Nog niet klaar Sara en het slaapfeestje

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 7:

De week verliep stukken beter dan Sara had verwacht, samen met haar moeder hebben ze een plan bedacht waarbij Sara na het eten niks meer dronk en het leek te helpen. Ze was zowel woensdag, donderdag en nu ook de vrijdag al droog wakker geworden! Elke avond voor het slapen gaan deed haar moeder haar een luier om en elke ochtend controleerde ze de luier en deed hem af. Sara was heel blij met hoe het ging en had er alle vertrouwen in dat ze ook de laatste dag droog zou blijven en dus zonder luiers en ongelukjes naar het slaapfeestje van Inez toe zou kunnen. Ze moest er alleen om denken dat ze niet teveel dronk. Toen ze op weg was naar school kwam ze Inez tegen.
‘Heb je al zin in morgen? Ik al wel!’ zei ze.
‘Ik ook! Ik kan niet wachten, nogmaals bedankt voor de uitnodging Inez.’
‘Geen probleem, vergeet je niet bescherming mee te nemen?’ zegt Inez. Sara schrikt zich kapot, bescherming? Waar heeft Inez het over?
‘Wat zei je?’ vraagt ze verschrikt.
‘Vergeet je niet zwemkleding mee te nemen.’ zegt Inez. Zwemkleding? Ze zei toch bescherming? Sara begreep er niks meer van.
‘Nee komt goed hoor, ik heb het al ingepakt!’ zegt ze snel terug. Wordt ze nou in de maling genomen? Hoort ze dingen die er niet zijn? Sara begreep er niks van. De rest van de weg naar school wordt er nog wat gepraat over wat ze gaan doen op het feestje en wie er allemaal komen. Ook Kristel en Irina komen, de beste vriendinnen van Inez, en nog een paar klasgenoten die Sara kent van de basisschool waar ze samen op zaten. De lessen vliegen voorbij en voor Sara het weet is de dag alweer voorbij.
‘Tot morgen Inez!’ zegt ze nog voor ze op de fiets stapt en gauw naar huis fietst. Eindelijk weekend, wat een week. Als ze thuiskomt ziet ze dat haar moeder er niet is dus Sara gaat lekker op de bank wat TV kijken en ontspannen. Als haar moeder even later ook thuiskomt gaan ze samen eten.
‘Sara, ik ga zo met vriendinnen wat drinken in de stad dus zal laat thuis zijn.’ zegt Sara’s moeder.
‘Geen probleem mam, ik red me wel.’ zegt Sara terwijl ze de laatste hap van haar eten neemt.
‘Mooi, dat dacht ik al. Loop je gelijk even mee naar boven? Dan kleed ik me om na ik jou een luier om gedaan heb.’ Sara verslikt zich bijna.
‘Wat? Hoezo?’ zegt ze.
‘Vanavond is de laatste dag dat je je luier droog moet houden lieverd, dat hebben we afgesproken.’ zegt haar moeder.
‘Maar ik ga toch nog lang niet slapen!’ Haar moeder staat op van de tafel en zet de borden op het aanrecht.
‘Ik ga naar boven om mij om te kleden. Als ik klaar ben en jij ligt nog niet op je bed om een luier om te krijgen heb je een groot probleem jongedame.’ zegt Sara’s moeder. Sara weet niet wat ze hoort. Moet ze nou ook al de hele avond in een luier rondlopen?
‘Sara, ik ben bijna klaar dus ik zou maar opschieten’ hoort ze haar moeder roepen. Sara springt op en gaat snel naar boven. Zodra ze haar kamer binnenloopt en op bed gaat liggen komt haar moeder ook al binnen.
‘Mooi, daar ben je. Ik doe je snel een luier om en ga er vandoor. Denk er om dat je niet zelf aan je luier zit.’
‘Maar mam, wat als ik naar de WC moet’ zegt Sara. ‘Je bent een grote meid dus je houdt het maar op of je gebruikt je luier maar. Ik controleer je luier nog wel voor ik ga slapen.’ zegt Sara’s moeder terwijl ze Sara een luier omdoet.
‘Nu ga ik er gauw vandoor. Tot straks lieverd.’
‘Tot straks mam’ zegt Sara die alleen achterblijft in haar luier.
 

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 8:

Na een tijdje besluit Sara maar uit bed te komen. Ze trekt een shirt aan maar komt er achter dat een broek over deze luier heen aan trekken niet lukt. De enige die past is een trainingsbroek dus deze trekt ze maar aan. Sara loopt naar beneden en schenkt wat te drinken voor haarzelf in. Als ze een slok wilt nemen bedenkt ze zich.
‘Is dit wel slim, straks moet ik naar de WC.’ denkt ze bij zichzelf. Ze neemt een klein slokje en laat de rest staan. Als ze op de bank gaat zitten in de woonkamer hoort ze ineens haar telefoon geluid maken. Ze heeft een bericht van Inez.
‘Hey, wat doe jij vanavond?’ schrijft ze. Sara weet niet wat ze moet antwoorden. Ze gaat gezien haar huidige situatie niks doen waarschijnlijk. Uiteindelijk stuurt ze dus maar terug
‘Ik heb geen plannen vanavond dus ik ga lekker niks doen!’ dit heeft alleen niet het juiste effect op Inez
‘Ah mooi, kom je vanavond hier? Dan kun je helpen met alles klaar zetten voor het feestje!’ Dat is wel het laatste wat ze nu wil. Ze gaat zo echt niet over straat.
‘Ik mag vast niet van mijn moeder en ik kan het ook niet vragen want ze is niet thuis.’ Schrijf ze aan Inez. Daar is ze mooi vanaf en ze pakt de afstandsbediening om de TV aan te zetten als ze ineens gebeld word door haar moeder. Ze neemt op
‘Hey mam’ zegt ze.
‘Hey lieverd, ik werd net gebeld door de moeder van Inez met de vraag of je daar mag komen slapen en ik heb ja gezegd. Inez stapt nu op de fiets om je op te komen halen.’ Sara schrikt zich kapot, sinds wanneer kent de moeder van Inez haar moeder? Hoezo heeft ze dit niet overlegd?
‘Wat? Maar mama! Hoe kan ik nou over straat met mijn.. uhm.. je-weet-wel aan?’ Zegt Sarah
‘Geeft niks, niemand die het opvalt en de moeder van Inez weet er van dus je hoeft je geen zorgen te maken.’ zegt haar moeder. Sara begint het warm te krijgen van dit gesprek, hoezo weet Inez haar moeder nou dat ik luiers draag, wat als Inez er achter komt?
‘Maar Mam, ik wil helemaal niet naar Inez, ik wil gewoon thuisblijven.’ Zegt ze snel
‘Daar had je dan maar over na moeten denken voor ik er over gebeld werd. Waarom heb je dan niet gewoon nee gezegd toen het je gevraagd werd? Maakt ook niet uit. Inez is al onderweg dus pak maar gauw je spullen in. Je hoeft geen luiers mee te nemen. Ik ga gauw verder, veel plezier schat en tot zondag!’ zegt haar moeder en de verbinding wordt verbroken. Sara is een beetje in paniek en weet even niet wat ze moet. Wel is ze blij dat ze geen luiers mee hoeft te nemen naar het huis van Inez, dit is dan in ieder geval haar laatste luier. Ze rent naar boven om te kijken wat ze aan moet. Ze probeert meerdere broeken maar geen een lijkt over de luier heen te passen. Dan probeert ze een jurk aan en ziet ze dat de luier hierin niet opvalt. Veel tijd om te beslissen heeft ze ook niet meer want de bel gaat en dat kan maar 1 iemand zijn. Ze loopt naar beneden en voor de ze de deur open doet ademt ze nog even diep in waardoor ze wat rustiger wordt. Hierdoor merkt ze ook opeens dat haar buik wat rommelt, maar dit vergeet ze gauw als ze de deur open doet.
‘Hey, leuk dat je vanavond al komt logeren! Ben je al klaar om te gaan?’ Zegt Inez zodra de deur open gaat. Sara heeft helemaal niet zoveel zin maar reageert toch enthousiast


‘Ja, ik heb er zin in! Ik pak nog even wat kleren!’
 

Dorian

Toplid
Hoofdstuk 9


Na het pakken van een paar jurkjes en haar badkamer spullen zaten Sara en Inez op de fiets onderweg naar het huis van Inez. Sara kon alleen maar hopen dat niemand haar luier onder de jurk zag als ze haar tegemoet kwamen en zat daarom niet helemaal op te letten.
‘Hallo, aarde aan Sara’ zegt Inez. Sara schrikt op als ze ineens beseft dat Inez tegen haar aan het praten is.
‘Sorry, wat zei je?’ Zegt Sara snel.
‘Ik zei, leuk dat je vanavond al komt slapen! Ik heb er zin in’ zegt Inez.
‘Ja, ik ook. Bedankt voor de uitnodiging’ zegt Sara netjes terug. Maar Sara raakt alweer afgeleid door haar volgende probleem. Ze herinnert zich ineens het rommelende gevoel in haar buik wat ze thuis had toen de bel ging, dit gevoel was teruggekomen zonder waarschuwing. Ze moest snel naar de WC, en meer dan alleen plassen, maar dan moest eerst deze luier nog uit.
‘Is het nog ver fietsen?’ vraagt Sara aan Inez terwijl ze het steeds benauwder krijgt.
‘Nog zo’n tien minuten, dan zijn we bij mij thuis.’ zegt Inez. Dat is prima te doen denkt Sara, als ik zodra we er zijn maar naar het toilet kan om deze luier uit te doen. Haar maag begint echter steeds meer van zich te laten horen, ze voelt de druk op haar darmen stijgen en besluit iets sneller te gaan fietsen.
‘Niet zo snel hoor, daar heb ik geen zin in’ zegt Inez als Sara haar snelheid verhoogt. Sara zit alleen weer niet helemaal op te letten dus fietst rustig door.
‘Sara! Wacht even op mij, je fietst te snel!’ roept Inez nog maar Sara blijft fietsen. Als Inez ook haar snelheid verhoogt en dichterbij komt hoort Sara haar
‘doen we een wedstrijdje?’ zeggen. Sara gaat hierdoor nog harder fietsen maar Inez wil niet achterblijven en voert het tempo op. Binnen enkele minuten staan ze bij de poort voor Inez haar huis.
‘Wow, ik wist niet dat jullie in zo’n groot huis woonde’ zegt Sara.
‘Oh ik dacht dat je al eerder bij mij geweest was vroeger.’ antwoord Inez.
‘Nou niet dat ik mij kan herinneren, laten we gauw naar binnengaan’ zegt Sara die de druk weer hoger voelt worden nu ze van haar fiets gestapt is.
‘Ja moment hoor, we moeten de fietsen even in de schuur zetten.’ zegt Inez. Sara loopt rustig achter Inez aan naar een hele grote schuur. Met elke stap die ze zet voelt ze de druk op haar darmen en denkt bij zichzelf.
‘Het kan toch niet zo zijn dat ik in mijn broek poep!’
‘Kunnen we eerst naar binnen, ik moet eigenlijk even naar het toilet’ zegt ze tegen Inez die stopt en haar lachend aankijkt.
‘Tuurlijk, ga jij alvast maar naar binnen en vraag maar even aan mijn moeder waar het toilet is, die zit vast op ons te wachten.’ Zegt ze tegen Sara.
Sara zet haar fiets op de standaard en loopt nietsvermoedend naar de grote voordeur van het huis. Ze probeert nog steeds te zorgen dat haar darminhoud niet in haar luier terecht komt en is daarom nog steeds niet helemaal bij de les als ze de voordeur open ziet gaan. Binnen ziet ze de moeder van Inez staan en wanneer ze haar mond open wilt doen om te vragen waar het toilet is gaat het mis. Sara is zo gefocust dat ze vergeet haar voet op te tillen bij het opstapje voor de deur. Ze valt hierdoor voorover de gang van het huis binnen waarbij haar jurk door de kracht van de val over haar luier omhoog krult en deze zichtbaar wordt. Wanneer ze neerkomt op de grond is haar gevecht voorbij en Sara voelt dat haar luier helemaal gevuld word met haar darminhoud. Tranen lopen over haar wangen wanneer ze Inez en haar moeder zien kijken naar haar volle luier. Dan hoort Sara ineens de moeder van Inez zeggen
‘Zo te zien is er iemand toe aan een verschoning!’
 

Dorian

Toplid
Bedankt voor alle reacties! Mochten jullie nog tips hebben hoor ik het graag.

Hoofdstuk 10


Sara wist niet meer wat ze moest. Daar zit ze dan, op de vloer van haar klasgenootje, in een poepluier. En zei de moeder van Inez nou iets over een verschoning? Ze kijkt omhoog en ziet Inez haar met medelijden aankijken. Ook ziet ze dat de moeder van Inez haar hand uitsteekt.
‘Kom maar Sara, ik help je wel even.’ zegt de moeder van Inez. Sara pakt haar hand vast en wordt overeind getrokken. Met elke beweging die ze maakt voelt ze de inhoud van haar luier alle kanten op bewegen, ze hoopt dat ze gauw deze luier uit kan doen. Inez haar moeder loopt richting de trap en Sara volgt haar aan de hand.
‘Leuk dat je er bent Sara, ik snap dat je liever anders binnengekomen was maar dat geeft niet. Mijn naam is Thea dus als je iets nodig hebt kun je me altijd vragen. Inez, kom je ook mee naar boven.’ zegt Thea, de moeder van Inez. Sara volgt nog steeds gedwee aan de hand van Thea. Ze lopen de trap op en komen op een grote overloop. Hier zit ze meerdere deuren en op 1 deur staat de naam Inez dus daar zal Inez wel slapen. Ook ziet ze de badkamer open staan maar Thea neemt haar mee naar een deur die dicht zit en waar geen naam op staat.
‘We zullen jou eerst even gauw verschonen voor we wat anders gaan doen, deze luier kun je niet langer aanhouden!’ zegt Thea terwijl ze de deur opent. Sara weet niet wat ze ziet. De kamer waar ze mee ingenomen wordt lijkt wel een babykamer, maar dan veel groter!
‘Loop maar even naar de commode, ik pak even wat spullen bij elkaar.’ zegt Thea. Sara staat nog steeds om haar heen te staren. Ze ziet kledingkasten die overduidelijk voor baby’s zijn maar de commode en het ledikant zijn veel groter dan ze gewend is. Ze is zelfs bang dat zij in het bed past! Opeens voelt ze een pets op haar kont waardoor de inhoud nogmaals alle kanten opgedrukt wordt.
‘Hop hop, naar de commode toe zei ik!’ zegt Thea terwijl ze me richting de commode leidt. Sara ziet Inez nog steeds met medelijden kijken maar Sara en Inez brengen beiden geen woord uit.
‘Eerst gaan we deze jurk maar even uitdoen, die heb je even niet meer nodig.’ zegt Thea terwijl ze de onderkant van Sara’s jurk vastpakt en over haar hoofd trekt.
‘Hoezo heb ik die niet nodig, ik ga toch niet naakt rondlopen.’ begint Sara die eindelijk haar stem teruggevonden heeft.
‘Nee hoor, maar ik heb wat andere kleren gepakt die meer bij je situatie passen.’ zegt Thea.
‘Situatie? Welke situatie bedoel je?’ zegt Sara die een beetje geïrriteerd raakt.
‘Lieverd, je staat hier in een volgepoepte luier voor me. Volgens mij doen de meeste kinderen in de brugklas dat niet meer.’ zegt Thea lachend.
‘Maar het geeft niks hoor, Inez heeft ook wel eens ongelukjes en daarom hebben we deze kamer. Nou hop hop, op de commode liggen jij!’ voegt ze er gelijk aan toe. Sara kijkt gauw in de richting van Inez maar die probeert met haar rode gezicht van schaamte een beetje weg te kijken. Ondertussen is Sara op de commode gaan zitten waardoor de inhoud van haar luier nogmaals alle kanten opgedrukt wordt. De moeder van Inez duwt haar naar beneden zodat ze op haar rug ligt.
‘Zullen we dit klusje maar even klaren en dit kleine meisje een schone kont geven?’ zegt Thea maar Sara reageert hier niet op. Ze is toch geen klein meisje? En ze wil helemaal geen nieuwe luier om.
‘Wil dit kleine meisje geen luier verschoning?’ vraagt Thea die blijkbaar op antwoord van Sara staat te wachten.
‘Ik uh, ben geen klein meisje.’ stamelt Sara een beetje.
‘Nou grote meiden poepen of plassen niet meer in hun broek en hebben geen luier meer nodig. Dus ben jij een groot of klein meisje?’ zegt Thea
Sara begint te huilen, ze weet niet wat ze hier mee aan moet.
‘Mam, ik denk niet dat Sara zin heeft in een preek.’ zegt Inez ineens.
Inez haar moeder trekt een la open, pakt hier iets uit en drukt het in Inez haar mond. Als Thea haar hand wegtrekt ziet Sara dat het een speen is voor baby’s maar dan groter. Thea grijpt nogmaals in de la en ook Sara krijgt een zelfde soort speen in haar mond gedrukt.
‘Het lijkt er op dat ik vanavond 2 baby’s heb om op te letten!’ zegt Thea terwijl ze Sara’s luier opentrekt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babygirlsara36 Hi Sara hier transgender vrouw in transitie Contact advertenties 6
M Mamma Sara 16+ Board 12
B Sara S 6
Anomiem12575123672371651 Sara Jessica Parker en de geur van luiers AB/DL Filmpjes 5
L Een nat slaapfeestje N 14
manon het Slaapfeestje S 38
Similar threads






Bovenaan