het Slaapfeestje

manon

Toplid
Voor de eerste keer dat ik een verhaal schrijf, dus sorry voor de spelfouten enzo,
hopelijk snappen jullie het verhaal een beetje, en als het wat is, schrijf ik nog de rest erbij.
sorry als het een beetje eentonig is.

Daar sta ik dan voor een joekel van een huis. Ik, Chareen, chareen met de beugel en het kroezige haar, daar sta ik om bekend. Chareen het meisje dat niet erg knap is, en vaak buiten de groep valt. Maar dit keer hoor ik er bij, want ik ben uitgenodigd door, Lesly, het populaire meisje van de klas. Uitgenodigd voor een slaapfeestje haar andere vriendinnen komen ook allemaal. Ik bel aan, ik voel dat mijn handen zowat shaken, damn wat is dit eng.
Lesly doet open, ‘Hee, Chareen’ ze begroet me met een knuffel. Een schorre ‘hoi,’ komt er uit mijn keel. ‘Kom binnen!’Roept Lesly enthousiast. Lesly is een lange meis, met lang blond haar, en een mooie glimlach. Ze is eigenlijk alles wat ik niet ben.

We lopen de hal in, ‘Hier, geef maar mij maar je logeertas,’ Ik geef de tas aan Lesly, ‘Waar zijn de andere?’vraag ik. ‘Oh, die komen wat later..’zegt Lesly geheimzinnig. ‘O, oke’zeg ik verward. ‘Ga maar even op de bank zitten, ik breng je tas naar de logeerkamer.’ Ik knik en neem plaats op de bank, die tegen over de tv staat.

Een tijdje later komt Lesly terug, ‘zo, en nu, zullen we wat gaan drinken?’ ‘Mh, ja is goed.’ En ik volg haar naar de keuken. ‘Zijn je ouders eigenlijk thuis,’vraag ik. ‘Oh, nee, die zijn op zakenreis.’ Ik vraag niet verder en neem het glas met sap aan, die Lesly in mijn hand drukt. ‘drink maar,’ Ik begin te drinken, niet doorhebbend dat Lesly mij aandachtig aan kijkt.

Een tijdje later komen er al wat mensen, uiteindelijk zijn we met z’n 5en in het huis.
We gaan een beetje eten, en spelletjes doen op de wii. Na veel lol, gaan we naar de logeerkamer. ‘Ik heb een idee,’zegt Lesly,‘We doen een spelletje, ’Ze kijkt geheimzinnig naar de meiden die om haar heen zitten, ‘Het spelletje heet, ‘Wat zit er in de tas.’ ‘Ik ken dat spelletje niet hoor,’roept Chantal met haar schelle stem. ‘Ssssst!’Roept Lesly, ‘Het is heel simpel,’en ze begint uit te leggen:’We hebben allemaal een getal, bijv. Chantal is nr. 5. en Chareen gooit nr. 5 dan mag ze in Chantal’s tas gaan zoeken, máár, eerst moet ze nog een keer met de dobbelsteen gooien, om te beslissen hoeveel dingen ze uit de tas mag pakken.’
‘Ik snap het niet hoor,’roept de lompe Chantal, ‘Jeetje, je merkt het zowel!’roept Danielle, die tot nu toe nog weinig heeft gezegd.
‘Oke, ik ben nr. 1, Chantal nr.2 Danielle nr. 3, Kim nr. 4,’Lesly is eventjes stil, en vervolgt dan haar verhaal, ‘en… Chareen nr. 5.’
‘Kim, begin jij maar met gooien.’Kim pakt de dobbelsteen, en gooit nr. 2. ‘Danielle!’roepen ze meiden in koor, ‘Oeh, spannend hoor’ grinnikt Danielle. Dan gooit Kim nog een keertje, ‘2!’ ‘Oke, ga maar zoeken, ik heb niks te verbergen,’lacht Danielle.
Kim haalt mooie lingerie uit de tas, en een potje met dagcreme. ‘Oké, niks bijzonders, Chantal gooi jij maar.’Zegt Lesly. Chantal pakt de dobbelsteen en gooit. ‘Nummer vijf!’
Lesly begint te grijnzen, ‘zo Chareen, maar hopen dat je niks te verbergen hebt hé?’ Ik begin dom te lachen, wat doet Lesly toch raar. Chantal gooit nog eens, ‘4!’ ‘Ga maar zoeken,’zegt Lesly, ik wil vrolijk meelachen, maar het lukt niet, ik heb zo’n idee dat er wat aan de hand is.
Het eerste wat Chantal uit m’n tas haalt is een toilettas, ‘ga verder,’spoort Lesly haar aan.
Chantal graait verder, ze begint te fronsen, ‘emh, dit voelt raar?’ ze haalt een plastic tasje te voorschijn, ‘wat zit er in?’vraagt Kim nieuwsgierig. Chantal kijkt in het tasje, ‘WAT!?’krijst ze zowat, ‘wat is het, wat is het?’dringt Kim aan. Chantal haalt het uit het tasje, ‘luiers?’roept Danielle. Ik kijk geschokt naar de dikke witte luiers in Chantals hand, ‘Maar.. maarr… dat is niet van mij!’roep ik. Ik voel dat mijn hoofd super rood word, ik weet het echt zeker, die luiers zijn niet van mij! Ik zie Lesly knipogen naar mij, ‘rustig maar Chareen, het is niet erg dat je soms wat ongelukjes hebt.’ De meiden weten niet wat ze moeten zeggen, ‘Meiden, rustig, misschien heeft ze wel gelijk, misschien is het niet van haar, kom zoek verder.’ Dan haalt Chantal een agenda er uit, Kim haalt er een papiertje uit, die er half uitstak. ‘Hee, een briefje voor jou Chareen.’ ‘lezen!’roept Chantal. Kim begint voor te lezen:
Lieve schat,
Ik heb voor de zekerheid nog wat luiers in je tas gedaan.
Ook zit je lievelings pyjama er bij zodat je vanavond lekker kan slapen.
En je lievelingsknuffel! Kus Mama.

Het is heel even stil.. dan begint Chantal keihard te lachen, en Kim begint ook hard te lachen, ‘O my god, wat ben jij een baby!’ ‘Ga je die luier vannacht ook echt aan doen?’vraagt Danielle dan plotseling. Mijn hoofd wordt knal rood, ‘eh, natuurlijk niet!’ wat is dit een ramp, dit is een regelrechte ramp! Lesly kijkt naar mij, ‘eh, tuurlijk ga je dat ding aan doen, ik wil niet dat je in het logé bed gaat pissen!’roept Lesly verontwaardig. Chantal komt niet meer bij van het lachen, ‘Chantal, houdt je bek,’zegt Lesly streng, ‘dit is een serieuze zaak, ik wil niet dat mijn logé bed vies word, het lijkt me handig als je nu alvast een luier om doet.’ De meiden worden stil, ‘waar slaat dit op!?’roep ik verontwaardig,’ ‘die luiers zijn niet van mij, weetje, laat maar zitten, ik ga naar huis, stomme wijven!’ ‘Doe eens rustig,’lacht Kim, ‘Doe gewoon een luier om en je bent klaar!’ ‘Nee!’ Ik sta op en loop met een snelle pas de logeerkamer uit, naar beneden toe, weg, weg van die domme meiden. Als ik de deur klink vast wilt pakken, draait Lesly mij ruw om, ‘wacht!’ze kijkt met een strenge blik naar mij, ‘je gaat niet weg, anders vertel ik aan iedereen dat jij nog in je bed piest,’ Ik wil wat tegen haar roepen, maar ze schudt haar hoofd, ‘luister, ik heb de macht dat jij op school wordt gepest, als jij nu vertrekt, verspreid ik de roddel dat jij nog een klein kind bent, die in der broek pist.’ Mijn hoofd wordt knalrood en ik begin al bijna te huilen, ‘óf je blijft, en je krijgt een luier om, en wij doen met je wat we maar willen, en dat blijft allemaal tussen deze muren.’ Het is eventjes stil, ‘Kies maar.’
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
wow...
Dat begint al mega heavy:O
en spellingsfouten:p waar dan:p
het leest fantastisch hoor:D
super verhaal!:D ofwel We want more!:D:D dance (nouja ik igg^^)
ga zo door zou ik zeggen:D

groetjes,
Jonathan dance
 

manon

Toplid
Lesly draait zich om en huppelt weer terug richting de logékamer, voor dat ze door de deur gaat draait ze zich om naar mij, met een grote lach. ‘Ik zou maar opschieten.’ En dan loopt ze de logékamer in.
Het liefste ga ik nu per direct weg, weg van die ongelooflijke bitches. Maar mijn verstand zegt wat anders, ik moet wel blijven. Ik zucht diep en loop dan richting de logé kamer.
‘Heey,’roept Danielle opgewekt als ze me ziet, ‘blijf je toch?’ Ik knik, ‘goed zo, we vinden het niet erg dat je nog soms in je bed plast hoor’ Ik probeer te glimlachen maar dat lukt niet. ‘Kom, ga hier maar liggen.’Lesly klopt op een van de logé bedden. Ik kijk angstig naar de andere meiden, die niet precies weten wat voor een houding ze aan moeten houden. Ik loop naar lesly toe en ga naast haar zitten op het bed. Ze duwt me zo dat ik moet liggen. Danielle staat op en gaat naast het bed staan, ‘misschien is het handig als wij even weggaan, zodat Lesly en Chareen alleen zijn?’ik zie dat ze medelijden met mij heeft. ‘Dat is goed,’zegt Lesly, ‘Meiden gaan jullie even naar de televisie kamer? Ik maak Chareen even klaar voor de nacht.’ De meiden stemmen in, terwijl ze de kamer verlaten, hoor ik ze wat dingen moppelen en fluisteren over mij. ‘Zo, Chareen.. vind je het goed als tante Lesly je even klaar maakt voor vanacht?’zegt ze met een grote grijns. ‘Doe normaal,’zeg ik boos tegen Lesly, ‘echt, je weet niet hoe gemeen je bent, waarom doe je dit?’ Lesly lacht, ‘dacht je nou echt dat ik jou mag, dat ik jou uitnodig, omdat ik jou mag. Je hoort niet eens bij mijn vriendengroep, maar ik zorg er voor dat je een heel lief knap kindje wordt.’ Net wanneer ik wat wil zeggen, schudt ze haar hoofd, ‘hier,’en ze haalt zomaar een fopspeen tevoorschijn, ‘wat!?’ roep ik, maar ze stopt hem al in mijn mond. ‘als je hem waagt uit te spugen, krijg je er zó veel spijt van, ik meen het Chareen, niet doen!’ Lesly geeft me een blik, van dat wat ze zegt, ze ook meent.
Ze haalt de luier uit mijn tas, en legt hem naast mij. ‘zo, daar loop jij zo de hele tijd mee rond, en je gaat er ook lekker mee slapen, leuk hé lieve Chareen!’
Ze maakt mijn broek open, en trekt hem uit. ‘ga eens omhoog met je bovenlichaam,’zegt ze. En ik doe wat ze zegt, ‘hup armen omhoog!’ en ze pakt de punten van mijn shirt, en ze trekt hem omhoog. ‘Ga maar weer liggen.’ Ik doe weer wat ze zegt. Ik voel dat mijn hoofd knal rood wordt, wel logisch, ik lig hier in mijn ondergoed, met een grote speen in de logékamer van Lesly, Lesly van Straatten. Hoe zo genant?!
Dan gaat Lesly met haar hand naar mijn onderbroek, ‘zo, dit dragen kleine meisjes niet hé?’ glimlacht ze naar mij, ik zou al bijna denken dat ze het goed bedoelt. ‘zeg eens Chareen, wat dragen kleine meisjes wel?’ Ik voel mijn hart 10x versnellen, alsjeblieft waarom doet ze dit toch, ‘nou Chareen zeg het eens!’ terwijl ze me een tikje geeft op mijn buik. Luiers probeer ik te zeggen, maar de speen geeft me niet de mogelijkheid. ‘Luilels?’Lacht Lesly, ‘albijna goed gezegd, maar je krijgt inderdaad een luier lieve schat.’ En ze trekt mijn onderbroek naar beneden, ‘Oke, trek nu je benen omhoog, net zoals elk klein kind doet.’ Ik gehoorzaam weer, wat ongelooflijk vreselijk voelt. Ze pakt de luier en legt hem onder mijn kont, ‘laat je benen maar weer zakken,’ als ik dat doe, maakt ze de luier dicht. Lesly kijkt met een liefdevolle blik naar mij, ‘ik vind het knap van je hoor,’en ze geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik raak verward door die aanraking, wat is ze toch voor een rare meid! ‘Ga maar opstaan, we zijn al bijna klaar.’ ‘albijna?’probeer ik te zeggen, met de speen in.
 

manon

Toplid
‘Ja, bijna,’glimlacht Lesly, ‘Je kan moeilijk zo rond lopen toch?’ Ze graait in mijn tas en haalt een pyjama tevoorschijn. Ik zie meteen dat hij niet van mij is, als ze de pyjama uitklapt, zie ik dat er voetjes aan zitten, en er zit een beren printje op. Ik begin hevig met mijn hoofd te schudden, en ik spuug kwaad mijn speen uit. Lesly’s glimlach verdwijnt als sneeuw voor de zon, ‘Chareen!’roept ze kwaad uit. ‘Je weet wat ik heb gezegd, je doet nu snel de speen in je mond! Oo, je gaat hier spijt van krijgen!’ Snel pak ik de speen van de grond en stop ik hem weer in mijn mond. ‘Ga maar weer liggen.’zegt ze streng, verward ga ik weer op het bed liggen, ‘omdat je de speen uit spuugde, krijg je nog een luier om, zodat iedereen goed kan zien dat je nog een klein kind bent!’ ‘Neee!’roep ik nog net verstaanbaar, ‘Jawel, het is je eigen schuld!’ Ze haalt nog een luier te voor schijn, ‘benen omhoog!’ Dan wordt er gekucht, ik kijk meteen naar de deuropening, mijn ogen worden zo groot als schoteltjes en ik voel dat mijn hoofd op knappe staat, ‘Hey, Koen..’zegt Lesly ook lichtelijk geschrokken. Ik weet niet meer wat ik moet doen, snel draai ik mijn hoofd weg. ‘Is dit dat meisje?’hoor ik hem zeggen, ‘Ja, ga nu maar weg!’roept Lesly. ‘uh, oké.’ Ik hoor het gekraak van de trap, en dan is het stil. ‘Zo, dat was onverwachts,’zegt Lesly half lachend. ‘kom, kom, zo erg was dat toch niet, nou hup doe je benen weer om hoog ik wil je de luier om doen.’ Langzaam trek ik mijn benen weer omhoog, en ik voel dat er weer een luier onder mijn al geluierde kont wordt gelegd. Ze maakt de luier dicht, en ik laat mijn benen weer zakken. ‘Sta maar op.’Ik probeer op te staan, maar het gaat wat moeilijker dan eerst, ‘awh, de luier is nu wel een stukje groter en dikker he?’ Ik knik, ik voel de bobbel duidelijk tussen mijn benen, en mijn voeten staan een stuk verder uit elkaar dan eerst. ‘Zo, en dan nu de pyjama!’ ‘Kom, voetje voor voetje.’ Ik stop mijn voet in een pyjamapijp en ze trekt hem wat omhoog, het zelfde gebeurt er bij de andere voet. Dan trekt ze de hele pyjama omhoog , ‘en nu je armen.’Ik stop mijn armen door de armsgaten. ‘Zo dat ziet er schattig uit,’’draai eens om.’ Ik draai me om, en ik hoor dat Lesly een rits om hoog trekt. ‘Maak eens een rondje!’ Ik draai een rondje, en Lesly inspecteert de pyjamapak, ‘wat snoezig, leuk roze met schattige beertjes, echt snoezig!’ ‘En nu nog je haren.’ Ze loopt naar het kaptafeltje in de hoek van de kamer, ‘kom eens mee,’ Ik loop achter haar aan, en ik moet van haar op de stoel gaan zitten. Meteen voel ik de luier tegen mij aan drukken. Ze haalt een stijltang tevoorschijn, en stylt mijn kroezige haar, ‘zo dat is al stukke beter.’ Dan maakt ze 2 hoge staartjes in mijn haar. En ze doet wat roze blush op mijn wangen. ‘Kijk maar hoe mijn kleine meid er uit ziet.’ En ze draait me naar de spiegel. Geschokt kijk ik naar mijn spiegelbeeld, ik zie er 10 jaar jonger uit! Ook al om dat ik wat kleiner ben, en mijn borsten nog niet zo groot zijn, wat een ramp!
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Onyx_DL zei:
Echt een superverhaal! ;D

We want more! We want more! 8)
wow zeg dat wel:O
je hebt zeker weten talent manon:D!
ga zo door zou ik zeggen:D!

groetjes,
Jonathan:)
 

manon

Toplid
‘Hey meiden!’roept Lesly vrolijk terwijl ze de televisiekamer in loopt, ik loop precies achter Lesly, zodat de andere mij niet kunnen zien. Maar Lesly ging naast me staan, ‘zo wat vinden jullie van kleine Chareen?’ er viel een doodse stilte, Chantals mond viel zelfs open. ‘Awh, meiden, niet zo stil doen, straks maken jullie Chareen nog verlegen!’ Lesly draait zich om naar mij, ‘Hé, Chareentje!’zegt ze met een kinderstemmetje terwijl ze in mijn wang knijpt. Ik draai m’n hoofd weg. ‘Dus, zo slaap je ook thuis?’begint Kim dan onzeker. ‘Ja, anders krijgt ze nachtmerries toch Chareen?’Lesly kijkt met een veelzeggende blik naar mij, ‘Ja toch, Chareen?’ze spreekt mijn naam langzaam uit en kijkt me streng aan. Ik begin maar te knikken. ‘Mooi zo!’roept Lesly dan weer enthousiast. ‘Kom meiden wie heeft er zin in Gossip girl!’ de verwarde meiden proberen enthousiast te reageren. Lesly neemt plaats op de bank, naast Chantal en kim. ‘Chareen niet zo verlegen doen, ga maar naast Danielle zitten.’ Ik loop naar de bank toe, en plof op de bank. ‘Dus je bent eigenlijk nog een beetje een klein kindje?’begint Danielle dan plotseling tijdens de film. De andere horen het niet, want Danielle fluistert het in mijn oor. Geschrokken kijk ik naar haar, ík weet niet wat ik moet doen, dus haal ik maar mijn schouders op. Danielle glimlacht, ‘kom eens op mijn schoot zitten!’ Nee, dit ga je niet menen, niet ook zij! Lesly merkt dat er wat aan de hand is, ‘wat is er Danielle?’ Nu kijken ook Chantal en Kim naar Danielle. ‘Ik vroeg of Chareen op mijn schoot wou. Ik vind haar zo schattig!’ Bekend Danielle dan. Chantal begint dan zomaar hard te lachen ‘dat vond ik ook.. je ziet er nu véél leuker uit!’ Kim begint ook hevig te knikken. Angstig kijk ik naar Lesly, die alleen maar kan grijnzen, haar plan is gelukt.
‘Weetje meiden, als jullie haar allemaal zo schattig vinden, kunnen we haar wel eventjes vertroetelen.’Kim en Chantal beginnen hevig te giechelen. ‘lijkt jullie dat wat?’vraagt Lesly. ‘Mij lijkt het me wel leuk, ik heb altijd wel een peutertje willen verzorgen.’zegt Danielle. ‘het lijkt mij ook wel leuk, en Chareen is immers toch al de jongste van ons.’Zegt Kim schaapachtig. ‘Dat is niet echt logisch…’zegt Chantal half lachend, ‘duh?’ Lesly schudt haar hoofd, ‘Houden jullie maar je mond, en pak even de tas van Chareen uit de logékamer.’ ‘Oké!’roepen de meisjes en ze rennen de trap op naar de logékamer. ‘Nou Chareen kom maar bij mij op schoot.’Glimlacht danielle lief. Ik kan wel door de grond zakken, maar als ik zou tegenstribbelen zou het alleen maar erger zijn. Dus ga ik maar op haar schoot zitten, ‘Zo, dat is een luierkont!’roept Danielle lachend. Lesly gaat tegen over mij staan, ‘zo is de kleine meid eigenlijk nog droog?’en ze gaat met haar hand naar mijn kruis toe. Ik begin hevig te blozen, natuurlijk ben ik nog droog, wat denkt ze wel niet!
Verder die avond was gewoon rampzalig, uit mijn tas kwam er namelijk ook een knuffel en een flesje tevoorschijn. Ik moest tijdens de film de hele tijd de knuffel vast houden, en Chantal wou met het flesje geven. Daarna wou Danielle graag met mij samen met de knuffels spelen. Maar het ergste gebeurde toen Lesly voor het slapen nog wat in mijn oor fluisterde..
 

manon

Toplid
De andere waren bezig met make up af te halen in de badkamer, terwijl Lesly naast mij kwam zitten op mijn logeerbed,. Op fluisterende toon zei ze: ‘Je gaat vannacht je luier gebruiken, als je dat niet doet, zet ik deze foto op internet.’ Ze haalde haar mobiel tevoorschijn, daar stond ik op het beeldschermpje, met een luier en een speen in mijn mond. De speen die ik trouwens de hele avond al in mijn mond had, en ik word er echt gestoord van! ‘Je weet wat je te doen staat, lieve, lieve Chareen.’en ze geeft me een kus op mijn wang. Ik slik, en kruip dan maar onder het wol.. wat kan ik anders doen hé? Lesly loopt ook naar de badkamer, en ik lig alleen in de logeerkamer. ‘Hey, Chareen toch?’Hoor ik de stem van die Koen weer. Ik draai geschrok naar de deur opening waar hij eerst ook stond. Ik voel dat mijn hoofd weer knalrood wordt, ‘Ben je Chareen?’vraagt hij opnieuw. Ik knik zachtjes. ‘Schattig speentje hoor,’lacht hij. Ik probeer mee te lachen, maar het lukt niet. ‘Gaat ie wel?’vraagt hij dan bezorgd. Ik knik maar, ik kan moeilijk hier een beetje scènes gaan trappen. ‘Oké, sorry dat mijn zusje soms zo’n bitch is.’ En dan verlaat hij de kamer. Met een diepe zucht draai ik me op mijn andere zij, hij wist het ook al, waarom hield hij zijn klote zusje toch niet tegen.
De andere meisje komen de kamer binnen, ‘zullen we nog een spelletje gaan doen?’vraagt Kim. ‘Oh, echt niet ik ben doodop.’zegt Chantal die op haar bed ploft. ‘Nee, we gaan maar slapen.’zegt Lesly, ‘het was vandaag een drukke dag,’ ‘en vreemd..’maakt danielle bedenkend de zin af. ‘vreemd?’vraagt Chantal half geeuwend. ‘Ja, ik had niet van Chareen verwacht dat ze nog luiers droeg.’ Ik negeer maar wat ze zeggen en doe of ik slaap. Kim kruipt ook onder het wol, ‘Eigenlijk best wel sneu dat ze nog luiers draagt, alleen waarom ook een speen, dat is toch overdreven?’ Chantal gaat naast Kim zitten, ‘Lesly wist jij al dat ze luiers droeg?’ de meisje kijken naar Lesly die op de stoel zit voor het make-uptafeltje. ‘Euh, Chareen had het mij wel verteld, maar ik dacht dat het een grapje was.’ Ik bal mijn vuisten, wat is ze toch een leugenaar! ‘Ooh,’zegt Danielle, ‘Nou ik vind het eigenlijk niet zo erg, ik vind haar echt enorm schattig!’ Kim begint te giechelen, ‘Ze is wel erg schattig ja, alleen gaan we dit geheim houden?’ Chantal kijkt bedenkelijk, ‘Nou, ik weet het niet hoor meiden, ik vind het maar raar, tja sorry hoor maar een speen!? En haar kont, je kon duidelijk de vormen van een luier zien.’ Weer een stilte, dan begint Lesly sloom te praten, ‘Meiden luister, we gaan dit niemand vertellen, ik denk dat dit al erg moeilijk voor haar is. Dus niemand mag dit door vertellen. Ik meen het, als ik ook maar een roddel over Chareen hoor, dan krijgen jullie echt spijt..’ Kim en Danielle knikken, terwijl Chantal wat onverstaanbaars mompelt, ‘wat zei je Chantal?’zegt Lesly streng. ‘Niks, ik vind..’Lesly onderbreekt haar, ‘dat maakt mij geen ene zak uit, als je zo kinderachtig doet, dan krijg jezelf ook een luier om!’ Kim begint te lachen, ‘Jaaa, Chantal doe niet zo kinderachtig.’zegt ze met een pesterige toon.
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
nice:D gaat goed manon:D!
begin steeds meer medelijden te krijgen met chareen:p(A)
hoeweeel, lesly niet alleen tegen haar is, maar gelukkig ook een beetje objectief is:)
ofwel dat maakt het verhaal een heeel stuk realistischer dan de meeste verhalen hier, want als ik kijk naar al die verhalen waar mensen zo hard vernederd worden? als je dat doet dan ben je echt ziek in je hoofd...

groetjes,
 

tb_laurens

DL, beetje AB. Op zoek naar leeftijdsgenoten ;).
echt toppie manon dance,
mischien moet je er voortaan wel wat meer alinea's van maken,
want het leest soms een beetje moeilijk ::)
Groetjes Laurens ,./
 

manon

Toplid
‘Nou meiden, ik houd mijn mondje stil hoor. Maar ik ga nu lekker slapen.’Zegt Danielle, en ze kruipt weg onder haar deken. ‘Ja ik ga ook slapen, en ik zal ook mijn mond houden.’zegt Chantal vermoeit en ze trekt haar deken over haar gezicht heen. ‘Ga jij ook slapen?’vraagt Kim aan Lesly. ‘Emh, nee ik moet heel eventjes naar mijn broer toe, ga jij maar alvast slapen.’ “Oké, alvast welterusten,’zegt kim terwijl ze haar slaapmasker over haar ogen doet.

Lesly trippelt op de overloop naar Koens kamer, zachtjes duwt ze de deur van zijn kamer open. ‘Hey broertje.’begroet ze haar broer, Koen zit achter de pc wat foto’s te bekijken. ‘hoi,’mompelt hij, terwijl hij ingespannen achter zijn pc zit. ‘Hey, zijn dat de foto’s van Chareen?’ Hij knikt, ‘ja, ze zijn erg mooi geworden.’ Lesly kijkt bedenkelijk naar de foto’s, ‘weetje, eigenlijk vindt ik het best wel leuk om haar te vertroetelen, jammer dat het tegen haar wil in is.’ Koen begint zwakjes te lachen, ‘Wat wil je nou dat ik met de foto’s ga doen?’ Lesly is eventjes stil, ‘bewaar ze, ik geef je zo wel het geld voor de foto’s’ ‘Is goed zusje,’mompelt Koen. ‘Mooi,’en Lesly geeft hem een nachtzoen op zijn wang, ‘doei broertje.’

Na het gesprek van de meisje kan ik het niet laten om te glimlachen. Alleen nu heb ik nog het probleem van het plassen. Als ik er nu in ga plassen laat ik de meisjes zien dat ik dus echt nog een bedplasser ben, maar dat wil ik niet, want ik ben het eenmaal niet! Dan zie ik dat de deur open gaat, Lesly’s hoofd komt tevoorschijn, ‘Hey,’fluistert ze als ze ziet dat ik naar haar kijk. ‘hoi,’fluister ik terug. Ze sluipt naar mij toe, en hurkt zich voor mijn bed. ‘Is het al gelukt?’ ze kan het niet laten om met haar hand aan mijn luier te voelen. Deze aanraking voelt erg raar, en ik kijk nerveus naar Lesly. ‘Oh, het is nog niet gelukt,’ze haalt mijn speen uit mijn mond, en staat op, ‘kom eventjes mee.’ En ze sluipt weer de logékamer uit.

Ik stap uit mijn bed en loop achter haar aan. Ze loopt door het halletje pakt de klink van de tweede deur verder op. Ze draait zich om naar mij, ‘hup, kom kom. ’Ik loop achter haar aan, bij iedere stap voel ik de luier tegen mij aan drukken. We lopen de kamer in, een witte kamer met een wand die licht blauw is geverfd. ‘Hé broer, ik ben weer terug, met een gast.’ Ik kijk geschrokken naar de andere kant van de kamer, daar zit een jongen achter de pc. De jongen draait zich om en kijkt verrast van Lesly naar mij. ‘Oh, hee..’ Ik probeer hem te begroeten maar er komt niks uit mijn keel. ‘Zo Chareen dit is mijn broer Koen,’ ‘Oh..’fluister ik, ‘Niet zo verlegen lieverd,’Lesly pakt een stoel uit de hoek van de kamer en zet hem naast haar broer. ‘Kom Chareen.’en ze gaat op de stoel zitten en klopt op haar schoot. No, niet weer op iemands schoot zitten. Langzaam loop in naar haar toe, en ga voorzichtig op haar schoot zitten. ‘Kom Koen, laat eens zien wat voor ’n leuke foto’s je hebt.’ Koen kijkt naar mij, licht blauwe ogen, hij heeft een mooie gezicht. Dan draait hij zijn hoofd weg naar het beeldscherm, ‘Moet dat nou, Lesly..’het klonk niet als een vraag en hij klikte al op een map. ‘Zo, dit zijn de foto’s’ er komt een serie foto’s het beeldscherm tevoorschijn. Ik voel me verstijven, ‘Nee!’roep ik uit. ‘Nee, nee.. wat ben jij een vuile vuile… en jij, heb jij die foto’s gemaakt?’roep ik kwaad uit naar Koen. De jongen kijk geschrokken naar mij, ‘sorry, mijn zusje betaalt me er voor.’ ‘WAT, ben jij nou echt zo’n schooier?’roep ik uit. Ik voel de woede in mij op komen, en ik heb zin om hem te slaan. ‘Stil Chareen!’beveelt Lesly. ‘Waarom doen jullie dit..’fluister ik dan, en ik voel de tranen in mij opkomen. ‘Leg je er nou maar bij..’zegt Koen. ‘Ja, Koen heeft gelijk, het is niet anders, je kunt wel zeuren enzo, maar bekijk het positief. Het zijn maar twee daagjes.’‘twee daagjes?’vraag ik fluisterend. ‘Ja, morgen en overmorgen blijf jij hier ook, het is toch vakantie, en dan maken we het heel gezellig. En misschien wilt Koen je ook wel vertroetelen. En de andere meiden zijn dan weg.’zegt Lesly troostend en ze veegt mijn tranen weg. Koen komt ook in zijn rol, en geeft een kus op mijn voorhoofd, ‘stil maar, Lesly bedoelt het echt niet verkeerd. Ze wilt nou eenmaal haar zin, en ja die krijgt ze.’ Ik haal diep adem, en knik dan, ‘Oké, als jullie maar zweren niet meer foto’s van mij te maken. En dat die meiden het écht niet doorvertellen.’ Lesly lacht, ‘dat komt allemaal goed meisje,’en ze geeft me een kus op mijn wang.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Nog niet klaar Sara en het slaapfeestje S 58
L Een nat slaapfeestje N 14
Similar threads


Bovenaan