zegt Martijn en laat zijn moeder het bericht lezen. "Dat is heel fijn voor je jongen. Ga maar gouw verder met je huiswerk dan kunnen we zo gaan eten". Martijn stemt daar mee in en gaat snel verder terwijl zijn moeder zijn kamer verlaat.

Na nog 20 minuten te hebben gewerkt is Martijn eindelijk klaar en gaat naar beneden om zijn buikje heerlijk te vullen. Tijdens het eten kan Martijn niet uitgepraat raken over hoe hij denkt over zijn 'baantje'. Zijn moeder zegt dat het allemaal goed komt en daar geloofd Martijn wel in. Zijn vader die ook net thuis gekomen was van werk vindt het ook leuk dat hij nu wel kan doen wat hij toch wel heel erg leuk vind: bij kinderen oppassen. Hoe dat het komt dat Martijn dit zo leuk vindt weet hij zelf ook niet want eigenlijk horen jongens dit niet leuk te vinden denkt Martijn weleens "dat vinden ze gay" zegt hij. Maar toch vindt het leuk en dan vooral kleine kinderen die luiers dragen. Dat is al een tijdje zo, hij kan het ook geen plekje geven want hij weet niet echt wat het nou is.

Na eten helpt hij even met het afruimen van de tafel en gaat maar eens lekker op zijn computer Minecraft spelen. Om half 10 moet hij naar bed.

2 dagen later is het dan zover, Martijn gaat voor het eerst oppassen. Hij heeft er enorm veel zin in en maakt zich klaar voor de lange avond. Hij pakt toch maar zijn sporttas en haalt zijn schoenen eruit en stopt er een pyjama in voor het geval hij toch wil gaan slapen, wat lekkers voor zichzelf en zijn laptop om nog wat te doen voor zijn school. Als hij op het afgesproken adres aankomt belt hij aan en wacht tot iemand open doet. Nog geen 1 minuut later doet een moeder en vader de deur open en zien Martijn staan en kijken in het begin een beetje raar maar ze trekken snel bij en stellen zich voor als Erick en Susanne. Martijn stelt zich ook voor en loopt naar binnen en kijkt een beetje rond in de hal. Erick laat alles zien waar hij wel en niet mag komen en waar alles staat voor het kindje. Susanne gaat ondertussen naar boven en komt beneden met een klein kindje achter haar die een beetje bang kijkt naar hem. Martijn bukt en steek zijn hand uit en zegt dan op een wat kinderlijke stem "Hallo ik ben Martijn, en jij?". Het meisje loopt voorzichtig met wijde benen uit elkaar naar hem toe geeft hem een handje. Even later zegt Susanne dat ze Lisa heet en neemt haar met Martijn mee naar boven waar de kamer van Lisa is. Martijn loopt rustig mee en kijkt in kamer. Hij ziet een ledikantje, een commode, een grote kast en een kleine kast waar de deur van open staat en ziet dat er pampers in staan. Susanne ziet Martijn kijken naar de luiers en zegt "ik weet dat dit je eerste keer oppassen is dus ik leg je nog wel even uit hoe je luiers verschoont". "ja dat zal wel fijn zijn" zegt Martijn en voelt toch een soort van kriebeltjes. Hij zet de gedachte aan de kant en concentreert zich op hoe Susanne de luier van Lisa netjes en vakkundig uit en aan doet met daarbij de benodigdheden zoals billen doekjes, talk poeder en een flesje babyzalf. Martijn kijkt zijn ogen uit en vindt het als maar mooier. "is het zo duidelijk zegt Susanne op het laatst als ze Lisa van de commode afhaalt. "ja hoor, komt vast goed" zegt Martijn met een duidelijk knik van ja. "dan is het goed wij gaan nu weg en we zijn rond half 11 weer thuis oké?" zegt Susanne op een moederlijke stem. "ja hoor ik red me wel" zegt Martijn. Maar er schiet Martijn zich meteen iets te binnen. "hoe laat moet Lisa naar bed?". "o ja, bijna vergeten het is weekend dus doe maar rond een uur of 7 dat is tijd zat". Martijn knikt zoals gewoonlijk ja en gaat weer samen met Susanne en Lisa weer naar beneden waar Marck al op hun staat te wachten. "kom schat we snel zijn anders komen we nog te laat"zegt Erick met een beetje haast in zijn stem. Susanne geeft Lisa nog een kus en zegt Martijn gedag en dan zijn ze vertrokken.

Nu staat Martijn er alleen voor. Hij denkt na en vraagt vervolgens aan Lisa op een kinderlijke toon wat ze wil gaan doen. Lisa denkt na en Martijn beseft dat die vraag voor een 3 jarig meisje nog best moeilijk is. Maar toch geeft ze best snel antwoordt dat ze met haar poppen wil gaan spelen met Martijn. Martijn vindt het wel goed en rent Lisa achterna naar haar speelhoekje achteraan in het huis. Samen spelen ze vader en moedertje en hebben de leukste lol samen. Om 5 uur zegt Martijn dat hij wat te eten gaat maken en Lisa begint te schreeuwen "ja pizza!". Martijn kijkt in vriezer en ziet daar inderdaad 2 pizza's staan. Hij doet ze in de oven en zet de timer op een half uurtje. Ondertussen dekt hij de tafel en Lisa helpt hem heel goed mee, zover ze kan helpen als een kleine peuter.

Samen gaan ze aan tafel en doet Lisa een slabbertje aan voor als ze ooit knoeit. Ze gaan heerlijk eten en Martijn helpt Lisa even met het snijden van de pizza in makkelijk eetbare stukjes. Na het eten ruimt Martijn de tafel af en Lisa mag even tv gaan kijken. Martijn zet maar Sesamstraat op omdat hij anders ook niks weet maar Lisa vindt het leuk. Om kwart over 6 is Martijn klaar en gaat samen met Lisa op de bank zitten. Martijn ziet dat bij haar kruis het iets dikker is geworden. "heb je in je luier geplast" vraagt Martijn aan Lisa. Ze kijkt hem aan knikt voorzichtig ja. Martijn pakt Lisa op en gaat met haar naar boven en verschoont haar zoals Susanne het heeft voorgedaan. "zo dat is klaar" zegt Martijn als hij klaar is en ziet dat Lisa ook weer blij kijkt. Om 7 uur is het dan zover: Lisa moet naar boven om te slapen. "kom Lisa we gaan slaappie doen". Lisa kijkt hem aan met een beteuterd gezicht dat ze eigenlijk nog niet naar bed wil maar Martijn weet wel anders ze zat al om 10 voor 7 in te doezelen. Martijn gaat naar haar toe en kietelt haar heel erg hard net zolang tot ze naar boven wil. Dat was van korte duur al naar 10 seconden gaf ze al op maar liet daarbij ook haar plas en poep gaan. Martijn had dit in de gaten en zei er maar niks van tot ze boven waren. Hij legde Lisa op de commode en deed haar t-shirt en broekje uit totdat ze nog alleen in een luier lag. "zo kleine poepertje laten we deze maar eens even een ander aan doen he?". Martijn deed haar een nieuwe luier aan en trok daarna haar lieve pyjama aan. daarna legde hij haar in bed en gaf haar een kusje op haar wang. ze bloosde een beetje en viel daarna snel ik slaap.....

vonden jullie dit deel leuk?
laat een reactie achter en zeg DONE

Bedankt voor het lezen
gr. Martinus (Martijn)
 

FairryNL

Superlid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Ehm, niet vervelend bedoeld maar heet de vader Erick of Marck?
Verders wel netjes geschreven!
Ga zo door!

DONE!
 

Martinus

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Willempie82 zei:
Ehm, niet vervelend bedoeld maar heet de vader Erick of Marck?
Verders wel netjes geschreven!
Ga zo door!

DONE!
bedankt ik ga het aanpassen sorry hiervoor en bedankt voor de eerste DONE
 

hoi123

Gewaardeerd Lid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Goed verhaal zeker mee doorgaan!
 

Martinus

Toplid
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel II

Hallo allemaal,

Als eerste fijn dat de meeste van jullie het verhaal leuk vonden. Ook wil ik graag de lieve reactie's en de goede tips bedanken ik ga er in dit stuk zeker iets mee doen.
Veel leesplezier :p

fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel II

Martijn loopt voorzichtig de kamer van Lisa uit en gaat naar beneden, tv kijken. Hij zapt van de ene naar de andere zender maar er is niks leuks op de tv. Tot dat hij na een paar minuutjes de reclame van Pampers ziet en weer die kriebels krijgt. "Wat is er toch met mij?!" denkt Martijn. Hij snapt er niks van. Dit is toch niet normaal? Hij besteed er verder maar geen tijd aan. Hij pakt uit zijn sporttas die hij heeft meegenomen wat borrelnootjes en een 0,25 liter fles Cola. Na toch nog wat te hebben gezapt vindt hij een leuke film, wall-e.

Na anderhalf uur is de film afgelopen en alles is helaas op. "wat zou ik nou toch eens gaan doen?" denkt Martijn terwijl hij een rondje draait in de huiskamer om te kijken of er leuks staat. Hij ziet een leuke strip van Donald Duck staan, pakt deze en gaat er in lezen.

Het is half 11 en de ouders van Lisa komen thuis. Martijn zit zo in zijn strip dat hij schrikt als de tussendeur open hoort gaan. "Hey, wij zijn het maar" zegt Susanne want ze had de schrik reactie gezien van Martijn. "ow ja, ik zat wat te lezen en hoorde jullie niet aankomen" zegt Martijn en stelt daarmee Susanne en Erick gerust. "is alles goed gegaan?" vraagt Erick aan Martijn. "Ja zeker" en vertelt wat ze die avond hebben gedaan. "kijk dat is goed om te horen" zegt Susanne met een blij gezicht. Ondertussen loopt Erick naar keuken en vraagt of Martijn nog wat te drinken lust. "nee hoor hoeft niet" zegt Martijn en laat de lege Cola fles zien. Met z'n drieën kunnen ze er om lachen.

Na nog even te hebben gekletst met Susanne en Erick zegt Martijn dat hij maar naar huis gaat. "maar kind toch, je mag ook hier blijven. Je gaat toch niet in het donker alleen naar huis toe?" zegt Susanne die toch altijd wel bezorgd is. Martijn denkt na en hij heeft wel zijn pyjama mee en een tanden borstel zodat hij die thuis niet hoeft te zoeken als hij thuis kwam. "we hebben hier wel een bed staan en je kunt wel even je ouders bellen als je dat wilt" zegt Erick die met het voorstel van zijn vrouw eens is. "uhmm..... ja is goed" zegt Martijn wat verlegen want hij weet niet echt hoe hij met deze vraag moet omgaan. Zomaar ineens bij 2 nog bijna geheel onbekenden slapen. Maar hij belt alsnog zijn ouders op dat hij daar blijft en ze vinden het wel prima. "dat is dan geregeld" zegt Erick.

Samen met Susanne loopt Martijn mee naar boven om zijn bed klaar te maken voor de nacht. Het blijkt dat hij in de kamer van Lisa moet gaan slapen, maar dat is geen enkel probleem voor Martijn. "Als ik maar kan slapen" zegt Martijn altijd en dat vindt bijna iedereen welke een leuke opmerking. Ook Susanne vindt hem ook leuk bedacht. Na 10 min staat alles klaar en is Martijn alvast begonnen met het aandoen van zijn pyjama en heeft daardoor zicht op het kastje waar de luiers inzitten voor Lisa. En alweer krijgt hij kriebels en probeert het dit keer weer te vermijden maar het lukt hem maar niet. Na het tanden poetsen gaat Martijn dan eindelijk naar bed. Het was een leuke, spannende en rare avond voor hem geweest waar hij toch wel van heeft genoten en is daarom ook best moe. "slaap lekker" zegt Susanne zacht nog tegen hem en sluit de deur van de kamer.

Martijn valt vrijwel direct in slaap maar wordt midden in de nacht wakker omdat hij moet plassen. Hij loopt naar het toilet en laat zijn plas lopen. Als Martijn terug loopt naar de kamer kan hij het niet laten om nog eens in dat ene kastje te kijken, dat ene kastje waar al die luiers liggen. Hij loopt er na toe en pakt er voorzichtig en heel zachtjes er een uit. Hij bekijkt het aandachtig en vouwt hem open. En die opwinding wordt steeds maar erger steeds meer kriebels en als hij er ook nog aan voelt begint ook zijn piemeltje een beetje de groeien. Nu weet hij het zeker: hij heeft iets met luiers, wat dat weet hij nog niet maar daar zal hij snel genoeg achter komen. Martijn legt de luier weer zoals hij eerst lag terug in het kastje en kruipt in bed. "wat voelde dat fijn, zo vertrouwelijk. En na die gedachten slaapt hij weer als een roos.

Die volgende ochtend wordt hij rond 7 uur wakker, dat ziet hij omdat hij altijd als hij wakker wordt even op zijn mobiel kijkt. Hij ziet dat het nog super donker is buiten en ook niemand is nog wakker, althans dat denk hij want hij hoort niemand lopen beneden. En als hij net weer door wilt gaan slapen hoort Martijn een zacht en lief stemmetje zeggen: "Mathij be dje a wakke?". Martijn merkt dat het Lisa is en gaat rechtop zitten in zijn bed en antwoordt ook op de zelfde en zachte toon dat hij al wakker is. "ik hewb in mij luier geplwast" zegt Lisa mee daarna. Martijn staat op en doet de lamp aan en ziet dan Lisa met haar hoofdje net boven tralies van het ledikantje uitkomen. Hij pakt haar op en legt haar op de commode. Hij doet haar pyjama broekje uit en ziet dan dat ze flink heeft geplast zoals ze al zei. Hij doet haar luier open gooit deze weg in de speciale prullenbak. Martijn doet Lisa nog even met een doekje schoonmaken, smeert haar dan in met een zalfje, doet nog wat talkpoeder in de luier en vouwt deze dan weer dicht. terwijl hij dit doet krijgt hij weer het zelfde gevoel als die nacht daarvoor. Martijn krijgt en een kleurtje van maar vindt alles wel prima zo. "Zo dat is klaar kleine prinses" zegt Martijn als hij haar van de commode heeft afgetild en haar weer terug in bed legt. "Marwthij ik whil da niewt" zegt Lisa als ze merkt dat ze weer terug moet in haar ledikantje. "wat wil je dan?" vraagt Martijn op een lieve toon. "ik whil bij djouw slape" zegt ze en kijkt Martijn met een lieve blik aan die Martijn gewoon te lief vindt en pakt haar weer op en legt haar tegen de muur kant van het bed aan zodat ze er in ieder geval niet uit kan vallen. Ze kijken elkaar heel lief aan en Lisa grijpt voorzichtig met haar kleine handje zijn neus vast en Martijn begint maar gezellig mee te spelen..........

Zo dat is weer het deel voor dit keer,

Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en je kan nu ook stemmen in de poll bovenaan dit verhaal. Nu zul je denken, maar Martijn je zou toch maar 1x in de week iets plaatsen. Nou omdat het bijna Pasen is doe ik eens gek en komt er gewoon een deel extra.

Tot volgende week iedereen of wil je me eerder spreken ik ben vooral in de avond na half 10 vaak te zien in de chat

groetjes Martinus (Martijn) dance
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Allereerst een prima verhaal. Opmerkingen omtrent spellingsfouten heb ik niet en daarom geef ik voor dit verhaal een 8.5
 

Daltons

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

een verhaal een cijfer geven gaat mij wat te ver maar inderdaad een goed verhaal !1.
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Goed verhaal. Niet denken dat wij je verhaal niet goed vinden!
Want wij vinden het wel goed: DONE
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

goed verhaal kerel en ook leuk geschreven

DONE

gr LL
 

Martinus

Toplid
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel !!

ik heb niks te vertellen vandaag dus ik ga maar meteen verder met dit deel

fictie:
Het beste baantje ooit deel III


En zo kietelen ze elkaar een beetje en zitten een beetje gek te doen voor elkaar waar ze allebei best wel om lachen. Even later vallen ze dan toch nog heel even in slaap. Om 10 uur komt de moeder ons roepen en snapt er in de eerste instantie niks van dat ze niemand ziet liggen in het ledikantje. Maar toen ze richting's Martijns bed keek zag ze dat Lisa bij Martijn sliep. Voorzichtig maakte ze eerst martijn wakker en toen ook vroeg waarom Lisa bij hem sliep. Martijn legde haar alles uit waarna ze een ja knikte van goedkeuring. Toen ik uit bed was gegaan maakte ze ook Lisa wakker die weer een plasluier had. Ik vroeg toen aan Susanne of haar even mocht verschonen zodat zij andere dingen kon doen. Dat mocht van haar en het ging weer tekeer in mijn lijf toen ik dat hoorde. "ik moet er toch iets mee doen" dacht Martijn terwijl hij Lisa oppakte en op de commode legde. Martijn volgde het ritueeltje weer en de hormonen hadden het enorm naar hun dacht Martijn want het was toch een fijn gevoel die hij kreeg van luiers. Lisa kon merken dat Martijn ergens anders aan dacht omdat hij de luier niet echt goed deed. Ze zei dan ook dat hij niet goed zat. Martijn schrok uit zijn gedachte en maar toonde een klein lachje om er onderuit te komen.
“Kom maar mooi mee dan gaan we lekker eten” zei Martijn terwijl hij Lisa van de commode afhaalde en haar dragend mee naar beneden nam. “Zijn jullie eindelijk klaar?” vroeg Erick die al 10 min aan het wachten was. “Sorry ik deed even iets fout met het verschonen” zei Martijn terwijl hij naar Lisa knipoogde. “nou kom dan maar gouw zitten en neem wat lekker te eten” zei Susanne terwijl ze Lisa in haar kinderstoel zette. Martijn ging zitten en zat recht tegenover Lisa die ondertussen kleine hapjes nam van haar brood. Martijn smeerde zelf ook 2 boterhammen en at die lekker op. Na het eten zijn Martijn en Lisa gaan douchen. Martijn kleed Lisa uit en voelt aan haar luiertje om te kijken of hij nog droog is. Martijn geeft Lisa een complimentje over dat haar luiertje nog droog is. Als Lisa helemaal is uitgekleed zet Martijn haar onder de douch en maakt haar goed schoon van top tot teen. Als Lisa helemaal schoon is maakt Martijn haar nog droog en neemt haar mee naar haar kamer en doet weer de luier om op de commode en dan is het nog zoeken naar kleren. “Susanne wil je even komen!?” roept Martijn naar de beneden. Susanne komt er gelijk aan en vraagt wat er is. “Ik ben niet zo’n mode expere dus kan je even kijken wat Lisa aan kan vandaag?”. Susanne lacht en pakt wat kleren voor Lisa en Martijn doet die bij haar aan. “Zo kleine prinses zie jij er weer goed uit he?” zegt Martijn tegen Lisa die meteen heftig ja knikt.
Als ze weer naar beneden lopen vraagt Susanne hoe laat Martijn naar huis wilt gaan want het is immers al bijna half 1. “ik zal wel even bellen” zegt Martijn en haalt zijn telefoon uit zijn zak en belt naar huis. “ja hallo mama met mij” hoort susanne hem zeggen terwijl zij Lisa meeneemt en in de speelkamer zet. “ik kan hier tot half 3 blijven daarna ga ik heb ik een afspraak met vrienden” zegt Martijn als hij de kamer binnenkomt. “dat is goed” zeggen Susanne en Erick tegelijk. Martijn gaat daarna meteen naar Lisa toe om mee te spelen. “Zullen we even gaan buiten spelen” stelt Martijn na een tijdje voor. “jaw” zegt Lisa die een big smile op haar schattige gezichtje heeft. “Dat ga ik even aan jouw papa en mama vragen oke? Dan kan jij vast even opruimen”. Lisa knikt ja en Martijn gaat ondertussen naar Erick en Susanne vragen of hijzelf en Lisa mogen buitenspelen. “ja dat is goed en neem voor de zekerheid wat luiers mee je weet het nooit met haar”. Martijn moest er wel om lachen en ging naar boven wat luiertjes pakken

"Kom kleine meid wij gaan maar eens heerlijk naar beneden om te gaan eten" zei Martijn tegen Lisa die begon te schitteren van geluk en zei: "jaw lewker ete". Martijn haalde Lisa van de commode en vroeg of ze zelf wauw lopen of dat hij haar moest dragen. Martijn kon wel begrijpen dat kleine kinderen altijd de makkelijkste weg nemen dus moest Martijn Lisa gaan dragen. Dat vond hij totaal niet erg omdat hij dan weer een luiertje voelde. Dit keer gebeurde er geen foute dingen toen Martijn de kriebeltjes weer kreeg. Toen ze beneden aankwamen begroete hij Erick en Susanne nogmaals een goede morgen en kreeg hetzelfde terug. Martijn en Lisa gingen aan tafel zitten. Martijn at 2 sneden brood en Lisa kreeg een heerlijke fruit salade omdat ze te weinig fruit en groente at. Toen ze alles op hadden gingen ze naar boven om zich te gaan douchen. Natuurlijk kon Lisa dit niet zelf en moest Martijn helpen maar daar had hij geen enkele moeite mee. Martijn deed Lisa's pyjama en luier uit om te gaan douchen. Martijn maakte er een grondige schoonmaak beurt van alles werd goed schoon en alles was dus weer fris en fruitig.

Nadat ze zich weer hadden aangekleed ging Martijn even snel zijn tas inpakken. Hij dacht weer aan die luiers. "zou ik er nou eentje meenemen of niet?" dacht hij en pakte er toch maar een. "merken ze toch niks van" dacht Martijn en deed de luier in zijn tas. Martijn wist vrijwel zeker dat deze niet kon passen maar toch is het gevoel al fijn voor hem. Zonder iets te laten merken ging hij weer naar beneden en zette zijn tas in de gang neer.
Lisa was ondertussen aan het spelen in de speelkamer met haar poppen en Martijn doet maar mee ondanks hij liever met vrienden voetbalt of game't. maar agh het is tenslotte wel zijn baantje dus het is niet anders. Terwijl ze aan het spelen zijn zit Lisa toch een beetje te wiebelen. Martijn zegt er niks van want dat doet ze vaker, vind je blijkbaar gewoon leuk. Maar dit keer heeft het wiebelen een andere betekenis maar dat weet Martijn nog niet. Als ze na 1 uurtje klaar zijn met het spelen vraagt Lisa dit keer wat Martijn altijd doet. Martijn zegt dat hij wel wil kijken of Lisa een balletje kan trappen.

terwijl ze de bal gaan halen ziet Martijn dat langzaam Lisa's kontje dikker wordt en hoort ook wat kraken. Martijn houdt het nog even stil want hij vind het wel cute staan zo'n volle broek. Terwijl ze lekker buiten aan het voetballen zijn, wat Lisa nog best goed kan kijk Martijn nog steeds naar haar kontje. "staat haar zo schattig" denk hij en trekt er een lief gezicht bij wat gelukkig niet opvalt. Maar toch na een tijdje besluit hij het toch maar te zeggen. “Lisa heb jij een poepje gedaan in jouw luiertje?”. Lisa wordt rood en knikt ja. “je hoeft je niet te schamen ik ga je maar meteen verschonen” zegt Martijn en geeft Lisa een klopje op haar luierkontje, Lisa loopt voorop en Martijn heeft nu perfect zicht op haar luier. “had ik dat maar” dacht Martijn en liep mee naar boven. “klim en maar gouw op poepertje” zegt Martijn en Lisa klimt met wat moeite erop. Martijn maakte haar broekje los en toen kwam de wel hele dikke luier tegen. “Zo jij hebt je best gedaan” zegt Martijn en maakt de luier open. Een poep-urine lucht komt uit de luier en Martijn voelt zich gelijk een beetje misselijk maar maakt zijn klus af en sluit de luier toch maar met een inlegger want anders gaat ze misschien lekken. Toen Martijn beneden kwam zei susanne “gaat het een beetje?”. “ja hoor” zegt Martijn en weet dus dat hij nog een beetje wit is.
Lisa en Martijn gaan nog even spelen en rond 4 uur gaat Martijn naar huis. “Heel erg fijn voor het komen en hopelijk zien we je snel weer want dat is voor ons en Lisa leuk” zegt Susanne en Lisa stemt hier mee in. “ik vond het zelf ook heel erg leuk en bedankt hun voor alles. Martijn gaat naar huis en belt aan. Zijn moeder omhelst hem en vraagt hoe het was. “heel erg leuk, de mensen waren aardig en ook het meisje was super schattig” zegt Martijn. “nou dat is fijn, kom gouw binnen anders heb je het zo koud” zegt Martijns moeder. Martijn loopt naar binnen en………….

Dit was het deel van deze week hopelijk vonden jullie het wat en tot volgende week
Gr. Martinus (Martijn)
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

zit 1 deel 2 keer in maar maakt inpreciepe niet uit was weer leuk om te lezen
 

Martinus

Toplid
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel IV

Hallo iedereen,

Ik weet het, ik ben een tijdje van het forum geweest want ik had het druk met school etc. Alsnog wil ik dit verhaal heel graag afmaken want ik heb zeker nog 4 delen in mijn hoofd en dit is nog maar het begin..... Dat wordt dus nog leuk maar laat ik beginnen met deel IV van Het beste baantje ooit.

fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel IV

Martijn kon niet uitgepraat raken. Hij vertelde over het blijven slapen en het voetballen maar hij hielt wel zijn mond over de luiers en hoe hij zich daar bij voelde. "Mijn ouders zullen wel denken dat ik gek ben" dacht Martijn.

Na het eten ging Martijn even achter de computer. "Wow, mam kon eens kijken" zei Martijn tegen zijn moeder die naar hem toe liep. "ik heb voor morgen weer een oppas taakje" zei Martijn hardop en las de mail voor. "dat verdiend wel snel hè zo'n baantje?" zei zijn moeder op een plagerige toon. Martijn kon er wel om lachen. Martijn ging nog even Minecraft spelen en om half 9 sloot hij de computer af. Hij ging even naar boven kijken in zijn agenda of er nog bijzonderheden waren voor school, hij had zijn huiswerk wel al af.

Om half 10 was het bedtijd en ging hij heerlijk slapen althans dat dacht Martijn. Hij kon maar niet de slaap krijgen. Telkens weer die luiers, alleen maar die luiers ging er in zijn hoofd om. Na 30 minuten is Martijn toch nog in slaap gevallen.

KABAM! Martijn sloeg zijn rinkelende wakker op de grond. "Kom schat opstaan hij is weer tijd voor school" zei zijn moeder en sloeg zijn dekbed open. Martijn trok in een reflex het dekbed weer terug en probeerde te slapen. Toen het 10 voor 8 was werd het krap tijd en Martijn besloot toch maar om op te staan om geen moeilijk heden te krijgen met zijn school. Snel kleren aan, tanden poetsen, haar goed doen en zijn brood smeren voor de lunch. kwart over 8, precies op tijd was Martijn klaar met dagelijkse routine.

Hij ging naar zijn vriend Matthijs, hun waren immers de computer nerds van de school. "Goede morgen! Gaston van de Poskodeloterij" zei Martijn toen Matthijs de deur open deed. "Ook een goede morgen" zei Matthijs. "is er iets Matty?" zei Martijn want Matthijs klonk niet echt blij. "Ja, ik moet op vanavond op mijn zusje passen. Echt een ramp" zei Matthijs en Martijn begon te gniffelen. "Wat loop jij nou weer stom te lachen!?" zei Matthijs die Martijn niet begrijpen. "Ik moet vanavond ook oppassen" zei Martijn en trok weer bij. "Maar jij bent enig's kind?" zei Matthijs vragend. "ja dat is zo, maar het is mijn bijbaantje" zei Martijn. "Wtf? Jij? Oppassen? Laat me niet lachen, zo'n type ben jij toch niet?' vroeg Matthijs die het ook bijna niet meer kon houden van het lachen. "Ach man kei leuk joh" zei Martijn en gaf Matthijs een por in zijn zij. "laten we maar gaan" zei Matthijs om het gesprek af te breken.

De dag duurde lang voor Martijn. Er leek wel geen einde aan te komen. Toen eindelijk na 10 jaar (volgens Martijn) de bel ging speurde iedereen de klas uit en ging naar huis. Martijn bleef nog even hangen, hij had toch weinig huiswerk en hoefde pas die avond op te passen. Hij zag een meisje langslopen. 1.40 groot, nou ja wat je groot noemt op de middelbare. Tenger en een knappe meid was het. Martijn was even afgeleid op het mooie meisje. Martijn had nog geen vriendin en de rest bijna allemaal. "en ze heeft een lekker kontje" dacht Martijn toen hij haar kont zag. Martijn grinnikte van zijn eigen slechte opmerking maar ja.

Hij ging naar huis voordat zijn ouders begonnen te zeuren dat hij zeker straf had gekregen. Toen Martijn thuis aankwam gooide hij zijn tas aan de linkerkant voor de deur neer. Hij plofte op een stoel en zakte diep uit. "nou kom op lamzak begin maar vast aan je huiswerk want je gaat niet op je bijbaantje huiswerk maken" zei zijn vader die binnen kwam. Martijn begon te grommen want hij had totaal geen zin in huiswerk. "Ja dan zie je maar hoe je het doet" zei zijn vader zuchtend en liep verder. Martijn raapte al zijn moed bij elkaar en besloot maar om naar boven te gaan huiswerk maken. Toen het etenstijd was ging Martijn eten, dat is logisch. En na het eten ging hij naar..............

Zo dit was een anders dan anders deel. Minder luiers en DL en minder spannende en leuke dingen maar dit moest toch even. tot de volgende ker
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

een tussen stukje hoort er wel bij maar hopelijk moet ie op dat meisje van 1.40 lang met dat lekkere kontje passen :D

zin aan het nieuwe deel

gr LL
 

Martinus

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

luieluieraar zei:
een tussen stukje hoort er wel bij maar hopelijk moet ie op dat meisje van 1.40 lang met dat lekkere kontje passen :D

zin aan het nieuwe deel

gr LL
kijk zoiets had ik al verwacht en nou weet je zeker ook waar dat dikke kontje vandaan komt ofnie hahaha
 

Martinus

Toplid
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel V

Daar ben ik weer met een fris en fruitig deel van mijn toch wel goedlopende verhaal. Vorige keer waren we gebleven bij het deel dat Martijn naar zijn oppas baantje ging. Laten we snel beginnen.

Fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel V

Martijn trok zijn jas aan, zei tegen zijn ouders gedag en vertrok. Het was maar 2 minuten lopen vanaf zijn huis. Hij belde aan. Martijn zag ook een bordje met Daarop Claudia van Eik, Rob van Eik en Monique van Eik. Er werd open gedaan door een slanke donkerblonde vrouw. Vast Monique dacht Martijn. "Hallo ik kom hier als het goed is oppassen" zei Martijn. "kom binnen" zei de vrouw. "Ik ben Monique en dit is Rob" zei Monique en wees naar haar man die vanaf de woonkamer ook kwam aanlopen. "Ik ben Martijn" zei Martijn en gaf Monique en Rob een hand. "Claudia zit nog boven huiswerk te maken" zei Rob. "oh, oké ik heb alle tijd" zei Martijn, deed zijn jas uit en liep naar de woonkamer. "Zal ik even zeggen waar alles staat voor je dadelijk 15 minuten bezig bent met het zoeken van een glas" zei Rob en wuifde dat hij mee moest komen. Rob liet alle hoeken van het huis zien. "Nou wij moeten gaan dus veel plezier met Claudia en tot vanavond" zei Monique. "Ik red me wel" zei Martijn met een grijns. Toen de deur achter Monique en Rob dichtviel was het stil in het huis, heel steel zelfs. "Ik heb nog niet eens Claudia gezien. Martijn kon echt niet weten wat hij van haar moest verwachten. Zou ze wat ouder zijn of juist heel klein net zoals Lisa? dat antwoord zou Martijn snel krijgen want hij hoorde iemand van de trap af lopen. De tussendeur ging open. Martijn wist even niet wat hij zag. Even moest hij nadenken of dit wel echt was. Wat Martijn zag was wat hij eerder die dag zag. Een klein, blond meisje. "Zou zei?" dacht Martijn en keek haar goed aan waarop zij zei "Is er iets?". "Zit jij op Havo?" zei Martijn zonder enige schaamte. "uhm ja....." zei Claudia. "Was jij die jongen die mij gister zo aandachtig aan keek?" vroeg Claudia er nog achteraan". "uhm ja" zei Martijn en werd rood. Martijn wist even niet wat hij moest doen. Hij moest oppassen bij iemand die ook nog bij hem op school zit. "kom je even mee naar boven?" vroeg Claudia toen ze na ongeveer 4 minuten de stilte verbrak. Eenmaal boven gingen ze naar Claudia's kamer. Daar moest Martijn even op een zitzak gaan zitten, die trouwens mooi groen en heerlijk zat. "i-ik moet j-je iets zeggen...." zei Claudia die beetje stond te hupsen van haar ene been op de andere en moeilijk uit haar woorden kwam. Martijn had vanuit zijn heerlijke zitzak mooi zicht op Claudia. Ze was heel blond en dat stond goed bij haar toch nog wel bleke huid verder had ze blauwe ogen, niet te dun niet te dik en ze had een lichtblauw t-shirtje met een kort broekje. "Wat een mooie meid" dacht Martijn en vond hem zelf niet de knapste met een bril en jeugdpuistjes over zijn hele gezicht. "I-ik" kon Claudia nog uitbrengen en barst zowat in huilen uit. Martijn sprong op en omhelsde haar alsof het niets was. Hij schaamde zich wel een beetje maar vond dat hij het wel dat hij toch iets goed deed voor haar. Martijn streelde een beetje op haar rug en haren. Claudia kalmeerde en kon eindelijk toch haar zin afmaken. "Ik draag luiers" zei Claudia en begon weer te snikken. Martijn schrok eigenlijk wel van wat ze zei maar had respect voor. "zul je het niet doorvertellen op school?" vroeg Claudia bezorgt. "Natuurlijk niet" Zei Martijn die nog steeds Claudia in zijn armen had. "Zou ik mogen vragen waarom je luiers draagt?" Zei Martijn die Claudia losliet en weer in de zitzak ging zitten. "Ik weet het niet, ik kan me geen moment herinneren dat ik geen luier droeg" zei Claudia en hief haar schouders op. "maar betekent dat dat ik jouw...?" zei Martijn met vragende blik. Claudia knikte ja want ze wist dat zij zichzelf niet kon verschonen. "vind je dat erg?" zei Claudia. "Mag ik jouw iets vertellen Claudia?" zei Martijn en ze knikte ja. "toen ik 2 dagen terug mijn eerste opdracht kreeg als oppas was daar een meisje, ze was 3 jaar en dus nog niet zindelijk. Toen ik bij hun de luiers zag en haar moest verschonen had ik een bepaald gevoel, een fijn gevoel en keek daarom ook niet zo op van dat jij luiers draagt, ik vind het zelfs eigenlijk wel schattig" en door die zinnen keek Claudia nu wel verward. "Dus jij vind luiers leuk?" vroeg Claudia. Martijn knikte ja. toen brak er een stilte. Na een paar minuten hoorde Martijn dat iemand aan het plassen was, hij keek op en keek Claudia aan die rood aanliep. "Geeft niks Claudia ik verschoon je wel" zie Martijn die al opstond. Een beetje ongemakkelijk ging Claudia op bed liggen met een zeiltje onder haar. Martijn zag aan Claudia dat ze dit toch wel spannend vond, toch maar iemand die je bijna niet kent zomaar je luier verschoond. "weet je Martijn, op een of andere manier voel ik me veilig bij jouw" zei Claudia terwijl Martijn bezig was met de luiers. Martijn begon te blozen. Claudia kon zeker wel zien dat Martijn ook wel leuk vond. "Zo we zijn weer klaar" terwijl Martijn Claudia een hand gaf en van het bed afhielp. "Bedankt" Zei Claudia. Martijn vroeg wat Claudia wilde doen. "Zullen we even naar buiten gaan, even lekker hangen hier bij de speeltuin" zei Claudia en wees uit het raam richter de speeltuin die 20 meter verder lag. "Ja is goed" zei Martijn en ging samen met Claudia naar beneden. Martijn had mooi uitzicht op haar geluierde kontje, wat je er van zag want het was bijna niet herkenbaar. Martijn en Claudia bleven nog wel even in speeltuintje en hadden het over van alles en nog wat, dus ook over de luiers. "Waarom vind jij luiers eigenlijk zo leuk?" vroeg Claudia opeens. Martijn schrok van die vraag maar wist dat ze wilde weten. "Ik vind ze fijn zitten en ik voel me weer zo klein" zei Martijn beetje onwennig. "Mij maakt het niet uit want ik draag zelf ook luiers en heb er geen moeite mee" zei Claudia nuchter. "Bedankt" zei Martijn opgelucht. "Zullen we naar huis gaan Martijn?" zei Claudia en stond al op van de schommel. Martijn keek raar op "Nu al? We zijn er pas net" dacht Martijn en maar toen hij keek naar Claudia zag hij dat de luier te zien was en Martijn wist wel wat er aan de hand was. "Oké is goed" zei Martijn en gingen naar Claudia's huis. "Zullen we maar gelijk naar boven gaan" zei Martijn en Claudia knikte en ging snel naar boven. "Vind je het niet raar dat een 1 jaar ouder iemand je luier verschoont?" vroeg Martijn toen hij bezig was. "Nee hoor, heb al heel veel oppassers gehad maar jij bent toch denk ik wel de leukste." zei Claudia en Martijn begon toch wel te blozen. Om 9 uur kwamen de ouders van Claudia terug. "Is alles goed gegaan met Claudia?" vroeg Monique toen ze binnen kwamen. "Ja hoor" antwoordde Martijn. "En met haar luiers?" vroeg Rob. "Ja ik heb dat wel geleerd bij mijn eerste opdracht dus dat ging wel makkelijk". "Nou we zijn heel blij dat je kon komen want ik denk dat Claudia het ook wel leuk vond" Zei Monique en Martijn knikte dat hij het daar eens mee is. "Dan ga ik naar huis" Zei Martijn kort daarna en gaf Monique en Rob een hand en Claudia een knuffel waarbij Martijn een klopje gaf op haar luier kontje. "Tot de volgende keer!" zei Martijn en ging naar huis.

Hopelijk hebben jullie genoten van dit deel met veel luiers
Ik heb wel een vraag: moet ik zoals ik nu schrijf verder gaan of uit de ogen van Martijn schrijven dus inpl. Martijn naar Ik

Groetjes Martinus (Martijn)
 

bosma22

I love good stories, writing and music
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

vanuit de ogen van martijn
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Houd deze stijl vast het komt het verhaal alleen maar ten goede
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
E Beste manieren om te onharen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
DL013 Beste plastic luier voor iemand van 47kg Vragen & Info Shop 8
Berth Beste en slechtste Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
S Beste serie/film om te kijken als ab/dl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Mijn beste vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
satin daiper lover Beste dunne pampertjes met pvc buitenlaag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Redheaddiaper Wat is de beste manier? 16+ Board 6
Alice Wat beste te doen na ongewenst prive bericht Forum en Chatregels 146
sissy_Mady Beste wensen voor 2022 Pub 30
Diaperthijs Beste manier voor volle poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
K Beste luier om in te poepen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
LuierN Beste luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Luiermaarschalk964 Beste luier Prijs/ kwaliteit Luiers 5
little baby boy Beste verstoplek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
AB / DL25 Beste Mods, graag lezen! moderator talk 5
AB / DL25 Beste mod's, graag jullie mening hier over moderator talk 4
B De beste wensen voor 2021 Algemeen 7
Luier Terrorist Beste Baby luier Polls 6
Babyukkie Beste mannen en (vrouwen) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 91
Derper Beste luier voor poep Broekplassers en Poepers 11
N Beste pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampervuller Wat is het mooiste/beste pretpark waar je ooit geweest bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
rover2020 Welke winkel kun je de beste en goedkoopste luiers voor volwassene hallen online is geen optie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Poobottom Beste manier om bips schoon te krijgen na het poepen (in luier of wc) Polls 51
A Het was mijn beste vriendin... W 46
A Favoriete / beste Pants! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
N De beste katoenen luier Product & Winkel Testverslagen 16
Robbie_DL beste luier-verberg-broeken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Luiersersen Beste hangluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
S Hoe kun je het beste je luier benutten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy Verschillende merken speentjes, welke vind jij de beste? Polls (T) 0
mtluierjongen Beste luier voor p00p Broekplassers en Poepers 17
justanotherAB Beste luier voor een Adult Baby Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
anoniemaccount Beste broekplas filmpjes op twitter! Broekplassers en Poepers 7
mtluierjongen Beste lekvrije plasticbroek? Broekplassers en Poepers 6
L Hoe kan je het beste in contact komen met mensen die dit ook willen? Broekplassers en Poepers 13
Luierluke De beste wensen voor 2016 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
LBV De beste wensen! moderator talk 4
Martinus De beste wensen, wensen Pub 1
A Beste incontinentie luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
B Beste Wensen Pub 2
matthiasje Beste luiers op het werk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
X Beste babyluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 130
Melonie Welke Luier is het beste? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
gommu hoe mijn vriend mijn beste vriend werd H 64
Similar threads


















































Bovenaan