het Slaapfeestje

manon

Toplid
‘Ga nu maar plassen,’fluistert Lesly in mijn oor. Mijn hart begint hard te bonzen, ‘emh..’ik kijk bang naar Lesly. ‘Hup, hup.’zegt ze dan wat harder, Koen kijk naar mij. ‘Wat is er?’ ‘Euh, niks..’zeg ik snel en ik kijk naar mijn schoot. Ik voel dat Lesly in mijn zij knijpt, ‘au…’ ‘wat is er nou?’zegt Koen, die met onderzoekend bekijkt. ‘Niks!’zegt Lesly, ‘Toch Chareen, het is een onderonsje.’ Ik begin maar stom te knikken. Ik moet wel gaan plassen, alleen ik zou niet weten hoe me dat gaat lukken. ‘Okéé dan…’zegt Koen langzaam en sluit zijn pc af. Ik beeld me in dat ik op de wc zit, en begin dan te plassen. Het is een hele lange plas. Koen draait zich volledig naar ons toe, ‘en gaan jullie nu slapen of wat?’ ‘emh, ik denk het wel, Chareen is vast nu wel een beetje moe hé?’zegt Lesly met een kinderstemmetje. ‘Wacht, is je luier nog wel droog?’zegt ze plotseling, en ze gaat met haar hand tussen mijn benen, ‘Het is nog warm! Foei Chareen, heb je nou zitten plassen terwijl je op mijn schoot zit!’roept Lesly verontwaardig. Ik sla mijn handen over mijn gezicht, ‘jij wou dat toch..’mompel ik kwaad.
Koen kijkt me verbaasd aan, ‘emh, achja een ongelukje kan gebeuren.. gaan jullie nou maar slapen.’zegt hij dan streng. ‘Oké Koen, slaap lekker, kom ga maar van mijn schoot af chareen.’ze geeft me een tikje tegen mijn been, en ik spring van haar schoot af. Ik voel dat mijn luier een stuk dikker is geworden, en blijkbaar kan je dat ook zien, ‘’Zo Chareen, je hebt wel erg veel geplast,’ze slaat op mijn kont, ‘Dat zal vast geen pijn doen, kom , hup naar de logékamer.’ En we verlieten Koens kamer.
Die nacht sliep ik erg slecht, ik moest erg wennen aan de luier tussen mijn benen. En ik moest ook nog van Lesly slapen met de speen in mijn mond, die gaf me trouwens best wel rust. Gewoon een beetje doodleuk er op sabbelen, alleen al de omstandigheden maakte het wat minder rustgevend.
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
gaat super manon:D
je houd ons wel aan het lijntje met die kleine stukjes verhaal:p:D
maar ga zo door:D ,./
 

manon

Toplid
Jonathan44 zei:
gaat super manon:D
je houd ons wel aan het lijntje met die kleine stukjes verhaal:p:D
maar ga zo door:D ,./
Hehe, jaa heb eventjes geen zin, dus ik zie nog wel wanneer ik verder schrijf ::)
 

Onem

Born 2b Diapered
Echt een top verhaal . Een van de beste die ik dit jaar gelezen heb, kan niet wachten op het vervolg. !1
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
ik kon echt iets verwachten zoals dit van jouw leuk hoor

super verhaal alleen zou jij dat willen mee maken nou ikke niet hoor
 

manon

Toplid
Nee.. ik zou dit zelf niet mee willen maken,
maar als ik moest kiezen wie ik zou zijn dan zou ik Lesly wilen zijn
 
M

miss-lozer

Guest
Ik vindt dit zo een gewweldig verhaal schrijf als je kan eens verder alsjeblieft
 

ikjellezijn

Nieuw lid
En jij zei dat het je eerste verhaal was en misschien niet zo goed ::)
Het is toch wel een van de betere verhalen die ik gelezen hebt.
Het is zo'n mooi verhaal!!!!
Ik wacht geduldig op vervolg ,./
 

SCG

Gewaardeerd Lid
leuk verhaal, jammer dat je gestopt bent met schrijven aangezien het laatste deel van 2010 is.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Nog niet klaar Sara en het slaapfeestje S 58
L Een nat slaapfeestje N 14
Similar threads


Bovenaan