Deel 19
Karin riep ons te samen, kom we gaan naar de winkel vertrekken, in de winkel vulde Karin de kar met wat fruit , brood , drinken, zakjes chips, kaas , een pot confituur met aardbeien smaak, een pot choco, fristi melk , toen liepen we door de gang waar de pampers stonden, we keken alle 3 heel nieuwsgierig rond , Karin nam een grote roze pak pampers, en nog 2 grote blauwe pakken, ook zag ze in die gang nog potjes staan van Olvarit, en ze nam er verschillende smaken van mee. Er waren er bij met wortel en patatjes, en ook spinazie met patatjes. ook nam ze nog een paar pakken vochtige doekjes,
we liepen richting de kassa en daar kwamen we Sofie en Katy tegen , hoi hoi zei Sofie, ben je terug bij Karin, ja mijn mama moest weg voor haar werk , ah tof een hele dag in de pampers, ja SUPER LEUK !! Zei Evelien, en jij hebt ook jou pamper om zo te zien, ja ik moet van mama heel de vakantie een pamper om , overal waar we naartoe gaan , ook krijg ik altijd heel strakke broeken aan , dat het zeker goed opvalt dat ik een pamper draag, of een kleedje zonder slipje , enkel mijn pamper er onder . Dat is toch super leuk , ja dat vind ik ook.
Maar mama vind dit mij leuk staan , zei Sofie. Meschien zien we elkaar deze week nog , ja dat zou wel leuk zijn , zoals vorige week . Kom je Evelien, het is aan ons , we zullen morgen wel afspreken met Sofie dan kan ze met jullie komen spelen. Ohhhh tof tof riepen de meisjes.
We kwamen terug thuis, en hielpen Karin met de auto uit te laden, ze gaf ons elke een pak pampers, zet die maar al boven, ik heb voor jou ook extra pampers gekocht Woutje want je blijf hier zeker nog een tijdje hè.
Ik liep met Evelien naar boven en zette de pak pampers tegen mijn andere pak , die was al halverwege, nou toch wel leuk hè die pampers zei Evelien. Ja ik draag dat ook super graag. En het liefst loop ik een hele dag rond in enkel mijn pamper en shirt of trui maar zonder broek.
waarom doe je dat dan niet , we zijn toch thuis. Ik loop ook graag zo rond hoor zei Evelien, en ik zie jou graag in jou pamper lopen , ik jou ook zei ik tegen Evelien, kom leg je op bed dan trek ik jou jeans short uit , ze gaf mij een tik op mijn pamper, nu mijn beurt, help je me even met die salopette, ze legde haar neer en maakte de gespsluiting los , en ik trok haar salopette broek uit ,
We liepen terug naar beneden, en Karin zag ons, ohhhhh mijn pamper jongen en pamper meisje hebben hun broek al uitgespeeld, loop hier maar gewoon in jullie pamper rond , dat is veel leuker hè . SUPER leuk zei Evelien, ik wil enkel nog mijn pamper dragen en geen broek meer dragen , voor mij is dit goed hoor zei Karin.
Ik doe mee , enkel als we naar buiten gaan hè , oke meschien zei Evelien. Ik doe ook mee zei Klaas , jij kan niet meedoen want straks ga jij naar jou neefje voor de rest van de week, die wou dat heel graag dat jij kwam , dus ik breng jou straks even naar daar , Jou valiesje staat al klaar in de gang en ik heb daar ook dat pak pampers bij gezet ,
We gaan eerst wat eten en dan breng ik jou even weg , kunnen jullie even alleen blijven , of gaan jullie naar het pleintje spelen. We zullen naar het pleintje gaan zei Evelien, dat is goed ik geef jou dan een uurwerk mee, en ik wil jullie terug zien als die grote wijzer op de twaalf staat en die kleine wijzer op de vier , Das goed zei Evelien.
Karin gaf elk van ons een sponsen broek. Waarom zei Evelien, nou je kan toch niet in jou pamper zo over de straat lopen, toch wel hoor zei Evelien, neen neen, hier thuis geen probleem, maar over straat draag je een broek.
Evelien had haar sponsen broek aangetrokken, en haar roze trui aangedaan, Doe jij ook een trui aan , als je het te warm hebt doe je die maar uit , maar vergeet hem niet hè ,Tot strakjes pamper girl en boy ,
We liepen naar het pleintje, maar daar aangekomen, zaten er geen andere kinderen, Evelien trok haar trui uit en deed haar sponsen broek uit, hey toch niet hier zei ik. Karin heeft gezegd over straat lopen in een broek, maar hier is het geen straat meer , dus ik kan hier in mijn pamper lopen. doe je mee ? Vroeg Evelien
Kom doe niet flauw, er is hier niemand, ik dacht even na ... , maar deed dan toch mijn broek uit en mijn trui . We liepen heel de tijd rond en gingen op de schommel en op de glijbaan, en op het schommel paard, Karin had ons ieder een flesje drinken meegegeven, en dat dronken we leeg,
Opeens voelde dat ik moest plassen, dus ik liet een super dikke plas lopen in mijn pamper, toch wel handig hè een pamper om te hebben, ja ik heb al 2 keer geplast in mijn pamper zei Evelien. We speelden verder , en er kwamen er een paar kinderen bij , maar ik had ze nog nooit gezien,
Haha jullie dragen nog een pamper riep één van de jongens, nou en moest jij eens weten hoe leuk dat is om te dragen dan zou je zo niet reageren, en jij zo stiekem ook nog wel een pamper willen dragen, ben daar zeker van zei Evelien.
Enkel kleine kleuters dragen nog een pamper riep een andere jongen. Jullie plassen waarschijnlijk nog in jullie bed en in jullie broek, daarom dragen jullie nog een pamper zeker. Ja zei Evelien en nr 2 doen we er ook nog in ,
WAT!!! riepen de jongens, Zijn jullie nog baby’s meschien!!! neen maar wij spelen heel graag zei Evelien, en dan hebben wij geen tijd voor het toilet, wij kunnen altijd blijven doorspelen, jullie gaan nog jaloers zijn dat jullie geen pamper dragen, en naar huis moeten rijden om naar het toilet te moeten gaan , en dan de toffe dingen missen , Pfffffff lachten de jongens, kom we laten die baby’s hier alleen spelen want straks gaan ze nog wenen ,
de jongens reden weg en riepen nog baby’s ! baby’s ! baby’s !
Amai zei ik tegen Evelien jij durft. Ze zijn gewoon jaloers omdat ze zelf geen pamper mogen dragen zei Evelien, opeens begonnen de darmen van Evelien te rollen, oei ik denk dat ik nu echt nr 2 ga moeten doen in mijn pamper.
ohhh echt zei ik , kan je het niet ophouden. Neen ik ga dit niet ophouden hoor, Evelien liep naar de schommel en nam de twee touwen vast, ze stak haar kont naar achter , en kreunde een beetje, en drukte in haar pamper.
Nou dat was een leuk gevoel zei ze, dat is geleden van toen ik heel klein was. Nu zit je hier wel met een volle pamper hè Zei ik tegen haar en ik moet eigenlijk ook wel eens nr 2 doen.
Gewoon doen zei Evelien, Doe zoals mij neem die schommel vast en dan drukken in die pamper, Ik nam de touwen van de schommel vast , stak ook mijn kont naar achter, en kreunde ook , en toen voelde ik hoe ik in mijn pamper aan het drukken was ,
Toch een prettig gevoel, niet ? Vroeg Evelien. Ja is eigenlijk wel leuk om te doen,
Nu plassen we en drukken we in onze pamper, zei Evelien , ik ga dat nog doen hoor.
Jij niet dan? Ja waarom niet eigenlijk, we dragen toch pampers zei ik tegen haar.
Zo mag ik het horen mijn pamper boy ,
Hoe laat is het nu vroeg ik aan Evelien. Het is bijna vier uur , kom dan moeten we door , eerst onze broek en trui aandoen, ik deed mijn sponsen broek aan trok mijn trui aan , en Evelien trok enkel haar trui aan , en liep met haar sponsen broek te zwaaien zo over de straat, we kwamen bij Karin in de tuin , ahhh zijn jullie daar , Maar Evelien toch , zei Karin je moest u broek toch aandoen had ik gezegd, maar geen probleem hoor als jij zo over de straat durft lopen.
En zo te zien aan jullie pamper zit die goed vol , Jaaa en zelfs nr 2 zei Evelien heel trots. Ohhhh echt en bij jou ook Woutje, ik knikte van ja , ohhh leuk kom ik zal jullie eens een nieuwe pamper omdoen hè.
Karin had een groot verzorging kussen nagemaakt, zoals een baby verzorging kussen . Ze nam eerst Evelien leg je maar neer , ohhhh leuk zei Evelien voel mij een baby nu , ze stak haar beentjes in de lucht en Karin maakte haar billen proper, ze nam een nieuwe pamper en deed die haar om ,
nu jij Woutje, het kussen lag inderdaad super lekker, en ook bij mij maakte ze mijn billen proper en kreeg een nieuwe pamper om.
Straks krijgen jullie het baby eten van Olvarit hè . Joepie!! riep Evelien, ik wil de spinazie, ohhh ik wil de worteltjes wel , das goed zei Karin ga maar spelen nu , en ze gaf ons elk een tik op onze pamperkont PLOF! PLOF !