Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 17.

Please Like and comment!!!

Enjoy!

Hoofdstuk 17.
"Hey meiden ik zag dat de auto er al weer stond jullie zijn snel terug gekomen uit de kerk…" zegt Nikki als ze het huis binnenkomt. Leonie zegt: "Om eerlijk te zijn… we zijn niet gegaan en hebben het toe net beluisterd via internet. We hadden een erg mooie avond gisteren en waren vanochtend heel erg moe toen we wakker werden zette ik de wekker uit en we hebben lekker uitgeslapen." Sanne zegt: "Super leuk dat je er bent Nikki! Nu weet ik ook eindelijk waar jij woont. Haha gewoon het buurmeisje van mijn allerliefste vriendin!" Nikki zegt: "bedoel je niet je allerliefste mama?" Sanne schrikt van Nikki's directe opmerking. Nikki ziet dat Sanne is geschrokken en zegt: "Euhm… Maare… mama's zijn ook super lieve vriendinnen hoor! Mijn papa is ook mijn lieve vriend."

De meiden praten gezellig met elkaar en ondertussen loopt Leonie even naar de keuken om thee te zetten. Ze zit nog te twijfelen of ze een flesje peutermelk voor Sanne moet klaarmaken maar besluit dit niet te doen om haar niet in verlegenheid te brengen. Even later loopt Leonie met de theeglazen terug de kamer in en Nikki vraagt: "Ben je de aankomende dagen vrij dat Sanne een paar dagen langs kan komen?" Leonie antwoordt: "Nee ik moet morgen ochtend werken en dinsdagmiddag ook gewoon maar ik was van plan om een oppas te bellen voor Sanne." Nikki vraagt: "Maar wie komt er dan oppassen? Lisa en Destiny moeten zeker ook gewoon werken en…" Leonie onderbreekt haar en zegt: "Sanne heeft ook een eigen oppas Nikki. Een leuke meid die graag op kleine AB'tjes past. En zij is de vaste oppas van Sanne." Nikki zegt: "Oh wat super leuk dat je een oppas hebt Sanne. Maar als je zin hebt mag je maandagochtend ook bij mij komen. Ik ben bezig met een paar rompers te maken. Ik heb ook nog heel veel verschillende stoffen over. Misschien vind je het leuk om je eigen rompertje te maken?" Sanne kijkt Leonie aan en vraagt: "Mama mag ik maandag alsjeblieft met Nikki mee? Het lijkt me echt super leuk om mijn eigen rompertje te maken!" Leonie denkt even na en zegt: "Oké ik vind het goed maar wel goed naar Nikki luisteren want met naalden werken kan best gevaarlijk zijn voor een klein meisje." Nikki zegt: "Maak je maar geen zorgen hoor Leonie ik zal Sanne goed in de gaten houden."

Ondertussen is het middag geworden Nikki is weer naar huis gegaan en Leonie en Sanne spelen samen gezellig een bordspel. Leonie vind het super gezellig om even samen met Sanne te zijn. Sanne zegt dat ze een beetje moe is en ze graag nog een dutje wilt doen. Leonie voelt haarzelf ook een beetje vermoeid en ze wilde zelf eigenlijk ook wel een klein dutje doen. Allebei de meiden lopen naar Leonie haar slaapkamer en ze kleden elkaar uit. Voordat ze gaan slapen controleert Leonie de luier van Sanne. Ze voelt dat de luier van Sanne erg nat is en besluit deze te verschonen. Ook Leonie haar eigen luierbroekje is nat en ze besluit ook een schone luier om te doen. Hoewel Leonie als mama liever een luierbroekje draagt besluit ze nu toch om een Tena Slip om te doen. Ook wil ze zelf weer even klein zijn. Sanne snapt het goed en ze verheugt zich op een leuke speelmiddag met haar vriendin.

Beide meisjes worden wakker van hun dutje en ze lopen met hun knuffels naar de woonkamer en ze gaan lekker voor de TV hangen. Terwijl op de TV een leuke kinderserie aan staat spelen de meiden gezellig met elkaar en hun knuffeldieren. Leonie en Sanne genieten echt van dit moment. Wat had Leonie dit erg gemist! Ze voelde zich zo gelukkig om samen met Sanne te spelen. De meiden hebben de leukste lol met elkaar en heel de middag spelen ze als lieve kleine meisjes met elkaar. Aan het einde van de middag heeft Sanne wel een poepluier geproduceerd maar Leonie vond dit totaal niet erg en liefdevol verschoonde ze de luier van haar vriendin. Nu het bijna avond is krijgen de meiden toch wel honger en ze besluiten uit hun baby-rol te komen om samen eten klaar te maken. Leonie had al wat ingrediënten in huis gehaald want ze wilde graag een keer het gezonde broodje shoarma uitproberen die ze op 24kitchen had gezien.

Sanne heeft niet vaak gekookt maar sinds ze een relatie heeft met Leonie helpt ze steeds vaker mee met het klaarmaken van gerechten. Leonie is echt gek op koken en vindt het heel leuk als Sanne meehelpt en Sanne zelf ook vindt het steeds leuker om te koken. Sanne snijdt de ingrediënten en ondertussen marineert Leonie het vlees. Als alles gesneden is begint Leonie met bakken en ondertussen dekt Sanne de tafel. Het duurt niet lang voor het eten klaar is en als snel genieten Leonie en Sanne van een heerlijk broodje shoarma. De meiden hebben het echt super naar hun zin en als beide meiden na het eten aan het afwassen zijn vraagt Leonie: "Hey Sanne… ik heb het echt super veel naar mijn zin vandaag. En ik wil je wat vragen…" Sanne is benieuwd en zegt: "Oh tuurlijk wat is er aan de hand?" Leonie antwoordt: "Ik… ik… wil je vanavond nog even samen met mij een rondje gaan lopen? Ik wil je iets belangrijks vragen maar durf dit nog niet zo goed en ik wil na onze wandeling je de vraag graag nog een keer stellen." Sanne is heel benieuwd naar wat Leonie haar wil vragen. Omdat ze ziet dat Leonie het erg lastig vindt besluit ze niet om aan te dringen op een antwoordt.

Als alles is opgeruimd gaan de meiden naar buiten en ze maken een heerlijke wandeling door hun woonplaats. Leonie is in gedachten verzonken als ze met Sanne wandelt. Wat was ze toch gek op haar vriendin. De lieve peuter die ze kon zijn maar ook de stoere meid die Sanne was. Leonie prijde haarzelf gelukkig met zo'n lieve vriendin. Ze wilde graag een intieme relatie met Sanne opbouwen naar durfde dit niet goed omdat Sanne zich zo graag klein voelde. Als ze weer thuis zijn wil Leonie toch graag met Sanne praten over hun relatie. Leonie vind het moeilijk om met Sanne over seks te praten en besluit Sanne een paar van haar seks-speeltjes te laten zien om het gesprek makkelijker te beginnen.

"Hey Sanne ik wil je graag wat laten zien. Zoals je weet vind ik luiers super sexy en opwindend en ik vind het ook fijn om af en toe te masturberen in luiers en sinds kort heb ik daar een fijn speeltje voor gevonden." Leonie wordt een beetje rood terwijl ze dit vertelt omdat ze zich wel een beetje schaamt. Ze laat Sanne een magic wand zien. "Ik heb een paar keer op het internet gelezen over deze vibrator en ik gebruik hem sinds kort ook. Het is echt een heerlijk gevoel Sanne als mijn luier een klein beetje nat is vind ik het super fijn om deze vibrator tegen mijn luier aan te drukken." Sanne zegt: "Euhm oké… maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Schaam je je dat je een vibrator gebruikt of voel je je schuldig tegenover mij? Ik vind het geen probleem Leonie je bent een volwassen meid niet gek toch als je af en toe wilt masturberen?" Leonie zegt: "Het gaat ook niet om de vibrator Sanne maar om ons. Ik hou van je Sanne en ik zou graag seks met je willen hebben maar je hebt zo vaak een babyluier om dat het voor mij vreemd voelt om te vragen of je seks met me wilt hebben… Sanne zegt: "Oh maar Leonie… maak je geen zorgen over de babyluiers. Ik wilde deze afgelopen maand gewoon een maandje alleen babyluiers dragen maar vanaf vanavond ga ik weer gewoon Tena's enzo dragen wel af en toe wat AB-luiers tussendoor maar niet meer 24/7. Maar ook als ik een AB-luier draag mag je aan me vragen of ik seks met je wilt hebben Leonie het is ADULT Baby en niet alleen baby… sorry Leonie ik hou van je en ik zou heel graag seks met je willen hebben." Leonie vind het fijn dat ze nu weet hoe Sanne over deze situatie denkt. Leonie is super blij en ze zegt: "Zou je het leuk vinden om nog even met elkaar te spelen Sanne? Dan kunnen we daarna samen lekker gaan slapen." Sanne omhelst Leonie en ze vallen samen op het bed. De meiden zoenen met elkaar en hebben een geweldige avond samen.

Na een hevige vrijpartij besluiten de meiden om samen nog even te gaan douchen voor ze naar bed gaan. Tijdens het douchen zijn de meiden erg stil ze voelen zich beiden erg gelukkig.

Dit weekend was echt perfect voor de relatie van beide meisjes. Sanne weet nu wat Leonie denkt en zij kan zich ook aanpassen aan wat Leonie wil. Ook begrijpt Leonie Sanne steeds beter en weet ze hoe ze Sanne moet benaderen als mama of als vriendin.

Hoewel het nog best wel vroeg is zijn de meiden erg vermoeid door alle impulsen van het afgelopen weekend. Ze helpen elkaar met het omkleden naar hun nacht-outfit. Ze doen een dikke nachtluier om en kruipen samen onder de wol. Beide pakken ze ook hun speen erbij en terwijl ze met elkaar knuffelen vallen ze rustig in elkaars armen in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 18!

Please Like and comment!!!

Enjoy!

Hoofdstuk 18.
Het is ochtend en Leonie wordt wakker van de wekker op haar telefoon. Ze wurmt zich een beetje los uit de armen van Sanne en ze zet de wekker uit. Sanne was ondanks de luide wekker niet wakker geworden en Leonie kijkt naar haar lieve vriendin. Wat was ze toch een schatje als ze als een klein meisje met een speentje in sliep. Leonie geeft Sanne een kus en wekt haar zachtjes. "Sanne lieve meid kom je uit bed dan kan mama je verschonen en klaarmaken voor de dag. Vandaag ga je gezellig Nikki helpen met het maken van rompertjes toch?" Sanne ontwaakt rustig. Sanne voelt zich super blij want ze heeft heerlijk geslapen. Ze komt omhoog uit bed en omhelst Leonie. Leonie knuffelt even met haar en zegt: "Goedemorgen lieve schat heb je lekker geslapen?" Sanne zegt blij: "Ik heb heerlijk geslapen mama ik ben in tijden niet zo uitgerust wakker geworden." Leonie zegt: "Oh wat fijn lieverd en hoe staat het ervoor met je luiertje? Heb je die droog kunnen houden vannacht?" Sanne kijkt naar haar luier en ziet de volledig vervaagde urine-indicator en ze zegt met lichte teleurstelling: "Sorry mama…" Leonie ziet dat Sanne echt teleurgesteld en ze omhelst haar en zegt troostend: "Het geeft niet Sanne. Ga maar even op je rug liggen dan kan ik je een droge luier omdoen. Dan zal je je snel beter voelen" Sanne fleurt op en geeft Leonie een kus en ze zegt: "Dankuwel mama!"

Sanne heeft snel een schone luier om en ze is super blij dat ze weer droog is en lekker naar Zwitsal ruikt. Sanne zegt: "Dankjewel mama de luier zit super en ik ruik lekker naar billenpoeder. Dankjewel!" Leonie geeft Sanne een kus en zegt: "Dat zit wel goed hoor schatje. Kan jij jezelf verder aankleden dan kan ik ook mijn luier verschonen want mama heeft ook een klein ongelukje gehad vannacht." Leonie loopt naar haar kast en twijfelt. Ze mocht van haar moeder deze dagen ook gewoon overdag een luier met plakstrips dragen. Leonie denkt even na maar besluit een luierbroekje aan te doen want ze is toch wel bang dat een Tena Slip teveel opvalt. Leonie is ook snel aangekleed en samen met Sanne lopen ze naar de keuken om te ontbijten.

Omdat Leonie thuis geen Olvarit potjes heeft krijgt Sanne een gewoon ontbijt. Sanne had wel een pak peutermelk meegenomen voor haarzelf zodat ze haar dagelijkse flesje melk niet hoefde te missen. Snel hebben de meiden hun ontbijt op. Leonie zegt: "Kom je mee Sanne? Ik moet nu echt naar mijn werk anders kom ik te laat. Pak je je luiertas nog even?" Sanne rent snel naar Leonie haar slaapkamer waar de tas staat en even later om 7:30 staan de meiden buiten de deur. Ze bellen aan bij de buren.

De moeder van Nikki doet open en Leonie zegt: "Goedemorgen buurvrouw Arina. Ik kwam Sanne afzetten want ze zou vanochtend gezellig met Nikki een onesie maken." Arina zegt: "Oh ja Nikki had dat tegen mij gezegd kom verder Sanne. Kom jij ook nog even binnen Leonie?" Leonie zegt: "Sorry buurvrouw ik zou graag willen maar ik moet naar mijn werk." Leonie geeft Sanne nog een kus en zegt: "Goed luisteren naar buurvrouw Arina en Nikki hè? Tot vanmiddag!" Sanne en de buurvrouw groeten Leonie en als ze Leonie weg zien rijden sluit Arina de deur.

Arina zegt: "Wat gezellig dat je langskomt Sanne...we hadden je niet zo vroeg verwacht en Nikki ligt nog in bed kan ik wat te drinken voor je inschenken?" Sanne zegt: "Nee dankuwel ik heb net bij ontbijt een lekkere fle… euh... glas melk op." Arina zegt: "Oké ik ga Nikki wel even wakker maken dan kunnen jullie zometeen gezellig samen aan de slag gaan. Loop anders maar even mee naar de slaapkamer dan kan je gelijk zien hoe Nikki haar slaapkamer eruit ziet."

Arina en Sanne lopen de slaapkamer in en Sanne kijkt haar ogen uit. Ze ziet een mooie tafel waar verschillende naai spullen en stoffen op liggen en ook een mooi rek waar allemaal verschillende rompertjes en onesies aan hangen. Arina staat bij het bed van Nikki en wekt haar zachtjes. Nikki gaat rechtop in het bed zitten en terwijl ze in haar ogen wrijft voelt Arina aan de nachtluier van haar dochter. Arina zegt: "Ga jij even snel verschonen Nikki want Sanne is net al afgezet door Leonie." Nikki zegt een beetje slaapdronken: "Oh dat is wel vroeg zeg… waar is Sanne?" Sanne hoorde wat Nikki zei en zegt blij: "Hey slaapkopje wordt eens wakker! Dan kunnen we lekker aan de slag gaan!" Nikki wordt blij van de opgewekte reactie van Sanne en snel komt ze uit bed.

Nikki droeg deze nacht een romper die ze zelf heeft gemaakt en Sanne ziet duidelijk de dikke luier die onder de romper verborgen is. Als Nikki uit bed is omhelst ze Sanne. Ze zegt: "Oh wat super fijn dat je langs wilde komen! Ik denk dat wij het super leuk gaan hebben samen. Ik moet even een schone luier om doen maar jij mag al een beetje tussen de stoffen kijken om wat leuks uit te zoeken voor je eigen romper." Sanne zegt: "Ik wil je ook wel helpen met het verschonen van je luier. Als je dat zelf natuurlijk ook goed vind." Nikki denkt na en zegt: "O oké dat mag ook… dan ga ik weer even op mijn bed liggen dan is het makkelijker om mij te verschonen." Nikki pakt nog even een schone luier, billen doekjes en babypoeder uit de kast geeft deze spullen aan Sanne en ze gaat weer op haar bed liggen. Sanne maakt de romper van Nikki open en ze ziet de blauwe Molicare luier die Nikki draagt. Terwijl Sanne de luier openmaakt vraagt ze: "Heb je altijd al de Molicare luiers gebruikt of heb je ook wel eens anderen om? Ik gebruik meestal Tena luiers maar degene die jij draagt heb ik nog nooit om gehad." Nikki zegt: "Ik heb toen die avond dat ik met jullie naar de bioscoop was geweest voor het eerst een volwassen luier om gekregen. Ik wou echt dat ik eerder wist dat die luiers er waren. Ik gebruikte toen nog steeds DryNites en eigenlijk begonnen deze steeds vaker te lekken omdat ze gewoon niet genoeg konden absorberen. Toen ik later die week bij Steven ging logeren had hij deze luiers voor mij besteld en sindsdien gebruik ik deze luiers 24/7." Sanne plakt de plakkers van Nikki's schone luier dicht en Nikki bedankt Sanne voor de verschoning. Snel haalt Nikki een bakkie koffie en ze gaat met Sanne aan het werk.

Terwijl Sanne en Nikki een stof uitzoeken vraagt Sanne maak je al deze onesies voor vrienden of voor je zelf of hoe zit dat precies? Nikki antwoordt: "Ja eigenlijk begon dat na het logeerfeestje bij Lisa en Destiny. Arianne had mijn eigen gemaakte romper gezien en vroeg of ik haar wilde helpen met het maken van een romper voor haar. Dit was erg goed gelukt en ze zei dat ik hier een business van moest maken. Ik dacht er niet meer zoveel over na en begon ook onesies te maken en eigenlijk maakte ik het alleen voor mezelf. Maar op een moment heb je zelf natuurlijk genoeg kleren maar eigenlijk wilde ik niet stoppen met het maken van de kleren omdat ik het super leuk vond. Ik besloot toen wat rompers en onesies op aanvraag te maken. Ik promote mijn creaties via Instagram en daar kwamen ook mijn eerste klanten vandaan. Ik maakte rompertjes voor hun. En hun postte deze dan weer en daardoor kregen mijn creaties meer en meer aandacht en nu willen mensen over de hele wereld kleren die ik maak. Echt best bijzonder want bijna al mijn klanten heb ik via Instagram." Sanne zegt: "Wauw wat gaaf! Maar ik snap wat je bedoelt ik heb door Instagram ook een hele leuke vriendschap opgebouwd met Mariska dat is een meisje die in Amerika woont maar ze is geboren in Nederland en spreekt ook nog steeds Nederlands. Ik had een keer gereageerd op een post van haar en sindsdien hebben we een leuk contact met elkaar we sturen ook vaak luiers naar elkaar. Zij wilde graag de Tena luiers uit Europa gebruiken en als ik die op stuur krijg ik bijvoorbeeld speciale AB-luiers terug en dat is echt super leuk. Hoe heet je bedrijf op Insta Nikki? Dan kan ik je volgen." Nikki zegt: "Mijn eigen account is NikkiDips en mijn bedrijfje heet Nikki's Dutch Onesies." Sanne heeft beide pagina's gevonden en besluit ze beide te volgen. Ze kijkt een beetje op de pagina van Nikki's bedrijf en ziet het leuke logo van haar bedrijf en ze zegt: "Wat een leuk logo heb je voor je bedrijf heb je die zelf gemaakt?" Nikki zegt: "Nee ik ben iemand die goed is met stoffen maar tekenen kan ik niet zo goed. Ik heb aan Destiny gevraagd of zij een logo wilde maken voor mijn bedrijfje. Ik kon de prijs die ze daarvoor vroeg helaas niet betalen maar ik heb voor haar en Lisa een paar rompertjes gemaakt en zo heb ik het logo gekregen." Sanne ziet de foto's op de pagina en herkent op een van de foto's de babykamer van haar zus. Nikki zegt: "Ik vraag aan alle mensen die een onesie of romper van mijn dragen een foto te sturen die ik op mijn pagina mag posten en zo blijf ik ook mijn bedrijfje promoten." Nikki kijkt met Sanne mee op Instagram en ziet de foto waar Sanne naar kijkt ze zegt: "Ja Sanne dat is inderdaad een foto van Liz en Destiny." Sanne stopt haar telefoon weer weg en de meiden hebben ondertussen de stof gevonden voor het rompertje van Sanne.

Nikki zegt: "Euhm Sanne ik moet even wat maten van je opnemen om je romper goed passend te maken zou jij je willen uitkleden? Ik moet de omvang van je schouders, borst, buik en heupen hebben en ik moet ook nog even meten vanaf je schouder tot je kruis." Sanne doet langzaam haar kleren uit tot ze alleen nog maar in haar luier en beha zit. Sanne schaamt zich een beetje omdat ze al een beetje geplast had ze hoopt maar dat Nikki het niet doorheeft. Nikki neemt alle maten van Sanne op en schrijft ze op een papiertje als laatste meet ze van de schouder tot het kruis en ze ziet dat Sanne haar luier niet meer droog is. Ze besluit er niet over te beginnen en zegt: "Kleed je naar weer aan Sanne. Nu weet ik al je maten en kunnen we je romper uitknippen."

De meiden hebben het super naar hun zin en het rompertje van Sanne is ondertussen bijna klaar. Sanne is super enthousiast en Nikki ziet dat dit. Nikki zegt: "Ik denk dat je mama super trots op jou is als ze ziet hoe super mooi je rompertje is geworden Sanne." Sanne is blij dit te horen en zegt: "Ik denk dat ze misschien wel super jaloers want Leonie is niet alleen mijn mama maar ook soms mijn baby-vriendin." Nikki zegt: "Haha dat is bijna met als met mijn pappie die is soms ook een kleintje." Sanne vraagt: "Ik heb een vraagje Nikki want jij volgde eerst dezelfde opleiding als Steven. Steven werkt ondertussen bij een autobedrijf maar wat doe jij eigenlijk als werk?" Nikki zegt: "Nou...we zijn op zich al heel de dag bezig en ik maak redelijk veel winst op de onesies en rompers die ik maak. Dus eigenlijk is AB-kleding maken mijn werk. Ik ben zo iemand die van haar hobby haar beroep heeft gemaakt. Na ik klaar was met mijn opleiding heb ik wel even bij een autobedrijf gewerkt maar ik kreeg steeds meer aanvragen voor onesies en heb toen in overleg mijn ouders besloten te stoppen met werken in de autobranche en voor mezelf te beginnen. En ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik nu eigen baas ben. Steven is ook super trots op mijn kleine bedrijfje en samen zijn we opzoek naar een huisje zodat we samen kunnen gaan wonen." Sanne zegt: "Oh super gaaf! Leonie is ook op zoek naar een huisje…" Nikki onderbreekt haar en vraagt: "Ben jij ook op zoek Sanne?" Sanne zegt: "...Nee eigenlijk niet ik ben nog blij nu ik bij mijn ouders woon. Ik heb gewoon mijn superleuke babykamer bij mijn ouders en ik ben eigenlijk bang dit kwijt te raken als ik ooit uit huis ga…" Nikki zegt: "Heb je het er nooit over gehad met Leonie? Want als jullie een eigen huis hebben kunnen jullie toch ook een babykamer maken met zoals Lisa en Destiny hebben gedaan? Ik denk dat Leonie dat misschien ook wel erg leuk vind. En als je lief je ouders aan kijkt kan misschien wel spullen uit je huidige babykamer meenemen naar je nieuwe huis." Sanne raakt wel geïnspireerd door wat Nikki allemaal zegt en zegt: "Ja daar heb je wel weer gelijk in Nikki ik ga van de week even met mijn ouders kijken wat er allemaal mogelijk is."

Nikki heeft het rompertje klaar en ze zegt: "Oké kleine meid het moment van de waarheid tijd om te passen. Kleed je maar even uit dat kunnen we kijken hoe je romper zit." Sanne trekt rustig haar kleren uit maar is weer wat gespannen want ondertussen is haar luier nog wat natter geworden dan dat hij al was." Als Sanne haar beha uit trekt komt Nikki gelijk aanlopen met de nieuwe romper en helpt haar deze aan te trekken. Nikki stroopt de romper af naar beneden en sluit de drukknoopjes in het kruis terwijl ze dit deed voelde ze de natte luier van Sanne wel maar deed alsof er niks vreemds aan de hand was. "En?" vraagt Nikki. "Hoe vind je hem zitten?" Sanne gaat voor de spiegel in de kamer staan en bekijkt de romper goed. Ze ziet wel dat de luier er een klein beetje onderuit komt maar dit vond ze er wel erg schattig uit zien. "Wauw hij is erg mooi geworden Nikki hij zit ook super lekker!" Nikki zegt: "Hij staat je ook erg goed Sanne." Nikki kijkt nog even goed of alles goed aansluit bij Sanne en ziet dat hij perfect past. Ze zegt trots: "Hij past je echt perfect Sanne. Zou ik een foto mogen maken voor op Instagram?" Sanne zegt: "Euhm ja hoor maar kan je mijn gezicht buiten beeld laten? Ik heb met mijn ouders afgesproken dat ik een ABDL account mag hebben op Instagram zolang mijn gezicht maar niet herkenbaar in beeld komt. En ik wil zelf ook liever niet herkend worden op Insta." Nikki zegt: "Natuurlijk ik krijg ook van de meeste klanten een foto zonder gezicht erop. Maar zal ik voor je mama een foto maken met gezicht erop?" Sanne lacht en zegt: "Ja mama mag wel een foto van mijn mooie koppie haha!" Beide meiden lachen en Nikki maakt de foto's.

Als Nikki de foto's heeft gemaakt zegt ze: "Sanne ik moet even mijn luier verschonen. En toen ik jou je romper aandeed zag ik dat jij ook nat was. Kom je mee dan doen we even fijn een schone om." Nikki pakt twee luiers een busje talkpoeder en een pakje billendoekjes uit haar kast. Sanne ziet dat Nikki twee luiers had gepakt en zegt: "Ik heb zelf een schone luier mee hoor Nikki." Nikki zegt: "Oh oké maar als je wilt mag je ook een keer een Molicare proberen vanochtend zei je dat je deze nog nooit geprobeerd had. Misschien vind je deze ook wel fijn om te dragen." Sanne moet bekennen dat ze wel benieuwd is hoe een Molicare zit en ze besluit ook een Molicare luier om te doen. Nikki heeft haar eigen luier snel verschoond maar Sanne heeft nog niet eens haar romper open gemaakt. Nikki valt dit op en vraagt wat er aan de hand is. Licht beschaamd vraagt Sanne: "zou jij mijn luier willen verschonen Nikki?" Nikki zegt liefdevol: "Ga maar liggen kleine meid."
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Super mooi hoofdstuk weer, als ik 1 opmerking mag maken?
In het 1 na laatste stukje schrijf je, Als Sanne haar beha uittrekt komt Leonie gelijk aanlopen met de nieuwe romper.
Daar bedoel je waarschijnlijk Nikki?
Voor de rest weer een supergeweldig hoofdstuk, ga zo verder;)
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Super mooi hoofdstuk weer, als ik 1 opmerking maag maken?
In het 1 na laatste stukje schrijf je, Als Sanne haar beha uittrekt komt Leonie gelijk aanlopen met de nieuwe romper.
Daar bedoel je waarschijnlijk Nikki?
Voor de rest weer een supergeweldig hoofdstuk, ga zo verder;)
Oops ik heb het aangepast thanx
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 19.

Please like and comment!!!

Enjoy!

Hoofdstuk 19.
Nikki plakt de laatste plakstrip dicht en zegt tevreden: "Zo klaar! Jij kan er weer even tegenaan kleine meid!" Sanne is blij dat ze een schone luier om heeft en ze geeft Nikki er knuffel en bedankt haar voor de verschoning. Nikki zegt: "Euhm Sanne het is nu half één en dat betekent dat ik samen met mijn moeder ga lunchen. Weet jij of Leonie al onderweg naar huis is?" Sanne zegt: "Meestal is Leonie pas om twee uur thuis als ze een ochtenddienst draait." Nikki zegt: "Oké dan vraag ik even aan mama of ze een extra bord op tafel zet dan kan je gezellig mee eten."

De meiden hebben lekker gegeten en na het eten stelt Sanne voor om af te wassen als alvast een klein bedankje voor de leuke ochtend die ze heeft gehad. Nikki helpt haar en snel is alles alweer afgewassen. Nikki en Sanne gaan weer terug naar de slaapkamer en Sanne zegt: "Nikki euhm… Leonie is binnenkort jarig en ik denk dat ze super jaloers is op mijn rompertje zou je misschien een onesie of romper kunnen maken voor haar?" Nikki zegt: "Natuurlijk maar ik moet wel haar maten hebben." Sanne zegt: "Oh ja… dat is natuurlijk wel lastig als ik het een verrassing wil houden. Euhm zouden we anders na Leonie haar verjaardag een keer langs kunnen komen? Dat ik als verjaardagscadeau een kijkje achter de schermen bij Nikki's Dutch Onesies cadeau geef? Haha!" Nikki moet ook lachen en zegt: "Haha goed idee Sanne het is wel echt een exclusive tour dan!" De meiden praten gezellig verder en de tijd vliegt voorbij. De meiden zijn gezellig aan het spelen als rond twee uur Leonie de slaapkamer van Nikki binnenkort.

Leonie groet Nikki en zegt: "Goedemiddag Nikki hoe gaat het? Heb je deze kleine meid een beetje onder controle kunnen houden?" Nikki zegt: "Ze was echt een engeltje Leonie ze heeft super goed geholpen met het maken van het rompertje en zoals je ziet is hij erg mooi geworden." Leonie kijkt vol bewondering naar het rompertje wat Sanne aan heeft en ze zegt: "Wauw wat mooi Nikki! Je doet echt niet onder voor de andere bedrijven die onesies maken het is echt super mooi gemaakt!" Nikki zegt: "Bedankt maar vergeet niet ik een erg goede assistente vanochtend." Sanne moet een beetje blozen. Leonie glimlacht en kijkt naar Sanne. Ze vind het super lief als Sanne een beetje verlegen wordt als ze een complimentje krijgt. Ze omhelst Sanne en zegt: "Nou Sanne laten we maar even je kleren weer aantrekken dan kunnen we naar huis gaan."

Nikki en Leonie praten met elkaar en ondertussen helpt Leonie Sanne met het aantrekken van haar kleren. Sanne let niet echt op waar Leonie en Nikki over praten totdat ze Leonie ineens hoort zeggen: "Kom anders gezellig een keertje langs bij ons." Sanne vraagt: "Zou ze vanmiddag al niet langs kunnen komen?" Leonie zegt: "Kom nou zeg Sanne gun Nikki ook even wat rust. Ze heeft al de hele ochtend op jou gepast. Ik denk dat ze wel wat rust kan gebruiken." Nikki zegt: "Daar heb je gelijk in Leonie… zou jij het leuk vinden om vanmiddag nog een baby meisje in huis te hebben?" Leonie snapt het niet en vraagt: "Euhm… wat bedoel je precies?" Nikki zegt: "Nou precies wat je net zei: Ik kan wel wat rust gebruiken. En ik wordt altijd super rustig als ik lekker verzorgd kan worden als een klein meisje." Leonie kijkt naar de hoopvolle blik van Sanne ze zucht en zegt: "Oké Nikki pak je even wat spulletjes in die je mee wilt nemen dan kan je zometeen gelijk met Sanne spelen bij ons thuis." Snel pakt Nikki wat speelgoed bij elkaar en stopt deze samen met een paar luiers in haar tas. Ze pakt nog haar favoriete knuffel uit bed en zegt met kinderlijke blijheid: "Klaar!" Sanne en Leonie moeten lachen en Leonie zegt: "Nou kom maar mee Nikki dit wordt vast en zeker een super gezellige middag." Nikki ruimt nog een paar dingen op en niet veel later lopen ze de deur uit en gaan ze binnen bij het huis van Leonie.

De meiden lopen naar binnen en Sanne ziet de knuffel van Leonie op de bank liggen. Ze rent er naar toe en zegt met kinderlijke blijheid: "Hoi Polar heb je mij en mama gemist?" Terwijl Sanne met de knuffel speelt praten Leonie en Nikki even met elkaar. Leonie vraagt: "Hoe voel jij je eigenlijk als kleintje?" Nikki zegt: "Tja ik denk een meisje van 2 of 4 jaar denk ik gewoon een beetje eigenwijs en energiek. Dus gewoon een kleuter denk ik…" Leonie zegt: "Oké dan ben je als kleintje even oud als Sanne dat wordt wel super gezellig."

Leonie loopt samen met Nikki naar Sanne die op haar knieën zit te spelen. Leonie zegt: "Laten we je maar even omkleden Sanne dan blijven je mooie kleren netjes. Kom je mee naar de slaapkamer? Dan krijg je je onesie aan waar je graag in speelt. Kom jij ook mee Nikki dan kan ik jou ook even omkleden." Sanne en Nikki lopen mee naar de slaapkamer van Leonie en snel hebben beide meisjes alleen een onesie aan en kunnen ze lekker gaan spelen in de kamer. Sanne pakt haar knuffelbeer uit bed en haar verzamelbak van Lego en ze gaat gezellig samen met Nikki bouwen in de woonkamer.

Nikki heeft een hele leuke middag en ze vind het fijn dat ze gezellig kan spelen met Sanne deze middag. Zelf speelt Nikki niet zoveel thuis. Haar ouders weten wel dat ze into ABDL is maar willen liever niet hebben dat ze zich thuis als een baby of peuter gedraagd. Nikki vind het niet echt leuk maar begrijpt haar ouders wel. Daarom vind ze het fijn dat ze deze middag een keer weer lekker klein kon zijn. Samen bouwen Sanne en Nikki een leuk Lego huis en Nikki vind het echt geweldig. Sanne valt dit op en ze vraagt: "Je hebt het echt heel erg naar je zin hè Nikki?" Nikki zegt blij: "Ja ik vind het echt geweldig Sanne. Ik wist nooit dat ik me zo relax kon voelen. Ik kan gewoon lekker met de Lego spelen en ik kom gewoon helemaal tot rust. Ik weet niet wat me overkomt!" Sanne is verbaasd en vraagt: "Vanochtend vertelde je dat je ouders het niet toestaan dat je speelt als baby of peuter maar heb je het ook nooit gedaan als je alleen thuis bent? En mag het ook niet op je eigen slaapkamer?" Nikki zegt: "Ik ben niet vaak alleen thuis mijn ouders kunnen geen vakantie betalen dus als ze vrij zijn zitten we vaak met z'n allen bij elkaar. Ik heb wel mijn eigen kamer waar ik natuurlijk wel de privacy heb om klein te zijn maar daar liggen ook alle spullen die ik gebruik voor m'n bedrijfje en dan kom ik niet zo tot rust als nu. En ja bij Steven probeer ik het ook wel maar ja ik doe ook graag volwassen dingen met hem." Sanne zegt: "Dat begrijp ik ook wel… fijn dat je dan vandaag wel weer even helemaal klein kan zijn." Nikki vraagt onzeker: "Euhm… Sanne… denk je dat Leonie het erg vindt als ik in mijn luier poep? Ik moet best wel nodig. Maar ik vind het ook best eng want ik heb dat nog nooit gedaan." Sanne zegt: "Oh Leonie vindt het niet erg hoor. Ze behandeld ons als echte baby's en ja die hebben soms een vieze luier. Maar weet je zeker dat je in je luier wilt poepen? Leonie heeft dit ook een keer gedaan en zij vond het echt niet fijn." Nikki zegt: "Ik heb geen idee ik durf het thuis nooit te doen maar ik vraag me al lang af hoe het voelt. Wacht Leonie lang met verschonen Sanne?" Sanne zegt: "Als ze doorkrijgt dat er gepoept is zal ze wel vragen of je gelijk verschoond wil worden. Ik vind het niet erg om wat langer in een poepluier te lopen bijvoorbeeld als ik in mijn nachtluier heb gepoept hou ik deze vaak nog aan tot na het ontbijt. Maar eigenlijk wil ik snel daarna wel verschoond worden maar op dat soort dagen wordt ik naar het eten gelijk in bad of onder de douche gezet. Overdag loop ik er ook niet heel lang mee rond hoor miss maar een halfuurtje ofzo. Ik heb met mijn moeder afgesproken dat als ik gepoept heb dat ik zelf aangeef als ik verschoond wil worden." Nikki hoort het aan en vond het wel spannend klinken. Ze zegt: "Ik ga het gewoon proberen. Nikki gaat gehurkt staan en zachtjes begint ze te persen. Nikki voelt een zachte brei die haar luier vult en Nikki voelt zich helemaal klein worden. Als ze klaar is gaat ze zitten en voelt dat alles wordt platgedrukt. Nikki is heel blij en zachtjes begint ze te huilen. Sanne omhelst haar en zegt: "Oh lieverd… dit is waarom ik vroeg of je het echt zeker wi… Nikki onderbreekt haar en zegt: "Sanne ik ben niet verdrietig ik ben heel erg gelukkig. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en ik ben zo blij en dankbaar… ik voel me zo klein nu en kan het met niks vergelijken." Leonie zit iets verderop in de kamer en ziet een paar tranen lopen over de wangen van Nikki. Ligt bezorgd loopt ze maar de meisjes toe.

Als ze dichterbij komt ruikt Leonie de poepgeur. Ze ziet nog steeds de tranen bij Nikki en zegt: "Hè Nikki kom je even mee naar de badkamer dan kan ik je even lekker wassen want volgens mij heb jij een grote bah in je luiertje zitten of ruik ik dat verkeerd?" Nikki zegt ligt beschaamd: "Sorry dat ik een ongelukje heb gehad Leonie." Leonie zegt liefdevol: "Oh dat geeft niks hoor kleine meid ik ga je lekker wassen in de badkamer en dan kan je daarna weer gezellig samen verder spelen met Sanne." Nikki loop aan de hand van Leonie mee naar de badkamer. Als ze daar zijn aangekomen ligt Leonie een handdoek op de grond waar ze Nikki op kan verschonen. Leonie trekt Nikki haar onesie uit en zegt: "Oké Nikki ga maar even liggen dan kan ik je luier afdoen." Leonie maakt de plakkers van Nikki's luier los en opent de luier. Ze ziet de vieze brei die verspreid is over de hele luier. Leonie zegt: "Zo jij hebt flink gepoept Nikki oh oh wat een smeerboel." Leonie veegt een beetje af met de voorkant van de luier en de meeste grove resten veegt ze af met billendoekjes. Als alle resten weg zijn laat Leonie Nikki opstaan en ze vraagt of ze even ligt gebogen tegen de wastafel wil gaan staan zodat Leonie haar goed kan wassen. Leonie laat wat warm water in de wastafel lopen en voegt een beetje Zwitsal wascreme hier aan toe. Nikki vind het lekker ruiken en geniet van hoe ze gewassen wordt door Leonie. Als Nikki weer schoon is zegt Leonie: "Ga maar weer even liggen Nikki dan doe ik je een schone luier om. Leonie pakt twee Tena luiers en vouwt er eentje open. Nikki zegt: "ik heb mijn eigen luiers meegenomen hoor." Leonie zegt: "Oh dat maakt niet uit hoor deze Tena luier zal je ook goed droog houden hoor." Nikki zegt: "Oké...maar waarom heb je er twee gepakt?" Leonie begint een beetje te blozen en zegt: "Mijn luierbroekje is een beetje nat geworden en ik moet ook verschonen." Leonie pakt Nikki op bij haar enkels en schuift de schone luier onder haar billen ze smeert de billen ook in met zinkzalf en laat haar benen weer liggen en ze smeert ook de schaamstreek van Nikki in met zinkzalf. Voordat ze de luier sluit strooit ze ook nog wat talkpoeder over haar billen en schaamstreek. Snel heeft Nikki de schone luier om en ze wordt weer aangekleed door Leonie. Leonie geeft haar een klopje op haar bips en ze zegt: "Ga maar weer lekker verder spelen met Sanne lieverd." Nikki omhelst Leonie en zegt: "Super bedankt dat je me wilde verschonen Leonie!" Snel geeft Leonie nog een lief kusje en ze rent snel terug naar de woonkamer waar Sanne nog steeds met de Lego de speelt.

Leonie verschoond snel haar eigen luier en gaat daarna ook weer naar de woonkamer. Omdat zij en Nikki verschoond waren controleerde Sanne ook voor de zekerheid. Ze was wel nat maar kon haar luier nog wel even om houden. Leonie maakt voor beide meisjes een flesje appelsap klaar en de meiden hadden ondertussen wel veel dorst gekregen en snel waren beide flesjes leeg. Ze hadden geen zin meer om met de Lego en ze gingen gezellig bij Leonie op de bank zitten. Leonie vond het gezellig en ze zette een leuke kinderfilm op op Disney+. De meiden vonden de film geweldig en Leonie vond het wel een leuk gezicht twee volwassenen meiden die gefascineerd kijken naar een tekenfilm.

Ondertussen is het avond Nikki is weer naar huis en heeft afgesproken dat ze nog wel een paar keer op bezoek wil komen bij Leonie en Sanne. Leonie en Sanne zijn even een rondje wezen lopen deze avond het was lekker weer en na een uurtje in de buitenlucht te zijn geweest gaan ze weer terug naar huis. Als ze thuis zijn kleden de meiden zich om. Ze hadden een gezellige avond gepland omdat Leonie morgen pas 's middags hoefde te werken kon ze wat langer opblijven dan normaal. Leonie kleed Sanne om en vraagt: "Wil je vanavond je nieuwe romper al dragen?" Sanne zegt enthousiast: "Ja hij zit echt super lekker mama en hij ziet er ook super cool uit!" Leonie zegt: "Oké maar laten we eerst maar even onze luiers verschonen. Want met een natte luier schone kleren aantrekken is natuurlijk niet zo fris." De meiden lopen naar Leonie haar slaapkamer en daar pakt Sanne twee luiers en inlegluiers uit haar tas. Sanne zegt: "Oké met deze luiers kunnen we ons gezellige avondje wel beginnen. Deze kunnen we makkelijk heel de avond dragen en om houden tot morgenochtend. Mama zal ik u eerst verschonen?" Leonie zegt: "Weet zo'n klein meisje wel hoe je een luier omdoet?" Sanne zegt: "Natuurlijk ik ben een super goede mamaverschoner! Ik vind het zo fijn dat u ook luiers draagt mama dan ben ik niet de enige die een luier hoeft te dragen." Leonie zegt: "Nou ik vind het ook super fijn dat ik samen met jou luiers kan dragen Sanne. Wij zijn echte luier vriendinnen! Snel hebben beide meisjes hun luiers om en kan hun gezellige avond beginnen.

De meiden pakken allebei hun knuffelberen en ze nemen deze mee naar de woonkamer. Leonie schenkt wat te drinken in en Sanne zoekt op Disney+ een mooie film die ze kunnen kijken. Het is even zoeken maar uiteindelijk besluiten de meiden om Christopher Robin te kijken. De meiden kwamen op het idee door hun knuffelberen. De meiden genieten van de film en tijdens de film genieten de meiden van wat lekker drinken en Leonie besluit laat op de avond om nog pizza te bestellen. De meiden hebben een geweldige avond en de meiden houden de tijd niet in de gaten omdat ze het zo gezellig met elkaar hebben. Uiteindelijk liggen ze een uur op bed en Sanne mag nog even bij Leonie aan de borst liggen. De meiden genieten van dit intieme moment met elkaar. Ondertussen zijn de meiden erg moe en kort nadat ze elkaar goede nacht hebben gekust vallen ze in slaap.

Een paar uur later wordt Sanne wakker ze kijkt naar Leonie en ziet dat Leonie haar speen heeft in gedaan maar ze ligt nu alweer te slapen. Sanne pakt ook haar speen van het nachtkastje naast het bed en knuffelt even met haar knuffelbeer. Sanne heeft een beetje buikkramp en ze voelt dat ze moet poepen. Sanne hoeft er niet lang over na te denken de moeder van Leonie was er niet en van Leonie mocht ze ook gewoon in haar luier poepen. Sanne begint een beetje te persen en niet veel later is er een warme brei ontstaan in Sanne's luier. Sanne gaat op haar zij liggen en knuffelt even verder met haar knuffelbeer tot ze weer in slaap valt.

Het is vroeg in de ochtend en Leonie schrikt als ze ineens de voordeur dicht hoort gaan. Ineens staat haar moeder in de deuropening van de kamer en ze zegt: "Goedemorgen meiden komen jullie uit bed?"Terwijl moeder dit zegt ruikt ze een vieze geur en zegt: "Leonie kom eens even hier." Leonie komt uit bed en loopt naar haar moeder toe. Als ze bij haar moeder is trekt moeder de luier de achterkant een beetje naar achter zodat ze in de luier kan kijken maar ziet dat haar dochter niet gepoept had. Ondertussen rook Leonie ook de poepgeur en begreep dat Sanne in haar luier had gepoept. Moeder loopt naar het bed toe en ze zegt: "Sanne heb jij in je broek gepoept?" Sanne schaamt zich dood en durft niet te antwoorden. Moeder zegt streng: "Nou!?" Leonie onderbreekt haar moeder en zegt: "Mama wordt alstublieft niet boos op Sanne want zij kan hier niks aan doen. Ik heb al verteld dat ze net als ik ook luiers moet dragen maar dat is niet alleen voor urineverlies." Haar moeder schrikt een beetje van de opmerking. Sanne begint zachtjes te huilen. Leonie gaat terug bij Sanne op het bed zitten en omhelst haar en probeert haar te troosten ze zegt: "Shhh stil maar Sanne je hebt gewoon een ongelukje gehad kom laten we lekker gaan douchen dan voel je je vast een stuk beter." Moeder ziet hoe liefdevol en begripvol Leonie reageert op deze situatie en ze biedt haar excuses aan aan Sanne. "Sorry Sanne ik wist niet dat je ook last had van deze 'ongelukjes' sorry dat ik boos werd." zegt Moeder. Sanne is nog steeds overstuur maar weet nog wel zachtjes "excuses aanvaard" te zeggen. Leonie zegt: "Kom maar mee Sanne dan gaan we samen lekker douchen."

In de badkamer zegt Sanne: "Je moeder zou toch pas morgen thuiskomen?" Leonie zegt: "Ik weet ook niet waarom mama al thuis is." Leonie maakt Sanne's luier los en met billendoekjes veegt ze de meeste poepresten weg. Ze sproeit met de douche kop de laatste resten weg en als alle resten weg zijn kleed ze zichzelf uit en gaat ze bij Sanne onder de douche staan. Terwijl ze aan het douchen zijn zegt Sanne: "Sorry dat je door mij moest liegen Leonie. Ik weet dat je graag liever eerlijk bent naar je moeder toe." Leonie zegt: "Het kon eigenlijk niet anders Sanne. Maar ik denk dat mama nog wel wat vragen gaat hebben over je 'probleem'. Dus ik hoop dat je die kan beantwoorden." Sanne zegt: "We zullen zien. Maar in ieder geval super bedankt dat je voor me opkwam." Sanne geeft Leonie een kus en de meiden wassen elkaar onder de douche en komen heerlijk fris weer de badkamer uit. Als de meiden terug de slaapkamer inlopen zien ze dat moeder al schone kleren heeft neergelegd voor hun beide met bovenop de stapel Leonie's favoriete luier: de Tena Slip. Snel doen de meiden hun luiers om en kleden ze hun zelf verder aan. En gaan naar de keuken om te ontbijten met moeder.

De meiden lopen de keuken in waar moeder de tafel al heeft gedekt. Moeder zegt: "Nogmaals sorry dat ik een beetje boos op je was Sanne. Ik wist niet je ook last had van euhm… ja dat probleem." Sanne zegt: "Ja bedankt voor je excuses Nienke. Ik heb dit nooit verteld aan u omdat ik me erg schaam voor dit probleem. Leonie wist het natuurlijk al wel maar ik vroeg haar niks te vertellen. Maar als u nog vragen erover heeft mag u ze altijd stellen." Moeder zegt: "Nee hoor Sanne. Als je er liever niet over praat dan houden we er gewoon over op." Leonie vraagt: "Mama wat die je eigenlijk al thuis je zou morgen toch pas thuiskomen?" Moeder antwoordt: "Dat klopt maar een paar vriendinnen waren niet lekker geworden en als een gedeelte zich niet goed voelt is het beter als hun rust nemen dus we hebben ze gisteravond al thuis gebracht en ik heb nog 1 nacht bij Iris geslapen maar we besloten toch de laatste dag over te slaan en die halen we later dit jaar nog wel een keer in." De meiden blijven gezellig met moeder praten. En ze hebben een heel gezellige ochtend. Leonie moet 's middags weer werken en Sanne besluit ook om weer naar huis te gaan waar zij ook weer aan het werk gaat.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 20!

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 20.
Leonie wordt wakker. Het is erg stil in huis en Leonie kijkt op haar telefoon. Het is 8:30 dus haar moeder zou al wakker moeten zijn Leonie draait zich nog even om en merkt dat Sanne niet meer in bed ligt. Op het moment dat ze dit doorheeft gaat haar slaapkamer deur open en komen Sanne en moeder luidkeels zingend de kamer binnen. "Lang zal ze leven! Zij leve hoog, zij leve hoog!" Moeder geeft Leonie een kus en zegt: "Gefeliciteerd met je 25e verjaardag lieverd." Leonie haalt haar speen uit haar mond en geeft haar moeder ook een kus: "Bedankt lieve mama." Sanne heeft een dienblad bij zich met een lekker ontbijt voor twee erop klaargemaakt. Sanne zegt: "Ik heb een heel erg mooi cadeau voor je Leonie alleen moet je nog even wachten tot vanavond want mijn ouders nemen het mee. Je moeder weet al wat het is en zij vind het echt geweldig!" Leonie is erg nieuwsgierig en probeert erachter te komen wat haar cadeau is maar zowel Sanne als moeder laten er niks over los."

Moeder heeft de kamer verlaten en Leonie en Sanne genieten van het lekkere ontbijt. Sanne vraagt: "Heb je al veel zin in vandaag?" Leonie zegt enthousiast: "Ja echt super veel zin! Ik heb veel leuke mensen uitgenodigd en de meeste hebben beloofd om te komen. Liz en Destiny bijvoorbeeld maar ook mijn favoriete familielid: Oma! Zij is echt altijd zo lief voor mij als ik bij haar blijf logeren." Sanne zegt: "Oh je hebt het nog nooit over haar gehad tegen mij." Leonie zegt: "Nee dat klopt ik logeer ook niet meer zo vaak bij haar. Maar voordat ik met jou een relatie had en mijn moeder moest 's nachts werken ging ik vaak naar mijn oma om te logeren. Mijn oma vind dat ook super gezellig als ik kwam logeren. We gingen dan de hele avond bordspellen spelen en oma deed mij ook mijn luiers om. Oma had altijd een pak luiers klaar staan voor als ik kwam logeren. Zelfs toen ik van mama geen Tena Slips meer mocht dragen kreeg ik deze nog steeds om bij oma. Ze is echt de liefste persoon ooit!" Sanne zegt: "Wauw wat gaaf ik zou haar graag willen ontmoeten." Leonie zegt: "Ja dat wordt super leuk ik zal je vandaag wel voorstellen aan haar." De meiden hebben ondertussen het ontbijt op en ze gaan uit bed en zich klaarmaken voor vandaag.

Omdat het Leonie's verjaardag was mocht Leonie vandaag van haar moeder een Tena Slip dragen. Leonie was hier echt super blij mee en als ze de mooie verjaardagstaart ziet voelt ze zich echt helemaal jarig. Het is heel erg gezellig en over de hele dag komen veel familieleden en vrienden op verjaardagsvisite zo ook Nikki. "Hey Leonie gefeliciteerd met je verjaardag!" zegt Nikki en ze overhandigd Leonie een eigen gemaakte cheque. "Ik hoop dat je het een leuk cadeau vind." Leonie leest wat er op de cheque staat: Rondleiding bij Nikki's Dutch Onesies + een Meet & Greet met Nikki en recht op een signature onesie of romper. Leonie moet lachen om wat er op de cheque staat en ze omhelst Nikki. Leonie zegt: "Wauw echt super gaaf ik kom binnenkort eens langs. Het lijkt me echt geweldig om samen met jou mijn eigen onesie te maken."

Het wordt steeds drukker op de verjaardag en oma is ondertussen ook binnen gekomen. Leonie sleept Sanne mee naar haar oma om. haar voor te stellen. Leonie zegt: "Oma dit is Sanne ze is mijn vriendin en we hebben al bijna een half jaar verkering met elkaar." Oma zegt: "O hallo Sanne ik ben Eva de oma van Leonie." Sanne zegt: "Hallo oma Eva of euh.. mevrouw...euh…" Oma moet lachen en zegt: "Och meid noem mij maar gewoon oma want nu je een relatie hebt met Leonie ben jij ook een beetje mijn kleinkind geworden." Sanne zegt: "Erg fijn om u te ontmoeten. Leonie vertelde vanochtend over u. Sorry dat Leonie niet meer zo vaak komt logeren ze komt bijna elke week bij mij of ik bij haar." Sanne en oma praten gezellig verder en Leonie voorziet de andere gasten van eten en drinken. Sanne heeft haar gesprek met oma afgerond en ze zegt: "Wauw Leonie jouw oma is echt een lief en leuk persoon. Dankjewel dat je me had voorgesteld."

De dag gaat snel voorbij het is avond geworden en veel familieleden en vrienden zitten in de kamer. Lisa en Destiny zijn er ook de ouders van Sanne en iedereen heeft het erg naar hun zin. Het is super gezellig en op een moment loopt Sanne naar het midden van de kamer en zegt: "Mag ik even de aandacht iedereen? We zijn hier vanavond voor de verjaardag van Leonie. Het is zoals veel van jullie weten een erg bijzondere verjaardag want Leonie is 25 jaar geworden een mijlpaal! En ik dacht daar hoort een bijzonder cadeau bij en het leek mij mooi dit cadeau nu te overhandigen aan Leonie." Sanne haalt een doosje uit haar zak en zegt: "Ik hoop dat je het leuk vind." en sluit deze zin af met een zoen. Leonie opent het doosje en haalt er een sleutel uit. Leonie zegt: "Oké een sleutel… sleutels zijn mooi is het ook nog ergens van?" Sanne zegt: "Natuurlijk is het ergens van het is de sleutel van ons eerste huisje!" Leonie haar mond valt open van verbazing en ze barst in tranen uit. "O mijn God Sanne! Wat, hoe!? Sinds wanneer heb jij een huis!?" Sanne zegt: "Weet je nog dat ik aan het begin van de week niet langs kon komen? En beloofde het goed te maken vandaag? Oh by the way heb ik het hiermee goed gemaakt?" Leonie geeft Sanne een intense zoen en iedereen in de kamer begint te klappen.

Even later is Leonie redelijk bekomen van de schrik en zegt: "Wat voor huis is het?" Sanne zegt: "Ik pak m'n tablet even dan kan je zien hoe het eruit ziet." Als Sanne terug is met haar tablet verteld ze over het huis: "Dit huis is nog redelijk nieuw het is in 2014 gebouwd en heeft nog maar een eerdere bewoner gehad. Nog vrij recent is de badkamer aangepakt en eigenlijk is het huis instapklaar. Hoe alles eruit ziet ben ik tevreden over alleen nog een beetje aankleding en we kunnen er echt gaan wonen!" Leonie bekijkt de foto's van het huis op internet en als ze terug gaat naar de startpagina van het huis schrikt ze: "Holy Shit Sanne… is het een koophuis!? Hoe heb je dit kunnen betalen!?" Sanne zegt: "Ik heb veel gespaard en mijn ouders, Lisa en Destiny en ook jouw vader en moeder hebben allemaal mee betaald. En betalen we hun elke maand als een soort van huur. Totdat we het hele bedrag hebben afbetaald en dan is het echt helemaal van ons alleen. Zullen we morgen langs gaan om te kijken?" Leonie zegt: "Dat lijkt me erg fijn." De avond gaat snel voorbij en rond middernacht vertrekken de laatste gasten.

Moeder zegt: "Nou meiden klaarmaken voor bed jullie!" De meiden rennen naar de slaapkamer van Leonie en ze doen elkaar hun nachtluiers om. En gaan hun tandenpoetsen. Als ze helemaal klaar zijn gaan ze nog even langs moeder om haar we goede nacht te wensen en beide meisjes gaan daarna snel naar bed. Het was een drukke dag en beide meisjes zijn eigenlijk te moe om nog met elkaar te praten. Ze zuigen allebei op hun speen en vallen in elkaars armen in slaap.

Leonie wordt wakker. Ze pakt haar telefoon en ziet dat het nog maar 4 uur is. Leonie kijkt naar Sanne en ze ziet dat ze slaapt met haar eigen teddybeer en Polar in haar armen. Leonie kijkt er even naar en vind het er schattig uit zien. Nu ze Sanne ziet knuffelen wordt ze toch een beetje jaloers en rustig weet ze Polar uit de armen van Sanne te halen zonder haar wakker te maken. Terwijl ze Polar uit de armen van Sanne haalde rook Leonie dat Sanne had gepoept. Dit vond Leonie niet vreemd en had dit ook wel verwacht. Elke keer als Sanne een bewogen dag heeft gehad vond ze het fijn om in haar luier te poepen. Leonie denkt terug aan de afgelopen avond terwijl ze naar Sanne kijkt. Wat was ze toch gelukkig met haar als vriendin. Ze vond het wel grappig haar vriendin een klein meisje met een vieze luier om maar ze heeft wel een huis geregeld voor het hun beide. Leonie kruipt nog even tegen Sanne aan en snel slaapt ze weer in.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 21.

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 21.
Het is weekend en Leonie heeft super veel zin in de aankomende week. Vandaag gaat ze eerst met Sanne naar hun nieuwe huis kijken en de rest van de week mag ze bij haar vader logeren. Leonie had erg uitgekeken naar deze week en speciaal vrij genomen hiervoor. Haar vader heeft speciaal voor de verjaardag van Leonie een verrassing gepland en Leonie is erg benieuwd wat de verrassing is. Wel was Leonie een beetje gespannen want haar vader vertelde dat zijn nieuwe vriendin er ook een paar dagen zou zijn deze week. Leonie heeft gevraagd hoe zijn vriendin zou reageren op haar incontinentie. Vader zei: "Ik vind dit lastig om ter sprake te brengen met haar. Misschien kunnen we dit samen aankomend weekend uitleggen aan haar." Hoewel Leonie het wel spannend vond was het wel fijn dat zij en haar vader het samen konden uitleggen.

Leonie wordt wakker en behoorlijk snel springt ze uit bed en schud ze Sanne wakker. "Sanne wakker worden! Wordt wakker Sanne!" roept Leonie speels. Sanne is nog best moe en eigenlijk wilde ze helemaal nog niet uit bed komen. Sanne verstopt zich onder de dekens maar snel weet Leonie het deken weg te trekken en dan kan Sanne eigenlijk niet anders dan uit bed komen. Sanne zegt slaperig en speels: "Stommerd waarom moest ik zo snel uit bed komen?" Leonie zegt: "Dat weet je best Sanne. Vandaag gaan we ons huisje bekijken!" Leonie is super opgewonden en ze danst van blijdschap door de slaapkamer. Sanne komt uit bed en wordt gelijk door Leonie meegetrokken in haar vreugde-dans. Bij de laatste pirouette vallen de beide meisjes op bed waar ze nog even met elkaar knuffelen. De meiden voelen zich beter dan ooit en na een paar minuten knuffelen worden de meiden geroepen door moeder: "Komen jullie uit bed meiden? We gaan ontbijten!" De meiden springen uit bed en rennen richting de keuken voor het ontbijt.

Moeder vind het super gezellig om weer met haar dochter en schoondochter te eten en ze vraagt aan Leonie: "En Leonie heb je zin om je nieuwe huisje te gaan bekijken?" Leonie zegt enthousiast: "Ja ik kan echt niet wachten mama! Ik ben erg benieuwd naar hoe alles eruit ziet. Gaat u vandaag ook mee om te kijken mama?" Moeder zegt: "Ik zou graag willen Leonie maar ik heb nog veel huishoudwerk te doen dit weekend en ik moet ook even bijspringen op mijn werk. Maar ik beloof dat ik binnenkort even langs kom om te kijken. En natuurlijk ga ik ook helpen als je nog moet klussen in huis." De meiden hebben hun ontbijt op en gaan nog even douchen voordat ze bij hun nieuwe huisje gaan kijken

Leonie zet de tas met spullen die ze mee neemt naar haar vader achter in de auto van Sanne en samen rijden ze naar hun nieuwe huisje toe Leonie kijkt goed rond in de straat waar hun huis staat en het is een erg leuke straat met veel jonge bewoners. Sanne parkeert de auto en de meiden stappen uit. Sanne zegt: "Oke huisnummer 8… oh hier is het! Kom mee!" Sanne opent de deur en de meiden gaan hun huis binnen. Sanne zegt: "Oke welkom in ons eigen huis haha. Ik heb alles al gezien dus ik zal je even rondleiden." Leonie is onder de indruk van het huis. Het is een mooi huis met drie slaapkamers een badkamer en een open keuken. Leonie kijkt haar ogen uit en ze zegt:" Wauw wat een groot huis is dit Sanne ik denk niet dat ik genoeg spullen heb om ons huis op te vullen." Sanne moet lachen en zegt: "Ik neem zoiezo wel wat meubels mee uit mijn ouderlijk huis." Leonie zegt: "Euhm Sanne we moeten we even overleggen wat we met de kamers gaan doen qua indeling." Sanne had deze vraag wel verwacht en zegt: "Je wilt weten of ik een babykamer in huis wil hebben?" Leonie wilde wel de echte mening hierover weten van Sanne want in haar baby-lifestyle kon Sanne nog wel eens erg doorslaan. Sanne zegt: "Ik zou wel erg graag ook in ons huis een babykamer hebben. Zeg eerlijk Leonie jij zou dat toch ook wel willen? Jij vind het ook super leuk om klein te zijn! Ik snap dat het wel spannend is maar we hoeven niet helemaal overboord te gaan net als Lisa en Destiny. Want naast de commode hebben hun ook een box en dat soort dingen. Ik wil eigenlijk alleen echt de commode. De rest hoeft van mij echt niet... weet je ik vind een box wel leuk om te hebben maar ik zie dat jij het idee niet helemaal ziet zitten. En als jij het niet wilt dan doen we het niet." Leonie denkt even na. Leonie vind het super lief dat Sanne rekening houdt met haar gevoelens maar aan de andere kant voelt ze zich wel een beetje slecht omdat ze Sanne wil beperken in haar lifestyle. Leonie zegt: "Weet je wat Sanne we gaan even bij jou thuis een keer kijken hoe we met minimale verandering een babykamer kunnen verbergen voor anderen. Ik wil eigenlijk ook wel een babykamer maar als er gasten komen voel ik me toch wat bezwaard als ik het huis laat zien en er is een babykamer terwijl wij geen kinderen hebben. Dus als we wel alles kunnen verbergen in de de babykamer dan maken we gewoon een babykamer." Sanne vind het een super goed idee en omhelst Leonie. Zachtjes fluistert ze in haar oor: "Dankjewel lieve mama."

Leonie heeft het hele huis gezien en heeft van elke ruimte een foto gemaakt zodat ze kan brainstormen over wat ze kunnen doen met al hun kamers. En even later gaan de meiden weer naar buiten en lopen daar tegen hun nieuwe buren op. De buurjongen loopt naar de meiden toe en zegt: "Goedemorgen zijn jullie de nieuwe bewoners van dit huis?" De meiden zeggen beide: "Ja!" De meiden stellen zich voor en ook de buurjongen stelt zich voor en zegt: "Ik ben Robin en ik woon samen met mijn vriendin Linn naast jullie op huisnummer 10. Welkom in de Tulpstraat." De deur van de buren gaat open en Robin zegt: "Linn kom je ook even kennismaken met de nieuwe buren dit zijn: "Leonie en Sanne." Linn komt op de meiden aflopen en zegt: "Hallo welkom in de buurt ik ben Linn. Wat leuk dat jullie in de buurt komen wonen." De meiden praten nog wat met hun nieuwe buurtgenoten en vinden het super leuk dat ze in een buurt gaan wonen met veel leeftijdsgenoten. De meiden besluiten een keer om 's avonds een keer wat gaan drinken bij Robin en Linn. En als ze dit hebben afgesproken besluiten ze weer te vertrekken.

Sanne en Leonie zitten in de auto en ze rijden richting het huis van Leonie's vader. Ze praten gezellig na over hun nieuwe woning en de buurt waar ze gaan wonen. Ze hebben super veel zin in de aankomende tijd wanneer ze kunnen gaan klussen in hun huis. Het huis van haar vader is niet ver weg van de nieuwe woning van de meiden en al snel zijn de meiden aangekomen. Sanne vraagt: "Moet ik nog even mee naar binnen?" Leonie zegt: "Nee hoor het komt wel goed. Zullen we vanavond nog even met elkaar bellen of appen?" Sanne zegt dat ze dat fijn zal vinden de meiden omhelzen elkaar en wensen elkaar een leuke week toe. Leonie stapt uit de auto en als ze haar tas uit de kofferbak heeft gepakt vertrekt Sanne. Leonie loop naar het huis en belt aan.

Vader opent de deur: "Hey Leonie goedemiddag wat fijn dat je er bent. Oh ja voor ik het vergeet..." haar vader geeft Leonie een zoen en zegt: "Gefeliciteerd met je 25e verjaardag lieverd. Kom verder. Wil je wat drinken? Ik en Lisanne gaan koffie drinken. Kom er gezellig bij zitten dan kan je alvast kennismaken met haar." Een beetje nerveus volgt Leonie haar vader naar de woonkamer waar een aardig uitziende dame zit. Leonie steekt haar hand uit en stelt zich netjes voor. "Hallo ik ben Leonie." De vrouw zegt: "Hallo Leonie ik ben Lisanne want leuk om je te ontmoeten ik heb al veel over je gehoord." Leonie zegt ligt verbaasd: "Echt waar?" Lisanne zegt: "Ja echt je vader praat heel graag over jou. Het lijkt erop dat hij echt gek op je is." Leonie bloost een beetje als ze dit hoort maar snapt natuurlijk dat het ook wel echt waar is. Iedereen is gezellig aan het praten en Leonie merkt dat haar luier erg nat is en ze zegt: "Ik ga even wat andere kleren aantrekken papa. Ik ben zo terug."

Leonie loopt naar haar slaapkamer ze pakt billendoekjes, talkpoeder en een schone luier en ze gaat op haar bed liggen. Ze maakt haar broek los en trekt deze uit. Leonie kijkt naar haar luier en ziet de urine-indicator die volledig blauw gekleurd is. Leonie schaam zich een beetje en ze maakt haar luier los en maakt haar schaamstreek en billen schoon met een paar billendoekjes. Ze pakt de nieuwe luier vouwt deze open en schuift deze onder haar billen ze pakt het busje talkpoeder en strooit wat over haar schaamstreek. Terwijl ze de talkpoeder een beetje verdeeld met haar vingers komt ineens Lisanne binnen. "Leonie ik heb een paar vra…" Leonie schrikt zich wezenloos en ze bedekt haar kruis. Lisanne ziet de geschrokken en angstige blik van Leonie. Als Lisanne doorkrijgt wat Leonie aan het doen was zegt ze: "Oh sorry Leonie ik wist niet dat… euhm.." Leonie schaamt zich verschrikkelijk en ze begint te huilen. Lisanne voelt zich er schuldig en ze gaat bij Leonie op het bed zitten. Leonie schaamt zich zo erg dat ze haar handen voor haar gezicht houdt. Lisanne zegt: "Het spijt me echt verschrikkelijk Leonie ik wist niet dat je hier last van had anders had ik je zeker wel even je privacy gegeven. Sorry dat ik zomaar binnen kwam lopen." Leonie durft een beetje achter haar handen vandaan te komen en ziet hoe liefdevol Lisanne naar haar kijkt. "Euhm Leonie kleed jij je even verder aan je vader wil nog iets tegen jou vertellen…" Lisanne staat op en wil de kamer uitlopen maar voor dat ze de kamer uitloopt vraagt Leonie: "Lisanne zou jij mij mijn luier willen omdoen?" Lisanne is verrast door de reactie van Leonie. Ze gaat terug bij Leonie op bed zitten en ze zegt: "Ik wil dat wel doen Leonie maar je moet me wel uitleggen hoe het precies werkt want zulke luiers heb ik nog nooit bij iemand om gedaan." Leonie en Lisanne hebben even een speciaal moment. Leonie praat Lisanne door de verschoning heen en snel zit haar luier dicht. Leonie bedankt Lisanne en ze zegt: "Bedankt dat je dit wilde doen Lisanne. En bedankt dat je er niet vreemd op reageert." Lisanne zegt: "Graag gedaan lieverd maar ik heb wel een vraagje. Vind je het niet vreemd om door iemand verschoond te worden?" Leonie zegt: "Nee eigenlijk niet mijn moeder verschoond elke avond mijn luier voordat ik naar bed ga. En ook wordt ik nog wel eens door mijn vriendin verschoond." Leonie kleed zich ondertussen aan en ze heeft een goed gesprek met Lisanne en ze vind het fijn dat Lisanne geen vreemde opmerkingen maakt en dat ze veel begrip toont voor de situatie.

Even later zitten Lisanne en Leonie weer in de woonkamer en vader zegt: "Leonie ik en Lisanne zouden het leuk vinden om samen met jou te gaan shoppen morgen. We blijven de hele dag in Rotterdam en gaan daar aan het einde van de dag ook nog wat eten. Wat dat weet ik nog niet want Lisanne heeft gereserveerd en ze weet dat ik geen geheimen kan bewaren. Dit wordt voor ons beide een verrassing maar zou je het leuk vinden?" Leonie zegt enthousiast: "Oh ja super leuk papa!" Ze vliegt haar vader om de nek en knuffelt hem terwijl ze op zijn schoot gaat zitten. Allebei knuffelen ze even met elkaar en Lisanne vind het er schattig uitzien. Gezellig praat iedereen nog met elkaar en halverwege de middag gaan Leonie's vader en Lisanne een stukje wandelen. En Leonie blijft thuis en besluit even te bellen met Sanne.

"Hey Leonie hoe is het bij je vader? Heb je zijn nieuwe vriendin al ontmoet?" vraagt Sanne. Leonie antwoordt: "Echt het allervreemdste gebeurde. Lisanne liep terwijl ik aan het verschonen was de kamer binnen en ik schaamde me zo erg! Maar ze reageerde echt heel lief en begripvol ik voelde me toen behoorlijk op mijn gemak en ik vroeg haar of ze mij mijn luier om wilde doen en dit wilde ze. Ik weet dat het vreemd klinkt maar ze doet me heel veel aan mijn moeder denken. Ze is echt veel liever dan die stomme Anouk." Sanne zegt: "Oh wauw wat fijn Leonie. Gelukkig reageerde ze niet vreemd over je luiers. Weet je al wat de verrassing is die je vader heeft voorbereid?" Leonie antwoordt: "Ja echt super leuk we gaan morgen gezellig shoppen in Rotterdam en daarna ergens eten maar ik weet niet precies waar dat is nog echt een verrassing." Sanne lacht en vraagt verbaasd: "Heeft je vader een verrassing weten voor zich te houden!?" Leonie lacht en zegt: "Lisanne weet hoe mijn vader is met verrassingen en heeft ergens gereserveerd maar heeft mijn vader niet vertelt waar. Dus mijn vader kan zo niks verklappen en wordt zelf ook verrast dus echt super leuk voor ons beide." De meiden hebben een leuk gesprek met elkaar en na een uur praten besluiten ze toch echt het gesprek te beëindigen.

Als vader en Lisanne terug zijn van het rondje lopen hebben ze geen zin meer om eten maken en ze besluiten wat lekkers te bestellen bij de lokale pizzeria. Omdat het al redelijk laat was voor avondeten was de pizza al snel klaar en bezorgd. Iedereen genoot van de pizza en ze hebben een hele gezellige avond met elkaar. Als het tien uur is voelt Leonie zich redelijk moe en ze vraagt aan Lisanne: "Wil je even mee komen naar mijn slaapkamer ik wil je iets vragen."

Op de slaapkamer is Leonie een beetje nerveus en Lisanne ziet dit ze vraagt: "Gaat het wel meisje? Wat wilde je me vragen." Leonie begint stotterend: "Li-Lisanne i-ik v-vond het best fijn hoe je mij vanmiddag hielp met het omdoen van mijn luier en ik wil eigenlijk vragen of je mij 's avonds ook zou willen helpen zoals mijn moeder dit thuis altijd doet?" Lisanne had deze vraag niet verwacht maar snapt wel dat Leonie zich er wel beter door zou voelen. Ze zegt: "Ooh Leonie wat ben je toch een leuke en lieve meid en zoveel lef dat je me dit durft te vragen. En ik moet zeggen ik voel me bijna vereerd dat je me dit vraagt we kennen elkaar nog maar net en je vertrouwt me al volledig. Ik bedank je voor het vertrouwen en als jij er beter door voelt wil ik je elke avond graag helpen met het omdoen van je luiers." Leonie is blij dat Lisanne haar begrijpt en ze omhelst haar en zegt: "Bedankt dat je zoveel begrip toont Lisanne." Even later als Leonie een schone luier om heeft gaat ze nog even naar haar vader om welterusten te zeggen ze bedankt Lisanne voor de fijne avoy en als Leonie richting haar bed loopt pakt ze Polar en haar speentje uit haar rugzak en kruipt met beide lekker onder de wol. Leonie voelt zich zo ontspannen en snel ligt ze te slapen.

Als Leonie al even ligt te slapen praten Lisanne en Leonie's vader even met elkaar en Lisanne vertelt wat Leonie aan haar heeft gevraagd. Haar vader zegt: "Leonie heeft erg slechte herinneringen aan mijn vorige vriendin en dat jij zo begripvol bent voelt ze zich erg veilig bij. Als jij het niet erg vind om te doen mag je het gewoon doen. Maar zeg het ook gewoon tegen Leonie als je het een keer niet wilt doen. Ze is oud genoeg om het zelf ook makkelijk te kunnen. En ik denk dat je dochter toch ook vreemd opkijkt als zij een keer komt slapen als Leonie er ook is en jij Leonie haar de luier om moet doen." Lisanne begrijpt wat vader bedoeld en zegt dat ze de volgende dag met Leonie hierover in gesprek zal gaan. De avond verloopt snel en rond middernacht gaan ook Leonie's vader en Lisanne naar bed.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 22

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 22.
Het is ochtend en Leonie wordt wakker als Lisanne op de deur klopt. Ze zegt: "Leonie mag ik binnenkomen?" Snel verbergt Leonie haar speen en ze zegt: "Ja hoor Lisanne kom maar binnen." Lisanne komt de kamer binnen en zegt: "Kom je uit bed Leonie? Het is tijd om te ontbijten." Leonie gaat rechtop in bed zitten en Lisanne gaat naast haar zitten. "Ben je nog droog Leonie?" Leonie schudt haar hoofd en zegt: "Nee ik heb vannacht een beetje geplast." Lisanne vraagt: "Euhm ik wil het nog even iets met je bespreken. Ik vind het niet erg om je af en toe te helpen met het omdoen van je luier maar ik hoop niet dat je verwacht dat ik dit elke avond doe. Ik heb zelf ook een dochter van 15 jaar oud en als ik jullie naar bed breng en ik moet jou helpen met het omdoen van een luier dat lijkt mij nogal gek. Begrijp je wat ik bedoel?" Leonie zegt: "Oh dat maakt niet uit hoor Lisanne ik ben prima in staat om mijn eigen luiers te verschonen. Ik ben alleen zo gewend dat mama thuis mij mijn luier omdoet en omdat je zo goed omging met mijn incontinentie voelde ik me erg op mijn gemak." Lisanne zegt: "Ik heb het er met je vader over gehad en hij heeft mij vertelt over Anouk. Echt vreselijk hoe zij omging met jouw situatie maar geloof mij Leonie ik zal je nooit plagen of kleineren vanwege je incontinentie. Je kan er niks aan doen en ik zal je volledig steunen waar nodig Leonie." Leonie is geëmotioneerd door de lieve woorden van Lisanne en ze omhelst haar. Lisanne vraagt: "Vandaag zitten we de hele dag in Rotterdam Leonie hoe ga je dit oplossen met je luiers?" Leonie antwoordt: "Dat komt wel goed meestal als ik een dagje uit ga neem ik een luiertas voor mezelf mee. Dat is super makkelijk ik heb een mooie tas waar ik billendoekjes, babypoeder en luiers in kan stoppen en dan kan ik ook gewoon makkelijk verschonen ook als ik niet thuis ben." Lisanne zegt: "Oké dat is mooi. Kom mee Leonie dan gaan we lekker ontbijten." Leonie stapt uit bed en ze volgt Lisanne naar de keuken waar vader de tafel al gedekt heeft.

Leonie loopt de keuken binnen en ze geeft haar vader een kus. "Goedemorgen papa heeft u lekker geslapen?" Vader omhelst Leonie en geeft haar een klapje op haar natte luierbips. Hij zegt: "Ik heb heel lekker geslapen. Maar ik heb ook zo'n zin in vandaag!" Leonie zegt enthousiast: "Ja ik heb ook super veel zin in vandaag!" Tijdens het eten praat iedereen gezellig met elkaar en Leonie voelt zich helemaal op haar gemak. Ze zit met niks anders dan een luier en shirt aan tafel en niemand doet vreemd hierover. Leonie vind het geweldig en omdat ze ook zo ontspannen is durft ze terwijl ze aan tafel zit ook haar ochtendplas te doen in haar luier. Zachtjes voelt Leonie de luier weer warm worden en ze voelt zich weer helemaal klein. Snel heeft iedereen zijn ontbijt op en terwijl vader en Lisanne afwassen gaat Leonie wassen en verschonen.

Aan Leonie was gevraagd of ze snel kon verschonen en hierdoor besloot Leonie om niet te douchen. Liever deed ze dit wel maar een keer alleen haar onderlijf wassen aan de wastafel vond ze niet zo erg. Leonie heeft lekker warm water met Zwitsal douchecréme in de wastafel laten lopen en terwijl ze haarzelf wast geniet ze van de lekkere geur van Zwitsal. Snel heeft Leonie haar onderlichaam gewassen en ze loopt snel naar haar slaapkamer om een luier om te doen. Leonie gaat op bed liggen en doet snel een schone luier om. Leonie komt van het bed af en door Lisanne wordt op de deur geklopt. "Mag ik binnenkomen Leonie?" Leonie zegt: "Ja tuurlijk kom verder." Lisanne komt binnen en ze ziet dat Leonie al een schone luier om heeft en ze wat kleren opzoekt in haar kast. Leonie pakt een witte romper en een lekker kleurrijk shirt. Leonie wilde zich toch een beetje klein voelen en met deze kleren lukt dit al aardig ze pakt nog een stoer rokje en kleed zich snel aan. Als Leonie is aangekleed pakt ze een tas en opent Leonie het gedeelte van de kast waar al haar luiers liggen. Lisanne ziet de hoeveelheid luiers in de kast en schrikt er een beetje van. Ook ziet Lisanne de broekjes liggen en terwijl Leonie een paar Tena Slips uit het pak haalt vraagt Lisanne. "Waarom draag je die broekjes niet?" Leonie zegt: "Ik draag die luierbroekjes ook wel maar meestal doordeweeks dan moet ik werken en deze broekjes kan ik makkelijker verbergen onder werkkleding. Als ik thuis ben draag ik liever deze luiers met plakstrips want deze kan ik toch wat langer omhouden en dan hoef ik niet zo vaak te verschonen. En dat is natuurlijk wel erg fijn." Snel heeft Leonie haar luiertas ingepakt en iedereen stapt in de auto en vader rijdt richting Rotterdam.

Het is rustig op de weg en na een halfuurtje rijden parkeert vader de auto in de parkeergarage. Iedereen loopt naar buiten en ze lopen gezellig door de koopgoot. Het is erg rustig in de stad en Leonie vind dit wel erg fijn. Meerdere winkels worden bezocht en hier en daar koopt Leonie wat leuke kleren. Leonie en Lisanne leren elkaar beter kennen en iedereen heeft het naar hun zin. Leonie loopt door naar haar favoriete kleding winkel en hoor ineens: "Hey Leonie!" Ze herkent de stemmen en ze kijkt achterom. "Hey Lisa, Destiny wat leuk jullie te zien ook lekker aan het shoppen?" Lisa lacht en zegt: "Jazeker vandaag een extra bijzondere shop-dag. Onze grote dag komt er natuurlijk aan later dit jaar en we willen allebei de perfecte jurk hebben op de trouwerij. We hebben met onze moeders afgesproken om vandaag jurken uit te zoeken." Vader en Lisanne komen bij Leonie staan en vader zegt: "Hey Leonie stel je ons niet voor aan je vriendinnen?" Leonie zegt: "Oh sorry papa dit zijn Lisa en Destiny. Dus Lisa en Destiny mijn papa en zijn vriendin Lisanne." Vader zegt: "Je komt me bekend voor Lisa ga je vaker om met Leonie?" Lisa zegt: "Ik heb bij Leonie in de klas gezeten op het voorgezet onderwijs maar verder doen we niet zo vaak meer iets met elkaar…" Leonie zegt: "Ik weet het denk ik papa dit is de oudere zus van Sanne daardoor herkend u haar een beetje." Vader kijkt een goed naar Lisa en zegt: "Oh ja joh… nu zie ik het ook. Wat leuk!" Destiny zegt: "Binnenkort praten we weer even gezellig bij maar we moeten door want onze moeders zijn al bij de bruidswinkel. Tot later!" De meiden groeten elkaar en vader, Lisanne en Leonie gaan gezellig verder winkelen. Het is ondertussen 4uur geworden en iedereen loopt op weg naar de Markthal voor dat ze naar binnengaan gaat Leonie nog even naar het openbaar toilet om te verschonen. Niet veel later stapt Leonie met een schone luier om naar buiten en Lisanne neemt haar en vader mee naar de Markthal. Lisanne zegt: "Leonie je vader vertelde mij dat je van de buitenlandse keuken houd dus ik dacht dat je het wel leuk zou vinden om de Japanse keuken te proeven." En Lisanne wijst naar het restaurant Sumo. Leonie zegt: "Oeh lekker Sushi!!!" Vader weet nog niet precies of hij het lust maar uit liefde voor zijn dochter en vriendin laat hij niks merken.

Iedereen zit aan tafel en ondanks dat de Japanse keuken voor vader totaal nieuw is geniet hij ook van het eten. Iedereen praat gezellig met elkaar en ineens zegt vader: "Leonie ik en Lisanne moeten je nog iets vertellen wij hebben het zo leuk de afgelopen tijd samen dat ik aan Lisanne hebt gevraagd of ze wil komen intrekken bij mij. Het was al een tijdje het plan maar ik.had het jou nog niet vertelt. Maar Lisanne en haar dochter komen aanstaand weekend al bij mij in huis." Leonie zegt enthousiast: "Oh wat leuk papa ik ben echt super blij voor jullie!" Vader zegt: "Ik zit nog wel met een klein dingetje de dochter van Lisanne moet natuurlijk ook ergens slapen… zou jij het erg vinden om je slaapkamer te delen met Lisanne's dochter?" Leonie denkt even na en zegt: "Ik… ik wil wel maar mijn lui…" Lisanne onderbreekt haar en zegt: "Ik zal jouw situatie met mijn dochter bespreken Leonie. Maak je geen zorgen mijn dochter zal je niet pesten vanwege je incontinentie. Dit weet ik zeker want zij heeft vroeger ook nog in bed geplast." Leonie is gerustgesteld en ze vraagt: "Hoe heet uw dochter Lisanne? En hoe oud is ze?" Lisanne zegt: "Mijn dochter heet Britt en volgende maand wordt ze 16 jaar oud. Ik heb eigenlijk ook nog een vraag aan jou Leonie. Eerder vandaag kwamen we een zus tegen van een vriendin van jouw?" Leonie zegt: "Ja inderdaad Lisa dat is niet zomaar de zus van EEN vriendin maar van MIJN VRIENDIN. Ik heb al bijna een half jaar een relatie met haar en binnenkort gaan we ook samenwonen in ons eigen huisje. Dus ik zal niet zo vaak meer komen logeren bij jullie maar nog een paar maanden denk ik." Maar ik zal nog wel af en toe langskomen voor een gezellig bakkie koffie hoor. Ik zal vragen of Sanne van de week nog een keer langskomt dan kan je haar ontmoeten." Iedereen heeft het erg naar hun zin en na 5 rondes eten zit iedereen toch erg vol en ze besluiten om richting huis te gaan.

Thuis gaat Leonie even douchen. Ondertussen kijken Lisanne en vader wat televisie. Als Leonie uit de douche komt besluit ze even in haar 'nachtgoed' ook bij hun te gaan zitten. Vader had zijn dochter al vaker in alleen een luier en slaapshirt zien lopen in de avond en vond dit niet vreemd maar Lisanne moest hier wel even aan wennen. Lisanne zag dat vader er niet vreemd op reageerde en begreep dat Leonie 's avonds er wel vaker zo bij zou lopen. Hoewel het voor Lisanne wel even wennen was stoorde ze zich er niet aan. Ook als ze naar Leonie keek zag ze dat ze niet vreemd deed. Leonie was gewoon haar opgewekte zelf en schonk totaal geen aandacht aan het feit dat ze een luier om had.

Terwijl iedereen televisie kijkt bedankt Leonie haar vader en Lisanne voor het geweldig leuke weekend. Vader zegt: "Morgen moet ik gewoon weer gaan werken maar wil jij Lisanne helpen morgen? Leonie zegt: "Ik ga morgen even een plek vrijmaken op mijn kamer zodat ook het bed van Britt er makkelijker bij kan. Dus ik ga wat verschillende dingen verplaatsen ook draai ik mijn bed een kwartslag dan past er nog een bed naast. En natuurlijk help ik ook met in en uitpakken." Ondertussen is het 23:00 uur en iedereen besluit om naar bed te gaan.

Leonie ligt in bed en denkt na over dit weekend. Wat was Lisanne een leuke vrouw! Leonie kon het echt goed met haar vinden. Wel was Leonie een beetje nerveus voor morgen. Hoe zou Britt omgaan met haar situatie? Leonie is een beetje gestrest en pakt haar speen en begint er zachtjes op te zuigen. Leonie wordt wat rustiger en met haar knuffelbeer Polar onder haar arm valt ze tevreden in slaap.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer een leuke ontwikkeling, en ben benieuwd naar zowel de reactie van Britt op Leonie als andersom.
En de reactie van vader en Lisanne daar weer op
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 23

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 23.
Het is vroeg in de ochtend en Leonie wordt gewekt door de wekker op haar telefoon. Ze kijkt naar de tijd. 6:30u geeft de telefoon aan. Leonie denkt bij haarzelf verdorie wat dom dat ik mijn wekker aan heb laten staan. Nu Leonie toch wakker was besloot ze uit bed te komen en alvast de tafel te dekken. Als Leonie aankomt in de keuken zit haar vader al te ontbijten omdat hij vandaag wel gewoon aan het werk moet. Leonie omhelst haar vader en zegt: "Goedemorgen papa! Heb je fijn geslapen?" Vader antwoordt: "Ik heb heel erg fijn geslapen. Maar waarom ben je al uit bed prinses?" Leonie lacht en zegt: "Ik was vergeten mijn wekker uit te zetten misschien maar goed ook dan kan ik alvast mijn kamer even opruimen en alles aan de kant zetten." Leonie wilde eigenlijk ook wel ontbijten met haar vader maar om Lisanne niet alleen te laten zitten besluit ze zelf nog niet te eten. Leonie vraagt: "Papa kent u Britt al goed?" Vader zegt: "Britt is net een beetje als jou Leonie. Spontaan, gezellig en ze gaat er graag op uit. Misschien moeten jullie eens samen een dag optrekken met elkaar. Ik denk dat jullie elkaar wel zullen mogen." Leonie zegt: "Oh dat klinkt inderdaad wel gezellig… maar hoe denkt u dat ze reageert op mijn... euhm... probleem?" Vader zegt: "Ik denk dat Lisanne dit wel goed zal overleggen met Britt. En ten tweede Britt is ook al wat ouder dus ik denk niet dat ze je zal pesten vanwege je luiers. Britt is een erg lieve meid dus ik denk dat ze je liever steunt dan pest." Leonie is behoorlijk gerust gesteld na wat vader heeft gezegd over Britt en ze is super enthousiast om haar te ontmoeten. Vader is klaar met ontbijten en geeft Leonie een kus en zegt: "Tot vanmiddag lieverd. Ga jij je nog even verschonen voordat Lisanne uit bed komt?" Leonie zegt: "Ja is goed papa ik trek zometeen een schoon luierbroekje aan. Tot vanmiddag papa!" Vader loopt weg en Leonie zwaait hem nog even uit.

Leonie pakt een schoon luierbroekje uit haar kast en loopt ermee naar de badkamer. Haar natte nachtluier verdwijnt in de luieremmer in de badkamer en Leonie wast haar luier zone. Als ze schoon is smeert ze nog even wat talkpoeder op haar schaamstreek en billen en trekt het schone broekje aan. Leonie komt uit de badkamer en loopt naar haar slaapkamer ze ruimt alle dingen op van de vloer en ze verschuift haar bed en haar nachtkastje. Alleen door het bed al een kwartslag te draaien ontstaat er wat ruimte en Leonie hoopt dat het bed van Britt nu ook in de kamer erbij past. Leonie ruimt alles netjes op zodat Britt zich welkom zou voelen in haar nieuwe huis. Ondertussen wordt Lisanne ook wakker en ze ziet dat Leonie de kamer aan het opruimen is. Leonie draagt nog steeds alleen haar nachthemd en Lisanne ziet dat Leonie een luierbroekje draagt. Lisanne stapt de slaapkamer binnen en zegt: "Wauw bizar alleen al je bed draaien en je hebt gelijk veel meer ruimte. Je bent al goed bezig Leonie!" Leonie zegt: "Ja dankjewel ik denk ik ga lekker opruimen dan voelt Britt zich hopelijk erg welkom." Lisanne zegt: "Dat is hartstikke lief Leonie! Kom je mee naar de keuken dan gaan we even lekker ontbijten."

Lisanne en Leonie zitten aan tafel te genieten van het ontbijt en Leonie vraagt: "Lisanne zal je dochter niet vreemd reageren op mijn luiers? Want ik ben bang dat sommige niet goed begrijpen waarom ik luiers gebruik." Lisanne zegt: "Ik wil Britt natuurlijk wel vertellen over dat jij luiers draagt maar ik vind dit wel redelijk lastig. Zou je er misschien bij willen zijn als ik het aan mijn dochter vertel? Want ik kan het begrijpen als Britt misschien wat vragen heeft." Leonie denkt even na en zegt: "Als jij er ook bij blijft durf ik dat wel want ik denk dat Britt dan geen vreemde opmerkingen maakt. Dankjewel Lisanne." Leonie omhelst Lisanne en na het eten kleden de dames zich om en gaan ze naar het oude huis van Lisanne.

Een groot gedeelte van de spullen in het huis zijn al ingepakt in dozen alleen sommige meubels staan nog in huis en het bed van Britt zou nog uit elkaar gehaald worden door de verhuizers. Halverwege de ochtend komt de verhuiswagen voor rijden en iedereen begint met het inladen van de verhuisdozen. Leonie helpt goed met inpakken ze vind het jammer dat ze Britt nog niet heeft gezien maar Lisanne vertelde dat Britt tot het eind van de middag bij haar vader verbleef. Leonie vond dit wel leuk want dan kon zij het bed van Britt leuk aankleden en versieren met al haar knuffeldieren. Leonie was wel een beetje jaloers op Britt hoewel Leonie de knuffels niet had gezien had ze al wel drie dozen ingeladen waar: Knuffels Britt. op stond. Aan het einde van de ochtend is de verhuiswagen ingeladen en rijden de verhuizers en Lisanne samen met Leonie naar het huis van haar vader.

Leonie hoeft van Lisanne niet veel te doen en mag zich bezighouden met de slaapplek van Britt. Als het bed opgebouwd staat in de slaapkamer haalt Leonie wat schone lakens uit de kast. Leonie was gewend om altijd een onderlegger onder het laken te leggen en vind het grappig om dit ook bij het bed van Britt te doen. Ze schudt het bed verder op. Leonie vind het beddengoed van Britt erg leuk en meisjesachtig. Veel roze en fleurige kleuren Leonie is zelfs een beetje jaloers. Als het bed is opgeschud komt het moment waar Leonie veel zin in had het uitpakken van alle knuffels. Leonie opent de dozen en haalt heel veel beren eruit ze zet deze om het hele bed neer en de laatste doos knuffelberen verdeelt ze op het bed. Leonie kijkt tevreden neer op het resultaat en roept Lisanne.

Lisanne komt even later in de kamer kijken en zegt: "Wauw wat leuk gedaan Leonie!" Leonie vraagt: "Heeft Britt nog een favoriete knuffel waar ze mee slaapt? Dan kan ik deze onder al het dekbed leggen." Lisanne zegt: "Britt heeft haar favoriete knuffel meegenomen naar haar vader. Dus die hoeven we niet op te zoeken." Leonie bergt nog wat kleding van Britt op in de kast en door al het werken in huis vliegt dag voorbij. Het is bijna het einde van de middag als de bel van het huis gaat. Lisanne opent de deur en zegt: "Kon je het makkelijk vinden Britt?" Britt zegt: "Ja hoor mama." Lisanne zegt: "Britt ik wil je graag je nieuwe slaapkamer laten zien. Ik heb er zelf niet zo veel aangedaan maar je stiefzus Leonie heeft het bed helemaal ingericht speciaal voor jou! Wil je gaan kijken? Dan kan je ook je kennismaken met Leonie."

Lisanne en Britt lopen naar de slaapkamer en kloppen op de deur Leonie zegt: "Binnen!" Leonie ziet een jonge meid een beetje verlegen de kamer inkomen gevolgd door Lisanne. Leonie loopt naar het meisje toe en zegt: "Ha jij moet Britt zijn. Mijn naam is Leonie en ik heb vanmiddag je bed ingericht. Ik ben echt super jaloers op jou ik heb niet zoveel knuffels als jou. Ligt verlegen stelt Britt haarzelf ook voor aan Leonie maar vind het nog steeds een beetje spannend. Leonie zegt grappend: "Je kan me gewoon aankijken hoor Britt ik bijt niet. Trouwens ik vroeg aan je moeder wat je favoriete knuffel was en je moeder zei dat je die mee had genomen naar je vader. Mag ik je knuffel zien?" Nog steeds verlegen haalt Britt een ijsbeer uit haar tas en zegt dit is mijn favoriete knuffelbeer hij heet: Dave." Leonie zegt: "Ow wat cool mijn favoriete knuffelbeer is ook een ijsbeer. Ik pak hem er even bij." Leonie pakt haar beer van haar bed af en zegt: "Kijk Britt dit is mijn favoriete en eigenlijk mijn enige knuffel hij heet: Polar." Britt kijkt naar de knuffel van Leonie en ze glimlacht ze zegt: "Oh hij ziet er erg lief uit. Denk je dat Polar vrienden zou willen wordt met Dave?" Leonie zegt: "Ik denk dat Polar dat heel leuk zou vinden Britt."

Lisanne zegt: "Britt ik en Leonie moeten je nog iets vertellen wat we best wel lastig vinden." Leonie gaat verder en zegt: "Ja Britt ik vind het best wel eng om te vertellen omdat ik me erg schaam. Ik ...ik heb een probleempje met mijn blaas. Hierdoor kan ik niet goed mijn plas ophouden en 's nachts voel ik het ook niet aankomen. Om natte kleren en een nat bed te voorkomen draag ik luiers… Omdat wij samen onze kamer delen zal je vast wel eens een keer zien dat ik een luier om doe. Ik en je moeder dachten als we je het van te voren vertellen snap je het misschien beter." Lisanne zegt: "Britt ik hoop dat je snapt dat dit probleempje voor Leonie heel lastig en beschamend is dus ik hoop dat je geen nare opmerkingen gaat maken over Leonie haar luiers." Britt zegt: "Nee natuurlijk niet mama ik ga toch niet iemand pesten die er niks aan kan doen? Het is al lastig genoeg als je last hebt van zo'n probleem ik ga dan niet iemand nog verder in de problemen helpen. Leonie ik vind het heel dapper dat je dit durfde te vertellen aan mij en maak je geen zorgen je gebeim is veilig bij mij ik zal het aan niemand doorvertellen." Leonie is erg opgelucht en erg verwonderd over de reactie van Britt dit was de beste reactie waarvan ze niet durfde te dromen en Leonie was zo blij en ze omhelst Britt en zegt: "Oh jij ben echt de beste Britt! Dankjewel dat je zo begripvol bent." Ook Lisanne is blij dat Britt zo.heeft gereageerd en ze zegt: "Oké meiden ik laat jullie even alleen dan kunnen jullie beter kennismaken met elkaar.

Britt en Leonie zitten samen gezellig met elkaar te praten en Britt vraagt: "Zullen we met onze knuffels gaan spelen want ik zou graag Dave willen voorstellen aan Polar." Leonie vind het wel een beetje vreemd een volwassen meid die met haar knuffels wilt spelen. Opzich was Leonie het wel gewend want ze speelde ook vaak met knuffels met Sanne maar met een meid die zich niet als baby kleed of gedraagd voelt het voor Leonie toch een beetje vreemd. Leonie vraagt daarom een beetje verbaasd: "Wil je dat echt doen?" Britt zegt: "Waarom vraag je of ik het echt wel doen. Het is toch super leuk om met knuffels te spelen?" Leonie zegt: "Ja ik vind het ook wel leuk maar zijn we daar eigenlijk al niet iets te oud voor?" Britt zegt: "Eigenlijk zijn we ook te oud om ermee te slapen maar dat doen we toch ook nog allebei? Dan kunnen we er ook gewoon leuk mee spelen toch?" Leonie zegt: "Haha goed punt ik pak Polar er even bij." De meiden spelen gezellig met hun knuffels en ze hebben het super naar hun zin.

Aan het einde van de middag horen de meiden de voordeur dichtslaan en Britt springt op van haar plaats en rent vol blijdschap richting de gang. "Leonaaaard!!!" roept Britt vol blijdschap. Vader moet lachen en zegt: "Jij ook goedemiddag Britt. Heb jij je nieuwe slaapkamer al gezien?" Britt zegt blij: "Ja echt super mooi Leonard! En Leonie heeft ook mijn bed super mooi versierd met al mijn knuffels het ziet er echt geweldig uit!" Vader zegt: "Heb je al goed kennis gemaakt met Leonie?" Britt zegt: "Je ze heeft me veel verteld ook over haar 'probleempje' echt super naar dat ze daar last van heeft. Maar ze kan er natuurlijk zelf ook niks aan doen." Vader zegt: "Komen jij en Leonie zo naar de keuken? Dan kunnen we gezellig met elkaar van het avondeten genieten want zo te ruiken heeft je moeder super lekker eten klaargemaakt." Britt zegt: "Tuurlijk Leonard ik en Leonie komen er zo aan."

Even later zit iedereen aan tafel te genieten van het eten. Vader en Lisanne zijn gezellig met elkaar in gesprek en Leonie en Britt ook. Iedereen heeft het super naar hun zin en als ze klaar zijn met eten mogen Leonie en Britt gezellig weer naar hun kamer gaan en ondertussen ruimen vader en Lisanne de tafel af.

De meiden lopen de slaapkamer in en Leonie loopt naar haar kledingkast om een schoon luierbroekje te pakken. Britt ziet de grote voorraad luiers bij Leonie in de kast liggen en voelt zich er beetje ongemakkelijk als ze ziet dat Leonie merkt dat ze al de luiers gezien heeft. Leonie verschoont haar broekje in de badkamer en loopt even later weer even terug de slaapkamer in. Leonie ziet dat Britt het redelijk ongemakkelijk vind en zegt: "Oké Britt moeten we het even over 'the elephant in the room' hebben? Ik zie dat je het een beetje ongemakkelijk vind al ik mijn kast open om een schone luier te pakken." Britt zegt: "Nee het is niet echt ongemakkelijk maar meer het zien van de luiers het is… ja...even wennen denk ik. Begrijp me niet verkeerd deze situatie kan jij natuurlijk ook niets aan doen maar ik vind het toch wel wat euhm ja… bijzonder." Leonie zegt: "Ja oké ik begrijp dat het nu nog even een beetje vreemd is voor je maar daar moet je niet al teveel bij stil staan gewoon doen alsof er niks aan de hand is en dan komt het goed. Voor mij was het ook wel even wennen toen ik weer luiers moest gaan dragen ineens lag heel mijn onderbroekenla thuis vol met luiers en luierbroekjes. In het begin is dat best vreemd maar na verloop van tijd voelt het normaal. Dus gewoon niet teveel aan denken dan valt het ook niet op" Britt vraagt: "Euhm hoe komt het eigenlijk dat je weer luiers moet dragen? Als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet…" Leonie zegt: "Toen mijn ouders gingen scheiden kreeg ik last van bedplassen. Mijn ouders begrepen dat dit door de scheidings-situatie kwam en om periode te overbruggen besloten ze dat het beter was als ik van die speciale nachtbroekjes zou gaan dragen. Mijn moeder kocht deze luierbroekjes en maakte mij duidelijk dat het geen straf was maar een oplossing om mijn bed droog te houden. De broekjes hielpen goed maar na een tijdje kreeg ik overdag ook steeds meer ongelukjes ik weet niet waarom dit gebeurt en onderzoek bij de dokter kon ook niks vinden. Omdat de ongelukjes steeds vaker voorkwamen kreeg ik de luierbroekjes die ik 's nachts gebruikte ook overdag aan. Ja en sindsdien draag ik eigenlijk 24/7 luiers. Het is lastig maar ik vind deze luierbroekjes in ieder geval fijner dan elke dag een natte broek te hebben." Britt zegt: "Oh fijn dat de luiers wel helpen. Maar het lijkt me wel lastig of niet?" Leonie zegt: "In het begin wel en zeker als je nog op school zit kunnen mensen toch doorkrijgen dat je luiers draagt. Gelukkig leken mijn broekjes niet op luiers en hebben weinig klasgenoten doorgehad dat ik een luier droeg. Een paar wisten het wel maar hun droegen ook luiers dus ik wist dat mijn geheim veilig was bij hun." Britt zegt: "Wow best wel een heftig verhaal Leonie. Maar respect dat je het durfde te vertellen. Zullen we vanavond nog iets leuks samen doen?" Leonie zegt: "Ja vind je het goed als ik dat zometeen even doe? Ik wil nog even met mijn vriendin bellen." Britt zegt: "Euhm oké is goed ik speel dan nog wel even met Dave."

Na een half uurtje bellen hangt Leonie op. "Zo Britt ik ben klaar met mij telefoongesprek wat wil je gaan doen?" Britt zegt: "Euhm zullen we samen leuk een film kijken?" Leonie zegt dat lijkt me gezellig. Tijdens het film kijken valt het Leonie op dat Britt weer met haar knuffel in haar armen zit en ze vraagt: "Britt? Ik heb even een vraagje… vanmiddag zaten we te spelen met onze knuffels maar voel jij je daar niet wat te oud voor? Ik deed natuurlijk ook gewoon mee maarja hoe ervaar jij dat?" Britt zegt: "Knuffels zijn voor mij echt mijn beste vrienden ik kan ze alles vertellen en wat je ook verteld ze zullen altijd je vrienden blijven. Als ik ergens mee zit kan ik altijd met ze praten en ze geven mij echt totale rust. Ik snap dat ik eigenlijk te oud ben om met knuffels te spelen maar de rust die het mij geeft vind ik echt heerlijk." Leonie zegt: "Oh wauw dat kan ik wel begrijpen. Ik wil je graag iets laten zien Britt. Leonie opent de lade van haar nachtkastje en haalt daar haar speen uit en laat deze aan Britt zien." Britt zegt: "Euh wat moet je daar nou mee!?" Leonie zegt: "Net als jij gebruik ik ook iets om helemaal rustig van te worden. Ik had de afgelopen tijd erg veel last van stress en ik zocht naar iets om ervan af te komen. Polar in bed hielp al heel veel maar toch miste ik nog iets. Op aanraden van mijn vriendin ging ik een speen gebruiken. Mijn eerste speen kreeg ik van haar en sindsdien kom ik steeds beter in slaap. De stress is veel minder ik heb het aan mijn vader en moeder vertelt en zij begrijpen het wel en vinden het niet erg dat ik een speen gebruik. Het is wel wat vreemd want ik ben eigenlijk veelste oud ervoor maar het geeft mij wel ultieme rust." Britt zegt: "Je hebt gelijk wat ik bij mijn knuffels voel voel jij bij je speen." Als de film is afgelopen is het negen uur en Leonie zegt: "Ik doe even mijn nachtluier om. Zullen we straks even bij onze ouders in de woonkamer gaan zitten?" Britt zegt: "Ik doe ook alvast mij pyjama alvast aan." Leonie was het gewend om haar nachtluier liggend om te doen op haar bed. Ondanks dat Britt ook in de kamer is durft Leonie haar nachtluier om te doen. Ze bedacht ook Britt zal me vaker zo zien en tja waarom niet gelijk nu. Britt ziet hoe Leonie de luier omdoet en ze wordt een beetje rood. Als Leonie haar luier om heeft zegt ze: "Zullen we naar de woonkamer gaan?" Britt vraagt: "Euhm moet je je luier niet bedekken?" Leonie zegt: "Nee ik vind deze luier erg dik en om hier nog iets overheen te dragen vind ik niet fijn. En iedereen weet toch dat ik luiers draag dus waarom zou ik ze verbergen?" Britt pakt haar beer en ook Leonie neemt Polar mee en samen lopen de meiden naar de woonkamer.

Leonie gaat naast haar vader zitten en kruipt een beetje tegen hem aan. Britt doet hetzelfde bij haar moeder en Lisanne vraagt: "Kunnen jullie het een beetje met elkaar vinden meiden?" Leonie reageert enthousiast: "Ik moet zeggen Lisanne je dochter is echt een super toffe meid! Ook hoe ze met mijn probleem omgaat is echt super ze is super begripvol en dat is echt bewonderenswaardig." Britt zegt: "Ik vind het ook super leuk met Leonie mama. We vinden dezelfde dingen leuk en hebben het super gezellig gehad vandaag." Vader zegt: "Dit is geweldig om te horen meiden! Super fijn!" De hele avond vind iedereen gezellig maar het is een gewone doordeweekse dag en morgen moeten vader en Lisanne weer aan de slag dus heel laat wordt het niet. Half elf ligt iedereen op bed en Leonie en Britt praten nog even zachtjes met elkaar. Britt zegt: "Leonie zullen we morgen weer gezellig samen wat gaan doen. Want ik zou graag een keer met jou op stap willen." Leonie antwoordt: "Ja dat lijkt me super leuk Britt!" Beide meisjes wensen elkaar welterusten en terwijl Britt met Dave knuffelt pakt Leonie haar speentje en ze begint hier zachtjes op te zuigen. Leonie is uitgeput van alles vandaag ze laat rustig een plasje lopen en voelt de luier warm worden. Leonie ervaart totale rust en niet veel later slaapt ze heerlijk zacht in.

De week bij haar vader vindt Leonie super fijn en de tijd vliegt voorbij. En Leonie vertrekt weer naar huis. Hoewel ze het super naar haar zin had bij haar vader had ze ook super veel zin in deze week want ze zou samen met Sanne gaan klussen in hun nieuwe woning.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 24

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 24.
Het is vroeg in de ochtend en Sanne zit in de auto en rijdt richting het huis van Leonie. Vandaag gaat ze samen met Leonie en Destiny in het huis klussen. Lisa zal 's middags ook langskomen als haar schooldag erop zit.
Sanne stapt uit bij het huis van Leonie en belt aan. Leonie opent de deur en ze zegt: "Ik ben bijna klaar met ontbijten kom nog even binnen." Leonie eet nog even snel een boterham en vraagt: "Moet ik nog iets van een luiertas meenemen voor vandaag?" Sanne zegt: "Maak je maar geen zorgen ik heb een luiertas en een vol pak luiers achterin de auto staan. We kunnen ons dus ook gewoon verschonen in ons nieuwe huis." Snel heeft Leonie haar ontbijt op en de meiden stappen in de auto en rijden naar hun nieuwe woning.

Het is acht uur als de meiden hun auto parkeren voor het huis. Het is nog redelijk rustig op straat maar bij verschillende huizen vertrekken al mensen richting hun werk zo ook de buurjongen die de meiden laatst hadden ontmoet: Robin. Robin zegt: "Hey meiden goedemorgen, gaan jullie vandaag lekker klussen?" Leonie antwoordt enthousiast: "Ja vandaag gaan we al het behang van de muren afhalen. En sommige muren gaan we al over verven." Robin zegt: "Willen jullie nog wel een keer langskomen? Het aanbod staat nog steeds." Sanne zegt: "We willen zeker een keer langskomen… misschien aanstaande vrijdag net voor het weekend?" Robin zegt: "Top dan zie ik jullie vrijdag jullie zijn welkom vanaf acht uur. Ik ga aan het werk. Laters!"
Als Robin wegrijdt pakt Sanne het pak luiers achter uit de auto en ondertussen opent Leonie de voordeur en de meiden kunnen naar binnen.

Als de meiden kunnen ze niet gelijk aan het werk omdat Destiny schrappers en dat doet dingen mee zou nemen. En de meiden drinken even een kopje thee en Leonie praat Sanne bij over afgelopen week. Sanne vraagt: "Hoe zit dat nou met Britt is zij into ABDL of niet?" Leonie zegt: "Ik weet het niet zeker ze keek altijd wel een beetje beschaamd als ik een schone luier uit de kast pakte. Maar ik vond het wel fijn dat zij en haar moeder niet vreemd reageerden op mijn luiers. En ik kon ook gewoon 's avonds in alleen een luier en slaapshirt rondlopen door huis en daar kreeg ik ook geen vreemde opmerkingen over. En ik vind het fijn dat Britt ook niet heel vreemd reageerde toen ik vertelde dat ik een speen gebuik 's nachts. Misschien kwam dit ook toen ik vertelde dat het me rust gaf en dat herkende zij bij haar knuffelberen." Sanne zegt: "Wel gaaf dat je zo goed kon opschieten met Britt. Maar inderdaad ik kan uit je verhaal niet echt opmaken of ze iets met ABDL heeft." Rond half negen gaat de deurbel.

Leonie opent de deur en zegt: "Goedemorgen Destiny kom binnen. Zin om aan de slag te gaan?" Destiny zegt: "Ja ik wil mezelf wel weer even creatief laten gaan. En gelukkig even een idee van mezelf uitwerken in plaats van het idee van iemand anders." Sanne loopt naar Destiny toe omhelst haar en zegt: "Hey Destiny wat fijn dat je kon komen. Hoe gaat het met mijn grote kleine zus?" Destiny zegt: "Die kleine meid had er vanochtend wel weer een rommeltje van gemaakt. Maarja we hadden een heel bewogen weekend achter de rug dan heeft Lisa wel vaker zulke ongelukjes. Ik heb haar gewassen aangekleed en terwijl Lisa even ging ontbijten verschoonde ik mezelf. En even later heb ik Lisa afgezet bij school en vanmiddag haal ik haar weer op en dan komt zij ook even helpen hier in huis." Maar nu heb ik eigenlijk niet echt goed ontbeten...maar ik ga zometeen wel nog even wat eten halen." Destiny had de taak gekregen om de woonkamer aan een kant over te verven en terwijl Destiny begint te verven verwijderen Sanne en Leonie aan de andere kant van de kamer het behang.

Het behang komt goed in grote stroken van de muur af en op een paar resten naar zijn de muren binnen de kortste keren mooi kaal gemaakt. Als de woonkamer kaal is gaan de meiden verder in de grote slaapkamer dit is eigenlijk de kamer die ze af willen hebben samen met de woonkamer want dan kunnen de meiden al in het huis gaan wonen terwijl ze ondertussen dan nog klussen in de andere twee kamers. Het is 10u en Destiny besluit even pauze te houden en gaat even het huis uit om eten te halen. Sanne en Leonie nemen ook een korte pauze en gaan even lekker met elkaar wat drinken tijdens het drinken pakt Sanne haar iPad en laat een foto zien van haar babykamer in het ouderlijk huis. Ze zegt: "Ik heb maar een paar dingen weggehaald en zelf met de commode nog volledig ingericht lijkt het al veel meer op een normale slaapkamer. En je moet zeggen een commode is toch niet vreemd voor iemand die 24/7 moet dragen? Of wel… ik weet eigenlijk niet hoe dat anders gaat ik ben niet anders gewend." Leonie zegt: "Wauw Sanne je ziet echt bijna niks meer van de box en ook je speelhoek is goed verborgen. Maar liggen er niet teveel knuffels in de kamer?" Sanne lacht en zegt: "Hoezo teveel? Als we hier gaan wonen verhuizen ze allemaal mee hoor. Haha!" Leonie zegt: "Ach ja ik vind het eigenlijk ook wel fijn zoveel knuffels in huis dan kan Polar met al zijn vriendjes spelen als ik niet thuis ben." Even later komt Destiny het huis weer binnen en ze zegt: "Meiden… verassing en Destiny laat een zak van de McDonalds zien ik het lekkere McMuffins meegenomen voor ons. Ik heb bijna alle soorten Sausage,Bacon en BLT&Egg. Ik vind dit echt lekker als ontbijt." Ook Sanne vind dit lekker en pakt een muffin. Leonie heeft het nog nooit op maar als ze de geur ruikt krijgt ze gelijk trek en eet ook een muffin.

Als de meiden het eten op hebben gaan ze weer aan de slag. Sanne vind het echt een hele leuke dag en als ook de slaapkamer kaal spelen Sanne en Leonie even met elkaar Sanne had haar favoriete knuffelbeer meegenomen en Leonie speelt een beetje met haar. Sanne heeft alleen nog maar haar rompertje aan en Leonie vind het er super schattig uitzien. Ondertussen is Destiny ook klaar met het schilderen van de woonkamer en ze gaat in de slaapkamer kijken hoever Leonie en Sanne zijn. Als Destiny de slaapkamer binnenloopt ziet ze dat Sanne bij Leonie op schoot zit terwijl Leonie haar zachtjes wiegt. Destiny zegt: "Vind jouw kleine meid het ook zo fijn om gewiegd te worden? Lisa vind het fijn om na een lange dag werk bij mij te zitten en voelt zich helemaal ontspannen als ik haar zachtjes wieg. Ik moet zeggen op zo'n moment voel ik me speciaal verbonden met Lisa." Leonie zegt: "Ja ik vind het ook heerlijk lekker een beetje intiem knuffel met mijn kleine meid. Ik vind het echt geweldig!"

Destiny ziet de romper van Sanne en zegt: "Wauw wat een mooie romper heb je aan Sanne! Hoe kom je daaraan?" Sanne zegt: "Een tijdje geleden heb ik een ochtend bij Nikki geweest. Leonie moest werken en Nikki woont naast Leonie en ze stelde voor dat ik die ochtend bij haar kwam en om mij bezig te houden besloten we om een onesie te maken. Het was echt een geweldige dag want 's middags kwam Nikki bij Leonie thuis en konden we heel de middag lekker klein zijn. Het was echt heel leuk!" Destiny zegt: "Dat klinkt heel goed maar ik moet zeggen Nikki levert wel echt goede kwaliteit onesies en rompers ze zijn echt super comfortabel. Om eerlijk te zijn ik draag vandaag ook een romper van Nikki en Lisa heb ik vanochtend ook een rompertje van Nikki aangetrokken. En afgelopen nacht hebben we geslapen in de onesies die Nikki ook maakt. Ik vind die onesies ook super fijn zitten ook met voetjes eraan echt super comfy! En ik voel me dan ook weer een beetje klein echt heerlijk. Dan pak ik meestal mijn speen van het nachtkastje en sabbel ik daar een beetje op dan voel ik echt alles verdwijnen om me heen en val ik heerlijk in slaap."

De middag is lekker rustig Destiny en Leonie spelen een met Sanne en rond drie uur gaat Destiny de deur uit om Lisa op te halen van school. Als Destiny weg is zegt Sanne: "Mama? Mag ik even bij u aan de borst?" Leonie glimlacht en zegt: "Wil mijn kleine meisje weer even wat van mama's melk?" Sanne begint een beetje te giechelen en ondertussen maakt Leonie haar blouse open. Sanne kruipt wat dichter tegen Leonie aan en als Leonie haar borst heeft ontbloot begint Sanne hier zachtjes op te zuigen. Leonie vind het fijn om te zien dat Sanne geniet. Ook vind Leonie het niet meer vreemd om Sanne aan de borst te hebben want als ze samen bij elkaar logeren mag Sanne elke ochtend en avond ook even aan de borst liggen bij Leonie. Als Sanne helemaal tot rust is gekomen kleed Leonie haar weer aan en vraagt aan Sanne: "Denk je dat Destiny weet dat ik jouw borstvoeding geef? Lisa heeft het natuurlijk een keer gezien dat ik jou aan de borst had liggen. Denk je dat ze dat ook aan Destiny heeft verteld?" Sanne zegt: "Ik zou het eigenlijk niet weten maar ik denk dat als Destiny het weet dat zij hetzelfde zou reageren als Lisa. Destiny doet daar ook niet zo moeilijk over. En Destiny weet ook dat ik jou mama noem en dat vind ze ook niet vreemd.

Even later komt Destiny terug samen met Lisa. Lisa omhelst haar kleine zusje en ze geeft Leonie ook een knuffel. Lisa is enthousiast om te helpen en ze vraagt: "Oké meiden is er nog wel wat te doen want ik zag dat de woonkamer al kaal was maar deze slaapkamer is ook al kaal." Sanne zegt: "We hebben nog een kamer waar we wat behang weg kunnen halen en ik denk dat dat wel een mooi klusje is voor jou grote zus. Want die kamer wordt onze babykamer!" Lisa zegt: "Oh cool ik ga gelijk beginnen!" Lisa pakt een schrappers en rent naar de kamer Sanne besluit Lisa te helpen en ondertussen halen Leonie en Destiny de laatste paar resten weg bij de slaapkamer.

Lisa vind het leuk dat ze samen met haar kleine zusje aan het werk is en ze kijkt glimlachend naar haar. Lisa zegt: "Is dat je nieuwe rompertje Sanne?" Sanne zegt: "Ja hij is mooi hè? Ik was echt blij dat ik deze samen met Nikki kon maken. Destiny zei dat jij vandaag ook een romper aan had die Nikki heeft gemaakt mag ik die zien?" Lisa zegt: "Ja tuurlijk!" Lisa kleed haarzelf uit en ondertussen zegt ze: "Ik vind de rompers en onesies die Nikki maakt echt super fijn zitten dit is echt mijn favoriete babykleding." Sanne bekijkt de romper van Lisa en vind hem er erg stoer uitzien. Hij is van donkere stof maar wel met veel kleurige accenten. Sanne zegt: "Oh wauw die is wel erg stoer!" Lisa zegt: "Ja ik heb deze gekregen van Nikki want Destiny had wat ontwerpwerk voor Nikki gedaan en als tegenprestatie kregen ik en Destiny allebei een rompertje en een onesie en echt allebei een one-off dus echt super speciaal!" Sanne is best jaloers maar vind het aan de andere kant ook super leuk voor haar zus.

Lisa en Sanne zijn nog steeds aan het werk. Lisa voelde zich klein en had in haar luier gepoept. Sanne had het door maar besloot er niks over te zeggen want ze zag dat Lisa erg genoot. Leonie en Destiny hebben de laatste lijmresten in de slaapkamer weggehaald en komen even bij de meiden kijken. Meteen als Destiny en Leonie de kamer inlopen ruiken ze de poepgeur. Leonie loopt naar Sanne toe en zegt: "Zullen we je even uit die poepluier halen kleine meid?" Sanne zegt: "Ik heb geen grote bah gedaan mama maar Lisa wel!" Destiny hoort dit en loopt naar Lisa toe en vraagt: "Is dit waar Lisa heb jij een grote bah gedaan in je luier?" Een beetje beschaamd buigt Lisa haar hoofd en met een zacht stemmetje zegt ze: "Sorry Destiny… ik was zo lekker aan het werken ik wilde niet stoppen." Destiny neemt Lisa aan de hand mee en zegt: "Kom maar even mee naar de badkamer dan kan ik je gelijk wassen kleine baby-meid." Lisa wordt een beetje rood als Destiny haar een baby noemt maar ook vind ze dit eigenlijk erg fijn.

Lisa is snel gewassen en als ze een schone luier om heeft mag ze weer verder gaan werken in de kamer. Aan het einde van de dag zijn alle muren klaargemaakt om opnieuw behangen te worden en om te bedanken voor de hulp besteld Leonie lekkere pizza voor iedereen. Lisa vraagt: "Wanneer denken jullie dat jullie hier echt gaan wonen?" Sanne kijkt Leonie vragend aan en Leonie zegt: "Eerst moeten we alles afmaken in huis nieuw behang en hier en daar een andere vloer erin maar we hopen toch over maximaal twee of drie maanden over te gaan. Want dan denk ik wel dat we alles hebben wat we nodig hebben om te kunnen leven hier en ondertussen komt alle luxe dan vanzelf wel daarna." Lisa zegt: "Ik ben best benieuwd naar hoe alles eruit gaat zien. Wel hartstikke leuk dat jullie nu lekker een plek voor jullie zelf hebben. Het is jullie van harte gegund!" Als de Pizza's opgegeten zijn is het bijna acht uur en Destiny zegt: "Nou meiden ik vond het super gezellig om vandaag te helpen maar ik en Lisa gaan naar huis want het is al bijna bedtijd voor Lisa. En ik denk dat ze ook nog wel wat nakijkwerk heeft om te maken. Dus wij gaan ervan door. Zeg maar dag tegen je zus Liz." Lisa zegt: "Doei Leonie en Sanne bedankt voor de leuke middag tot snel!" De meiden zwaaien elkaar uit en niet veel later verlaten ook Leonie en Sanne het huis.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5706
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan