Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 7

Please Like and comment!!!

Hoofdstuk 7.
Leonie komt uit bed en als elke ochtend loopt ze gelijk naar de badkamer waar ze zich wast. Haar natte luierbroekje verdwijnt in de luieremmer en als Leonie haarzelf heeft gewassen loopt ze terug naar haar slaapkamer om aan te kleden. Leonie opent haar kast en pakt een schoon luierbroekje uit de kast. Leonie twijfelde tussen een Maxi broekje en een Protective Underwear broekje en omdat ze nog maar één Maxi broekje had besloot ze vandaag gewoon een Protective Underwear broekje te dragen. Leonie had gisteren haar weekendtas al ingepakt want dit weekend ging ze logeren bij Lisa en Destiny.

Leonie is lekker aan het werk en als het even rustig is belt ze alvast Destiny op. Destiny neemt de telefoon op: "Goedemorgen…" Leonie zegt lachend: "Morgen het is al bijna middag hoor!" Destiny zegt: "Oh Shit hoe laat is het dan!?" Leonie lacht en zegt: "Rustig maar ik maakte een grapje. Over een half uurtje ben ik klaar met werken kan ik dan gelijk jullie kant op komen?" Destiny antwoord: "Ja dat is goed misschien dat ik en Lisa nog aan het ontbijten zijn maar als je er al wel bent is wel gezellig. Tot zo!" Ook Leonie groet Destiny en hangt de telefoon op. Een half uurtje later groet Leonie haar collega's en ze gaat onderweg naar het huis van Lisa en Destiny.

Het huis van Lisa en Destiny ligt in een rustige buurt buiten het centrum en is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Leonie zit in de bus en ondertussen appt ze met Sanne. Kom je nog langs bij je zus dit weekend Sanne? vraagt Leonie. Sanne antwoord: Ik ben wel van plan om langs te komen maar denk wel pas dat dat pas vanavond wordt want ik moet vanmiddag nog even boodschappen doen. Leonie appt terug: Oké misschien tot vanavond dan! xxx.De bus reis duurt niet lang en al snel stopt de bus bij de halte waar Leonie moet uitstappen.

Leonie stapt uit en loopt door de straat naar het huis van Lisa en Destiny en ze belt hier aan. Destiny opent de deur en zegt: "Hey Leonie, goedemorgen kom binnen ik en Lisa zijn nog aan het ontbijten maar kom gezellig bij ons aan tafel zitten." Destiny en Leonie lopen de keuken in waar Lisa al aan tafel zit. "Hey Liz goedemorgen heb je zin in vandaag?" vraagt Leonie. Lisa zegt: "Ik heb er echt super veel zin in Leonie!" Destiny pakt ondertussen een slab en een potje Olvarit. Ze doet Lisa de slab om en begint haar het potje te voeren. Leonie ziet hoe Lisa als een kleine meid wordt behandeld en ze vraagt: "Krijgt Lisa altijd babyvoeding Destiny?" Destiny antwoordt: "Lisa krijgt elke ochtend en avond een potje Olvarit. Maar dit wel naast het normale eten het is niet dat Lisa alleen maar potjes babyvoeding te eten krijgt." Destiny geeft Lisa de laatste hapjes uit het potje en vraagt ondertussen: "Leonie zou jij Lisa haar fles uit de magnetron willen halen en de speen erop draaien?" Leonie pakt de fles en draait de speen erop en geeft deze aan Destiny. Destiny schud even met de fles en laat een druppel melk uit de fles op haar pols vallen om te voelen of de melk niet te warm is voor Lisa Dit is niet het geval en Lisa mag zelf haar fles vasthouden en leegdrinken. Leonie vind het echt leuk om te zien hoe Lisa echt als een baby behandeld wordt en ze krijgt steeds meer zin in het weekend. Het ontbijt is snel afgelopen en de meiden lopen de trap op naar de babykamer.

Als de meiden de babykamer inlopen vraagt Destiny aan Leonie: "Euhm Leonie wil je een baby-outfit van ons aan of heb je jouw eigen babykleding meegenomen?" Leonie zegt Ik heb mijn eigen outfit meegenomen maar ik heb alleen geen echte luiers zou ik die van jullie mogen gebruiken?" Destiny zegt: "Kom maar even bij de commode kijken dan mag jij zelf uitkiezen welke luier je om wilt." Destiny pakt twee luiers van het plankje boven de commode en zegt: "Tegenwoordig hebben wij hier thuis ook echte AB-luiers liggen zodat Lisa zich altijd lekker klein kan voelen...en ik ook by the way. Kijk we hebben 2 soorten de ABU Super Dry Kids en de ABU Space luier. Wil je een van deze luiers om of wil je liever een Tena Slip om want deze hebben we natuurlijk ook gewoon." Leonie bekijkt de luiers aandachtig en zegt: "Ik vind die blauwe luier er wel leuk uitzien. Blauw is ook mij favoriete kleur, zou ik die om mogen?" Destiny pakt de Space luier aan en zegt: "Oké kleine meid ga maar liggen dan doe ik je deze luier om." Leonie trekt haar kleren uit tot ze alleen nog maar haar luierbroekje draagt en ze gaat op de commode liggen. Als Leonie ligt controleert Destiny Leonie's luierbroekje en zegt: "Het is maar goed dat we je verschonen Leonie want je broekje is wel erg nat geworden." Terwijl Destiny Leonie verschoond praten ze gezellig met elkaar. Destiny vraagt: "Draag je nu 24/7 deze luierbroekjes of draag je ook nog wel eens andere luiers of onderbroekjes?" Leonie antwoord: "Ik draag eigenlijk alleen deze luierbroekjes of die broekjes van Always maar deze vind ik wel fijner zitten. Ik zou eigenlijk weer heel graag Tena Slips willen dragen maar mijn moeder wil dat echt niet meer hebben. Daarom ben ik zo blij dat ik bij jullie langs mocht komen dit weekend want dan kan ik weer eens lekkere dikke luiers met plakstrips dragen." Destiny vraagt: "Mag ik vragen waarom je moeder niet meer wilt dat je Slips draagt?" Leonie antwoord: "Mijn moeder kocht deze luiers voor de nacht maar ik begon ze ook steeds vaker overdag te dragen. Mijn moeder had dit ontdekt en zei dat de Slips alleen voor de nacht bedoeld waren. Maar ik bleef ze toch stiekem overdag dragen. Ik werd helaas nog een keer betrapt op het overdag dragen en sindsdien mag ik alleen nog maar de Protective Underwear broekjes dragen." Destiny zegt: "Misschien moet je eens aan je moeder vragen of je wat dikkere Pants mag dragen want Tena heeft natuurlijk ook Super en Maxi Pants. En dan krijg je misschien toch het fijne gevoel van een dikke luier." Leonie zegt: "Ik heb deze ook een keer gekregen maar omdat deze broekjes veel duurder zijn wil mijn moeder deze liever niet voor mij kopen. Ik heb er vannacht zelfs een gedragen want ik wilde me even klein voelen vanwege de chaos op mijn werk. En ik ben blij dat ik bij jullie langs mocht komen dit weekend." Destiny zegt: "Wij hebben ook Maxi broekjes hier thuis maar eigenlijk gebruiken wij ze nooit. Zou jij ze misschien willen hebben? Als wij ze toch niet gebruiken is het wel een beetje zonde." Leonie vraagt blij: "Echt waar!?" Destiny zegt: "Tuurlijk kleine Lisa is nog niet oud genoeg voor zulke broekjes en ik draag ook liever luiers met plakstrips en als we jou er blij mee kunnen maken mag jij ze meenemen." Destiny plakt de laatste plakker van Leonie's luier dicht en zegt: "Kom maar van de commode af en kijk maar eens hoe die luier zit." Leonie stapt van de commode af en zegt: "Wauw deze luier zit erg fijn hij is ook lekker dik bedankt voor het verschonen Destiny." Destiny zegt: "Graag gedaan hoor lieve meid. Wil je ook nog geholpen met aankleden?" Leonie zegt: "Nee dankjewel dat gaat mijzelf wel lukken."

Ondertussen is Lisa uit de badkamer gekomen want ze moest even haar tandenpoetsen. Ze zegt speels: "Kom op Leonie snel aankleden dan kunnen we gezellig samen spelen!" Leonie pakt haar kleren uit de tas en ondertussen kijkt Lisa naar Leonie haar luier. "Die luier staat je erg goed Leonie! Vind je hem lekker zitten?" vraagt Lisa. Leonie antwoordt: "Hij zit erg lekker! Wat voor luier heb jij eigenlijk om vandaag Liz?" Lisa maakt de drukknoopjes van haar rompertje los en laat Leonie zien dat zij ook een ABU Space luier draagt. Leonie zegt: "Haha dat is grappig Lisa dan zijn we net zusjes als we allebei dezelfde luier om hebben." Leonie pakt haar kleren uit haar tas en Lisa vraagt: "Heb jij je eigen baby-outfit meegenomen?" Leonie antwoordt: "Het is niet echt een echte baby-outfit maar het is gewoon een wit rompertje en een T-shirt van Owl City." Lisa vraagt: "Echt waar Owl City!?" Leonie vraagt: "Oh je weet wat het is?" Lisa lacht en zegt: "Natuurlijk weet ik wat het is. Owl City is mijn favoriete band!" Leonie moet lachen en zegt: "Haha we zijn echt zusjes want Owl City is ook mijn favoriete band!" Lisa zegt: "Zullen we samen muziek van Owl City luisteren als we aan het spelen zijn?" Leonie zegt: "Ja dat lijkt me heel leuk!" Ondertussen is Leonie aangekleed en Lisa pakt haar laptop en zet een playlist aan waar ze alle nummers van Owl City in heeft gezet.

Terwijl de muziek zachtjes begint te spelen zegt Lisa: "Ik vind het echt super dat je weer eens langs komt Leonie het is echt lang geleden dat we samen gezellig klein konden zijn." Leonie antwoordt: "Ja ik ben ook blij dat ik langs mocht komen. De laatste keer dat ik hier was leerde ik mijn 'little side' echt kennen ik dacht dat ik alleen DL was maar sinds dat weekend vind ik het ook super fijn om mij als baby te gedragen." Destiny is ondertussen ook aangekleed en zegt: "Liz kan ik jou hier samen met Leonie alleen laten want ik wil graag nog wat werk afmaken." Lisa zegt:"Ja dat is goed hoor Destiny werkze." En nadat Lisa Destiny omhelst heeft verlaat Destiny de babykamer.

Lisa en Leonie hebben allebei een knuffel gepakt en ze spelen hier fijn mee. Leonie vraagt: "Wat gaan we allemaal doen vandaag?" Lisa zegt lachend: "Dat mag je helemaal zelf bepalen...dat is het fijne van klein zijn we kunnen eigenlijk doen wat we zelf willen. Ik zelf speel heel graag met de Lego maar we kunnen ook lekker kleuren maar we kunnen ook gewoon luieren voor de TV of misschien nog beter actief zijn voor de TV en op de Wii te spelen. Dan kunnen we eerst Wii Sports spelen en daarna misschien Guitar Hero?" Leonie is een beetje verbaasd wat voor ideeën Lisa allemaal aandraagt en ze zegt: "Wauw Liz je maakt het mij wel lastig. Zoveel keus. Euhm… ik wil wel graag een spelletje spelen op de Wii." Lisa zegt: "Het is lang geleden dat ik een spelletje heb gespeeld op de Wii ik gebruik hem tegenwoordig vooral voor Netflix misschien is dat ook nog wel leuk om dit weekend nog iets leuks te kijken." Lisa start de Wii op en de meiden gaan lekker bewegen met Wii Sports.

De meiden vinden het super fijn dat ze met elkaar kunnen spelen en ze genieten met volle teugen van hun spel. Destiny komt even later binnen en zegt: "Zo gezond bezig meiden. Willen jullie even een pauze nemen want ik heb een lekker flesje appelsap en een lekkere koek voor jullie meegenomen." Lisa en Leonie maken hun potje tennis af en ze gaan bij Destiny zitten. Destiny vraagt: "Hebben jullie het naar jullie zin?" Lisa zegt:" Ik vind het echt super gezellig om samen met Leonie te spelen Destiny!" Ook Leonie zegt dat zij het fijn vindt om weer eens klein te kunnen zijn. Destiny vraagt: "Wij hebben natuurlijk de babykamer waar we klein kunnen zijn maar hoe doe jij dat eigenlijk Leonie?" Leonie antwoordt: "Ik kom niet veel verder dan kinderseries kijken met een luierbroekje om maar ik heb nog weinig speelgoed op mijn kamer staan en mijn knuffels zijn ook jaren geleden opgeborgen. Ik heb nog wel een speentje waar ik soms op zuig wat ik wel erg fijn vindt ik had het speentje van Sanne gekregen. Ik heb hem op mijn kamer verstopt maar eigenlijk wil ik een keer er mee slapen. Ik durf dit eigenlijk niet omdat ik elke ochtend nog wakker wordt gemaakt door mijn moeder en als zij dan de speen ziet wordt ze denk ik erg boos." Destiny vraagt: "Heb jij je speen meegenomen Leonie?" Leonie antwoord: "Nee ik ben hem vergeten… echt dom van me." Destiny zegt: "Weet je wat Leonie. Ik moet zometeen nog even boodschappen doen als jullie allebei mee gaan mag jij een mooie speen uitzoeken bij de supermarkt. Lijkt dit je leuk?" Leonie zegt blij verbaasd: "Echt waar? Dat lijkt me echt geweldig! Dankjewel Destiny!" De meiden drinken hun flesje leeg en Destiny valt het op dat Lisa steeds anders gaat zitten. Destiny vraagt aan Lisa: "Kom een hier Lisa…" Leonie ziet hoe Destiny Lisa haar luier controleert. Als Destiny het beenelastiek van Lisa's luier weg trekt zegt Destiny: "Verdorie Lisa je hebt in je luier gepoept… nou ga maar op de commode liggen dan krijg je een schone luier om." Terwijl Destiny Lisa verschoont komt Leonie kijken bij de commode. Destiny vraagt: "Wil je me helpen om Lisa te verschonen Leonie." Destiny maakt Lisa's luier los en Leonie ziet de vieze inhoud en ze zegt: "Euhm liever niet. Als Lisa alleen geplast heeft wil ik wel helpen maar poepluiers vind ik erg vies." Destiny zegt: "Hoor je dat Lisa? Leonie zegt dat ze poepluiers erg vies vind en toch doe jij het in je broek in bijzijn van je vriendinnetje…bah." Snel is Lisa verschoont en ze mag weer van de commode afkomen. Destiny vraagt: "Leonie ik wil jouw luier ook even controleren." Destiny voelt aan Leonie's luier en constateert dat de deze nat is. "Je bent alleen een beetje nat Leonie maar je kan je luier nog wel even omhouden. Ga maar weer lekker verder spelen met Lisa." Samen gaan Lisa en Leonie verder spelen en Destiny verlaat weer de kamer.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 8!

Enjoy

Please Like and comment!!!

Hoofdstuk 8.
Lisa en Leonie spelen gezellig samen verder en Leonie vraagt: "Poep jij vaak in je luier Lisa? Ik wist niet dat jij ook in je luier poepte. Vind je dat trouwens niet vies?" Lisa zegt: "Euhm... ja ik poep heel af en toe in mijn luier. Misschien is het wel een beetje vies maar ik voel me dan wel weer heel erg klein. Ik dacht de eerste keer dat ik het ging doen dat ik het ook erg vies zou vinden maar eigenlijk voelde het wel erg fijn. Ik speelde die dag met Sanne en zij haalde me over om ook in mijn luier te poepen. Sinds ik samenwoon met Destiny poep ik wel minder in mijn luiers want Destiny is altijd super lief tegen mij en om haar dan op te schepen met een vieze poepluier vind ik niet eerlijk. Maar heel af en toe poep ik toch in mijn luier omdat ik me dan weer helemaal klein kan voelen en Destiny vind het ook niet erg als ik het af en toe doe." Leonie zegt: "Ik heb echt nog nooit in mijn luier gepoept. Het lijkt me echt vies." Lisa zegt: "Wil je het ook niet eens proberen? Ik dacht ook dat het vies was maar het kan ook erg fijn voelen." Leonie zegt: "Ja...om eerlijk te zijn… euhm… Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het voelt een poepluier om te hebben alleen…" Lisa onderbreekt haar en zegt: "Je bent bang voor de reactie van Destiny als ze doorheeft dat je een poepluier hebt. Of niet?" Leonie knikt en zegt: "Ja dat klopt." Lisa zegt: "Maak je maar geen zorgen Destiny vind dat niet erg. Net zoals als bij mij zal ze wel een opmerking maken over een poepluier maar boos wordt ze eigenlijk nooit." Leonie zegt: "Ik zal er over nadenken maar ik weet niet zeker of ik mijn luier ga poepen." De meiden spelen nog even verder en niet veel later komt Destiny de babykamer inlopen.

"Meiden het is tijd voor jullie om een dutje te gaan doen. Gaan jullie in bed liggen?" zegt Destiny. Lisa pakt haar favoriete knuffel Aapje en rent naar het bed en duikt gelijk onder de dekens. Destiny vraagt: "Wil jij ook naar bed Leonie? Ik kan het ook begrijpen als je misschien liever niet gaat slapen." Leonie zegt: "Nee ik kan eigenlijk wel een dutje gebruiken en by the way slapen is ook een van mijn favoriete hobby's haha!" Beide meiden moeten lachen en Destiny stopt Lisa en Leonie nog lekker toe. Ze krijgen allebei een lekker flesje peutermelk en drinken dit op terwijl Destiny een verhaaltje voorleest uit het Jip en Janneke boek. Leonie vind de melk niet zo heel erg lekker maar omdat ze een beetje bang is voor de reactie van Destiny als ze haar melk niet opdrinkt besluit ze toch heel de fles op te drinken. Als het verhaaltje uit is geeft Destiny beide meisjes een kus en ze zet de babyfoon en het nachtlampje aan en verlaat daarna de kamer. Lisa slaapt snel maar Leonie kan de slaap niet echt pakken en ze denkt na over wat ze vandaag allemaal al had meegemaakt. Ze bedenkt zich ineens waar ze het vanmiddag met Lisa over had...zou ze het durven om in haar luier te poepen? Leonie is toch erg nieuwsgierig en zachtjes begint ze te drukken en langzaam voelt ze een zachte brei zich verspreiden achterin haar luier. Ze ontwaakt uit haar dagdroom en voelt de lading achterin haar luier die platgedrukt wordt. Ze denkt bij zichzelf: Wat ben ik aan het doen!? Ze voelt zich erg vies en wil zo snel mogelijk van haar vieze poepluier verlost zijn ze durft Lisa niet wakker te maken maar ze durft ook niet uit het bed te gaan. Leonie heeft het gevoel dat ze geen kant op kan de vieze geur van haar poepluier stijgt op van onder de dekens en Leonie begint zachtjes te huilen.

Even later komt Destiny de babykamer binnen lopen omdat ze wat gesnik hoorde via de babyfoon. Ze loopt naar het babybed waar Leonie zit te huilen en ze ruikt ook de poepgeur. Destiny zegt: "Ooh lieverd toch heb je een ongelukje gehad in je Pampertje? Kom maar snel mee naar de commode." Lisa was ondertussen ook wakker geworden en ze voelde zich erg schuldig toen ze zag dat Leonie moest huilen vanwege haar vieze poepluier. Ze ging ook uit bed en gaat bij de commode staan en ze zei: "Laat mij haar maar wassen Destiny." Destiny vraagt: "Waarom wil jij Leonie verschonen Liz?" Lisa zegt: "Ik heb Leonie overgehaald om in haar luier te poepen en nu ik zie dat ze het helemaal niet fijn vind voel ik me erg schuldig." Destiny zegt boos: "Wat heb jij gedaan!? Lisa stoute meid! Je mag je vriendinnetje geen dingen laten doen die ze niet willen! Wat dacht je we…." Leonie onderbreekt Destiny en zegt: "Het was niet alleen Lisa's idee Destiny. Ik wilde zelf ook eens meemaken hoe het voelde om een poepluier te hebben maar dit was één keer maar NOOIT meer. Ik vind een poepluier echt verschrikkelijk." Destiny zegt: "Oké… Lisa verschoont jij Leonie maar. Ik wil wel dat jij zometeen ook je excuses aanbiedt aan Leonie." Lisa zegt: "Dat is goed Destiny…
Het spijt me heel erg Leonie." Lisa ontdoet Leonie snel van haar vieze luier en ze maakt haar schoon met babydoekjes. En als ze alle poepresten weg heeft gehaald wast ze Leonie nog met warm water en lekkere Zwitsal zeep die ze in de wasbak naast de commode heeft laten lopen. Leonie voelt zich heerlijk nu ze de lekkere geur van de Zwitsal ruikt. Leonie zegt: "Ooh wauw dit vind ik dan weer helemaal een geweldig gevoel. Fijn om gewassen te worden en helemaal weer lekker te ruiken." Destiny die nog steeds bij de commode staat zegt: "Ik denk dat Lisa daarom ook nog in haar luier poept want elke keer als ik haar was zie ik haar genieten." Snel is Leonie gewassen en Lisa vraagt aan Destiny: "Welke luier moet Leonie om?" Destiny zegt: "Doe haar maar een Tena Slip Maxi om want deze krijg jij zometeen ook om voordat we boodschappen gaan doen kleine meid." Snel heeft Lisa Leonie een schone luier omgedaan en ze laat haar van de commode komen. Als Leonie naast de commode staat omhelst ze Lisa en ze zegt: "Bedankt dat je me wilde verschonen Liz." Lisa zegt: "Nogmaals sorry ik hoop dat ik het goed heb kunnen maken met de verschoning." Destiny zegt: "Oké meiden ga maar weer even terug naar bed dan gaan we zometeen boodschappen doen. Beide lopen terug naar het bed en niet veel later slapen beide meisjes vredig in hun bedje.

Het is ondertussen 13:30 en Destiny komt de babykamer inlopen en ze zegt: "Meiden wakker worden we gaan boodschappen doen!" De meiden komen rustig uit bed en ondertussen verschoond Destiny haar eigen luier. Als Destiny van de commode afkomt kan Lisa gelijk gaan liggen op het verschoonkussen. Snel is Lisa ook verschoond en niet veel later zijn de beide meisjes ook aangekleed. En Destiny zegt: "Oké meiden jullie kunnen mij mooi helpen met het maken van een boodschappenlijstje." Als ze even later allemaal aan de keukentafel zit schrijft Destiny allemaal boodschappen op het lijstje. Ze zegt: "Oké nog talkpoeder en billendoekjes en nog een speen voor Leonie. Euhm… willen jullie nog iets bijzonders eten vandaag meiden?" Lisa. Zegt blij: "Ik wil frietjes eten Destiny!" Destiny zegt: "Vind jij dat ook lekker Leonie?" Leonie knikt en Destiny zegt: "Dan schrijf ik frietjes ook op het lijstje… Ik denk dat we alles dan hebben. Komen jullie mee naar de auto meiden?" De meiden gaan achterin de auto zitten en Destiny maakt hun gordels vast en niet veel later rijden ze naar de supermarkt.

Destiny komt tien minuten later aan en draait de parkeerplaats op. Lisa zegt: "Kijk Destiny onze oude Twingo staat daar geparkeerd." Destiny zegt: "Haha dat is grappig. Misschien moet je Sanne appen of ze nog lang in de winkel is anders kunnen we gezellig samen boodschappen doen." Lisa zegt: "Goed idee." en stuurt meteen een berichtje naar haar zusje. Snel appt Sanne terug en zegt: Hoe weten jullie nou weer dat ik hier ben?... Anyway nee ik ben net binnen dus ik wacht wel even op jullie. Snel heeft Destiny de auto geparkeerd en de meiden stappen uit en lopen naar de winkel. Sanne groet Destiny en Lisa en met een knipoog dicht Leonie zeg zet: "Oh hey Leonie wat doe jij hier nu?" Leonie zegt dat ze dit weekend bij Lisa en Destiny logeert en Sanne zegt: "Oh wat leuk joh heb je het een beetje naar je zin." Leonie blijft even stil en zegt: "Euhm… ja ik vind het erg leuk om samen met je zus te spelen." Sanne zegt: "Je moest er even over nadenken. Vind je echt leuk?" Leonie zegt: "Jawel ik heb het echt naar me zin maar ik had vanmiddag een ongelukje gehad en dat vond ik helemaal niet fijn." Sanne zegt: "Oh dat kan inderdaad wel begrijpen." De meiden lopen door de winkel en redelijk snel hebben ze alles gevonden en als ze bijna alles hebben zegt Destiny: "Nu moeten we alleen nog voor jouw kijken Leonie." Sanne hoorde dit en vraagt: "Waar moet speciaal voor jou naar worden gekeken?" Leonie zegt: "Ik ben mijn eigen speen vergeten en Lisa en Destiny willen mij er een geven zodat ik eens kan slapen met een speentje in omdat ik dat thuis nooit kan." Sanne zegt: "Ooh dat is echt super lief van ze. Jij kleine geluksvogel!" Lisa en Destiny laten Leonie allemaal leuke speentjes zien maar Leonie kan geen leuk design vinden. Leonie kijkt nog een beetje rond en ziet een leuke speen van Woezel en Pip hangen en ze vraagt: "Zou ik deze mogen hebben Destiny? Deze vind ik echt super leuk!" Destiny zegt: "Natuurlijk mag je deze hebben. Weet je het zeker?" Leonie knikt ja. Lisa zegt: "Dan moeten we dit eigenlijk dan ook meenemen en ze laat een speenkoord zien met aan het einde een knuffeltje van Pip." Leonie zegt: "Wauw super cool hebben ze er ook nog een met dat andere hondje?" Lisa zegt: "Ooh wil je liever een speenkoord met Woezel eraan Leonie?" Leonie moet lachen en zegt: "Je bent echt een klein meisje hè Liz? Ik weet niet eens wie wie is van de twee haha." Lisa pakt een speenkoord en ligt deze in de winkelwagen. Tegenover het schap met fopspenen staat het schap met luiers en Sanne pakt drie pakken DryNites uit het schap en Lisa vraagt: "Draag jij nog DryNites Sanne?" Sanne antwoordt: "Ja ik draag ze sinds kort weer. Ik draag deze graag als ik ga sporten want ik kan in deze veel beter bewegen dan in zo'n dikke Tena Slip." Leonie zegt: "Maar kan je dan niet beter die Protective Underwear broekjes van Tena gebruiken want die zien er toch wat volwassener uit." Sanne lacht en zegt: "Dat is eigenlijk de reden dat ik juist DryNites gebruik. Haha!" Alle meiden lachen en ze lopen richting de kassa en snel zijn de boodschappen afgerekend. De meiden groeten elkaar en ze gaan weer elk op weg naar hun eigen huis.

De meiden zitten in de auto en Leonie vraagt: "Mag ik mijn speentje nu al te gebruiken?" Lisa zegt: "Je zult nog even geduld moeten hebben Leonie want ze zeggen dat het beter is de speen voor gebruik uit te koken. Ik zal het gelijk doen als we thuiskomen." Leonie zegt: "O ik kan bijna niet wachten. En ik wil jullie graag bedanken meiden. Echt super tof dat ik van jullie een speen en koord heb gekregen. Ik ben echt super dankbaar en blij!" Destiny zegt: "Dat zit helemaal goed hoor Leonie we hopen dat jij het gewoon gezellig hebt terwijl je bij ons logeert." Tijdens het rijden zegt Lisa: "Hey Destiny het is best lekker weer zullen we een tussenstop maken in het park? Dan kunnen we nog even genieten van het lekkere weer." Destiny zegt: "Als Leonie dat leuk vind dan vind ik het ook goed." Leonie geeft aan dat ze ook wel zin heeft om even in de zon te gaan zitten.
De meiden genieten de rest van de middag van het lekkere weer in het park en komen zelf Destiny haar kleine broertje Steven en zijn vriendin Nikki tegen. Ze houden een klein praatje en gaan dan weer verder. Vlak voor vertrek wordt Lisa nog verschoond in de babyruimte want ze was toch wel erg nat geworden deze middag. Als het half vijf is vinden de meiden het wel weer genoeg en ze begeven zich richting huis.

Niet veel later zijn ze thuis en de meiden ruimen alle boodschappen op. Ondertussen kookt Destiny het nieuwe speentje van Leonie uit. Leonie staat ongeduldig te ijsberen bij Destiny in de keuken en zegt: "Kom eens even hier kleine meid." En Destiny pakt het speenkoord uit en maakt deze vast aan het shirt van Leonie. Ze zegt: "Laat maar aan Lisa zien wat een mooi speenkoord je hebt Leonie!" Leonie is echt super enthousiast en laat vol trots haar nieuwe speenkoord aan Lisa zien. Lisa zegt: "Oh wauw echt super mooi. Jij kleine geluksvogel!" en ze knipoogt naar Leonie. Leonie moet giechelen en niet veel later hoort ze Destiny uit de keuken roepen: "Leonie kom je? Je speentje is klaar voor gebruik!" Vol blijdschap rent Leonie naar de keuken waar Destiny de speen vast maakt aan het speenkoord. Destiny heeft de speen vast en zegt: "Mond open kleintje." Leonie opent haar mond en voelt dat Destiny de speen in haar mond stopt. Zachtjes begint Leonie hier op te zuigen ze voelt zich zo heerlijk klein en zonder zorgen en in alle opwinding laat ze haar plas lopen in haar luier wat het klein zijn gevoel nog extra versterkt. Lisa en Destiny zien dat Leonie echt geniet en ze zijn blij dat ze Leonie deze ervaring hebben kunnen bieden.

Leonie gaat gezellig bij Lisa op de bank zitten en ze kijken naar een leuk televisieprogramma. Lisa heeft ondertussen ook haar speen gepakt. Terwijl de meiden TV kijken spelen ze ook met hun knuffels. De meiden hebben het erg naar hun zin en ze worden een beetje moe. Ze gaan hangen op de bank en even later zijn ze allebei in slaap gevallen. Als Destiny klaar is met haar werk loopt ze naar de bank en wekt beide meisjes. Lisa wil graag andere kleren aan en Destiny besluit om gelijk beide meiden te verschonen. Als de meiden verschoond en omgekleed zijn kunnen ze aan tafel voor het avondeten.

De meisjes genieten van hun lekkere frietjes. Terwijl iedereen eet gaat de deurbel. Destiny gaat van tafel en opent de deur. "Oh het Sanne ik wist niet dat je langs zou komen. Maar gezellig dat je er bent. Kom verder." Sanne zegt: "Ik kom altijd graag onverwacht langs bij jullie zeker als jullie een klein meisje op bezoek hebben." De meiden lopen de keuken in Sanne ziet haar zus en Leonie allebei met een slab om aan tafel zitten. Ze zegt: "Het meiden ik denk ik kom gezellig langs maar ik wist niet dat jullie nog steeds aan het eten waren." Destiny zegt: "We zijn bijna klaar hoor Sanne ik moest de meisjes alleen nog maar een potje Olvarit geven. Wil jij anders Lisa voeren dan voer ik ondertussen Leonie." Sanne gaat hiermee akkoord en niet veel later hebben de meiden hun potjes op en kunnen ze van tafel.

Alle meiden zitten gezellig in de woonkamer en Lisa zegt: "Gezellig dat je langs bent gekomen Sanne. Maar je zou toch van tevoren bellen?" Sanne zegt: "Dat kon ik doen maar dan is gelijk de verrassing weg haha." Destiny vraagt: "Wil je blijven slapen vanavond of kom je alleen voor de avond langs?" Sanne zegt: "Als het kan zou ik graag willen blijven slapen maar als dat niet uitkomt kan ik ook gewoon weer vertrekken aan het einde van de avond." Destiny kijkt Lisa aan en zegt: "Wat denk jij Lisa? Mag je zusje vannacht hier logeren?" Sanne kijkt met puppy ogen naar Lisa en Lisa zegt: "Oké ze mag blijven… als ze zich net zo kleed als mij en Leonie." Destiny kijkt naar Sanne en vraagt: "Vind je dat een goed idee Sanne?" Sanne gaat hiermee akkoord en Lisa zegt: "Kom maar mee naar de babykamer San dan zal ik je helpen met omkleden." En Lisa en Sanne verlaten de woonkamer.

Destiny en Leonie zitten nog lekker op de bank TV te kijken. Destiny kijkt naar Leonie die nog steeds geniet van haar nieuwe speen. Ze vraagt: "Hey Leonie heb je het een beetje naar je zin dit weekend?" Leonie doet haar speen uit en zegt: "Ik vind het echt een geweldig weekend Destiny! Ik heb me in tijden niet zo klein en onbezorgd gevoeld als dit weekend. Af en toe ga ik ook bij Sanne logeren maar daar heb ik me nog nooit zo gevoeld. Maar bij Sanne verzorg ik soms ook Sanne. Maar dit weekend hoef ik helemaal niks. En dat Sanne nu ook langs komt vind ik echt heel leuk! Dan kunnen we gezellig met z'n drieën baby zijn." Destiny zegt: "Ik denk dat Lisa alleen vanavond nog even klein wil zijn want ik kan niet in mijn eentje voor drie kleine meisjes zorgen. Meestal stelt ze zelf voor om mee te helpen in de verzorging ze vind dat zelf namelijk ook heel leuk om te doen. Leonie zegt: "Verzorgen van een AB'tje vind ik ook wel erg leuk maar zelf de baby zijn vind ik ook heel erg leuk." Even later komt Lisa samen met Sanne terug de kamer in en Sanne krijgt heel wat bekijks met haar nieuwe Bambino luier. Destiny is erg jaloers en ook Lisa en Leonie zouden graag een keer een Bambino luier willen proberen. De meiden hebben een super gezellig avond en aan het eind van de avond kijken ze nog een leuke film.

Als het twaalf uur is gaan de meiden verschonen en Sanne en Leonie worden lekker ingestopt door Lisa. Als ze de babyfoon en het nachtlampje heeft aangezet geeft ze beide meisjes nog een kusje op hun voorhoofd en verlaat daarna de slaapkamer.

Lisa is een paar minuten geleden de kamer al uitgelopen en Sanne stapt uit bed en zet de babyfoon uit. Leonie vraagt: "Waarom zet je de babyfoon uit Sanne?" Sanne zegt: "Ik wil even lekker met je kletsen en Lisa en Destiny willen vast wel even rust hebben. En trouwens ik wil ook even met je knuffelen want ik vind je zo leuk Leonie!" Sanne kruipt tegen Leonie aan de meiden knuffelen. Al snel wordt dit knuffelen zoenen en de meiden genieten van dit moment. Sanne raakt erg opgewonden en gaat met haar hand bij Leonie haar luier binnen en stimuleert haar. Leonie komt in de stemming en zij doet hetzelfde bij Sanne. Beide meiden kreunen van genot en ze genieten intens. Niet veel later hijgen de meiden uit en Leonie zegt lachend: "Was toch een goed idee om de babyfoon uit te zetten San haha!" Sanne lacht ook en geeft Leonie een zoen. Ze zegt: "Laten we maar gaan slapen Leonie want morgen krijgen we vast weer een hele leuke dag." Leonie kust Sanne ook nog een keer. De meiden kruipen tegen elkaar aan en niet veel later vallen ze in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 9

Enjoy

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 9.
Vroeg in de ochtend lopen Lisa en Destiny de babykamer in. Destiny gaat gelijk op de commode liggen en ze verschoond haar eigen nachtluier. Ondertussen wekt Lisa Leonie en haar kleine zusje. "pssst Wakker worden meiden we gaan even ontbijten en dan kunnen we daarna gelijk naar de kerk." Ondertussen is Destiny verschoond en ze helpt Lisa ondertussen met het verschonen van haar luier. Als Lisa ook verschoond is vraagt ze: "Verschonen jullie even elkaar dan kom ik zometeen even kleren brengen die jullie naar de kerk aankunnen." Lisa loopt de kamer uit en Leonie en Sanne komen uit bed.

Leonie ruikt de poepgeur en ze zegt: "Zou jij mij eerst willen verschonen Sanne? Dat is makkelijker want die poepluier van jou verschonen kan beter daarna." Sanne gaat hiermee akkoord. Snel is Leonie verschoond en ze helpt Sanne de commode op en ze laat ondertussen water in de wasbak naast de commode lopen. Hoewel Leonie poepluiers erg vies vind had ze eigenlijk nooit een probleem ervan gemaakt dat Sanne nog best vaak in haar luier poepte. En ook het verschonen van Sanne's poepluiers deed ze steeds vaker. Lisa komt terug de kamer inlopen met 2 witte rompers. Ze ziet dat Leonie op het punt staat Sanne haar luier bgaat verschonen. Lisa rook de geur en wist wat dit betekende… ze zegt: "Hier Leonie trek jij alvast maar een romper aan en ga daarna maar even naar onze slaapkamer daar heeft Destiny kleren op het bed gelegd voor jou en Sanne. Als jij je alvast even omkleed verschoon ik ondertussen dit kleine babymeisje. Leonie heeft snel het rompertje aangetrokken en loopt de babykamer uit. Ze loopt weg en hoort ondertussen Lisa klagen "Verdorie Sanne…"

Leonie loopt de slaapkamer van Lisa en Destiny binnen ze kijkt rond en vind de slaapkamer van de meiden erg mooi en erg groot. Ze kijkt naar het bed en ziet er twee setjes kleren op liggen de setjes verschillen niet veel van elkaar en Leonie kleed haarzelf aan. Als ze is aangekleed is Leonie nog steeds een beetje nieuwsgierig wat er allemaal in deze kamer staat. Leonie ziet dat op de nachtkastjes aan beide kanten van het bed speentjes liggen en ook ligt Lisa's favoriete knuffel Aapje tussen de kussens in. Leonie kijkt nog stiekem in de kledingkast en ziet meerdere pakken luiers staan die nog dicht zijn verder is er eigenlijk niks bijzonders. Leonie sluit snel de kast en gaat naar de keuken waar Destiny al bezig is met de voorbereidingen voor het ontbijt.

Destiny begroet Leonie: "Goedemorgen Leonie heb je lekker geslapen vannacht samen met Sanne?" Leonie denkt terug aan haar bijzondere ervaring gisterenavond met Sanne en ze antwoordt: "Ik heb echt heerlijk geslapen. Ik kon ook fijn knuffelen met Sanne en dat vind ik altijd wel fijn om te doen als ik me lekker klein wil voelen." Destiny zegt: "O dat klinkt wel heel erg fijn. En slapen met je speen hoe vond je dat?" Leonie zegt: "Dat was echt geweldig Destiny. Ik viel eigenlijk meteen in slaap gisteren ik voelde me zo klein en onbezorgd. Ik moest ook plassen en toen ik dit deed viel echt alles van me af. Alles was weg verantwoordelijkheid, werkstress de stress thuis...ik was volledig tot rust gekomen en het is echt een onbeschrijfelijk lekker gevoel. Dus nogmaals bedankt voor de mooie speen!" En als Leonie omhelst Destiny. Lisa loopt even later met Sanne binnen en ze zegt: "Oké deze meid is ook weer schoon en aangekleed zullen we even gaan eten dan kunnen zometeen gelijk naar de kerk.

Tijdens het ontbijt zegt Lisa: "Meiden vandaag ben ik geen klein meisje maar ik neem ook een verzorgde functie op me net als Destiny normaal doet. Ik zou wel graag klein willen zijn maar kom op… om Destiny drie kleine meisjes te laten verzorgen? Ik help haar vandaag zodat Destiny ook een fijn rustig weekend kan hebben. En trouwens het is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik voor een AB'tje kon zorgen dus het lijkt me leuk om vandaag weer eens als oppas te fungeren." Leonie en Sanne kijken elkaar aan en beginnen al te fantaseren over wat ze vanmiddag gezellig met z'n tweeën kunnen doen. Iedereen heeft snel het ontbijt op en de meiden stappen in de auto en rijden naar de kerk toe.

Ongeveer anderhalf uur later is de kerkdienst afgelopen en de meiden lopen naar buiten. Ze praten buiten de kerk nog met wat bekenden maar vertrekken ook weer behoorlijk snel richting huis. Sanne is blij dat ze weer thuis zijn en met als ze binnen zijn trekt Sanne Leonie mee naar de babykamer waar ze lief gaan spelen. Destiny en Lisa willen ook een rustig momentje met elkaar hebben en besluiten Sanne en Leonie even alleen te laten.

Sanne en Leonie zitten in de babykamer en spelen lief met elkaar. Leonie geniet echt van dit moment en vind het fantastisch. Ze kijkt naar Sanne en die lijkt niet dezelfde blijdschap te voelen als haar. Leonie vraagt: "Gaat het wel goed Sanne? Ik zie je niet zo genieten als anders." Sanne antwoordt: "Ik voel me niet zo lekker over wat ik vanochtend heb gedaan. Ik had vanochtend een poepluier maar dit was de derde keer deze week dat dit gebeurde en ik mag maar twee ochtenden een poepluier hebben. En Lisa was niet echt blij dat ik vanochtend weer een poepluier had en ze zei dat ze er met mij nog over moet 'praten'. Maar ik denk dat ik vanmiddag straf krijg… ik ben bang Leonie." Leonie omhelst haar en zegt: "Zo erg zou het toch wel niet zijn? Wat voor straf krijg je thuis als je teveel poepluiers produceert?" Sanne zegt: "Thuis heb ik deze regel nooit overtreden omdat ik liever braaf ben dan stout maar ik wist niet dat Lisa de poepluiers die ik thuis al had zou meetellen. Anders had ik het nooit gedaan." Lisa loopt even later de babykamer binnen en zegt: "Sanne kom je even mee naar de slaapkamer?" Sanne loopt aan de hand van Lisa mee naar de slaapkamer. Leonie blijft achter in de babykamer maar ze hoort wel even later dat Sanne begint te huilen. Later loopt Lisa de babykamer in en Leonie vraagt waarom Sanne huilt. Lisa zucht en zegt: "Sanne heeft een regel overtreden en ik moest haar straf geven. Ze heeft een pak op haar blote billen gekregen en ik heb haar in de hoek gezet op mijn kamer." Leonie zegt: "Maar we zijn toch allebei lief geweest?" Lisa zegt: "Ja alleen heeft Sanne met mijn moeder afgesproken dat ze maar twee ochtenden in de week in haar luier mag poepen. Vanochtend had Sanne voor de derde keer deze week in haar luier gepoept en daarom verdiende ze straf." Leonie zegt: "Maar dat is bij haar moeder en niet hier toch?" Lisa zegt: "Ik vind het lief dat je het voor Sanne opneemt Leonie. Maar ik hou de regels gewoon simpel… de regels die thuis gelden die gelden hier ook. Jij past toch ook wel eens op Leonie? Dan vraag je toch ook wat het kind wel en niet mag? Ik heb vandaag gewoon de regels aangehouden die Sanne thuis ook heeft. Wat voor straf ze thuis krijgt weet ik niet maar ik gaf haar de straf die ik zou krijgen als ik teveel poepluiers produceer." Leonie vraagt: "Hoe lang moet Sanne in de hoek staan?" Lisa zegt: "Ik en Destiny hebben de regel dat je je leeftijd in minuten in de hoek moet staan. Dus Sanne moet 22 minuten in de hoek staan." Lisa kijkt op haar horloge en zegt: "Nog vijf minuten en dan mag ze uit de hoek komen." Lisa kijkt naar Leonie haar luier en ziet de volledige vervaagde urine-indicator en zegt: "Hey Leonie wil jij zometeen als ik met Sanne terugkom alvast op de commode gaan liggen? Dan kan u jullie allebei even een schone luier omdoen. Jij bent wel erg nat Leonie en Sanne was ook niet meer droog dan kunnen jullie daarna weer samen gezellig verder spelen." Leonie belooft dit en Lisa loopt de kamer uit.

Even later komt ze met een zacht snikkende Sanne terug de babykamer inlopen. Samrn gaan ze bij de commode staan waar Leonie ondertussen op is gaan liggen. Lisa zegt: "Sanne ik verschoon nu even Leonie en daarna krijg jij ook een schone luier om. Wil je mij even helpen met Leonie?" Sanne gaat hiermee akkoord en helpt Lisa met het verschonen van haar vriendin. Even later heeft Sanne ook een schone luier om en Lisa zegt: "Gaan jullie nog maar even gezellig spelen dan kom ik jullie zometeen ophalen voor het avondeten oké?" De meiden gaan samen spelen en Lisa gaat weer terug naar de keuken en helpt daar Destiny met het bereiden van het avondeten.

Als Leonie gaat spelen huilt Sanne nog steeds zachtjes. Leonie gaat naast haar zitten en vraagt: "Gaat het wel een beetje?" Sanne zegt: "Ik heb echt veel spijt van wat ik heb gedaan. Ik vond de billenkoek niet eens het ergste. Ik hoorde de teleurstelling in Lisa stem toen ze me toe sprak. Toen ik dit hoorde brak ik. Ik schaamde me zo erg voor wat ik.had gedaan. Ik zal dit echt nooit meer doen…Leonie deze belofte die ik ook aan jouw. Ik wil jouw, mama of Lisa nooit meer teleurstellen. Ik beloof dat ik dit echt nooit meer zal doen." Leonie troost haar en zegt: "Stil maar lieverd mij zou je nooit teleur kunnen stellen." Sanne knuffelt met Leonie en rustig worden de meiden opgewonden van elkaar. Het liefdevolle schattige knuffelen veranderd in een intiemere setting waar de meiden elkaar hartstochtelijk zoenen en zich totaal verliezen in elkaar. De meiden genieten intens van elkaar en voelen zich totaal gelukkig. Ze blijven met elkaar zoenen tot ineens Lisa de kamer binnenloopt. De meiden waren hevig geschrokken dat Lisa ineens de kamer binnenliep en ze hoopten maar dat Lisa niets had gemerkt.

Tijdens het eten voelde zowel Sanne als Leonie zich redelijk ongemakkelijk. Want ze wisten niet zeker of Lisa had gezien dat hun met elkaar hadden gezoend. Na het eten als Lisa en Destiny hun luiers gaan verschonen praten Leonie en Sanne met elkaar: "Denk je dat Lisa door heeft gehad wat we deden?" vraagt Leonie lichtelijk overstuur. Sanne antwoordt: "Ik weet het niet ze heeft er niets over gezegd… misschien heeft ze het niet gemerkt. Ik bedoel we hielden meteen op toen we de deur open hoorden gaan. Misschien heeft ze het niet gezien. Maar het was wel echt een close call. Zou het niet makkelijker zijn als we het gewoon vertellen aan Liz en Destiny?" Leonie schrikt van Sanne's opmerking en zegt: "Weet je dit wel zeker Sanne? Ik voel me nog steeds niet erg comfortabel bij het idee dat iemand weet van onze relatie." Sanne zegt: "Ik snap dat het misschien spannend is om iemand over onze relatie te vertellen maar dit kunnen we toch nooit meer lang verborgen houden? Ik beloof dat ik niets vertel zolang Lisa of Destiny er niet naar vraagt. Maar als ze de vraag wel stellen zullen we dan gewoon de waarheid vertellen?" Leonie gaat akkoord. Ook al is ze bang voor de reacties die ze kan krijgen snapt ze dat Sanne inderdaad wel gelijk heeft.

Lang hoeven de meiden hun geheim niet meer te bewaren want als Lisa en Destiny weer terug de kamer in komen vraagt Lisa doodleuk of de meiden samen met haar en Destiny mee willen op dubbeldate. Leonie en Sanne schrokken er van hoe direct Lisa de vraag had gesteld. En ze besloten de waarheid te vertellen over hun relatie. Lisa en Destiny waren echt super blij voor de meiden. En Leonie die erg bang was voor de reacties was blij verrast dat Lisa en Destiny het zo goed opnamen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry heb het een beetje druk maar probeer ondertussen te schrijven deze afgelopen hoofdstukken waren grotendeels afgeleid uit Diaper Friends The Adult Life maar dan uit het oogpunt van Leonie dit zal waarschijnlijk nog wel een paar keer voorkomen. Hoofdstuk 11 wordt zeer waarschijnlijk een heel nieuw verhaal wat nog niet is beschreven in Diaper Friends The Adult Life ... iig geniet van hoofdstuk 10!

Enjoy

Please like and comment!!

Hoofdstuk 10.
Nog steeds behoorlijk geschrokken van de opmerking van Lisa vraagt Sanne aan Lisa: "Wist je al langer van onze relatie?" Lisa zegt: "Nee maar wat ik in de babykamer zag leek niet op een eerste kus. Maar ik wist niet dat je op meiden viel Sanne." Sanne zegt: "Ik wist dat zelf ook niet maar ik ben wel blij dat Leonie mij ook erg leuk vind." Ondertussen praat Destiny met Leonie en ze vraagt: "Ik heb nog niet gehoord dat jullie een relatie hadden. Zijn wij de eerste die het weten?" Leonie buigt beschaamd haar hoofd en zegt: "Eigenlijk wel. Sanne wilde het graag wel vertellen maar ik wilde het liever nog even stil houden. Ik was bang voor afwijzende reacties maar jullie vatten het erg goed op." Destiny vraagt: "Waarom afwijzende reacties? Er is toch niks mis mee om samen met iemand te zijn om wie je heel veel geeft. Is het dat een relatie van twee meiden 'niet normaal' is?" Leonie zegt: "Ik zeg niet dat de liefde die ik en Sanne voor elkaar hebben ongewoon is maar ik denk dat andere mensen daar anders over denken. Het leek mij daarom beter als het nog even stil bleef. Maar ik moet wel zeggen ik vind het fijn dat jullie het nu weten." Lisa en Destiny praten nog even met Leonie en Sanne over hun relatie. Destiny en Lisa vinden het fijn te zien dat Leonie en Sanne elkaar echt leuk vinden en ze zijn super blij voor hun.

Even later zegt Leonie: "Zullen we het onze ouders vertellen Sanne." Sanne kijkt haar verbaasd aan maar is tegelijkertijd ook dolblij dit te horen. "Wil je het aan onze ouders vertellen!?" Leonie zegt: "Ja sorry maar nu Lisa en Destiny het weten vind ik eigenlijk dat onze ouders het ook moeten weten. Dan hoeven we niks meer stiekem te doen. En als het gewoon out in the open is lijkt het mij ook eerlijker en beter voor iedereen." Sanne vraagt: "Wanneer wil je het gaan vertellen?" Leonie zegt: "Nou euhm nu eigenlijk deze avond nog!" Sanne schrikt wel een beetje en zegt: "Nu!? Leo… euhm… Leonie eerst wil je niks vertellen en nu wil je gelijk dat iedereen het weet!?" Leonie zegt: "Ja waarom niet? Ik denk dat het alleen maar beter wordt als meer mensen het weten. En zometeen moet jij toch naar huis dan ga ik even mee en dan kunnen we het vertellen." Sanne is dolblij dat Leonie het eindelijk wel wil vertellen en Sanne omhelst haar.

Even later vraagt Lisa: "Leonie heb je al je spullen ingepakt?" Leonie komt met haar tassen de trap aflopen en ze vraagt: "Weten jullie zeker dat jullie de luierbroekjes niet zelf willen houden?" Lisa grapt: "Nee ik kan ze toch niet gebruiken ik ben nog te jong om te oefenen met op het potje te gaan. Haha!" Leonie moet ook lachen en omhelst Lisa en bedankt haar. Lisa zegt: "Ga maar alvast naar de auto en leg je tas maar achterin dan kom ik ook zo en dan brengen we je bij Sanne thuis." Destiny en Sanne zaten al in de auto en Leonie stapt ook in en gaat naast Sanne op de achterbank zitten. Lisa doet de deur op slot en stapt ook in de auto. En de meiden rijden weg richting Sanne's huis.

Nu ze in de auto zitten krijgen Leonie en Sanne toch een beetje de kriebels in hun maag. Lisa heeft het door en zegt: "Jullie hoeven je geen zorgen te maken hoor. Ik weet zeker dat papa en mama super blij voor jullie zullen zijn. Sanne zegt: "Maar zullen ze het niet erg vinden dat ik het zo lang verzwegen heb?" Lisa zegt: "Papa en mama snappen ook wel dat het lastig kan zijn om hier de waarheid over te vertellen. Weet je nog toen ik net verkering had met Destiny? Jij was de eerste die het wist omdat ik het niet aan papa en mama durfde te vertellen maar ze steunden ons heel erg en ik weet zeker dat ze jullie ook zullen steunen in jullie relatie." Even later staan ze bij Sanne thuis. De meiden wensen Leonie en Sanne veel succes met het vertellen en als de tassen uitgeladen zijn vertrekken Lisa en Destiny weer.

Leonie en Sanne lopen het huis in en Sanne roept: "Hoi mama ik ben weer thuis!" Leonie en Sanne lopen de kamer waar vader en moeder TV kijken. Moeder ziet dat Leonie ook binnen loopt en ze zegt: "Oh kom jij vanavond ook nog even gezellig langs Leonie?" Sanne zegt: "Euhm… papa en mama ik moet jullie iets vertellen. Ik… euhm… en… euhm." Sanne durft even niet verder te vertellen maar kijkt dan naar de lieve blik van haar vriendin en ze gaat verder. "Ik en Leonie zijn verliefd op elkaar en we hebben al een tijdje verkering met elkaar." Moeder zegt: "Echt waar? Wat leuk meiden gefeliciteerd!" Ook vader is erg positief en feliciteert beide meiden. Moeder vraagt: "Hebben jullie al lang wat met elkaar?" Sanne zegt: "Euhm we hebben al bijna een maand verkering." Moeder zegt: "Al bijna een maand… je mocht het wel eerder vertellen hoor. Het lijkt me niet leuk om het zo lang geheim te houden." Leonie zegt: "Sanne wilde het ook wel eerder vertellen mevrouw van Berchum maar ik vroeg of ze het nog even stil wilde houden omdat ik bang was voor reacties uit de omgeving." Moeder vraagt: "Weten Lisa en Destiny het ook al?" Sanne antwoordt: "Liz en Destiny hadden ons 'betrapt' en toen hebben we het hun verteld. Daarom wilden we het ook vanavond aan jullie vertellen." Moeder vraagt: "Weten jouw ouders het ook al Leonie?" Leonie zegt: "Zometeen als ik thuis kom wil ik het graag aan mijn moeder vertellen." Sanne vraagt: "Kan u mij bij Leonie thuis afzetten mama? Want ik wil er graag bij zijn als Leonie het haar moeder vertelt." Moeder zegt: "Dat is goed ik pak even de autosleutels."

Niet veel later komen ze aan bij het huis van Leonie en Leonie vraagt: "Zou u mee naar binnen willen gaan mevrouw van Berchum? Want ik weet niet goed hoe mijn moeder reageert als ik vertel over mijn relatie met Sanne." Moeder vind dit geen probleem en helpt met de bagage van Leonie en loopt achter de meiden aan richting het huis. Leonie belt aan en haar moeder Nienke opent de deur en iedereen gaat naar binnen. Nienke kent de moeder van Sanne nog niet en ze zegt: "Oh hallo ik ken u nog niet u bent de moeder van Sanne? Mijn naam is: Nienke" Moeder antwoordt: "Ja dat klopt mijn naam is: Linda. Aangenaam kennis te maken." Leonie zegt: "Mama ik heb leuk nieuws!" Nienke is benieuwd en vraagt: "Oké wat voor leuk nieuws heb je?" Leonie zegt: "Oké mama ik euhm… euhm…" Sanne komt naast haar staan en pakt Leonie haar hand vast en glimlacht naar haar. Leonie herpakt haarzelf en zegt: "Sorry dat het nu pas vertel maar ik heb al een tijdje verkering met Sanne." Nienke is even met stomheid geslagen. Ze moet even bijkomen wat haar dochter net heeft gezegd. Ze zegt: "Oh… maar… Leonie ik weet niet precies hoe ik hierop moet antwoorden. Zit je niet gewoon in een fase? Ik bedoel... je had eind vorig jaar nog een leuke vriend." Leonie luistert vol ongeloof naar haar moeder en zegt boos: "Een fase!? Kom op mama ik en Sanne houden van elkaar! Zielsveel! Ik kan alles delen met haar en wij steunen elkaar in alles wat we doen. Kan je niet gewoon blij voor ons zijn!?" Linda is ook een beetje geschrokken van de reactie van Nienke en ze zegt: "Leonie ga maar even met Sanne naar je slaapkamer dan praat ik wel even met je moeder." Leonie is erg boos en teleurgesteld in haar moeder en verlaat snel samen met Sanne de kamer.

Als Leonie en Sanne de slaapkamer inlopen begint Leonie hard te huilen. Ze zegt: "Waarom kan mama niet gewoon blij voor ons zijn? Oké ik heb iemand met wie ik alles kan bespreken en dat is een meisje wat maakt dat nou uit!?" Sanne gaat naast haar zitten en probeert Leonie te troosten. Leonie kruipt tegen Sanne aan en legt haar hoofd op Sanne's borst. Sanne pakt Leonie's speen uit haar rugzak en zegt: "Zuig hier maar even op lieverd dan voel je je vast een stuk beter." Leonie is blij als ze ziet dat Sanne haar speen van Woezel en Pip uit de tas haalt. Ze opent haar mond en Sanne geeft haar de speen en zachtjes begint Leonie hierop te zuigen. Sanne streelt Leonie door haar haren en verteld hoeveel ze van haar houdt. Leonie kalmeert een beetje en knuffelt fijn met Sanne.

Even later wordt er op de deur geklopt door Linda. Ze zegt: "Meiden mag ik binnen komen?" Sanne zegt: "Kom maar binnen mama." Linda ziet dat Leonie nog met tranen in haar ogen zit en ze vind het erg zielig voor haar. Linda zegt: "Leonie ik heb even met je mama gepraat en ze zag in dat ze niet eerlijk was tegenover jouw. Ze wist ook niet hoe ze moest reageren op relatie van jouw en Sanne omdat ze dit nooit eerder heeft meegemaakt. Maar je moeder zag ook in dat jullie elkaar gelukkig maken en dat vindt ze het belangrijkste. Ze wil je dit geluk niet ontnemen Leonie je moeder zei letterlijk: Leonie is mijn alles en haar geluk gaat voor mijn geluk. En ze zei tegen mij dat ze jullie graag wilt steunen in jullie relatie." Leonie is verbaasd en vraagt: "Zei mijn mama dat echt!?" Linda zegt: "Ga maar even naar haar toe…" Leonie verlaat de kamer en gaat met haar moeder praten.

Leonie ziet haar moeder met tranen in haar ogen als ze de kamer inloopt. Ze gaat bij haar moeder zitten en ze zegt: "Sanne's moeder vertelde me wat u zei mama. U bent ook mijn alles en de beste moeder van de hele wereld!" Nienke zegt: "Sorry voor daarnet Leonie… ik wist niet precies hoe ik moest reageren op jouw relatie met Sanne. Ik begrijp dat jullie elkaar erg gelukkig maken en ik wil jullie dit geluk niet ontnemen." Leonie is geëmotioneerd door de mooie woorden van haar moeder en ze geeft haar een dikke knuffel. Leonie en haar moeder praten nog even met elkaar en als ze zijn uitgepraat zegt moeder: "Ik ben heel blij voor jullie meiden. Ga maar even naar Sanne toe dan kan je nog even met haar knuffelen voordat ze naar huis moet.

Leonie loopt blij terug naar haar slaapkamer. Als ze de kamer binnen loopt vraagt Linda: "En wat zei je moeder?" Leonie antwoord: "Ze keurt onze relatie goed! Ik ben zo blij! Mama bood ook haar excuses aan voor haar eerste reactie. Ik ben echt zo blij dat ze nu onze relatie goed keurt." Sanne is dolblij dit te horen en ze omhelst haar vriendin. Het is behoorlijk laat geworden ondertussen en Linda zegt: "Ik ben blij dat we je konden helpen vanavond Leonie. Maar wij moeten maar weer eens naar huis gaan want het is al bijna bedtijd voor je kleine vriendin." De meiden spreken af dat ze vanavond nog even zullen appen met elkaar en niet veel later verlaten Sanne en haar moeder het huis.

Leonie zegt: "Mama ik ga even douchen." En Leonie gaat onder de douche staan ondertussen gaat moeder naar Leonie haar slaapkamer. Ze ziet de weekendtas die ze meegaf op het bed staan en ze besluit deze uit te pakken. Moeder haalt de vieze kleren uit de tas en trekt als laatste een plastic zak uit de tas. Moeder is erg verbaasd als ze ziet dat het een bijna vol pak met luierbroekjes is. Moeder denkt terug aan wat Linda zei over het gelukkig maken van haar dochter. Moeder ziet de absorptie van de luiers op de verpakking staan: Maxi en denkt terug aan een discussie die ze al een paar keer heeft gehad over dat Leonie graag weer luiers met plakstrips wil dragen. Ze denkt na… dat waren ook Maxi luiers! Moeder ligt een luierbroekje uit het pak op bed en ligt de rest van de verpakking in de kast moeder pakt ook een schone pyjama voor Leonie en ligt deze ook klaar op het bed. Moeder zegt: "Leonie ik heb een schone luier en pyjama op je bed gelegd kom je zometeen nog even met me praten?" Leonie bedankt haar moeder en zegt: "Ik kom er zometeen gelijk aan!"

Als Leonie terug haar kamer inloopt schrikt ze behoorlijk ze ziet dat haar moeder de weekendtas heeft leeggemaakt. En ze ziet het dikke luierbroekje op haar pyjama liggen. Leonie opent haar kast en ziet dat naast haar gebruikelijke broekjes de luierbroekjes liggen die ze van Lisa en Destiny had gehad. Leonie is bang dat haar moeder erg boos zal zijn en als ze is aangekleed loopt ze met lood in der schoenen richting haar moeder.

Leonie opent onzeker het gesprek: "U wilde nog even met me praten mama?" Moeder zegt: "Ja. Je hebt het waarschijnlijk al wel gezien dat ik je spullen heb opgeruimd en om eerlijk te zijn ben ik behoorlijk geschrokken toen ik de luierbroekjes in je weekendtas vond." Leonie hoort dit en hoewel ze deze opmerking wel verwacht had schrikt ze er toch van en barst in tranen uit. Moeder zegt: "Leonie ik vind het niet erg… ik snap dat je gewoon graag dikkere luiers wilt dragen en ook die Slips die je vroeger droeg die wil ik ook wel weer kopen maar wel op 1 voorwaarde: je draagt ze nu wel alleen 's nachts. In het weekend mag je ze wel overdag dragen maar als je ze een keer overdag wilt dragen vraag dan even aan mijn of het mag oké?" Leonie is verbaasd en weet niets te zeggen en kijkt vol ongeloof haar moeder aan. Moeder kijkt Leonie aan en zegt: "Ik snap dat je verbaasd ben Leonie maar ik zal het uitleggen. De laatste tijd hebben we vaak ruzie met elkaar en dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Ik wil onze band weer versterken. Jij wilt graag luiers met plakstrips dragen en deze wil ik je geven als eerste zet naar een betere band tussen ons. Lijkt dit je wat Leonie?" Leonie is zo blij dat haar moeder zegt. Ze valt huilend bij haar moeder op schoot. Leonie zegt: "Oh mama ik wil ook geen ruzie meer met u. Wilt u echt weer die luiers kopen voor mij?" Moeder zegt: "Ik wil gewoon weer een fijne tijd hebben met jou Leonie. Gewoon een hechte moeder-dochter band en nu je hebt durven te vertellen dat je een relatie hebt met Sanne heb je laten zien dat je me vertrouwt en daar was veel moed voor nodig. Dus ik wil niet dat we nog geheimen voor elkaar hebben." Moeder en dochter knuffelen met elkaar en hebben een erg fijne avond als het 00:00 uur hebben moeder en Leonie veel besproken en veel uitgepraat. Moeder zegt: "Ga maar lekker slapen Leonie morgen moet je weer vroeg aan het werk." Leonie vraagt onzeker aan haar moeder: "Mama zou jij mij willen instoppen?" Moeder is een beetje verbaasd maar ze besluit haar dochter in te stoppen. Leonie kruipt haar bed in en als moeder had toe stopt zegt Leonie: "Mama ik wil u nog iets vertellen. Dit is eigenlijk ook al een tijdje een geheim ik zit een beetje met stress de laatste tijd en ook als ik bij papa zit ik mijn maag met de situatie tussen mij en Anouk. Soms kan ik er moeilijk van slapen en om tot rust te komen vind ik het fijn om op een speentje te zuigen." Leonie laat haar moeder haar nieuwe speen zien en zegt: "Ik hoop dat u het niet erg vind dat ik dit doe." Moeder pakt de clip van het speenkoord en maakt deze vast aan Leonie's slaapshirt. Moeder zegt: "Dankjewel dat je me vertrouwt Leonie en als jij graag met een speen wilt slapen mag dat van mij." Moeder stopt Leonie lekker in en geeft haar en kus op haar voorhoofd.

Leonie ligt in haar bed en denkt na wat voelt ze zich geweldig! Ze heeft een relatie met Sanne ze mag binnenkort weer haar favoriete luiers dragen en ze mag slapen met een speen. Wat is ze gelukkig! Leonie ligt een beetje te draaien in bed en ze denkt: ik zou graag weer een paar knuffels in bed willen. Morgen ga ik aan mama vragen of ik er weer een paar in bed mag liggen. Leonie heeft heel veel prikkels te verwerken gehad dit weekend en ze is erg vermoeid ze sluit haar ogen en valt meteen in slaap.
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
En toch is het leuk dat je het verhaal verteld vanuit de beleving van Leonie.
Maar wel mooi dat het verhaal weer een eigen kant op gaat;)
Ik ben benieuwd
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 11

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 11.
Leonie zit op haar werk en kan haar aandacht niet goed erbij houden. Ze kan niet wachten tot haar werkdag erop zit. Elke 10 minuten kijkt Leonie op haar horloge en ze vind het jammer dat de tijd zo langzaam gaat. Eindelijk is het zover 13:00 en Leonie haar dienst zit erop. Eindelijk! denkt ze. Blij stapt ze op de fiets en rijd naar de apotheek. Haar moeder had gisteren luiers besteld voor haar en ze kon ze vandaag ophalen. Leonie gaat bij de gedachte aan haar luiers steeds wat sneller fietsen en niet veel later komt ze aan bij de apotheek.

Leonie stapt een beetje zenuwachtig binnen en is blij dat het niet erg druk is. Een paar bejaarde dames alleen maar gelukkig geen bekenden. Leonie wacht rustig op haar beurt en al snel mag zij naar de balie lopen. "Goedemiddag mevrouw hoe kan ik u helpen?" vraagt de apotheker vriendelijk. Leonie zegt zenuwachtig: "Ik k-kom inco- euhm… een recept ophalen voor Leonie van Santen…" de apotheker voert de naam in in de computer en zegt: "Ik zal het even voor u pakken." Even later komt de apotheker aan met een grote plastic tas. "Dit zijn ze. Dat wordt dan €27,49 alstublieft." zegt de apotheker. Leonie pint het bedrag en ze mag de tas meenemen. Als ze buiten staat kijkt ze even in de tas en ziet de bekende bovenkant van de Tena verpakking met alle producten erop ze stapt op de fiets en rijd snel naar huis.

Leonie is erg blij met haar luiers en als ze haar fiets in de stalling heeft gezet loopt ze naar haar appartement. Leonie is alleen thuis en haar moeder zou vanavond pas thuis komen. Leonie wilde eigenlijk het liefst gelijk een Tena Slip omdoen maar ze had de afspraak met haar moeder gemaakt dat ze ze alleen 's nachts mocht dragen en in het weekend. Als ze ook eens doordeweeks wilde dragen moest ze het vragen en helaas kon dat nu niet. Leonie nam het pak luiers mee naar haar slaapkamer en maakte een foto er van en appt deze naar Sanne. Ze schrijft onder de foto: Wauw Sanne ik mag van mama weer deze luiers dragen! Sanne schrijft terug: Oh wat super tof! Zijn wel de cotton-feel luiers… vind je dat nu niet erg? Leonie zegt: Ik wist niet dat ze cotton-feel waren de slips die ik een paar jaar geleden droeg waren van plastic en die ik bij jouw draag ook zijn deze dat niet? Sanne zegt: Sinds een paar jaar maakt Tena ook cotton-feel luiers ik vind die niet fijn. Als je de volgende keer luiers besteld moet je de Tena Active Fit Slips vragen dan heb je dezelfde als mij. Leonie vraagt: Heeft de apotheek deze ook want mama had mijn luiers bij de apotheek besteld. Sanne antwoordt: Oh… Lisa besteld haar luiers ook bij de apotheek en zij heeft ook gewoon de Active Fit dus ik denk dat dat geen probleem moet zijn. Ga je ze gelijk proberen? Leonie zegt: Ik zou graag willen maar ik mocht ze van mama alleen 's nachts dragen en in het weekend ook overdag maar doordeweeks moet ik het vragen als ik een Tena Slip omwil. Mama heeft ze nu voor het eerst sinds een paar jaar weer gekocht dus nu zorg ik ervoor dat ik goed aan mama's regels houd anders koopt ze ze niet meer zei ze. Sanne zegt: Nee dat wil je inderdaad niet hebben.
De meiden appen nog even fijn met elkaar en na het appen gaat Leonie het eten voor vanavond voorbereiden.

Leonie vond het erg leuk om te koken en op dagen dat haar moeder laat thuis komt maakt zij het eten klaar. Ze bekijkt graag recepten op 24kitchen en probeert deze dan na te maken en meestal lukken de gerechten aardig. Vandaag maakt ze gezonde kapsalon wat er op 24kitchen erg lekker uitzag. Wel veel voorbereiding maar Leonie heeft het er graag voor over. Als het half zes is begint Leonie met het opwarmen van het eten en als moeder om zes uur binnenstapt kunnen ze gelijk aan tafel.

Tijdens het eten kijkt moeder rond en ze ziet de lege tas van de apotheek staan. Ze zegt lichtelijk geïrriteerd: "Nee hè Leonie heb je nu al weer een luier met plakstrips aan gedaan?" Leonie zegt: "Nee hoor mama het pak heb ik alvast op mijn slaapkamer neergezet mij hij zit nog dicht. Want dat hadden we afgesproken. Ik mag ze alleen's nachts en in het weekend ook overdag dragen. Op doordeweeks dagen moet ik het vragen. Maar u was niet thuis dus ik kon het niet vragen." Moeder zegt: "Oh sorry Leonie. Ben je blij dat je zometeen weer een luier met plakstrips kan dragen?" Leonie zegt: "Ik denk dat ik me wel een stuk veiliger voel met zo'n luier. Die broekjes die ik gebruik houden me meestal wel droog maar ik ben soms bang dat ze gaan lekken...en soms gebeurt dat ook." Snel is het eten op en moeder zegt: "Ga jij nog even douchen Leonie? Dan help ik je zometeen met het omdoen van je luier." Leonie laat haarzelf dat geen twee keer zeggen en ze rent richting de badkamer.

Leonie staat onder de douche en ze kijkt naar haar schaamstreek. Ze ziet alle korte haartjes die ze goed bijhoud maar ze besluit nu ze weer een Tena Slip om krijgt haar schaamstreek helemaal weer kaal te scheren. Ze zeept goed in en scheert zorgvuldig haar intieme zone helemaal kaal. Om zeker te weten dat alle losse haartjes ook weg zijn gebruikt ze de douchekop om goed af te spoelen. Niet veel later zit Leonie op haar kamer en ze roept haar moeder

Moeder komt de kamer binnenlopen en ze zegt: "Doe je handdoek maar even af Leonie en ga maar op het bed liggen." Moeder maakt het pak luiers open en pakt een luier eruit. Ze zegt: "Oké laten we even kijken of ik nog weet hoe ik luiers om moet doen." Moeder vouwt de luier open en ze tilt Leonie op bij haar enkels. Moeder schuift de luier onder de billen van haar dochter en laat haar dan weer zakken op de luier. Leonie voelt de zachte stof van de luier en geniet van hoe haar moeder haar de luier omdoet. Moeder haalt de luier tussen Leonie's benen door en plakt de plakkers stevig dicht. Moeder kijkt tevreden neer op het resultaat en zegt: "Zo lekkere meid jij kan er weer even tegenaan" Leonie kijkt naar de luier en ze voelt zich geweldig. Leonie trekt een kort T-shirt aan boven haar luier en gaat nog even naar de woonkamer om gezellig TV te kijken met haar moeder.

Als moeder Leonie de kamer in ziet lopen vraagt ze: "En ben je blij Leonie?" Leonie omhelst haar moeder en zegt: "Ik ben super blij mama. Dankuwel dat u mij de luier omdeed." Moeder en Leonie knuffelen even met elkaar en moeder geeft Leonie liefdevolle klopjes op haar geluierde bips. Na een tijdje vraagt Leonie: "Euhm mama… ik ben echt weer erg blij maar ik zou eigenlijk weer graag in bed slapen met een knuffel ik weet dat ik er eigenlijk te oud voor ben maar ik vind het gewoon fijn om iets vast te houden als ik in bed lig. Mijn knuffels zijn een paar jaar geleden opgeborgen maar ik zou graag weer mijn knuffel ijsbeer weer naast mij in bed willen hebben zou ik hem weer mogen pakken mama?" Mama zegt: "Natuurlijk lieverd als jij weer graag met een knuffel wil slapen mag dat." Leonie kan haar geluk niet op ze mag haar favoriete luiers dragen op haar speen zuigen en ze mag ook weer met de knuffel slapen. Leonie is zo gelukkig en niet veel later zit ze met haar ijsbeer tussen haar armen gesloten televisie te kijken. Moeder ziet hoe blij haar dochter is en door dat geluk voelt moeder zich ook gelukkig. Moeder vraagt: "Hoe heet je ijsbeer eigenlijk Leonie?" Leonie zegt: "Euhm Ik heb hem eigenlijk nog nooit een naam gegeven in noemde hem altijd beertje hmmm…" Leonie kijkt naar haar ijsbeer en zegt: "Hoe zou ik jouw eens noemen… oh ik weet een leuke naam voor je. Wil je Polar heten lieve beer?" Leonie laat de beer ja knikken en Leonie zegt: "Nou mama ik wil u graag voorstellen aan Polar." . Moeder zegt: "Dat is een erg mooie naam voor een ijsbeer. Gaan jij en Polar even tandenpoetsen? Dan kunnen jullie zometeen lekker naar bed."

Als Leonie haar tanden heeft gepoetst gaat ze in haar bed liggen. Moeder komt nog even bij Leonie kijken en ziet haar dochter op speen zuigen en knuffelen met haar beer. Moeder gaat bij het bed van Leonie zitten en zegt: "Vind je het fijn Leonie?" Leonie kijkt haar moeder aan en knikt. Ze haalt de speen uit haar mond en zegt: "Mama dankuwel dat ik dit allemaal mag. Ik snap dat het natuurlijk een beetje vreemd is dat ik dit allemaal wil maar dankuwel dat u het toestaat." Moeder zegt: "Zoals we al een paar dagen geleden besproken hebben wil ik dat jij blij bent Leonie en als ik jou nu zo blij zie maakt dat mij ook heel gelukkig." Moeder en Leonie omhelzen elkaar nog even en moeder geeft haar dochter een kus. Ze zegt: "Welterusten Leonie slaap maar lekker." Leonie voelt zich helemaal geweldig. Ze kruipt lekker met haar knuffel onder de dekens en ze zuigt op haar speen. Leonie ontspant volledig en plast ook een beetje in haar luier. Leonie voelt haar luier warm worden en ze vind het een heerlijk gevoel. Leonie geniet van het warme gevoel en valt niet veel later in slaap.

De rest van de week verloopt snel en Leonie vind het heerlijk dat ze elke avond voor het slapen gaan verschoond wordt door haar moeder. Nu is het weekend en nu mag ze ook overdag een Tena Slip dragen. Leonie heeft daar wel zin in alleen kijkt ze wel een beetje tegen het weekend op omdat ze weer bij haar vader moet blijven slapen. Anouk noemde Leonie al een baby vanwege de luierbroekjes wat zou ze nu wel niet zeggen als ze doorkrijgt dat Leonie luiers met plakstrips draagt?

Leonie staat onder de douche ze heeft dit weekend vrij en hoeft niet te werken bij de supermarkt. Hoewel Leonie geen zin heeft in het weekend probeert ze toch te genieten van de warme waterstralen van de douche. Moeder klopt op de deur van de badkamer en vraagt: "Ben je bijna klaar Leonie? Dan kan ik je nog een luier omdoen voordat ik naar mijn werk ga." Leonie antwoord Ik ben bijna klaar mama ik kom er zo aan!" Leonie spoelt het sop van haar lichaam af en stapt uit de douchecabine ze droogt haarzelf af en loopt daarna naar haar slaapkamer waar haar moeder al op haar bed zit te wachten met een schone luier om haar handen.

Als Leonie haar luier om heeft gekregen omhelst ze haar moeder en bedankt haar voor de verschoning. Moeder zegt: "Graag gedaan lieverd. Helaas moet je in het weekend jezelf je luiers omdoen want ik denk niet dat je wil dat papa je verschoond of wel?" Leonie lacht en grapt: "Ik vraag Anouk wel om hulp die wil vast wel helpen." Moeder wist over de moeizame relatie tussen Anouk en haar dochter en moest hard lachen. Moeder zegt: "Oké ik ga naar m'n werk Leonie doe jij de deur op slot als je naar papa gaat?" Leonie belooft dat ze dit zal doen ze geeft haar moeder nog een kus en niet veel later is moeder vertrokken.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 12

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 12.
Leonie besluit haar tas in te pakken ze stopt 8 luiers voor aankomende 2 dagen in haar tas samen met een schone pyjama en een extra setje kleren. Leonie twijfelt even of ze haar speen en knuffel ook mee neemt. Ze besluit beide mee te nemen omdat ze de troost die beide bieden goed kan gebruiken dit weekend. Als alles is ingepakt eet Leonie nog even iets en niet veel later vertrekt ze van huis en stapt ze in de bus die haar richting het huis van haar vader zal brengen.

Na een kwartier in de bus zitten komt de bus aan bij de halte waar Leonie eruit moet. Het is vanaf hier nog een klein stukje lopen naar haar vaders huis. Leonie belt aan en haar vader doet de deur open. "Hey goedemorgen Leonie. Kom binnen wil je wat te drinken?" zegt Leonie's vader enthousiast. Leonie is verrast dat haar vader zo opgewekt is en ze vraagt: "Gaat het wel helemaal goed papa?" Vader lacht en zegt: "Ja hoor ik heb een leuke verrassing voor je gepland Leonie. Maar ruim je eerst even je spulletjes op want ik moet even met je praten over iets…" Leonie loopt naar haar slaapkamer en merkt op dat Anouk niet aanwezig is in huis. Leonie legt Polar op bed en haar speen ligt ze op het nachtkastje naast het bed. Ze pakt de kleren uit haar tas en opent de kast. Leonie schrikt als ze de kast opent tot haar grote verbazing ziet ze dat er een paar pakken luiers staan. Ze ziet de voor haar vertrouwde Protective Underwear broekjes maar ook een pak Tena Slips staan.

"Leonie? Heb je je spullen al opgeruimd want je thee is warm!" roept haar vader van de benedenverdieping. Snel bergt Leonie haar spullen op en ze gaat bij haar vader in de woonkamer zitten. Vader zegt: "Leonie ik moet even met je praten zoals je het misschien al is opgevallen is Anouk er niet meer. Dit komt omdat we de laatste tijd een paar keer ruzie hebben gehad. Ik wil even weten heeft Anouk jou ooit beledigd of gepest vanwege jou incontinentie? Ik vraag dit want toen ik het laatst met Anouk het er over had dat ik een keer iets wilde doen wat jij leuk zou vinden noemde ze jou een baby. Ze deed het daarna nog een paar keer en toen heb ik onze relatie beëindigd. Want iemand die mijn dochter zo beledigd verdient het niet om bij mij te blijven." Leonie is verbaasd over het verhaal. Ze omhelst haar vader en begint zachtjes te huilen. Ze legt uit dat Anouk haar een paar keer had gepest met haar incontinentie en dat ze dit niet durfde te vertellen aan hem. Ze vertelt alles aan haar vader die schrikt van hoever de pesterijen van zijn toenmalige vriendin gingen. Als Leonie haar verhaal heeft gedaan zegt vader: "Leonie als ik nog een keer een vriendin ontmoet die jou pest vanwege jou incontinentie zeg het dan alsjeblieft. Want als zij iets met mij willen dan moet ze ook mijn dochter nemen zoals ze is." Leonie is ontroerd door de mooie woorden van haar vader. Ze huilt zachtjes uit bij haar vader die haar liefdevol troost.

Als Leonie een beetje is bijgekomen zegt ze: "Papa ik moet u nog iets vertellen… ik heb al een tijdje verkering met iemand." Haar vader reageert blij verrast en zegt: "Echt waar Leonie wat leuk. Neem je vriend maar eens een keer gezellig mee ik zou hem graag willen ontmoeten. Hoe heet hij?" Leonie begint een beetje te stotteren en ze zegt: "Euhm p-papa ik he-heb v-verkerkering met een meisje. Ze heet Sanne en ze is echt een super leuke en lieve meid." Haar vader is verbaasd als hij dit hoort. Hij is even stil en Leonie is bang dat hij misschien hetzelfde reageert als haar moeder in eerste instantie deed. Maar Leonie is blij verrast als ze haar vader hoort zeggen: "Oh… ja euhm… Kom een keer gezellig samen langs of trouwens ik heb een leuk idee ik wil jou morgen verrassen. Vraag of je vriendin ook langs komt dan kunnen we morgen gezellig met z'n drieën op pad gaan." Leonie is met stomheid geslagen als ze dit hoort. Ze weet even niks uit te brengen en vader vraagt: "Gaat het wel goed Leonie?" Leonie begint een beetje te stamelen en ze zegt: "Euh… euhm maar… ik ... papa…" Leonie komt niet uit haar woorden en omhelst haar vader. Ze is super blij en ze voelt de liefde van haar vader die ze een lange tijd niet meer had gevoeld.

Leonie is zo blij dat ze eindelijk weer iets leuks gaat doen met haar vader en ook haar vriendin mag erbij zijn. Leonie vraagt: "Papa mag Sanne echt mee morgen?" Vader antwoordt: "Ja natuurlijk gezellig toch? Dan kunnen we gezellig samen op stap en dan kan ik ondertussen kennis maken met je vriendin." Leonie vraagt: "Hoe laat moet Sanne hier morgen zijn papa?" Vader zegt: "We moeten wel een stuk rijden morgen… zou je Sanne willen uitnodigen om te logeren? Dat is veel makkelijker voor morgen dan kunnen we morgenochtend gelijk vertrekken." Leonie weet niet wat ze hoort ze is zo gelukkig en ze belt Sanne meteen op. ,"Hey Leonie met Sanne." Leonie zegt enthousiast: "Sanne zou jij dit weekend willen logeren bij mij en mijn vader?" Sanne antwoordt een beetje angstig: "Is dat wel een goed idee? Die verhalen die ik over je papa's vriendin heb gehoord…" Leonie onderbreekt haar en zegt: "Papa heeft zijn relatie met Anouk beëindigd. Ik heb papa ook over ons verteld en hij wil je graag ontmoeten. Hij zei dat hij een verrassing had voorbereid voor mij morgen en hij zou het super leuk vinden als jij ook mee gaat. Lijkt het je wat?" Sanne zegt: "Oh wat super tof! Ik ga mijn spullen inpakken en kom dan jouw kant op! Waar woont je vader?" Leonie zegt: "Nice! Ik app je het adres wel. Tot straks!" Leonie hangt de telefoon op en gaat weer bij haar vader zitten. Ze omhelst hem nogmaals en zegt: "Dankuwel papa u bent zo lief! Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld." Vader knuffelt zijn dochter en geeft haar een klopje op haar billen. Hij zegt: "Ik hou van je Leonie je bent mijn enigste kind. Mijn dochter, mijn prinses, mijn alles. Ik wil je graag gelukkig zien en ik hoop dat je de verassing van morgen leuk vind." Leonie zegt: "Dankuwel dat Sanne ook mee mag papa zij zei dat ze er ook super veel zin in had. Ze appte net dat ze vanavond rond 19:00 hier is."

Vader zegt: "Oké dan hebben wij nog de hele middag voor onszelf. Wil je wat leuks doen?" Leonie zegt: "Zullen we samen lekker inkopen gaan doen bij de supermarkt? Ik zou graag het eten klaarmaken voor vanavond… ik heb erg veel leuke recepten gevonden op het internet en misschien vind u het ook wel leuk om zo'n gerecht te proberen papa. U bent wel erg van de Hollandse Pot maar ik weet zeker dat u dit gerecht ook super lekker gaat vinden." Vader is benieuwd en zegt: "Oké dan pak ik de auto sleutel en dan gaan we even naar de Appie." Leonie pakt haar telefoon en terwijl vader naar de winkel rijd maakt Leonie een boodschappenlijstje. Ze zijn snel bij de winkel en Leonie heeft alle producten die ze nodig heeft gevonden. Haar vader ziet alle producten die zijn dochter heeft verzameld. Hij heeft zijn bedenkingen bij het gerecht maar hij zal het vanavond wel proberen. De dag verloopt snel halverwege de middag begint Leonie met het voorbereiden van het eten en haar vader helpt haar hiermee. Als het 18:00 is heeft Leonie het gerecht klaar gemaakt en zet de pan op tafel. Haar vader ziet het gerecht en zegt: "Wauw Leonie het ruikt heerlijk hoe heet dit recept?" Leonie antwoordt: "Het is Kip Jambalaya papa. Ik weet zeker dat u dit lekker gaat vinden." Tijdens het eten is vader erg stil. Leonie weet dat dit een goed teken is want altijd als haar vader iets erg lekker vind praat hij niet. Na het eten zegt vader: "Leonie zou je misschien een paar keer vaker met mij willen koken want dit gerecht was heel erg lekker!" Leonie zegt: "Ja lijkt me super leuk papa." Leonie kijkt op de klok en zegt ik.ga nog even douchen papa dan ben ik fijn schoon als Sanne komt" Haar vader ruimt ondertussen de tafel af en als hij naar de kamer wil lopen wordt er aangebeld. Haar vader doet de deur open en ziet Sanne staan. "Hallo bent u meneer van Santen? Mijn naam is Sanne van Berchum."

Vader laat Sanne binnen en hij zegt: "Kom binnen Sanne. Leonie is nog aan het douchen kan ik je alvast iets te drinken aanbieden koffie,thee of iets fris?" Sanne zegt: "O...euhm thee alstublieft meneer van Santen." Vader lacht en zegt: "Meneer van Santen is mijn vader noem mij maar Leonard."
Vader komt even later de kamer binnen lopen met de thee voor Sanne en hij zegt: "Wil jij weten over de verrassing die ik heb voorbereid voor Leonie?" Sanne is erg nieuwsgierig en zegt: "Ja ik ben erg benieuwd." Vader zegt: "Leonie heeft laatst gezegd dat ze weer eens graag naar de dierentuin wil gaan dus morgen gaan we gezellig in Apeldoorn naar de Apenheul!" Sanne zegt: "Oh wauw wat super leuk! Ik weet zeker dat Leonie dat helemaal te gek gaat vinden!" Vader vraagt: "Ik hoop het ook maar wel even mondje dicht houden tegen Leonie hè." Sanne zegt: "My lips are sealed." Vader en Sanne praten gezellig met elkaar totdat Leonie uit de badkamer komt.

Leonie komt in haar pyjama de kamer inlopen en als ze Sanne ziet geeft ze haar meteen een kus. "Hey lieverd was je er al lang?" Sanne antwoordt: "Nee misschien net 10 minuten." Vader vraagt heb je lekker gewassen Leonie. Leonie knikt en vraagt: "Papa vind u het erg als ik vanavond met Sanne op mijn kamer zit?" Vader antwoordt: "Nee hoor lieverds gaan maar lekker even met elkaar zijn komen jullie zometeen nog wel eventjes wat drinken? Dat is altijd wel gezellig." De meiden beloven dit te doen en Leonie en Sanne rennen naar Leonie haar slaapkamer.

De meiden zijn nog maar net de kamer in gelopen en Leonie vraagt: "San heb jij nog een extra nachtluier en inlegluier meegenomen?" Sanne zegt: "Ja natuurlijk. Wil je deze dan dragen en niet gewoon een Tena Slip Maxi?" Leonie zegt: "Ik draag al heel de week die cotton-feel luiers ik wil toch graag weer een keer een fijne plastic luier om. Wil je mij deze omdoen Sanne?" Sanne zegt: "Oké ga maar even op bed liggen." Sanne pakt de luier en inlegger uit haar tas en als ze Leonie broek uit trekt ziet ze dat ze nog geen luier of ondergoed aan had. Ze zegt: "Ooh ik moet je wel snel je luier omdoen want je zit al die tijd al zonder luier gelukkig heb je nog geen ongelukje gehad." Snel heeft Sanne Leonie voorzien van een schone luier en Leonie bedankt haar. Leonie besluit om haar pyjamabroek uit te laten het is warm weer en lekker met haar luier in het zicht rondlopen vond ze fijn. Sanne besluit ook om haar luier te verschonen en vraagt Leonie om hulp. "Leonie kan jij mij ook helpen met verschonen?" Leonie vind het fijn om te verzorgen en ze helpt Sanne met het verschonen. Leonie maakt Sanne's broek los en trekt deze uit. Zoals gewoonlijk draagt Sanne een rompertje en Leonie maakt deze open ze stroopt de romper iets op en komt er achter dat Sanne een Bambino luier om heeft. Tijdens het verschonen zegt Leonie: "Oh wat een mooie Pamper heb je om Sanne! Wel jammer dat je er een ongelukje in hebt gehad want de luier staat je echt super goed. Nou laten we je nu toch maar zo'n saaie nachtluier omdoen."

De meiden hebben het heel erg naar hun zin op Leonie haar slaapkamer en ze besluiten met de knuffels te gaan spelen. Leonie pakt haar knuffel en zegt: "Kijk Sanne dit is Polar hij slaapt sinds deze week weer bij mij in bed. Ik ben zo blij dat ik van mama weer met een knuffel mag slapen. Ik had deze beer nog geen naam gegeven en ik denk een ijsbeer, polar bear... waarom noem ik je niet gewoon Polar." Sanne zegt: "Hij ziet er erg lief uit heeft hij nog meer vriendjes thuis in bed?" Leonie zegt: "Nee ik heb al veel dingen aan mama gevraagd wat ze allemaal toestaat en ik wil niet teveel vragen van haar. Want eigenlijk vind ze me te oud voor knuffels enzo dus ik wil niet dat ik teveel vraag en mama en dat ze dan dingen gaat verbieden." Sanne zegt: "Vind je dat niet zielig voor Polar dat als jij niet thuis bent dat hij helemaal alleen is?" Leonie zegt: "Misschien wel een beetje maar Polar houdt ook heel erg veel van slapen dus als ik niet thuis bent slaapt hij. En ik laat altijd mijn slaapshirt achter zodat hij eraan kan ruiken en dan kan die lekker dromen over knuffelen met mij haha!" Sanne moet ook lachen en ondertussen opent ze haar tas en zegt: "Ik heb misschien wel een leuk vriendje voor je meegenomen Polar…" Sanne pakt een knuffel uit er tas en steekt de triomfantelijk omhoog. Ze kruipt ermee naar Polar en zegt: "Kijk Polar dit is mijn vriendje Teddy en hij wil graag vriendjes worden met jou. Leonie pakt Polar en ze laat Polar naar haar toe rennen. Leonie lacht en zegt: "Aww hij is een beetje verlegen. Hey Polar niet verlegen zijn dit is mijn lieve vriendin Sanne en die bruine beer is haar vriendje Teddy zullen we jou even voorstellen? Ga maar hoi zeggen tegen Teddy en niet bang zijn want ik ben er de hele tijd bij." Leonie laat Polar een beetje aan Teddy snuffelen en al snel zijn beide beren goed bevriend met elkaar. De meiden spelen gezellig door en even later roept vader of ze nog even gezellig in de woonkamer komen zitten.

Leonie loopt thuis bij haar moeder 's avonds rond met haar luier om het zicht. Leonie twijfeld of ze dat hier ook wil doen maar als ze Sanne in alleen haar luier en slaapshirt de kamer uit ziet lopen besluit zij ook om haar luier niet te verbergen. De meiden gaan gezellig bij vader in de woonkamer zitten. Vader moest wel even wennen aan het zien van zijn volwassenen dochter in een luier maar zegt hier niks over. Vader zegt: "Oké meiden morgen heb ik dus een leuke verrassing bedacht Sanne jij weet het al… en ik ben niet goed in het bewaren van verrassingen dus Leonie ik vertel het nu ook aan jou. Morgen gaan we gezellig aapjes kijken in de Apenheul!" Leonie gelooft haar oren niet. Ze is super blij en gilt van geluk: "WAUW WAT SUPER GAAF! De Apenheul is echt mijn favoriete dierentuin! Wat super leuk papa!" Leonie rent op haar vader af en geeft hem en kus en begint hem te knuffelen. Vader is blij als hij ziet hoe verrast zijn dochter is. Vader zegt: "Nou meiden gaan jullie maar lekker slapen dan zijn jullie goed uitgerust morgen." Leonie en haar vader omhelzen elkaar en tijdens de omhelzing geeft hij klapjes op Leonie's geluierde bips. Leonie vind het grappig en begint te giechelen. Ze wenst haar vader een goede nacht en even later liggen Sanne en Leonie te knuffelen in bed.

Leonie denkt na over vandaag. Vanochtend had ze geen zin om naar haar vader te gaan. En nu heeft ze geen zin om weg te gaan. Ze is zo blij dat ze weer een betere band krijgt met haar vader. Leonie voelt zich erg gelukkig. Door alle impulsen van vandaag is ze erg vermoeid en niet veel later valt Leonie vredig in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 13

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 13.
Sanne en Leonie liggen in bed. Sanne wordt een paar keer aangestoten door Leonie en ze wordt wakker. Leonie slaapt nog onrustig en maakt veel onrustige bewegingen. Sanne schudt haar zachtjes wakker en zegt: "Pssst rustig maar Leonie wordt eens wakker." Heftig hijgend wordt Leonie wakker. Ze kijkt even om haar heen en als ze Sanne ziet kalmeert ze een beetje. Sanne vraagt bezorgd: "Gaat het Leonie? Het leek erop dat je een nachtmerrie had." Leonie zegt zachtjes: "Ik had ook een nachtmerrie… ik droomde dat Anouk hier was en ontdekte dat wij allebei luiers met plakstrips dragen. Ze noemde ons baby's en peste ons met nog meer vreselijke dingen. Gelukkig was het maar een droom…" Sanne vraagt: "Ben je nog droog?" Leonie voelt aan haar luier en zegt dat ze nat is geworden. Sanne vraagt: "Moet je al verschoond worden?" Leonie zegt: "Nee ik denk dat deze luier het wel tot morgenochtend vol houdt." Leonie pakt haar knuffel en doet haar speentje weer in en ze kruipt tegen Sanne aan. Sanne omhelst Leonie en niet veel later slapen beide meisjes weer.

De volgende morgen worden Leonie en Sanne gewekt door vader die op de deur klopt. "Meiden kleden jullie jezelf even aan dan maak ik alvast een lunchpakket klaar voor vandaag. Zie ik jullie zo aan tafel voor het ontbijt?" zegt vader. Leonie antwoordt: "We komen er zometeen aan papa!" Leonie stapt uit bed en vraagt aan Sanne wat voor luier wil je vandaag om naar de Apenheul?" Sanne zegt: "Ik heb een paar Pampers in mijn tas zitten die wil ik vandaag graag om!" Leonie pakt de luiers uit Sanne tas en zegt ligt verbaasd: "Weet je zeker dat je deze babyluier om wilt vandaag? Wil je niet liever een Tena Slip om?" Sanne zegt: "Liever niet ik heb met mama afgesproken dat ik binnenkort een maand alleen AB luiers ga dragen en ik wil uittesten welke luier ik het beste overdag kan dragen. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om het te proberen." Leonie wil eigenlijk niet dat Sanne zulke luiers draagt omdat ze zich er een beetje voor schaamt maar Leonie heeft ook geen zin in een discussie en niet veel later is Sanne verschoond. Leonie gaat daarna op het bed liggen om verschoond te worden. Sanne vraagt: "Wil jij gewoon weer een Tena Slip om of wil je net als mij een Pamper om?" Leonie antwoordt: "Liever een Tena alsjeblieft die valt denk ik toch iets minder op." Sanne loopt naar de kast en doet een deur open en ze pakt het pak Tena luiers eruit. Leonie zegt: "Oh je hoeft niet perse een nieuw pak te openen Sanne ik heb nog een paar luiers in mijn rugtas zitten." Sanne kijkt naar het pak luiers en zegt: "Maar je zei toch gisteren dat je liever een luier droeg met een plastic buitenkant in plaats van een cotton-feel luier?" Leonie snapt het eerst niet en kijkt dan nogmaals naar het pak luiers die Sanne uit de kast heeft gepakt. Het pak ziet er inderdaad iets anders uit dan de luiers die ze thuis heeft en ze leest de woorden: Active Fit. "O MY GOD! Wat gaaf Sanne mijn papa heeft gewoon mijn favoriete luiers voor mij besteld!" Sanne is super blij voor Leonie en begint haar te verschonen. Leonie geniet van hoe ze verschoond wordt door Sanne en als beide meiden verschoond zijn kleden ze zich verder aan. Voor ze de kamer verlaten vullen ze nog een luiertas zodat ze vandaag ook overdag kunnen verschonen.

Als iedereen het ontbijt op heeft stappen ze in de auto en rijden ze naar Apeldoorn. De meiden hebben er echt super veel zin in en hebben al de grootste pret tijdens de autorit. Vader vind het ook super gezellig met de meiden en tijdens de autorit leert hij Sanne beter kennen. De rit duurt ongeveer een uur en uiteindelijk komen ze aan bij het dierenpark. Leonie en Sanne zijn super opgewonden en als ze uitgestapt zijn rennen ze naar de ingang.

Het is nog redelijk vroeg en er zijn nog niet zoveel mensen in het park en dit vinden de meiden wel erg fijn. Als eerste lopen ze tussen de loslopende Boliviaanse Doodshoofdaapjes door en er komt zelf een lief aapje op Leonie's arm zitten. De meiden zien bij de kinderwagen van een ander gezin dat de apen erop klimmen en gelijk in de tas graaien om te kijken of er iets te eten in zit. De meiden hebben het erg naar hun zin en maken veel foto's van alle verschillende apensoorten. De dag verloopt snel en halverwege de middag zijn ze het hele park doorlopen Leonie en Sanne zijn ondertussen wel toe aan een verschoning en voordat ze naar de souvenirshop gaan besluiten ze om hun luiers te verschonen.

De meiden gaan samen naar het invalidentoilet omdat ze daar elkaar makkelijk kunnen verschonen. Als Leonie en Sanne het toilethokje binnenlopen zegt Leonie: "Phoe ik zou jou wel eerst een schone luier omdoen Sanne want ik ruik al een tijdje een poepgeur kleine meid." Leonie pakt een verschoningsmatje uit haar luiertas en laat Sanne hierop liggen. Tijdens het verschonen krijgt Sanne een speentje in en Sanne geniet ervan hoe liefdevol ze gewassen wordt door haar vriendin. Terwijl Leonie Sanne wast zegt Leonie: "Sanne ik snap dat je een kleine meid bent die af en toe in haar luier poept maar ik voel me een beetje ongemakkelijk als je dit doet. Ik vind het geen probleem om je te verschonen maar wat nou als papa het geroken had daarnet of als je een keer bij mij thuis hebt gepoept en mijn moeder het ruikt?" Sanne haalt haar speentje uit haar mond en zegt: "Maar je mama en papa weten allebei toch dat ik ook luiers draag? En luiers zijn niet alleen voor urine-incontinentie maar ook voor fecale-incontinentie. Kan je niet gewoon tegen je ouders vertellen dat ik daar ook last van heb?" Leonie zegt: "Kom op Sanne dit ga ik echt niet tegen mijn ouders zeggen. Ik hou heel veel van je Sanne maar ik vertel dit niet aan mijn ouders omdat het simpelweg gewoon niet waar is. Van mij mag je gewoon in je broek poepen omdat je dat fijn vind maar ik vraag je wil je het alsjeblieft niet doen als mijn ouders erbij zijn?" Sanne snapt dat wat ze vroeg aan Leonie inderdaad te ver ging en ze bied haar excuses aan. Snel zijn beide meiden verschoond en gaan ze nog even in de souvenirshop van de Apenheul kijken.

Leonie ziet een leuk shirt hangen en besluit deze te kopen en gaat even bij Sanne kijken die bij de knuffels staat. Sanne heeft de klein doodshoofd aapje in haar handen en zegt: "Kijk hoe lief Leonie wat een schatje hè?" Leonie zegt: "Hij is echt heel lief Sanne wil je die hebben?" Sanne knikt ja en zegt: "Ik denk het wel maar ik kijk nog even verder. Maar hou die maar vast want hij is ook erg lief… O MY GOD! Leonie kijk wat schattig!" En Sanne wijst naar een knuffel met een groot en klein doodshoofd aapje. Leonie pakt de aapjes en zegt: "O wauw wat leuk ik denk dat ik deze meeneem die kleine aap doet me een beetje aan jou denken San." Sanne heeft niet genoeg geld voor de twee aapjes en Leonie bied aan om deze voor haar te kopen voor haarzelf koopt ze ook deze aapjes. En even later zitten de meiden met een gelukkig gevoel weer terug in de auto. Ook vader heeft het erg naar zijn zin gehad en vond het fijn dat hij de hele dag heeft doorgebracht met zijn dochter en haar vriendin.

Leonie en Sanne waren behoorlijk moe van het lopen door het park en ze waren beide in slaap gevallen in de auto en al snel waren ze weer thuis aangekomen. Vader wekt beide meiden en ze gaan het huis binnen. Vader zegt: "Meiden ik vond het echt super leuk vandaag. En ik vind het leuk dat ik jou ook wat beter heb leren kennen Sanne." Sanne zegt: "Ik vond het ook leuk dat ik u heb ontmoet Leonard ik heb het ook super naar mijn zin gehad in de Apenheul. Dankuwel dat ik vandaag mee mocht." Ook bedankt Leonie haar vader voor de leuke dag. De meiden gaan naar Leonie haar slaapkamer en spelen met hun nieuwe knuffels.

Leonie zegt: "O wat is dit een geweldig weekend Sanne ik vond het echt super vandaag! En ik ben zo blij dat ik van papa zoveel aandacht kreeg dit weekend. En ik vond het super fijn dat ik het met jou mocht beleven Sanne." en Leonie geeft haar vriendin een dikke kus. Sanne vond de woorden van Leonie heel lief en ze knuffelde met haar. Sanne vraagt: "Hey Leonie zou ik volgend weekend bij jou kunnen logeren mijn ouders zijn vanaf vrijdag heel het weekend weg en als ik bij jou kan blijven hoeft mama de oppas niet te bellen." Leonie zegt: "Euhm… ja dat kan wel maar ik kan ook bij jou thuis oppassen misschien is dat makkelijk want dan kan ik je ook gewoon makkelijk verschonen in de babykamer. Maar ik kan pas vanaf vrijdagavond maar als de oppas tot dan blijft kan ik haar misschien nog even ontmoeten want ik wil eigenlijk wel weten wie er op mijn kleine vriendinnetje past als ik er niet ben." Sanne zegt: "Ja goed idee Leonie!" Sanne en Leonie spelen nog even met elkaar en aan het einde van de middag vertrekt Sanne weer naar huis.

Leonie en haar vader eten het gerecht van gisteren op en ze maken er een gezellige avond van. Leonie ging even douchen en even later kwam ze fris gewassen in haar slaapoutfit weer terug de kamer in lopen. Vader kijkt naar Leonie en vind het een schattig gezicht om te zien. Zijn volwassenen dochter in een luier met een speentje aan haar shirt en een knuffelbeer in haar handen. Leonie gaat vlakbij haar vader zitten en vraagt: "Papa hoe wist u eigenlijk dat ik deze luiers gebruikte?" Vader antwoordt: "Ik was eerder deze week wat spullen aan het opruimen en toen ik de kast opende zag ik dat je geen luiers meer had liggen hier dus ik heb even met je moeder gebeld. Zij heeft mij verteld wat voor luiers je gebruikte en ik heb deze toen besteld bij de apotheek. Maar het zijn wel de goede? Want de dame van de apotheek vroeg of het de luiers van cotton-feel waren of met een plastic buitenkant… dat had je moeder niet verteld dus ik zei maar plastic." Leonie omhelst haar vader en zegt: "Dat was de goede soort papa! Mama had per ongeluk wel de cotton-feel besteld maar degene die ik nu om heb zit veel lekkerder!" Leonie en haar vader knuffelen even met elkaar en Leonie bedankt haar vader nog een paar keer voor de geweldig leuke dag. Ze geeft haar vader een zoen en wenst hem een goede nacht. Leonie kruipt haar bed in en begint zachtjes op haar speentje te zuigen ze knuffelt een beetje met haar beer en niet veel later valt ze vredig in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Zo ff een klein hoofdstukje.

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 14.
Leonie is nog laat aan het werk in de winkel en ze kan niet wachten tot haar dienst erop zit. Leonie had beloofd dat ze dit weekend op Sanne zou passen en vanavond zou ze ook nog Sanne haar oppas Vanessa ontmoeten. Omdat Leonie vandaag tot laat moest werken had ze eerder deze week al de huissleutel gekregen zodat ze haarzelf binnen kon laten vanavond. Ook mocht ze Sanne's auto lenen zodat ze haar spullen makkelijk mee kon nemen.
Eindelijk het is 22:00 uur en alle klusjes in de supermarkt zijn gedaan. Leonie wenst haar collega's een fijn weekend en ze stapt in de auto en rijdt richting Sanne's huis. Niet veel later komt ze aan ze pakt haar spullen uit de auto en gaat het huis binnen.

Leonie loopt naar de woonkamer en ziet een jonge meid met een luier om Sanne de fles geven. De jonge meid strekt haar hand uit en zegt: "Oh jij moet Leonie zijn in ben Vanessa. Wij waren al bijna van plan om al naar bed te gaan. Want het is al behoorlijk laat." Leonie schudt Vanessa's hand en zegt: "Ja sorry erg druk op het werk en er moest nog veel gebeuren. Sommige collega's zijn ziek… echt een chaos maar gelukkig ben ik het hele weekend wel weer vrij dan kan ik weer even tijd doorbrengen met mijn lieve kleine vriendin." Sanne heeft ondertussen haar flesje op en Vanessa geeft haar een complimentje: "Goed zo Sanne grote meid je hebt heel je flesje opgedronken kom even hier dan kan je nog even een boertje laten. "Sanne hangt over Vanessa's schouder terwijl Vanessa klopjes op Sanne's rug geeft. Sanne laat een klein boertje en Vanessa zegt: "Ja heel goed gedaan grote meid." Leonie kijkt naar het tafereel en vind het er erg leuk uitzien. Vanessa zegt: "Nou Sanne zeg maar welterusten tegen Leonie dan ga ik je even op bed liggen." Leonie zegt: "O Vanessa zou Sanne nog iets langer op mogen blijven? Ik wil nog eventjes wat tijd met mijn vriendin doorbrengen voordat we gaan slapen." Vanessa zegt: "O je vriendin… wacht ben jij dan ook een klein meisje Leonie?" Leonie bloost een beetje en zegt verlegen: "Ja… soms ben ik ook een klein meisje." Vanessa zegt: "Kom dan maar even mee naar de babykamer Leonie dan maak ik jou ook klaar voor de nacht."

Vanessa helpt Leonie op de commode en kleed haar uit. Hoewel Leonie Vanessa nog niet zo goed kent voelt het wel erg vertrouwd als ze uitgekleed wordt. Als Leonie alleen haar luierbroekje nog aan heeft laat Vanessa haar liggen en scheurt het broekje open en ze maakt Leonie haar schaamstreek schoon met billendoekjes. Leonie vind het erg fijn aanvoelen en tijdens de verschoning vraagt ze wat dingetjes aan Vanessa om haar beter te leren kennen. "Hey Vanessa ben jij een diaper lover omdat je een luier om hebt?" vraagt Leonie. Vanessa antwoordt: "Nee ik heb eigenlijk niks met luiers maar omdat ik last heb van bedplassen draag ik deze luiers." Leonie is een beetje verbaasd en vraagt: "Maar als je niks met luiers hebt hoe kom je dan in deze community terecht?" Vanessa zegt: "Mijn tweeling zus vond het wel erg interessant toen ik weer luiers moest gaan gebruiken 's nachts. Ze probeerde stiekem ook een paar keer een luier van mij en ze kwam erachter dat zij ze lekker vond zitten. Omdat mijn zus en ik eigenlijk geen geheimen voor elkaar hebben heeft ze vertelt over haar ervaring met de luiers. Ik vond het best wel leuk eigenlijk en vind het fijn dat ik samen met mijn zus luiers kan dragen want dan ben ik niet meer alleen ook al draagt zij voor de lol ik vind het toch fijn. Mijn zus wilde ook een keer klein zijn en ik mocht haar toen een dagje verzorgen en dat vond ik een beetje vreemd maar ook wel erg leuk. Mijn zus bracht me toen in contact met ABDL en zo ben ik eigenlijk een nanny geworden. Ik vond verzorging altijd wel leuk. Ik werk ook in een zorgcomplex voor ouderen en pas ook nog wel eens op bij kinderen en baby's. Maar ik vind op AB's passen ook erg leuk ik doe wel alleen op meiden passen en pas na een tijd goed contact. Jongens wil ik misschien ook nog wel eens doen maar wel in goed overleg." Ondertussen heeft Leonie een nachtluier om gekregen en Leonie pakt haar slaapoutfit en knuffel en speen uit haar tas en gaat samen met Vanessa terug naar de woonkamer.

Sanne en Leonie spelen gezellig nog even met elkaar maar als het half twaalf is vind Vanessa het toch echt tijd voor bed. Beide meisjes worden op bed gelegd in de babykamer na een klein verhaaltje uit het Jip en Janneke boek krijgen de meisjes een kusje en voordat Vanessa de babykamer verlaat zet ze nog een nachtlampje en de babyfoon aan.

Leonie viel al snel in slaap nadat Vanessa de kamer had verlaten. Dit was niet heel vreemd wat ze had een drukke werkweek achter de rug. Sanne kon niet echt in slaap komen en draaide zich naar Leonie. Sanne keek naar haar lieve vriendin wat zag ze er toch lief uit. Slapend met een speentje in en een knuffelbeer tussen haar armen geklemd. Sanne vond haar vriendin echt lief als klein meisje maar wat zou ze graag willen dat Leonie haar mama zou zijn. Bij deze gedachte werdt Sanne erg blij en met mooie gedachten hierover viel ze snel in slaap.

De volgende ochtend wordt Leonie zachtjes gewekt door Vanessa. "Pssst Leonie kom even mee naar mijn slaapkamer." Zachtjes stapt Leonie uit bed en verlaat samen met Vanessa de babykamer. Als Leonie en Vanessa in de normale slaapkamer van Sanne staan zegt Vanessa: "Oké Leonie ik had met mevrouw van Berchum afgesproken dat ik zou vertellen over de verzorging van Sanne dit weekend. Nou luiers verschonen weet je in ieder geval wel hoe dat werkt dus dat sla ik over. Sanne moet om half tien uit bed zijn als ze tot later ligt komt ze 's avonds niet meer in slaap. Op dagen als vandaag is Sanne volledig een klein meisje dus draagt babyluiers en kinderlijke kleding. Als je met Sanne opstap gaat moet je een luiertas inpakken voor als ze onderweg verschoond moet worden. En ze drinkt alles uit een flesje of tuitbeker. Euhm… o ja als Sanne zich niet gedraagt mag je haar ook straf geven. Dit kan variëren van een time out tot billenkoek het ligt eraan hoe stout ze is. Maar ik denk dat Sanne wel goed zal luisteren naar je. En ja voor de rest moet je gewoon een leuke tijd met Sanne beleven. O ja... en tussen de middag moet ze nog eventjes naar bed voor een klein dutje van maximaal een uur." Leonie zegt: "O ik heb zulke dagen ook al vaker meegemaakt dus ik weet hoe het gaat." Vanessa zegt: "oké ga dan maar even hier op het bed liggen dan verschoon ik je luier en dan kan je alvast wat dingetjes voorbereiden voor vandaag. Snel heeft Leonie een schone luier om en is ze aangekleed voor de dag. Als Vanessa ook is aangekleed wenst ze Leonie veel plezier en ze verlaat het huis.

Leonie gaat naar de keuken waar ze de vaatwasser uitruimt en de tafel dekt. Ondertussen is het negen uur en Leonie hoort wat geluid van de babyfoon komen ze beseft dat Sanne wakker is geworden en ze loopt naar de babykamer. "Goedemorgen Sanne ben je al weer wakker lieve meid?" Leonie loopt naar het bed toe en helpt Sanne omhoog. Terwijl ze Sanne omhoog helpt ruikt ze een vieze geur die ze maar al te goed herkent. Leonie zegt: "Oh o heeft mijn kleine meid een mooie verrassing voor mij geproduceerd. Nou kom eerst maar even mee om te ontbijten Sanne dan kan ik je na het eten lekker in bad stoppen." Leonie wist dat Sanne een poepluier lekker vond zitten en daarom mocht ze deze om houden tot na het ontbijt.

Sanne en Leonie gaan aan tafel zitten en Sanne krijgt een slab om en terwijl er een flesje peutermelk opwarmt in de magnetron voert Leonie Sanne een potje Olvarit. Als ze het potje op heeft is de melk warm en haalt ze deze uit de magnetron. Leonie vind het lastig om Sanne te voeren en besluit haar op schoot te nemen. Sanne voelt zich geweldig nu ze op schoot zit bij haar vriendin ze voelt zich zo klein en terwijl ze de fles krijgt legt ze zachtjes haar hoofd op de borst van haar vriendin. Hoewel Leonie het baby zijn heel erg leuk vond ontdekte ze dat ze dit ook heel erg leuk vond. Ze voelde zich al snel op haar gemak met de verzorging van Sanne en zag dat Sanne er ook van genoot. Als de fles op is mag Sanne even spelen met de Lego die nog in de kamer ligt en ondertussen eet Leonie haar ontbijt. Niet veel later is haar eten op en neemt ze Sanne mee naar de badkamer.

Sanne loopt voorop de trap op gevolgd door Leonie. Leonie kijkt recht tegen de volgepoepte luier van Sanne aan en ziet langs het beenelastiek dat de poep door heel haar luier is verspreid. Als de meiden aankomen bij de badkamer kleed Leonie Sanne uit tot ze alleen nog maar haar luier om heeft. Sanne moet in de douchecabine gaan staan en terwijl ze daar staat wordt ze ontdaan van haar vieze poepluier. Wat Leonie al gezien was dat heel haar luier zone van voor tot achter onder zat en met de douchekop kon ze de ergste resten afspoelen zodat het niet zo'n bende zou worden als Sanne in bad wordt gestopt. Terwijl Leonie de poep resten verwijderd loopt het bad met heerlijke Zwitsal zeepsop vol en als alle poepresten bij Sanne verwijderd zijn mag ze in het bad gaan zitten. Sanne wordt goed gewassen door Leonie en vindt het echt heerlijk dat ze zo lief verzorgd wordt door haar vriendin. Ze denkt terug aan gisteravond de gedachte aan Leonie als mama… zou ze het durven vragen?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi hoofdstuk, niet heel lang maar de moeite waard.
Met een mooie vraag op het eind, ben benieuwd naar het antwoord;)
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 15

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 15.
Sanne is helemaal schoon en Leonie helpt haar uit bad en droogt haar af. Hand in hand lopen ze naar de babykamer en Leonie zegt: "Ga maar even alvast op de commode liggen dan pak ik even leuke kleren voor je Sanne en dan doe ik je zometeen gelijk een schone luier om." Leonie trekt de kledingkast in de babykamer open en ziet dat deze kast helemaal gevuld is met kinderlijke kleding. Ook ziet Leonie katoenen luiers en plastic broekjes liggen. Leonie wist niet dat Sanne deze ook gebruikte. Leonie had geen zin om luiers te gaan wassen of een luierwas te produceren voor haar aanstaande schoonmoeder en besluit de katoenen luiers te laten liggen en ze pakt alleen een leuke outfit van Minnie Mouse uit de kledingkast. Sanne ligt nog steeds op de commode en Leonie zegt: "Oké Vanessa zei dat jij alleen maar babyluiers mocht dragen dit weekend. Even kijken wat hebben we hier een mooie witte luier met een gekleurde band en een hele mooie blauwe met allerlei ruimtewezentjes erop… welke zou ik gebruiken?" Sanne zegt: "De blauwe luiers zijn nachtluiers Leonie. Ik draag overdag gewoon Pampers." Leonie vraagt verbaasd: "Pampers!? Hoezo Pampers die pas jij toch allang niet meer? Ik weet dat jij een kleine meid bent Sanne maar zo klein ben je nu ook weer niet…" Sanne moet een beetje lachen en zegt: "Nee geen echte Pampers maar die witte luiers. Wij noemen die hier thuis Pampers omdat ze maar 2 plakkers hebben en ze hetzelfde eruit zien als Pampers van vroeger." Leonie moet ook een beetje lachen en zegt: "Oh haha wat dom van mijn." Leonie pakt de luier van het plankje boven de commode en ze vraagt aan Sanne: "Ik wist niet dat je ook katoenen luiers droeg Sanne." Sanne antwoordt: "Dat klopt ik draag ze ook niet meer ik en Lisa hebben ze een keer besteld nadat we verschillende verhalen over hadden gelezen op het internet. Opzich zaten ze wel lekker totdat we er in plasten. De luiers voelden echt nat aan en niet zoals bij de wegwerp luiers die we normaal gebruiken. Lisa heeft ze daarom ook niet meegenomen toen ze verhuisde en ik heb de luiers uit de commode gehaald en in de kast gelegd omdat ik ze ook niet meer wil dragen." Sanne is snel verschoond en Leonie helpt haar van de commode af en kleed haar verder aan.

Leonie zegt: "Nou Sanne nu ben je aangekleed wat wil je gaan doen?" Sanne zegt: "Ik heb een tijdje geleden op de computer een Lego huis gemaakt Leonie en ik wil proberen deze in het echt te maken. Een tijd geleden heb ik alle onderdelen besteld en deze zijn gisteren bezorgd. Dus ik wil graag het huis bouwen Leonie. Zou jij de laptop willen pakken Leonie dan pak ik alvast de Lego." Leonie is best benieuwd naar het ontwerp van Sanne en nadat de laptop is opgestart laat Sanne zien hoe het huis eruit ziet. "Kijk Leonie dit huis heeft ook een babykamer voor een AB meisje. Zie je? Ook een commode en veel lichte kleuren met zo als in mijn babykamer." zegt Sanne. Leonie is erg onder de indruk van het ontwerp en even later helpt ze Sanne met het maken van model. Beide meisjes genieten erg van het bouwen en vinden het leuk hoe het idee wat op de computer stond nu echt wordt opgebouwd. Sanne heeft een speen in haar mond en voelt haar erg op haar gemak nu ze met haar favoriete hobby bezig is. Ze is zo geconcentreerd bezig dat ze niet door heeft dat Leonie van tafel is gegaan en een flesje appelsap voor haar heeft voorbereid.

"Sanne… Sanne?" vraagt Leonie. Sanne schrikt uit haar concentratie en zegt: "Oh… sorry Leonie ik zat even te dromen." Leonie zegt: "Kom je even bij mij op de bank zitten Sanne? Dan krijg je een lekker flesje appelsap van mij." Leonie gaat op de bank in de woonkamer zitten en zet de televisie aan. Ondertussen is Sanne bij Leonie gaan liggen en ze heeft haar hoofd op haar schoot gelegd. Leonie brengt de speen naar Sanne's mond en zachtjes begint ze uit de fles te drinken. Terwijl ze uit de fles drinkt streelt Leonie Sanne door haar haren en zegt lieve kleine woordjes tegen haar. Sanne weet niet wat haar overkomt ze voelt zich zo klein en veilig bij haar vriendin ook al was dit de eerste keer dat Leonie als echte oppas fungeerde het voelde voor Sanne alsof ze het al jaren deed. Als Sanne haar flesje op heeft helpt ze Sanne omhoog en geeft ze een paar klopjes op Sanne's rug totdat ze een boertje laat. Sanne kijkt Leonie aan en omhelst haar en zegt: "Dankjewel Leonie het was een erg lekker flesje." Sanne begint een beetje nerveus te worden en onzeker vraagt ze: "Leonie ik wil je eigenlijk iets vragen…vind je het leuk om mij te verzorgen? Ik bedoel je bent zo vaak klein met mij geweest en nu ben je een keer de verzorger. Vind je het wel leuk?" Leonie zegt: "Tja ik moet zeggen Sanne ik vind het eigenlijk misschien wel leuker dan ik had gedacht gewoon lekker tijd doorbrengen met een klein meisje om me heen...ik vind het super leuk en gezellig." Sanne kan haar oren bijna niet geloven en ze vraagt nog steeds een beetje onzeker: "Leonie zou jij mijn mama willen worden?" Leonie schrikt een beetje van deze vraag en weet eigenlijk even niets te zeggen. Sanne ziet dat Leonie is geschrokken van de vraag en ze zegt: "Sorry Leonie ik bedoel… je zegt dat je het leuk vindt om mij te verzorgen en alles dus ik dacht misschien wil je... sorry." Leonie is blij dat Sanne niet erover doorgaat en dat ze snel weer een ander onderwerp ter sprake brengt. Maar toch blijft Leonie nadenken over wat Sanne net aan haar vroeg.

Even later zit Sanne weer lief te bouwen en Leonie zit nog bij de televisie haar eigen drankje op te drinken ze kan Sanne goed in de gaten houden vanuit de kamer. Leonie zit op haar telefoon te kijken en zoekt op internet naar ervaringen en verhalen van Adult Baby mama's. Hoewel Leonie wel een beetje was geschrokken van de vraag van Sanne vond ze de gedachte om mama van Sanne te zijn ook weer heel erg leuk. Zowel zij als Sanne genoten van de verzorging dus waarom niet? Leonie gaat weer verder spelen met Sanne maar blijft in haar hoofd worstelen met de gedachte om mama te zijn van haar vriendin.

Het is 13:00 uur geworden en de meiden zijn net klaar met eten en Leonie loopt met Sanne aan de hand naar de babykamer. In de babykamer wordt Sanne uitgekleed tot ze alleen haar romper nog aan heeft en Leonie controleert Sanne's luier. "Zo ga maar even op de commode liggen Sanne wat ik kan je natuurlijk niet een dutje laten doen met zo'n natte Pamper." zegt Leonie. Sanne gaat op de commode liggen en tijdens de verschoning droomt ze weg. Ze geniet van de liefdevolle zachte handen van Leonie en de liefdevolle verzorging van haar. "Zo helemaal schoon en klaar om naar bed te gaan." zegt Leonie. Leonie help Sanne van de commode af en legt haar in bed. "Even kijken lieve meid hier zijn je vriendjes Teddy en meneer Beer dan kan je lekker knuffelen tijdens je dutje." Blij pakt Sanne beide knuffelberen aan en begint er gelijk mee te knuffelen. Leonie kijkt hoe Sanne al blij knuffelt met de beren en ze zegt: "Kan je nog even stil blijven liggen met je beren Sanne ik wil je nog een verhaaltje voorlezen. Kijk ik heb een leuk boek van Roald Dahl meegenomen het heet: Gruwelijke Rijmen. Met veel leuke bekende sprookjes erin maar toch net iets anders geschreven." Sanne zegt: "Oh wat leuk! Welke sprookjes staan er allemaal in?" Leonie bladert het boek door en zegt: "Even kijken we hebben Assepoester, Jakob en de bonenstaak, Sneeuwwitje en de zeven dwergen, Goudhaartje en de drie beren, Roodkapje en de Wolf en de drie biggetjes welke wil horen?" Sanne denkt even na en zegt: Begin maar gewoon bij het eerste verhaal van Assepoester." Leonie gaat naast Sanne in het bed zitten zodat Sanne ook mee kan kijken naar de plaatjes in het boek. Leonie geeft Sanne haar speen en vraagt: "Lig je lekker? Dan begin ik met lezen." Sanne knikt en Leonie begint te lezen:
"Je denkt misschien: dit ken ik al,
maar dat is heus niet het geval.
Het echte verhaal van Assepoester
is heel wat bloedige en woester…

Ze waren nooit treurig, ze waren nooit nukkig
en ze leefden nog heel, heel lang en gelukkig.
Het einde!

Sanne ligt na te lachen van het leuke verhaal en als ze is uitgelachen stopt Leonie haar nog een beetje toe en geeft haar een kus. "Ga maar even een klein dutje doen schatje dan kom ik je zometeen weer wakker maken en dan kunnen we weer lekker verder gaan bouwen met de Lego. Leonie zet het nachtlampje en de babyfoon aan en voor ze de kamer verlaat pakt ze nog een schone luier uit de commode omdat ze zelf ook al behoorlijk nat is geworden. Om Sanne te laten slapen verschoont ze haar luier in de normale slaapkamer van Sanne. En even later als ze verschoont is gaat ze weer terug naar beneden om even wat spulletjes op te ruimen.

Leonie rust even uit en kijkt een paar afleveringen van American Dad op Comedy Central. Als het 14:15 is besluit Leonie Sanne uit bed te halen en ze loopt de trap op naar de babykamer. Sanne ligt nog te slapen en zachtjes schud Leonie haar wakker. "Sanne wakker worden lief meisje we gaan verder met de Lego spelen. Kom je uit bed?" Rustig gaat Sanne rechtop zitten in het bed Leonie komt even naast haar zitten en voelt aan de luier van Sanne deze is nat maar hoeft niet verschoond te worden. Leonie zegt: "Nou kom lieverd kom uit bed." En Leonie helpt Sanne uit bed en kleed haar weer aan. Tijdens het aankleden merkt Leonie dan Sanne erg stil is en ze vraagt: "Is er iets aan de hand Sanne waarom ben je zo stil?" Sanne die nog steeds op haar speen zuigt begint te snikken en Leonie heeft nu pas door dat Sanne zat te huilen. Ze omhelst haar en zegt: "O rustig maar meisje wat is er aan de hand?" Sanne begint steeds iets harder te huilen en Leonie neemt haar mee naar beneden en probeert haar te kalmeren.

Als Sanne een tijdje bij Leonie op schoot heeft gezeten is ze wat gekalmeerd en Leonie voorzichtig: "Wil je vertellen waarom je zo moest huilen Sanne? Want ik wil graag troosten maar als ik niet weet wat er aan de hand is dan kan ik je ook niet helpen." Sanne knikt en begint stotterend te praten: "I-i-ik had in m-mijn luier geplast Leonie." Leonie is een beetje verbaasd en zegt: "Maar schatje dat geeft toch helemaal niet je draagt ze daarvoor en je hebt toch wel vaker een natte Pamper?" Sanne zegt: "Je snapt het niet Leonie ik plas wel vaker in mijn luier maar dit gebeurde onbewust." En als Sanne deze woorden heeft uitgesproken breekt ze weer en ze begint weer hard te huilen. Leonie wiegt een beetje met Sanne op haar schoot en ze zegt: "Oh schatje toch het is niet erg."

Even later kunnen Leonie en Sanne even rustig over Sanne's ongelukje praten. Leonie vraagt: "Oké Sanne je plast 's nachts ook nog echt in bed toch? Komt het dan niet daardoor? Je lag natuurlijk gewoon te slapen." Sanne zegt: "Maar ik heb dit bij een dutje van een uur nog nooit meegemaakt als ik nat ben plas ik van te voren in mijn luier of net nadat ik wakker wordt zoals vandaag is mij nog nooit eerder overkomen." Leonie zegt: "Maar deze dag is natuurlijk wel iets anders dan anders hè Sanne. Ik als oppas het hele weekend misschien vind je het onderbewust wel heel erg spannend en misschien komt het daardoor." Sanne zegt: "Ik hoop dat het eenmalig was want een ongelukje 's nachts kan ik nog accepteren maar overdag wil ik wel gewoon kunnen bepalen of ik wel of niet plas." Leonie omhelst haar en zegt: "Het was gewoon maar een ongelukje Sanne zit er maar niet te veel over in." Leonie en Sanne knuffelen nog even met elkaar en na een tijdje geeft Sanne aan dat ze weer verder wil gaan spelen en beide meiden gaan weer aan de tafel zitten en verder bouwen met de Lego.

De rest van de dag verloopt snel na het avondeten wordt Sanne nogmaals verschoond en de meiden gaan een leuke Disney film kijken. Na de film krijgt Sanne nog een flesje en boven als haar tanden gepoetst zijn moet Sanne haar nachtluier om krijgen. Sanne wordt uitgekleed en als Sanne met alleen haar luier om begint Leonie haar te verschonen. Tijdens het verschonen vraagt ze: "Sanne moet je in de Space luier ook een inlegluier? Vanessa heeft mij niet verteld of je in je babyluier ook een inlegger gebruikt." Sanne zegt: "Ja eigenlijk gebruik ik in elke nachtluier een inlegluier. Ik wil natuurlijk wel verzekerd zijn van een droog bedje in de ochtend." Snel heeft Sanne haar luier om en haar pyjama shirt aan. Leonie zit bij Sanne in bed en wiegt haar een beetje terwijl ze Sanne's rug ondersteund met haar arm. Leonie vraagt een beetje nerveus: "Heb je genoeg gedronken Sanne of lust je nog wel iets" En Sanne zegt dat ze eigenlijk nog wel een beetje dorst heeft. Als Leonie dit hoort knoopt ze langzaam haar blouse open en haar borsten komen bloot te liggen. Sanne schrok er van en als Leonie haar borst naar Sanne beweegt en haar tepel tegen de lippen van Sanne aanduwt begint Sanne zachtjes te zuigen aan Leonie haar borst. En terwijl Sanne zachtjes zuigt vraagt Leonie: "En hoe vind je het dat mama dit weekend op je past?" Sanne sluit haar ogen en geniet intens van dit moment ze had dit in haar stoutste dromen nooit verwacht en nu het echt gebeurd kan ze het nog moeilijk bevatten. Na een aantal minuten wordt Sanne onder de dekens gelegd en Leonie is de kamer nog niet verlaten of Sanne slaapt al. Leonie pakt een luier en inlegger voor haarzelf en doet deze op de normale slaapkamer weer om en niet veel later slaapt Leonie ook vredig in.

De volgende dag geniet Leonie van haar nieuwe rol als mama van Sanne in de ochtend krijgt Sanne weer "borstvoeding" en Sanne spreekt Leonie ook aan met mama. Hoewel Leonie hier nog wel aan moet wennen ziet ze wel aan Sanne dat ze geniet.

De meiden hebben 's middags samen nog wel een serieus gesprek. Leonie geeft aan de ze altijd wel Sanne's mama wil zijn maar dat ze soms ook gewoon haar vriendin kan knuffelen in plaats van haar "dochtertje". Sanne begrijpt dit goed en herkent de situatie van haar zus Lisa's relatie waarin Destiny absoluut geen mama genoemd wil worden. De meiden maken duidelijke afspraken en hebben verder nog een heel gezellig weekend tot maandag als Leonie weer aan het werk moet.

Sanne is een paar dagen alleen thuis en voelt haarzelf dolgelukkig. Hoewel ze super blij is durft ze aan niemand te vertellen dat haar vriendin nu ook haar mama is. Ook Leonie houdt haar speciale band met Sanne verborgen voor iedereen waardoor hun relatie extra speciaal blijft.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
sorry had een beetje een writers block...

Please Like and Comment!!!

Hoofdstuk 16.
Leonie is het huis aan het schoonmaken want haar kleine meid komt een paar dagen logeren. Leonie's moeder gaat een paar dagen met vriendinnen weg en Sanne wilde tijdens deze dagen wel langskomen om Leonie gezelschap te houden. Hoewel Leonie ook gewoon nog aan het werk moet tussendoor vind Sanne het wel fijn dat ze een paar dagen bij Leonie mag blijven.

Aan het einde van de middag gaat de bel bij het huis van Leonie en haar moeder doet open. "Goedemiddag Sanne kom binnen. Leonie is nog even aan het opruimen wil je wat te drinken terwijl je op haar wacht?" Sanne antwoordt: "Graag Nienke. Mag ik een kopje thee?" Even later zitten Nienke en Sanne aan de thee en even later komt Leonie de kamer inlopen. Ook zij schenkt een glas thee voor haarzelf in en komt erbij zitten. De dames vinden het super gezellig en Nienke krijgt een appje dat haar vriendinnen voor de deur staan. Nienke groet haar dochter en Sanne en zegt: "Nou meiden fijn genieten samen deze aankomende dagen en ik zie jullie woensdag weer! Bye!" Beide meiden groeten Nienke en even later zitten Leonie en Sanne als enige nog in het huis.

Leonie zegt: "Nou Sanne kom je even met mama mee naar de slaapkamer? Dan ga ik je lekker een schone luier omdoen en je netjes aankleden want het leek mij leuk om vanavond samen uit eten te gaan. Niet al te gek we pakken de trein naar Rotterdam en gaan dan lekker eten bij Very Italian Pizza." Sanne zegt blij: "Ooh bedankt lieve mama wat een super leuke verrassing!" Snel is Sanne verschoond en aangekleed en voordat ze vertrekken pakt Leonie voor de zekerheid nog een luiertas in maar hoopt dat ze deze niet hoeft te gebruiken.

Even later zitten Leonie en Sanne samen in de trein en ze praten gezellig met elkaar. Leonie zegt: "Sanne morgen is het zondag en kan ik gezellig heel de dag met je doorbrengen maar maandag moet mama weer gaan werken kan ik je dan alleen achterlaten? Ik denk dat het misschien beter is als ik een oppas voor je regel. Zou je het fijn vinden als Vanessa een ochtend en een middag komt oppassen? Want ik moet maandagochtend en dinsdagmiddag werken en om een kleine meid alleen thuis laten kan natuurlijk niet." Sanne antwoordt: "Ja hoor mama ik zou het heel fijn vinden als Vanessa komt om op te passen." Leonie zegt: "Nou gelukkig dat wordt vast leuk als Vanessa langs komt." Sanne vraagt onzeker: "Mama… mag ik nu jou mama weg is thuis poepen in mijn luier? Je zei laatst dat je liever niet wilde dat ik het deed in het bijzijn van je ouders maar mag het nu wel?" Leonie moet even nadenken en zegt: "Euhm… ja dat is goed Sanne als we gaan stappen zoals vanavond wil ik liever niet hebben dat je poept maar thuis vind ik het geen probleem. Je weet ook ik vind het ook niet erg om je poepluiers te verschonen. Maar we houden dan wel gewoon de regels van thuis aan: Maximaal vier poepluiers per week en maximaal twee nachtelijke poepluiers. Vind je dat een eerlijke afspraak Sanne?" Sanne zegt: "Ja dat is goed mama." Sanne omhelst Leonie en ze knuffelen even met elkaar even later stopt de trein bij station Rotterdam Blaak en Leonie stapt op en steekt haar hand uit naar Sanne. Ze zegt: "Kom je mee Sanne? Houd mama's hand maar goed vast."

De meiden lopen met de trap omhoog en even verderop in de straat staat het restaurant. Leonie en Sanne gaan naar binnen en gaan aan een tafeltje zitten. Leonie vraagt: "Heb je veel honger kleine meid?" Sanne zegt zachtjes: "Euhm… Leonie moet ik je hier ook mama noemen?" Leonie zegt: "Sanne hoe noemde je me daarnet? Wij hebben niet met elkaar geknikkerd hè… vriendinnen mogen mij Leonie noemen maar jij moet mama zeggen." Sanne schrikt een beetje van de opmerking van Leonie en ze zegt: "Sorry…" Leonie kijkt Sanne streng aan en zegt: "Sorry wat?" Sanne zegt: "Sorry mama." Leonie kijkt weer lief naar Sanne en zegt: "Kijk dat is beter. Kijk maar even in het menu en kies maar welke pizza je lekker lijkt." Sanne bekijkt de kaart en zegt: "Mama mag ik de salami pizza?" Leonie zegt: "Ooh dat is een goede keuze euhm even kijken ik ga denk ik voor de quattro stagoni." Even later staat de serveerster bij hun tafel en vraagt vriendelijk: "Are you ready to order?" Leonie antwoordt: "Yes I would like a quattro stagoni pizza and for my little girlfriend a salami pizza please." De serveerster zegt: "Okay thank you for your order would you like a drink?" Leonie antwoordt: "Yes can I have a glass of Coke and for my girlfriend a glass of apple juice please." De serveerster zegt: "I will come back soon with your drinks." Leonie zegt: "Thank you." En niet veel later zitten de meiden te genieten van hun drankje. Leonie kijkt naar buiten en het is redelijk lekker weer. Ze zegt: "Hey Sanne na het eten wil ik nog even een stukje door de stad lopen. Het is lekker weer en even een stukje lopen zou goed voor ons zijn." Sanne zegt: "Dat lijkt mij ook fijn mama." De meiden genieten even later van hun pizza en als ze deze op hebben en hebben afgerekend gaan Leonie en Sanne nog even naar het toilet. In het toilet controleert Leonie Sanne's luier ze trekt Sanne haar broek een beetje naar beneden en voelt aan de luier en voelt dat deze nat is. Leonie zegt: "Oh je bent een beetje nat Sanne maar je hoeft nog niet verschoond te worden. Ik ga zelf even plassen en daarna gaan we even lekker een stukje lopen." Hoewel Leonie in het weekend ook gewoon een Tena Slip mocht dragen vond ze het fijner om als ze de mama rol had een luierbroekje te dragen. Zo voelde zij zich meer volwassen en beter als iemand met een verzorgende rol.

Leonie en Sanne zijn een behoorlijk stuk door de stad gelopen en komen uiteindelijk aan bij het Centraal Station. En Leonie besluit om vanaf hier de trein terug naar huis te nemen. Ze pakken de trein richting Dordrecht en daarna stappen ze over naar de trein richting Geldermalsen. De meiden stappen uit bij hun dorp en lopen naar het huis van Leonie toe. Als ze voor de deur staan bij Leonie gaat ineens de deur van de buren open en Sanne hoort een bekende stem haar naam zeggen. Sanne kijkt op en ziet Nikki de vriendin van Steven in de deuropening staan ze zegt: "Wat leuk dat ik je zie logeer je dit weekend bij Leonie?" Sanne denkt niet echt over een antwoord na en zegt: "Ja mama vond het leuk als ik weer eens langs kwam..." Toen Sanne dit gezegd had schrok ze… ze schaamde zich een beetje en wachtte gespannen de reactie van Nikki af. Nikki zegt: "Oh wat leuk je boft wel met zo'n lieve mama. Ik zou dit weekend eigenlijk ook naar papa gaan maar hij is helaas een beetje ziek geworden. Maar zou ik anders morgen even bij jullie langs mogen komen?" Leonie zegt: "Dat is goed hoor Nikki morgen gaan ik en Sanne 's ochtends nog wel even eerst naar de kerk maar om half 11 zijn we wel weer thuis kom je dan gezellig langs?" Nikki zegt: "Super leuk! Tot morgen dan maar en alvast welterusten!"

Leonie en Sanne stappen het huis binnen. Leonie zegt: "Ik vond het een erg gezellige avond Sanne. Maar laten we ons nu maar klaarmaken om naar bed te gaan want het is al behoorlijk laat geworden." Leonie en Sanne lopen naar Leonie's slaapkamer en de meiden kleden zich uit. Van Leonie mocht Sanne haar eigen kleren uittrekken behalve haar luier. Als beide meiden alleen nog hun luiers dragen verschoond Leonie eerst Sanne's luier. Leonie vind het verzorgen en verschonen van Sanne steeds leuker worden en schaamt zich ook niet zoveel meer als Sanne een dagje AB-luiers wilt dragen. Ook deze nacht draagt Sanne weer een dikke ABU Space luier met een inlegger. Leonie vind Sanne er erg aantrekkelijk uitzien in alleen haar luier. Hoewel Leonie het verzorgen geweldig vind heeft ze nog niet de juiste balans gevonden tussen Sanne als vriendin en Sanne als dochter. Op zulke momenten vind ze het zeker lastig want Leonie raakt opgewonden van de luier maar het is wel een babyluier. In dit geval betekent het dat Sanne zich een baby voelt en daar passen seksuele handelingen niet bij vindt Leonie. Maar ze voelt zich wel weer fijn dat ze Sanne "borstvoeding" kan geven voor het slapen gaan. Sanne krijgt boven haar luier een kort T-shirt aan en nadat Sanne is aangekleed is verkleed Leonie ook haarzelf en de meiden gaan samen tandenpoetsen.

Leonie en Sanne zitten even later samen bij Leonie op haar bed Leonie doet haar shirt omhoog en brengt haar borst richting de mond van Sanne en zachtjes begint Sanne te zuigen. Sanne voelt zich geweldig nu ze steeds vaker aan de borst mag liggen bij Leonie. Een paar weken geleden durfde ze bijna niet te vragen of Leonie haar mama wilde zijn en nu is het werkelijkheid geworden. Wat is ze gelukkig en als ze stopt met zuigen lopen de tranen van geluk over haar wangen. Leonie ziet dat Sanne zit te huilen en ze vraagt bezorgd: "Oh Sanne schatje wat is er aan de hand?" Sanne glimlacht en zegt: "Oh Leonie ik ben zo gelukkig je bent zo super lief als mijn mama en ik voel me echt heerlijk klein bij jou. Sorry dat je nu bij uw naam noem mama maar ik voel me een baby en vriendin tegelijk ik ben zo gelukkig." Sanne geeft Leonie een kus en valt haar in de armen. Leonie streelt Sanne rustig door haar haren en zegt: "Oh het is al goed lieve meid zullen we afspreken dat jij mij mama en Leonie mag noemen? Dan reageer ik als je mama of als je vriendin." Sanne zegt: "Dat lijkt me heel fijn Leonie. Ik snap dat je liever een vriendin hebt dan een baby en sorry dat ik zo vaak klein wil zijn maar ik voel me graag gewoon zo. Klein, geen zorgen het helpt mij te ontspannen. Maar als jij liever als vriendin een dag wilt hebben kunnen we dit toch altijd tegen elkaar zeggen. Ik hou van je Leonie en ik wil jou ook gelukkig zien!" Leonie is blij dat Sanne zo reageert en ze geeft Sanne een liefdevolle omhelzing wat is ze blij!

De meiden praten alles uit deze avond ze groeien dichter tot elkaar en de liefde maar elkaar wordt ook alleen maar groter. De meiden blijven tot laat op en besluiten morgen de kerkdienst vanuit huis te beluisteren omdat ze na deze intense avond erg vermoeid zijn. De meiden slapen de volgende ochtend lekker uit en tijdens het ontbijt luisteren ze via internet naar de kerkdienst. Als de preek is afgelopen zetten de meiden de uitzending uit en ze gaan verschonen snel zijn beide meisjes verschoond en aangekleed en als het net 11 uur is geweest gaat de bel. Nikki staat voor de deur.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Was weer een mooi hoofdstuk, dank je wel, en geduld is een schone zaak.
Er zijn wel meer schrijvers die 1x of minder per maand posten, des te mooier als er dan weer een hoofdstuk verschijnt.
:);)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 20
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5964
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan