Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 17.

Please Like and comment!!!

Enjoy!

Hoofdstuk 17.
"Hey meiden ik zag dat de auto er al weer stond jullie zijn snel terug gekomen uit de kerk…" zegt Nikki als ze het huis binnenkomt. Leonie zegt: "Om eerlijk te zijn… we zijn niet gegaan en hebben het toe net beluisterd via internet. We hadden een erg mooie avond gisteren en waren vanochtend heel erg moe toen we wakker werden zette ik de wekker uit en we hebben lekker uitgeslapen." Sanne zegt: "Super leuk dat je er bent Nikki! Nu weet ik ook eindelijk waar jij woont. Haha gewoon het buurmeisje van mijn allerliefste vriendin!" Nikki zegt: "bedoel je niet je allerliefste mama?" Sanne schrikt van Nikki's directe opmerking. Nikki ziet dat Sanne is geschrokken en zegt: "Euhm… Maare… mama's zijn ook super lieve vriendinnen hoor! Mijn papa is ook mijn lieve vriend."

De meiden praten gezellig met elkaar en ondertussen loopt Leonie even naar de keuken om thee te zetten. Ze zit nog te twijfelen of ze een flesje peutermelk voor Sanne moet klaarmaken maar besluit dit niet te doen om haar niet in verlegenheid te brengen. Even later loopt Leonie met de theeglazen terug de kamer in en Nikki vraagt: "Ben je de aankomende dagen vrij dat Sanne een paar dagen langs kan komen?" Leonie antwoordt: "Nee ik moet morgen ochtend werken en dinsdagmiddag ook gewoon maar ik was van plan om een oppas te bellen voor Sanne." Nikki vraagt: "Maar wie komt er dan oppassen? Lisa en Destiny moeten zeker ook gewoon werken en…" Leonie onderbreekt haar en zegt: "Sanne heeft ook een eigen oppas Nikki. Een leuke meid die graag op kleine AB'tjes past. En zij is de vaste oppas van Sanne." Nikki zegt: "Oh wat super leuk dat je een oppas hebt Sanne. Maar als je zin hebt mag je maandagochtend ook bij mij komen. Ik ben bezig met een paar rompers te maken. Ik heb ook nog heel veel verschillende stoffen over. Misschien vind je het leuk om je eigen rompertje te maken?" Sanne kijkt Leonie aan en vraagt: "Mama mag ik maandag alsjeblieft met Nikki mee? Het lijkt me echt super leuk om mijn eigen rompertje te maken!" Leonie denkt even na en zegt: "Oké ik vind het goed maar wel goed naar Nikki luisteren want met naalden werken kan best gevaarlijk zijn voor een klein meisje." Nikki zegt: "Maak je maar geen zorgen hoor Leonie ik zal Sanne goed in de gaten houden."

Ondertussen is het middag geworden Nikki is weer naar huis gegaan en Leonie en Sanne spelen samen gezellig een bordspel. Leonie vind het super gezellig om even samen met Sanne te zijn. Sanne zegt dat ze een beetje moe is en ze graag nog een dutje wilt doen. Leonie voelt haarzelf ook een beetje vermoeid en ze wilde zelf eigenlijk ook wel een klein dutje doen. Allebei de meiden lopen naar Leonie haar slaapkamer en ze kleden elkaar uit. Voordat ze gaan slapen controleert Leonie de luier van Sanne. Ze voelt dat de luier van Sanne erg nat is en besluit deze te verschonen. Ook Leonie haar eigen luierbroekje is nat en ze besluit ook een schone luier om te doen. Hoewel Leonie als mama liever een luierbroekje draagt besluit ze nu toch om een Tena Slip om te doen. Ook wil ze zelf weer even klein zijn. Sanne snapt het goed en ze verheugt zich op een leuke speelmiddag met haar vriendin.

Beide meisjes worden wakker van hun dutje en ze lopen met hun knuffels naar de woonkamer en ze gaan lekker voor de TV hangen. Terwijl op de TV een leuke kinderserie aan staat spelen de meiden gezellig met elkaar en hun knuffeldieren. Leonie en Sanne genieten echt van dit moment. Wat had Leonie dit erg gemist! Ze voelde zich zo gelukkig om samen met Sanne te spelen. De meiden hebben de leukste lol met elkaar en heel de middag spelen ze als lieve kleine meisjes met elkaar. Aan het einde van de middag heeft Sanne wel een poepluier geproduceerd maar Leonie vond dit totaal niet erg en liefdevol verschoonde ze de luier van haar vriendin. Nu het bijna avond is krijgen de meiden toch wel honger en ze besluiten uit hun baby-rol te komen om samen eten klaar te maken. Leonie had al wat ingrediënten in huis gehaald want ze wilde graag een keer het gezonde broodje shoarma uitproberen die ze op 24kitchen had gezien.

Sanne heeft niet vaak gekookt maar sinds ze een relatie heeft met Leonie helpt ze steeds vaker mee met het klaarmaken van gerechten. Leonie is echt gek op koken en vindt het heel leuk als Sanne meehelpt en Sanne zelf ook vindt het steeds leuker om te koken. Sanne snijdt de ingrediënten en ondertussen marineert Leonie het vlees. Als alles gesneden is begint Leonie met bakken en ondertussen dekt Sanne de tafel. Het duurt niet lang voor het eten klaar is en als snel genieten Leonie en Sanne van een heerlijk broodje shoarma. De meiden hebben het echt super naar hun zin en als beide meiden na het eten aan het afwassen zijn vraagt Leonie: "Hey Sanne… ik heb het echt super veel naar mijn zin vandaag. En ik wil je wat vragen…" Sanne is benieuwd en zegt: "Oh tuurlijk wat is er aan de hand?" Leonie antwoordt: "Ik… ik… wil je vanavond nog even samen met mij een rondje gaan lopen? Ik wil je iets belangrijks vragen maar durf dit nog niet zo goed en ik wil na onze wandeling je de vraag graag nog een keer stellen." Sanne is heel benieuwd naar wat Leonie haar wil vragen. Omdat ze ziet dat Leonie het erg lastig vindt besluit ze niet om aan te dringen op een antwoordt.

Als alles is opgeruimd gaan de meiden naar buiten en ze maken een heerlijke wandeling door hun woonplaats. Leonie is in gedachten verzonken als ze met Sanne wandelt. Wat was ze toch gek op haar vriendin. De lieve peuter die ze kon zijn maar ook de stoere meid die Sanne was. Leonie prijde haarzelf gelukkig met zo'n lieve vriendin. Ze wilde graag een intieme relatie met Sanne opbouwen naar durfde dit niet goed omdat Sanne zich zo graag klein voelde. Als ze weer thuis zijn wil Leonie toch graag met Sanne praten over hun relatie. Leonie vind het moeilijk om met Sanne over seks te praten en besluit Sanne een paar van haar seks-speeltjes te laten zien om het gesprek makkelijker te beginnen.

"Hey Sanne ik wil je graag wat laten zien. Zoals je weet vind ik luiers super sexy en opwindend en ik vind het ook fijn om af en toe te masturberen in luiers en sinds kort heb ik daar een fijn speeltje voor gevonden." Leonie wordt een beetje rood terwijl ze dit vertelt omdat ze zich wel een beetje schaamt. Ze laat Sanne een magic wand zien. "Ik heb een paar keer op het internet gelezen over deze vibrator en ik gebruik hem sinds kort ook. Het is echt een heerlijk gevoel Sanne als mijn luier een klein beetje nat is vind ik het super fijn om deze vibrator tegen mijn luier aan te drukken." Sanne zegt: "Euhm oké… maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Schaam je je dat je een vibrator gebruikt of voel je je schuldig tegenover mij? Ik vind het geen probleem Leonie je bent een volwassen meid niet gek toch als je af en toe wilt masturberen?" Leonie zegt: "Het gaat ook niet om de vibrator Sanne maar om ons. Ik hou van je Sanne en ik zou graag seks met je willen hebben maar je hebt zo vaak een babyluier om dat het voor mij vreemd voelt om te vragen of je seks met me wilt hebben… Sanne zegt: "Oh maar Leonie… maak je geen zorgen over de babyluiers. Ik wilde deze afgelopen maand gewoon een maandje alleen babyluiers dragen maar vanaf vanavond ga ik weer gewoon Tena's enzo dragen wel af en toe wat AB-luiers tussendoor maar niet meer 24/7. Maar ook als ik een AB-luier draag mag je aan me vragen of ik seks met je wilt hebben Leonie het is ADULT Baby en niet alleen baby… sorry Leonie ik hou van je en ik zou heel graag seks met je willen hebben." Leonie vind het fijn dat ze nu weet hoe Sanne over deze situatie denkt. Leonie is super blij en ze zegt: "Zou je het leuk vinden om nog even met elkaar te spelen Sanne? Dan kunnen we daarna samen lekker gaan slapen." Sanne omhelst Leonie en ze vallen samen op het bed. De meiden zoenen met elkaar en hebben een geweldige avond samen.

Na een hevige vrijpartij besluiten de meiden om samen nog even te gaan douchen voor ze naar bed gaan. Tijdens het douchen zijn de meiden erg stil ze voelen zich beiden erg gelukkig.

Dit weekend was echt perfect voor de relatie van beide meisjes. Sanne weet nu wat Leonie denkt en zij kan zich ook aanpassen aan wat Leonie wil. Ook begrijpt Leonie Sanne steeds beter en weet ze hoe ze Sanne moet benaderen als mama of als vriendin.

Hoewel het nog best wel vroeg is zijn de meiden erg vermoeid door alle impulsen van het afgelopen weekend. Ze helpen elkaar met het omkleden naar hun nacht-outfit. Ze doen een dikke nachtluier om en kruipen samen onder de wol. Beide pakken ze ook hun speen erbij en terwijl ze met elkaar knuffelen vallen ze rustig in elkaars armen in slaap.

Dips N' Bricks

Hier is Hoofdstuk 18!

Please Like and comment!!!

Enjoy!

Hoofdstuk 18.
Het is ochtend en Leonie wordt wakker van de wekker op haar telefoon. Ze wurmt zich een beetje los uit de armen van Sanne en ze zet de wekker uit. Sanne was ondanks de luide wekker niet wakker geworden en Leonie kijkt naar haar lieve vriendin. Wat was ze toch een schatje als ze als een klein meisje met een speentje in sliep. Leonie geeft Sanne een kus en wekt haar zachtjes. "Sanne lieve meid kom je uit bed dan kan mama je verschonen en klaarmaken voor de dag. Vandaag ga je gezellig Nikki helpen met het maken van rompertjes toch?" Sanne ontwaakt rustig. Sanne voelt zich super blij want ze heeft heerlijk geslapen. Ze komt omhoog uit bed en omhelst Leonie. Leonie knuffelt even met haar en zegt: "Goedemorgen lieve schat heb je lekker geslapen?" Sanne zegt blij: "Ik heb heerlijk geslapen mama ik ben in tijden niet zo uitgerust wakker geworden." Leonie zegt: "Oh wat fijn lieverd en hoe staat het ervoor met je luiertje? Heb je die droog kunnen houden vannacht?" Sanne kijkt naar haar luier en ziet de volledig vervaagde urine-indicator en ze zegt met lichte teleurstelling: "Sorry mama…" Leonie ziet dat Sanne echt teleurgesteld en ze omhelst haar en zegt troostend: "Het geeft niet Sanne. Ga maar even op je rug liggen dan kan ik je een droge luier omdoen. Dan zal je je snel beter voelen" Sanne fleurt op en geeft Leonie een kus en ze zegt: "Dankuwel mama!"

Sanne heeft snel een schone luier om en ze is super blij dat ze weer droog is en lekker naar Zwitsal ruikt. Sanne zegt: "Dankjewel mama de luier zit super en ik ruik lekker naar billenpoeder. Dankjewel!" Leonie geeft Sanne een kus en zegt: "Dat zit wel goed hoor schatje. Kan jij jezelf verder aankleden dan kan ik ook mijn luier verschonen want mama heeft ook een klein ongelukje gehad vannacht." Leonie loopt naar haar kast en twijfelt. Ze mocht van haar moeder deze dagen ook gewoon overdag een luier met plakstrips dragen. Leonie denkt even na maar besluit een luierbroekje aan te doen want ze is toch wel bang dat een Tena Slip teveel opvalt. Leonie is ook snel aangekleed en samen met Sanne lopen ze naar de keuken om te ontbijten.

Omdat Leonie thuis geen Olvarit potjes heeft krijgt Sanne een gewoon ontbijt. Sanne had wel een pak peutermelk meegenomen voor haarzelf zodat ze haar dagelijkse flesje melk niet hoefde te missen. Snel hebben de meiden hun ontbijt op. Leonie zegt: "Kom je mee Sanne? Ik moet nu echt naar mijn werk anders kom ik te laat. Pak je je luiertas nog even?" Sanne rent snel naar Leonie haar slaapkamer waar de tas staat en even later om 7:30 staan de meiden buiten de deur. Ze bellen aan bij de buren.

De moeder van Nikki doet open en Leonie zegt: "Goedemorgen buurvrouw Arina. Ik kwam Sanne afzetten want ze zou vanochtend gezellig met Nikki een onesie maken." Arina zegt: "Oh ja Nikki had dat tegen mij gezegd kom verder Sanne. Kom jij ook nog even binnen Leonie?" Leonie zegt: "Sorry buurvrouw ik zou graag willen maar ik moet naar mijn werk." Leonie geeft Sanne nog een kus en zegt: "Goed luisteren naar buurvrouw Arina en Nikki hè? Tot vanmiddag!" Sanne en de buurvrouw groeten Leonie en als ze Leonie weg zien rijden sluit Arina de deur.

Arina zegt: "Wat gezellig dat je langskomt Sanne...we hadden je niet zo vroeg verwacht en Nikki ligt nog in bed kan ik wat te drinken voor je inschenken?" Sanne zegt: "Nee dankuwel ik heb net bij ontbijt een lekkere fle… euh... glas melk op." Arina zegt: "Oké ik ga Nikki wel even wakker maken dan kunnen jullie zometeen gezellig samen aan de slag gaan. Loop anders maar even mee naar de slaapkamer dan kan je gelijk zien hoe Nikki haar slaapkamer eruit ziet."

Arina en Sanne lopen de slaapkamer in en Sanne kijkt haar ogen uit. Ze ziet een mooie tafel waar verschillende naai spullen en stoffen op liggen en ook een mooi rek waar allemaal verschillende rompertjes en onesies aan hangen. Arina staat bij het bed van Nikki en wekt haar zachtjes. Nikki gaat rechtop in het bed zitten en terwijl ze in haar ogen wrijft voelt Arina aan de nachtluier van haar dochter. Arina zegt: "Ga jij even snel verschonen Nikki want Sanne is net al afgezet door Leonie." Nikki zegt een beetje slaapdronken: "Oh dat is wel vroeg zeg… waar is Sanne?" Sanne hoorde wat Nikki zei en zegt blij: "Hey slaapkopje wordt eens wakker! Dan kunnen we lekker aan de slag gaan!" Nikki wordt blij van de opgewekte reactie van Sanne en snel komt ze uit bed.

Nikki droeg deze nacht een romper die ze zelf heeft gemaakt en Sanne ziet duidelijk de dikke luier die onder de romper verborgen is. Als Nikki uit bed is omhelst ze Sanne. Ze zegt: "Oh wat super fijn dat je langs wilde komen! Ik denk dat wij het super leuk gaan hebben samen. Ik moet even een schone luier om doen maar jij mag al een beetje tussen de stoffen kijken om wat leuks uit te zoeken voor je eigen romper." Sanne zegt: "Ik wil je ook wel helpen met het verschonen van je luier. Als je dat zelf natuurlijk ook goed vind." Nikki denkt na en zegt: "O oké dat mag ook… dan ga ik weer even op mijn bed liggen dan is het makkelijker om mij te verschonen." Nikki pakt nog even een schone luier, billen doekjes en babypoeder uit de kast geeft deze spullen aan Sanne en ze gaat weer op haar bed liggen. Sanne maakt de romper van Nikki open en ze ziet de blauwe Molicare luier die Nikki draagt. Terwijl Sanne de luier openmaakt vraagt ze: "Heb je altijd al de Molicare luiers gebruikt of heb je ook wel eens anderen om? Ik gebruik meestal Tena luiers maar degene die jij draagt heb ik nog nooit om gehad." Nikki zegt: "Ik heb toen die avond dat ik met jullie naar de bioscoop was geweest voor het eerst een volwassen luier om gekregen. Ik wou echt dat ik eerder wist dat die luiers er waren. Ik gebruikte toen nog steeds DryNites en eigenlijk begonnen deze steeds vaker te lekken omdat ze gewoon niet genoeg konden absorberen. Toen ik later die week bij Steven ging logeren had hij deze luiers voor mij besteld en sindsdien gebruik ik deze luiers 24/7." Sanne plakt de plakkers van Nikki's schone luier dicht en Nikki bedankt Sanne voor de verschoning. Snel haalt Nikki een bakkie koffie en ze gaat met Sanne aan het werk.

Terwijl Sanne en Nikki een stof uitzoeken vraagt Sanne maak je al deze onesies voor vrienden of voor je zelf of hoe zit dat precies? Nikki antwoordt: "Ja eigenlijk begon dat na het logeerfeestje bij Lisa en Destiny. Arianne had mijn eigen gemaakte romper gezien en vroeg of ik haar wilde helpen met het maken van een romper voor haar. Dit was erg goed gelukt en ze zei dat ik hier een business van moest maken. Ik dacht er niet meer zoveel over na en begon ook onesies te maken en eigenlijk maakte ik het alleen voor mezelf. Maar op een moment heb je zelf natuurlijk genoeg kleren maar eigenlijk wilde ik niet stoppen met het maken van de kleren omdat ik het super leuk vond. Ik besloot toen wat rompers en onesies op aanvraag te maken. Ik promote mijn creaties via Instagram en daar kwamen ook mijn eerste klanten vandaan. Ik maakte rompertjes voor hun. En hun postte deze dan weer en daardoor kregen mijn creaties meer en meer aandacht en nu willen mensen over de hele wereld kleren die ik maak. Echt best bijzonder want bijna al mijn klanten heb ik via Instagram." Sanne zegt: "Wauw wat gaaf! Maar ik snap wat je bedoelt ik heb door Instagram ook een hele leuke vriendschap opgebouwd met Mariska dat is een meisje die in Amerika woont maar ze is geboren in Nederland en spreekt ook nog steeds Nederlands. Ik had een keer gereageerd op een post van haar en sindsdien hebben we een leuk contact met elkaar we sturen ook vaak luiers naar elkaar. Zij wilde graag de Tena luiers uit Europa gebruiken en als ik die op stuur krijg ik bijvoorbeeld speciale AB-luiers terug en dat is echt super leuk. Hoe heet je bedrijf op Insta Nikki? Dan kan ik je volgen." Nikki zegt: "Mijn eigen account is NikkiDips en mijn bedrijfje heet Nikki's Dutch Onesies." Sanne heeft beide pagina's gevonden en besluit ze beide te volgen. Ze kijkt een beetje op de pagina van Nikki's bedrijf en ziet het leuke logo van haar bedrijf en ze zegt: "Wat een leuk logo heb je voor je bedrijf heb je die zelf gemaakt?" Nikki zegt: "Nee ik ben iemand die goed is met stoffen maar tekenen kan ik niet zo goed. Ik heb aan Destiny gevraagd of zij een logo wilde maken voor mijn bedrijfje. Ik kon de prijs die ze daarvoor vroeg helaas niet betalen maar ik heb voor haar en Lisa een paar rompertjes gemaakt en zo heb ik het logo gekregen." Sanne ziet de foto's op de pagina en herkent op een van de foto's de babykamer van haar zus. Nikki zegt: "Ik vraag aan alle mensen die een onesie of romper van mijn dragen een foto te sturen die ik op mijn pagina mag posten en zo blijf ik ook mijn bedrijfje promoten." Nikki kijkt met Sanne mee op Instagram en ziet de foto waar Sanne naar kijkt ze zegt: "Ja Sanne dat is inderdaad een foto van Liz en Destiny." Sanne stopt haar telefoon weer weg en de meiden hebben ondertussen de stof gevonden voor het rompertje van Sanne.

Nikki zegt: "Euhm Sanne ik moet even wat maten van je opnemen om je romper goed passend te maken zou jij je willen uitkleden? Ik moet de omvang van je schouders, borst, buik en heupen hebben en ik moet ook nog even meten vanaf je schouder tot je kruis." Sanne doet langzaam haar kleren uit tot ze alleen nog maar in haar luier en beha zit. Sanne schaamt zich een beetje omdat ze al een beetje geplast had ze hoopt maar dat Nikki het niet doorheeft. Nikki neemt alle maten van Sanne op en schrijft ze op een papiertje als laatste meet ze van de schouder tot het kruis en ze ziet dat Sanne haar luier niet meer droog is. Ze besluit er niet over te beginnen en zegt: "Kleed je naar weer aan Sanne. Nu weet ik al je maten en kunnen we je romper uitknippen."

De meiden hebben het super naar hun zin en het rompertje van Sanne is ondertussen bijna klaar. Sanne is super enthousiast en Nikki ziet dat dit. Nikki zegt: "Ik denk dat je mama super trots op jou is als ze ziet hoe super mooi je rompertje is geworden Sanne." Sanne is blij dit te horen en zegt: "Ik denk dat ze misschien wel super jaloers want Leonie is niet alleen mijn mama maar ook soms mijn baby-vriendin." Nikki zegt: "Haha dat is bijna met als met mijn pappie die is soms ook een kleintje." Sanne vraagt: "Ik heb een vraagje Nikki want jij volgde eerst dezelfde opleiding als Steven. Steven werkt ondertussen bij een autobedrijf maar wat doe jij eigenlijk als werk?" Nikki zegt: "Nou...we zijn op zich al heel de dag bezig en ik maak redelijk veel winst op de onesies en rompers die ik maak. Dus eigenlijk is AB-kleding maken mijn werk. Ik ben zo iemand die van haar hobby haar beroep heeft gemaakt. Na ik klaar was met mijn opleiding heb ik wel even bij een autobedrijf gewerkt maar ik kreeg steeds meer aanvragen voor onesies en heb toen in overleg mijn ouders besloten te stoppen met werken in de autobranche en voor mezelf te beginnen. En ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik nu eigen baas ben. Steven is ook super trots op mijn kleine bedrijfje en samen zijn we opzoek naar een huisje zodat we samen kunnen gaan wonen." Sanne zegt: "Oh super gaaf! Leonie is ook op zoek naar een huisje…" Nikki onderbreekt haar en vraagt: "Ben jij ook op zoek Sanne?" Sanne zegt: "...Nee eigenlijk niet ik ben nog blij nu ik bij mijn ouders woon. Ik heb gewoon mijn superleuke babykamer bij mijn ouders en ik ben eigenlijk bang dit kwijt te raken als ik ooit uit huis ga…" Nikki zegt: "Heb je het er nooit over gehad met Leonie? Want als jullie een eigen huis hebben kunnen jullie toch ook een babykamer maken met zoals Lisa en Destiny hebben gedaan? Ik denk dat Leonie dat misschien ook wel erg leuk vind. En als je lief je ouders aan kijkt kan misschien wel spullen uit je huidige babykamer meenemen naar je nieuwe huis." Sanne raakt wel geïnspireerd door wat Nikki allemaal zegt en zegt: "Ja daar heb je wel weer gelijk in Nikki ik ga van de week even met mijn ouders kijken wat er allemaal mogelijk is."

Nikki heeft het rompertje klaar en ze zegt: "Oké kleine meid het moment van de waarheid tijd om te passen. Kleed je maar even uit dat kunnen we kijken hoe je romper zit." Sanne trekt rustig haar kleren uit maar is weer wat gespannen want ondertussen is haar luier nog wat natter geworden dan dat hij al was." Als Sanne haar beha uit trekt komt Nikki gelijk aanlopen met de nieuwe romper en helpt haar deze aan te trekken. Nikki stroopt de romper af naar beneden en sluit de drukknoopjes in het kruis terwijl ze dit deed voelde ze de natte luier van Sanne wel maar deed alsof er niks vreemds aan de hand was. "En?" vraagt Nikki. "Hoe vind je hem zitten?" Sanne gaat voor de spiegel in de kamer staan en bekijkt de romper goed. Ze ziet wel dat de luier er een klein beetje onderuit komt maar dit vond ze er wel erg schattig uit zien. "Wauw hij is erg mooi geworden Nikki hij zit ook super lekker!" Nikki zegt: "Hij staat je ook erg goed Sanne." Nikki kijkt nog even goed of alles goed aansluit bij Sanne en ziet dat hij perfect past. Ze zegt trots: "Hij past je echt perfect Sanne. Zou ik een foto mogen maken voor op Instagram?" Sanne zegt: "Euhm ja hoor maar kan je mijn gezicht buiten beeld laten? Ik heb met mijn ouders afgesproken dat ik een ABDL account mag hebben op Instagram zolang mijn gezicht maar niet herkenbaar in beeld komt. En ik wil zelf ook liever niet herkend worden op Insta." Nikki zegt: "Natuurlijk ik krijg ook van de meeste klanten een foto zonder gezicht erop. Maar zal ik voor je mama een foto maken met gezicht erop?" Sanne lacht en zegt: "Ja mama mag wel een foto van mijn mooie koppie haha!" Beide meiden lachen en Nikki maakt de foto's.

Als Nikki de foto's heeft gemaakt zegt ze: "Sanne ik moet even mijn luier verschonen. En toen ik jou je romper aandeed zag ik dat jij ook nat was. Kom je mee dan doen we even fijn een schone om." Nikki pakt twee luiers een busje talkpoeder en een pakje billendoekjes uit haar kast. Sanne ziet dat Nikki twee luiers had gepakt en zegt: "Ik heb zelf een schone luier mee hoor Nikki." Nikki zegt: "Oh oké maar als je wilt mag je ook een keer een Molicare proberen vanochtend zei je dat je deze nog nooit geprobeerd had. Misschien vind je deze ook wel fijn om te dragen." Sanne moet bekennen dat ze wel benieuwd is hoe een Molicare zit en ze besluit ook een Molicare luier om te doen. Nikki heeft haar eigen luier snel verschoond maar Sanne heeft nog niet eens haar romper open gemaakt. Nikki valt dit op en vraagt wat er aan de hand is. Licht beschaamd vraagt Sanne: "zou jij mijn luier willen verschonen Nikki?" Nikki zegt liefdevol: "Ga maar liggen kleine meid."

Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Super mooi hoofdstuk weer, als ik 1 opmerking mag maken?
In het 1 na laatste stukje schrijf je, Als Sanne haar beha uittrekt komt Leonie gelijk aanlopen met de nieuwe romper.
Daar bedoel je waarschijnlijk Nikki?
Voor de rest weer een supergeweldig hoofdstuk, ga zo verder;)

Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

Super mooi hoofdstuk weer, als ik 1 opmerking maag maken?
In het 1 na laatste stukje schrijf je, Als Sanne haar beha uittrekt komt Leonie gelijk aanlopen met de nieuwe romper.
Daar bedoel je waarschijnlijk Nikki?
Voor de rest weer een supergeweldig hoofdstuk, ga zo verder;)
Oops ik heb het aangepast thanx

Dips N' Bricks

Hier is hoofdstuk 19.

Please like and comment!!!

Enjoy!

Hoofdstuk 19.
Nikki plakt de laatste plakstrip dicht en zegt tevreden: "Zo klaar! Jij kan er weer even tegenaan kleine meid!" Sanne is blij dat ze een schone luier om heeft en ze geeft Nikki er knuffel en bedankt haar voor de verschoning. Nikki zegt: "Euhm Sanne het is nu half één en dat betekent dat ik samen met mijn moeder ga lunchen. Weet jij of Leonie al onderweg naar huis is?" Sanne zegt: "Meestal is Leonie pas om twee uur thuis als ze een ochtenddienst draait." Nikki zegt: "Oké dan vraag ik even aan mama of ze een extra bord op tafel zet dan kan je gezellig mee eten."

De meiden hebben lekker gegeten en na het eten stelt Sanne voor om af te wassen als alvast een klein bedankje voor de leuke ochtend die ze heeft gehad. Nikki helpt haar en snel is alles alweer afgewassen. Nikki en Sanne gaan weer terug naar de slaapkamer en Sanne zegt: "Nikki euhm… Leonie is binnenkort jarig en ik denk dat ze super jaloers is op mijn rompertje zou je misschien een onesie of romper kunnen maken voor haar?" Nikki zegt: "Natuurlijk maar ik moet wel haar maten hebben." Sanne zegt: "Oh ja… dat is natuurlijk wel lastig als ik het een verrassing wil houden. Euhm zouden we anders na Leonie haar verjaardag een keer langs kunnen komen? Dat ik als verjaardagscadeau een kijkje achter de schermen bij Nikki's Dutch Onesies cadeau geef? Haha!" Nikki moet ook lachen en zegt: "Haha goed idee Sanne het is wel echt een exclusive tour dan!" De meiden praten gezellig verder en de tijd vliegt voorbij. De meiden zijn gezellig aan het spelen als rond twee uur Leonie de slaapkamer van Nikki binnenkort.

Leonie groet Nikki en zegt: "Goedemiddag Nikki hoe gaat het? Heb je deze kleine meid een beetje onder controle kunnen houden?" Nikki zegt: "Ze was echt een engeltje Leonie ze heeft super goed geholpen met het maken van het rompertje en zoals je ziet is hij erg mooi geworden." Leonie kijkt vol bewondering naar het rompertje wat Sanne aan heeft en ze zegt: "Wauw wat mooi Nikki! Je doet echt niet onder voor de andere bedrijven die onesies maken het is echt super mooi gemaakt!" Nikki zegt: "Bedankt maar vergeet niet ik een erg goede assistente vanochtend." Sanne moet een beetje blozen. Leonie glimlacht en kijkt naar Sanne. Ze vind het super lief als Sanne een beetje verlegen wordt als ze een complimentje krijgt. Ze omhelst Sanne en zegt: "Nou Sanne laten we maar even je kleren weer aantrekken dan kunnen we naar huis gaan."

Nikki en Leonie praten met elkaar en ondertussen helpt Leonie Sanne met het aantrekken van haar kleren. Sanne let niet echt op waar Leonie en Nikki over praten totdat ze Leonie ineens hoort zeggen: "Kom anders gezellig een keertje langs bij ons." Sanne vraagt: "Zou ze vanmiddag al niet langs kunnen komen?" Leonie zegt: "Kom nou zeg Sanne gun Nikki ook even wat rust. Ze heeft al de hele ochtend op jou gepast. Ik denk dat ze wel wat rust kan gebruiken." Nikki zegt: "Daar heb je gelijk in Leonie… zou jij het leuk vinden om vanmiddag nog een baby meisje in huis te hebben?" Leonie snapt het niet en vraagt: "Euhm… wat bedoel je precies?" Nikki zegt: "Nou precies wat je net zei: Ik kan wel wat rust gebruiken. En ik wordt altijd super rustig als ik lekker verzorgd kan worden als een klein meisje." Leonie kijkt naar de hoopvolle blik van Sanne ze zucht en zegt: "Oké Nikki pak je even wat spulletjes in die je mee wilt nemen dan kan je zometeen gelijk met Sanne spelen bij ons thuis." Snel pakt Nikki wat speelgoed bij elkaar en stopt deze samen met een paar luiers in haar tas. Ze pakt nog haar favoriete knuffel uit bed en zegt met kinderlijke blijheid: "Klaar!" Sanne en Leonie moeten lachen en Leonie zegt: "Nou kom maar mee Nikki dit wordt vast en zeker een super gezellige middag." Nikki ruimt nog een paar dingen op en niet veel later lopen ze de deur uit en gaan ze binnen bij het huis van Leonie.

De meiden lopen naar binnen en Sanne ziet de knuffel van Leonie op de bank liggen. Ze rent er naar toe en zegt met kinderlijke blijheid: "Hoi Polar heb je mij en mama gemist?" Terwijl Sanne met de knuffel speelt praten Leonie en Nikki even met elkaar. Leonie vraagt: "Hoe voel jij je eigenlijk als kleintje?" Nikki zegt: "Tja ik denk een meisje van 2 of 4 jaar denk ik gewoon een beetje eigenwijs en energiek. Dus gewoon een kleuter denk ik…" Leonie zegt: "Oké dan ben je als kleintje even oud als Sanne dat wordt wel super gezellig."

Leonie loopt samen met Nikki naar Sanne die op haar knieën zit te spelen. Leonie zegt: "Laten we je maar even omkleden Sanne dan blijven je mooie kleren netjes. Kom je mee naar de slaapkamer? Dan krijg je je onesie aan waar je graag in speelt. Kom jij ook mee Nikki dan kan ik jou ook even omkleden." Sanne en Nikki lopen mee naar de slaapkamer van Leonie en snel hebben beide meisjes alleen een onesie aan en kunnen ze lekker gaan spelen in de kamer. Sanne pakt haar knuffelbeer uit bed en haar verzamelbak van Lego en ze gaat gezellig samen met Nikki bouwen in de woonkamer.

Nikki heeft een hele leuke middag en ze vind het fijn dat ze gezellig kan spelen met Sanne deze middag. Zelf speelt Nikki niet zoveel thuis. Haar ouders weten wel dat ze into ABDL is maar willen liever niet hebben dat ze zich thuis als een baby of peuter gedraagd. Nikki vind het niet echt leuk maar begrijpt haar ouders wel. Daarom vind ze het fijn dat ze deze middag een keer weer lekker klein kon zijn. Samen bouwen Sanne en Nikki een leuk Lego huis en Nikki vind het echt geweldig. Sanne valt dit op en ze vraagt: "Je hebt het echt heel erg naar je zin hè Nikki?" Nikki zegt blij: "Ja ik vind het echt geweldig Sanne. Ik wist nooit dat ik me zo relax kon voelen. Ik kan gewoon lekker met de Lego spelen en ik kom gewoon helemaal tot rust. Ik weet niet wat me overkomt!" Sanne is verbaasd en vraagt: "Vanochtend vertelde je dat je ouders het niet toestaan dat je speelt als baby of peuter maar heb je het ook nooit gedaan als je alleen thuis bent? En mag het ook niet op je eigen slaapkamer?" Nikki zegt: "Ik ben niet vaak alleen thuis mijn ouders kunnen geen vakantie betalen dus als ze vrij zijn zitten we vaak met z'n allen bij elkaar. Ik heb wel mijn eigen kamer waar ik natuurlijk wel de privacy heb om klein te zijn maar daar liggen ook alle spullen die ik gebruik voor m'n bedrijfje en dan kom ik niet zo tot rust als nu. En ja bij Steven probeer ik het ook wel maar ja ik doe ook graag volwassen dingen met hem." Sanne zegt: "Dat begrijp ik ook wel… fijn dat je dan vandaag wel weer even helemaal klein kan zijn." Nikki vraagt onzeker: "Euhm… Sanne… denk je dat Leonie het erg vindt als ik in mijn luier poep? Ik moet best wel nodig. Maar ik vind het ook best eng want ik heb dat nog nooit gedaan." Sanne zegt: "Oh Leonie vindt het niet erg hoor. Ze behandeld ons als echte baby's en ja die hebben soms een vieze luier. Maar weet je zeker dat je in je luier wilt poepen? Leonie heeft dit ook een keer gedaan en zij vond het echt niet fijn." Nikki zegt: "Ik heb geen idee ik durf het thuis nooit te doen maar ik vraag me al lang af hoe het voelt. Wacht Leonie lang met verschonen Sanne?" Sanne zegt: "Als ze doorkrijgt dat er gepoept is zal ze wel vragen of je gelijk verschoond wil worden. Ik vind het niet erg om wat langer in een poepluier te lopen bijvoorbeeld als ik in mijn nachtluier heb gepoept hou ik deze vaak nog aan tot na het ontbijt. Maar eigenlijk wil ik snel daarna wel verschoond worden maar op dat soort dagen wordt ik naar het eten gelijk in bad of onder de douche gezet. Overdag loop ik er ook niet heel lang mee rond hoor miss maar een halfuurtje ofzo. Ik heb met mijn moeder afgesproken dat als ik gepoept heb dat ik zelf aangeef als ik verschoond wil worden." Nikki hoort het aan en vond het wel spannend klinken. Ze zegt: "Ik ga het gewoon proberen. Nikki gaat gehurkt staan en zachtjes begint ze te persen. Nikki voelt een zachte brei die haar luier vult en Nikki voelt zich helemaal klein worden. Als ze klaar is gaat ze zitten en voelt dat alles wordt platgedrukt. Nikki is heel blij en zachtjes begint ze te huilen. Sanne omhelst haar en zegt: "Oh lieverd… dit is waarom ik vroeg of je het echt zeker wi… Nikki onderbreekt haar en zegt: "Sanne ik ben niet verdrietig ik ben heel erg gelukkig. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en ik ben zo blij en dankbaar… ik voel me zo klein nu en kan het met niks vergelijken." Leonie zit iets verderop in de kamer en ziet een paar tranen lopen over de wangen van Nikki. Ligt bezorgd loopt ze maar de meisjes toe.

Als ze dichterbij komt ruikt Leonie de poepgeur. Ze ziet nog steeds de tranen bij Nikki en zegt: "Hè Nikki kom je even mee naar de badkamer dan kan ik je even lekker wassen want volgens mij heb jij een grote bah in je luiertje zitten of ruik ik dat verkeerd?" Nikki zegt ligt beschaamd: "Sorry dat ik een ongelukje heb gehad Leonie." Leonie zegt liefdevol: "Oh dat geeft niks hoor kleine meid ik ga je lekker wassen in de badkamer en dan kan je daarna weer gezellig samen verder spelen met Sanne." Nikki loop aan de hand van Leonie mee naar de badkamer. Als ze daar zijn aangekomen ligt Leonie een handdoek op de grond waar ze Nikki op kan verschonen. Leonie trekt Nikki haar onesie uit en zegt: "Oké Nikki ga maar even liggen dan kan ik je luier afdoen." Leonie maakt de plakkers van Nikki's luier los en opent de luier. Ze ziet de vieze brei die verspreid is over de hele luier. Leonie zegt: "Zo jij hebt flink gepoept Nikki oh oh wat een smeerboel." Leonie veegt een beetje af met de voorkant van de luier en de meeste grove resten veegt ze af met billendoekjes. Als alle resten weg zijn laat Leonie Nikki opstaan en ze vraagt of ze even ligt gebogen tegen de wastafel wil gaan staan zodat Leonie haar goed kan wassen. Leonie laat wat warm water in de wastafel lopen en voegt een beetje Zwitsal wascreme hier aan toe. Nikki vind het lekker ruiken en geniet van hoe ze gewassen wordt door Leonie. Als Nikki weer schoon is zegt Leonie: "Ga maar weer even liggen Nikki dan doe ik je een schone luier om. Leonie pakt twee Tena luiers en vouwt er eentje open. Nikki zegt: "ik heb mijn eigen luiers meegenomen hoor." Leonie zegt: "Oh dat maakt niet uit hoor deze Tena luier zal je ook goed droog houden hoor." Nikki zegt: "Oké...maar waarom heb je er twee gepakt?" Leonie begint een beetje te blozen en zegt: "Mijn luierbroekje is een beetje nat geworden en ik moet ook verschonen." Leonie pakt Nikki op bij haar enkels en schuift de schone luier onder haar billen ze smeert de billen ook in met zinkzalf en laat haar benen weer liggen en ze smeert ook de schaamstreek van Nikki in met zinkzalf. Voordat ze de luier sluit strooit ze ook nog wat talkpoeder over haar billen en schaamstreek. Snel heeft Nikki de schone luier om en ze wordt weer aangekleed door Leonie. Leonie geeft haar een klopje op haar bips en ze zegt: "Ga maar weer lekker verder spelen met Sanne lieverd." Nikki omhelst Leonie en zegt: "Super bedankt dat je me wilde verschonen Leonie!" Snel geeft Leonie nog een lief kusje en ze rent snel terug naar de woonkamer waar Sanne nog steeds met de Lego de speelt.

Leonie verschoond snel haar eigen luier en gaat daarna ook weer naar de woonkamer. Omdat zij en Nikki verschoond waren controleerde Sanne ook voor de zekerheid. Ze was wel nat maar kon haar luier nog wel even om houden. Leonie maakt voor beide meisjes een flesje appelsap klaar en de meiden hadden ondertussen wel veel dorst gekregen en snel waren beide flesjes leeg. Ze hadden geen zin meer om met de Lego en ze gingen gezellig bij Leonie op de bank zitten. Leonie vond het gezellig en ze zette een leuke kinderfilm op op Disney+. De meiden vonden de film geweldig en Leonie vond het wel een leuk gezicht twee volwassenen meiden die gefascineerd kijken naar een tekenfilm.

Ondertussen is het avond Nikki is weer naar huis en heeft afgesproken dat ze nog wel een paar keer op bezoek wil komen bij Leonie en Sanne. Leonie en Sanne zijn even een rondje wezen lopen deze avond het was lekker weer en na een uurtje in de buitenlucht te zijn geweest gaan ze weer terug naar huis. Als ze thuis zijn kleden de meiden zich om. Ze hadden een gezellige avond gepland omdat Leonie morgen pas 's middags hoefde te werken kon ze wat langer opblijven dan normaal. Leonie kleed Sanne om en vraagt: "Wil je vanavond je nieuwe romper al dragen?" Sanne zegt enthousiast: "Ja hij zit echt super lekker mama en hij ziet er ook super cool uit!" Leonie zegt: "Oké maar laten we eerst maar even onze luiers verschonen. Want met een natte luier schone kleren aantrekken is natuurlijk niet zo fris." De meiden lopen naar Leonie haar slaapkamer en daar pakt Sanne twee luiers en inlegluiers uit haar tas. Sanne zegt: "Oké met deze luiers kunnen we ons gezellige avondje wel beginnen. Deze kunnen we makkelijk heel de avond dragen en om houden tot morgenochtend. Mama zal ik u eerst verschonen?" Leonie zegt: "Weet zo'n klein meisje wel hoe je een luier omdoet?" Sanne zegt: "Natuurlijk ik ben een super goede mamaverschoner! Ik vind het zo fijn dat u ook luiers draagt mama dan ben ik niet de enige die een luier hoeft te dragen." Leonie zegt: "Nou ik vind het ook super fijn dat ik samen met jou luiers kan dragen Sanne. Wij zijn echte luier vriendinnen! Snel hebben beide meisjes hun luiers om en kan hun gezellige avond beginnen.

De meiden pakken allebei hun knuffelberen en ze nemen deze mee naar de woonkamer. Leonie schenkt wat te drinken in en Sanne zoekt op Disney+ een mooie film die ze kunnen kijken. Het is even zoeken maar uiteindelijk besluiten de meiden om Christopher Robin te kijken. De meiden kwamen op het idee door hun knuffelberen. De meiden genieten van de film en tijdens de film genieten de meiden van wat lekker drinken en Leonie besluit laat op de avond om nog pizza te bestellen. De meiden hebben een geweldige avond en de meiden houden de tijd niet in de gaten omdat ze het zo gezellig met elkaar hebben. Uiteindelijk liggen ze een uur op bed en Sanne mag nog even bij Leonie aan de borst liggen. De meiden genieten van dit intieme moment met elkaar. Ondertussen zijn de meiden erg moe en kort nadat ze elkaar goede nacht hebben gekust vallen ze in slaap.

Een paar uur later wordt Sanne wakker ze kijkt naar Leonie en ziet dat Leonie haar speen heeft in gedaan maar ze ligt nu alweer te slapen. Sanne pakt ook haar speen van het nachtkastje naast het bed en knuffelt even met haar knuffelbeer. Sanne heeft een beetje buikkramp en ze voelt dat ze moet poepen. Sanne hoeft er niet lang over na te denken de moeder van Leonie was er niet en van Leonie mocht ze ook gewoon in haar luier poepen. Sanne begint een beetje te persen en niet veel later is er een warme brei ontstaan in Sanne's luier. Sanne gaat op haar zij liggen en knuffelt even verder met haar knuffelbeer tot ze weer in slaap valt.

Het is vroeg in de ochtend en Leonie schrikt als ze ineens de voordeur dicht hoort gaan. Ineens staat haar moeder in de deuropening van de kamer en ze zegt: "Goedemorgen meiden komen jullie uit bed?"Terwijl moeder dit zegt ruikt ze een vieze geur en zegt: "Leonie kom eens even hier." Leonie komt uit bed en loopt naar haar moeder toe. Als ze bij haar moeder is trekt moeder de luier de achterkant een beetje naar achter zodat ze in de luier kan kijken maar ziet dat haar dochter niet gepoept had. Ondertussen rook Leonie ook de poepgeur en begreep dat Sanne in haar luier had gepoept. Moeder loopt naar het bed toe en ze zegt: "Sanne heb jij in je broek gepoept?" Sanne schaamt zich dood en durft niet te antwoorden. Moeder zegt streng: "Nou!?" Leonie onderbreekt haar moeder en zegt: "Mama wordt alstublieft niet boos op Sanne want zij kan hier niks aan doen. Ik heb al verteld dat ze net als ik ook luiers moet dragen maar dat is niet alleen voor urineverlies." Haar moeder schrikt een beetje van de opmerking. Sanne begint zachtjes te huilen. Leonie gaat terug bij Sanne op het bed zitten en omhelst haar en probeert haar te troosten ze zegt: "Shhh stil maar Sanne je hebt gewoon een ongelukje gehad kom laten we lekker gaan douchen dan voel je je vast een stuk beter." Moeder ziet hoe liefdevol en begripvol Leonie reageert op deze situatie en ze biedt haar excuses aan aan Sanne. "Sorry Sanne ik wist niet dat je ook last had van deze 'ongelukjes' sorry dat ik boos werd." zegt Moeder. Sanne is nog steeds overstuur maar weet nog wel zachtjes "excuses aanvaard" te zeggen. Leonie zegt: "Kom maar mee Sanne dan gaan we samen lekker douchen."

In de badkamer zegt Sanne: "Je moeder zou toch pas morgen thuiskomen?" Leonie zegt: "Ik weet ook niet waarom mama al thuis is." Leonie maakt Sanne's luier los en met billendoekjes veegt ze de meeste poepresten weg. Ze sproeit met de douche kop de laatste resten weg en als alle resten weg zijn kleed ze zichzelf uit en gaat ze bij Sanne onder de douche staan. Terwijl ze aan het douchen zijn zegt Sanne: "Sorry dat je door mij moest liegen Leonie. Ik weet dat je graag liever eerlijk bent naar je moeder toe." Leonie zegt: "Het kon eigenlijk niet anders Sanne. Maar ik denk dat mama nog wel wat vragen gaat hebben over je 'probleem'. Dus ik hoop dat je die kan beantwoorden." Sanne zegt: "We zullen zien. Maar in ieder geval super bedankt dat je voor me opkwam." Sanne geeft Leonie een kus en de meiden wassen elkaar onder de douche en komen heerlijk fris weer de badkamer uit. Als de meiden terug de slaapkamer inlopen zien ze dat moeder al schone kleren heeft neergelegd voor hun beide met bovenop de stapel Leonie's favoriete luier: de Tena Slip. Snel doen de meiden hun luiers om en kleden ze hun zelf verder aan. En gaan naar de keuken om te ontbijten met moeder.

De meiden lopen de keuken in waar moeder de tafel al heeft gedekt. Moeder zegt: "Nogmaals sorry dat ik een beetje boos op je was Sanne. Ik wist niet je ook last had van euhm… ja dat probleem." Sanne zegt: "Ja bedankt voor je excuses Nienke. Ik heb dit nooit verteld aan u omdat ik me erg schaam voor dit probleem. Leonie wist het natuurlijk al wel maar ik vroeg haar niks te vertellen. Maar als u nog vragen erover heeft mag u ze altijd stellen." Moeder zegt: "Nee hoor Sanne. Als je er liever niet over praat dan houden we er gewoon over op." Leonie vraagt: "Mama wat die je eigenlijk al thuis je zou morgen toch pas thuiskomen?" Moeder antwoordt: "Dat klopt maar een paar vriendinnen waren niet lekker geworden en als een gedeelte zich niet goed voelt is het beter als hun rust nemen dus we hebben ze gisteravond al thuis gebracht en ik heb nog 1 nacht bij Iris geslapen maar we besloten toch de laatste dag over te slaan en die halen we later dit jaar nog wel een keer in." De meiden blijven gezellig met moeder praten. En ze hebben een heel gezellige ochtend. Leonie moet 's middags weer werken en Sanne besluit ook om weer naar huis te gaan waar zij ook weer aan het werk gaat.

Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

Hier is hoofdstuk 20!

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 20.
Leonie wordt wakker. Het is erg stil in huis en Leonie kijkt op haar telefoon. Het is 8:30 dus haar moeder zou al wakker moeten zijn Leonie draait zich nog even om en merkt dat Sanne niet meer in bed ligt. Op het moment dat ze dit doorheeft gaat haar slaapkamer deur open en komen Sanne en moeder luidkeels zingend de kamer binnen. "Lang zal ze leven! Zij leve hoog, zij leve hoog!" Moeder geeft Leonie een kus en zegt: "Gefeliciteerd met je 25e verjaardag lieverd." Leonie haalt haar speen uit haar mond en geeft haar moeder ook een kus: "Bedankt lieve mama." Sanne heeft een dienblad bij zich met een lekker ontbijt voor twee erop klaargemaakt. Sanne zegt: "Ik heb een heel erg mooi cadeau voor je Leonie alleen moet je nog even wachten tot vanavond want mijn ouders nemen het mee. Je moeder weet al wat het is en zij vind het echt geweldig!" Leonie is erg nieuwsgierig en probeert erachter te komen wat haar cadeau is maar zowel Sanne als moeder laten er niks over los."

Moeder heeft de kamer verlaten en Leonie en Sanne genieten van het lekkere ontbijt. Sanne vraagt: "Heb je al veel zin in vandaag?" Leonie zegt enthousiast: "Ja echt super veel zin! Ik heb veel leuke mensen uitgenodigd en de meeste hebben beloofd om te komen. Liz en Destiny bijvoorbeeld maar ook mijn favoriete familielid: Oma! Zij is echt altijd zo lief voor mij als ik bij haar blijf logeren." Sanne zegt: "Oh je hebt het nog nooit over haar gehad tegen mij." Leonie zegt: "Nee dat klopt ik logeer ook niet meer zo vaak bij haar. Maar voordat ik met jou een relatie had en mijn moeder moest 's nachts werken ging ik vaak naar mijn oma om te logeren. Mijn oma vind dat ook super gezellig als ik kwam logeren. We gingen dan de hele avond bordspellen spelen en oma deed mij ook mijn luiers om. Oma had altijd een pak luiers klaar staan voor als ik kwam logeren. Zelfs toen ik van mama geen Tena Slips meer mocht dragen kreeg ik deze nog steeds om bij oma. Ze is echt de liefste persoon ooit!" Sanne zegt: "Wauw wat gaaf ik zou haar graag willen ontmoeten." Leonie zegt: "Ja dat wordt super leuk ik zal je vandaag wel voorstellen aan haar." De meiden hebben ondertussen het ontbijt op en ze gaan uit bed en zich klaarmaken voor vandaag.

Omdat het Leonie's verjaardag was mocht Leonie vandaag van haar moeder een Tena Slip dragen. Leonie was hier echt super blij mee en als ze de mooie verjaardagstaart ziet voelt ze zich echt helemaal jarig. Het is heel erg gezellig en over de hele dag komen veel familieleden en vrienden op verjaardagsvisite zo ook Nikki. "Hey Leonie gefeliciteerd met je verjaardag!" zegt Nikki en ze overhandigd Leonie een eigen gemaakte cheque. "Ik hoop dat je het een leuk cadeau vind." Leonie leest wat er op de cheque staat: Rondleiding bij Nikki's Dutch Onesies + een Meet & Greet met Nikki en recht op een signature onesie of romper. Leonie moet lachen om wat er op de cheque staat en ze omhelst Nikki. Leonie zegt: "Wauw echt super gaaf ik kom binnenkort eens langs. Het lijkt me echt geweldig om samen met jou mijn eigen onesie te maken."

Het wordt steeds drukker op de verjaardag en oma is ondertussen ook binnen gekomen. Leonie sleept Sanne mee naar haar oma om. haar voor te stellen. Leonie zegt: "Oma dit is Sanne ze is mijn vriendin en we hebben al bijna een half jaar verkering met elkaar." Oma zegt: "O hallo Sanne ik ben Eva de oma van Leonie." Sanne zegt: "Hallo oma Eva of euh.. mevrouw...euh…" Oma moet lachen en zegt: "Och meid noem mij maar gewoon oma want nu je een relatie hebt met Leonie ben jij ook een beetje mijn kleinkind geworden." Sanne zegt: "Erg fijn om u te ontmoeten. Leonie vertelde vanochtend over u. Sorry dat Leonie niet meer zo vaak komt logeren ze komt bijna elke week bij mij of ik bij haar." Sanne en oma praten gezellig verder en Leonie voorziet de andere gasten van eten en drinken. Sanne heeft haar gesprek met oma afgerond en ze zegt: "Wauw Leonie jouw oma is echt een lief en leuk persoon. Dankjewel dat je me had voorgesteld."

De dag gaat snel voorbij het is avond geworden en veel familieleden en vrienden zitten in de kamer. Lisa en Destiny zijn er ook de ouders van Sanne en iedereen heeft het erg naar hun zin. Het is super gezellig en op een moment loopt Sanne naar het midden van de kamer en zegt: "Mag ik even de aandacht iedereen? We zijn hier vanavond voor de verjaardag van Leonie. Het is zoals veel van jullie weten een erg bijzondere verjaardag want Leonie is 25 jaar geworden een mijlpaal! En ik dacht daar hoort een bijzonder cadeau bij en het leek mij mooi dit cadeau nu te overhandigen aan Leonie." Sanne haalt een doosje uit haar zak en zegt: "Ik hoop dat je het leuk vind." en sluit deze zin af met een zoen. Leonie opent het doosje en haalt er een sleutel uit. Leonie zegt: "Oké een sleutel… sleutels zijn mooi is het ook nog ergens van?" Sanne zegt: "Natuurlijk is het ergens van het is de sleutel van ons eerste huisje!" Leonie haar mond valt open van verbazing en ze barst in tranen uit. "O mijn God Sanne! Wat, hoe!? Sinds wanneer heb jij een huis!?" Sanne zegt: "Weet je nog dat ik aan het begin van de week niet langs kon komen? En beloofde het goed te maken vandaag? Oh by the way heb ik het hiermee goed gemaakt?" Leonie geeft Sanne een intense zoen en iedereen in de kamer begint te klappen.

Even later is Leonie redelijk bekomen van de schrik en zegt: "Wat voor huis is het?" Sanne zegt: "Ik pak m'n tablet even dan kan je zien hoe het eruit ziet." Als Sanne terug is met haar tablet verteld ze over het huis: "Dit huis is nog redelijk nieuw het is in 2014 gebouwd en heeft nog maar een eerdere bewoner gehad. Nog vrij recent is de badkamer aangepakt en eigenlijk is het huis instapklaar. Hoe alles eruit ziet ben ik tevreden over alleen nog een beetje aankleding en we kunnen er echt gaan wonen!" Leonie bekijkt de foto's van het huis op internet en als ze terug gaat naar de startpagina van het huis schrikt ze: "Holy Shit Sanne… is het een koophuis!? Hoe heb je dit kunnen betalen!?" Sanne zegt: "Ik heb veel gespaard en mijn ouders, Lisa en Destiny en ook jouw vader en moeder hebben allemaal mee betaald. En betalen we hun elke maand als een soort van huur. Totdat we het hele bedrag hebben afbetaald en dan is het echt helemaal van ons alleen. Zullen we morgen langs gaan om te kijken?" Leonie zegt: "Dat lijkt me erg fijn." De avond gaat snel voorbij en rond middernacht vertrekken de laatste gasten.

Moeder zegt: "Nou meiden klaarmaken voor bed jullie!" De meiden rennen naar de slaapkamer van Leonie en ze doen elkaar hun nachtluiers om. En gaan hun tandenpoetsen. Als ze helemaal klaar zijn gaan ze nog even langs moeder om haar we goede nacht te wensen en beide meisjes gaan daarna snel naar bed. Het was een drukke dag en beide meisjes zijn eigenlijk te moe om nog met elkaar te praten. Ze zuigen allebei op hun speen en vallen in elkaars armen in slaap.

Leonie wordt wakker. Ze pakt haar telefoon en ziet dat het nog maar 4 uur is. Leonie kijkt naar Sanne en ze ziet dat ze slaapt met haar eigen teddybeer en Polar in haar armen. Leonie kijkt er even naar en vind het er schattig uit zien. Nu ze Sanne ziet knuffelen wordt ze toch een beetje jaloers en rustig weet ze Polar uit de armen van Sanne te halen zonder haar wakker te maken. Terwijl ze Polar uit de armen van Sanne haalde rook Leonie dat Sanne had gepoept. Dit vond Leonie niet vreemd en had dit ook wel verwacht. Elke keer als Sanne een bewogen dag heeft gehad vond ze het fijn om in haar luier te poepen. Leonie denkt terug aan de afgelopen avond terwijl ze naar Sanne kijkt. Wat was ze toch gelukkig met haar als vriendin. Ze vond het wel grappig haar vriendin een klein meisje met een vieze luier om maar ze heeft wel een huis geregeld voor het hun beide. Leonie kruipt nog even tegen Sanne aan en snel slaapt ze weer in.

Bovenaan