Nog niet klaar Sara en het slaapfeestje

Dorian

Toplid
Hallo!

Hierbij het begin van mijn eerste verhaal, laat me vooral weten wat je er van vindt!

Hoofdstuk 1:

‘Kom je ook op mijn feestje zaterdag?’
Het waren woorden die Sara nog nooit eerder aan haar gericht gehoord had, laat staan van haar klasgenoot Inez.
‘Uh, welk feestje?’ Vroeg Sara verbaasd.
‘Ik vier mijn verjaardag zaterdag en zou graag willen dat je er bij bent.’ Sara begreep er niks van. Het was het begin van de tweede week op de middelbare school en ze had haar klasgenoot Inez nog niet eerder gesproken. Ook op de basisschool waar ze samen op zaten waren ze geen vrienden geweest en nu wordt ze ineens uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje. Ze had geen idee wat ze moest doen maar wou ook niet onbeleefd zijn.
‘Ja, lijkt me leuk!’ Inez geeft haar een uitnodiging en zegt
‘Leuk, het begint om 20:00, vergeet niet je pyjama mee te nemen hè!’ Sara haar adem stokt even en ze voelt een knoop in haar maag, heeft ze zojuist gezegd dat ze naar een slaapfeest van een klasgenoot toe gaat? Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ze staat nog met de uitnodiging in haar handen terwijl Inez de volgende vraagt voor haar verjaardag. Sara stopt de uitnodiging snel in haar tas en loopt naar het klaslokaal, ze is er echter helemaal niet bij met haar hoofd. Op de basisschool had ze het geweldig gevonden om uitgenodigd te worden op een slaapfeest van een klasgenoot maar sinds de zomervakantie moet ze er niet meer aan denken. Wat als ze achter haar grote geheim komen? Hoe kan ze dit verborgen gaan houden? De dag gaat langzaam aan haar voorbij en na de laatste les van de dag fietst ze gauw naar huis. Als ze via de achterdeur naar binnen loopt ziet ze haar moeder bij de voordeur een pakketje aannemen van de postbode.
‘Ah Sara, je bent precies op tijd! Hoe was het op school? Loop maar even mee naar boven.’ Sara volgt haar moeder en denkt waar gaat dit over,
‘Het was leuk op school mam, ik ben alleen uitgenodigd op het slaapfeest van Inez en weet niet of ik daar wel heen moet gaan.’ zegt ze beteuterd.
‘Tuurlijk moet je daar heen gaan! Dat is toch hartstikke leuk.’ zegt haar moeder.
‘Ja het is leuk om uitgenodigd te worden maar wat nou als ik daar ben en ik uhm, heb een uh, je-weet-wel.’ stamelt Sara terwijl ze haar moeder volgt naar haar slaapkamer. Sara is zo in gedachten dat ze niet ziet dat haar moeder ook het pakketje mee neemt en als ze op haar kamer aankomen hem opent en de inhoud er uit haalt.
‘Een ongelukje bedoel je? Dat geeft niks lieverd, daar heb ik een oplossing op bedacht!’ zegt haar moeder terwijl ze laat zien wat er in het pakketje zat. Sara kan haar ogen niet geloven en heeft geen idee wat ze moet zeggen, alle gebeurtenissen van vandaag worden haar nu echt teveel en ze barst in tranen uit.
 
Laatst bewerkt:

toet

Superlid
Hallo,

Het is een leuk begin en ik kijk uit naar je vervolg, het was fijn om te lezen.

Als ik je wat feedback mag geven: probeer met ' te werken tijdens conversaties en wanneer Sara, Inez of de mama van Sara iets zegt telkens op een nieuwe lijn te beginnen.

Groetjes,
Toet
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Inderdaad mooi begin.
Voor de rest sluit ik me bij Toet aan.
Ik gebruik deze om een gesprek weer te geven "

Doe er je voordeel mee
 

Dorian

Toplid
Bedankt voor jullie berichten! Hopelijk heb ik jullie feedback zo goed begrepen.

Hoofdstuk 2:

Sara kijkt met betraande ogen naar wat haar moeder vast heeft, ze begrijpt er niks van. Hoe kan haar moeder het in haar hoofd halen om luiers voor haar te kopen?
‘Die ga ik echt niet dragen!’ zegt ze terwijl de tranen nog over haar wangen heen lopen.
‘Rustig maar lieverd, het geeft niks dat je af en toe een ongelukje hebt maar tot je weer droog blijft snachts moet je luiers dragen.’ legt haar moeder rustig uit. Sara krijgt het er warm van, wat als iemand ontdekt dat ze een luier moet dragen? Wat als iemand het ziet? Hoe kan haar moeder dit bedenken. Kwaad zegt Sara nog een keer
‘Die ga ik echt niet dragen!’ terwijl ze weg probeert te lopen. Haar moeder houdt haar tegen en zegt streng
‘Nou moet je even goed luisteren jongedame, als ik zeg dat jij luiers moet dragen tot je droog bent dan gebeurt dat. En als je niet heel gauw rustig wordt en je gaat gedragen krijg je er gelijk één om!’ Sara begint nog harder te huilen en probeert weg te komen van haar moeder maar die is het zat. Ze pakt Sara beet en neemt haar mee naar haar bed. Ze trekt Sara’s broek en onderbroek in één ruk naar beneden en legt Sara over haar knieën waarna ze een stevige tik op haar billen geeft.
‘Ik weet niet waar jij last van hebt maar wie niet wil luisteren moet maar voelen.’ zegt Sara’s moeder. Er volgen nog een paar tikken terwijl Sara huilend en spartelend op schoot ligt bij haar moeder.
‘Au, mam, stop alsjeblieft.’ Snikt Sara. Haar moeder stopt en zet Sara overeind.
‘Trek je broek en onderbroek uit.’ zegt ze streng terwijl ze terugloopt naar het pak luiers.
‘Mam alsjeblieft, ik zal me gedragen, ik ben rustig, ik wil geen luier dragen, ik ben toch geen klein kind meer’ snikt Sara. Haar moeders geduld is echter op en zonder antwoord te geven helpt ze Sara uit haar broek en onderbroek en duwt ze haar op haar bed. Ze trekt het pak luiers open en haalt er 1 uit.
‘We hadden vanavond samen even kunnen kijken of deze je passen maar gezien je je niet kan gedragen en toch niet wilt luisteren doe ik je er nu 1 om.’ zegt Sara’s moeder terwijl ze de benen van haar huilende dochter omhoog drukt en de luier onder haar kont legt.
‘Je houdt deze luier om tot ik het zeg en waag het niet er aan te zitten. Als je naar de WC moet kom je maar naar mij dan help ik je wel met je luier af doen.’ Sara weet niet waar ze kijken moet, haar moeder laat haar benen vervolgens zakken en Sara voelt hoe ze op iets diks en zachts land met haar billen. Vervolgens duwt haar moeder de voorkant van haar luier tegen haar buik aan en plakt één voor één de plakkers aan de voorkant van de luier vast. Voor het eerst sinds ze zindelijk is geworden heeft Sara weer een luier om en ze vindt het verschrikkelijk. Waarom kan ze niet gewoon normaal zijn? Waarom moet juist zij nou in haar bed plassen? Haar moeder helpt haar overeind en geeft haar een knuffel.
“Het is voor je eigen bestwil, nu hoef je snachts niet meer wakker te worden in een nat bed.’ zegt haar moeder kalm. Sara snikt nog steeds een beetje en zegt
‘Sorry mam, dat ik zo vervelend deed en dat ik niet wou luisteren.’ en pakt haar broek van de vloer af.
‘Laat die maar even liggen.’ zegt haar moeder.
‘Nu je toch een één om hebt kan ik gelijk even in de gaten houden of hij goed blijft zitten. Dus je loopt maar even rond in je luier.’ Sara schrikt en wordt weer kwaad maar voor ze weer wat zegt bedenkt ze dat ze al genoeg problemen voor zichzelf heeft veroorzaakt. Ze hangt de broek over haar bureaustoel heen en gaat er op zitten. Haar moeder verlaat ondertussen de kamer.
‘Niet aan je luier zitten en als je naar de WC moet kom je maar bij mij.’ zegt ze terwijl ze de deur achter haar dicht doet. Sara begint wederom te huilen, hoe heeft dit toch kunnen gebeuren.
 

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 3:

Sara staart wat voor zich uit op haar bureaustoel. Ze is gelukkig wat gekalmeerd maar snapt niet hoe dit allemaal kon gebeuren. Een paar weken geleden was er nog niks aan de hand en toen werd ze ineens wakker in een nat bed. Haar moeder had het afgedaan als een ongelukje, misschien was het de spanning van de overgang naar de middelbare school geweest. De volgende dag was ze weer nat en sindsdien heeft ze het eigenlijk niet meer droog kunnen houden. Hoe kan een meisje wat naar de middelbare school gaat nou nog in haar bed plassen? Sara kijkt nog eens naar de luier die haar moeder haar omgedaan heeft, hij is helemaal wit en ziet er gelukkig niet zo kinderachtig uit als de luiers die ze wel eens bij haar nichtje gezien heeft. Ze staat op om zichzelf eens beter te bekijken in de spiegel en merkt ineens dat ze moet plassen. De schrik slaat haar om het lijf, wat moet ze doen? Ze loopt naar beneden en roept
‘Mam?’ maar er komt geen reactie. Ze kijkt in de keuken, de woonkamer, de tuin en ze checkt zelfs de WC. Wanneer ze de deur van het toilet in haar handen heeft vraagt ze zich af of ze niet gewoon haar luier los moet maken en moet gaan plassen maar dit durft ze niet, haar moeder was heel duidelijk over dat ze niet aan haar luier mocht komen. Ze loopt gauw weer naar boven en merkt dat ze toch wel nodig moet.
‘MAM?’ schreeuwt Sara door het huis, maar nog steeds geen reactie. Ze checkt haar moeders slaapkamer, de badkamer, de logeerkamer en zelfs haar eigen kamer terwijl ze weet dat ze daar niet kan zijn. Haar moeder is er niet, wat moet ze nu? Ze loopt snel naar beneden en in de woonkamer raakt ze in paniek, ze moet zo nodig naar het toilet maar ze durft niet aan haar luier te zitten, het kan toch niet zo zijn dat ze in haar broek gaat plassen? Zonder dat Sara het door heeft komt haar moeder via de achterdeur het huis weer binnen. Toen ze binnenkwam riep ze nog
‘Hallo, ik ben er weer’ maar dit gaat allemaal aan Sara, die haar interne strijd niet wil opgeven, voorbij. Ze vecht tegen haar blaas om het vol te houden tot haar moeder weer thuis is, dan kan zij haar luier gauw af doen en kan Sara gewoon naar het toilet. Ineens voelt ze dat ze wat urine verliest en het in haar luier loopt, ze kruist haar benen om alles tegen te houden maar dan hoort ze ineens
‘HALLO, ik praat tegen je!’. Haar moeder probeerde contact te krijgen maar kreeg geen reactie. Sara schrikt enorm en daardoor verliest ze haar gevecht. Ze voelt hoe haar blaas zich leegt en haar tranen beginnen weer te lopen, wat gebeurt er toch met haar?
‘Wat is er Sara?’ zegt haar moeder maar ze ziet ineens de luier groter worden en verkleuren.
,Oh, het is maar goed dat ik nog even naar de winkel geweest ben voor billendoekjes.’ zegt ze terwijl ze Sara’s hand pakt en haar op sleeptouw mee neemt naar boven.
 

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 4:

Daar ligt ze dan, voor de 2de keer vandaag, op haar rug op haar eigen bed terwijl haar moeder naast haar op het bed zit met een luier in haar hand. Ze begrijpt er niks meer van, hoe kan dit gebeuren?
‘Het is maar goed dat je een luier omhad, anders had je zo in je broek geplast.’ zegt haar moeder. Sara wordt kwaad, hoe kan ze dat nou zeggen.
‘ALS JIJ ME GEEN LUIER HAD OMGEDAAN HAD IK GEWOON NAAR DE WC GEKUND, WAAR WAS JE TOEN IK NODIG MOEST?’ schreeuwt ze boos.
‘Niet zo'n grote mond Sara, ik heb nog naar boven geschreeuwd dat ik even naar de winkel ging. Ik bedacht me ineens dat ik geen billendoekjes had voor wanneer ik je luier af ga doen. En als je zostraks gewoon geluisterd had naar wat ik zei had je ook geen luier aan gehad.’ zegt haar moeder terwijl ze de eerste plakker van de natte luier lostrekt. Sara schaamt zich kapot en wordt helemaal rood. Ze is nog steeds kwaad op haar moeder maar zegt niks meer. De rest van de plakkers worden ook losgetrokken en wanneer haar moeder de luier van haar af haalt voelt ze een koude lucht langs haar privé gedeelte komen. Vervolgens worden haar benen naar boven geduwd zodat ze met haar kont van de luier af komt. Ze hoort geritsel van een verpakking en voelt een koud doekje langs haar billen gaan. Haar moeder maakt haar grondig schoon en voor Sara het weet landen haar billen op het bed. Het bed? Geen luier?
‘Ga maar even naar de WC voor ik je weer een luier aandoe.’ zegt haar moeder. Teleurgesteld staat ze op van haar bed en loopt naar de badkamer. Ze gaat op het toilet zitten maar ze hoeft helemaal niet naar de WC. Als ze er even zit gaat ineens de deur open, had ze die niet op slot gedaan?
‘Komt er nog wat van jongedame?’ zeg haar moeder. ‘MAM! Laat me met rust ik zit op de WC!’ schreeuwt Sara.
‘Ik ben toch geen klein kind meer.’ Haar moeder kijkt haar aan, pakt haar aan haar arm en trekt haar van het toilet.
‘Ik ben jou helemaal zat jongedame, je beweert geen klein kind meer te zijn maar het enige wat je vandaag gedaan hebt is tegen mij schreeuwen en huilen! Het is bedtijd voor jou!’ ze legt Sara weer op haar bed en duwt haar benen weer de lucht in. Sara barst ondertussen weer in tranen uit.
‘Sorry mama, het spijt me, alsjeblieft, doe me geen luier om huilt ze zachtjes.’ Haar moeder stopt echter niet en duwt een luier onder Sara’s billen. Ze voelt de zachte luier weer als haar moeder haar benen naar beneden laat zakken. De luier wordt weer tegen haar buik aan gedrukt en de plakkers weer op hun plaats geplakt. Voor de tweede keer vandaag heeft Sara een schone luier om.
‘Ik weet niet waar je vandaag last van hebt maar je gaat er maar mooi een tijdje over nadenken. Als je weer normaal tegen mij kunt doen hoor ik het wel, tot die tijd blijf je maar op bed.’ zegt haar moeder terwijl ze de kamer weer uitloopt. Sara weet het allemaal niet meer, wat moet ze doen? Huilend valt ze in slaap.
 

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 5:

Als Sara wakker wordt is het donker buiten, ze werd wakker van een rommelende buik, ze heeft trek. Sara heeft sinds ze thuisgekomen is niks gegeten. Alles ging zo snel voorbij en toen moest ze van haar moeder in bed blijven liggen tot ze weer “normaal” tegen haar kon doen. Sara trekt haar deken omhoog en kijkt nog eens naar de luier die gelukkig nog steeds droog is. Ze stapt uit bed en doet het licht aan en haar na dat haar ogen gewend zijn aan het licht ziet ze zichzelf in de spiegel. Daar staat ze dan, 12 jaar oud, met niks anders aan dan een luier. Als je zou zeggen dat ze 8 jaar oud was zouden ze het ook geloven. Ze is echt niet blij met de luier, maar nu ze wat tot rust is gekomen snapt ze ook wel dat haar moeder haar alleen maar probeert te helpen. Ze baalt dat ze zo naar tegen haar moeder deed en ze baalt nog meer dat ze een luier om heeft maar ze zal haar moeder toch een keer onder ogen moeten komen. Ze opent de deur van haar slaapkamer en ziet dat het op de gang ook donker is. Gelukkig brand er beneden nog licht en ze hoort ook geluiden van de TV. Haar moeder zal wel weer Married at First Sight zitten te kijken. Zachtjes loopt ze van de trap af en voor ze de woonkamer in loopt ademt ze nog eens diep in en uit. “Mam?” begint ze zachtjes.
“Het spijt me.” zegt ze er snel achter aan.
“Wat spijt je?” vraagt haar moeder. Tuurlijk, ze had ook niet verwacht dat ze er zo makkelijk vanaf zou komen.
“Het spijt me dat ik zo naar tegen je deed, ik weet dat je alleen maar probeert te helpen.” zegt Sara. Haar moeder kijkt haar en en glimlacht.
“Dankjewel lieverd. Heb je trek? Je hebt nog niks gegeten.” Sara lust inderdaad wel iets en knikt.
“Ik smeer wel even een broodje voor je, dan kun je daarna weer op bed. Morgen moet je weer naar school!” zegt haar moeder terwijl ze richting de keuken loopt. Sara kijkt op de klok en ziet ineens dat het al 11 uur is, ze heeft best lang geslapen. Waneer haar moeder terug komt met een bord in haar handen ziet ze Sara op de bank zitten in alleen haar luier.
“Je ziet er wel heel schattig uit zo.” zegt ze tegen Sara.
“MAM alsjeblieft.” zegt Sara gegeneerd maar haar moeder glimlacht alleen. Sara eet haar broodje op en zet haar bord op tafel.
“Moet je nog naar de WC?” vraagt haar moeder.
“Nee hoor mam, ik hoef niet.” zegt Sara. Haar moeder kijkt haar argwanend aan.
“Je gaat het toch nog maar even proberen, kom maar eens hier.” Sara loopt richting haar moeder en die wacht nergens op en trekt de plakkers van haar luier los, Sara staat ineens naakt in de woonkamer.
“Kom maar mee.” zegt haar moeder en ze lopen naar het toilet. Haar moeder doet de deur open, zet het licht aan en doet een stap opzij.
“Ga maar zitten zegt ze.” Sara kijkt haar aan
“Mam, ik kan wel alleen naar het toilet hoor” zegt ze.
“Ga nou maar gewoon zitten, dan is het zo klaar en kun je lekker op bed.” zegt haar moeder terwijl ze Sara een duwtje geeft richting het toilet. Sara gaat maar gauw zitten en probeert te plassen. Haar moeder blijft staan wachten tot ze klaar is maar daardoor wordt het alleen maar lastiger, Sara krijgt niks uit haar blaas.
“Ik hoef niet te plassen” zegt ze tegen haar moeder.
“Je zit nog maar net, we proberen het nog even wat langer.” Sara probeert en probeert maar er komt niks uit, uiteindelijk blijft ze maar gewoon zitten wachten tot ze van haar moeder van het toilet af mag.
“Sta maar even op” zegt haar moeder en Sara doet wat van haar gevraagd word. Vervolgens stapt haar moeder op haar af en veegt haar schoon met een billen doekje.
“MAM, ik kan mijzelf wel afvegen!” zegt ze geïrriteerd. Haar moeder reageert er niet op en spoelt het toilet door.
“Ga maar naar je slaapkamer, ik kom er zo aan.” Sara loopt naar boven en gaat op bed liggen. Ze trekt de deken alvast over haar heen. Haar moeder komt binnen en zegt
“Vergeten we niet iets?” maar Sara was het zeker niet vergeten, ze hoopte alleen dat haar moeder het vergeten was. Haar moeder pakt een nieuwe luier uit het pak en haalt de dekens van Sara af. Sara trekt zelf haar benen op en haar moeder legt de luier onder haar billen. Ze laat de benen van Sara naar beneden komen maar voor ze de luier dichtvouwt smeert ze Sara in met wat crème.
“Wat doe je? vraagt Sara. Ik smeer je even in zodat je geen luieruitslag krijgt.” verteld haar moeder. Sara weet niet wat ze hoort en geeft het verder maar geen aandacht. Ze hoopt dat deze dag gauw voorbij is. Haar moeder vouwt de luier dicht en de plakkers worden vastgeplakt.
“Welterusten Sara.”
“Welterusten mam.” Voor de derde keer vandaag heeft ze een luier omgekregen van haar moeder, ze hoopt dat het morgen allemaal anders loopt.
 

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 6:

‘Sara, wakker worden.’ hoort Sara in de verte, Waarom moet ze wakker worden, ze ligt toch nog maar net op bed?
‘Hallo, wakker worden!’ hoort ze nogmaals maar ze probeert het nog steeds te negeren. Ze wil niet wakker worden maar opeens wordt het koud om haar heen. Ze opent langzaam haar ogen en ziet haar moeder naar haar kijken, ze heeft de deken in haar handen.
‘Goedemorgen slaapkop, goed geslapen?’ vraagt haar moeder
‘Je bed is nog droog!’ Sara is ineens wakker, is ze droog?
‘Je luier heeft alles goed opgevangen.’ Shit, opeens herinnert Sara zich wat er gister allemaal gebeurt is en wat ze aanheeft. Ze kijkt naar beneden en ziet de luier om haar heen zitten. Het is overduidelijk dat ze in haar luier geplast heeft in haar slaap want de luier is niet meer wit zoals gister maar meer geel. Haar moeder buigt voorover en trekt de plakkers van de luier los, Sara wordt er rood van en schaamt zich kapot. Haar moeder vouwt de luier open en duwt de benen van Sara omhoog zodat haar billen van haar luier afkomen. Ze pakt een billendoekje en veegt haar dochter schoon.
‘Ga nu maar gauw even douchen’ zegt haar moeder. Sara staat op en loopt naar de douche. Ze zet de douche lekker warm aan en gaat er onder staan. Ze baalt enorm dat ze in haar luier geplast heeft vannacht maar ze is blij dat haar bed droog is, dat was pas een naar gevoel. Nadat ze helemaal schoon is zet ze de douche uit en droogt ze zich af. Ze loopt naar haar slaapkamer waar haar moeder op haar bed zit te wachten.
‘Kom maar even hier lieverd’ zegt haar moeder en Sara schrikt, ik hoef toch niet weer een luier om?
‘Je hoeft geen luier om maar ik smeer je nog wel even in voor de zekerheid, je wilt toch geen luieruitslag?’ beantwoord haar moeder haar gedachtes. Sara gaat na aanwijzing van haar moeder op bed liggen en wordt ingesmeerd. Nadat haar moeder de kamer verlaten heeft trekt ze gelukkig weer een onderbroek aan en als ze de rest van haar kleren aan heeft loopt ze naar beneden.
‘Goedemorgen mam’ zegt ze als ze haar moeder in de keuken ziet.
‘Ah, ben je eindelijk een beetje wakker? Goedemorgen lieverd, heb je goed geslapen?’
Ja hoor mam, heerlijk geslapen.’ zegt Sara terug. Ze gaat aan de keukentafel zitten waar haar ontbijt al klaar staat.
‘Heb je zin in je schooldag?’ vraagt haar moeder en dan herinnert Sara zich opeens wat ze gister aan haar moeder vroeg, hoe moet ze naar het slaapfeestje van Inez als ze nog in bed plast of, nog erger, een luier draagt!
‘Mam, nog even over dat slaapfeestje waar ik het over had.’ begint ze zachtjes
‘Ik ga daar geen luier dragen hoor!’ zegt ze er achteraan.
‘Komt goed lieverd, tot en met vrijdag draag je een luier als je gaat slapen maar als je alle nachten droog blijft hoef je geen luiers mee naar je slaapfeestje, samen lukt het ons wel!’ zegt haar moeder. Sara is er helaas nog niet zo zeker van en op weg naar school kan ze het nog steeds niet uit haar hoofd zetten. Ze hoopt maar dat het goed komt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babygirlsara36 Hi Sara hier transgender vrouw in transitie Contact advertenties 6
M Mamma Sara 16+ Board 12
B Sara S 6
Anomiem12575123672371651 Sara Jessica Parker en de geur van luiers AB/DL Filmpjes 5
L Een nat slaapfeestje N 14
manon het Slaapfeestje S 38
Similar threads






Bovenaan