het GROTE GEHEIM

hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 20,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 10,0%
  • 4

    Stemmen: 1 10,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 3 30,0%
  • 7

    Stemmen: 2 20,0%
  • 8

    Stemmen: 1 10,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    10
HET GROTE GEHEIM


Er was eens een kind die een heel groot geheim had. Het geheim ging over zijn gedachten over een luier dragen.
Hij had iedere x wanneer hij de kans kreeg om een luier te gebruiken het gedaan helaas de luier steeds niet en iedere x kreeg hij een raar gevoel van binnen, een gevoel van zekerheid, veiligheid.
Na vele jaren en steeds ouder worden had hij nog steeds de drang om een luier aan te hebben maar er gebeurde niet want hij was te ban g dat iemand er achter zou komen en omdat hij niet via internet of de apotheek durfde te bestellen.
Nu kwam er een dag dat alles zou veranderen.
Hij ging het toch eens proberen maar hoe ?
Hij bleef maar denken en denken tot hij op het internet op de site’s info ging vragen wat de beste manier was op aan luiers te komen en welke maat hij nodig had ( hij had zich zelf geschat op 1.75m hoog en rond de 82 kilo en niet te grote kont ).
Van iedereen kreeg hij info : de 1e zei koop via internet maar hoe langer hij er over dacht te meer hij dat eigenlijk niet wilde. De 2e zei dat hij een leugentje moest verzinnen waarna hij luiers zou krijgen.
De 3de zei vertel gewoon de waarheid en zeg gewoon dat je luiers wil hebben omdat je er van houdt en omdat je ze lekker vind zitten.
Nadat hij alle reacties had gelezen had ging hij kijken welke hij ging kiezen.
Na veel wikken en wegen had hij dan eindelijk een keuze gemaakt, hij ging naar de apotheek.
De dag was aangekomen hij ging die dag dan eindelijk naar de apotheek toe om luiers te kopen.
Op de heenweg naar de apotheek to was hij heel erg zenuwachtig en er schoot van alles door zijn gedachte heen ( of het wel goed was, of hij gek zou zijn want ja wie houdt nu van luiers om te krijgen op die leeftijd ? ).
Bij de apotheek ging hij naar binnen en bij de balie stond er een wat ouder lief vrouwtje, ze vroeg kan ik u helpen ? ja ik wil graag luiers hebben van het merk Tena of Depends .
Als je wil kunnen we er achter in een apart kamertje praten makelijker praten als je dat wil.
In het begin twijfelde die maar hij dacht die vrouw dringt zo aan, nou dat moet ik maar doen.
In het kamertje stond een lange tafel met een paar stoelen. Hij ging tegen over e vrouw zitten.
Waarna de vrouw het wordt nam: zo jij wilt luiers hebben, waarom ben je incontinent of ben je luierliefhebber, plas je in bed ??
Je jongen stond met ze mond vol tanden en zei niets op deze vragen.
Waarop de vrouw naar een kast liep en een paar proefpakketjes eruit haalde en op tafel neer legde.
Zo zei ze ik zal je even uitleggen wat ik weet : ik werk hier en hebben les gehad in het praten met mensen over bedplassen, incontinentie en luiers.
Voor de eerste 2 dingen hoef ik bijna niets te zeggen behalve dat deze mensen ze nodig hebben om of hun bed droog te houden of kleding.
De laatste praat ik nu over daarin zijn een aantal gradaties :
1: Iemand wil als een baby behandeld worden
2: Iemand voelt zich veilig met een luier om
3: iemand vind het lekker en veilig en heerlijk om zijn behoefde erin te doen
Als je 1 van deze 3 bent mag je ja knikken zo niet dan geef ik je 1 proefpakketje mee en praten we er niet meer over.
Helaas voor de jongen of de vrouw knikte de jongen. Oké mag ik vragen welke of weet je het nog net zo nog niet.
Hij vertelde haar het hele verhaal wat hij eigenlijk heel raar vond. Toen ze klaar waren met praten vroeg de vrouw om voor haar te gaan staan zodat ze hm kon bekijken welke luier hij nodig had.
Ze pakte een meetlint en scheef zijn maten op, ze keek op tafel en zag dat zijn luier er niet bij lag, ze pakte de luiers van verschillende merken van zijn maat en liep naar hem toe.
Hij ging voor der staan en van uit het niet stond hij in zijn onderbroek waarna die ook uit ging.
Hij stond met zijn mond vol tanden en wist niet meer wat hij moest denken, gewoon laten gebeuren omdat hij dat toch wilde of tegen spreken en zeggen dat hij dat niet wilde en gewoon de luiers wilde hebben.
Nu is het makkelijk om te zeggen dat hij ging liggen maar toch niet hij wilde zijn onderbroek pakken maar hij werd tegen gehouden omdat de vrouw hem voor was.
Ze deed haar broek en onderbroek naar beneden waardoor hij zag wat ze aan had een dikke en erg vieze luier. Ze ging op de tafel liggen en vroeg hem of hij haar wilde verschonen gelukkig voor hem deed hij dat met liefde.
Hij vroeg haar waar haar luier en de doekjes lagen. Ze zei dat de schoonmaak doekjes in de kast lagen en hij pakte die daarna zei ze dat haar luier al op tafel lag. Hij keek naar haar luier en pakte de goeie daarna deed hij de teepjes van luier los.
Toen hij zag dat ze nummer 1 en 2 erin had gedaan vroeg hij haar wanneer ze dat gedaan had. Ze vertelde dat ze het net gedaan had.
Hij trok de luier weg van der kont en veegde de rest schoon met de doekjes daarna pakte hij haar luier en vouwde hem open en deed hem onder haar billen waarna hij heerlijk strak vast gemaakt werd . Ze vertelde hem dat ze nog nooit zo’n strakke luier om had gekregen.
Toen ze aangekleed was vertelde ze hem om te gaan liggen helaas twijfelde hij, ze stelde hem gerust.
Ze vroeg welke hij om wilde hebben uiteindelijk wees hij de TENA aan.
Daar ging hij dan voor de eerste x in 23 jaar kreeg hij een luier om, hij ging op de tafel liggen.
Toen kwam het grote moment ze deed zijn benen omhoog vouwde de luier op en legde de luier onder zijn kont en legde zijn benen weer naar beneden en deed de luier iets minder strak weer aan daarna kleden hij zich weer aan.
Hij vertelde haar dat het een SUPER gevoel gaf, de vrouw vertel hem dat hij altijd langs mocht komen op de voorwaarde dat hij haar luier verschoonde en net zo strak weer om deed als vandaag.
De vrouw gaf hem de andere merken mee die ze in zijn maat had gepakt met de schoonmaakdoekjes.
Thuis aangekomen voelde hij een grote drang om te plassen , hij liet het zo lopen of als het niets was. Een aantal uren later kreeg hij weer een drang alleen wist hij niet of hij dat wel moest doen, maar voor hem was het al te laat en hij poepte zijn luier vol.
En nu kwam het hij moest gaan zitten maar hij durfde niet, toen hij toch net genoeg lef had om te gaan zitten verplaatste de massa helemaal in zijn luier wat hij een heerlijk gevoel vond hebben.
Een uur later verschoonde hij zich waarna zijn vriendin thuis kwam en niets merkte. Nu komt hij eens in de twee weken bij de apotheek om de mevrouw haar luier te verschonen om ze zelf te krijgen.

The End
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Helaas van het einde.
Dat is het enige wat ik een storykiller vind. De rest vond ik prettig om te lezen.
Als er nog meer verhalen zijn, zie ik de graag verschijnen.
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
en je verhaal zit nogal dicht bij elkaar. Probeer allenia's te gebruiken. Met andere woorden, na een aantal zinnen laat je een enter/spacie open.

Dat geeft een véél beter overzicht.

edit
Dat niet alleen, maar je gebruikt zelden of géén vraag tekens, uit roep tekens en zelfs komma's zijn niet echt vaak gebruikt. Al in al is dit niet het beste verhaal dat ik al gelezen heb. Maar het idee is toch 'oke' dus trek je er niks van aan en probeer opnieuw.

Kingdark
 

boaboaz

Geen dag zonder luier voor mij!
leuk verhaal mijn complimenten.

zijn de aphotheekers in het echte leven ook zoo?wil dit graag weten.

groetjes boaboaz
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Haar Grote Geheim H 7
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
P GROTE WAGENS, GROTE LUIERS G 17
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Uiteindelijk spijt van grote wens U 3
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
A Grote stap G 2
ar grote luiers Luiers 5
G Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
LBV Grote schoonmaak! moderator talk 5
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Sparrow Een grote verandering G 5
W Het grote (on)zindeljkheidsspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
scenekid Grote schoonmaak Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Peuter Matt grote van de postpakketen van Cos'n dry Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Sardonyx Spelletje doen: De grote verhalenquiz Pub 4
Similar threads


















































Bovenaan