Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Even een klein hoofdstukje...

Veel leesplezier!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 44.
Als de meiden aankomen bij het huis is Sanne blij verrast als ze vlakbij hun huis de auto geparkeerd ziet staan van haar grote zus. Als Leonie door heeft dat Sanne de auto heeft gezien zegt ze: "Verrassing! Omdat ik het laatst zo leuk vond om lekker klein met jouw te zijn wilde ik vandaag weer gezellig met je gaan spelen en ik heb aan Destiny en Lisa gevraagd of hun ook langs wilden komen deze middag. Lisa wilde heel graag en ik heb de sleutel voor ze achtergelaten zodat ze alvast naar binnen konden gaan." Sanne heeft zin om haar grote zus weer te zien en als Leonie de auto heeft geparkeerd rent Sanne de auto uit en ze wacht ongeduldig bij de voordeur totdat Leonie deze opent.

Sanne rent de woonkamer in en ziet dat Lisa de fles gevoerd krijgt door Destiny. Destiny zegt: "Goedemiddag Sanne. Sorry dat je nog niet kan spelen met je grote zus maar ze moet eerst even haar fles leegdrinken. Hoe was het bij de dokter?" Sanne vind het lastig om te vertellen wat de uitslag was en Leonie komt erbij zitten en legt uit wat er tijdens het onderzoek is vastgesteld. Zowel Destiny als Lisa zijn behoorlijk geschrokken en Lisa vraagt: "Zou ik me ook moeten laten testen op deze ziekte?" Sanne zegt: "Liz als je nergens last van hebt zou ik het gewoon laten. Ik heb deze ziekte, nou en!? Ik ben nog steeds gewoon Sanne en deze ziekte veranderd er niks aan wie ik ben." Alle meiden tonen respect voor de uitspraak voor Sanne zij gaat niet in de put zitten en gaat goed om met het "vervelende" nieuws.

Ondertussen heeft Lisa haar fles leeggedronken en Destiny controleert nog even Lisa haar luier. Ze voelt tussen de benen van Lisa en voelt de dikke opgezwollen luier en ze zegt: "Kom maar even mee naar de commode Liz dan gaan we jouw even een schone luier om doen." Lisa loopt aan de hand van Destiny mee naar de babykamer en ook Leonie en Sanne gaan naar de babykamer. Lisa heeft snel een schone luier om en als Lisa van commode is gekomen vraagt Destiny aan Leonie en Sanne: "Moeten jullie ook nog een schone luier om meiden?" Leonie zegt: "Ik heb Sanne in Utrecht nog verschoond maar ik kan zelf wel een schone luier gebruiken." Destiny zegt: "Kom dan maar even liggen Leonie dan help ik je even." Leonie gaat een beetje onwennig op de commode liggen en rustig trekt Destiny de broek van Leonie omlaag tot haar enkels. Destiny bekijkt het luierbroekje van Leonie en zegt: "Oeh wat een stoer luierbroekje heb je aan Leonie wil je deze weer aan?" Leonie zegt: "Nee ik wil me eigenlijk weer een beetje klein voelen vanmiddag wil je mij een Pamper omdoen?" Destiny scheurt het broekje open en maakt de schaamstreek van Leonie zorgvuldig schoon. Terwijl Destiny haar wast geniet Leonie van de aandacht die ze krijgt en snel is Leonie ook verschoond en helpt Destiny haar even met omkleden naar een little-outfit. En terwijl Leonie mee gaat spelen met Lisa en Sanne verschoond Destiny ook nog even haar eigen luier.

De meiden hebben een hele gezellige middag Lisa en Sanne lopen de hele middag heen en weer tussen de baby-kamer en de Lego-kamer en elke keer komt er weer een nieuwe Lego doos in de kamer te staan en eigenlijk wordt het wel een beetje een rommeltje. Leonie die deze middag lekker wordt verzorgd zegt zachtjes tegen Destiny: "Euhm het wordt wel een beetje een rommeltje hier zou jij er iets van willen zeggen Destiny. Ik zou het ook wel willen doen maar Sanne luistert denk ik niet als ik in little space zit. Terwijl de meiden zitten de bouwen spreekt Destiny de meiden streng toe en ze zegt: "Meiden jullie maken er een rommel van. Ik vind het hartstikke leuk dat jullie lekker aan het bouwen zijn maar om dan alle lege dozen hier neer zetten daar ben ik niet van gediend. Er is genoeg opbergruimte in de Lego kamer voor deze dozen meiden dus eerst gaan deze dozen terug voordat jullie verder bouwen zullen we dat afspreken?" Lisa en Sanne schrikken een beetje van de strenge toon van Destiny en besluiten naar haar te luisteren. Als Leonie ziet dat Lisa en Sanne de dozen opruimen bedankt ze Destiny en ze knuffelt een beetje met haar. Destiny ziet hoeveel Leonie geniet van het klein zijn en ze vraagt zich af waarom ze dan veel vaker mama is dan little.

Leonie speelt een beetje met haar knuffelbeer en Destiny gaat bij haar zitten en vraagt: "Hey Leonie ik zie je nu al heel de middag spelen als een klein meisje en volgens mij vind je het echt geweldig of niet?" Leonie zegt blij: "Ja ik vind dit echt het leukste om te doen." Destiny vraagt: "Maar vind je het dan niet jammer dat je altijd zo vaak de mama moet zijn voor Sanne?" Leonie denkt even na en zegt: "Ja ik hou zielsveel van Sanne. Ik zie hoe gelukkig ze is als ze een verzorger heeft Sanne is eigenlijk altijd wel door iemand verzorgd als ze klein is. Toen ze nog thuis woonde deed haar moeder het eigenlijk altijd en nu ben ik eigenlijk altijd haar verzorger. Sanne is gewoon iemand die een verzorger of mama nodig heeft. Sanne heeft sinds wij samen wonen bijna nooit haar eigen luiers verschoond of omgedaan. Ze vind het veel fijner als iemand anders dat doet voor haar. Ik vind het ook niet erg om haar te verzorgen omdat ik heel veel van haar hou en ik zie hoe gelukkig ze is. Natuurlijk kost het veel energie om 24/7 klaar te staan voor haar maar ik doe het graag. En ik en Sanne hebben ook gewoon afgesproken dat als ik wil dat ze even volwassen is ze dat ook gewoon doet want zij begrijpt ook wel dat de verzorging veel energie kost en daarom vind ik het ook fijn om af en toe een weekendje een oppas te laten komen zoals bijvoorbeeld Vanessa dan kan ik zelf ook even rust nemen en verzorgd worden net zoals vandaag." Destiny hoort het verhaal aan en ze vind het prachtig hoe groot de liefde van Leonie is voor Sanne dat ze altijd 24/7 voor haar 'kleine meisje' klaarstaat.

De hele middag speelt Sanne met haar grote zus en Leonie laat zich lekker verzorgen door Destiny en al snel wordt het avond. Destiny had eten besteld voor vanavond en als het bezorgd worden gaat iedereen aan tafel zitten en Lisa, Leonie en Sanne krijgen alledrie een slab om voor ze gaan eten. De meiden mochten deze avond zelf hun eten pakken want voor Destiny was het niet mogelijk om alle meiden één voor één te voeren. De meiden genieten van de lekker gerechten die ze hebben besteld en al snel is het eten op.

Destiny neemt de meiden na het eten mee naar de babykamer om de luiers te verschonen. Als Destiny Leonie verschoond zegt ze: "Zal ik je weer een luierbroekje aantrekken Leonie? Want ik en Lisa vertrekken zometeen weer naar huis en Sanne heeft natuurlijk haar verantwoordelijke mama nodig om voor haar te zorgen. Leonie denkt na en zegt: "Doe maar een Tena Slip Maxi om dat is ook een fijne luier voor grote mama's. Haha!" Beide meiden moeten lachen en snel is Leonie verschoond en ze trekt haar normale kleren weer aan. Als iedereen verschoond is en aangekleed besluiten Destiny en Lisa dat het tijd is om naar huis te gaan. Leonie en Sanne bedanken Destiny en Lisa voor de fijne middag. Destiny zegt: "O het was weer heel gezellig vanmiddag met jullie ik vond het echt een hele fijne middag." Lisa zegt: "Ik vond het echt geweldig lekker de hele middag spelen met mijn kleine zusje en lekker Lego bouwen ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bedankt daarvoor." Lisa is zo gelukkig en ze omhelst Leonie en Sanne omdat ze het zo fijn vond. De meiden zeggen dat ze snel weer eens af te moeten spreken en ze groeten elkaar. Even later rijden Destiny en Lisa toeterend de straat uit.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is Hoofdstuk 45

Veel leesplezier!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 45.
Leonie en Sanne hebben nog een hele avond die ze samen kunnen doorbrengen. Sanne zit in de woonkamer op de bank met haar teddybeer televisie te kijken ze zuigt zachtjes op haar speen en ze geniet erg van dit moment. Leonie kijkt erna en besluit dat ze ook nog even klein wilt zijn. Ze loopt naar de slaapkamer en haalt daar Polar van het bed af en neemt ook haar speen mee die op het nachtkastje lag. Ze gaat gezellig naast Sanne zitten en de meiden knuffelen een beetje met elkaar. Sanne zegt: "Wat vreemd hè, dat we ondanks het vervelende nieuws vanochtend alsnog een geweldige dag hebben gehad. Ik vond het echt super fijn om weer eens met mijn grote zus te spelen!" Leonie vraagt wel nog ligt bezorgd: "Maar hoe denk je nu over het nieuws hoe voel je je?" Sanne zegt: "Oké… ik heb deze ziekte maar wat verandert dat aan mij? Het is niet dat ik ineens een ander persoon ben toch? Ik ben nog gewoon Sanne ik hou nog steeds van jou Leonie ik vind het nog steeds geweldig dat we samenwonen het enige wat veranderd is is dat we nu weten waarom ik soms zo moe ben en ik denk dat als we met de dokter gaan praten we vast wel een oplossing kunnen bedenken om hier mee om te gaan." Leonie is erg trots op Sanne hoe ze met deze situatie omgaat. Ze omhelst Sanne en zegt: "Ik vind het zo stoer hoe je met deze situatie omgaat Sanne. Ik hou zoveel van je en ik ben erg trots op jou!" Leonie geeft Sanne nog een dikke zoen en de meiden knuffelen nog even fijn met elkaar.

Leonie en Sanne hebben een erg gezellige avond samen ze spelen met de knuffels kijken een beetje kinderprogramma's op de televisie en ondanks dat het een doordeweekse dag is gaan de meiden pas na middernacht naar bed het is bijna twee uur als de meiden met een schone luier om in bed liggen. Leonie en Sanne kruipen in bed tegen elkaar aan en ze vallen snel samen in slaap.

Het is rustig in huis en Leonie wordt wakker ze weet niet precies hoe laat het is en ze kijkt naar Sanne die naast haar ligt. Leonie voelt een lichte druk op haar darmen. Ze is ook een beetje misselijk Leonie komt omhoog en als ze rechtop zit komt er wat maagzuur omhoog en Leonie rent naar het toilet. Gelukkig kon ze alles binnenhouden tot ze bij het toilet was. Leonie moet flink overgeven en terwijl ze overgeeft neemt ook de druk op haar darmen flink toe. Leonie kan het niet tegenhouden en ze voelt de watterige diarree zich verspreiden in haar luier. Leonie voelt zich erg vies en ze begint zachtjes te huilen. Sanne was wakker geworden van het geluid dat Leonie maakte en bezorgd gaat Sanne kijken wat er aan de hand is. Sanne vraagt: "Gaat het wel Leonie?" Leonie huilt nog steeds en veegt haar mond en neus af ze kan moeilijk iets uitbrengen Sanne ziet de vieze luier van haar vriendin en zegt: "Kom laten we maar even gaan douchen Leonie dan voel je je vast een stuk beter. Leonie gaat in de douchecabine staan en Sanne maakt haar luier los. Voorzichtig verwijderd Sanne de luier en ze ziet de vieze inhoud. Sanne rolt de luier snel op maakt de schaamstreek van haar vriendin alvast een beetje schoner met billendoekjes. Als de meeste poepresten weg zijn pakt Sanne de douche kop en wast Leonie haar schaamstreek zorgvuldig schoon. Als Leonie gewassen is zegt Sanne; "Zo jij bent weer lekker schoon mooie meid. Kom je mee naar de babykamer dan doen we je fijn een schone luier om." Leonie vind het fijn dat Sanne haar eens een keertje verzorgd en weer voelt ze zich trots dat ze zo'n lieve vriendin heeft die zo goed voor haar zorgt. Leonie ligt op de commode en Sanne pakt een schone nachtluier en inlegger van het plankje boven de commode. Snel heeft Leonie de luier om Sanne laat Leonie op het babybed in de kamer zitten en ze zegt laten we hier maar lekker verder slapen als jij alvast onder de wol kruipt dan pak ik even de knuffels en onze speentjes dan kunnen we zometeen weer lekker verder slapen. Sanne loopt de kamer uit en Leonie gaat onder het dekbed liggen. Het duurt best wel een tijdje voor Sanne terug de kamer inloopt. Sanne zegt: "Ik heb maar alvast even een flesje warme melk klaargemaakt Leonie want het is al bijna tijd om aan het ontbijt te beginnen." Leonie schrikt en vraagt: "Echt waar!?" Sanne zegt: "Ja echt waar maar blijf maar lekker in bed liggen lieverd want als jij je niet lekker voelt blijf jij gewoon lekker thuis vandaag. Ik bel je werkgever wel even op om je ziek te melden." Sanne geeft Leonie de fles en haar knuffelbeer en terwijl Leonie zachtjes begint te drinken belt Sanne even de werkgever van Leonie op.

Sanne komt even later weer even de kamer inlopen en ze zegt: "Je krijgt de beterschap wensen van je werkgever Leonie." Leonie zegt: "Oh wat aardig dat ze dat zegt." Sanne ziet dat de Leonie niet zoveel uit de fles heeft gedronken en ze vraagt: "Heb je geen dorst Leonie? Je fles zit nog bijna helemaal vol." Leonie zegt: "Ik vind het lief dat je een fles voor mij heb klaargemaakt Sanne maar ik vind peutermelk niet zo lekker." Sanne zegt: "Oh sorry… kan ik iets anders voor je klaarmaken?" Leonie zegt: "Mag ik thee? Maar zou je dat ook in een flesje willen doen? Dan kan ik niet morsen." Sanne pakt de fles met melk mee en gaat thee klaarmaken voor Leonie. Terwijl Sanne bij de waterkoker staat te wachten drinkt zij het flesje warme peutermelk op. Snel is het water warm en Sanne maakt thee klaar en schenkt het in de babyfles. Ze loopt naar de babykamer toe en gaat op het bed zitten. Sanne zegt: "Kom maar even hier liggen Leonie dan krijg je een lekker flesje thee van mij."

Leonie vindt het erg fijn dat Sanne haar de fles voert maar na een paar slokken thee duwt ze de fles weg en zegt: "Ik wil niet gelijk een hele fles leegdrinken Sanne. Thee drink ik liever langzaam." Sanne begrijpt het en zegt: "Oké dat is goed hoor kleine meid. Zullen we nog even terug gaan slapen want ik ben nog steeds een beetje moe." Sanne pakt haar knuffelbeer en kruipt tegen Leonie aan. De meiden knuffelen een beetje met elkaar en vallen even later weer in slaap.

Rond negen uur gaat de telefoon van Sanne af. "Hey Sanne, met mama. Ik zie dat je nog niet ben ingelogd op je computer. Lig je nog in bed?" Sanne biedt meteen haar excuses aan en zegt: "Oh sorry mama gisteren was een erg intensieve dag. Ook had Leonie vannacht last van overgeven en diarree dus ik ben nog een beetje moe. Eigenlijk wilde ik en Leonie vandaag bij u langs komen zodat we over de uitslag in het ziekenhuis konden praten maar als Leonie ziek is blijf ik liever thuis." Moeder zegt: "Dat begrijp ik. Zal ik anders bij jullie langskomen want je zei dat je wel graag over de uitslag wilde praten. Als jij alvast even gaat werken Sanne dan kom ik in de loop van de ochtend langs vind je dat goed?" Sanne zegt: "Ik ga gelijk aan het werk. Tot straks mam!" Sanne gaat uit bed en verschoond haar eigen luier op de commode. Ze trekt een nette blouse aan boven haar luier en ze gaat aan het werk terwijl de computer opstart maakt Sanne een flesje klaar en even later zit ze lekker te werken onder het genot van een flesje warme peutermelk.

Terwijl Sanne aan het werk is hoort ze de voordeur open gaan. "Hallo volk!" Hoort ze haar moeder roepen. Sanne roep terug: "Ik ben in de slaapkamer mama!" Sanne werkt nog even door en even later loopt moeder de kamer binnen. "Hey Sanne ben je lekker aan het werk?" Sanne zegt: "Ja sorry dat ik nog lag te slapen. Gisteren was een erg intensieve dag en Leonie die zich vannacht niet lekker voelde hielp ook niet echt mee…" Moeder zegt: "Zullen we even over je doktersbezoek van gisteren praten? Moet ik Leonie ook wakker maken?" Sanne antwoordt: "Nee laat Leonie maar lekker liggen ze kan goed de rust gebruiken na zo'n onrustige nacht." Moeder en Sanne lopen de slaapkamer uit en gaan in de woonkamer zitten.

"Gisteren bij de dokter heeft de dokter gezegd dat de dokter die mijn bloed heeft onderzocht erachter is gekomen dat er een kleine onderbreking zit in mijn DNA dit uit zich als een spierziekte. Ze zeiden mij ook dat het een erfelijke ziekte is dus waarschijnlijk heeft u of papa ook deze ziekte en misschien heeft Lisa het ook. Maar ik denk dat als jullie nergens last van hebben je niet hoeft laten te testen op deze ziekte." Moeder zegt: "Maar wat zijn de symptomen dan precies?" Sanne zegt: "Ik ben sneller moe, spieren ontspannen minder snel en ik heb minder spierkracht. Daarom is het middagdutje dat ik altijd al doe een goede manier om toch genoeg rust te krijgen. Maar hoe we het verder gaan aanpakken met eventuele behandeling moeten we nog te horen krijgen van de dokter." Moeder was wel wat geschrokken van de ziekte en ze vraagt: "Hoe voel je jezelf Sanne? Want deze diagnose lijkt me toch wel heftig." Sanne zegt: "Ik ben nog steeds mezelf. Iedereen doet alsof ik ineens een ander persoon ben maar ik heb nu gewoon alleen een extra label maar ik ben zelf niet veranderd." Moeder zegt: "Ik ben trots dat jij er zo in staat Sanne. En je hebt gelijk je bent gewoon nog steeds jezelf en deze ziekte zat er altijd al en is ook gewoon een gedeelte van wie je bent."

Moeder en Sanne praten nog even gezellig met elkaar. Het is bijna twaalf uur en Leonie komt uit bed en gaat ook naar de woonkamer toe. Leonie heeft haar knuffelbeer meegepakt uit bed en in de woonkamer gaat ze naast Sanne zitten en ze kruipt een beetje tegen haar aan. Sanne slaat haar arm om Leonie heen en geeft haar een kus. "Gaat het weer een beetje Leonie?" Leonie knikt zachtjes en zegt: "Mijn buik is nog een beetje rommelig maar er komt geen maagzuur meer omhoog dus ik zou graag proberen wat te eten." Sanne zegt: "Ik zal even wat thee voor je inschenken Leonie en je krijgt er een beschuitje bij dan kan je deze lekker dippen in de thee." Leonie zegt: "Dankjewel Sanne dat lijkt me erg lekker." Terwijl Sanne thee klaarmaakt voor Leonie. Praten moeder en Leonie ook nog even na over Sanne's medische situatie. Als Sanne de thee heeft klaargemaakt gaan Leonie en moeder ook aan tafel zitten.

Moeder verlaat na het eten het huis en Sanne zegt dat ze even een dutje wilt doen en Leonie neemt Sanne mee naar de babykamer om haar luier te verschonen. Leonie zelf is ook niet meer droog maar omdat zij een nachtluier om had hoefde zij nog niet te verschonen. Leonie heeft Sanne snel een schone luier om gedaan en Sanne mag in bed gaan liggen. Leonie leest nog een klein verhaaltje voor en verlaat daarna de kamer. Sanne is snel in slaap gevallen en Leonie gaat in de woonkamer televisie kijken.

Leonie voelt haarzelf nog steeds niet erg goed ze neemt een aspirine in ze knuffelt een beetje met haar knuffelbeer terwijl ze naar de TV kijkt. Hoewel ze liever in bed wilde liggen besloot Leonie om dit niet te doen want als ze te lang in bed ligt kan ze 's avonds niet meer in slaap komen. Leonie droomt een beetje weg voor de TV en ze probeert niet zoveel aandacht te schenken aan haar buikpijn. Leonie voelt een lichte pijnscheut in haar buik. Leonie grijpt naar haar buik en terwijl ze dit doet voelt ze een waterige zachte brei haar luier inlopen. Leonie is erg verdrietig omdat ze voor de tweede keer vandaag in haar luier had gepoept. Leonie voelt zich erg vies en zachtjes huilend loopt ze naar de badkamer.

Leonie trekt haar kleren uit en ze gaat onder de douche staan. Nu de vieze luier weg is voelt Leonie zich al wat beter en. Als ze weer schoon gewassen is loopt ze naar de babykamer toe waar Sanne ondertussen al ontwaakt is van haar middagdutje. Sanne kijkt een beetje vreemd op als ze Leonie zonder luier om de kamer in komt lopen. Leonie pakt een luier van het plankje boven de commode en ze gaat op de commode liggen. Sanne komt snel uit bed en zegt: "Ik help je wel even Leonie." Sanne doet Leonie snel de schone luier om en Leonie is zo blij dat ze weer schoon is ze omhelst Sanne en geeft haar een dikke zoen. "Dankjewel voor de verschoning Sanne!" Sanne zegt: "O Euhm… graag gedaan hoor Leonie. Had je weer een ongelukje gehad?" Leonie wordt een beetje rood en knikt. Sanne omhelst Leonie en zegt: "Het geeft niet Leonie je hebt een beetje last van buikpijn en dan kunnen zulke dingen gebeuren. Maak je geen zorgen binnenkort zal je waarschijnlijk wel geen vieze ongelukjes meer hebben." Leonie vind de reactie van Sanne super lief en geeft haar nogmaals een dikke knuffel.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Gelukkig nieuwjaar iedereen en de beste wensen voor 2021

Veel leesplezier... Ik zit half in een writers block maar ik probeer originele ideeën te beschrijven.

Veel leesplezier! Hier is hoofdstuk 46

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 46.
Sanne zegt: "Wat zullen we doen vanmiddag Leonie?" Leonie zegt: "Zou jij boodschappen willen doen Sanne? Ik heb een lijstje gemaakt en deze ligt op tafel." Sanne zegt: "Oké ik pak even wat kleren en dan ga ik even naar de winkel." Sanne loopt naar de slaapkamer en opent een kast. Ze pakt een romper een rok en een leuk T-shirt. Leonie kijkt wat Sanne heeft aangetrokken en zoals altijd was ze weer subtiel little gekleed. Sanne pakt wat tassen en even later vertrekt ze naar de supermarkt.

Terwijl Sanne boodschappen doet gaat Leonie even een boek lezen. Ze gaat in haar favoriete stoel zitten die ze speciaal heeft gekocht voor haar hobby van boeken lezen. Leonie slaat haar boek open en ze gooit haar benen omhoog. Zachtjes zuigend op haar speen wordt ze in het verhaal getrokken en na enkele pagina's lezen valt ze in slaap.

Sanne is in de winkel en ze zoekt alle boodschappen die Leonie op het lijstje had geschreven. Het valt Sanne op dat een behoorlijk aantal boodschappen alleen voor haar was de potjes babyvoeding, peutermelk, DryNites en ook nog billendoekjes en talkpoeder. Sanne had bijna alles ze moest alleen nog een pak Tena luierbroekjes voor Leonie pakken en daarna kan ze naar de kassa om alles af te rekenen. Als Sanne bij de kassa staat is ze wel een beetje beschaamd als de caissière de pakken luierbroekjes scant. Sanne is bang dat de caissière misschien een opmerking maakt over de luierbroekjes maar deze blijft uit. Sanne vind het fijn dat ze geen vreemde opmerkingen krijgt en ze stopt haar boodschappen snel in de tas. Nadat Sanne heeft afgerekend loopt ze de winkel uit en laad de boodschappen achter in de auto.

Niet veel later komt Sanne thuis en ze laad de boodschappen achter uit de auto. Sanne heeft al de boodschappen binnen in de keuken gezet en bergt al gelijk wat dingen op. Het valt Sanne op dat Leonie nog niet is komen bekijken wat ze heeft meegenomen uit de supermarkt. Even later als alle boodschappen zijn opgeruimd loopt Sanne naar de woonkamer en ze ziet dat Leonie ligt te slapen in haar relax stoel. Ze zuigt nog steeds op haar speen en Sanne vind het lief eruit zien. Sanne loopt naar haar vriendin toe en geeft haar een lief kusje op haar voorhoofd. Terwijl Sanne Leonie de kus geeft ruikt ze een vieze geur. Het is overduidelijk dat Leonie weer in haar luier heeft gepoept. Sanne besluit om Leonie nog even te laten slapen. Straks als Leonie wakker wordt zal Sanne voor haar klaarstaan om haar te verschonen en te troosten.

Sanne gaat naar de babykamer en trekt een fijne little outfit aan ze pakt Teddy mee en haar speen en met een doos Lego onder haar arm loopt ze terug naar de woonkamer en ze gaat lekker met de Lego bouwen in de woonkamer zodat ze dicht bij Leonie is als ze wakker wordt. Sanne zit heerlijk stil te spelen alleen af en toe het gegraai door de plastic steentjes verbreekt de stilte. Sanne voelt zich geweldig klein en geniet van het bouwwerk wat ze maakt.

Sanne is toch al zeker een uur thuis en Leonie slaapt nog steeds. Sanne heeft ondertussen best wel een beetje dorst gekregen en ze besluit Leonie wakker te maken. "Mama wordt wakker mama u heb kaka gedaan mammie." zegt Sanne speels terwijl ze zachtjes Leonie wakker schudt. "Mama!" Leonie zegt slaperig: "Rustig maar kleine meid ik ben al wakker." Terwijl Leonie rustig aan ontwaakt voelt ze dat ze weer in haar luier had gepoept. "Verdorie… Euhm… Sanne ik moet even verschonen wil jij ondertussen wat thee maken?" Sanne vraagt lief: "Moet ik u helpen met verschonen mama?" Leonie zegt: "Nee hoor lieve meid. Je hebt vandaag al twee keer mijn vieze luiers verschoont dit hoef je niet nog een derde keer te doen."

Even later loopt Leonie de badkamer in ze maakt haar vieze luier los en gaat op het toilet zitten en probeert nog wat te drukken. Ze had voor de derde keer vandaag een poepluier en Leonie voelde zich verschrikkelijk. Terwijl ze met buikpijn op de WC probeerde te drukken begon ze weer zachtjes te huilen. Leonie is blij als ze een beetje kan drukken en ze gaat in de douchecabine en ze wast opnieuw haar billen en schaamstreek voor ze naar de babykamer loopt om een schone luier om te doen. Behoorlijk snel is Leonie verschoond en als ze terugkomt in de woonkamer staat er een warme kop thee voor haar klaar met twee lange vingers. Sanne had zelf ook een flesje warme melk en ze zit lekker te sabbelen op een lange vinger. Leonie vond het fijn dat Sanne thee voor haar bad gezet en Leonie geeft Sanne een lief kusje en gaat bij haar de grond zitten.

Leonie zegt: "Bedankt dat je mij zo goed helpt vandaag Sanne. Ik vind het echt super en ben heel trots op jou dat je dit allemaal al kan. Mama houdt van jou Sanne." Sanne is ontroerd en ze vliegt Leonie om haar nek en ze zegt: "Ik hou ook van u mama. U bent de liefste mama van de hééle wereld!" Leonie en Sanne knuffelen met elkaar en Sanne zegt: "Mama zullen we vandaag weer eten bestellen? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om eten klaar te maken." Leonie zegt: "Dat is goed hoor kleine meid kijk maar even op internet waar je trek in hebt dan ga ik het strakjes bestellen."

Terwijl Leonie en Sanne op het eten wachten speelt Leonie gezellig mee met Sanne. Samen bouwen ze een leuk gebouw wat ze graag in de Lego stad willen zetten. Als ze klaar zijn maakt Sanne een paar foto's van haar nieuwste creatie en zet er een paar foto's van op Facebook. De meiden gaan naar de Lego-kamer en zoeken een leuk plekje om het gebouw neer te zetten. De meiden zitten te genieten van de Lego stad die steeds groter wordt en als ze het nieuwe gebouw een plaats heeft gekregen gaan de meiden weer terug naar beneden. De meiden zijn net beneden als de deurbel gaat ondanks dat Sanne wat kinderlijke kleding draagt durft ze wel de deur te openen voor de bezorger. Sanne neemt het eten aan van de bezorger en wenst hem nog een fijne avond toe. Sanne zet de tassen eten op tafel en even later genieten beide meiden van het lekkere eten.

In de avond zitten de meiden weer in de Lego-kamer en Leonie vraagt: "De stad wordt al lekker groot. Zijn er eigenlijk nog dingen die je graag nog wilt bouwen waar nog geen set van is?" Sanne zegt: "We hebben de laatste keer in Utrecht een leuk setje gekocht die plezier in het park heette. Ik denk dat we deze set goed kunnen gebruiken om een leuk parkje te maken. Er moet natuurlijk ook een beetje groen in de stad zijn." Sanne zoekt in haar collectie en vind ook nog een klein setje van een fontein en zegt: "Ik wil dit gebruiken als een soort center piece en dan kunnen we een leuk park hieromheen bouwen." Leonie en Sanne pakken een paar dozen losse onderdelen en ze gaan lekker wat dingen uitproberen om een leuk park te maken na een paar dingen proberen hebben de meiden een leuk idee en ze besluiten dit te bouwen. De tijd verstrijkt en de meiden genieten van hun avondje in de Lego-kamer. En rond 22:00 komen de meiden tevreden pas weer de kamer uitlopen.

Sanne is erg moe van de dag en nadat de meiden hun tanden hebben gepoetst maakt Leonie Sanne snel klaar om naar bed te gaan. Leonie ligt Sanne al in bed en zegt: "Ga maar alvast lekker slapen Sanne mama komt zometeen er ook lekker bij liggen maar ik ga eerst nog even naar de WC. Hopelijk heb ik dan morgenochtend geen grote bah in mijn luiertje zitten." Leonie geeft Sanne een kusje op haar voorhoofd en verlaat snel de kamer en gaat even naar het toilet. Niet veel later komt Leonie met een schone luier om ook de slaapkamer inlopen ze trekt haar slaapshirt aan. Ze gaat in bed liggen en kruipt tegen Sanne aan die ondertussen al in slaap was gevallen. Leonie slaat haar armen om Sanne heen en met haar vriendin in haar armen slaapt ze heerlijk in.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 47!

Veel leesplezier

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 47.
Leonie en Sanne zitten fijn aan hun ontbijt 's ochtends. Leonie heeft geen last meer van haar buikpijn maar voor de zekerheid blijft ze deze dag nog wel thuis. Ook wil ze vandaag lekker op haar kleine meid passen. Omdat het woensdag is was Sanne zoiezo vrij en na de vermoeiende dag gisteren vind ze het fijn dat ze vandaag de hele dag met Leonie kon doorbrengen.

Vroeg in de ochtend wordt Leonie gewekt door haar wekker van haar telefoon. Snel pakt ze haar telefoon en zet de wekker af. Leonie kijkt naar Sanne die tegen haar aan ligt en gelukkig slaapt ze nog Leonie knuffelt lekker tegen Sanna aan en even later slaapt ze weer in. Rond negen uur wordt Sanne wakker en ze wekt Leonie zachtjes. "Mama? Mama wakker worden… wordt eens wakker lieve mama!" Met moeite opent Leonie haar ogen en ze kijkt naar het lieve vriendelijke gezicht van haar vriendin. "Rustig maar kleine meid ik ben al wakker." Sanne reageert blij: "Jaaa mama!" Leonie moet een beetje lachen en zegt: "Wat klink je blij Sanne heb je zo lekker geslapen dan meisje?" Sanne zegt: "Ja ik heb heerlijk geslapen mama ik lag fijn met Teddy tegen u aan en we hebben heel de nacht met elkaar geknuffeld." Zullen we nog even samen met Teddy en Polar spelen mama?" Leonie lijkt dit leuk en ze pakt Polar onder de dekens vandaan en beide meiden zuigen zachtjes op hun speen terwijl ze samen met de knuffels spelen. Na een uurtje spelen en knuffelen op bed besluiten de meiden uit bed te komen en te gaan ontbijten.

De meiden zitten aan de tafel en als Leonie Sanne haar slab omdoet gaat de deurbel. Leonie trekt snel een badjas aan en kijkt wie er bij de deur staat. Ze opent de deur en ze ziet Linn staan. Leonie opent de deur en zegt: "Hey Linn goedemorgen. Kom maar even binnen ik en Sanne wilden net beginnen aan het ontbijt. Linn volgt Leonie naar de keuken en ziet Sanne in haar natte nachtluier en slab om aan de tafel zitten en ze vind het een lief aangezicht. Terwijl Leonie Sanne haar potje Olvarit voert praat ze met Linn. Linn vraagt: "Ik mocht laatst hier gezellig bij jullie spelen en ik vroeg me af of jullie het leuk zouden vinden om een middagje te komen gamen bij ons thuis? Vandaag is Robin weer tot laat aan het werk dus het leek mij gezellig om een leuke meiden/game middag te hebben. Wij hebben sindskort een Nintendo Switch en hier kunnen we vanmiddag met z'n drieën tegelijk op spelen. Als jullie dat ook leuk zouden vinden natuurlijk…" Leonie kijkt Sanne aan en zegt: "Wat denk jij ervan Sanne?" Sanne reageert enthousiast en zegt: "Ik zou super graag vandaag mee willen gamen Linn!" Leonie zegt lachend: "Nou je hoort het Linn ik en Sanne zouden graag langs willen komen vanmiddag." Linn zegt blij: "O super leuk!" Leonie vraagt: "Vanaf hoe laat zijn we welkom?" Linn antwoordt: "Ik moet eerst nog even boodschappen doen maar opzich mogen jullie al om twaalf uur komen dan kunnen we ook nog samen gezellig lunchen." Leonie zegt: "Dat klinkt erg gezellig zal ik wat lekkers meenemen voor de lunch? Ik vind het super leuk om eten klaar te maken!" Linn zegt: "Tuurlijk mag je wat lekkers klaarmaken ik ben erg benieuwd naar je kookkunsten." Linn groet de meiden en even later verlaat ze het huis.

Net nadat Linn het huis heeft verlaten is Sanne super opgewonden. Ze heeft erg veel zin in de middag die voor hun ligt. Leonie zegt: "Leuk hè dat Linn ons heeft uitgenodigd of niet kleine meid?" Een beetje onzeker vraagt Sanne: "Euhm mama… als we bij Linn zijn moet ik u dan nog steeds aanspreken met mama?" Leonie zegt: "Toen Linn bij ons was vond je het geen probleem om mijn zo aan te spreken waarom nu dan wel?" Sanne zegt: "Het voelt gewoon wat onwennig om u buitenshuis aan te spreken als mama." Leonie zegt: "Om eerlijk te zijn wil ik vanmiddag liever als kleine meid mee naar de buren. Ik vind twee vriendinnen die naar de buren gaan leuker dan mama en dochter." Sanne zegt: "Ja leuk dan kunnen we ook allebei een fijne babyluier om doen!" De meiden gaan na het ontbijt douchen en verheugen zich op de middag bij Linn.

Het is bijna twaalf uur en Leonie en Sanne lopen samen naar de babykamer om hun luiers te verschonen. Leonie en Sanne hebben super veel zin in hun middag bij de buren en Sanne wil niet goed stil blijven liggen op de commode. Leonie zegt een beetje streng: "Verdorie Sanne blijf nou eens stil liggen als je zo onrustig blijft kan ik niet goed je luier om doen." Sanne probeert stil te liggen en zegt: "Sorry mama maar ik heb zoveel zin in vanmiddag!" Leonie zegt: "Ik heb ook erg veel zin in vanmiddag. Wat voor luier wil je vanmiddag om kleine meid?" Sanne zegt: "Euhm mag ik een nachtluier om vanmiddag? Dan kan ik lekker heel de middag blijven spelen en hoef ik niet te stoppen om te verschonen." Leonie zegt: "Weet je dat zeker Sanne ik dacht dat we samen fijn een Pamper om zouden doen." Sanne zegt: "We kunnen daar ook een inlegluier in doen toch mama?" Leonie zegt: "Sanne we doen het maar vanmiddag zonder inlegluiers. Want die zijn alleen voor de nacht bestemd kleine meid." Een beetje teleurgesteld zegt Sanne: "Oké mama… een Pamper alleen is ook wel een fijne luier om te dragen." Leonie heeft Sanne snel de luier omgedaan en even later helpt Sanne Leonie haar luier om te doen. Terwijl Sanne haar kleren aantrekt pakt Leonie nog even een luiertas in want ze verwacht dat ze vanmiddag nog wel een keer moet verschonen. Als verrassing neemt ze ook nog een Pamper mee voor Linn als de tas is ingepakt trekt Leonie ook haar kleren aan en even later lopen de meiden naar het huis van de buren.

"Hey meiden kom binnen." zegt Linn vriendelijk terwijl ze de deur opent. "Ik heb de tafel al gedekt dus als jullie trek hebben kunnen we gelijk gaan lunchen." De meiden gaan naar binnen en volgen Linn naar de keuken Leonie vraagt: "Kan ik het flesje melk voor Sanne in de magnetron opwarmen?" Linn zegt: "Geef maar ik warm hem wel op." Terwijl de melk opwarmt doet Leonie Sanne een slab om en als de melk warm is geeft Linn de fles aan Sanne en zegt: "Drink maar lekker op kleine meid maar wel oppassen want misschien is de melk nog wat warm." Sanne pakt de fles en zuigt zachtjes aan de speen. Sanne geniet van haar fles en ondertussen beginnen de meiden met eten. Tijdens het eten praten Leonie en Linn gezellig met elkaar en Leonie maakt tijdens het eten ook een boterham voor Sanne klaar en snijd deze in kleine stukjes.

Even later als iedereen klaar is met eten helpen de meiden Linn met het afruimen van de tafel Linn bedankt de meiden en ze zegt: "Euhm… meestal verschoon ik mijn luier na de lunch moeten jullie ook verschonen?" Leonie zegt: "Nee ik en Sanne hebben een schone luier om gedaan net voor we van huis vertrokken maar we hebben ook een luier voor jouw meegenomen. Ik en Sanne hebben allebei een Pamper om gedaan en we dachten dat jij deze misschien ook wilde dragen." En ondertussen pakt Leonie de ABU Super Dry Kids luier uit de luiertas en geeft hem aan Linn. Linn bekijkt de luier en zegt: "Ik ben best jaloers op die leuke luiers die jullie hebben. Ik moet ook eens online gaan zoeken naar leuke luiers met prints erop." Linn verschoont haar luier op haar bed en ze vraagt: "Zullen we lekker met alleen een luier en shirt rondlopen vandaag ik vind het super leuk als we allemaal zo gekleed zijn." Ook Leonie en Sanne vinden het super fijn om.met alleen een luier en shirt rond te lopen en ze kleden zich om. Als iedereen is omgekleed zegt Linn: "Komen jullie mee naar de gameroom meiden dan kunnen we gezellig gaan spelen." De meiden hebben er super veel zin in en de rennen achter Linn aan naar de gameroom.

De meiden hebben een geweldige middag ze spelen veel Mario Kart en spelen veel auto's en onderdelen vrij. Linn vind het super leuk en is de meiden ook erg dankbaar dat ze helpen meer dingen vrij te spelen in de game. Tijdens het gamen gaat Sanne steeds iets anders zitten dit valt Leonie op. Ze kijkt naar de luier van haar vriendin maar ziet niet dat ze gepoept heeft en ze ruikt het ook niet. Leonie zegt: "Sanne kom even hier ik wil je luier controleren." Sanne staat op en gaat bij Leonie staan Leonie voelt aan de luier en deze is erg nat maar Sanne heeft niet gepoept. Maar omdat de luier erg nat is besluit Leonie om haar vriendin te verschonen. Bij het verschonen ziet dat de billen van Sanne wat rood zijn het is duidelijk Sanne heeft luieruitslag. Leonie probeert zachtjes de billen van Sanne af te vegen maar omdat haar billen erg gevoelig zijn vind Sanne het niet fijn. Als Sanne schoon is zegt Leonie sorry Sanne ik moet even je billen insmeren met wat zalf en dit kan een beetje pijn gaan doen." Leonie geeft Sanne haar speen en zegt: "Zuig maar even op je speen hopelijk doet het dan wat minder pijn." Als Leonie de billen van Sanne insmeert kreunt Sanne wel een paar keer van de pijn en als Leonie de benen van Sanne weer laat zakken ziet ze de tranen lopen over het gezicht van haar vriendin. Leonie omhelst haar en zegt: "Sorry dat ik je pijn hebt gedaan Sanne maar gelukkig ben je nu weer schoon. Ik doe je weer een schone luier om en dan kunnen we weer gezellig verder gamen met Linn." Sanne wordt weer wat rustiger en even later zitten ze weer in de game kamer.

Linn kijkt naar Sanne en ziet dat ze gehuild heeft. Ze gaat naast Sanne zitten en zegt: "Hé gaat het wel?" Sanne knikt en zegt: "Ja alleen doen mijn billen een beetje pijn door luieruitslag." Linn zegt: "Ai ja dat ken ik ook dat is echt niet fijn. Als ik daar last van krijg draag ik meestal een tijdje dan geen luiers meer maar ik weet niet of dat voor jouw wel een optie is?" Sanne schud haar hoofd en zegt: "Om eerlijk te zijn ik kan eigenlijk niet zonder luier. 's Nachts
heb ik ze nog echt nodig en ik ben zo gewend om overdag te dragen dat ik overdag eigenlijk ook niet meer zonder kan." Linn zegt: "Ooh dan wordt het lastig...maar is cotton-feel misschien een goede tijdelijke oplossing? Dan kan je huid toch ademen en ben je toch beschermt." Sanne kijkt Leonie aan en Leonie zegt: "Wat een goed idee Linn dat zou inderdaad wel tijdelijk een goede oplossing zijn. De Tena luiers die we normaal dragen zijn er ook in cotton-feel. Ik bel gelijk even de apotheek om te bestellen." Terwijl Leonie met de apotheek belt zegt Sanne: "Slim idee Linn de oplossing is best makkelijk maar ik had hier eigenlijk nog niet aan gedacht." Linn zegt; "Ik draag af en toe ook cotton-feel meestal als ik en Robin uitgaan. De plastic luiers kraken toch wel een beetje en een cotton-feel luier maakt helemaal geen geluid dat vind ik fijner zeker als ik een wat wijdere kleren draag hoor dat gekraak toch best goed zeker als ik een rok of jurk draag." Even later komt Leonie weer terug en ze zegt: "Morgenochtend worden de luiers bezorgd door de apotheek." Sanne omhelst Leonie en zegt: "Bedankt lieve mama." Linn kijkt naar de meiden en vind het lief.

De meiden spelen gezellig de rest van de middag op de spelcomputer en als het zes uur is gaan de meiden aan tafel zitten. Linn had wat eten voorbereid voor vanavond en Leonie vond het mooi wat er op tafel werd gepresenteerd. Leonie is enthousiast over het eten en vraagt aan Linn: "Ben jij ook zo graag aan de slag in de keuken Linn?" Linn zegt: "Ja best wel qua eten lust ik niet zo heel veel maar door verschillende gerechten uit te proberen lust ik steeds meer dingen. En ik vind het koken zelf ook super leuk om te doen." Leonie zegt: "Ooh zullen we binnenkort gezellig een etentje houden bij ons of bij jullie ik vind het ook super leuk om te koken en ik zou graag een keer een gezellig etentje willen organiseren. Linn zegt: "We kunnen ook samen lekker koken en het dan door Robin en Sanne laten proeven." Leonie zegt: "Ja leuk idee laten we daar samen binnenkort over overleggen." Het eten is snel op en iedereen kan weer van tafel. De meiden besluiten om naar huis te gaan maar voordat de meiden weggaan rent Linn nog even naar haar slaapkamer en pakt een paar cotton-feel luiers en geeft deze aan Sanne. Ze zegt: "Deze mag je wel hebben van mij dan kan je deze tot morgen gebruiken als dan jouw eigen luiers bezorgd worden." Sanne omhelst Linn en zegt: "Dankjewel Linn echt super lief van je!" De meiden bedanken Linn voor de gezellige middag en ze gaan weer naar huis.

Thuis aangekomen hebben meiden nog een erg gezellige avond met elkaar maar door de drukke middag die ze hebben gehad is Sanne uitgeput. Leonie valt dit op en ze besluit samen te gaan douchen en lekker in bed te gaan liggen. Als de meiden zijn omgekleed en in bed zijn gekropen slaapt Sanne al snel in. Leonie was nog niet erg moe en zij leest nog een paar hoofdstukken in haar boek voordat zij ook gaat slapen. Ze kruipt lekker tegen Sanne aan en niet veel later is Leonie ook vertrokken naar dromenland.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry voor het lange wachten ik heb sinds kort een eigen huis en ben druk bezig met klussen dus weinig tijd om te schrijven.

Veel leesplezier

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 48.
Het is vroeg in de ochtend als Leonie uit bed komt. Sanne slaapt nog en Leonie besluit om haar nog even te laten liggen. Vandaag moet Sanne langsgaan in het ziekenhuis om haar spieren te controleren en om te kijken wat de beste behandeling zou zijn voor haar. Sanne was hier erg nerveus voor en dit was ook wel begrijpelijk.

Leonie dekt alvast de tafel beneden en ze ruimt de vaatwasser uit. Leonie voelt dat ze moet plassen en zonder er teveel bij na te denken plast ze in haar luier ze voelt haar luier warm worden en Leonie geniet van het lekkere gevoel. Als de vaatwasser leeg is maakt Leonie een flesje klaar voor Sanne en zet deze alvast in de magnetron. Leonie kijkt op de klok het is pas zeven uur en om tien uur is de afspraak in het ziekenhuis Leonie kijkt nog eventjes het journaal en gaat daarna terug naar de slaapkamer om Sanne wakker te maken.

Leonie loopt de slaapkamer binnen en hoort Sanne nog zachtjes snurken. Leonie gaat vlakbij Sanne op het bed zitten en probeert Sanne zachtjes wakker te maken. Als Sanne een beetje vermoeid kreunt zegt Leonie: "Goedemorgen kleine meid. Vind je het goed als mama even je luiertje controleert?" Leonie beweegt haar handen richting de luier als Sanne ineens "Safe!" zegt. Leonie herkent het veiliheidswoord en vraagt: "Wat is er aan de hand Sanne?" Sanne zegt: "Ik ben bang voor het onderzoek vandaag Leonie. Ik zou vandaag graag de steun willen van mijn vriendin en niet van mijn mama. Begrijp me niet verkeerd je bent een geweldige mama maar als vriendin ben je echt helemaal fantastisch!" Leonie vind de woorden van Sanne super lief en ze geeft haar een knuffel en een dikke kus. Leonie zegt: "Zullen we eerst ontbijten of wil je eerst douchen?" Sanne zegt: "Ik moet erg nodig naar de WC Leonie misschien kunnen we gelijk daarna douchen? Als ik mijn luier toch uit trek kunnen we net zo goed gelijk wassen en daarna verschonen." Leonie is verbaasd dat Sanne de WC wil gebruiken normaal doet ze dit eigenlijk nooit maar toch is Leonie erg trots dat Sanne aangeeft dat ze naar de WC moet. Leonie loopt met Sanne naar de WC ze doet de luier van Sanne af en laat haar op de WC zitten. Ondertussen loopt Leonie alvast naar de badkamer en ze kleed haarzelf uit. De luier van haar en haar vriendin verdwijnen in de luieremmer. Even later als Leonie de kraan van de douche heeft aangezet komt Sanne ook de badkamer binnen en de meiden gaan onder de douche staan en gaan heerlijk wassen. Tijdens het wassen voelt Sanne weer wat haartjes omhoog komen rond haar schaamstreek en ze pakt een scheermesje en zorgvuldig scheert ze haar schaamstreek weer glad.

Na het douchen lopen de meiden naar de babykamer om hun luiers om te doen. Omdat Leonie en Sanne nog genoeg tijd hebben voordat ze naar het ziekenhuis moeten trekken ze alleen een shirt aan boven hun luiers en voordat ze naar het ziekenhuis gaan zullen ze normale kleren aantrekken. Snel hebben de meiden hun luiers om en ze gaan naar de keuken om te ontbijten.

Als de meiden de keuken inlopen drukt Leonie de magnetron aan en als Sanne aan tafel gaat zitten doet Leonie haar een slab om. Terwijl haar flesje melk opwarmt in de magnetron voert Leonie haar een potje Olvarit. Hoewel Sanne zei dat ze vandaag wilde dat Leonie vandaag niet haar mama was vond ze het wel altijd fijn als ze gevoerd werd door haar. Als Sanne haar potje heeft opgegeten maakt ze ook nog wat normaal eten voor haarzelf. Ook Leonie eet wat. Sanne vraagt zachtjes: "Euhm… Leonie… zou ik Teddy mee mogen nemen naar het ziekenhuis?" Leonie denkt even na. Ze weet dat Sanne erg bang is van ziekenhuizen. Leonie zegt: "Tuurlijk als Teddy zijn luier niet draagt mag hij mee Sanne." Sanne is super blij dit te horen en ze omhelst Leonie. "Dankjewel Leonie je bent echt de beste vriendin die een meisje zich kan wensen!"

Na het eten spelen de meiden nog eventjes met elkaar maar om kwart over negen gaan de meiden naar de babykamer. Sanne had niet erg veel geplast in haar luier maar Leonie vond het beter als Sanne voor haar bezoek aan het ziekenhuis een schone luier om deed. Leonie verschoonde Sanne snel en pakte een luiertas in voor vandaag. Als Sanne is verschoond pakt Leonie wat kleren voor Sanne uit de kast en Ondertussen ontdoet Sanne Teddy op de commode van zijn luier. De meiden kleden zich snel om en even later rijden ze richting het ziekenhuis.

Het is ongeveer een kwartiertje rijden en om tien voor tien komen de meiden aan bij het ze ziekenhuis. Als de auto geparkeerd is lopen de meiden naar de hoofdingang en gaan binnen opzoek naar de afdeling neurologie. Het is bijna tien uur als de meiden op de afdeling aankomen en op de aanmeldzuil checkt Sanne in. Terwijl ze zitten knuffelt Sanne een beetje met haar knuffelbeer. Een paar andere mensen in de wachtruimte vinden het een beetje gek om te zien een volwassen meid die knuffelt met een knuffelbeer. Sanne trekt zich niet veel aan van de mensen die haar gek aankijken Sanne geniet heerlijk van de troost die Teddy haar bied. Na een kwartiertje wachten in de wachtruimte komt Dr.de Ruijter de wachtruimte binnen lopen en vraagt: "Mevrouw van Berchum?" Leonie en Sanne staan op en ze volgen hand in hand de dokter naar de onderzoek ruimte.

De dokter neemt als eerste het woord: "Goede morgen meiden ik heb de laatste keer in Utrecht al een beetje uitgelegd wat we vandaag gaan doen. We willen graag weten waar Sanne vanwege haar spierziekte last van heeft dit kan op verschillende spiergroepen invloed hebben en als we weten wat er aan de hand is kan ik je eventueel doorsturen naar een fysiotherapeut die kan helpen met het trainen van verschillende spiergroepen. Zijn er eigenlijk al wat dingen waar je last van hebt Sanne?" Sanne zegt: "Ik heb volgens mij nog nergens last van dokter." De dokter zegt: "Dat is mooi om te horen zou jij je uit willen kleden tot je ondergoed Sanne en wil je dan op de onderzoekstafel gaan zitten?" Een beetje nerveus kleed Sanne zich uit en als ze alleen nog in haar romper staat gaat ze op de onderzoekstafel zitten. De dokter gaat bij Sanne staan en ziet duidelijk dat Sanne een luier om heeft. De dokter vraagt: "Ik zie dat u incontinentie-materiaal draagt. Draagt u dit al lang want feces-incontinentie komt wel vaker voor bij dit ziektebeeld." Sanne schaamt zich erg buigt haar hoofd en zachtjes zeg zet: "Ik draag al een aantal jaar een luier dokter." De dokter ziet dat Sanne zich erg schaamt en stelt haar gerust voordat hij verder gaat met het onderzoeken van Sanne.

Het onderzoek duurde ongeveer een half uur Sanne mag haarzelf weer aankleden. Sanne vond het fijn dat het onderzoek klaar was ze moest al een tijdje nodig plassen en durfde dit niet te doen toen de dokter haar onderzocht. Als Sanne weer aangekleed achter het bureau bij de dokter zit ontspant ze en voelt langzaam haar luier warm worden. De dokter zegt: "Nu op het eerste gezicht lijkt het erop dat je alles nog gewoon goed kan doen zonder hulpmiddelen maar MD is wel een progressieve ziekte dus we zullen wel een vinger aan de pols moeten houden. Mag ik vragen Sanne beweeg jij nog veel op zit je op een sportvereniging?" Sanne antwoordt: "Ik probeer elke week toch minstens een keer te sporten in de sportschool. En eigenlijk lukt één keer altijd wel soms nog een tweede keer. Maar meestal loop ik ook elke week een rondje door de buurt samen met Leonie en dat is ook goede lichaamsbeweging." De dokter zegt: "Dat is goed om te horen want beweging is zeker belangrijk bij deze aandoening. Mocht je nog wat hulp willen bij het sporten kan ik je doorsturen naar een fysiotherapeut. Voor de rest maak ik een afspraak bij een cardioloog en omdat er ook een vervroegde kans op staar is stuur ik je ook door naar een oogarts." Sanne schrikt toch wel erg van alle afspraken die de neuroloog wil inplannen en ze pakt stevig haar knuffelbeer vast en knuffelt er een beetje mee. Leonie ziet dat Sanne erg bang wordt en ook de dokter valt dit op. Leonie pakt Sanne haar hand vast waardoor Sanne alweer een beetje kalmeert. Ook de dokter probeert Sanne te kalmeren en hij zegt: "Maak je maar geen zorgen Sanne ik zorg ervoor dat jij wordt geholpen door de aardigste dokters uit het ziekenhuis." Sanne glimlacht weer en de dokter maakt zijn verhaal af na ongeveer drie kwartier binnen te zijn geweest is de afspraak afgelopen en de meiden lopen het kantoor van de dokter uit. Alle afspraken worden via de post thuisgestuurd dus de meiden kunnen gelijk het ziekenhuis verlaten.

Als Sanne en Leonie weer in de auto terug naar huis zitten merkt Leonie dat Sanne nog wel erg van streek is en ze vraagt: "Wat zou jij willen doen als we weer thuis zijn?" Sanne zegt: "Ik wil graag met jou knuffelen Leonie!" Leonie lacht een beetje en zegt: "Dat klinkt erg fijn Sanne mij lijkt dat ook een leuk idee!" Leonie verheugd zich op de gezellige middag met Sanne en ze drukt het gaspedaal iets dieper in zodat ze sneller thuis zijn.

Na tien minuten rijden zijn de meiden weer thuis en Leonie duikt gelijk de keuken in om een lekkere lunch klaar te maken. Sanne gaat op de bank zitten en trekt haar kleren uit tot ze alleen nog maar in haar romper zit. Ze kijkt een kinderserie terwijl ze met Teddy knuffelt en op haar speentje zuigt. Even later komt Leonie met kleine mini pizza's de kamer binnen en ze zegt: "Willen jij en Teddy wat lekkers eten Sanne?" Sanne ziet de kleine pizza's en zegt: "Ja dat lijkt me erg lekker Leonie." Beide meiden smullen van de kleine pizza's en na het eten zitten de meiden gezellig naast elkaar op de bank. Sanne kruipt een beetje naar Leonie toe en begint haar een beetje te knuffelen. Leonie vind het fijn en knuffelt ook lekker met haar vriendin. Tijdens het knuffelen voelt Leonie aan de luier van Sanne en deze is ondertussen erg nat geworden. Leonie vraagt: "Zullen we even onze luiers verschonen? Jouw luier is behoorlijk nat Sanne en ik kan zelf trouwens ook wel een schone luier gebruiken." Sanne zegt: "Ik wil nog niet Leonie ik wil nog even fijn knuffen met jou!" Leonie zegt: "Kom maar even mee naar de babykamer lieve meid ik wil ook wel blijven knuffelen maar ik vind dat toch wat fijner als ik een droge luier heb." Hoewel Sanne geen zin heeft om verschoont te worden volgt ze Leonie naar de babykamer en even later liggen beide meiden met een schone luier om te knuffelen op bed.

Leonie had besloten haar kleren uit te laten en ze draagt alleen nog maar een luier en BH Sanne zelf draagt niet anders dan alleen haar luier en beide meiden raken erg opgewonden van elkaar. Hun knuffelactie loopt uit op een heerlijke vrijpartij waar Leonie van geniet. Ze had niet zo vaak seks met Sanne maar elke keer als het gebeurde vond ze het geweldig! Sanne vond seks met haar vriendin ook erg fijn en na de heerlijke vrijpartij hijgen de meiden uit terwijl ze vermoeid op het bed liggen en nogmaals naar elkaar toekruipen de meiden trekken het dekbed over hun heen en even later zijn ze in slaap gevallen.

Halverwege de middag wordt Leonie wakker en ze kijkt naar Sanne die nog zachtjes slaapt Leonie vond de ervaring die ze vanmiddag had met Sanne echt te gek en ze hoopte dat Sanne vaker seks met haar wilde hebben want ondanks dat Leonie vaak de rol aannam van Sanne's mama wilde ze haar liever ook wat vaker als vriendin hebben.

Sanne ligt nog in bed een beetje te slapen en ondertussen controleert Leonie haar luier. Leonie zelf was al behoorlijk nat wat voor haar niet vreemd was omdat zij wel vaker de controle verloor tijdens en na de seks. De eerste paar keer dat dit gebeurde vond Leonie dit verschrikkelijk beschamend maar na onderzoek op het internet kwam ze er achter dat ze niet de enige was met dit probleem. Tegenwoordig was ze er aan gewend en vond ze het niet meer zo erg als het gebeurde. Ook vind Leonie het gevoel van een natte luier tussen haar benen erg fijn en zo kan ze haarzelf ook nog een beetje klein voelen.

Leonie voelde dat Sanne ook niet meer droog was wat voor Leonie ook geen verrassing was. Sanne had de gewoonte om voordat ze ging slapen altijd in haar luier te plassen. Leonie deed dit zelf ook wel eens maar meestal was haar luier nog droog als ze in slaap viel. Zachtjes wekt Leonie Sanne en ze vraagt: "Kom je mee uit bed Sanne?" Sanne wrijft de slaap een beetje uit haar ogen en zegt: "Leonie ik vond het laatst zo leuk om games te spelen bij Linn zullen wij ook een nieuwe Nintendo kopen? We hebben natuurlijk al een Wii maar ik denk dat als we een switch hebben we dan heel veel leuke nieuwere games kunnen spelen." Leonie zegt: "Het klinkt wel leuk maar zo'n spelcomputer kost veel geld kan je dat wel betalen Sanne?" Sanne antwoordt: "Ik heb een mooie deal online gevonden zullen we samen even kijken of we dit willen?" Sanne pakt haar tablet en laat Leonie de deal zien en zegt: "Kijk bij het tanken van de auto heb ik punten opgespaard deze kunnen we inleveren en dan hebben we een leuke korting!" Leonie berekent de korting en de spelcomputer is dan zeker goed geprijsd en Leonie zegt: "Je mag hem kopen hoor Sanne ik denk dat het super leuk is als wij hier thuis ook weer leuke games op kunnen spelen." Sanne vliegt Leonie om haar nek en zegt: "Dankjewel dat het mag Leonie je bent echt de liefste vriendin en mama van de heeeele wereld!" Leonie omhelst Sanne en geeft haar een paar klapjes op haar geluierde bips en ze zegt: "Kom je uit bed Sanne?" Want met dat gepraat over games heb ik eigenlijk best zin om een spelletje te spelen op de Wii." Sanne vind dit goed klinken en snel komt ze uit bed en volgt ze Leonie naar de woonkamer waar de spelcomputer staat. Om wat privacy te hebben sluit Leonie de gordijnen zodat niemand kan zien dat de meiden niet veel meer dragen dan een luier en een shirt.

De meiden hebben een erg gezellige middag ze spelen veel Wii sports en eindigen de middag met een paar rondjes Mario Kart. Sanne heeft echt een geweldige middag met haar vriendin en ze voelt zich langzaam weer een beetje klein worden. Na het avondeten hebben de meiden nog een erg gezellige avond die vullen met meerdere potjes Guitar Hero. Sanne is tijdens bedtijd helemaal weer terug in little space. Voor het slapen gaan mag ze nog even aan de borst liggen bij Leonie en na deze intense dag slaapt Sanne snel in. Als Sanne al even slaapt leest Leonie nog een paar pagina's in haar boek voordat zij ook gaat slapen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik ben druk aan het klussen en heb weinig tijd om te schrijven maar kon vandaag toch nog een klein hoofdstuk typen.

Veel leesplezier!

Please like and comment!!!


Hoofdstuk 49.
Het is zaterdagochtend en Sanne wordt wakker van een auto die luidruchtig door de straat rijd. Sanne kijkt naar Leonie en ziet dat zij nog lekker ligt te slapen. Sanne snapt dat zij redelijk wat energie van Leonie vraagt en besluit haar te laten slapen. Sanne zelf stapt uit bed en neemt haar knuffelbeer mee naar de keuken waar zij alvast de vaatwasmachine uitruimt en de tafel dekt. Terwijl Sanne door de keuken loopt voel ze haar natte vieze luier goed zitten. Sanne voelt zich helemaal klein worden en nadat ze de tafel heeft gedekt en de vaatwasser heeft uitgeruimd. Gaat ze lekker op de bank spelen met haar knuffelbeer terwijl er een kinderserie op de TV aanstaat. Hoewel Sanne al wel uit bed was is ze nog wel een klein beetje moe en als ze even knuffelt met haar knuffelbeer valt ze weer in slaap.

"Sanne, wordt eens wakker lieve kleine meid." Sanne wordt rustig wakker van de lieve woorden van Leonie. "Goedemorgen lieve mama!" zegt Sanne opgewekt. Leonie zegt: "Ik ben heel trots op jou Sanne je hebt de vaatwasser helemaal uitgeruimd en de tafel gedekt. En dat heb je helemaal alleen gedaan mama is super trots op jou!" Leonie omhelst Sanne en ruikt de poepluier die Sanne omheeft. Leonie zegt: "Zullen we even gaan ontbijten samen dan kunnen we zometeen fijn gaan douchen want volgens mij heb jij een vies ongelukje gehad in je luiertje of niet kleine meid?" Sanne giechelt een beetje en zegt met een zacht stemmetje: "Sorry mama..."
De meiden hebben snel hun ontbijt op en begeven zich naar de badkamer.

De meiden zijn snel gewassen en ze lopen naar de babykamer toe voor een schone luier. Sanne zegt: "Ga jij maar eerst op de commode liggen Leonie dan doe ik jou je luier om." Net als Leonie ligt hoort ze dat op haar telefoon een app'je binnenkomt. "Wil jij mijn telefoon even pakken Sanne?" Sanne geeft de telefoon aan Leonie en zij bekijkt wie haar heeft geappt. Sanne gaat ondertussen door met de verschoning en vind het een grappig gezicht haar vriendin die een luier omkrijgt terwijl ze op haar telefoon zit. Leonie zegt blij: "O leuk Britt vraagt of ze dit weekend bij ons mag langskomen. Onze ouders zijn het hele weekend weg en Britt wil niet alleen thuisblijven. Mag Britt langskomen Sanne?" Sanne zegt blij: "Natuurlijk dat wordt super gezellig we kunnen dan lekker met de Lego spelen en gamen ik denk dat het super gezellig wordt." Enthousiast appt Leonie Britt terug en beide meiden vinden het super leuk dat ze een keer langskomt. Nadat beide meiden verschoond en aangekleed zijn ruimen ze wat dingen op en zetten al wat dingen klaar zodat hun gezellige weekend snel kan beginnen.

Halverwege de ochtend zitten Leonie en Sanne samen lekker thee te drinken als de scooter van Britt het pad op rijdt. Sanne ziet het en zegt enthousiast: "Leonie Britt is er!" Britt stapt af en voordat ze op de bel kan drukken opent Leonie de deur al. "Hey zussie van me! Had je zin om weer eens op bezoek te komen?" vraagt Leonie. Britt rent op Leonie af en omhelst haar. En blij zegt ze: "O ik ben zo blij dat ik langs mocht komen ik heb jullie al zo'n lange tijd niet meer gezien." Even later als Britt de kamer binnenloopt zegt Sanne enthousiast: "Hier Britt kom lekker naast mij en Teddy zitten. Heb je Dave ook meegenomen?" Britt voelt zich gelijk op haar gemak en gaat bij Sanne op de bank zitten en zegt: "Natuurlijk heb ik Dave meegenomen." Britt opent haar tas en haalt haar knuffelbeer tevoorschijn. Terwijl Britt begint te spelen met Sanne loopt Leonie naar de keuken en komt even later terug met twee flesjes appelsap Leonie geeft Sanne en flesje en ze vraagt: "Ik heb ook een lekker flesje appelsap voor jou Britt. Wil je hem zelf opdrinken of wil je liever gevoerd worden. Britt zegt: "Ik wil lekker met Sanne blijven spelen ik hoef niet gevoerd te worden." Britt bedankt Leonie voor het flesje en speelt gezellig verder met Sanne. Terwijl de meiden samen spelen leest Leonie een boek en zo kan de meisjes ook goed in de gaten houden.

Tijdens de spelen vraagt Sanne zachtjes: "Heb je een luier om gedaan vandaag?' Britt antwoordt: "Ik heb een DryNite aangetrokken vanochtend maar hij is ondertussen wel al een beetje nat geworden." Sanne zegt: "Als je verschoond moet worden moet je dat even tegen Leonie zeggen zij helpt je graag met het omdoen van een schone luier." Britt zegt zachtjes: "Ik durf dat niet zo goed Sanne…" Sanne zegt: "Oh… zal ik het voor je vragen?" Britt zegt: "Ik weet het niet…" Sanne roept: "Mama! Mijn luier zit niet meer zo lekker u mij schone mama?" Leonie stapt op van haar stoel en controleert de luier van Sanne Leonie zegt: "Je hebt maar een heel klein plasje in je luier zitten Sanne wil je echt al verschoond worden?" Sanne zegt: "Mama ook Britt controleren?" Leonie zegt: "Oh heb jij ook een luier om Britt? Dat had je tegen mij moeten zeggen dan kon je ook fijn net als Sanne aangekleed worden. Kom maar even mee naar de babykamer Britt dan gaan we je even omkleden."

In de babykamer kleed Leonie haar zusje uit tot ze alleen nog maar haar DryNites draagt Leonie voelt aan het luierbroekje en constateert dat deze erg nat is. Britt gaat op de commode liggen en Leonie begint haar te verschonen. Terwijl Leonie Britt wast vraagt ze: "Wat voor luier wil je zometeen om wil je weer een DryNites broekje dragen of liever een Tena luier want ik en Sanne hebben ook een pak in jou maat besteld voor als je ooit eens zou willen logeren." Britt zegt: "O wauw ik zou het erg fijn vinden als ik een Tena luier om mag." Leonie zegt: "Natuurlijk mag dat lieverd " en Leonie geeft Britt een kus op haar voorhoofd en doet haar snel een schone luier om. Als Britt van de commode afkomt omhelst ze haar grote zus en bedankt haar voor de verschoning. Leonie zegt: "Oké laten we je nog wat leuke kleren aan trekken. Of heb je zelf wat kleren meegenomen waar jij je klein in voelt?" Britt zegt: "Ik heb alleen twee nachtluiers en mijn romper meegenomen ik heb niet echt kleding waar ik me klein in voel. Ik durf ook niet zo goed om thuis klein te zijn ik ben toch bang dat mama of jouw vader er achter komt." Britt graait even in haar tas en haalt haar speen tevoorschijn. "Deze kan ik wel elke dag gebruiken. Mama vind het niet erg als ik er iedere nacht mee slaap maar soms gebruik ik hem ook stiekem overdag. Ik vind het af en toe wel fijn om op mijn speentje te zuigen als ik huiswerk voor school aan het maken ben. Kan zo heerlijk ontspannen als ik op mijn speen zuig en zo kan ik me ook beter concentreren op mijn schoolwerk. En natuurlijk lijkt het ook korter te duren als je zo heerlijk ontspannen bent." Ondertussen heeft Leonie een shirt gevonden in de kast en ze geeft deze aan Britt. "Trek dit maar aan kleine meid ik denk dat het er super schattig uit gaat zien." zegt Leonie. Britt trekt het korte roze shirt aan en bekijkt haar zelf in de spiegel op de kamer. Leonie ziet hoe Britt haarzelf in de spiegel bekijkt Leonie zegt: "Zullen we je haar ook nog leuk in twee staartjes doen dat is super schattig!" Britt vind de aandacht die ze van Leonie krijgt erg fijn. Even later als haar haar is gedaan gaan de meiden weer terug naar de woonkamer en kan Britt gezellig verder spelen met Sanne.

Sanne zit TV te kijken als Leonie en Britt weer de woonkamer weer inlopen Britt gaat naast Sanne zitten en kijkt samen met haar mee naar Dora op TV. Britt vind het programma op TV erg leuk en kijkt met veel plezier. Sanne ziet dat Britt geniet en ze vraagt: "Kijk je thuis ook wel eens naar programma's van NickJr? Ik vind Dora en PawPatrol echt de leukste series om te kijken als ik klein wil zijn." Britt zegt: "Ik kijk het niet echt ik kijk meestal op Nickelodeon naar Avatar, Big Time Rush, Victorious en Sam & Cat. Verder kijk ik niet zo heel veel TV maar 's avonds is het wel fijn om lekker voor de TV te hangen." Sanne antwoordt: "Ja ik wordt er ook altijd lekker ontspannen van 's avonds. Dan kom ik helemaal tot rust…" zachtjes fluistert Sanne: "En soms plas ik dan ook al in mijn luier." Britt wordt een beetje rood en fluistert terug: "Ik doe dat soms ook." Sanne en Britt zitten fijn met elkaar te spelen. Sanne maakt een tekening voor Leonie en Britt helpt haar mee. Sanne kon goed cartoon tekenen en ze had een cartoon van haarzelf en Britt gemaakt. De meiden kleuren samen de tekening in en vol trots geven ze de tekening aan Leonie. Leonie is erg dankbaar en vind de tekening erg mooi. Leonie zegt: "Wauw meiden ik vind de tekening erg mooi en als bedankje ga ik vanavond speciaal extra lekker eten maken. Maar wat het wordt blijft nog even een verrassing."

Even later zitten de meiden met z'n allen aan tafel te eten het is 13:00 uur Sanne en Britt krijgen allebei een potje Olvarit gevoerd en een flesje warme melk. Britt had het nog nooit eerder op maar vond het heerlijk de melk vond Britt niet lekker. Leonie ziet dat Britt niet van de melk drinkt en vraagt: "Hoef je niet te drinken Britt." Britt zegt: "Sorry Leonie maar ik vind de melk echt niet lekker… sorry." Leonie zegt: "Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Britt als je het echt niet lekker vindt hoef je het niet op te drinken. Zou je liever wat appelsap in je flesje willen?" Britt zegt: "Ja alsjeblieft." Snel heeft Leonie het flesje klaargemaakt en geeft hem aan Britt die zichtbaar geniet van de appelsap. Als de meiden hun eten op hebben zegt Leonie: "Komen jullie mee meiden? Het is tijd voor een klein middagdutje." En de meiden lopen naar de babykamer.

Voordat de meiden naar bed gaan controleert Leonie hun luiers. Zowel Sanne en Britt zijn beide nat en Leonie doet ze snel een schone luier om. Als de meiden in bed liggen pakt Leonie het Jip en Janneke boek en leest een verhaaltje voor. Voor Sanne was dit erg normaal maar Britt had zich nog nooit zo klein gevoeld. Ze genoot van alles wat ze vandaag al had meegemaakt en door alle nieuwe impulsen vandaag viel ze na het verhaaltje ook al behoorlijk snel in slaap. Als beide meisjes slapen pakt Leonie ook een schone luier en doet deze om in de gewone slaapkamer om de slapende meisjes niet te wekken.
 

vino

Toplid
[QUOTE="Dips N' Bricks, post: 252481, member:


Even later zitten de meiden met z'n allen aan tafel te eten het is 13:00 uur Sanne en Britt krijgen allebei een potje Olvarit gevoerd en een flesje warme melk. Britt had het nog nooit eerder op maar vond het heerlijk de melk vond Britt niet lekker.



[/QUOTE]

Misschien ligt het aan mij, maar dit leest een beetje raar.
Misschien kan je beter neer zetten.
"De Olvarit, had Britt nog nooit gehad, maar ze vond het wel lekker.
De melk vond Britt niet zo lekker."
In mijn opzicht vind ik het lekkerder lezen.

Doe ermee wat je verder wilt, ik geef alleen mijn eigen mening. Verder is het weer een geweldig hoofdstuk, en wil ik GRAAG meer lezen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
[QUOTE="Dips N' Bricks, post: 252481, member:


Even later zitten de meiden met z'n allen aan tafel te eten het is 13:00 uur Sanne en Britt krijgen allebei een potje Olvarit gevoerd en een flesje warme melk. Britt had het nog nooit eerder op maar vond het heerlijk de melk vond Britt niet lekker.
Misschien ligt het aan mij, maar dit leest een beetje raar.
Misschien kan je beter neer zetten.
"De Olvarit, had Britt nog nooit gehad, maar ze vond het wel lekker.
De melk vond Britt niet zo lekker."
In mijn opzicht vind ik het lekkerder lezen.

Doe ermee wat je verder wilt, ik geef alleen mijn eigen mening. Verder is het weer een geweldig hoofdstuk, en wil ik GRAAG meer lezen.
[/QUOTE]

Ja goede tip! Dit had ik inderdaad wat beter kunnen verwoorden. Zal het de volgende keer even doorlezen voor ik het hoofdstuk plaats.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het wordt al wat rustiger ben helemaal klaar met verbouwen moet nu alleen nog verhuizen maar wel wat tijd gehad om te schrijven hier is hoofdstuk 50 en hoofdstuk 51 is in de maak en hoop deze ook binnenkort te plaatsen.
Ik probeer orgineel te blijven maar tijdens het schrijven ben ik een beetje afgedwaald en misschien komt er een nieuw (Diaper Friends) verhaal bij maar dat is ook nog in de maak en die wil ik graag erg goed maken dus voordat die online komt duurt nog wel even.

iig... Hier is hoofdstuk 50 veel leesplezier!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 50.
Als de meiden een klein uurtje hebben geslapen komt Leonie de babykamer inlopen en ze zegt: "Komen jullie uit bed meiden? Ik heb een leuke middag gepland voor ons." Britt is snel uit bed en ziet dat Leonie net als zij en Sanne niet meer draagt dan alleen een luier en een T-shirt. Sanne heeft best moeite met uit bed komen en Leonie loopt even naar haar toe. Licht bezorgd vraagt Leonie: "Gaat het Sanne of wil je nog even blijven liggen?" Sanne zegt: "Nee het lukt wel ga maar alvast naar beneden met Britt dan kom ik er zo ook aan. Ik moet even rustig goed wakker worden en dan gaat het wel weer Leonie." Gerustgesteld zegt Leonie: "Oké dan." Leonie geeft Sanne en kus en samen met Britt loopt ze de trap af naar de woonkamer.

Britt heeft nog steeds haar knuffelbeer bij zich en als de meiden beneden weer op de bank zitten begint Britt gelijk weer te spelen met haar knuffelbeer. Leonie zegt: "Speel jij wel eens games Britt? Ik en Sanne hebben een Nintendo Wii en binnenkort wordt er een Nintendo Switch bij ons bezorgd." Ik en Sanne hebben deze week een hele dag gegamed het was echt super leuk!" Britt zegt: "Oh wauw een switch lijkt me heel gaaf op een Wii heb ik nooit gespeeld maar dat klinkt ook wel leuk." Leonie zegt: "Vanmiddag kunnen we lekker met z'n drieën gamen we kunnen bijvoorbeeld Super Mario spelen Mario Kart of Wii Sports dat is ook leuk of Guitar Hero dat is ook super gaaf!" Britt zegt: "Het klinkt allemaal heel leuk maar ik kan al deze games niet. Ik heb natuurlijk wel van Mario games gehoord maar heb ze nog nooit gespeeld." Sanne loopt de kamer binnen en zegt: "Nou daar moet verandering in komen Britt. Want ik weet zeker dat jij het echt super leuk gaat vinden." Leonie zet ondertussen de Nintendo aan en geeft de meiden een controller. Net als eerder deze week verduisterd Leonie de kamer weer zodat de meiden niet bang hoeven te zijn dat buurtbewoners hun in luiers door het huis zien lopen.

De meiden verplaatsen wat meubels in huis zodat er genoeg plaats is om lekker te kunnen bewegen voor de TV. Britt vind het super leuk deze middag ze heeft niet vaak games gespeeld maar een game waar je moest bewegen om te spelen vond ze wel heel erg leuk. De hele middag zijn de meiden sportief bezig en ze hebben een geweldige tijd met elkaar. De tijd vliegt voorbij en al snel is het tijd voor het avondeten. Leonie wilde een lekker gerecht klaarmaken maar er was veel voorbereiding nodig en ze vroeg of Britt en Sanne wilden helpen met het snijden en voorbereiden van verschillende ingrediënten. Iedereen helpt goed mee en na een kleine veertig minuten is het gerecht klaar. De meiden gaan aan tafel zitten en Sanne en Britt krijgen een slab om Leonie vond dit gerecht zo lekker dat de meiden geen potje Olvarit vooraf kregen. Iedereen geniet van het eten en na een half uur aan tafel is iedereen weer goed voorzien van brandstof voor de avond.

Als de meiden van tafel gaat vraagt Britt een beetje verlegen aan Leonie: "Leonie zou je mij willen verschonen mijn luier is erg nat en hij zit niet meer lekker." Leonie controleert de luier van haar zusje en constateert dat deze inderdaad erg nat is en zeker niet veel meer urine kan opnemen. Leonie zegt: "Omdat het vandaag zaterdag is gaan ik en Sanne meestal samen douchen of in bad. Ik zal Sanne ook even roepen dan kunnen jullie fijn samen in bad gaan. Als jullie dan gewassen zijn ga ik daarna nog wel even alleen wassen. Dan kunnen jullie ondertussen een leuke film gaan kijken." Leonie roept Sanne en even later zitten Sanne en Britt in bad. Britt vind het super leuk dat Sanne veel verschillende badeendjes heeft en ze speelt er erg graag mee. Leonie ziet hoeveel haar kleine zusje van deze dag geniet en is blij dat ze haar deze dag kon geven. Liefdevol worden Britt en Sanne door Leonie gewassen en na een half uurtje badderen en spelen in het water helpt Leonie de meiden uit bad en ze omwikkeld ze met een lekkere zachte handdoek. Als de meiden zijn afgedroogd lopen ze naar de babykamer.

Leonie helpt Sanne op de commode en ondertussen praat ze tegen Britt. "Kijk Britt het is nu al bijna negen uur dus ik en Sanne doen op zaterdag na het wassen al gelijk onze nachtluiers om. Maar onze nachtluiers zijn net wat anders dan dat ze bij jouw thuis zijn Britt. Kijk vandaag droegen wij overdag de Tena Maxi luiers die jij thuis voor de nacht gebruikt. Maar dit zijn bij mij en Sanne onze gebruikelijke dagluiers. 's Nachts gebruiken wij een wat dikkere luier met een extra inlegluier. Kijk dit is een Tena Slip Ultima. Deze is iets dikker dan de Maxi en voor de zekerheid gebruiken we ook nog een inlegluier." Britt vraagt: "Is zo'n inlegluier echt nodig want ik denk wel dat de luier dan erg dik is of niet?" Sanne zegt: "Het is inderdaad wel een dikke luier maar vanavond is dat wel goed want als we nog eventjes opblijven hoeven we niet nog een keer extra te verschonen voor we naar bed gaan." Leonie zegt: "Maar Britt helaas bestaat deze dikkere Tena luier niet in jouw maat. Maar wil jij net als ons ook een inlegluier in je luier hebben vannacht?" Britt denkt even na en zegt. "Ik krijg normaal een Tena luier 's nachts niet vol maar inderdaad als we toch nog niet naar bed gaan is een inlegluier wel een goed idee. Ik ben erg benieuwd hoe zo'n luier zit dus ja ik wil het wel proberen." Leonie laat Sanne van de commode afkomen en ze helpt Britt op de commode ze vouwt een schone luier open en doet er twee inlegluiers in. Britt vraagt verbaasd: "Is twee echt nodig Leonie?" Leonie zegt: "omdat de dikkere Tena luier niet in jouw maat wordt gemaakt Britt heeft dit hetzelfde effect. En dan ben je goed beschermd voor de rest van de avond en nacht." Leonie verzorgd haar zusje goed door haar in te smeren met zinkzalf en talkpoeder voordat ze de luier dichtplakt. Britt moet erg wennen aan de dikke prop tussen haar benen maar ze moet toegeven dat ze het niet onprettig vind om te dragen. Leonie vraagt: "Pakken jullie even je slaapkleding meiden dan kunnen jullie zometeen beneden nog even fijn film kijken." Leonie helpt Sanne met het aantrekken van een onesie en even later drukt ze ook de drukknopjes van Britt haar romper dicht. Ze zegt: "Gaan jullie maar alvast lekker film kijken meiden dan ga ik nu zelf ook even lekker in bad." De meiden bedanken Leonie voor de verschoning en stormen daarna de trap af om een leuke film uit te zoeken die ze vanavond kunnen kijken.

Als Britt en Sanne beneden een film aan het uitzoeken zijn vraagt Britt nieuwsgierig: "Hoe is Leonie eigenlijk nu jouw mama geworden Sanne?" Sanne denkt even na en zegt: "Ja… ik weet het eigenlijk niet meer zo goed. Ik vond het altijd gewoon leuk om tijd door te brengen met Leonie. En ze was ook een paar keer oppas voor mij en ik vond het altijd super fijn hoe ze mij verzorgde en opeens op een dag noemde ik Leonie mama. Het was niet bedoeld maar het voelde zo natuurlijk. Leonie schrok wel toen ik haar mama noemde en ik eigenlijk ook wel een beetje maar toch het gevoel van een mama hebben groeide steeds meer als ik tijd met Leonie doorbracht. Hoewel Leonie het nooit had gezegd tegen mij merkte ik wel dat Leonie het erg fijn vond om mij te verzorgen. Ik durfde haar toen de vraag te stellen of ze mijn mama wilde zijn. Leonie wilde dit wel maar wel nadat wij een goed gesprek hadden gehad over wat ik wilde en wat zij wilde. Natuurlijk is Leonie op de eerste plaats bij mij een vriendin en zij verdient het ook om een vriendin te hebben en niet een kleine baby. Maar Leonie gunt het mij ook wel om klein te zijn ze weet dat ik mij dan geweldig voel en een kleine ik die zich goed voelt heeft ook dat ik gelukkiger ben als ik me naar mijn echte leeftijd gedraag." Britt hoort aandachtig het verhaal van Sanne aan en zegt: "Wauw jouw relatie met Leonie klinkt echt geweldig Sanne. Jullie geven elkaar wat jullie nodig hebben dat is echt geweldig!"

Even later hebben Britt en Sanne een leuke Disney film gevonden en met hun knuffels en een speentje in kruipen ze op de bank. De meiden gaan lekker dicht naast elkaar zitten en genieten van de heerlijk rustige avond.

Na een tijdje film kijken komt Leonie de kamer binnenlopen. Leonie heeft niet veel moeite gedaan om haar dikke nachtluier te verbergen in alleen een luier en kort slaapshirt loopt ze de kamer in. Voor Britt en Sanne was dit niks geks die hebben Leonie wel vaker zo zie rondlopen Leonie zei altijd dat haar luier al dik genoeg was en daar hoefde ze niet nog een laag kleding overheen te dragen. Leonie gaat naast Britt op de bank zitten: "En hoe vind je het vandaag?" Britt haalt haar speen uit haar mond en zegt: "Ik heb echt een geweldige dag gehad Leonie bedankt hiervoor." Leonie zegt: "Gehad? De dag is nog niet voorbij hoor zometeen dan gaan jij en Sanne lekker samen naar bed en voor het slapen gaan lees ik nog fijn een verhaaltje voor zodat jullie samen lekker kunnen slapen. En geen nood ik laat het nachtlampje branden en ik kan jullie in de gaten houden omdat ik ook altijd de babyfoon aanzet dus als er iets is ben ik snel bij jullie." Britt vraagt: "Slaap ik met Sanne in bed? En jij dan? Wil jij niet liever met Sanne slapen vannacht?" Leonie lacht en geeft Britt een kus. "Je bent echt een schatje Britt maar ik slaap altijd met Sanne één nachtje bij jouw in bed slapen overleef ik wel en ik denk dat Sanne het ook super leuk vind om bij jouw in bed te liggen." Britt vraagt nog steeds: "Vind je het echt niet erg?" Leonie zegt: "Ik vind het niet erg Britt. En ik slaap natuurlijk niet alleen in mijn grote bed want Polar slaapt natuurlijk ook lekker naast mij." Britt moet glimlachen en ze omhelst Leonie en zegt. "Je bent echt de allerliefste grote zus van de wereld Leonie."

Als het half twaalf is zegt Leonie: "Meiden het is bedtijd gaan jullie even jullie tandenpoetsen dan kom ik zometeen ook om jullie lekker in te stoppen." Sanne en Britt lopen naar boven en niet veel later hebben ze hun tanden gepoetst en zitten ze op het bed te spelen met hun knuffels. Leonie komt de kamer binnen met twee flesjes: "Kruipen jullie maar lekker onder de wol meiden dan kunnen jullie lekker een flesje opdrinken terwijl ik een verhaaltje voorlees." Als Sanne en Britt onder de dekens liggen begint Leonie met voorlezen. De meiden luisteren aandachtig terwijl ze zachtjes uit hun flesjes drinken. Als Leonie klaar is met lezen geeft ze beide meisjes een lief kusje en ze wenst ze een goede nacht.

Als Leonie de kamer uit is gelopen voelt Sanne dat Britt een beetje tegen haar is aangekropen. Sanne slaat een arm.om haar heen en samen maken de meiden een lekker warm holletje onder de dekens. Britt had een geweldige dag en door alle nieuwe impulsen slaapt ze snel in. Sanne was ook best moe en omdat ze even helemaal klein wilde zijn poepte ze een beetje in haar luier. Sanne voelt de zachte massa achter in haar luier en ze voelt zich weer heerlijk klein ze pakt Britt iets steviger vast en snel valt Sanne ook in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry voor het lange wachten maar ik heb het drukker dan ooit ik blijf schrijven maar het komt niet meer zo snel vanwege de drukte. Veel leesplezier

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 51.

Leonie is net de babykamer uitgelopen en ze gaat nog even terug naar de woonkamer. Leonie heeft Polar uit bed gehaald en zit een beetje met haar knuffelbeer te knuffelen terwijl ze een kinderserie bekijkt op Nickelodeon. Leonie vind het fijn dat ze nu ook even klein kan zijn en eigenlijk zou ze het liefst dit weekend ook klein willen zijn. Van het knuffelen met haar beer wordt Leonie erg rustig en rond een uur besluit ook zij om naar bed te gaan.


Als Leonie richting haar slaapkamer loopt kijkt ze nog even in de babykamer en ziet de twee meisjes zachtjes snurkend tegen elkaar aan liggen. Leonie vind het een lief gezicht en tevreden loopt ze naar de slaapkamer toe. Leonie kruipt onder de dekens en zet de babyfoon op het nachtkastje neer. Ze pakt haar speen en erg snel valt Leonie in slaap.


Het is vroeg in de ochtend als Leonie ontwaakt ze luistert naar de babyfoon en hoort een zacht gesnik van Britt. Snel stapt Leonie uit bed en zachtjes loopt ze de kamer in. Leonie ruikt de vieze poepgeur van de luier van haar vriendin. Zachtjes zegt Leonie: "Wil je even bij mij in bed komen liggen Britt?" Dan laten we Sanne even rustig slapen. Britt stapt rustig uit bed en nog steeds zachtjes snikkend loopt ze richting de slaapkamer van Leonie. Ondertussen zet Leonie het raam van de babykamer een stukje open want de poepluier van Sanne stinkt echt verschrikkelijk. Voordat Leonie uit de kamer vertrekt pakt ze de knuffelbeer van Britt mee uit het bed en ze loopt naar haar slaapkamer toe. In haar slaapkamer ziet ze Britt huilend op het bed zitten. Leonie gaat naast haar zitten en slaat een arm om haar heen. "Hey wat is er aan de hand Britt?" Britt zegt snikkend: "Ik ben een beetje misselijk Leonie en toen ik wakker werd en de poepgeur rook… i-ik… d-d-denk dat ik in mijn broek heb gepoept Leonie." Leonie zegt troostend: "Ik zal wel eventjes je luier controleren Britt want Sanne had ook een poepluier ik denk dat jij alleen een natte luier hebt Britt." Leonie opent de romper van Britt en ziet de volledige blauw gekleurde urine-indicator. Leonie stroopt de romper een beetje omhoog en trekt de luier van Britt een beetje naar achteren zodat ze in de luier kan kijken. Zoals ze al verwacht had heeft Britt geen poepluier maar omdat Britt wel erg nat is besluit ze om haar te verschonen ze zegt: "Je hebt geen poepluier Britt maar je bent wel erg nat ik pak even een schone luier voor je en dan mag je zometeen nog even bij mij in bed komen slapen. Leonie loopt naar de babykamer en komt even later de slaapkamer inlopen met twee schone luiers. Leonie zegt: "Ik ben zelf ook erg nat Britt zou jij mij willen helpen met het omdoen van een schone luier?" Britt vind het lief dat Leonie haar om hulp vraagt en ze zegt: "Ja natuurlijk geen probleem!" Snel hebben beide meiden een schone luier om en ze kruipen samen nog even onder de wol.


Britt wordt wakker ze hoort wat geluid op de babyfoon ze ziet dat Leonie niet wakker wordt en ze besluit zelf even te gaan kijken in de babykamer. Zachtjes loopt Britt richting de babykamer en ze loopt naar binnen ze ruikt de vieze geur en ze loopt naar het bed waar Sanne in ligt en ze ziet dat Sanne zich niks aantrekt van haar poepluier en ze zit lekker te spelen met haar knuffelbeer. Britt zegt: "Sanne zal ik jouw even een schone luier omdoen. Want volgens mij heb jij een vies ongelukje gehad of niet?" Sanne zegt: "Nee Britt ik wil geen schone luier om!" Britt zegt: "Kom op nou Sanne ga even op de commode liggen dan kan ik je schoon maken en dan mag je zelf beslissen welke luier je straks wil dragen. Ik heb van je mama gehoord dat je graag Pampers draagt wil je die om?" Sanne zegt: "Ja Pampers zitten super lekker die wil ik om!" Britt zegt: "Kom kleine meid ga maar op de commode liggen dan kan ik je wassen en verschonen." Sanne zegt: "Maar mama verschoond mijn luier normaal Britt." Britt zegt: "Dat weet ik Sanne maar ik heb mama ook een schone luier omgedaan vannacht. Dus hup op de commode Sanne dan kan ik je lekker schoonmaken." Sanne gaat een beetje onzeker op de commode liggen en kijkt toe hoe Britt haar verschoond. Britt maakt de romper van Sanne open en stroopt deze op. Britt ziet de volledige gebruikte luier van Sanne en wordt wel een beetje nerveus als ze de plakkers los haalt. Als Britt de luier openvouwt schrikt ze toch behoorlijk van hoeveel Sanne heeft gepoept. Haar hele schaamstreek zit onder de poepresten en de stank is niet te harden. Britt pakt een aantal billendoekjes en de ene na de andere haalt ze langs Sanne haar schaamstreek tot alle poepresten weg zijn. Als alle resten weg zijn vult Britt een bakje met warm water en wat Zwitsal sop en hiermee wast ze Sanne erg grondig. Sanne vond het heerlijk om zo gewassen te worden en hoewel Britt weinig ervaring had met het verschonen vond Sanne dat ze het wel heel erg goed deed. Na een paar minuten wassen is Sanne weer helemaal schoon en ruikt ze weer heerlijk fris Britt droogt de billen en schaamstreek van Sanne af en pakt een leuke AB luier van het plankje boven de commode. Britt vouwt de luier open en tilt Sanne op bij haar enkels terwijl ze de luier onder haar billen schuift. Als de luier goed ligt houdt Britt de benen van Sanne nog even omhoog zo dat ze goed haar billen kan insmeren met zalf en talkpoeder. Langzaam laat ze de benen van Sanne zakken en smeert ook nog wat zinkzalf en talkpoeder op haar schaamstreek. Britt haalt de luier tussen de benen van Sanne door en zorgvuldig plakt ze de luier strak dicht. Britt kijkt trots neer op het resultaat en merkt dat Sanne echt heeft genoten van hoe ze net behandeld is. Britt zegt: "Zo kleine meid jij kan er weer eventjes tegenaan." Sanne zegt: "O wauw Britt ik weet niet hoe het komt maar je hebt me echt een super goed gevoel gegeven tijdens het verschonen het leek bijna of mama mij verschoonde. Echt ik vond het geweldig!" En ze omhelst Britt. Britt knuffelt Sanne terug en zegt: "graag gedaan hoor lieverd." Even later pakt Britt de vieze luier en loopt ermee de kamer uit en gooit deze luier buiten in de vuilnisbak.


Terwijl Britt even buiten staat ziet ze dat de buurvrouw ook naar buiten loopt en ook een luier in de vuilnisbak gooit. Vriendelijk groet Britt Linn en een beetje beschaamd groet Linn haar terug. Maar snel gaat ze weer naar binnen. Britt geniet nog even van de frisse buitenlucht en gaat even later ook weer terug naar binnen.


Ondertussen was Leonie ook uit bed gekomen en samen met Sanne zat ze in de woonkamer televisie te kijken. Als Britt de kamer in loopt zegt Leonie: "Super bedankt dat je Sanne al hebt verschoond Britt maar dat je niet hoeven doen hoor ik denk dat je het niet zo fijn vond om haar vieze poepluier te verschonen of wel?" Britt zegt: "Ach Sanne heeft het natuurlijk ook niet expres gedaan… in ieder geval ik ben zo dankbaar dat ik dit weekend hier mocht blijven logeren ik dacht: ik neem je wat werk uit handen." Leonie omhelst Britt en zegt: "Je bent mijn kleine zusje Britt je bent hier altijd welkom."


Na een tijdje televisie kijken zegt Leonie: "Zullen we maar gaan ontbijten meiden?" Leonie herrinert zich dat Britt vanochtend had aangegeven dat ze een beetje misselijk was en vraagt haar hoe ze zich nu voelt. Britt zegt: "Toen ik bij jouw in bed wakker werd vanochtend had ik nergens meer last van." "Gelukkig maar." zegt Leonie maar bedenkt wel dat Britt ook wel een beetje misselijk kon zijn geworden door de geur die Sanne de afgelopen nacht had geproduceerd. Bij deze gedachte schaamde Leonie zich diep voor haar vriendin.


"Britt wil je vandaag weer een potje Olvarit proberen want gisteren vond je het niet zo lekker of wel?" Britt zegt: "Zou ik vandaag een grote meid mogen zijn? Ik vond het vanochtend zo leuk om Sanne te verzorgen ik vind dat ook super leuk om te doen!" Leonie denkt terug aan haar gedachten van gisteravond en voordat Leonie er over nadenkt zegt ze: "Zou je het ook leuk vinden om voor twee kleine meisjes te verzorgen?" Britt lacht een beetje en zegt: "Aww wil je vandaag weer een kleine Leonie zijn lieverd?" Een beetje beschaamd zegt Leonie: "Ja dat lijkt me erg fijn Britt." Britt zegt: "Ga maar lekker naast je kleine vriendin zitten dan pak ik voor jullie beiden een mooie slab en een lekker potje Olvarit."


Britt heeft een hele fijne ochtend en hoewel ze niet veel ervaring heeft in de ABDL-wereld hebben Leonie en Sanne een geweldige tijd nu Britt zorg voor hun draagt. Het is bijna 13:00 uur en Britt zegt: "Komen jullie mee naar boven meiden het is tijd voor een dutje. Sanne gehoorzaamd netjes maar Leonie wil Britt een beetje uittesten en zegt een beetje overstaandbar door haar speen: "Neewh ik wil njog niet naar bedje toe gjaan!" Britt zegt: "Kom op Leonie een klein dutje zal je goed doen je krijgt ook lekker een schone luier om en je mag lekker in bed met Polar en je liefste vriendinnetje knuffelen dat is toch hartstikke fijn?" Leonie besluit lastig te blijven en zegt: "Maaaar ik wiiiiiiil niiieeet naar beeeed!" Britt zegt streng: "Niet zo'n grote mond jongedame! Ik heb gezegd dat het tijd is om een dutje te gaan doen en als je nu niet snel naar de slaapkamer gaat zal in je een lesje moeten leren. Ik geef je nu de keuze Leonie ga je naar bed of wil je liever een pak op je billen krijgen?" Leonie schrok toch wel een beetje van de strenge toon van Britt en ze rende de trap op naar de slaapkamer. Britt loopt achter de meiden aan en zegt: "Kijk dat is beter." Leonie besluit Britt niet verder uit te testen en doet netjes wat Britt van haar vraagt. Beide meiden krijgen een schone luier om en als ze in bed liggen leest Britt een klein verhaaltje voor. De meiden kruipen onder de dekens en nadat Britt beide meisjes een kusje heeft gegeven op het voorhoofd verlaat ze de kamer.


Leonie ligt lekker rustig in bed en ze kijkt een beetje rond in de kamer ze ziet dat het lampje van de babyfoon niet brand, Britt was vergeten hem aan te zetten. Leonie vond het eigenlijk wel fijn want ze wilde nog eventjes met Sanne praten. Zachtjes vraagt Leonie: "Psst San ben je wakker?" Sanne zegt zachtjes: "Ja wat is er?" Leonie zegt: "Kunnen we even met elkaar praten Sanne. Ik wil even over onze relatie praten… ik hou super veel van je Sanne en ik vind het geweldig om jouw mama te zijn. Ik vind het super fijn on jouw lekker te verzorgen zodat jij lekker klein kan zijn maar.ik zou willen dat je eigenlijk je ook wat vaker gaat gedragen naar je echte leeftijd Sanne. Je mag van mij gewoon ook klein zijn maar af en toe wil ik een grote mooie meid zien waar ik geweldig mee kan vrijen. Dat we ook gewoon uit kunnen gaan als twee vriendinnen en niet als mama en dochter. Ik weet dat jij je graag gedraagt als een kleine meid Sanne maar zou je hier over na willen denken? Je hoeft niet altijd groot te zijn maar als wij weer eens seks hebben gehad voel ik me zo geweldig Sanne en ik zou graag vaker seks met je willen hebben ik wil het leven met je vieren!" Sanne is erg geraakt door de woorden van Leonie en zegt: "Sorry dat ik zo vaak klein ben Leonie. Ik vind het gewoon lastig om me volwassen te gedragen thuis werd ik natuurlijk ook echt als baby behandeld door mijn ouders en ik ben het gewoon gewend. Maar ik heb nooit echt nagedacht hoe jij je voelde. Sorry Leonie ik ben egoïstisch geweest en ik begrijp dat jij ook je behoeftes hebt en natuurlijk wil ik ook gewoon op de eerste plaats jouw vriendin zijn en niet jouw kleintje. Ik wil graag meer dingen met je doen dan alleen maar little activiteiten. Ik wil graag veranderen Leonie. Zou je mij kunnen helpen met opgroeien?" Leonie is erg blij verrast door de reactie van Sanne en zegt: "Ik wil graag helpen met opgroeien Sanne waar ben ik anders je mama voor geworden." Beide meiden zoenen fijn met elkaar en ze knuffelen met elkaar en vallen in elkaars armen in slaap.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het heeft een tijd geduurd sorry altijd druk,druk,druk maar hier is het nieuwe hoofdstuk.

Veel leesplezier!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 52.

Britt komt zachtjes de kamer inlopen en wekt Leonie zachtjes. Leonie wordt rustig wakker en Britt vraagt fluisterend: "Leonie zou jij mijn luier willen verschonen?" Leonie wordt wakker en zegt: "Ja natuurlijk kom maar even mee naar de commode Britt." Britt gaat op de commode liggen en Leonie maakt haar broek los en stroopt deze af tot haar enkels. Leonie kijkt naar de luier van Britt die wel heel erg nat is de hele vochtindicator is volledig verdwenen en de luier is erg gezwollen Leonie checkt nog even de broek van Britt en ontdekt dat er een paar natte plekken in haar broek zitten. Leonie zegt: "Oh Britt je had echt eerder moeten verschonen je hebt een beetje gelekt. Ik zal je broek zometeen even in de wasmachine gooien dan kan je hem vanavond weer dragen als je naar huis gaat." Britt is geschrokken dat ze gelekt heeft en zegt: "So-sorry Leonie ik had niet door dat mijn luier al zo nat was het spijt me dat ik zoveel geplast hebt." Leonie zegt liefdevol: "Het geeft niet Britt kom laten we je lekker een schone luier om doen en die broek gooien we zo even in de wasmachine. De rest van de middag mag je wel een broek van mij of Sanne dragen dat maakt helemaal niet uit." Britt is gerustgesteld dat Leonie er niet zo'n groot probleem van maakt en vind het erg fijn dat haar grote zus haar helpt met het verschonen van haar natte luier. Leonie ziet dat Britt erg geniet van de verzorging en ze vraagt: "Zal ik vanmiddag weer even de verzorging van je overnemen Britt?" Britt zegt: "Nee dat hoeft niet hoor Leonie jij mag vanmiddag ook gewoon lekker genieten van het klein zijn. Ik voelde me gisteren zo fijn als klein meisje ik wil jou dat fijne gevoel je niet ontnemen." Leonie omhelst Britt en zegt: "O jij bent echt de liefste zus van de hele wereld!" Ze geeft Britt nog een kus en knuffelt nog even met haar. Britt zegt even later: "Zullen we jouw kleine vriendin ook maar even wakker maken anders kan vanavond niet meer slapen." Zachtjes lopen Leonie en Britt naar de babykamer en ze maken Sanne zachtjes wakker.


Sanne wordt blij wakker en voelt zich totaal uitgerust. Voor het eerst sinds lange tijd voelt ze zich vol energie en ze is super blij dat ze zich weer zo kan voelen. Britt zegt: "Meiden het is super lekker weer buiten zullen we even naar buiten gaan en als jullie willen kunnen we ook even in de speeltuin gaan kijken." Bij het horen van het woord speeltuin begint Sanne hard te juichen:"Jaaa speeltuin super leuk!" Britt zegt: "Als je naar de speeltuin wilt zul je toch eerst uit bed moeten komen kleine meid." Zonder al teveel moeite komt Sanne uit bed en ze loopt naar Leonie toe en omhelst haar. Britt zegt: "Oké meiden voordat we de deur uitgaan wil ik even jullie luiers checken." Britt voelt bij beide meisjes aan hun luiers en constateert dat deze nat zijn. Britt zegt: "Jullie zijn allebei een klein beetje nat maar jullie kunnen de luiers nog wel even om houden. Zoeken jullie even een leuke outfit uit dames? Dan help ik jullie zometeen met het omkleden." Terwijl Leonie en Sanne leuke kleren uitzoeken pakt Britt een luiertas in. Britt wil tot de avond in het park blijven dus een verschoning in het openbaar is niet te vermijden. Leonie en Sanne hebben snel leuke kleren gevonden en Britt helpt met het omkleden. Britt vind de meiden er erg leuk uitzien ze hebben geen baby-outfit aan maar door de zachte kleuren zien ze er erg schattig en kinderlijk uit. Britt zegt: "Oké meiden ik pak nog even twee flesjes en wat te drinken voor mezelf en dan gaan we lekker een eindje wandelen. En als we zometeen in het park zijn mogen jullie lekker in de speeltuin gaan spelen." Blij juichen Leonie en Sanne. Britt heeft alles in gepakt en iedereen gaat de deur uit.


Terwijl de meiden een rondje lopen in de buurt genieten ze van het lekkere weer en ze zijn gezellig in gesprek met elkaar. De meiden zijn al bijna een uur aan het wandelen en ze lopen ondertussen richting het park. In het park aangekomen gaan de meiden op een bankje zitten vlakbij de speeltuin. Britt kijkt op haar smartwatch en ziet de afstand die ze hebben gelopen: ruim 8 kilometer! Britt zegt: "Zo meiden we hebben een behoorlijk stuk gelopen jullie zullen vast wel dorst hebben." Terwijl Britt dit zegt opent ze de tas en haalt er twee flesjes uit voor de meiden. Leonie en Sanne hebben best wel dorst maar schamen zich wel een beetje als Britt hun beide de fles aangeeft. Het was redelijk druk in het park en er waren toch zeker wel een paar mensen die zouden zien dat twee volwassenen meiden uit een babyfles drinken. Leonie en Sanne durfden eerst niet uit de fles te drinken maar omdat ze toch wel erg dorst hadden besloten ze uiteindelijk om toch uit hun fles te drinken. Nadat beide meisjes hun flesje leeg hebben gaan ze lekker schommelen in de speeltuin. Leonie doet het erg rustig terwijl Sanne helemaal opgaat in het moment en zich helemaal klein voelt. Ondertussen houdt Britt de meiden goed in de gaten. Terwijl ze op het bankje zit en geniet van het lekkere weer. Britt denkt na over dit afgelopen weekend want vond ze het fijn dat ze al langere tijd een "echte" luier kon dragen. Terwijl ze uitrust laat ze een kleine plas haar luier inlopen.


De meiden spelen gezellig door met elkaar en het is al snel bijna etenstijd de meeste mensen verlaten het park en het wordt erg rustig. Britt roept de meiden dat het tijd is om te gaan eten. Ze loopt met de meiden naar een mooi grasveld waar ze een rustig plekje opzoeken en Britt haalt een picknick kleed uit haar tas en ligt deze neer. Ze zegt: "Verrassing meiden!" Toen jullie vanmiddag een dutje deden heb ik broodjes klaargemaakt zodat we hier vanavond gezellig kunnen picknicken." Leonie en Sanne zijn erg verrast en vinden het een erg leuk idee van Britt. Britt zegt: "Voordat we gaan eten wil ik nog wel even jullie luiers checken meiden. Kom eens even hier Sanne. Sanne gaat bij Britt staan en Britt tilt het rokje van Sanne op. Ze ziet de volledig vervaagde urine-indicator op de luier en dit zegt haar al genoeg. Britt besluit er nog even niks over te zeggen en ze vraagt: "Leonie mag ik jouw ook eventjes controleren. Een beetje nerveus gaat Leonie bij Britt staan. Britt maakt de knoop van Leonie haar broek los en trekt deze omlaag tot haar knieën zodat Britt goed zicht heeft op de luier. Leonie is bijna net zo nat als Sanne en Britt zegt: "Oké meiden jullie zijn allebei erg nat dus jullie zullen verschoond moeten worden Sanne wil jij eerst even gaan liggen dan krijg jij als eerste een schone luier om." Leonie en Sanne schrikken, wil Britt hun hier op het veld verschonen? Britt ziet dat de meiden wat terughoudend reageren en ze zegt: "Kom op nou meiden jullie hebben echt een schone luier nodig, jullie willen toch niet rond blijven lopen met een natte luier?" Leonie zegt: "We willen wel verschoond worden Britt maar niet hier op het veld." Britt zegt verbaasd: "Maar jij vertelde laatst toch dat jullie hier in het park toch wel vaker jullie luiers verschonen?" Leonie zegt: "Ja dat klopt maar dat doen we altijd bij de openbare toiletten daar is een nette verschoonruimte en daar verschonen we meestal. Die ruimte kan gewoon op slot en dan hebben we toch nog wat privacy." Britt kijkt een beetje rond en ziet dat het niet erg druk is op het veld maar snapt wel dat de meiden zich erg zullen schamen als ze hier verschoond moeten worden. Britt kijkt nog iets verder en ziet dat de openbare toiletten nog best ver weg zijn van de plaats van waar ze zitten en vraagt: "De verschoonruimte is een behoorlijk stukje lopen meiden kunnen jullie de luiers nog droog houden tot we daar zijn. "Leonie is gerust gesteld en zegt: "Dat moet wel lukken." Sanne antwoordt niet op de vraag van Britt want de laatste tijd merkt Sanne dat ze steeds meer moeite heeft van het ophouden van haar plas. Ze durfde dit niet aan Leonie te vertellen en terwijl de meiden richting de toiletten lopen

voelt Sanne ineens dat haar been nat wordt Sanne kijkt naar haar been en merkt dat haar luier begint te lekken. Sanne schaamt zich erg en begint te huilen. Britt en Leonie hadden nog niets door tot ze Sanne hoorden huilen. Leonie wist niet wat er aan de hand was tot ze de druppels zag die langs Sanne haar benen naar beneden liepen. Leonie schrikt en zegt: "Oh Sanne toch… laten we snel doorlopen naar de toiletten want die luier moet zo snel mogelijk uit." De meiden lopen snel door en ze komen aan bij de verschoonruimte en ze gaan naar binnen.


Sanne voelt zich verschrikkelijk en ze blijft hevig huilen. Leonie omhelst haar en probeert haar te troosten. "Sssh stil maar Sanne wees maar rustig Britt zal je snel verschonen en als je een schone luier om hebt voel je je vast een stuk beter. Ga maar op de verschoontafel liggen lieverd." Leonie geeft Sanne nog een kus en helpt haar de verschoontafel op. Britt heeft ondertussen een schone luier, billendoekjes en babypoeder uit de luiertas gepakt en ze loopt ermee naar de verschoon tafel. Britt kijkt naar de hevig snikkende Sanne en uit haar zak haalt ze een speentje en geeft deze aan Sanne. Zachtjes begint Sanne op de speen te zuigen en ze wordt wat rustiger. Ondertussen stroopt Britt de rok van Sanne op en ze maakt de plakstrips van de luier los. Terwijl Britt Sanne verschoond bied ze haar excuses aan dat ze haar niet eerder had verschoond. Ze zag dat Sanne echt overstuur was en daardoor voelde Britt zich ook erg schuldig. "so-Sorry Sanne ik wilde niet dat je luier zou gaan lekken ik...ik…" Leonie merkt dat Britt erg met de situatie in haar maag zit en zegt: "Ik snap dat het lastig is Britt maar het geeft niet... een lekkende luier kan soms gewoon voorkomen. Weet je nog vanmiddag? Toen had jij ook een beetje gelekt. Sanne begrijpt het wel Britt jij kan hier niks aan doen." Ondertussen gaat Britt door met het verschonen van Sanne haar luier. Ze maakt de plakstrips los en vouwt de luier open ze ziet een schaamstreek die glimt van het vocht en de luier is van voor tot achter doorweekt. Zachtjes wast Britt de luierzone van Sanne en als Britt de natte luier onder Sanne haar billen weghaalde merkt ze al dat Sanne zich een stuk beter voelt. Britt veegt de billen van Sanne nog af en ook haalt ze dan billendoekje langs de benen van Sanne waar hier en daar nog druppels urine op zitten. Sanne is ondertussen gestopt met huilen en ze sabbelt zachtjes op haar speen terwijl ze heel de verschoning over haar heen laat komen. Hoewel Sanne het niet hardop durfde te zeggen vond ze het erg fijn hoe Britt haar verzorgde. Britt vouwt een schone Tena Slip open en schuift deze onder de billen van Sanne ze smeert nog wat zalf en poeder op haar billen en schaamstreek en plakt de luier strak dicht. Tevreden kijkt ze neer en ze vraagt: "En hoe zit dat kleine meid?" Sanne spartelt een beetje met haar benen en ze zegt blij: "Bedankt voor de fijne verschoning Britt de luier zit lekker stevig dankjewel." Sanne omhelst Britt en komt van de verschoon tafel af zodat Leonie erop plaats kan nemen. Leonie is snel verschoond en Britt besluit haar eigen luier ook nog even te verschonen. Na een klein kwartier in de verschoonruimte verlaten de meiden de openbare toiletruimte en ze kunnen eindelijk lekker gaan eten. De meiden hebben een super leuke avond in het park en rond 20:30u gaan ze op huis aan.


De meiden komen thuis aan Sanne had na de avond van vanavond toch nog wat troost nodig en ze zocht deze bij haar favoriete knuffelbeer. Terwijl Sanne lekker met haar knuffel speelt haalt Leonie de broek van Britt uit de wasmachine. Haar broek was weer schoon en ze zou deze gelijk weer kunnen dragen als ze naar huis toe gaat. Leonie en Britt praten nog eventjes gezellig met elkaar. "Heb je het naar je zin gehad dit weekend Britt?" vraagt Leonie. Britt antwoordt: "Ik vond het echt geweldig Leonie! Ik vond het zo leuk dat ik gisteren even een kleine baby kon zijn het was zo lief hoe jij mij en Sanne verzorgde. En vandaag vind ik ook heel erg leuk de baby-sitter spelen van mijn grote zus haha! Bedankt voor dit fijne weekend Leonie." Leonie glimlacht en zegt: "Ik ben blij dat je het naar je zin hebt gehad Britt. Hoe laat wil je naar huis gaan?" Britt kijkt op de klok het is ondertussen negen uur en Britt zegt: "Ik denk dat ik nu al naar huis ga over een uurtje is het bedtijd." Leonie zegt: "Kom maar even mee naar de babykamer dan verschoon ik je luier en dan krijg je weer een DryNites broekje aan." Britt zegt een beetje beschaamd: "Euhm mama wist niet dat ik afgelopen vrijdag een luierbroekje aan had toen ik naar jullie toeging. Ik draag alleen luierbroekjes overdag als ik ongesteld ben. Mama verschoond mij elke avond voor het slapen gaan ik ben bang dat ze erg boos wordt als ze ziet dat ik een luierbroekje draag." Leonie zegt: "Oké heb je een onderbroekje meegenomen Britt?" Britt blijft even stil en zegt: "... ik… Ik ben vergeten een onderbroek in te pakken zou ik een onderbroek van jouw of Sanne kunnen lenen?" Leonie zegt: "Britt ik zou je graag een onderbroek uitlenen maar ik en Sanne hebben geen onderbroekjes meer in huis ik heb al mijn onderbroekjes in huis gelaten toen ik ben verhuisd en Sanne draagt sinds haar veertiende ook geen onderbroekjes meer. Wij dragen luiers Dat zijn onze onderbroekjes." Britt zegt: "Oh shit… wat moet ik nu doen?" Leonie zegt zullen we je vanavond even rond bedtijd thuis brengen dan zeggen we dat we je al klaar hebben gemaakt voor bed. Dan doen we je al een schone luier om en trek je je romper ook al aan dan hoef je thuis niet meer verschoond te worden. Ik bel je moeder wel even om te vertellen dat we je wat later thuisbrengen." Britt omhelst Leonie en zegt gerustgesteld: "Bedankt grote zus."


Even later belt Leonie met Lisanne: "Hey Lisanne met Leonie sorry we waren de tijd helemaal vergeten we hebben het super gezellig met Britt en eigenlijk wilde ze al naar huis maar het wordt toch wat later. Ik weet dat ze meestal rond tien uur naar bed gaat en ik zorg dat we rond die tijd bij jullie zijn we zijn nu onderweg naar huis en daarna pakken we gelijk de spullen van Britt in en rijden dan gelijk jullie kant op tot straks!" Lisanne zegt: "Oké dat is goed Leonie tot straks!" Britt zegt: "Euhm ik was met de scooter gekomen hoe doen we dit?" Leonie zegt: "morgenochtend brengen we je scooter wel thuis je was vrij morgenochtend toch?" Britt zegt: "Ja dat klopt morgen moet ik pas 's middags naar school." Leonie zegt: "Sanne en ik gooien morgenochtend de scooter wel even af. Kom ga maar even op de commode liggen dan die ik je alvast een nachtluier om. Zou je willen dat ik er een inlegger bij in doe of wordt je mama dan boos?" Britt zegt: "Dat mag hoor ik vond het wel fijn een luier met een inlegluier. En het was natuurlijk een heel gezellig weekend en mama snapt vast wel dat ik dan voor de zekerheid wat extra bescherming kreeg." Snel ik Britt voorzien van een nachtluier ze trekt haar romper al aan en trekt daarover haar normale kleren aan en de meiden vertrekken richting het huis van Britt. Sanne was een beetje moe en zij besloot om thuis te blijven.


Leonie en Britt zijn eventjes onderweg met de auto en rond kwart voor tien rijden de meiden de straat in waar ze woont. Als ze bij het huis zijn aangekomen loopt Leonie met Britt mee naar binnen. "Hey Papa, hoi Lisanne!" roept Leonie als ze het huis binnenlopen. De meiden lopen door naar de woonkamer. Vader zegt grappend: "Hè hè daar zijn ze eindelijk." Leonie zegt: "Sorry dat we zo laat zijn ik wist dat Britt eigenlijk al op bed moest liggen ze lag al bijna te slapen in de auto dus toen we thuis waren gekomen heb ik alvast besloten om haar alvast om te kleden voor de nacht. Dus ze heeft al haar nachtluier om dus ze kan gelijk naar bed." Britt wacht gespannen de reactie van haar moeder af. Lisanne reageert positief: "Dankjewel Leonie dat scheelt mij weer wat werk. Heb jij Leonie bedankt voor het fijne weekend Britt?" Britt knikt ja en zegt: "Leonie nogmaals bedankt voor het leuke weekend en de gastvrijheid ik vond het echt super gezellig." Lisanne zegt: "Nou ga maar alvast je tandenpoetsen Britt ik kom je dan zometeen lekker instoppen." Britt geeft Leonie en kus en zegt welterusten zus." Leonie kust haar terug en met een knipoog zegt ze: "Slaap lekker kleine meid." Na ook Leonard gekust te hebben en ze hem een goede nacht heeft toegewenst rent Britt naar haar slaapkamer toe. Leonie praat nog even met haar vader en Lisanne. Maar na een paar minuten zegt Leonie: "Ik zal binnenkort wel weer even langskomen met Sanne dan kunnen we gezellig even koffie doen. Maar euh… Ik moet er nu echt vandoor gaan voor mij is het ook bijna bedtijd. Leonie groet haar vader en Lisanne en ze rijdt terug richting huis.


Leonie is snel weer thuis en is verrast als ziet dat Sanne nog niet ligt te slapen. Sanne kijkt blij als ze Leonie binnen ziet komen. Leonie kijkt naar Sanne die alleen een luier en kort T-shirt draagt en ze vraagt: "Moet jij al niet in bed liggen kleine meid?" Sanne zegt: "Ik heb nagedacht over wat je zei Leonie… en ik heb een verrassing voor je in de slaapkamer." Leonie is erg benieuwd en ze loopt met Sanne naar haar slaapkamer toe. Leonie is super blij als ze ziet was Sanne heeft gedaan ze heeft fijne geurkaarsen aangestoken in de kamer en de vloer rondom het bed bezaaid met roze blaadjes. Sanne gaat op het bed zitten en trekt haar shirt uit. Leonie ziet de sexy beha die Sanne draagt en als Sanne zegt: "Kom Leonie laten we er een mooie nacht van maken." kan Leonie haar geluk niet op. Ze trekt al al kleren uit en gaat bij Sanne op het bed zitten. De meiden kussen elkaar sensueel en dit mond uit in een heerlijk vrijsessie tussen de meiden. De meiden hebben een prachtige avond waar ze genieten van elkaar en als de meiden uit hijgen bij elkaar ligt Sanne haar hoofd op de borst van Leonie en ze zegt: "Ik vond dit echt geweldig Leonie!" Leonie omhelst Sanne stevig en zegt: "Bedankt voor deze heerlijke ervaring grote meid!" De meiden knuffelen nog heel eventjes met elkaar voor ze naar de babykamer gaan om daar hun luiers te verschonen en zich klaar te maken voor de nacht.
 
Laatst bewerkt:

vino

Toplid
Geweldig hoofdstuk weer.

Het druk zijn, dat snap ik heel goed. Ik ben momenteel ook heel druk, waardoor ik geen nieuwe hoofdstukken in mijn verhalen kan plaatsen.
Maar het zit er wel weer aan te komen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5690
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan