luierstraf!

bcd94

Toplid
hallo allemaal

dit is mijn eerste verhaal, tips zijn altijd welkom.




Laura was altijd een hele lieve, vrolijke zachtaardige meid van net 15 jaar oud, tot ze met verkeerde vrienden in aanraking kwam, ook is ze behoorlijk aan het puberen geslagen en haar ouders weten niet meer wat ze met haar aanmoeten.
Ze drinkt regelmatig alcohol en ze rookt sinds kort ook.
Ze doet wat ze wilt, maakt veel zooi, spijbelt veel, kortom allemaal ellende.
Haar ouders, Sara en Wim hebben al ontzettend veel geprobeerd om dit gedrag te stoppen maar het werkt allemaal niet, Laura gaat gewoon door met wat ze zelf wilt. Hopeloos worden ze ervan ze willen hun lieve vrolijke dochter terug.

Het is vrijdag avond en Laura is weer is op stap met haar vrienden, de afspraak was dat ze om 23.00 uur thuis moest zijn, inmiddels is het al 23.30 en Laura is er nog steeds niet.
Wim en Sara balen er ontzettend van dat Laura voor de zoveelste keer haar afspraak niet na komt, ze zijn er echt helemaal klaar mee.
Sara probeert Laura al voor de 4 de keer te bellen maar weer krijgt ze de voicemail.
Pfft wat moet je daar nou mee zucht Sara, altijd zit ze op der telefoon maar als je der nodig hebt neemt ze niet op.
Wim en Sara hebben het erover wat ze nou moeten doen om Laura terug in het gareel te krijgen. ze hebben al zoveel geprobeerd.
Wim zoekt op google om te kijken of hij daar nog tips kan vinden wat ze zouden kunnen proberen, hij leest daar van alles waarvan ze het meeste al geprobeerd hebben, zoals huis arrest, telefoon afpakken en meer van dat soort straffen.
Dan stuit Wim op een website, heropvoeding voor puberende kinderen, Wim begint te lezen..

Heb jij een puberende zoon of dochter die het bloed onder je nagels vandaan haalt?
Heb je al van alles geprobeerd maar lijkt niets te helpen?
Stop met zoeken met wat je moet doen, wij hebben de oplossing en gaan er samen met u voor zorgen dat u kind weer in het gareel komt.

Hoe pakken wij dit aan?

U komt minstens 3 weken samen met u kind naar ons toe, hier gaan we u leren hoe u het moet aanpakken.
We gaan er voor zorgen dat u kind weer naar u gaat luisteren. Wij bieden een 100% slagingsgarantie, werkt de behandeling niet hoeft u uiteraard niks te betalen! Maar wij zullen er voor zorgen dat het wel werkt!!

Wij brengen u zoon of dochter volledig terug in de tijd waarna er een gehele nieuwe opvoeding plaats gaat vinden.
In feite groeit u kind gewoon opnieuw op van baby af aan, we gaan er voor zorgen dat het gedrag hierbij in de juiste richting geduwd word.
Wij beginnen dan dus ook bij de babyfase, hierna volgt de peuter en de kleuterfase, eventueel kunt u vervolgens doorgaan naar de fase 6-10 jaar en vervolgens naar de tienerfase en puberfase, echter de ervaring leert dat veel ouders ervoor kiezen om te blijven hangen in de peuter of kleuter fase doordat het zo goed bevalt.

Saar probeert nog een keer te bellen naar Laura maar weer krijgt ze de voicemail.
Wat ben je eigenlijk aan het lezen Wim? Wim laat de tekst door Sara lezen en ze kijken nog wat verder op de site, ze lezen daar wat welke fase inhoud.
Eigenlijk vind ik het wel een beetje raar zegt Sara, Wim is het hier mee eens, maar zegt ook dat hij echt niet meer weet wat te doen en dat hij er eventueel wel voor open zou staan als het echt zou werken.
Ze hebben het er nog een tijdje over en twijfelen nog een beetje of dit de juiste keuze zal zijn.

Inmiddels is het 2.30 en Laura is nog steeds niet thuis, Wim en Sara gaan maar naar bed want eer Laura is thuis komt daar kunnen ze niet op gaan wachten.
Om 5.30 schrikt Sara wakker omdat ze de voordeur hoort, met een hoop kabaal komt Laura binnen waardoor ook Wim wakker word.
pfft hoelaat is het vraagt Wim slaperig. half 6 antwoord Sara. Ik ben het zo zat met haar, ik ga straks gelijk bellen, we moeten het maar proberen om haar terug in de tijd te laten gaan, wie weet helpt het echt.

Om half 9 gaan Sara en Wim uit bed, Laura ligt haar roes nog uit te slapen.
Saar maakt een uitgebreid ontbijt klaar en samen ontbijten ze lekker en tijdens het ontbijt spreken ze het nog even door, ze zijn het eens ze gaan echt bellen.
Om een uur of 10 pakt Wim de telefoon en belt naar het telefoon nummer wat op de website vermeld staat.
Wim doet zijn verhaal en Peter, de man aan de andere kant van de lijn klinkt heel vriendelijk en begripvol.
Hij legt precies uit wat ze gaan doen. Wim is enthousiast als Peter verteld dat ze tot nu toe alleen nog maar succes verhalen gehad hebben.

Peter legt ook uit dat er vooral in het begin vaak veel tegengesputterd word, wat opzich vrij logisch is natuurlijk, welke puber wilt er nou als baby behandeld worden.
Hij zegt dat Wim en Saar ervoor kunnen kiezen om de eerste week hun dochter te kunnen brengen, zodat ze de eerste week volledig zelf kunnen doen en daarna Wim en Saar gaan betrekken in de heropvoeding. Veel ouders ervaren vooral de eerste week als heel zwaar doordat er zoveel tegengesputterd word, dit is natuurlijk ook niet altijd leuk om te zien bij je eigen kind, na een week leggen ze zich er vaak al wat meer bij neer dus daarom hebben we ervoor gekozen om deze optie ook aan te bieden.

Wim vraagt wanneer er plek is en Peter antwoord dat het per direct zou kunnen.
Wim besluit dat het maar het beste is als Laura er zo snel mogelijk heen gaan omdat het thuis gewoon niet meer gaat.
Ook moet Wim maandag gewoon werken, hij kan opzich wel makkelijk vrij nemen aangezien hij een eigen bedrijf heeft, maar hij moet natuurlijk wel even regelen dat iemand anders zijn werk over neemt.
Hij spreekt met Peter af dat hij Laura straks wakker maakt en haar gelijk brengt, het is ander half uur rijden dus ze zullen er tegen de middag zijn.
Saar heeft heel het gesprek gehoord en wilt een tas voor Laura in gaan pakken, is niet nodig schat zegt Wim, ze hebben alles daar ze hoeft helemaal niks mee te nemen.

Wim loopt naar Laura haar slaapkamer en krijgt haar moeizaam wakker, laat me met rust schreeuwt Laura.
We gaan weg dus schiet op dame. Laura reageert niet en draait zich weer om.
Wim trekt de deken van haar af en ziet dat ze het jurkje wat ze aanhad toen ze gisteren ging stappen nog steeds aan heeft, Wim pakt haar bij haar arm en sleurt haar uit bed.
Laura schreeuwt dat hij haar los moet laten, Wim laat haar niet los en maakt haar duidelijk dat ze 10 minuten heeft om zich klaar te maken, waar gaan we dan heen? Dat zul je wel zien dame antwoord Wim.
Wim laat haar los en Laura gaat naar de wc, niet wetende dat dat voorlopig de laatste keer zal zijn.
Laura trekt wat anders aan en komt boos de trap af lopen. Sara heeft een broodje voor haar gemaakt wat ze op eet aan de eettafel, als ze het op heeft wilt Wim vertrekken. Laura vraagt nogmaals waar ze naartoe gaan maar ook nu krijgt ze daar geen antwoord op.
Kom op we gaan! Maar ik ben nog niet klaar! Kan me niet schelen we gaan nu weg!!
Ik blijf wel thuis gaan jullie maar. Wim is het zat en pakt Laura bij haar arm en sleurt haar op haar sokken mee naar de auto.
Au Au schreeuwt Laura, laat me los. Ik heb niet eens mn haar gedaan idioot.
Wim duwt Laura op de achterbank en vergrendeld de achterdeuren waardoor ze er niet zomaar uit kan komen.
Wim en Sara stappen zelf voorin en ze rijden weg. Laura schreeuwt nog een half uur door op de achterbank, Wim en Sara worden er gek van.

Na nog een half uur rijden komen ze in een afgelegen gebied terecht, hier moeten ze nog een klein half uur binnendoor rijden voordat ze op de plek van bestemming aankomen.
Waar gaan we in vredesnaam naartoe vraagt Laura boos. Wim en Sara negeren haar want ze hebben geen zin in discussie.

Bestemming bereikt klinkt er uit de tom tom en Wim draait het erf op. Wat is dit nou weer vraagt Laura.
Je zal het zo wel zien meisje.

Wim en Sara stappen uit de auto en tegelijkertijd komt Peter al aanlopen.
Laura zit nog steeds in de auto en klopt op de ramen omdat de achterdeuren nog vergrendeld zijn kan ze er niet uit.
Peter zegt dat ze het beste even achterom kunnen rijden met de auto en dat daar personeel klaar staat om Laura op te vangen.

Dit doen ze, aan de achterkant aangekomen staan er al 4 mannen te wachten.
Ze stappen uit en laten Laura de auto uitstappen. Wat is dit vraagt Laura? Ze zullen je zo alles uitleggen antwoord Peter rustig.
Jij gaat met deze heren mee, wijzend naar de 4 mannen en ik ga nog even met je ouders praten.
Laura kijkt haar ouders raar aan en vraagt nogmaals wat is dit voor iets!?

Ze word door 2 mannen vast gepakt en ze nemen haar mee naar binnen, Peter neemt Wim en Sara mee naar een andere ruimte waar ze wat te drinken krijgen en de boel nog even doorspreken. Hij laat ook wat foto s zien van kinderen die de heropvoeding al doorstaan hebben.
Wim en Sara moeten nog toestemming geven voor bepaalde dingen en tekenen het contract.
Peter geeft nog aan dat ze iedere avond contact zullen opnemen om door te spreken hoe het die dag gegaan is en wat ze gedaan hebben.
Met een fijn gevoel vertrekken Wim en Sara huiswaarts.
 

bcd94

Toplid
Laura weet nog steeds niet wat haar overkomt en denkt dat ze droomt.
Ze word naar een klein kantoortje geleid waar alleen een paar stoelen en een tafel staat.
Wat wil je drinken? Doe maar een cola antwoord Laura.
Een van de mannen loopt het kantoortje uit en komt terug met een cola voor Laura, wat Laura niet weet is dat er een slaapmiddel door haar cola gedaan is.

Laura heeft dorst en drinkt de helft van haar cola in een keer op.
Wat doe ik hier vraagt Laura.
Nou Laura jou ouders hebben jou hier gebracht omdat ze niet meer weten wat ze met je aanmoeten, wij gaan helpen zodat jij je beter zult gaan gedragen. Laura kijkt de mannen verontwaardig aan.
Al snel voelt Laura zich slaperig worden en nog een 2 minuten later zit ze slapend op haar stoel, en dan te bedenken dat ze nog geen eens heel het blikje cola leeg heeft.

Laura word opgetild en meegenomen naar een andere ruimte, hier krijgt ze nog wat extra slaapmiddel zodat ze wat langer in slaap blijft en de mannen haar klaar kunnen maken voor haar verblijf hier.

Ze beginnen met het kort knippen van haar haar, Laura heeft altijd lange haren gehad maar bijna alles word eraf geknipt zodat ze echt een baby kapsel heeft. Ook haar andere lichaamsdelen worden ontdaan van haren. Baby s hebben op die plekken geen haren dus alles gaat eraf.
hierna word ze gewassen zodat alle kriebelende haren weg zijn. Ze word goed afgedroogd en vervolgens word ze op een grote commode gelegd.
John, een van de vier mannen, pakt een dikke nachtluier van de stapel in Laura s maat, hij vouwt hem uit en pakt vervolgens 3 inleggers, deze legt hij goed in de luier. Jochem tilt Laura's benen de lucht in zodat John de luier onder haar kan schuiven, hij poedert gelijk haar billen in en duwt een zetpil haar kont in hierna laat Jochem Laura haar benen weer zakken, nu poedert hij haar vagina goed in, tegen luier uitslag. En vervolgens word de dikke luier tussen haar benen door getrokken en strak vast gemaakt. Ze krijgt nog een romper aan en een pyjama bestaande uit een stuk met een ritssluiting op de achterkant. Dit natuurlijk zodat Laura haar luier niet makkelijk af kan doen.

Vervolgens word Laura van de commode afgetild en word ze in een bed gelegd, het is een groot ledikant waarvan de zijkanten omlaag geschoven kunnen worden, Laura haar polsen en enkels worden vast gemaakt aan het bed waardoor ze zich niet goed kan bewegen.

Nu is het wachten tot Laura wakker word, zou haar luier straks nog droog en schoon zijn?
 

bcd94

Toplid
Na een half uurtje begint Laura langzaam aan steeds meer bij te komen, als ze merkt dat ze vast ligt begint ze te schreeuwen en probeert zich los te trekken wat haar met geen mogelijkheid gaat lukken.
Peter komt naar haar kamer toe en zegt dat ze rustig moet doen zodat hij het kan uitleggen maar Laura blijft schreeuwen.
Uit het kastje wat naast het bed staat pakt Peter een grote speen met een riem eraan vast, deze stopt hij bij Laura in haar mond en de riem word achter haar hoofd langs vast gemaakt zodat ze de speen niet kan uitspugen. Doordat de speen erg groot is van formaat zit haar mond nu aardig vol waardoor ze niet meer kan schreeuwen.

Zo rustig maar meisje zegt Peter zachtjes terwijl hij door Laura's haar streelt.
Word maar rustig even helemaal goed wakker dan ga ik even wat drinken voor je pakken.
Peter loopt weg en maakt een flesje warme melk voor Laura klaar.

Ondertussen voelt Laura dat er een dikke prop tussen haar benen zit, ze probeert uit alle macht om los te komen maar het lukt haar niet.
Ze blijft trekken aan de riemen waarmee ze vast zit maar het is tevergeefs ook probeert ze te schreeuwen maar de speen belemmerd haar hierin, er komt wel wat geluid uit haar mond maar schreeuwen lukt niet.
Opeens voelt Laura een hevige kramp in haar buik, ze probeert harder te schreeuwen maar het heeft geen zin.
Er volgt een steek in haar buik ze probeert haar billen samen te knijpen maar het is tevergeefs, een behoorlijke lading poep vind zich een weg in haar luier.

Peter komt, samen met John aangelopen met het flesje melk in zijn hand.
Zo volgens mij heeft onze kleine meid een vieze broek of ruik ik het niet goed? Laura loopt rood aan.
Het geeft niet hoor meisje zegt hij terwijl hij het hekje van het ledikant naar beneden schuift, kleine meisjes moeten dat nog leren. Gelukkig heb je je luiertje om.

Weer trekt Laura hard aan de riemen maar het lukt haar echt niet om los te komen.

Laura doe even rustig en luister even goed naar mij!

Je bent hier gekomen omdat je ouders niet meer weten wat ze met je aan moeten, je kan je niet normaal gedragen en daarom gaan we jou hier heropvoeden. We brengen je terug in de tijd en behandelen je als een klein kind, ik wil als eerste wat duidelijke basis regels met je afspreken, knoop deze regels goed in je oren want bij het overtreden van de regels zullen er zeker consequenties volgen.

- Je gehoorzaamd ten alle tijden.
- Je komt niet aan je luier.
- Je gebruikt je luier waar deze voor bedoeld is.
- Je word regelmatig verschoond, wanneer wij dat willen, je hoeft dus zeker niet om een schone luier te vragen.
- Je gedraagt je als een baby, doe je dit niet zorgen wij ervoor dat je dit wel gaat doen.

Er zijn zeker meer regels maar die volgen nog wel.
Het beste kun je gewoon mee werken, dan is het voor jezelf het meest aangenaam.

Zo dan zullen we je nu eerst eens wat te drinken gaan geven meisje, luister goed, ik doe je speen uit maar waag het niet om te gaan schreeuwen.
Peter maakt het riempje achter haar hoofd los en neemt de speen uit Laura's mond. WAAROM DOEN JULLIE MIJ DIT AAN, JULLIE ZIJN GESTOORD!
Laura word bij haar kin vast gepakt en Peter dwingt haar hem aan te kijken, hou je mond zegt hij op een dwingende toon, Laura schrikt hiervan en houd wijselijk haar mond dicht.

John pakt een tuigje uit de kast, en maakt een pols van Laura los zodat hij haar op haar zij kan leggen, hij schuift het tuigje onder haar en maakt haar pols weer vast, hij loopt naar de andere kant en legt Laura nu op haar andere zij en trekt aan het tuigje, vervolgens rolt hij haar terug op haar rug en maakt haar pols weer vast een het bedje.

STOP HOU OP! schreeuwt Laura hard. Peter pakt de speen er duwt deze snel terug in haar mond en maakt de riem weer vast achter haar hoofd.

John stelt het tuigje af op de juiste maat en maakt de sluitingen vast, Peter maakt een van de enkels van Laura los zodat John haar een stukje op haar zij kan draaien hij pakt de laatste riem die los hangt, deze gaat tussen Laura haar benen door en word op haar rug vast gemaakt, op deze manier zal ze met geen mogelijkheid uit het tuigje kunnen ontsnappen. Doordat de riem vrij strak word aangetrokken komt de luier strakker tussen haar benen te zitten, hierdoor verspreid de ontlasting zich verder in haar luier.

Peter pakt een spreidstok en maakt deze vast aan haar enkels, hierdoor kan ze niet anders dan haar benen wijd uit elkaar houden.
Laura's polsen worden een voor een los gemaakt en bevestigd aan het tuigje op haar buik.

Peter gaat op de grote, brede bank zitten die in de kamer staat, Laura word door John opgetild en bij Peter op de bank gezet, Laura spartelt tegen voor in hoe verre dat gaat, ze is behoorlijk gefixeerd dus veel kan ze niet. Doordat de bank zo groot is past Laura er prima op ondanks de spreidstok tussen haar benen.
Peter zorgt ervoor dat Laura met haar bovenlichaam tegen hem aan hangt, hij duwt een kussentje onder haar zodat ze comfortabel ligt, in hoe verre dat mogelijk is natuurlijk in de positie waarin ze zich bevind.

Peter wrijft zachtjes door Laura's haar en langzaam maar zeker ontspant Laura zich een beetje.
Ze kijkt Peter hulpeloos aan en begint te huilen. SSSSt rustig maar meisje, je hoeft niet te huilen het is al goed zegt Peter zachtjes op een manier waarop je dit tegen een baby zou zeggen.
Zachtjes veegt hij haar tranen weg.

Ik denk dat deze kleine meid wel dorst heeft of niet? Laura reageert niet.
Luister is goed, ik ga speen los maken zodat je je flesje kunt op drinken, waag het niet om te gaan schreeuwen want dan zit de speen er zo weer in en blijft hij de rest van de dag en vannacht ook in. Laura vind de enorme speen totaal niet fijn zitten dus ze besluit niet te gaan schreeuwen.
Peter maakt de speen achter haar hoofd los en neemt hem uit haar mond, direct duwt hij de speen van de fles naar binnen.
Zo meisje, drink maar lekker op zegt Peter lief. Peter heeft met zijn ene hand het flesje vast en met zijn andere hand wrijft hij zachtjes door Laura's haren, Laura merkt vreemd genoeg dat ze dat wel fijn vind, ze word er wat rustiger van.
Laura heeft behoorlijke dorst en sabbelt dus voorzichtig aan het flesje. Het drinkt maar vreemd vanuit een flesje denkt ze bij zichzelf.

Na 10 minuutjes is het flesje op en op het moment dat Peter het flesje uit Laura's mond haalt laat ze een zacht boertje. Goed zo meisje zegt Peter laat maar fijn een boertje.

Waarom doen jullie dit!? vraagt Laura
Luister, ik heb je al uitgelegd dat je hier een heropvoeding krijgt, het beste kun je gewoon meewerken. Ik wil deze vraag niet meer horen anders zullen er consequenties volgen.

MAAR ssst stil JA MAAR nee nee jonge dame geen gemaar. Je word op deze manier behandeld, als je meewerkt zal je verblijf prettiger zijn dan wanneer je niet meewerkt.

Laura beseft dat ze geen kant op kan en houd haar mond.
Ze merkt dat ze nodig moet plassen en herinnerd zich dat Peter gezegd heeft dat ze de luier moet gebruiken waar hij voor bedoeld is, dit zou dus betekenen dat ze in haar luier zou moeten plassen, dit wilt ze absoluut niet, ze probeert het dus ook op te houden.

Laura ligt nog steeds op de bank bij Peter waar hij haar nog het een en ander verteld over hoe het hier in zijn werk gaat.
Als Peter even stil is zegt Laura zachtjes, ik moet nodig plassen. Oja vrouwtje moet jij een plasje doen zegt Peter op een kinderlijke toon. Herinner je je nog wat ik je net verteld heb? Laura reageert niet. Volgens mij weet jij echt nog wel wat ik net verteld heb meisje maar omdat je hier net bent zal ik deze regel nog een keertje herhalen, de rest herhaal ik niet, je weet het best.
Nou meisje, je draagt hier een luier omdat je een heel klein meisje bent, en kleine meisjes kunnen hun poepjes en plasjes nog niet goed ophouden en daarom doen ze dat in een luier. Jij bent een klein meisje en doet dus al jou poepjes en plasjes in je luiertje.

Laura begint weer te schreeuwen, IDIOOT MAAK ME LOS! snel word de speen er weer bij gepakt in in Laura's mond geduwd en de riem word vast gemaakt zodat ze niet meer kan schreeuwen.
Aan dat geschreeuw moeten we maar is wat gaan doen vind je ook niet John?
Nou inderdaad, meisjes die niet luisteren helpen we gewoon te luisteren.

John tilt Laura weer op en loopt naar het grote ledikant toe, haar polsen worden weer aan het bed vast gemaakt, de spreidstok laten ze aan maar ze maken haar enkels ook nog is aan het bed vast, Laura kan nu geen kant op.

John voelt in Laura haar kruis, Laura trekt wild aan de riemen maar er zit echt geen beweging in.
Heeft deze kleine meid al een plasje gedaan? Laura probeert met alle macht haar plas op te houden maar weet dat ze het niet lang meer gaat volhouden, door de spreidstok kan ze haar benen ook niet dichtknijpen wat ook niet meewerkt natuurlijk. De vraag is of ze dit zonder spreidstok wel zal kunnen aangezien de luier behoorlijk dik is zal het ook met alleen een luier om moeilijk gaan.

Je hoeft het niet op te houden, laat het maar lopen meisje, je gaat dit toch niet volhouden.

Peter en John lopen de kamer uit en Laura barst in tranen uit.
Peter en John maken eerst een rondje langs de andere 4 kamers op de afdeling, hier liggen kinderen welke dezelfde behandeling hebben ondergaan. Sommige zijn er net andere zijn er intern voor een langere periode, er is zelfs iemand die hier al 5 jaar is.
Ze maken op elke kamer een praatje met de verzorger die er aanwezig is. Er werken hier een hoop mensen, de 4 mannen, John,Johan,Twan en Noah, deze mannen zijn erg sterk en dat is erg handig met al deze kinderen die zich soms behoorlijk kunnen verzetten. Ook zijn er 5 vrouwen in dienst. En natuurlijk Peter, de baas van dit bedrijf.

Laura ligt nog steeds huilend in haar bed, ze kan haar plas nu echt niet meer ophouden en laat het lopen,
ze voelt hoe haar plas word opgenomen door de luier, doordat ze ligt loopt een deel van haar plas naar de achterkant van haar luier, ze voelt hoe de urine zich mengt met de poep, het voelt echt heel smerig aan. Ze walgt van zichzelf.

Peter en John lopen door naar een ruimte waar alle medicatie staat. Hier maken ze een injectie klaar voor Laura, deze zorgt ervoor dat haar stembanden tijdelijk niet meer zullen werken, de injectie werkt snel en werkt 24 uur, om te zorgen dat dit effect langer blijft kunnen ze haar pilletjes geven, de pilletjes zullen, bij dagelijks gebruik een half jaar effect hebben daarna zal er eerst een nieuwe injectie ingebracht moeten worden.

Peter en John lopen naar de kamer van Laura toe met de injectie bij zich, zo meisje wat is er aan de hand? Waarom moet je zo huilen dan? Peter veegt haar traantjes weg.
Peter pakt Laura's hoofd vast en duwt haar hoofd een beetje naar links, John plaatst snel de injectie en al snel is het klaar.
Zo dit zorgt ervoor dat je niet meer zo zal schreeuwen. John gaat ondertussen de injectie spullen opruimen en heeft daarna wat andere werkzaamheden te verrichten.

En heb je al een plasje gedaan? Vraagt Peter aan 'zijn' kleine meisje. Laura knikt zachtjes ja.
Goed zo, zo hoort dat!
Peter wrijft over de plek waar de luier zit, boven de luier zit nog een romper, pyjama uit een stuk en de riem van het tuigje wat Laura om heeft hij kan dus niet goed voelen hoe nat haar luier is. Peter wrijft nog even door en zegt, vanmiddag zullen we is een schone broek doen, nu kan er best nog wel wat bij.

Nou schatje, het is de hoogste tijd voor je middag slaapje! Peter geeft Laura een kusje op haar voorhoofd, weltrusten meisje en hij loopt de kamer uit.

Laura denkt na over wat haar allemaal gebeurd hier en kan de slaap niet vatten.
Toch is ze wel moe, aangezien ze het behoorlijk laat heeft gemaakt met stappen heeft ze nog niet veel slaap gehad, na een half uurtje wakker gelegen te hebben valt ze dan toch in slaap.

Twee uur later komen Peter, John en Twan de kamer van Laura binnen gelopen.
John laat 1 kant van de spijlen van het bed naar beneden zakken. Hey meisje, word is wakker zegt hij zachtjes. Laura opent slaperig haar ogen en kijkt recht in het gezicht van John, ze schrikt en beseft dan weer in welke situatie ze beland is.
John maakt de speen los en haalt deze uit Laura's mond, Laura probeert te praten maar er komt geen geluid uit haar mond.

We gaan je zo los maken, als je meewerkt dan krijg je straks een schone luier.
Eerst mag je even spelen.
Twan heeft intussen de deur van de kamer op slot gedaan zodat Laura met geen mogelijkheid kan ontsnappen.
Peter spreid een zacht kleed uit op de grond en heeft een krat met wat baby speelgoed gepakt en zet deze op de grond.
John maakt de spreidstok los en legt deze weg, vervolgens maakt hij Laura's enkels een voor een los, Laura brengt direct haar benen wat dichterbij elkaar, dat ligt echt niet comfortabel met je benen zo wijd.
Vervolgens worden Laura's polsen los gemaakt. John pakt Laura onder haar oksels vast en tilt haar op de grond.
Laura staat een beetje met haar benen wijd en voelt de dikke luier tussen haar benen hangen.

Kom maar hierheen zegt Peter. Voorzichtig komt Laura wat dichterbij, lopen gaat niet makkelijk met zo n dikke prop tussen je benen, ze waggelt dan ook een beetje moeizaam richting Peter toe.
Kom maar op het kleed zitten, zegt Peter, terwijl hij zelf ook gaat zitten.
Laura blijft voor het kleed staan en kijkt langzaam de kamer rond, op de muur zit behang van Woezel en Pip, er staat een groot bed waar ze net al een hele tijd in gelegen heeft, een commode maar dan echt heel groot, en nog veel meer kinderlijke dingen zijn te zien in de kamer.

Kom zitten wenkt Peter haar nogmaals. Laura kijkt Peter onzeker aan. Hij klopt nog een keer uitnodigend met zijn hand op het kleed.
Als ik nu ga zitten verspreid die poep zich straks nog meer denk Laura bij zichzelf, ze wilt wat zeggen maar er komt niks verstaanbaars uit haar mond. Ze besluit toch maar te gaan zitten, het verspreiden van de poep valt nog wel mee, dit is tenslotte allang gebeurd.
Zo en nu mag je lekker even gaan spelen Laura. Kijk maar is wat er allemaal in de krat zit. Laura toont niet echt interesse in het speelgoed, babyspeelgoed is ook niet aan natuurlijk als je een puber bent.
Je gaat het vanzelf leuk vinden hoor Laura, en hij gooit een zacht blok richting Laura toe, Laura pakt het blok en gooit het heel hard een eind weg en kijkt Peter boos aan. Nou Nou dat is toch niet nodig meisje. Zullen we maar is even een boekje lezen?
Laura kijkt Peter ongeintereseerd aan. Het hoeft niet hoor, zegt Peter. Als jij liever direct terug je bed in wilt ook goed he, maar dan ook geen schone luier voor jou.
Laura denkt even na en wilt toch wel heel graag van deze smerige luier ontdaan worden. Ze besluit dus toch maar te doen wat Peter van haar vraagt, wie weet hoelang ze anders nog met deze luier om haar kont rond moet lopen.

Laura knikt dus zachtjes ja. Peter pakt wat baby boekjes en begint voor te lezen. Hij vraag Laura regelmatig dingen aan te wijzen vanuit het boekje, zoals kun jij het paard aanwijzen? of zie jij de zon?
Laura werkt goed mee, alles voor een schone luier.
Twan heeft ondertussen wat foto s gemaakt van de meewerkende Laura, zo kunnen ze wat leuke foto's uitkiezen en doorsturen naar haar ouders.
Op die manier kunnen Laura's ouders ook vast wat wennen aan de nieuwe Laura.

Kom maar even staan Laura.
Laura staat op en John maakt het tuigje los, nu heeft Laura alleen nog maar de pyjama uit een stuk aan met daaronder een romper en natuurlijk de luier.

John tilt Laura op en zet haar bij Twan op schoot, Twan is een boom van een kerel dus Laura past prima bij Twan op schoot.
Twan legt zijn hand op Laura's luier zodat ze niet naar onder kan zakken.
Zo wil jij een lekker flesje. Laura schud nee. Onee heb jij geen dorst? Je moet toch wat drinken hoor, goed drinken is belangrijk voor kleine meisjes. De speen van de fles word in Laura's mond gestopt en ze begint te drinken. Wat Laura niet weet is dat er een plasmiddel door de limonade gemengd is, door dit middel zal ze vaker plassen en in de loop van de tijd zullen haar sluitspieren ook minder gaan werken. Het zal ongeveer een dag of tien duren voordat ze haar behoefte helemaal niet meer op kan houden en dus volledig afhankelijk zal zijn van een luier.
Weer worden er wat foto's gemaakt van Laura die haar flesje leeg drinkt.

Als het flesje op is word Laura op de commode neergelegd, eerst word ze op haar zij gelegd zodat de rits van de pyjama uit een stuk los gemaakt kan worden, vervolgens word ze terug op haar rug gedraaid en word de pyjama uitgetrokken. Vervolgens worden de knoopjes van haar romper losgemaakt.
 

Linde

Nieuw lid
Wat spannend hopelijk komen er snel veel meer delen ik kijk er heel erg naar uit! Je doet het heel erg goed als je dit voor het eerst doet!
 
Similar threads










Bovenaan