Zeker ik hoop ook nog steeds op een vervolg maar ben bang dat Luna grote mijd geworden is :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik snap wat je bedoelt, maar als je bedenkt dat wanneer alleen verhalen die af zijn gepost zouden mogen worden, dit verhaal helemaal niet had bestaan, wat zeg je dan?
Dit verhaal is zo mooi, ik had het voor geen goud willen missen, zelfs al is het niet af. Liever een mooi verhaal dat niet af is, dan helemaal geen verhaal, vind ik zelf.
Ik snap wat je bedoelt, maar als je bedenkt dat wanneer alleen verhalen die af zijn gepost zouden mogen worden, dit verhaal helemaal niet had bestaan, wat zeg je dan?
Dit verhaal is zo mooi, ik had het voor geen goud willen missen, zelfs al is het niet af. Liever een mooi verhaal dat niet af is, dan helemaal geen verhaal, vind ik zelf.
Ik ben sinds jaren weer eens online. Ik zie dat jullie nog steeds erg enthousiast zijn over mijn verhaal! Bedankt! Het begon met een schrijversblok maar is er verder heel veel gebeurd de afgelopen jaren. Ik hoop het verhaal weer op te pakken.
Ik ben sinds jaren weer eens online. Ik zie dat jullie nog steeds erg enthousiast zijn over mijn verhaal! Bedankt! Het begon met een schrijversblok maar is er verder heel veel gebeurd de afgelopen jaren. Ik hoop het verhaal weer op te pakken.
Fijn om te lezen dat je weer online bent, zoals je ziet is er nog steeds interesse in jouw verhaal.
Neem je tijd voor een goed verhaal, we wachten rustig af, ben al blij dat er een vervolg komt.
Ik heb nu net het hele verhaal in een keer gelezen, en vind het een top verhaal. Wel jammer dat het 3 tot 4 jaar geleden is, dat het voor het laatst geüpdatet is. Had graag nog meer gelezen..
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.