Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 34

Enjoy!!!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 34.
Leonie loopt haar huis binnen en roept blij: "Hoi mama ik ben weer thuis!" Moeder roept vanaf Leonie slaapkamer: "Hey Leonie wil je even naar je slaapkamer komen?" Leonie loopt naar haar slaapkamer en schrikt als ze haar moeder op haar bed ziet zitten met een nieuw pak luiers. Moeder zegt: "Leonie ik zat er toch een beetje mee dat je vannacht een lekkende luier hebt gehad dus ik heb even met de apotheek gebeld en zij hebben me aangeraden om voor de nacht deze luiers te gebruiken." En moeder laat Leonie het pak Ultima luiers zien. Leonie schaamt zich nog steeds een beetje voor haar lekkende luier deze ochtend en ze zegt: "Oh ...maar mama ik had al een luier vanuit het nieuwe huis meegenomen." En Leonie haalt de Tena Ultima en inlegluier uit haar handtas. "Ik hoop eigenlijk niet dat ik de dikkere luiers nodig heb maar voor de zekerheid heb ik er voor vanavond toch maar een meegenomen mama." Moeder bekijkt de luier en inlegluier en vraagt: "Denk je dat je die inlegluier nodig hebt Leonie? We kunnen toch ook alleen eerst de dikkere luier proberen. Als deze je al droog kunnen houden hoef je niet met zo'n extra dik pakket om te gaan slapen." Leonie zegt: "Ik weet het niet mama wat nou al hij toch lekt?" Moeder omhelst Leonie en zegt: "Oh schat… als jij je veiliger voelt met een inlegluier erbij mag je dat ook dragen. Maar ik zou toch denken dat het niet fijn is zo'n dikke luier toch Leonie?" Leonie antwoordt: "Het is misschien wel erg dik maar ik voel me wel goed beschermt dan mama. Maar oké ik probeer vannacht wel alleen de luier."

Leonie en haar moeder hebben een gezellige avond en rond tien uur zegt moeder: "Kom je mee Leonie dan gaan we je klaarmaken voor de nacht. In haar slaapkamer trekt Leonie haar kleren uit en trekt meteen haar slaapshirt aan. Leonie deed dit graag zodat ze tijdens de verschoning fijn op haar speentje kon zuigen die aan haar slaapshirt is vastgemaakt met het speenkoord. Moeder bekijkt de luier van haar dochter en ziet de volledig vervaagde urine indicator. Moeder zegt: "Misschien is het beter als je de aankomende dagen overdag ook maar de Maxi Slips gaat dragen Leonie want je hebt wel erg veel geplast vandaag." Moeder maakt de luier van Leonie open en wast haar goed. Leonie vind de aandacht die haar moeder haar geeft geweldig en ze geniet van hoe ze gewassen wordt terwijl ze zachtjes op haar speen zuigt. Snel is Leonie gewassen en voorzien van een schone luier. Moeder vraagt: "Vind je het goed als ik je de aankomende dagen overdag gewoon een Tena Slip laat dragen Leonie? Ik snap dat je nu veel dingen aan je hoofd hebt met je nieuwe huis enzo en ik denk dat je daarom waarschijnlijk ook meer ongelukjes hebt. Ik snap dat je het misschien liever niet wilt maar het lijkt mij toch verstandiger om die luiers de aankomende dagen te dragen vind je dat goed Leonie?" Leonie begrijpt haar moeder ze omhelst haar en zegt: "Dankuwel mama. Ik denk dat het inderdaad komt door de spanning van het nieuwe huis dus ik hoop dat het weer beter gaat als voor het huis alles geregeld is." Moeder zegt: "Ik weet bijna zeker dat het dan een stuk beter zal gaan. Ga nu nog maar even je tanden poetsen dan kan je lekker naar bed en uitrusten voor morgen want dan heb je weer een drukke dag in je huisje." Moeder geeft haar dochter een liefdevol klapje op haar geluierde billen en Leonie gaat naar de badkamer om haar tanden te poetsen. En niet veel later kruipt ze met haar knuffelbeer Polar onder de wol.

Leonie wordt de volgende morgen goed uitgerust wakker als haar wekker afgaat. Leonie checkt gelijk haar bed en ziet dat de luier alles droog heeft gehouden. Leonie hoeft niet vroeg uit bed en ze besluit nog even te blijven liggen en ze knuffelt met Polar terwijl ze ook nog geniet van haar speentje. Leonie haar moeder moest vroeg werken en was de deur al uit Leonie vond dit wel fijn dan kon ze nog lekker blijven liggen in bed. Leonie geniet van haar warme bed ze voelt dat ze moet plassen. Ze ontspant en voelt de stroom urine haar luier in lopen. Leonie is een beetje bang dat de luier misschien gaat lekken maar alles blijft droog. Leonie geniet van het gevoel van haar warme nachtluier ze wrijft over de voorkant van haar luier en vind de dikke opgezwollen luier fijn aanvoelen. Leonie raakt een beetje opgewonden en pakt haar Magic Wand en duwt deze tegen de voorkant van haar luier. Zachtjes beweegt ze de Wand op en neer en het duurt niet lang tot Leonie tot haar hoogtepunt komt. Een zacht gekreun komt achter haar speentje vandaan en Leonie hijgt rustig uit. Na een half uurtje besluit Leonie uit bed te gaan want aan het einde van de ochtend komt Sanne haar ophalen om verder te werken in hun huisje.

Het bed en de kasten voor de normale slaapkamer werden deze middag geleverd en de meiden konden bijna niet wachten. Voor het bed hadden ze een heerlijk matras uitgekozen wat ze allebei super lekker vonden liggen. Eigenlijk wilden ze vanavond gelijk er blijven slapen maar helaas ging dat nog niet omdat de onder verdieping nog geen meubels had deze zouden pas volgende week komen.

Leonie is ondertussen uit bed gestapt en nadat ze haar natte luier had afgedaan is ze onder de douche gestapt. Leonie geniet van het warme water en wast haar lichaam goed. Niet veel later stapt Leonie fris gewassen onder de douche uit en ze loopt naar haar slaapkamer. Leonie pakt een schone luier uit haar kast en doet deze om. Omdat ze vandaag mee gaat helpen met de mensen die het bed komen leveren besluit Leonie een romper over haar luier te dragen zodat de luier niet boven haar broek uitsteekt.

Het is pas 10 uur en Leonie eet haar ontbijt als ze een melding op haar telefoon krijgt van Instagram. Het is van haar ABDL Insta-account en Leonie opent de app. Ze vond de melding die ze kreeg niet heel interessant maar scrolde wat door haar tijdlijn heen. En ineens viel haar oog op een leuk berichtje. Ze ziet dat een meisje met haar daddy een lijst met regels op heeft gesteld. De lijst ziet er erg schattig uit omdat de lijst heel erg kleurrijk is en opgeschreven is door de "kleine" zelf. Leonie liked het bericht en stuurt het door naar Sanne en ze zegt: Neem jij vanmiddag wat papier en je kleurpotloden mee? Dan kunnen we voor jouw ook een mooi lijstje met regels opstellen want ik denk dat we dat wel goed kunnen gebruiken. Leonie hoeft niet lang op een antwoord te wachten want Leonie heeft nog maar net het bericht naar Sanne verstuurd en Sanne belt haar al op. "Hoi mama mag ik u anders nu al op komen halen om naar het nieuwe huis te gaan? Dan kunnen we samen in de babykamer de nieuwe regels doornemen." zegt Sanne. Lichtelijk verbaasd vraagt Leonie: "Dus je vind het een goed idee om regels op te stellen kleine meid?" Sanne antwoordt: "Ja natuurlijk iedereen heeft toch regels nodig? Lisa en Destiny hebben ook zo'n lijst met regels en ik hoopte eigenlijk al een tijdje dat wij samen ook een lijst op gingen stellen." Leonie zegt: "Kom me dan maar alvast ophalen kleine meid dan kunnen we in ons nieuwe huis zo'n mooie lijst met regels voor jou opstellen." Sanne is dolblij en zegt: "Dankuwel lieve mama ik kom er meteen aan tot zo!"

Niet veel later staat Sanne met de auto voor het ouderlijk huis van Leonie en Leonie zet een paar boodschappen achterin de auto voordat ze zelf instapt. Leonie zegt: "Zo Sanne ik heb een paar boodschappen bij me lekker eten en drinken wat we alvast thuis kunnen opbergen want de hele tijd een brooddoosje en een fles drinken meenemen is ook zo'n gedoe." Sanne zegt: "Slim idee mama!" Het duurt niet lang tot de meiden zijn aangekomen bij hun huis. Sanne is super opgewonden en zegt: "Kom op mama opschieten! Ik heb super veel zin om een lijst met regels te maken!" Leonie zegt: "Even rustig aan kleine meid. We moeten eerst even de boodschappen opbergen en dan kunnen we daarna gaan zitten om regels op te stellen."

Leonie en Sanne hebben snel alles opgeruimd en ze lopen naar de babykamer. Leonie zegt: "Oké Sanne kom maar even naast mij zitten dan gaan we praten over wat regeltjes. Heb jij al een paar ideeën?" Sanne zegt: "Euhm… misschien net zoals thuis een regel over hoe vaak ik een poepluier mag hebben?" Leonie zegt: "Wil je zelf die regel hebben? Ik vind het eigenlijk niet zo erg om jouw poepluiers te verschonen hoor." Sanne zegt: "Ik vind het lief dat je altijd wel mijn poepluiers wilt verschonen Leonie maar je bent veel te lief dat ik je niet elke dag wil opschepen met een poepluier. Zullen we gewoon dezelfde afspraak neerzetten die ik thuis met mama heb gemaakt maximaal vier poepluiers en maximaal 2 nachtelijke poepluiers?" Leonie geeft Sanne een lief kusje en zegt: "Schrijf maar op kleine meid. Oké wat kunnen we nog meer bedenken?"
De meiden vinden het super leuk om samen de regels op de stellen en de tijd vliegt voorbij.
Even later is de lijst klaar.

Sanne's regels
1. Buiten de deur mama's hand vasthouden.
2. Bedtijd is 23:00 uur (behalve als mama anders bepaald).
3. Mag 4 poepluiers per week hebben (maximaal 2 nachtelijke poepluiers).
4. Mama altijd aanspreken met u. En praten met twee woorden.
5. Als mama straf geeft deze aanvaarden.
6. Elke week minimaal een tekening of kleurplaat voor mama maken.
7. Je bord leegeten
8. Goed je best doen op je werk.
9. Mama vertellen als je droevig bent of je niet lekker voelt.
10. Genoeg drinken per dag en vertellen als je dorst hebt.
11. Als mama te ver gaat het veiligheidswoord (safe) zeggen.
12. Altijd goed naar mama luisteren. En altijd eerlijk zijn.

Leonie en Sanne zijn allebei tevreden over de regels en Sanne mag het blad mooi versieren met stickers en kleurtjes. Als het blad mooi versierd is loopt Sanne ermee naar Leonie en de meiden hangen de regels in een fotolijstje aan de muur op de babykamer. Leonie en Sanne voelen zich gelukkig. Leonie zegt: "Zometeen komen de mensen voor onze slaapkamer. Zullen we even onze luiers verschonen want ik ben al behoorlijk nat geworden." Sanne zegt: "Ik heb ook een natte luier mama wilt u mij alstublieft verschonen?" Leonie steekt haar hand uit naar Sanne en zegt: "Kom maar mee naar de commode Sanne dan gaan we jou lekker een schone luier omdoen." Snel zijn beide meiden verschoond en precies optijd want als Leonie van de commode afkomt gaat de deurbel. De mensen voor de slaapkamer staan voor de deur.

Hoewel Leonie bereid was om mee te helpen het bed in elkaar te zetten was dit niet nodig de mannen waren binnen een kwartier klaar met het bed en sjouwden gelijk daarna zonder al te veel moeite de kasten de slaapkamer in. Leonie bood de mannen nog een bakje koffie aan na afloop maar omdat de mannen het druk hadden konden ze deze niet aannemen. Leonie en Sanne stonden bij het bed en Leonie zegt zullen we het beddengoed pakken en ons bed alvast opschudden voor onze eerste nacht hier? Sanne zegt: "Goed idee mama pakt u het matras uit dan pak ik alvast de lakens." Leonie scheurt het plastic van het matras af en niet veel later komt Sanne binnen lopen met een molton, onderleggers en de rest van het beddengoed. Samen schudden de meiden het bed op en als ze klaar zijn is de verleiding toch wel erg groot en besluiten de meiden een klein dutje te doen op hun nieuwe bed. De meiden kleden zich uit tot ze alleen hun rompers nog aan hebben en kruipen daarna onder de wol. De meiden slapen een klein halfuurtje en als ze wakker worden kruipt Sanne tegen Leonie aan ze zegt: "Leonie we hebben nu lekker een dutje gedaan in bed maar we kunnen het bed ook nog voor iets anders gebruiken…" Een ondeugende glimlach ontstaat op het gezicht van Sanne en ze kust Leonie en ondertussen maakt ze de drukknoopjes van de romper van Leonie los. Ze voelt de natte luier van haar vriendin en Sanne raakt erg opgewonden. Ook Leonie geniet van hoe Sanne de voorkant van haar natte luier masseert. Beide meiden genieten intens van dit moment en het duurt niet lang tot beide meiden het uitschreeuwen van genot. Na deze heerlijke vrijpartij weten de meiden het zeker ze zullen samen heel gelukkig worden in hun nieuwe huis.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 35

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 35.
Het is zaterdagochtend en de meiden ontwaken vroeg door de wekker die afgaat op de telefoon van Leonie. Sanne springt gelijk uit bed en zegt onverstaanbaar vanwege haar speen: "Kom whop Weonie uit bhed vandjaag gwaon we noar een feewsje!" Leonie komt rustig uit bed en haalt de speen uit Sanne's mond en zegt: "Ik verstond er helemaal niks van Sanne. Maar ga jij je alvast klaarmaken want vandaag gaan we naar een feestje." Sanne kijkt Leonie lachend aan en zegt speels: "Stommerd dat zei ik net ook!" Beide meiden moeten lachen en ze lopen samen naar de badkamer. Beide meiden kleden zich uit en ze gaan onder de douche staan. Snel zijn beide meiden gewassen en ze lopen terug naar de slaapkamer.

Leonie zegt: "Oke Sanne ga maar op bed liggen dan doe ik je een schone luier om." Leonie pakt een Tena luier uit de kast en Sanne zegt: "Nee mama ik wil geen Tena om! Mag ik een Pamper om? Ik heb een aantal Pampers meegenomen omdat ik deze wil dragen naar de verjaardag van Britt." Leonie kijkt in de rugzak van Sanne en ziet er inderdaad een aantal ABU Super Dry Kids luiers inzitten. Leonie pakt de luiers uit de tas en ze zegt: "Nou kleine meid dan gaan we je lekker een Pampertje omdoen." Leonie vouwt de luier open en tilt Sanne bij haar enkels op. Ze schuift de luier onder haar billen en strooit er wat talkpoeder overheen. Ze laat de benen van Sanne zakken en strooit dan wat poeder over haar schaamstreek en maakt de luier stevig vast. Als Leonie de laatste plakstrip vastmaakt kijkt ze tevreden neer op het resultaat en zegt: "Zo kleine meid jij bent weer helemaal klaar voor vandaag. Wil je mama helpen met het omdoen van haar luier?" Sanne vraagt: " Wilt u ook een Pamper om mama?" Leonie zegt: "Nee hoor kleine meid doe mij maar gewoon een Tena luier om. Want Pampers zijn voor kleine meisjes en niet voor mama's. Leonie wordt op dezelfde manier verschoond als Sanne en als Leonie ook haar luier om heeft kleden beide zich verder aan en gaan ze ontbijten.

Als ze in de keuken komen zit moeder al aan tafel en ze zegt: "Goedemorgen meiden lekker geslapen? Hebben jullie al zin in het feestje?" Leonie zegt: "Ja we hebben super veel zin in het feestje we hebben echt een paar geweldige cadeaus voor Britt gekocht! Zij is ook groot fan van Lego net als Sanne en ik en Sanne hebben een paar leuke sets voor haar gekocht." Moeder vraagt: "Wauw dat gaat ze vast geweldig vinden. Blijf je vannacht slapen bij papa?" Leonie zegt: "Nee ik ben vanavond weer thuis hoor mama dan kunnen wij morgen gezellig samen de dag doorbrengen." Moeder zegt ligt verbaasd: "Oh wauw Leonie dat klinkt echt fijn. Nou ga maar snel naar het feestje dan kunnen jullie lekker de hele dag van het feestje genieten!" Sanne pakt nog even haar spullen die ze had meegenomen en de meiden stappen in de auto en rijden naar het huis van Leonie's vader.

Het is bijna negen uur als de meiden aankomen bij het huis en ze bellen aan. Vader opent de deur en zegt: "Zo goedemorgen dames jullie zijn er vroeg bij. Maar wel een mooie timing want ik en Lisanne wilden Britt zometeen wakker zingen doen jullie gezellig mee?" De meiden vinden dit idee wel leuk en even later sluipen vader, Lisanne en de meiden naar Britt haar slaapkamer om haar wakker te maken met een verjaardagslied. "Er is er een jarig Hoera! Hoera!..." Leonie en Sanne moeten een beetje lachen als Britt wegduikt in de stapel knuffels in haar bed omdat ze eigenlijk nog niet op wil staan. Als iedereen is uitgezongen zegt Lisanne: "Kom op Britt wordt is wakker het is je verjaardag vandaag!" Rustig Komt Britt omhoog uit haar bed en terwijl ze nog op haar speen zuigt wrijft ze de slaap uit haar ogen. Lisanne omhelst haar dochter en zegt: "Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd ik en Leonard hebben een klein kadootje alvast voor je maar later vandaag komt je grote cadeau binnen de post was wat vertraagd." Britt bedankt haar moeder en ze pakt het pakje aan dat haar moeder haar geeft. Britt opent het pakje en ziet dat het een kledingstuk is. Lisanne zegt: "Je zei dat je al een tijdje een romper wilde en ik vond deze op een Australische internetsite ze hadden echt super schattige designs. Zullen we even kijken of die past Britt. Leonie en Sanne kijken elkaar aan en herkennen de nursery print van Onesies Downunder. Britt komt uit bed en duidelijk is te zien dat haar luier niet meer droog is maar Britt doet alsof er niks aan de hand is en probeert de romper aan. Lisanne trekt de romper over het hoofd van Britt en sluit de drukknoopjes in het kruis. Lisanne vraagt: "en hoe zit dat Britt? Britt is enthousiast en zegt: "Hij zit echt super lekker mama hij is ook lekker zacht het zit echt heerlijk!" Britt geeft haar moeder en Leonard een knuffel en bedankt ze voor de mooie romper. Leonie zegt: "Van harte gefeliciteerd Britt ik en Sanne hebben ook nog een paar leuke cadeaus voor je we hopen dat je het leuk vind. Britt neemt de cadeaus aan en ze schud met de ingepakte dozen en ze herkend het bekende geluid van Lego. Britt is gelijk super opgewonden en ze scheurt snel het cadeaupapier van de dozen af. Als ze ziet welke sets ze heeft gekregen is ze door het dolle heen. "Ow wat super gaaf! Een strandhuis en een boot het past echt perfect bij elkaar. Super bedankt meiden!" zegt Britt en ze omhelst Leonie en Sanne. Lisanne zegt: "Super leuk Britt! Maar ga jij even wassen dan zoek ik alvast wat mooie kleren op die je vandaag kan dragen." Britt zegt: "Dat is goed mama." En Britt trekt haar romper uit en loopt richting de badkamer.

Als Britt onder de douche staat en iedereen in de keuken zit vraagt Leonie aan haar vader: "Wat is het grote cadeau voor Britt wat nog moest komen?" Vader zegt: "Laatst toen ik de schuur aan het opruimen was zag ik mijn oude brommer staan. Ik dacht ik doe er helemaal niks meer mee maar hij doet het nog perfect. Ik zei tegen Lisanne of dat niet wat zou zijn voor Britt. Lisanne vond het wel een leuk idee maar de brommer is natuurlijk wel erg saai. Maar een vriend van mij heeft een handeltje in brommers en scooters en ik heb mijn brommer bij hem ingeleverd en nadat Lisanne wat geld heeft bijgelegd hebben we een snor-scooter voor Britt gekocht. Hij ziet er echt super leuk uit net een oude Vespa. Een klasgenoot van haar heeft ook een scooter en Britt vertelde al dat ze van haar verjaardagsgeld zo'n scooter wilde kopen. Dus we hopen dat ze het een mooi cadeau vind." Leonie zegt: "O wat gaaf ik denk dat ze helemaal uit haar dak zal gaan!" Even later komt Britt fris gewassen en aangekleed naar beneden en ze gaat ontbijten met Leonard en haar moeder.

Leonie en Sanne zijn even naar Leonie haar slaapkamer gegaan en Sanne ligt haar spullen op het bed van Leonie. En de meiden kijken even rond in de kamer en ze kijken naar het bureau van Britt waar al meerdere Lego setjes opgebouwd staan. Sanne kijkt er met grote ogen naar en vind ook deze Friends serie er wel erg leuk uit zien. Terwijl Sanne de Lego bewonderd zegt Britt: "Meiden willen jullie mee helpen met mijn nieuwe Lego sets op te bouwen? Ik mag altijd voordat de visite komt op mijn verjaardag nog even lekker spelen." Leonie en Sanne vinden het leuk dat Britt ze vraagt om mee te bouwen en even later zitten de meiden onder aan tafel lekker te bouwen. Lisanne en Leonard zetten alvast wat dingen klaar voor als de visite komt en ze kijken af en toe met de meiden mee naar hun Lego bouwwerken.

Het duurt niet lang of de eerste set is opgebouwd en Britt maakt er verschillende foto's van om op de Lego Verzamelaars Facebook te plaatsen. De hele ochtend is het rustig en eigenlijk komen er geen mensen langs. En als het twaalf uur is komt de vriend van Leonard met een mooie snor-scooter met een grote strik erop het pad oprijden. Britt had niks in de gaten omdat ze helemaal verzonken zit in haar bouwwerk. Even later roepen Leonard en Lisanne haar. "Britt wil je even komen?" Britt loopt maar Leonard en Lisanne toe en vraagt: "Ja wat is er?" Lisanne zegt: "We zeiden dat we nog een cadeau voor je hebben en hij is zojuist neergezet. Kijk eens naar buiten." Britt loopt de deur uit en ziet de blauwe scooter en kan haar ogen niet geloven. Britt schreeuwt het uit van geluk. Ze vliegt Haar moeder en Leonard om de hals en zegt: "O my God wat super gaaf! Dankje, dankje, dankje! Wat is die mooi ik kan echt niet wachten tot ik er op mag rijden!" Leonard vraagt: "Weet je al een beetje hoe je moet rijden? Dan mag je even een klein rondje in de straat doen." Britt vraagt een beetje onzeker aan Leonard: "Echt waar?" Leonard zegt: "Tuurlijk op deze speciale verjaardag mag dit mooie cadeau ook uitgetest worden." Britt stapt op de scooter en Leonard ligt nog even wat uit over de besturing en even later rijd Britt een paar keer de straat op en neer terwijl Lisanne foto's neemt. Leonie en Sanne kijken ook mee hoe Britt haar scooter uittest en ze zijn echt super blij voor haar en ze zijn wel een beetje jaloers op de scooter. Als Britt de scooter heeft uitgestest wordt de scooter op het pad gezet zodat alles gasten die vandaag langskomen het grote cadeau gelijk kunnen bewonderen.

Iedereen is net van tafel gegaan na een kleine middagmaaltijd. Sanne en Leonie gaan even naar de slaapkamer om hun luiers te verschonen. Leonie trekt Sanne haar broek uit en laat haar op het bed liggen en ze maakt de romper open en begint Sanne te verschonen. Tijdens het verschonen vraagt Sanne: "Leonie zullen we straks even nog een klein middagdutje doen?" Leonie zegt: "Ben je dan zo moe kleine meid?" Sanne zegt: "Ja best wel want na alles wat we in huis gedaan hebben ik zit er helemaal doorheen." Leonie zegt verbaasd: "Echt waar!? Ik heb een paar dagen meer in het huis gewerkt, natuurlijk ik ben wel moe maar het is niet dat ik helemaal afgedraaid ben. Heb je wel goed geslapen thuis?" Sanne zegt: "Heel erg goed ik ben zelfs de hele week een uur eerder gaan slapen omdat ik echt super moe was…" Leonie is toch wel een beetje bezorgd om Sanne en zegt: "Euhm Sanne… misschien moeten we binnenkort toch even met een dokter of huisarts gaan praten. Want ik maak me een beetje bezorgd om je vermoeidheid." Sanne is toch wat geschrokken van de reactie van Leonie en ze vraagt: "Wil jij alsjeblieft met me meegaan mama als ik een afspraak heb bij de dokter?" Leonie zegt: "Natuurlijk lieverd ik wil er altijd voor je zijn." Leonie plakt de luier van Sanne dicht en verschoond ook gelijk haar eigen luier. En omdat Sanne zichtbaar vermoeid is besluit ze toch om nog even een klein dutje met haar te doen.

Een uurtje later komt Britt de kamer binnenlopen. "Oh hoi meiden liggen jullie in bed? Ik dacht dat jullie een rondje aan het lopen waren." Leonie en Sanne worden rustig wakker en Leonie zegt: "Ja ik en Sanne wilden eventjes een klein dutje doen want we hebben de hele week hard gewerkt in ons nieuwe huis." Britt opent ondertussen haar kast en pakt er een DryNites broekje uit. Leonie is verbaasd en vraagt: "Draag je tegenwoordig ook luiers overdag?" Britt zegt: "Nee niet altijd maar tijdens mijn ongesteldheid draag ik graag deze broekjes. Ik vind maandverband niet lekker zitten en ik heb met mama afgesproken dat ik deze broekjes mag dragen als ik ongesteld ben. Ik ben er wel erg blij mee want dan kan ik ook lekker overdag een luier dragen." Leonie zegt: "O ik ben erg blij voor je Britt. Maar plas je nu ook overdag in je luierbroekjes?" Britt zegt: "Ik gebruik twee broekjes per dag en ik plas wel in het eerste broekje maar mama verschoond mijn luier voor bedtijd en als ze dan ziet dat ik in mijn broekje hebt geplast wordt ze denk ik erg boos. Dus de broekjes die ik s'middags aantrek hou ik droog. Maar komen jullie uit bed meiden want er zitten al wat gasten in de kamer." Leonie zegt: "Dat is goed Britt wij gaan ons even omkleden en dan komen we gezellig bij jullie zitten."

Leonie en Sanne vinden het erg gezellig op het feestje en ook Britt voelt zich echt jarig. Als het 21:00 uur is besluiten Leonie en Sanne om op huis aan te gaan. Ze bedanken Britt voor de fijne dag. Nadat ze ook Leonard en Lisanne hebben bedankt stappen Leonie en Sanne in de auto en rijden ze naar huis. Sanne zet Leonie thuis af en rijd daarna door naar haar ouderlijk huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 36.

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 36.
"Leonie kom je uit bed lieverd, het is tijd om te ontbijten!" roept moeder vanuit de keuken naar Leonie. Leonie stapt uit bed ze ligt Polar in het bed en dekt hem nog even toe met het dekbed. Terwijl Leonie naar de keuken loopt geniet ze nog lekker van haar speen. Net voor ze de keuken binnenloopt doet ze wel snel haar speen uit want ze schaamt zich soms wel een beetje als haar moeder haar op een speen ziet zuigen. "Hoi mama goedemorgen." zegt Leonie opgewekt en ze geeft haar moeder een kus. Moeder zegt: "Hey schat. Heb je lekker geslapen ben je lekker uitgerust van afgelopen week?" Leonie zegt: "Ik ben wel redelijk uitgerust maar ik zou vandaag ook nog eventjes graag rustig aan willen doen. Of heeft u iets leuks gepland voor vandaag mama?" Moeder zegt: "Ik heb niet echt iets gepland voor vandaag maar als het vanavond lekker weer is kunnen we misschien lekker samen in het park gaan picknicken?" Leonie zegt: "O dat is een heel leuk idee mama echt super!" Moeder en Leonie eten hun ontbijt op en moeder vraagt: "Ga jij even douchen Leonie? Dan zal ik je zometeen helpen met het omdoen van een schone luier." Leonie omhelst haar moeder en zegt: "Dankuwel mama." Leonie loopt naar de badkamer doet haar nachtkleding uit en gaat onder de douche staan.

Ongeveer een kwartier later is Leonie heerlijk schoon en terwijl ze naar haar slaapkamer loopt roept ze haar moeder. Leonie loopt haar slaapkamer binnen en niet veel later loopt haar moeder ook naar binnen. Als moeder Leonie haar luier omdoet zegt ze: "Je hebt me niet zoveel over gisteren verteld Leonie was het niet gezellig op het feestje?" Leonie antwoordt: "Oh nee, het was wel gezellig maar… ik maak me een beetje zorgen over Sanne. Ze is de laatste tijd erg vermoeid ik snap dat we het druk hebben met werken in het huis enzo maar Sanne heeft de laatste twee dagen eigenlijk niets meer in het huis gedaan en gisteren was ze nog steeds moe. Ik weet niet precies waar ze dan last van heeft maar het zit me niet lekker…" Moeder zegt: "Als je het niet vertrouwd misschien moet je even met een dokter gaan praten." Leonie zegt: "Ja we hebben afgesproken aankomende week langs te gaan bij de huisarts. Misschien kan hij uitzoeken wat er aan de hand is met Sanne en haar helpen." Moeder zegt: "Goed dat jullie het samen al hebben besproken." Moeder plakt de laatste plakstrip van Leonie's luier dicht en ze zegt: "Kleed jij jezelf verder aan Leonie dan kunnen we zometeen alvast wat eten klaarmaken voor vanavond." Leonie omhelst haar moeder en bedankt haar voor het omdoen van haar luier. Snel is ze aangekleed en ze gaat naar de keuken om samen met haar moeder eten klaar te maken.

Hoewel Leonie niet echt moe was trok ze na het klaarmaken van het eten weer haar slaapshirt aan en ze ging lekker fijn met Polar op de bank zitten terwijl ze op haar speen zuigt. Haar moeder zag dat haar dochter helemaal tot rust kwam als ze dit deed en ze vond het eigenlijk wel fijn om haar dochter zo te zien. Leonie droomt een beetje weg terwijl ze naar de TV kijkt. En stilletjes begint ze een beetje met Polar te spelen. Leonie voelt zich helemaal klein worden ze let niet meer echt op de omgeving om haar heen. Ze speelt steeds wat opvallender met Polar. Ineens schrikt ze als haar moeder ineens zegt: "Oh zit je zo fijn te spelen met Polar Leonie?" Leonie schaamt zich een beetje als ze deze opmerking heeft gehoord en ze wordt helemaal rood. Moeder moet een beetje lachen en zegt: "Het maakt niet uit hoor lieverd speel jij maar gewoon lekker met Polar hoor ik zag dat je er erg gelukkig van werd en als jij gelukkig bent dan ben ik dat ook."

Leonie voelde zich geweldig heel de middag voelde ze zich erg klein en speelde ze met Polar. Haar moeder liet het gewoon toe en Leonie vond het heerlijk. Aan het einde van de middag zegt moeder: "Kom je mee naar de slaapkamer Leonie? Dan doen we je een schone luier om en dan kunnen we naar het park gaan." Leonie loopt achter haar moeder aan naar de slaapkamer en gaat op haar bed liggen. Terwijl Leonie Polar vast heeft en op haar speen zuigt kijkt ze hoe haar moeder de luier losmaakt en haar begint te wassen met billendoekjes. Leonie vind het fijn dat haar moeder haar zo lief verzorgt. Snel heeft Leonie een schone luier om en moeder zegt: "Kleed jij jezelf weer normaal aan Leonie? Ik zal voor de zekerheid nog even een luiertas inpakken. Als je dan een ongelukje heb gehad kan ik je makkelijk verschonen in het park." Leonie weet dat haar moeder het goed bedoeld maar bij de gedachte als ze daadwerkelijk verschoond zou moeten worden in het park zou ze zich doodschamen."

Het is lekker weer vanavond en moeder en Leonie besluiten om lopend naar het park te gaan. Tijdens het lopen zegt moeder: "Komen aankomende week de laatste meubels voor jullie huisje?" Leonie zegt enthousiast: "Jaaa ik ben echt super opgewonden ik en Sanne kunnen bijna samen gaan wonen dat lijkt me echt geweldig lekker samen met z'n tweeën ons eigen plekje. Maar ik ga u ook wel een beetje missen hoor mama." Moeder vraagy: "Wil je ook gelijk deze week al over? Of wacht je nog even af?" Leonie zegt: "Eigenlijk willen Sanne en in er zo snel mogelijk intrekken want we kunnen echt niet wachten om deze mijlpaal te doorbreken.Niet veel later komen Leonie en haar moeder aan bij het park en ze zoeken een mooie plek uit in het park waar ze lekker kunnen genieten van hun picknick.

Leonie en haar moeder hebben een hele gezellige avond gehad in het park en zoals verwacht had Leonie in het park nog geen verschoning nodig maar het is bijna bedtijd en Leonie en haar moeder lopen naar de slaapkamer waar Leonie zich uitkleed en in alleen haar luier op het bed gaat liggen. Leonie pakt haar knuffelbeer Polar erbij en speelt een beetje met hem terwijl moeder haar luier verschoond. Tijdens het verschonen vraagt Leonie: "Euhm… mama zou ik vannacht bij u in bed mogen slapen? Ik ben zo enthousiast over het samenwonen met Sanne maar ik ben ook wel een beetje bang. En eigenlijk zou ik nog even wat dingen met u willen bespreken." Moeder was een beetje verbaasd over wat Leonie zei maar ze begreep Leonie wel. En eigenlijk vond ze het wel fijn dat haar dochter een avond dicht bij haar wilde blijven. Moeder zegt: "Ik zou het heel fijn vinden als je bij mij in bed slaapt Leonie." Ze plakt de luier van haar dochter dicht en trekt haar haar slaapshirt aan. Even later kleed moeder zich ook om in haar slaapkleding en als beide dames hun tanden hebben gepoetst duiken ze samen het bed in. Moeder en Leonie bespreken deze avond veel met elkaar en tot diep in de nacht praten ze met elkaar. En na lang praten valt moeder als eerst in slaap Leonie fantaseert nog een beetje over de aankomende week maar ze is ook al behoorlijk moe ze doet haar speen in en terwijl ze hier zachtjes op zuigt knuffelt ze ook een beetje met Polar. Ze laat nog een plasje lopen in haar luier en ze komt volledig tot rust. Ze kruipt dicht tegen haar moeder aan en niet veel later slaapt ze vredig in.

De volgende morgen als moeder wakker wordt ziet ze dat Leonie nog lekker tegen haar aan ligt. Moeder vindt het een leuk gezicht haar volwassen dochter met een speentje in haar mond en een knuffel tussen haar armen geklemd. Moeder blijft nog even lekker samen met Leonie in bed liggen ze hield zoveel van haar dochter en de mooie momenten die ze dit weekend had met Leonie vond ze prachtig. En ze vond het super lief van Leonie dat ze gisteren de hele dag had doorgebracht met haar iets wat ze lang niet meer had kunnen doen. Niet veel later ontwaakt Leonie en ze kruipt nog even iets dichter tegen haar moeder aan en knuffelt haar. Moeder omhelst Leonie en wrijft over haar rug en zachtjes beweegt ze een hand naar beneden en ze voelt aan de luier van Leonie. Moeder voelt duidelijk dat de luier nat is en ze zegt: "Schatje kom je uit bed dan kan ik je verschonen en klaarmaken voor vandaag." Leonie kruipt tegen moeder aan en zegt: "Maar mama ik wil nog niet uit bed! Het is zo lekker warm onder de dekens en ik wil nog eventjes met u knuffelen mama!" Moeder denkt even na en zegt: "Oké dan Leonie nog vijf minuutjes maar daarna moeten we echt uit bed." Leonie is super blij en ze knuffelt nog even met haar moeder en geniet intens van dit moment.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Veel plezier met hoofdstuk 37.

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 37.
"Hey Sanne, goedemorgen!" zegt Leonie opgewekt als Sanne voor de deur staat. Ze omhelst Sanne. "Kan je nog even helpen wat dingen mee te dragen naar de auto Sanne want ik wil gelijk mijn laatste spullen mee nemen naar ons huis. Sanne loopt mee naar de slaapkamer van Leonie en ze ziet een paar pakken luiers staan en nog een paar ingepakte dozen. Leonie vraagt: "Wil jij de luiers in de auto liggen San. Dan draag ik deze dozen naar de auto." Als de meiden naar de auto lopen schaamt Sanne zich best wel omdat de pakken luiers duidelijk te zien zijn. Sanne loopt extra snel naar de auto zodat niet veel mensen het kunnen zien. Snel staan de spullen in de auto en nadat Leonie afscheid heeft genomen van haar moeder rijden ze naar hun nieuwe woonadres.

Het duurt niet lang tot de meiden bij hun huis zijn aangekomen. Sanne pakt de pakken luiers en zet ze snel binnen en hoopt dat niemand het heeft gezien als Leonie de dozen binnen zet vraagt ze aan Sanne: "Heb jij geen spullen van thuis meegenomen Sanne?" Sanne antwoordt: "Nee mijn ouders willen dit morgen komen brengen want ik had nog drie dozen luiers staan en nog een paar dozen met kleren. En dat past niet allemaal in mijn auto." De meiden ruimen de spullen van Leonie op en terwijl ze alles opruimen gaat de deurbel. Leonie opent de deur. "Goedemorgen, mevrouw van Santen? Wij komen vandaag wat meubels brengen." Leonie zegt: "Ja natuurlijk kom verder. Kan wat koffie voor u en uw collega klaarmaken?" De man zegt: "Bedankt voor het aanbod maar we drinken liever aan het einde van de werkzaamheden." Leonie zegt: "Oké dan zal ik zorgen dat er koffie voor zometeen klaarstaat."

Leonie geeft de mannen een plattegrond van de woonkamer waar de meubels ingetekend staan zodat de mannen weten waar ze de meubels neer kunnen zetten. Sommige meubels moeten nog in elkaar worden gezet en dit wordt ook dit de mannen gedaan. Leonie helpt een beetje met de meubels en toch staat alles behoorlijk snel op zijn plaats. Sanne heeft ondertussen alle spullen van Leonie opgeborgen en ze kan nog gezellig een kopje koffie mee drinken. De meiden bedanken de mannen voor hun hulp vandaag en niet veel later verlaten de mannen het huis. De meiden kijken eens goed rond in hun huiskamer en ze pakken een paar dozen uit om de kale meubels toch wat op te leuken. Na een halve dag dingen plaatsen en verplaatsen zijn de meiden tevreden over alles wat er staat.

Leonie zegt: "Sanne ik heb nog een kleine verrassing voor je. Weet je nog de deur boven die op slot zit? Zullen we eens gaan kijken wat daar achter zit?" Sanne is super benieuwd en zegt blij: "Jaaa! Ik ben super benieuwd wat dat voor kamer is!" Leonie en Sanne rennen de trap op en Leonie zegt: "Oké Sanne ogen dicht dan doe ik de deur open en dan neem ik je mee naar binnen en dan mag je je ogen weer opendoen is dat goed?" Sanne bedekt haar ogen met haar handen en zegt: "Oké ik ben er klaar voor." Leonie opent de deur en loopt samen met Sanne de kamer in. Als beide meiden in de kamer staat zegt Leonie: "Oké kleine meid doe je ogen maar weer open." Sanne opent haar ogen en gilt het uit. "O MY GOD DIT IS ZO GAAF!!! Dankjewel lieve mama! Ik wilde zo graag mijn eigen Lego-kamer en… wat is… O MY GOD! Heb je ook nog een nieuwe grote set gekocht!?" Leonie zegt: "Sanne ik ben je zo dankbaar dat we hier kunnen gaan wonen en daarom wilde ik je graag deze kamer geven waar we een leuke Lego stad kunnen gaan bouwen. En toen we in de Lego winkel waren laatst zag ik dit spookhuis staan en ik dacht: Dat is een leuke set om samen te bouwen. Wat denk je Sanne zullen we deze set meenemen naar de babykamer en hem daar in elkaar gaan zetten?" Sanne is dolenthousiast en zegt vol blijdschap: "Ja super leuk ik wil graag met u met de Lego spelen mama!" Leonie zegt: "Je hoeft me geen mama te noemen hoor Sanne want ik ga gezellig als kleine meid met je meespelen de meiden lopen de babykamer in en de meiden trekken allebei een little-outfit aan. De meiden zuigen allebei op een speen terwijl ze samen de Lego doos openmaken. Sanne geniet zoals gewoonlijk weer ontzettend van haar nieuwe Lego set. Ook Leonie vind ondanks dat ze het niet zo vaak doet geweldig om weer eens lekker met de Lego te bouwen.

De tijd vliegt voorbij en de avond valt al snel. Als het acht uur is is het al een beetje donker buiten en de deurbel gaat snel trekt Leonie een broek aan om haar luier te bedekken en ze loopt naar de voordeur. "Oh hey Robin en Linn wat een leuke verrassing dat jullie langskomen kom verder." Robin en Linn lopen binnen en Leonie roept Sanne. "Sanne kom je ook even naar beneden Robin en Linn zijn hier. Leonie vraagt: "Wat brengt jullie hier?" Robin zegt: "We zagen licht branden dus we denken we bellen even aan. Zijn jullie vandaag gelijk ingetrokken hier?" Leonie zegt: "Ja ik en Sanne hebben al de hele dag hier doorgebracht lekker het huis inrichten en de rest van de dag zitten we te spelen met de Lego. Zouden jullie zometeen een rondleiding willen door het huis?" Linn zegt: "Ooh dat lijkt me heel leuk." Leonie zegt: "Oké dan zullen we eerst even wat drinken? Wat lusten jullie?"

Even later is Sanne ondertussen ook beneden gaan zitten. En iedereen zit lekker wat te drinken. Als Leonie haar drankje op heeft zegt ze: "Zijn jullie klaar voor de rondleiding Rob en Linn?" Leonie laat met veel enthousiasme het huis zien en als ze de babykamer inlopen is Leonie blij om te zien dat Sanne het verschoonkussen en de luiers opgeborgen heeft. Robin en Linn vinden het geweldig hoe de meiden het huis hebben ingericht en ze zijn ook super blij voor Sanne dat zij ook een eigen kamer heeft gekregen voor haar hobby. Ze zeggen: "Als je een keer hulp wilt met het opbouwen van de stad mag je altijd bij ons aanbellen. We zijn super benieuwd naar hoe je Lego stad eruit gaat zien." Nadat Robin en Linn het huis hebben gezien gaat iedereen weer terug naar de woonkamer. Helaas kunnen Robin en Linn niet heel lang meer blijven want morgenvroeg moeten ze gewoon weer aan het werk.

Als Robin en Linn zijn vertrokken gaan Leonie en Sanne terug naar de babykamer waar Sanne het verschoonkussen en de luiers weer teruglegt bij de commode. Leonie zegt: "Oké Sanne kleine meid klim jij maar op de commode dan doe ik je een schone luier om." Sanne wordt goed gewassen door Leonie en zoals gewoonlijk krijgt ze haar vertrouwde nachtluier met inlegluier om. Als Sanne haar luier om heeft bedankt ze Leonie voor de verschoning en omhelst haar. "Ik doe jou wel jouw luier om Leonie." zegt Sanne terwijl Leonie op de commode gaat liggen. Tijdens het verschonen vraagt Sanne: "Ga je nu overdag altijd Tena Slips dragen en elke nacht ook een luier met inlegluier?" Leonie denkt even na en zegt: "De nachtluier met inlegluier wil ik eigenlijk wel elke nacht gaan dragen maar de Tena Slip overdag weet ik nog niet zeker. Ik moet zeggen dat ik het wel erg fijn vond om de afgelopen dagen alleen Slips te dragen maar ik vind het nog wel een spannende gedachte als ik ze naar mijn werk moet dragen. Maar ik moet even kijken hoe ik hier mee om ga. Ik heb in ieder geval nog een aantal luierbroekjes om te dragen naar het werk. Maar als ik thuis ben draag ik wel gewoon Slips." Snel heeft Leonie ook haar nachtluier om en de meiden trekken allebei een slaapshirt aan en poetsen hun tanden. De meiden lopen naar de gewone slaapkamer en ze kruipen in hun nieuwe bed Leonie pakt Polar vanaf het hoofdeinde van haar bed en ook Sanne pakt haar favoriete beer Teddy weg bij het hoofdeinde en ze knuffelt hier mee. Allebei de meiden kussen elkaar goedenacht en niet veel later zuigen ze allebei op hun speen en niet veel later vallen ze vredig in slaap.

De volgende ochtend wordt Sanne zachtjes gewekt door Leonie, "Goedemorgen kleine meid kom je uit bed? Mama heeft de tafel al gedekt en een lekker ontbijtje zit op ons te wachten." Sanne omhelst Leonie en ze loopt aan de hand van Leonie mee naar de keuken. Leonie doet Sanne haar slab om en voert haar een potje Olvarit. Na het potje krijgt Sanne een warme fles peutermelk en terwijl Sanne haar fles leegdrinkt kan Leonie haar eigen ontbijt opeten. Tijdens het ontbijt zegt Leonie: "Sanne zometeen gaan we even samen douchen en daarna gaan we je netjes aankleden want vanochtend hebben we de afspraak bij de huisarts. Sanne vraagt: "Mama mag ik Teddy meenemen naar de dokter? Ik vind het eng om naar de dokter te gaan mag het alstublieft?" Leonie denkt even na en zegt: "Je mag je beer meenemen maar als we bij de dokter zijn moet je hem in de auto laten liggen oké? Blij verbaasd antwoordt Sanne enthousiast: "Jaaa dankuwel dat ik Teddy mee mag nemen mama!"

De meiden zijn snel gedoucht en aangekleed en driekwartier later rijden de meiden naar de huisarts. Als Leonie de auto parkeert zegt ze: "Oké Sanne geef Teddy maar even een kus dan kan je zometeen weer met hem knuffelen als we weer terugkomen." Sanne geeft Teddy nog een dikke knuffel en loopt even later aan de hand van Leonie mee naar de huisartsenpost. De meiden melden zich bij binnenkomst bij de assistente en ze nemen plaats in de wachtkamer. Na een tijdje komt de huisarts de wachtkamer inlopen en Leonie en Sanne mogen meelopen naar de spreekkamer.

"Goedemorgen dames wat kan ik vandaag voor jullie doen?" vraagt de huisarts vriendelijk. Leonie neemt het woord en zegt: "Ik maak me een beetje zorgen om mijn vriendin ze is de laatste tijd erg vermoeid. En ik snap niet waarom ze is nog een jonge meid die zou toch heel energiek moeten zijn?" De dokter stelt wat vragen aan Sanne over haar werk en slaappatroon. De dokter zegt: "Zo te horen neem je wel meer dan genoeg rust… ik wil eigenlijk toch een bloedonderzoek laten uitvoeren door een klinicus geneticus die kan helemaal in je DNA kijken en er misschien achter komen waar je last van hebt. Als jullie willen kan ik jullie gelijk doorsturen vandaag zou dat lukken?" Leonie zegt: "Alstublieft we willen graag weten wat er aan de hand is dan kunnen we er misschien zelfs iets aan doen." De huisarts schrijft een verwijzing uit en de meiden kunnen met deze verwijzing gelijk doorrijden naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis is Sanne erg onrustig omdat ze super bang was voor ziekenhuizen en naalden mocht ze van Leonie nu wel Teddy meenemen naar binnen waar Sanne wel erg dankbaar voor was. Als de meiden uiteindelijk naar binnen mogen moet Sanne toch wel een beetje huilen als ze een naald in haar arm krijgt. Er worden een paar buisjes bloed afgenomen en deze zullen worden onderzocht door de klinicus geneticus. Over twee weken mogen de meiden terugkomen naar het ziekenhuis voor de uitslag. Als de meiden weglopen bij het bloedprikken moet Sanne nog steeds een beetje huilen. Leonie zegt: "Hey kom op nou Sanne. Het is al over en mama is super trots op jouw dat je zo dapper was. Zullen we even een lekker broodje gaan halen in de stad? En omdat je zo'n flinke meid was gaan we ook nog even langs de Brickshop dan mag je daar nog een klein Lego setje uitzoeken. Lijkt dat je leuk?" Sanne fleurt meteen op en omhelst Leonie. Ze zegt "Oh dankjewel lieve mama! Dat lijkt me echt geweldig!"

De binnenstad is niet ver van het ziekenhuis en 5 minuten later parkeert Leonie de auto in de parkeergarage voordat ze uitstappen vraagt Leonie: "Sanne mag mama even je luier controleren?" Leonie doet de rok van Sanne omhoog en maakt haar rompertje open ze ziet de volledig vervaagde urine indicator en terwijl ze de romper werk dichtmaakt zegt ze: "We gaan eerst even naar de WC bij de HEMA dan kan ik je daar een schone luier omdoen want je bent wel erg nat geworden kleine meid." Met een zacht stemmetje zegt Sanne: "Sorry mama…" Leonie kijkt haar liefdevol aan en zegt: "Oh lieve meid je hoeft geen sorry te zeggen hoor de luiers mogen nat worden daarom dragen we ze ook. En zeker met alle enge dingen die je vanochtend hebt gedaan dan is het niet vreemd dat je een paar ongelukjes hebt gehad." Leonie geeft Sanne nog een kus en de meiden stappen de auto uit. Leonie pakt nog een luiertas uit de achterklep en nadat ze de auto op slot heeft gedaan zegt ze: "Kom Sanne pak mama's hand vast dan gaan we eerst even naar de HEMA." Leonie en Sanne gebruiken bij de HEMA het gehandicapten toilet en omdat Leonie zelf ook nat was besloot zij ook om haar eigen luier te verschonen. En niet veel later staan de meiden fris verschoond weer buiten de toiletruimte.

Even later zitten Leonie en Sanne bij de bakker en genieten ze van een heerlijke panini. Terwijl ze aan het eten zijn zegt Leonie: "Hey Sanne ik ben nog heel de week vrij vind je het leuk als we elke dag een Lego set opbouwen dan kunnen we rustig de Lego-kamer vullen." Sanne vind het een leuk idee en ze vraagt: "Mama mag ik ook Lisa en Destiny uitnodigen om mee te bouwen? Hun bouwen ook graag met Lego en dan kunnen we meer sets opbouwen. En misschien wil Linn ook wel een keer langskomen. Dan kunnen we lekker samen klein zijn dat lijkt me echt fijn!" Leonie zegt: "Zullen we eerst samen in huis spelen? Dan houden we zaterdag een house-warming feetje en dan mag je vanaf dan vrienden uitnodigen vind je dat een goed idee Sanne?" Sanne zegt: "Ja hoor dat is goed mama. Ik heb echt super veel zin om weer te gaan bouwen als we thuis zijn." Na het eten gaan de meiden nog even langs bij de Lego-winkel waar Sanne een klein setje mag uitzoeken. Sanne kiest een setje met politieagenten omdat ze die niet veel heeft. En daarna gaan de meiden weer naar huis.

De meiden hebben een gezellige week. Elke dag bouwen de meiden een groot Lego gebouw op en zo krijgt de stad steeds meer vorm. Leonie vind het ook steeds leuker om met de Lego te spelen maar ook went ze steeds meer aan haar rol als mama van Sanne. De meiden genieten van hun eigen plekje en het samenwonen vinden ze geweldig. Het is al bijna zaterdag en de meiden nodigen vrienden en familie uit voor een house-warming ook hun buren mogen ook nog eens langskomen als ze willen ook al hadden hun het huis al wel eerder gezien.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 38

Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 38.
"Sanne kan jij nog even een paar stoelen klaarzetten in de woonkamer dan kunnen we allemaal bij elkaar zitten." vraagt Leonie. Sanne vraagt: "Wie komen er vanavond allemaal en met hoeveel zijn we dan?" Leonie antwoordt:" Euhm nou onze ouders komen en mijn vader neemt ook Lisanne en Britt mee. Dan Lisa en Destiny nog de buurtjes en Nikki. Dus als we ons zelf meetellen zijn we met z'n dertien personen." Sanne zegt: "Ooh ik denk wel dat het heel gezellig wordt vanavond."

De avond verloopt goed iedereen heeft het enorm naar hun zin. De meiden hebben leuke cadeaus voor in huis gekregen. En alle gasten vinden het huis leuk ingericht zeker de Lego-kamer viel goed in de smaak. Lisa en Britt waren super jaloers maar ze vonden het wel heel fijn voor Sanne. Lisa vraagt nog of ze een keer langs kan komen want ze zou graag willen helpen met het verder opbouwen van de Lego stad. Sanne vindt het een leuk idee en zegt: "Zeg maar wanneer je langs wilt komen. Het lijkt me super gezellig om weer eens met mijn grote zus te spelen." Het is heel gezellig en rond middernacht vertrekt iedereen weer naar huis.

Leonie en Sanne gaan zich klaarmaken voor bed. Als ze aangekleed zijn gaan ze naar de slaapkamer. Als de meiden in bed liggen zegt Leonie: "Kom je nog even bij mama liggen Sanne? Dan mag je nog even aan de borst bij mama." Sanne vond het altijd geweldig als ze aan de borst mocht liggen bij Leonie ze voelde zich dan altijd zo klein worden. Ze wilde dat kleine gevoel van de afgelopen week graag zolang mogelijk vasthouden want na morgen begint het gewone leven weer. Sanne vind het wel fijn dat zij vanuit huis kan blijven werken ze vind het huis zo mooi dat ze eigenlijk ook liever de deur niet meer uit wil. De volgende dag als de meiden wakker worden verloopt de dag als een gewone zondag. De meiden gaan 's ochtends naar de kerk en als ze thuis zijn gaat Sanne gelijk bouwen in de Lego-kamer. Leonie wilde vandaag even haar eigen hobby uitoefenen en ze ging met een goed boek lekker in haar relax stoel zitten en genoot heerlijk van de rust.

Sanne zit lekker te bouwen in de Lego-kamer als ze voelt dat ze moet poepen. Sanne denkt er niet teveel over na ze weet dat Leonie het niet erg vindt als ze in haar broek poept en na een beetje druk te zetten voelt Sanne de warme brei zich een weg zoeken achterin haar luier. Dit was de eerste keer sinds een paar dagen dat Sanne weer in haar broek had gepoept. Want vond ze dit toch een fijn gevoel ze voelde zich weer helemaal het kleine meisje wat ze graag wilde zijn. Sanne blijft lekker met de Lego spelen maar na een tijdje vind ze de luier toch niet meer zo fijn zitten en ze gaat naar Leonie toe.

"Mama! Mama mij schone?" vraagt Sanne aan Leonie. Leonie ruikt de vieze geur en zegt: "Oh oh heeft mijn kleine meid een grote bah gedaan?" Sanne buigt schuldbewust haar hoofd. Leonie zegt: "Nou dat geeft niks hoor kleine meid kom maar mee naar de commode dan ga ik je lekker wassen en dan krijg je fijn een schone Pamper om." Als Sanne op de commode liefdevol wordt verzorgd droomt ze een beetje weg. Wat is ze gelukkig ze heeft haar eigen plek met haar vriendin. Dezelfde vriendin die het ook super fijn vind om haar mama te zijn. Sanne kan het bijna niet bevatten en vraagt zich af waar ze dit aan verdiend heeft.

Als Sanne gewassen is en een schone luier om heeft mag ze weer fijn verder gaan spelen. Leonie kijkt even wat Sanne doet en ze ziet dat Sanne druk bezig is met het inrichten van haar Lego stad. Leonie vind het er geweldig uitzien en is blij dat ze Sanne deze hobby-kamer kon geven. Leonie merkt dat ze eigenlijk wel trek heeft in iets lekkers en ze vraagt of Sanne gezellig ook in de woonkamer wat komt drinken. Sanne pakt haar favoriete knuffelbeer mee en gaat gezellig bij Leonie in de woonkamer zitten.

Leonie zet de televisie aan en zoekt een leuke televisie zender op voor Sanne. Ze komt uit op NickJr waar op dat moment Dora the explorer op te zien is. Sanne kijkt graag televisie en ze gaat helemaal op in het verhaal. Leonie vind het altijd grappig hoe Sanne altijd helemaal opgaat in het verhaal op de televisie. Ze vond het erg schattig om te zien: een volwassen meid die gefascineerd zit te kijken naar een programma voor kleine kinderen. Leonie gaat naast Sanne zitten en neemt haar op schoot. Ze wiegt haar een beetje en geeft haar daarna een flesje sap. Sanne heeft behoorlijk dorst en begint gulzig aan de fles te zuigen en het duurt niet lang tot de fles leeg is. Leonie was behoorlijk verbaasd dat de fles zo snel leeg was en ze zegt: "Zo grote meid heel je fles leeggedronken! Had je zo'n dorst dan lieverd?" Sanne knikt en zegt: "Ja mama ik had hele grote dorst." Leonie zegt: "Maar daar hadden we een regeltje over gemaakt hè Sanne, weet je nog wat die regel was?" Sanne denkt even na en zegt: "Ik had moeten zeggen dat ik dorst had sorry mama." Leonie zegt: "Inderdaad klein meid. Heb je nu nog dorst?" Sanne zegt: "Ja mama mag ik alstublieft nog wat te drinken?" Leonie zegt: "Natuurlijk kleine meid." en ze knoopt haar blouse los. "Hier Sanne drink maar lekker wat melk van mama." En zachtjes begint Sanne te zuigen op de borst van Leonie. De meiden hebben een heerlijk rustige zondag en genieten nog heerlijk van deze dag.

De volgende dag worden de meiden vroeg wakker als de wekker afgaat op Leonie haar telefoon. Leonie drukt de wekker uit en ze klimt uit bed. Sanne laat ze nog even liggen. Leonie loopt naar de babykamer en ze gaat op de commode liggen ze maakt haar luier los en wast haarzelf. Leonie was behoorlijk gespannen voor vandaag. Ze ging weer aan het werk maar vandaag zou ze voor het eerst een echte luier naar haar werk dragen en niet de luierbroekjes die ze normaal gebruikte. Hoewel Leonie echte luiers wel lekker vind zitten durfde ze er eigenlijk nooit te dragen als ze moest werken omdat ze bang was dat het mensen zou opvallen als ze deze draagt. Maar nu ze samen woont wil ze solidair zijn en net als Sanne elke dag een luier dragen die zij ook elke dag omheeft. Leonie heeft ook een mooie blauwe romper die niet vreemd kleurt met haar werkkleren. Als ze deze romper draagt weet Leonie dat niemand de luier zal zien als ze bij het vakken vullen vaak moet bukken. Want regelmatig kwam haar overhemd dan uit haar broek. Nu hoeft ze zich daarover geen zorgen te maken. Snel is Leonie verschoond en aangekleed en ze loopt naar het bed om Sanne wakker te maken.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Veel plezier met hoofdstuk 39!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 39.
"Psst Sanne. Lieve meid wordt eens wakker. Het is tijd om uit bed te komen want zometeen moet je aan het werk gaan." zegt Leonie zachtjes tegen Sanne terwijl ze langzaam ontwaakt. Leonie slaat het dekbed weg en controleert de luier van haar vriendin. Ze zag het eigenlijk al aan de urine indicator maar als ze aan de luier heeft gevoeld zegt ze: "Kom maar even mee naar de babykamer Sanne dan gaan we die natte luier even lekker omruilen voor een droge." Sanne vind het fijn hoe Leonie tegen haar praat en het eerste wat Sanne doet als ze uit bed komt is haar vriendin een dikke knuffel geven.

In de babykamer wordt Sanne ontdaan van haar natte luier en ze wordt goed gewassen door Leonie. Leonie pakt een schone Tena luier en vouwt hem alvast open Sanne ziet de luier en zegt: "Nee mama ik wil niet zo'n luier om. Ik wil een Pamper om!" Leonie zegt: "Sanne het is tijd om aan het werk te gaan en dan moet je je gedragen als een grote meid dus jij moet dan ook een luier om die bestemd is voor grote meisjes." Sanne wil nog steeds niet en zegt: "Maar mama…" Leonie zegt: "Geen ge-maar jongedame jij draagt vanochtend een Tena luier voor grote meisjes.
Vanmiddag als je klaar bent met werken mag je weer een Pamper dragen." Sanne vind het eigenlijk helemaal niet fijn maar zonder al teveel klagen laat ze zich de Tena luier omdoen. Verder wordt Sanne nog netjes aangekleed met normale kleren. Vanmiddag als ze klaar is met werken mag ze haar little-outfit weer aantrekken.

Even later zitten de meiden aan tafel en eten ze hun ontbijt Sanne heeft net haar potje Olvarit op en ze drinkt nu lekker haar flesje peutermelk op. Leonie eet ondertussen haar eigen ontbijt en ze kijkt naar haar vriendin die als een kleine peuter geniet van een flesje warme melk. Als Leonie klaar is zegt ze: "Sanne ga jij lekker op de slaapkamer achter het bureau zitten? Ik heb je laptop en headset daar al neergezet dus je kan gelijk aan de slag gaan." Sanne geeft Leonie een knuffel en zegt: "Dankuwel mama dat u mijn spullen daar al heeft neergezet." Leonie zegt: "Graag gedaan hoor lieve meid. Ga nu maar lekker werken
Als je na het werk een dutje wilt doen mag dat Sanne maar ik wil wel dat je dan eerst een schone luier om doet is dat goed? Ik ben vanmiddag weer thuis. Werkse lieverd!" Beide meiden omhelzen elkaar nog even en na een lieve kus vertrekt Leonie naar haar werk.

Sanne zit al even lekker te werken in de slaapkamer en ze kijkt even naar buiten. Ze kijkt de straat in en ze ziet een bekende bestelbus bij de buren stoppen. Het is de bestelbus van de apotheek. De mevrouw van de apotheek pakt een grote doos achteruit de bus en belt aan bij de buren. Sanne herkent de doos omdat ze zelf ook altijd zo'n doos met luiers bezorgd krijgt door de apotheek. Sanne kijkt nog even en ziet dat de doos in ontvangst wordt genomen door Linn. Sanne denkt: Oh Linn die had verteld dat ze graag luiers droeg ik ga na het werk eens langs om te vragen of ze een keer wilt komen voor een little-speelmiddag. Sanne gaat verder met haar werk en snel is de ochtend voorbij. Sanne kijkt op de klok het is bijna één uur Leonie is meestal rond twee uur weer thuis van haar werk en Sanne denkt dan kan ik nu lekker een dutje doen en als Leonie thuis komt kan ze me dan uit bed halen. Sanne had geen zin om haar luier te verschonen en kruipt zonder te verschonen in het bed op de babykamer.

Leonie is net klaar met haar dienst en ze loopt nog even door de winkel om wat boodschappen mee te nemen voor thuis. Als ze heeft afgerekend pakt ze haar spullen en ze loopt naar de auto. Leonie stapt in en rijd richting huis. Ze denkt na over deze werkdag ze voelde zich geweldig. Niemand had iets door over haar dikkere luier die ze vandaag omhad en zelf voelde ze zich ook veel fijner als ze deze luier elke dag kon dragen. Snel was Leonie thuis en ze pakte de boodschappen uit de auto en ging het huis binnen.

"Sanne ik ben thuis!" roept Leonie als ze het huis binnen loopt. Leonie krijgt geen reactie en als ze de woonkamer binnen loopt ziet ze de babyfoon op tafel staan. De babyfoon staat aan en ze hoort het zachte gesnurk van haar vriendin. Leonie vind het schattig om te horen en ze snapt dat Sanne even een middagdutje wilde doen. Ze ziet dat Sanne nog geen middageten opheeft en Leonie dekt de tafel en loopt daarna naar de babykamer om Sanne wakker te maken.

Leonie loopt zachtjes de babykamer en ziet dat Sanne nog ligt te slapen ze heeft haar nette kleren netjes opgevouwen weggelegd op het kastje naast het bed. Als Leonie bij het bed staat kijkt naar het schattige aangezicht Sanne die met een speen en met een teddybeer tussen haar armen geklemd zachtjes zit te snurken. Leonie schud Sanne zachtjes wakker ze zegt: "Sanne wakker worden kleine meid." Sanne doet met moeite een beetje haar ogen open ondertussen slaat Leonie het deken weg en ziet een groot nat plek op het laken zitten. Leonie zegt: "Sanne wat is er in hemels naam ge… Heb jij nu nog steeds je ochtendluier om!? Stoute meid! Ik had nog verteld Sanne dat je een schone luier om moest doen als je een dutje ging doen. Sanne kom hier en ga over mijn knie heen liggen!" Geschrokken van de strenge toon van Leonie gehoorzaamd Sanne en als ze net over de knie ligt bij Leonie krijgt ze een paar harde klappen op haar billen. Ondanks dat ze de luier draagt toch voelt ze goed de klappen." En de tranen springen in haar ogen. Sanne schreeuwt: "Nee mama! Alstublieft niet meer slaan mama! Ik zal het nooit meer doen!" Leonie trekt zich niet veel aan van de smeekbede van Sanne en na tien fikse klappen uit te hebben uitgedeeld zegt ze: "Sanne ga op de commode liggen dan doe ik je een schone luier om." Snikkend en zachtjes huilend gaat Sanne op de commode liggen. Als Leonie Sanne verschoond zegt ze: "Verdorie Sanne waarom heb je niet gewoon geluisterd ik had eigenlijk iets leuk gepland voor vanmiddag maar dat kan nu niet doorgaan omdat ik het bed moet wassen. Ik dacht dat het geen probleem zou zijn omdat je vanochtend zei dat je liever een Pamper wilde dragen. En dan kan je hem zelf omdoen en dan besluit je dat niet te doen...Je hebt me erg teleurgesteld Sanne." Leonie vond het moeilijk om dit te zeggen want ze wist dat dit bij haar vriendin altijd erg hard binnenkwam. Dit was ook te merken aan haar reactie. Sanne begint gelijk erg hard te huilen. Leonie had eigenlijk wel spijt van haar opmerking en om het een beetje goed te maken geeft ze Sanne haar speen en teddybeer. Sanne wordt wat rustiger en snel heeft Sanne een schone luier om. Als Sanne van de commode komt zegt Leonie: "Sanne ik zet je nog even in de hoek en je mag er niet uitkomen voordat ik dat zegt oké?" Sanne zegt: "Ja" Op strenge toon vraagt Leonie: "Ja wat?" Sanne schrikt van de toon en zegt zachtjes: "Ja mama." Leonie zegt tevreden: "Kijk dat klinkt al een stuk beter." Terwijl Sanne in de hoek staat haalt Leonie het bed af en stopt de lakens in de wasmachine gelukkig lag er wel een onderlegger onder het laken en is het matras goed droog gebleven. Leonie haalt de onderlegger weg en plakt een nieuwe vast op de ondersprei zodat ze het bed meteen kan opmaken als de lakens weer schoon zijn. Leonie loopt naar Sanne toe en zegt: "Kom maar uit de hoek Sanne je straf is voorbij." Nog steeds schuldbewust kijkt Sanne naar beneden. Leonie zegt: "Kijk mij eens aan Sanne. Weet je waarom je straf hebt gekregen?" Sanne durft Leonie niet zo goed aan te kijken maar zegt wel: "Ja mama. Het spijt ik zal het echt nooit meer doen." Leonie zegt: "Dat is je geraden. Nou kom hier dan krijg je een knuffel en dan hebben we het er niet meer over." Sanne is blij dat Leonie niet meer boos in en ze geeft haar een dikke knuffel en een lieve kus.

Even later zitten de meiden te lunchen en Sanne vraagt: "Mama mag ik Linn een keertje uitnodigen om te komen spelen? Ik zag vandaag dat er nieuwe luiers bij haar bezorgd werden. En ik dacht misschien is het wel leuk om een keer een little-speelafspraakje te hebben met haar." Leonie zegt: "Ik vind het goed hoor Sanne weet je al wanneer?" Sanne zegt: "Ik weet nog niet of Linn kan of wil maar ik wilde het eigenlijk vanmiddag even gaan vragen." Leonie vraagt: "Durf je zelf bij de buurvrouw langs te gaan of wil je liever dat ik met je mee ga om het te vragen?" Sanne denkt even na en zegt: "Zou u mee willen gaan mama want ik vind het lastig om uit te leggen hoe onze relatie is. En ik ben bang dat Linn misschien een beetje schrikt daarvan…" Leonie zegt: nou trek wat leuke kleren aan dan gaan we even langs bij Linn."

Leonie helpt Sanne met het aantrekken van wat schattige kleren die niet perse kinderachtig eruit zien. Als Sanne is aangekleed lopen Leonie en Sanne hand in hand naar de voordeur van de buren en ze bellen aan. Linn opent de deur en zegt: "Oh hey meiden wat komen jullie doen Sanne is een beetje verlegen en gaat een beetje achter Leonie staan. Leonie zegt: "We willen je even iets vragen… zouden we binnen mogen komen?" Linn zegt: "Tuurlijk kom binnen!" De meiden gaan in de woonkamer zitten en Leonie zegt: "Oké Sanne jij wilde wat aan Linn vragen stel haar de vraag maar." Linn kijkt een beetje vreemd op als ze ziet hoe Leonie Sanne aanspreekt maar ze richt haar aandacht op Sanne. Sanne is nog steeds een beetje verlegen maar durft wel te vragen of Linn het leuk zou vinden om een keer langs te komen voor een speel-afspraakje. Linn vraagt: "Een speel-afspraakje wat moet ik me daarbij voorstellen?" Sanne zegt: "Wij gaan fijn als kleine meisjes met elkaar spelen en af en toe komt mama ons eten geven en ze verschoond onze luiers als we een ongelukje hebben gehad. Het is altijd super leuk Linn!" Linn zegt: "Je moeder?" Sanne zegt: "Nee mijn mama!" En ze omhelst Leonie. Leonie zegt: "Ik zal het even proberen uit te leggen. Sanne vind het leuk om luiers te dragen en zich te gedragen als een peuter. We weten ook dat jij graag luiers draagt en eigenlijk wilde Sanne weer eens met een AB-meisje afspreken. In onze relatie mag Sanne mij mama noemen omdat ik haar dagelijks verschoon, eten voer en helpt met aankleden eigen help ik met wat een klein meisje zelf nog niet kan." Linn zegt: "Tja ik weet het eigenlijk niet ik weet niet of ik me wel AB voel ik denk dat ik alleen DL ben… maar aan de andere kant klinkt het ook wel erg gezellig en ik heb eigenlijk nog nooit een playdate met een AB'tje gehad en misschien kan het wel super leuk zijn. Weet je wat, ik wil het wel eens proberen! Wanneer zou ik langs kunnen komen? " Leonie zegt: "Zullen we morgen om 14:30u afspreken? Dan kom je gewoon langs en je mag zelf beslissen of je een luier wilt dragen of niet. Doe waar jij je fijn bij voelt en als je iets liever niet wilt moet je dit ook aangeven. Maar dan gaan wij er weer vandoor en dan zien we je morgen." Linn zegt: "Ik heb er zin in bedankt dat jullie me uitnodigden tot morgen!"
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 40 laat vooral weten wat je van het verhaal vindt tot nu toe.

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 40.
Het is bijna 13:00u en Sanne loopt naar de babykamer. Ze wil niet net als gisteren straf krijgen en ze besluit voor dat ze een dutje gaat doen haar luier te verschonen ze pakt een Pamper uit de commode en gaat op het verschoonkussen liggen. Sanne maakt haar natte luier los en maakt haar schaamstreek zorgvuldig schoon met billendoekjes. Terwijl ze haarzelf verschoond fantaseert Sanne een beetje over wat ze vanmiddag kan gaan doen met Linn. Het duurt niet lang dat Sanne schoon is en ze haar schone luier om heeft. Sanne kruipt het bed in en knuffelt met haar teddybeer ook zuigt ze zachtjes op haar speen en snel valt ze in slaap.

Sanne droomt nog lekker als Leonie de kamer in loopt samen met Linn. Zachtjes maakt Leonie Sanne wakker. Linn moet nog even wennen aan hoe Leonie Sanne behandeld maar ze ziet wel dat Sanne het echt fijn vind hoe Leonie haar aanspreekt en behandeld. Leonie zegt: "Kom je uit bed kleine meid Linn is er al en ze heeft een lief berenvriendje meegenomen. Misschien is het een leuk idee om hem kennis te laten maken met Teddy?" Sanne schrikt wel als ze merkt dat Linn in de kamer staat dit was haar nog niet opgevallen. Ze wordt een beetje rood omdat ze zich toch nog wel een beetje schaamt omdat Linn haar nog nooit zo had gezien in alleen een luier en kinderlijk T-shirt. Als Leonie Sanne uit bed heeft geholpen zegt ze: "Gaan jullie even samen lief spelen meiden dan ga ik even wat eten klaarmaken voor de lunch." Linn vraagt nog iets onzeker: "Euhm Leonie…" Leonie zegt: "Oja ik zou jou helpen met omkleden Linn." Leonie ritst Linn haar vest open en Linn draagt een effen paars shirt. Leonie maakt ook Linn haar broek los en trekt deze naar beneden waardoor Linn haar luier ook goed te zien is. Ze draagt een Tena Slip Maxi en paarse kleur van haar shirt komt mooi terug in de kleuren van de luier. Leonie ziet dat de luier al een gedeeltelijk verkleurde urine indicator streep heeft en ze vraagt: "Wil je al een schone luier om Linn want je bent een beetje nat." Linn wordt een beetje rood omdat ze zich een beetje schaamt voor haar natte luier maar ze zegt: "Nee ik hoef nog niet verschoond te worden Leonie. Ik kan deze nog wel eventjes omhouden." Leonie zegt: "Oké maar als je verschoond wil worden mag je gewoon naar me toekomen dan help ik je met het omdoen van een schone luier." Leonie loopt de kamer uit en een beetje ongemakkelijk gaan Sanne en Linn op de grond zitten en gaan ze spelen.

Als Sanne haar beer Teddy kennis laat maken met de beer van Linn wordt het spel tussen de meiden al minder ongemakkelijk. Eigenlijk zijn de meiden nog maar net aan het spelen als Leonie de meiden roept om aan tafel te gaan.

De meiden gaan aan tafel zitten en Leonie doet bij beide meiden een slab om. Leonie zet een pan met warme knakworstjes op de tafel. Ze snijd twee witte puntjes open en geeft beide meiden een broodje knakworst. Ook heeft ze twee flesjes appelsap voor de meiden. Iedereen zit lekker te eten en Linn ziet wel wat er gaat gebeuren vandaag en ze laat alles over haar heen komen. Als Linn haar broodje op heeft wil ze wat drinken. Ze kijkt naar Sanne die aan haar fles zuigt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Linn kijkt een beetje twijfelachtig naar de fles en Leonie valt dit op. "Wil je liever dat ik je de fles voer Linn?" Linn denkt even na de gedachte vind ze wel spannend en ze zegt: "Zou je dat willen Leonie?" Leonie zegt: "Natuurlijk ik voer Sanne ook geregeld de fles dus ik vind het geen probleem om te doen. Kom je dan lekker bij mij op schoot zitten?" Een beetje onzeker staat op en gaat wat onwennig op schoot zitten bij Leonie brengt de fles naar de mond van Linn en zachtjes begint ze op de speen van de fles te zuigen. Leonie ziet dat Linn lekker geniet van de appelsap en ze zegt: "Dat is lekker hè kleine meid." Linn knikt en ze sluit haar ogen terwijl ze lekker blijft drinken. Snel is de fles op en Leonie zegt: "Linn we moeten zometeen jouw even een schone luier om doen je bent hartstikke nat." Linn vraagt: "Moet dat echt Leonie? Ik wil niet verschoont worden maar lekker spelen met Sanne!" Leonie zegt: "Kom op Linn je kan niet gaan spelen met zo'n natte luier. Laten we even naar de babykamer gaan dan verschoon ik je luier en dan kan je daarna lekker gaan spelen oké?" Linn wil eigenlijk liever niet maar loopt toch achter Leonie aan de trap op.

In de babykamer lopen Leonie en Linn naar de commode toe en voordat Linn erop mag gaan liggen laat Leonie Linn wat AB-luiers zien. "Wil je een van deze luiers om Linn?" vraagt Leonie. Linn bekijkt de luiers aandachtig en zegt: "Wat leuk dat jullie ook zulke luiers hebben. Deze zien er veel leuker uit dan de Tena luiers die ik normaal draag." Linn pakt een ABU Super Dry Kids en zegt: "Ik wil deze wel proberen. Ik vind het net een echte babyluier met maar twee plakkers ik ben benieuwd hoe dat zit." Linn gaat op de commode liggen. Ondertussen komt Sanne ook bij de commode kijken. Leonie zegt: "Kom je lekker bij mama kijken als zij de buurmeid een schone luier omdoet kleine meid? Wil je mama helpen?" Sanne kijkt naar Linn die een beetje bang naar haar kijkt en ze zegt: "Nee hoor mama. Ik ga alvast even spelen." Linn is opgelucht en is blij dat Sanne niet meekijkt bij de verschoning want Linn schaamt zich wel een beetje voor haar natte luier.

Linn vind het fijn hoe ze verschoond en gewassen wordt door Leonie. Thuis doet ze altijd haar eigen luiers om en dit was een hele nieuwe ervaring voor haar. Ze vond het geweldig! Leonie behandelde haar zo lief en Linn begreep wel waarom Sanne zo graag verzorgd werd door Leonie. Snel heeft Linn een schone luier om en Leonie helpt haar van de commode af. Leonie geeft Linn een liefdevol klapje op haar ingepakte billen en zegt: "Ga maar weer braaf met Sanne spelen lieve meid." Linn bedankt Leonie voor de fijne verschoning en even later gaat ze bij Sanne zitten die ondertussen een paar dozen Lego uit de hobby-kamer had gepakt.

Linn en Sanne zitten samen gezellig te bouwen met de Lego en Linn is eigenlijk wel benieuwd hoe Sanne haar ABDL-leven ervaart. Linn vraagt: "Hoe lang ben je al into deze baby-lifestyle Sanne?" Sanne antwoordt: "Ooh ik denk dat ik al sinds mijn 14e het echt leuk vind om baby te zijn. Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik zo'n leven zou hebben maarja het leven kan vreemd lopen." Linn is wel benieuwd naar hoe het dan precies is gegaan en vraagt het aan Sanne. Sanne verteld over haar bedplas verleden en haar baby-straf. En hoe ze die straf eigenlijk nooit erg heeft gevonden enzo into ABDL kwam. Linn luistert aandachtig en zegt: "Wauw wat een verhaal. Maar al deze meubels zoals de commode en box enzo had je thuis ook al?" Sanne zegt: "Eigenlijk zijn alle meubels die je hier ziet meegenomen uit de babykamer die ik thuis bij mijn ouders had. Nadat ik en mijn zus onze ouders hadden verteld over onze baby-gevoelens mochten wij ons altijd gewoon gedragen als baby's als we daar zin in hadden. En eigenlijk ben ik bijna non-stop een klein meisje alleen als ik aan het werk ben gedraag ik me volwassen maar van binnen zal ik altijd klein blijven." Sanne en Linn spelen fijn de hele middag met elkaar als het bijna tijd is voor het avondeten komt Leonie de babykamer inlopen en ze ziet dat beide meiden op het bed in slaap zijn gevallen. Ze liggen boven de dekens en Leonie heeft goed zicht op de luiers van de meiden." Er is goed te zien dat beide meiden niet meer droog zijn en als Leonie naar het bed loopt ruikt ze ook de geur van een vieze poepluier.

"Meiden wakker worden." zegt Leonie terwijl ze ze zachtjes de meisjes wakker schud. Rustig worden beide meiden wakker en Linn ruikt snel ook de vieze geur. Leonie zegt: "Meiden ik ruik een beetje een vieze geur wie van jullie heeft er een grote bah gedaan in haar luiertje?" Sanne wordt een beetje rood en Leonie zegt: "Is het weer zover Sanne heb jij alweer een grote bah gedaan?" Met een zacht stemmetje zegt Sanne: "Sorry mama." Leonie zegt: "Het geeft niet kleintje ga maar op de commode liggen dan zal mama jou lekker wassen en een schone luier omdoen. Linn is een beetje geschrokken dat Sanne zelfs in haar luiers poept en ze kijkt vanaf een afstandje toe hoe Leonie Sanne verzorgd op de commode. Als Sanne verschoond is en van de commode afkomt controleert Leonie ook de luier van Linn. Linn haar luier is alleen een beetje nat en deze kan ze nog wel eventjes omhouden.

Leonie vraagt aan Linn: "Linn hoe laat moet jij naar huis?" Linn zegt: "Euhm ik heb met Robin afgesproken dat hij hier zou aanbellen om mij op te halen. Vandaag moest Robin wel overwerken dus ik zal zou alleen moeten dineren vanavond omdat Robin op het werk eet. Maar zou ik bij jullie mee mogen eten bij jullie deze avond?" Leonie zegt: "O tuurlijk Linn ik heb toch genoeg eten klaargemaakt." En niet veel later zitten alle meiden aan tafel te dineren.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Bedankt voor de lieve reacties.

Hier is hoofdstuk 41 veel leesplezier!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 41.
Leonie is de tafel aan het afruimen Sanne en Linn zitten bij de TV en kijken een leuke tekenfilm op Nickelodeon. Terwijl Leonie aan het opruimen is gaat de bel. Leonie loopt naar de deur en opent deze. Robin staat voor de deur en zegt: "Goedenavond Leonie. Ik kom mijn kleine meid ophalen." Leonie reageert een beetje verbaasd: "Ik dacht dat jij helemaal niet into de ABDL-lifestyle van je vriendin was?" Robin antwoord: "Ja ik heb er ook niet zoveel mee maar ze vertelde wat ze vanmiddag ging doen en eigenlijk wilde ze dat ik als een daddy zou komen vandaag dus bij deze. Weet je ik hou gewoon ontzettend veel van Linn en als ik haar zou blij kan maken is dat een kleine moeite voor mij. Het is ook niet dat ik constant haar daddy moet zijn. Maar bij jouw en Sanne is dat toch zeker ook niet zo of wel?" Leonie zegt: "Kom maar binnen dan vertel ik over mijn ABDL leven met Sanne.

Robin en Leonie lopen de kamer binnen vanuit de gang en Robin ziet zijn vriendin in niks anders dan een luier en T-shirt kijken naar een kinderserie. Robin zag zijn vriendin nooit zo maar zag wel dat ze zich geweldig voelde. Linn zag dat Robin binnen was gekomen en ze werd wel een beetje rood want normaal zag Robin haar niet in deze little space-outfit en ze schaamde zich lichtelijk. Terwijl Leonie haar verhaal vertelt aan Robin kijken de meiden gezellig verder hun kinderserie af. Robin luistert aandachtig naar het verhaal van Leonie en hij zegt: "Wow wat een verhaal… ik vind het wel erg dapper dat je zo open bent hierover." Leonie zegt: "Ik vertrouw jullie wel genoeg dat ik het durf te vertellen want een wildvreemde zal dit verhaal niet horen van mij."

Even later zitten Robin en Leonie bij de meiden. Robin zegt tegen Linn: "Hey Linn ga jij je aankleden? Dan gaan we lekker naar huis." Linn zegt: "Nee Robin ik wil nog niet naar huis ik vind het zo gezellig hier!" Leonie zegt: "Wij vonden het ook super gezellig maar voor Sanne is het bijna bedtijd en ze moet ook nog douchen dus vandaag is er niet meer zo heel veel te beleven hoor Linn. Ga maar gezellig met Robin mee naar huis dan kunnen jullie fijn samen gaan gamen." Linn zegt: "O dat is inderdaad ook leuk om te doen. Gaan we nog even gamen als we thuis zijn Robin?" Robin zegt: "Dat is goed maar dan moet je wel nu aan gaan kleden snel rent Linn de trap op en snel is ze weer terug beneden aangekleed als haar normale volwassen zelf. Linn bedankt de meiden voor de fijne dag en ze zegt: "Ik heb echt een geweldige dag gehad als jullie weer eens bezoek willen hebben mogen jullie altijd bij ons aanbellen." Robin en Linn groeten de meiden en verlaten het huis.

Leonie en Sanne zitten lekker tegen elkaar op de bank en ze dutten een beetje in. Het was een leuke dag met veel nieuwe impulsen zeker omdat ook hun buurmeisje ook graag klein wilde zijn. Leonie zegt: "Heb je zin in morgen Sanne? Ik had het nog niet verteld maar omdat ik de hele dag moet werken morgen komt Vanessa 's middags oppassen." Sanne zegt: "Oh dat is super leuk mama! Vanessa doet altijd leuke spelletjes met mij als ze komt oppassen." Leonie zegt: "Dan wordt het vast gezellig morgen. Kom je mee naar de badkamer Sanne dan gaan we nog even douchen voordat we naar bed gaan.

Leonie en Sanne komen fris gewassen uit de badkamer lopen en ze lopen door naar de commode in de babykamer Sanne gaat op de commode liggen en Leonie pakt twee luiers en inlegluiers van het plankje boven de commode snel heeft Sanne haar luier om en ze mag meehelpen om Leonie haar luier om te doen. Als beide meiden hun luiers om hebben lopen ze naar hun slaapkamer Sanne krijgt haar slaapshirt aan en voordat Leonie haar slaapshirt aantrekt mag Sanne nog even aan de borst bij Leonie dit was bij de meiden een dagelijks ritueel geworden Sanne voelde zich helemaal klein worden en kwam geheel tot rust hierdoor. Leonie vond het ook geweldig ze voelde een bijzondere band met Sanne als ze haar aan de borst nam. Het was een gevoel wat ze met niks anders kon vergelijken Leonie keek toe en voelde hoe zachtjes Sanne op haar borst sabbelde. Sanne gaf zelf meestal aan wanneer ze het genoeg vond en nadat Sanne ging liggen deed Leonie Sanne haar speen in Leonie trok haar slaapshirt aan en pakte ook haar speen voordat ze deze indeed gaf ze Sanne nog en kus en zei: "Slaap lekker lieve Sanne." Leonie geeft Sanne haar knuffelbeer en zelf pakt zij ook haar knuffelbeer Polar en de meiden kruipen met hun knuffels dicht naar elkaar in bed en niet veel later vallen ze vredig in slaap.

De volgende ochtend gaat de wekker wat later dan normaal omdat Leonie vandaag ook in de middag werkte kon ze halverwege de ochtend beginnen. Leonie was goed uitgerust Sanne zelf was nog best wel moe. Gisteren was een erg bewogen dag voor haar met vele nieuwe impulsen waardoor ze nog steeds een beetje moe was. Leonie kwam uit bed en rook gelijk de geur van een poepluier. Leonie vond het niet vreemd dat Sanne gepoept had vaak had ze naar een druk bewogen dag een poepluier in de ochtend. Leonie zegt: "Sanne wakker worden. Het is tijd om uit bed te komen klein meid." Sanne gaat rustig rechtop zitten in bed en ze wrijft de slaap een beetje uit haar ogen. Leonie zegt: "Kom je mee naar de commode Sanne dan doen we die vieze luier uit want volgens mij heb jij een grote bah gedaan of heeft mijn neus het mis?" Sanne zegt: "Kunnen we eerst ontbijten mama? Ik heb erg veel honger." Leonie zegt: "Maar Sanne toch je kan toch niet met een poepluier om gaan ontbijten dat is toch hartstikke vies? En ik denk ook niet dat zo'n vieze luier lekker zit toch?" Sanne zegt: "Ik heb er niet zoveel last van hoor mama. Maar is het niet makkelijker als in na het ontbijt verschoon want dan kan ik onder de douche gaan." Leonie zegt: "Oké dan... maar na het ontbijt ga je gelijk douchen zullen we dat afspreken?" Sanne zegt: "Ja dat is goed mama." Sanne komt uit bed en ze loopt achter Leonie aan de trap af met haar knuffelbeer onder haar arm.

Terwijl Leonie een flesje klaarmaakt voor Sanne speelt Sanne met haar beer. "Ik vind jou zo lief Teddy jij bent net zo lief als mama! Jij wilt zelfs nog knuffelen met me als ik een grote bah heb gedaan. Ik hou van jou Teddy!" Leonie kijkt toe hoe Sanne hele gesprekken voert met haar knuffelbeer en het doet haar een beetje denken aan Britt die dit ook graag deed. Sanne vraagt: "Mama kan u vanmiddag misschien luiers meenemen voor Teddy?" Leonie zegt: "Heeft Teddy dan nog steeds last van ongelukjes Sanne?" Sanne zegt: "Nee maar Teddy is mijn beste vriendje en als ik een Pamper moet dragen moet hij dat ook." Leonie zegt: "Wil Teddy dat zelf ook wel?" Sanne zegt: "Ik denk dat Teddy het in het begin niet zo leuk vind maar ik doe het zodat wij lekker de hele dag met elkaar kunnen spelen en ons geen zorgen hoeven te maken over ongelukjes." Leonie zegt: "Oké ik zal aan het einde van de middag even kijken of ik wat babyluiers voor Teddy mee kan nemen." Ondertussen is de fles van Sanne opgewarmd Leonie neemt Sanne op schoot en voert haar de fles. Ze was ondertussen wel wat gewend aan de poepgeur van Sanne luier maar nog steeds vond ze het niet prettig ruiken en eigenlijk wilde ze met Sanne een afspraak maken dat ze niet mocht gaan ontbijten met een poepluier om. Snel heeft Sanne haar ontbijt op en Leonie neemt Sanne mee om haar te wassen onder de douche.

Sanne wordt gewassen door Leonie en Leonie vraagt: "Heb je weer zin om te werken vandaag Sanne" Sanne zegt: "Euhm mama het is woensdag ik ben altijd vrij woensdag…" Leonie zegt: "Oh ja natuurlijk wat dom van mij. Wat wil je dan gaan doen vanochtend?" Sanne zegt: "Ik wil graag naar de sportschool vanochtend maar als jij de auto nodig hebt om naar het werk te moeten gaan is het…" Leonie onderbreekt Sanne en zegt: "Sanne het is jouw auto dus als jij hem nodig hebt om naar de sportschool te gaan is dat geen probleem dan ga ik wel met de bus naar het werk." Sanne vraagt een beetje onzeker weet je dat zeker mama?" Leonie zegt: "Hoe laat wil je gaan sporten?" Sanne zegt: "Ik wil zometeen gelijk vertrekken want dan kan ik naar binnen als de sportschool opent dan is het altijd lekker rustig." Leonie zegt: "Weet je wat anders zet je mij af op het werk en neem ik vanmiddag de bus naar huis."

Sanne is gewassen en de meiden lopen naar de babykamer toe. Sanne droeg liever geen Tena Slip tijdens het sporten en daarom pakt Leonie een DryNites luierbroekje onderuit de commode. Leonie houdt het broekje open en gaat voor Sanne staan. Ze zegt: "Oké Sanne stap maar in het broekje." Sanne stapt in het broekje terwijl ze op Leonie leunt om haarzelf in balans te houden. Leonie trekt het broekje omhoog en zegt: "Kijk wat een grote meid je nu bent met zo'n mooi luierbroekje voor oudere meisjes." Zachtjes zegt: "Maar mama ik wil niet groot zijn ik wil altijd jouw kleine meid zijn." Leonie omhelst Sanne en zegt: "Maak je geen zorgen lieverd je zal altijd mijn kleine meisje blijven." Leonie helpt Sanne met aankleden en als Sanne is aangekleed kan Leonie eindelijk haar ondertussen doorweekte nachtluier verschonen. Leonie voelt zich gelijk een stuk frisser als ze haar schaamstreek schoon heeft gemaakt met de billendoekjes. Ze doet een schone luier om en trekt daarna weer een rompertje aan met haar werkkleding daaroverheen. Ondertussen heeft Sanne haar sporttas ingepakt en ze loopt nog even de babykamer in om een Tena luier te pakken omdat ze deze na het sporten al graag omdoet.

De meiden zitten in de auto en Sanne rijd naar de supermarkt waar Leonie werkt. Als ze bij de winkel aankomen omhelst Leonie Sanne en ze geeft haar een kus. "Bedankt dat je me naar het werk wilde brengen Sanne tot vanavond!" zegt Leonie terwijl ze uit de auto stapt. Ze zwaait nog even naar Sanne terwijl zij door rijd naar de sportschool.

Sanne loopt de sportschool binnen en loopt meteen door naar de kleedkamers. Het is nog erg rustig in de sportschool deze ochtend. Er zijn alleen wat oudere mensen maar Sanne zag rond dit tijdstip eigenlijk nooit mensen van haar eigen leeftijd. Sanne kleed zich snel om en gaat lekker sporten. Hoewel Sanne het erg fijn vind om te sporten was ze vandaag al behoorlijk snel moe. Ze heeft net een half uur gesport maar ze is nu al moe. Sanne is dit eigenlijk niet gewend want normaal kan ze makkelijk een uur volmaken. Sanne besluit nog even rustig een stukje te trappen op de hometrainer maar na een paar minuten voelt ze zich toch te moe om door te gaan Sanne gaat terug naar de kleedkamer. In de kleedkamer aangekomen gaat Sanne meteen naar het WC-hokje en trekt daar haar natte DryNites broekje uit. Sanne gaat daarna even douchen en hierna gaat ze weer terug naat het WC-hokje om daar een schone luier om te doen. Als Sanne het hokje uitloopt pakt ze haar spullen bij elkaar en verlaat ze de sportschool.

In de auto zit Sanne een beetje te piekeren hoe kon ze na een halfuurtje sporten al zo moe zijn? Lichtelijk teleurgesteld van haar sportprestaties vanochtend gaat Sanne naar huis.

Als Sanne thuis komt haalt ze haar brievenbus leeg er zitten wat reclamefolders in de lokale krant en een brief van het UMC Utrecht die aan haar geadresseerd is. Sanne is benieuwd naar wat er in de brief staat en als ze het huis is ingegaan opent ze de brief.

Beste mevr. van Berchum,

Na aanleiding van uw onderzoek door de klinicus geneticus te Gorinchem willen wij u uitnodigen om op de polikliniek te Utrecht langs te komen om de uitslag van het onderzoek te bespreken. We hebben een afspraak ingepland d.v. dinsdag om 10:00u. Als u op dit moment verhinderen bent neem dan zo snel mogelijk contact op met het afsprakenbureau van het UMC Utrecht.

met vriendelijke groet

Dr. de Ruijter neuroloog.


Sanne ligt de brief op tafel zodat Leonie deze vanavond ook zou kunnen lezen. Nu Sanne thuis is wil ze even klein zijn ze gaat naar de babykamer en trekt een little outfit aan en ze gaat met haar knuffelbeer Teddy televisie kijken in de woonkamer. Sanne zit al heel de ochtend tekenfilms te kijken en ze voelt zich lekker klein ze zuigt op haar speen en speelt en knuffelt met haar knuffelbeer. Om twaalf uur gaat de deurbel Sanne trekt snel een broek aan over haar romper en ze opent de voordeur. Vanessa staat voor de deur. Sanne opent de deur en ziet Vanessa staan. "Goedemiddag Sanne, mogen we binnenkomen?" Sanne is blij Vanessa te zien en zegt: "Tuurlijk maar wat bedoel met wij?" Vanessa zet een stap opzij en Sanne ziet dat Vanessa's tweelingzus achter haar stond. Vanessa zegt: "Ik heb mijn zusje Maureen meegenomen want die kon ik natuurlijk niet alleen thuis laten." Sanne zegt: "Oh super leuk dan kan ik gezellig een keertje met jou zusje spelen dat heb ik altijd al eens willen doen!" Vanessa zegt: "Ik snap dat je graag wilt gaan spelen maar Leonie heeft mij verteld dat je altijd nog een dutje doet tussen de middag. Mijn zusje is ook een beetje moe dus ik zal even lekker een flesje warme melk voor jullie klaarmaken en dan kunnen jullie eerst even lekker uitrusten. Zodat jullie vanmiddag lekker veel energie hebben om fijn met elkaar te spelen."
 
Laatst bewerkt:

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Mooi vervolg maar er staat een typfoutje tussen de! Buiten dat een top hoofdstuk Gaan we nog even gamen als we thuis zijn Robin?" Robin zegt: "Dat is !!goec!! maar dan moet je wel nu aan gaan kleden snel rent Linn de trap op en snel is ze weer terug beneden aangekleed als haar normale volwassen zelf Linn bedankt de meiden voor de fijne dag en ze zegt:
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Mooi vervolg maar er staat een typfoutje tussen de! Buiten dat een top hoofdstuk Gaan we nog even gamen als we thuis zijn Robin?" Robin zegt: "Dat is !!goec!! maar dan moet je wel nu aan gaan kleden snel rent Linn de trap op en snel is ze weer terug beneden aangekleed als haar normale volwassen zelf Linn bedankt de meiden voor de fijne dag en ze zegt:
Bedankt ik heb het aangepast
 
  • Like
Waarderingen: MB04

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 42. Enjoy!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 42.
Sanne laat Vanessa en Maureen binnen. Vanessa laat de meiden nog even televisie kijken terwijl zij ondertussen een flesje warme melk klaarmaakt. Als Vanessa de flesjes klaar heeft vraagt ze: "Komen jullie mee naar boven meiden? Het is tijd om een dutje te doen." Vanessa vraagt: "Leonie heeft mij verteld dat jullie een mooie babykamer hebben. Wil je mij en Maureen de kamer laten zien San?" Sanne zegt: "Ja graag zelfs!" Sanne neemt de meiden mee door het huis en geeft een kleine rondleiding door het huis. En als laatste laat Sanne de babykamer zien.

Vanessa zegt: "Hé deze meubels komen me bekend voor. Zijn dit de oude meubels uit je ouderlijk huis?" Sanne zegt: "Ik wilde graag een beetje dezelfde babykamer als thuis en mijn ouders konden thuis toch niks meer met de meubels als ik en Lisa toch niet meer thuis wonen. Daarom vroeg ik aan mijn ouders of ik de meubels uit de babykamer mee mocht nemen naar dit huis. Ze vonden het een goed idee en ze zijn blij dat ik net zoals Lisa ook een babykamer heb in huis.

Vanessa helpt Maureen met het omkleden voor bed Maureen haar kleren worden uitgetrokken tot Maureen alleen nog maar haar rompertje draagt. Vanessa zegt: "Oké Maureen ik heb je voor we van huis vertrokken al een schone luier om gedaan dus jij kan al in bed gaan liggen. Maar hoe zit het met jouw luiertje Sanne? Zal ik jou even lekker verschonen dan kan je fijn met een droge schone luier om een dutje gaan doen." Sanne zegt: "Ja het lijkt me fijn om lekker te gaan slapen met een schone luier om Vanessa." Vanessa zegt: "Nou kom dan maar even op de commode liggen kleine meid dan krijg je lekker een schone Pamper om." Sanne vind het fijn dat ze weer verschoond wordt door haar vaste oppas. Vanessa ziet tijdens het verschonen dat Sanne echt geniet en ze vertroeteld haar een beetje. Snel heeft Sanne haar schone luier om en ze wordt in bed gelegd bij Maureen beide meisjes worden toegedekt. Vanessa geeft de meisjes nog hun flesjes warme melk en verslaat daarna de kamer. Het duurt niet lang dat de meiden hun flesjes hebben leeg gedronken en ze vallen snel daarna in slaap.

Vanessa komt de babykamer binnenlopen en zegt: "Meiden het is weer tijd om op te staan." Sanne en Maureen doen met moeite hun ogen open en als ze wakker worden schrikken ze een beetje want ze zijn tijdens het slapen helemaal naar elkaar toe gekropen. Vanessa ziet het en zegt: "O wat ziet dat er lief uit dat jullie naar elkaar toe zijn gekropen." Komen jullie uit bed meiden dan kunnen we lekker wat gaan eten. Vanessa helpt beide meisjes uit bed en controleert voor de zekerheid gelijk even hun luiers. Sanne is nog droog. Maureen heeft wel een beetje in haar luier geplast maar hoeft nog niet verschoond te worden.

De lunch is niet heel bijzonder en Maureen en Sanne kijken even televisie terwijl Vanessa de tafel afruimt. Vanessa ziet de brief van het UMC liggen en ze leest de brief door. Sanne ziet dat Vanessa de brief leest en gaat even met haar praten over hoe ze zich voelt. Vanessa reageert bezorgd en vraagt: "Heb je zelf ook het idee dat je sneller moe bent?" Sanne zegt: "Ik weet het niet… na een hele dag werken ben ik uitgeteld en eigenlijk vind ik het weekend net iets te kort om goed uit te rusten." Vanessa vind het eigenlijk wel wat vreemd dat een jonge meid als Sanne hier last van heeft. Maar om Sanne niet een naar gevoel te geven besluit ze dit niet tegen haar te zeggen en ze toont begrip om haar te steunen.

Als Vanessa klaar is met afruimen vraagt ze: "Oké meiden wat willen jullie graag doen willen jullie lekker met de Lego spelen of wat willen jullie doen?" Sanne zegt: "Zullen we gezellig een bordspel met elkaar doen?" Ik en Leonie willen dit vaker gaan doen als we wat tijd over hebben en het is ook altijd super leuk en spannend om te doen." Vanessa zegt: "Ooh dat klinkt gezellig! Lijkt jouw het ook wat Maureen?" Maureen knikt en ondertussen pakt Sanne een paar bordspellen uit de kast en na even overleggen besluiten de meiden om Kolonisten van Catan te spelen.

Iedereen heeft het naar zijn tijdens het spelen. Sanne heeft ondertussen ook haar speen erbij gepakt en zuigt hier zachtjes op terwijl ze zich concentreert op het spel. Het spel is spannend tot het einde maar na de beurt van Maureen weet Sanne de grondstoffen te verzamelen om haar dorp om te bouwen tot een stad en zo haar tiende punt en zo de overwinning naar binnen weet te halen. De meiden moeten lachen en hoewel Vanessa en Maureen het jammer vinden dat ze niet hebben gewonnen hebben ze het wel erg naar hun zin gehad. Sanne lacht en zegt: "Ik heb gewonnen en ik en Leonie hebben altijd een bijzondere prijs: De winnaar ruimt het spel op haha!" Vanessa zegt: "Haha wat een leuke regel! Wat willen jullie nu gaan doen. Sanne zegt: "Euhm mag ik even televisie kijken? Als jullie iets anders willen doen mag dat ook maar ik wil eventjes rustig aan doen en lekker uitrusten door lekker voor de TV te hangen." Vanessa zegt: "Nou we kunnen gezellig met z'n allen in de babykamer zitten dan zijn we toch gezellig bij elkaar." In de babykamer pakt Sanne haar favoriete knuffelbeer en ze gaat bij de TV zitten. Maureen ziet een rommelbak met Lego staan en ze besluit hier lekker mee te gaan bouwen. Vanessa heeft een boek meegenomen en terwijl de meiden lekker hun ding doen kan zij even lekker lezen.

Sanne is ondertussen in slaap gevallen bij de TV en Maureen probeert haar zachtjes wakker te maken omdat ze graag haar Lego creatie aan Sanne wil laten zien. Een beetje geïrriteerd wordt Sanne wakker maar nadat ze het mooie Lego huisje heeft gezien wat Maureen heeft gemaakt besluit ze met Maureen samen een nog groter huis te maken. Vanessa kijkt af en toe vanachter haar boek omhoog en ziet hoeveel plezier de meiden met elkaar hebben. Vanessa zegt: "Meiden ik ga even avondeten klaarmaken kan ik jullie hier even alleen laten?" De meiden knikken en spelen rustig verder.

Leonie is klaar met werken en loopt nog even door de winkel voor wat boodschappen ze komt aan bij het kuierschap ze pakt wat verzorgingsproducten van Zwitsal en ze herrinert zich dat Sanne had gevraagd om luiers voor haar knuffelbeer. Leonie kijkt een beetje tussen de luiers en besluit een klein pak Pampers maat 0 mee te nemen. Leonie loopt als laatste nog even langs het schap persoonlijke verzorging en kijkt even naar de luierbroekjes van Tena. Deze week zijn ze in de aanbieding en hoewel ze liever geen in luiers koopt in de winkel waar ze werkt trekt ze de stoute schoenen aan en pakt twee pakken luierbroekjes uit het schap. Gelukkig kreeg Leonie geen lastige vragen van haar collega tijdens het afrekenen. Als Leonie heeft betaald loopt ze de winkel uit richting de bushalte. Niet veel later komt de bus aan die haar thuis zal brengen.

Vanessa dekt de tafel terwijl het eten op staat. Leonie komt binnen en zegt: "Hoi Vanessa. Dat ruikt goed wat ben je aan het maken?" Vanessa zegt: "O hey goedemiddag Leonie. Ik ben een lekker gerecht met kip aan het maken." Leonie zegt: "Oh lekker. Sanne zal het wel geweldig vinden kip is haar lievelingsvlees. Nu ik het toch over Sanne heb heeft ze zich goed gedragen vandaag?" Vanessa antwoordt: "Ja ze is alleen een beetje vermoeid maar ze heeft een groot gedeelte van de middag lief gespeeld met mijn zusje Maureen." Leonie zegt: "Oeh dat klinkt gezellig." Ondertussen ruimt Leonie de boodschappen op en Vanessa ziet het pak Pampers staan. Vanessa vraagt: "Voor wie heb je de Pampers meegenomen?" Leonie antwoordt: "Sanne wilde graag luiers voor haar knuffelbeer. Ze vind dat als zij luiers moet dragen dat haar beer dat dan ook moet… haha!" Vanessa lacht ook een beetje en zegt: "Dan heeft ze een lieve vriendin die ook luiers draagt maar toch moet Beer ook een luier om haha!" Leonie zegt: "Ik ga even omkleden Vanessa ik ben zo terug." Vanessa vraagt: "Heb je hulp nodig ik vind het geen probleem om je luier te verschonen als je dat zou willen." Leonie denkt even na en zegt: "O… dat zou ik eigenlijk best fijn vinden Vanessa." Vanessa zegt: "Kom dan maar mee naar de babykamer Leonie dan kan ik je fijn een schone luier om doen."

Leonie en Vanessa lopen de babykamer binnen en als Sanne Leonie de kamer in ziet lopen roept ze blij: "Mama!" Sanne springt op en vliegt Leonie om haar nek. Leonie en zegt: "Hey Sanne! Heb je me zo gemist kleine meid?" Sanne antwoordt: "Ja maar ik heb ook super leuk kunnen spelen met Maureen. Kijk we hebben mooie Lego huisjes gemaakt!" Leonie bekijkt de buisjes en zegt: "Oh wat leuk die kleine huisjes. Ga je deze ook in je stad zetten? Dan kan je een leuke woonwijk maken." Sanne vind het een leuk idee en sleept Maureen mee naar de Lego-kamer. Ondertussen kleed Vanessa Leonie uit. Als Leonie alleen nog haar romper aan heeft gaat ze op de commode liggen en Vanessa verschoont haar. Tijdens het verschonen zegt Leonie: "Bedankt dat je me wil verschonen Vanessa. Nu ik Sanne als mijn kleine meid heb wordt ik niet zo heel vaak meer verschoont maar het voelt super fijn!" Vanessa zegt: "O graag gedaan hoor Leonie. Maar heb je nu echt een moeder dochter relatie met Sanne?" Leonie antwoordt: "Ja en nee eigenlijk Sanne noemt mij vaak mama als ze klein wil zijn. Maar soms zijn we ook gewoon elkaars vriendinnen en zijn we allebei volwassenen maar soms ook andersom en dan ben ik ook een klein meisje." Vanessa zegt grappend: "En nu? Ben je nu een grote meid?" Leonie giechelt een beetje en dat zegt Vanessa genoeg ze pakt een AB-luier van boven de commode en doet deze om bij Leonie. Snel heeft Leonie haar schone luier om en Vanessa klikt het rompertje van Leonie weer dicht. Leonie bedankt Vanessa voor de verschoning en als ze van de commode is gekomen rent ze naar haar slaapkamer om haar speen en knuffelbeer te pakken. Leonie vind het super leuk om weer even klein te zijn en ze gaat in de Lego-kamer kijken wat Sanne en Maureen aan het doen zijn terwijl Vanessa weer naar beneden gaat en verder het eten bereid.

Even later als iedereen aan tafel zit genieten ze van het lekkere eten wat Vanessa heeft klaargemaakt. Maar na het eten is het helaas weer tijd voor Vanessa en Maureen om weer naar huis te gaan. Leonie bedankt voor het oppassen ook Sanne bedankt haar en zegt: "Bedankt voor de leuke oppasdag Vanessa kom je volgende week weer?" Vanessa zeg dat overleg ik van de week nog wel even met mama." Sanne omhelst Vanessa en Maureen en ze zwaait de meiden uit terwijl ze weglopen.

Leonie en Sanne doen de deur weer dicht en Sanne vraagt: "Zullen we vanavond nog even samen spelen Leonie? Ik vind het super leuk als jij ook klein bent!" Leonie voelt zich heerlijk als kleintje vandaag en ze zegt: "Wat gaan we doen Sanne? Lekker bouwen met de Lego ik en Polar hebben daar eigenlijk wel zin in! Oh voor ik het vergeet ik heb nog luiertjes meegenomen voor Teddy." Sanne kijkt naar haar knuffelbeer en zegt: "Hoor je dat Teddy? Kom mee naar de commode dan krijg jij ook een luier om dan dragen wij allebei fijn een luier!" Blij rent Sanne naar de babykamer en snel volgt Leonie haar ook. Leonie kijkt met Polar in haar armen toe hoe Sanne haar knuffelbeer een Pamper omdoet. De Pamper is precies de goede maat en als Teddy de luier om heeft vraagt Sanne aan Leonie: "Moet Polar ook niet een luier om Leonie?" Leonie kijkt naar Polar en vraagt: "Wil jij ook een luier om Polar? Je vriendje Teddy draagt er ook een en ik en Sanne dragen ook een luier wil jij ook?" Leonie laat Polar ja knikken en ze zegt: "Nou Polar ga maar even op de commode liggen dan krijg je een Pampertje om." Snel doet Leonie haar knuffel een luier om. Leonie knuffelt Polar als ze de luier om heeft gedaan en ze zegt: "Wat staat die luier je goed Polar! Ik ben zo blij dat jij er ook een wilt dragen!" Leonie loopt even later met Polar de Lego-kamer in en ze helpt Sanne met het indelen van haar Lego stad.
 

jjcvdk

Gewaardeerd Lid
Is weer een mooi vervolg dips en bricks maar er staan hier en daar een paar foutjes in het verhaal zoals verslaat de kamer en leonie bekijkt de buisjes maar verder heel mooi geschreven
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 43.

Veel leesplezier

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 43.
We zijn een week verder vandaag is een spannende dag voor Sanne ze gaat vandaag naar het ziekenhuis om de uitslag te horen van het bloedonderzoek.

Vroeg in de ochtend gaat de wekker af in de slaapkamer van Leonie en Sanne. Leonie komt uit bed maar laat Sanne nog even liggen. De afspraak in het ziekenhuis is pas om 10:00 uur. Leonie gaat naar beneden en besluit alvast de vaatwasser uit te ruimen en de tafel te dekken. Leonie rook al een beetje een vieze geur toen ze wakker werd het was overduidelijk dat Sanne weer een poepluier had geproduceerd. Dit vond Leonie niet vreemd want Sanne was al een paar dagen erg nerveus om naar het ziekenhuis te gaan. Als Leonie alles heeft opgeruimd en de tafel gedekt heeft gaat ze terug naar de slaapkamer waar Sanne nog altijd slaapt. Leonie loopt naar Sanne toe en maakt haar zachtjes wakker. "Sanne kleine meid wordt eens wakker." Rustig wordt Sanne wakker ze wrijft een beetje de slaap uit haar ogen en ze haalt de speen uit haar mond. Leonie zegt: "Wil je eerst ontbijten Sanne of eerst in bad? Want ik denk dat ik de grote bah ruik in jouw luiertje of niet?" Sanne zegt: "Sorry mama ik heb het niet expres gedaan. Mag ik eerst in bad? Ik vind de luier niet meer zo fijn zitten." Leonie zegt: "Dat kan ik goed begrijpen Sanne kom maar uit bed dan gaan we even lekker samen in bad."

Leonie neemt Sanne mee naar de badkamer Sanne moet in de badkuip gaan staan en Leonie kleed haar uit als ze de luier af heeft gedaan veegt ze de meeste poepresten weg met babydoekjes en voordat Leonie water in de badkuip laat lopen spoelt ze de billen van Sanne nog goed af zodat er geen poepresten in het badwater komen. Als Sanne haar luierzone schoon is laat Leonie water in het bad lopen. Ondertussen kleed ze haarzelf ook uit en gaat ze bij Sanne in het bad zitten.

De meiden vonden het bad deze ochtend heerlijk en na een kwartiertje badderen komen de meiden fris gewassen de badkamer uitlopen. De meiden lopen gelijk door naar de babykamer om hun luiers om te doen. Leonie helpt Sanne op de commode en ze vraagt: "Zo jongedame wat mag ik je vandaag omdoen?" Sanne zegt: "Mag ik vandaag een Tena Slip Ultima om mama?" Leonie zegt: "Weet je dat zeker Sanne wil je liever niet een wat dunnere luier om?" Sanne zegt: "Nee mama ik ben best gespannen voor de uitslag van vandaag dus ik denk dat het beter is als ik een dikkere luier om doe." Leonie begrijpt de reactie van Sanne en ze doer haar de Ultima luier om. Sanne heeft snel haar luier om. Leonie wilde vandaag weer even een grote mama zijn en besloot weer eens een luierbroekje aan te trekken. De meiden kleden zich verder aan en kunnen daarna gaan ontbijten.

Sanne komt een beetje tot rust tijdens het ontbijt ze geniet ervan hoe Leonie haar een potje Olvarit voert en ze vind haar warme flesje peutermelk heerlijk smaken. Ze droomt een beetje weg terwijl ze op de speen van haar fles zuigt. Sanne vond het flesje peutermelk altijd zo fijn om te drinken elke ochtend en avond. De warmte vind ze fijn en ook de smaak gaf haar echt weer het gevoel dat ze echt weer klein was. Leonie vind het altijd fijn om Sanne zo te zien genieten van haar flesje. Ze zag altijd dat Sanne er van genoot en dit maakte Leonie erg gelukkig. Het ontbijt is snel op. De meiden ruimen de tafel op. Tijdens het afruimen vraagt Leonie aan Sanne: "Wil je vandaag nog een knuffel meenemen naar het ziekenhuis? Ik denk dat je het misschien wel fijn vind om Teddy mee te nemen? Van mij mag het hoor Sanne alleen moet Teddy wel zijn luiertje uit is dat goed?" Sanne zegt: "Dankuwel mama ik vind het super fijn als ik Teddy mee kan nemen!"

Terwijl Sanne Teddy uit bed pakt pakt Leonie voor de zekerheid een luiertas in mocht ze Sanne onderweg moeten verschonen. Als Leonie alles heeft ingepakt loopt ze naar Sanne en zegt ze: "Kom je mee Sanne? Het is tijd om te vertrekken. Sanne weet steeds iets nerveuzer en Leonie viel dit op. Leonie geeft Sanne haar speen en zegt: "In de auto mag je nog even op je speentje zuigen Sanne maar als we bij het ziekenhuis zijn dan niet meer is dat goed. Sanne knikt en ze krijgt het speentje toegestopt van Leonie. De meiden lopen de deur uit even later rijden ze richting het ziekenhuis in Utrecht.

Na een halfuurtje parkeert Leonie de auto op de parkeerplaats van het ziekenhuis. Leonie haalt het speentje uit Sanne's mond de meiden stappen uit en Leonie steekt haar hand uit naar Sanne en ze zegt: "Hou je mama's hand vast Sanne?" Sanne pakt de hand van Leonie en Leonie voelt de trillende handen van Sanne ze zegt: "Rustig maar Sanne wat de uitslag ook is het komt wel goed." Sanne is iets gerustgesteld maar des te dichter ze bij de ingang van het ziekenhuis komen wordt Sanne toch steeds iets nerveuzer.

Als Leonie en Sanne naar binnen lopen kijken ze gelijk op de wegwijzer waar ze moeten zijn. Na even te zoeken komen de meiden op de goede afdeling aan en Leonie meld Sanne aan. De meiden gaan even zitten en na een klein kwartiertje wachten komt een dokter de wachtruimte in en hij vraagt: "Mevrouw van Berchum? Sanne en Leonie en ze lopen hand in hand achter de dokter aan naar zijn spreekkamer.

De dokter zegt:"Goedemorgen dames. Ik ben dokter de Ruijter ik ben de neuroloog van het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem maar ik werk ook een dag in de week hier in het UMC. Ik heb de uitslag van het bloedonderzoek van Sanne. We hebben goed onderzoek moeten doen en onze clinicus geneticus heeft tijdens het onderzoek vastgesteld dat er een kleine onderbreking zit in het DNA. Dit uit zich in een spierziekte die bekend staat als Dysrophia Myotonica of MD type 1. Dit is een zeldzame spierziekte ongeveer 1 op de 8000 mensen heeft dit. Het is zo dat dit een erfelijke ziekte is dus 1 of beide ouders kunnen bij u de veroorzaker zijn van de ziekte. Ook is het mogelijk dat als een broer of zus heeft deze de ziekte ook kan hebben. Zoals we al door hadden gekregen was er een grotere behoefte aan slaap en rust en dit zijn wel een paar van de klassieke symptomen. Uiteindelijk zal de spierkracht afnemen. Maar het is niet zo dat u afhankelijk zult worden van een rolstoel. Helaas is er geen medicijn voor deze ziekte maar er zijn wel dingen die u kan doen ik had gelezen dat u elke week naar de sportschool gaat en ik vind het fijn dat u nog zo vaak kan sporten. Een aantal cliënten van mij kunnen dit niet meer maar beweging is wel erg belangrijk bij de behandeling van deze ziekte als de conditie goed blijft de spierkracht ook goed dus zolang dit lukt zou ik dit volhouden en eventueel kan u een fysiotherapeut raadplegen om u te helpen met een schema om bepaalde spieren te stimuleren. Ook zult u jaarlijks een bezoek moeten brengen aan de Cardioloog. Ik zal uw behandelend arts worden in het ziekenhuis in Gorinchem en zal u doorverwijzen naar bijvoorbeeld de Cardioloog ook zal ik u een aantal keer doorverwijzen naar de oogarts omdat er ook een mogelijk een vervroegde kans op staar aanwezig is. Dit is eigenlijk wat wij hebben geconstateerd na aanleiding van het bloedonderzoek"

Leonie en Sanne zijn toch wel een beetje geschrokken van de uitslag maar nu vallen wel wat puzzelstukjes op hun plaats. De dokter ziet dat de boodschap nog een beetje moet landen en hij zegt: "Ik kan begrijpen dat dit niet zo'n fijne uitslag is en als u wil zal ik u eventueel door kunnen sturen naar een maatschappelijk werker als u daar behoefte aan heeft?" Leonie kijkt naar Sanne en zegt: "Wat denk jij Sanne wil je erover praten met iemand?" Sanne zegt: "Euhm waarover? Ik heb deze ziekte nu weten we het... maar dat verandert toch niet wie ik ben? Ik ben nog steeds gewoon Sanne ik voel me niet anders dan normaal. Dus als je wilt dat ik met iemand er over praat wil ik wel gaan maar ik weet eigenlijk niet waarover ik zou moeten praten…" Leonie begrijpt de reactie van Sanne en ook de dokter snapt dat er geen behoefte is aan een gesprek met de maatschappelijk werker. De dokter zegt: "Ik zou binnenkort graag een afspraak maken in het ziekenhuis in Gorinchem u krijgt hier bericht over via de post. Ik wil u dan onderzoeken en eventueel een behandelprogramma opstellen." Verder heeft de dokter eigenlijk niets meer te vertellen. En de meiden kunnen nog wat vragen stellen aan de dokter. Eigenlijk is er nog best veel onduidelijk voor Sanne en Leonie weet ook nog niet precies wat het inhoudt de meiden kunnen qua vragen nog niet iets bedenken en besluiten vragen op te schrijven die misschien de aankomende tijd omhoogkomen dat ze deze dan kunnen stellen tijdens het volgende bezoek aan de dokter. De meiden groeten de dokter en verlaten even later de spreekkamer.

Terwijl de meiden teruglopen naar de auto is Sanne erg stil. Ze houdt haar knuffelbeer stevig in haar armen gesloten. In de auto wil Sanne ook weer snel haar speen. Terwijl Leonie van de parkeerplaats wegrijdt let Sanne helemaal niet op waar ze heengaan totdat Leonie de ongrondse parkeerplaats P5. Van Hoog Catharijne inrijdt. Sanne vraagt: "Wat gaan we doen mama?" Leonie zegt: "We zijn nu toch in Utrecht en eigenlijk mag een bezoek aan je favoriete winkel dan natuurlijk niet ontbreken. Omdat je vandaag zo'n flinke meid bent geweest bij de dokter mag je in de Lego winkel een klein pakketje uitzoeken." Gelijk fleurt Sanne een beetje op en als Leonie de auto geparkeerd heeft omhelst Sanne Leonie en geeft haar een liefdevolle kus. Sanne zegt: "Je bent echt de allerliefste mama Leonie!" De meiden stappen uit en Sanne pakt de uitgestrekte hand van haar vriendin aan. Leonie ziet dat Sanne weer erg veel zin heeft om naar de Lego winkel te gaan. Snel staan de meiden voor de Lego winkel en ze gaan binnen kijken Leonie vraagt: "Weet je al iets wat je zou willen hebben Sanne?" Sanne kijkt een beetje rond en loopt naar het schap in de winkel waar de Lego City sets staan. Sanne zegt: "Ik zou wat leuke invulling voor mijn stad ik heb iets in gedachten en ik… kijk dit wil ik! Een personen setje met meerdere minifiguren en leuke accessoires. Als ik nog wat losse steentjes verzamel denk ik dat ik met deze poppetjes een leuk parkje kan maken voor een beetje groen in de stad haha." Leonie bekijkt het setje en zegt zullen we dan ook nog een paar minifiguren maken dan hebben we gelijk extra inwoners voor de stad. De meiden maken allebei een setje van drie minifiguren en even later rekent Leonie de Lego af.

Ondertussen is het bijna 13:00 uur en de meiden hebben best wel trek in iets lekkers. Leonie en Sanne lopen door het grote winkelcentrum en ze komen uit bij de McDonalds. Sanne gaat aan een tafeltje zitten terwijl Leonie bij een bestel zuil een bestelling intikt. Terwijl Sanne wacht bekijkt ze de nieuwe Lego aankopen. "Heb je al weer zin om te bouwen Sanne?" vraagt Leonie die ziet dat Sanne al haar nieuwe Lego aan het bekijken is. Sanne zegt enthousiast: "Ja thuis ga ik even op de computer kijken of ik een leuk park kan bedenken om te maken voor in de stad." En misschien kan ik al iets leuks maken met de onderdelen die ik thuis al heb." De meiden krijgen snel hun bestelling en eten deze op. Als de meiden willen vertrekken fluistert Sanne zachtjes: "Mama ik vind mijn luier niet meer fijn zitten wilt u mij alstublieft verschonen?" Leonie zegt op normale toon. Nou kom maar even mee meisje dan gaan we even naar de verschoonruimte. De meiden lopen de parkeergarage waar een openbaar toilet in het trappenhuis zit. Er staat een lange rij en eigenlijk heeft Leonie geen zin om.te wachten en ze zegt we verschonen wel even bij de auto.

De auto staat geparkeerd in de hoek van de garage en als de meiden bij de auto zijn aangekomen vouwt Leonie een handdoek uit en ligt deze voor de auto uit het zicht van andere mensen en zegt: "Ga hier maar even op liggen Sanne dan kan ik je makkelijk verschonen." Een beetje aarzelend gaat Sanne liggen en Leonie begint Sanne te verschonen ze trekt haar rok omhoog zodat ze goed zicht heeft op de luier. De luier is duidelijk nat en als Leonie de luier openvouwt komt ze ook tot de ontdekking dat Sanne een beetje gepoept heeft. Leonie vind dit niet vreemd en liefdevol verschoond ze de vieze luier van Sanne. Als Sanne weer een schoon is en een schone luier omheeft is ze weer blij en opgewekt en de meiden rijden naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5973
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan