Mammie neemt de leiding

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 12,5%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 12,5%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 3 37,5%
  • 10

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal stemmers
    8

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Melissa03


Mammie neemt de Leiding

"Ik gebruik een slot wat geen sleutel heeft bindt je met ketting.. wat niemand kan zien." "Ik trek je armen strak achter je rug, mijzelf gebruikend als gewicht, ... en verwonder me terwijl je flauw valt." The Great Escape - Moby Het was op een zaterdagmorgen en ik was boodschappen doen in een supermarkt die ongeveer 40 miles van mijn huis afgelegen was. Ik probeerde zo onopvallend mogelijk, diverse dingen uit het rek met baby producten te zoeken en stopte net een tuimelbeker in me winkelmandje toen een jonge vrouw me passeerde, waarbij ze tegen me achterste botste met haar karretje. En terwijl het plastic onder me broek ritselde, keek ik haar schaapachtig aan, in de veronderstelling, dat zij wel degelijk in de gaten had wat ik onder me broek droeg. Ze wierp een onderzoekende blik op me geluierde achterste, en liep langs de stelling. Opgelucht dat ze niks had gezegd, stopte ik een doosje met een fopspeen in me winkelmandje en na nog een paar dingen in me mandje gelegd te hebben was ik klaar. Terwijl ik naar de kassa liep, ontdekte ik dat er maar 1 kassa open was, en dat de vrouw die tegen me aangereden was met haar winkelkarretje, aan het eind van die rij stond. Daarom had ik weinig keuze om achter haar te gaan staan. Ze was heel mooi, een beetje klein en haar prachtige figuur werd geaccentueerd door de zwarte zijden blouse en de lange zwarte leren rok die ze droeg. Een zwarte shawl droeg ze om haar nek. En toen ze bemerkte dat ik achter haar stond glimlachte ze naar me, waarna ze haar boodschappen op de band legde. Terwijl de kassière haar boodschappen scande, leunde de vrouw achter me langs alsof ze een tijdschrift wilde pakken, maar haar andere hand kneep in me achterste. Waardoor ze nu zeker wist dat ik een luier droeg en haar glimlach werd een grijns. Ik voelde me vernederd en voelde me kleuren. Terwijl ze me rode wangen en bezorgde blik in me ogen zag, leunde ze naar me toe en fluisterde ze in m’n oor, "geen zorgen, je geheim is veilig bij mij." Ik stond perplex terwijl zij haar boodschappen inpakte en daarna betaalde. Waarna mijn spullen aan de beurt waren, en de kassière mijn boodschappen begon in te pakken, terwijl ze speciale aandacht had voor de dingen die ik uit het rek met babyspullen had gekocht. Ik betaalde en wilde weglopen, maar de vrouw die stond te wachten, legde een hand op me schouder, en zei:”sorry, dat ik je in verlegenheid bracht; wil je wat van me drinken in het restaurant, zei ze. "Dank u, maar dat is niet nodig...," gaf ik als antwoord. "Ik sta er op, ga mee" ze stopte mijn boodschappen bij haar in het winkelwagentje en ze liep bij me weg, me geen andere keus te laten dan haar te volgen naar het restaurant gedeelte. Terwijl we richting het restaurant gedeelte liepen wees ze naar een tafeltje. "Daar ga jij zitten, en dan haal ik het drinken." Ze was duidelijk autoritair en mak als ik was, deed ik wat ze me vroeg, en parkeerde het winkelwagentje naast het tafeltje. Even later kwam ze met een dienblad terug, die ze op het tafeltje zette, waarna ze wachtte totdat ik een stukje op zou schuiven, zodat ik niet meer weg kon daar ik tussen haar en de muur kwam te zitten. Ze pakte de koffie van het dienblad, en zette de koffie voor haar neer. Waarna er nog een klein pakje met sinaasappelsap over bleef, waar ze een rietje van boven in stak en het toen voor mij neer zette. "Dank u," zei ik, een beetje verbaasd, over dat ze me sinaasappelsap had mee genomen. "Wil je het in je tuimelbeker?" vroeg ze zelfverzekerd. "Nee dank je," antwoordde ik en vervolgde snel ".. dat ... is niet voor mij, dat is van me neefje." Ze glimlachte naar me en stak haar hand naar me uit, onder het tafeltje richting me kruis, waar ze in me luier kneep".. en de fopspenen? ... en de babyfles? ... en de babyvoeding? Je hoeft niet te doen alsof, Ik ben heel ruimdenkend. In werkelijkheid ben ik zeer geïnteresseerd." "Vertel me eens, plas je wel eens in je luier?" terwijl ze me constant bleef aankijken. "Soms," fluisterde ik, "maar niet vaak, ... alstublieft, spreek niet zo hard." Ze lachte. "Malle jongen, niemand luistert, maar ik kan nog veel harder spreken als ik moet." Ze had een blik die me geen twijfel liet, of dat ze het werkelijk meende, waardoor ik licht in paniek raakte. "Ik wil dat je wat voor me doet," zei ze, "plas in je luier voor me terwijl we hier zitten.

Kan je dat doen?" "Ik weet niet of ik dat kan doen, want ik vindt het nogal moeilijk," zei ik. "Dan zou ik het maar extra hard proberen, want anders zal je merken dat ik zeer hard kan spreken." Haar hand opende de rits van mijn broek, stak hem naar binnen en greep mijn penis in de luier. Na ongeveer 2 minuten was ik genoeg ontspannen om een beetje vocht te laten ontsnappen. En blijkbaar voelde ze de warmte, want ze zei "grote jongen, maar ik wil meer." Het beetje vocht werd een straal en ik begon te hopen dat me luier het allemaal houden zou. "Grote jongen. Nu ga je eerste je limonade opdrinken en daarna naar huis om je luier te verschonen," zei ze. "Dat is goed" zei ik. Ik keek er niet naar uit, het naar huis rijden in een natte luier, maar was nog meer bezorgd naar de vrouw haar motieven. Ik kon mij niet voorstellen waarom zij mij wilde verschonen. "Onzin, ik wil het niet hebben dat jij in een natte luier naar huis rijdt. We zullen je eerst even moeten verschonen. Maar misschien moet ik het eerst even vragen aan die vrouw aan het andere tafeltje naast me, wat ze er van denkt." Die vrouw was een peuter aan het voeden die in een tafelstoel zat. "Ik ben er zeker van dat ze het met me eens is dat je een natte luier zo snel mogelijk moet verschonen" en draaide haar om naar de vrouw, waar ze dus overduidelijk mee aan de praat zou gaan. "Okay, ik ga met je mee," zei ik, in paniek. "Grote jongen, kom mee dan." ________________________ Ze stond op van het tafeltje en wachtte tot ik gedwee haar voorbeeld had gevolgd waarna we naar de parkeerplaatsen liepen. "Zal ik achter je aan rijden in mijn auto?" vroeg ik. "Nee, we nemen de mijne; later breng ik je wel weer terug. Er is maar ruimte voor 1 auto bij mij thuis op de oprit en je mag geen auto’s langs de weg parkeren," antwoordde ze. Ik volgde haar naar een zwarte BMW en hielp haar, het winkelwagentje leeg te maken, in de kofferbak. Waarna ze een rubber laken pakte en toen naar de links achterste autodeur liep. Ze opende de deur, legde dat laken op de achterbank en vroeg me om in te stappen. "Voor het geval dat je lekt, want we willen toch niet dat je plasje een vlek veroorzaakt op Mammie haar stoelen," zei ze met een onheilspellende blik op haar gezicht. Schaapachtig stapte ik in de auto.

Waarna ze de veiligheidsgordel pakte en over me heen boog om hem vast te maken. Haar rechter arm drukte achter me op de bank leuning en haar gezicht kwam heel dichtbij me, waarbij haar parfum me neus vulde en haar, haar me wang streelde. Toen ze de veiligheidsgordel had vastgemaakt bewoog haar linkse hand naar me kruis en kneep een keer in me luier. Waarna ze me op me voorhoofd kuste. Voordat ik kon reageren ging ze terug en zette het kinderslot op de deur. "Ik kan het toch niet hebben dat je uit Mammie d’r rijdende auto?" en deed toen de deur dicht. Zodat ik veilig binnen zat. Ze liep om de auto heen en ging op de bestuurdersstoel zitten, deed de gordel om en startte de motor. Ik voelde me gevangen en was bezorgd door haar herhalende suggestieve opmerking over haarzelf als ‘Mammie’. De geur van leer en haar parfum omringde mij, en onbewust aaide ik het rubber laken. En ondanks mijn ongerust zijn, voelde ik mij ergens veilig en vertrouwd. De rit duurde niet lang. We stopte op een korte oprit bedekt met grind bij een mooi alleenstaand stenen huis. Het huis leek klein en een dwerg bij een grote rots die er achter stond. Een naast het huis gelegen tuin verdween met een bocht tussen de rots en de weg. Ik zou de veiligheidsgordel los maken maar de vrouw keek naar me in de achteruitkijkspiegel. "Niet doen, dat is voor Mammie," commandeerde ze en ik liet me armen weer op het rubber zeil vallen. "Jij wacht hier, terwijl ik de boodschappen uit laad," zei ze. Ik keek naar haar terwijl zij uit de auto stapte en de grote houten hek opende aan het begin van het huis. Ze opende de voordeur en liep een paar keer heen en weer om alle boodschappen in huis te brengen. Terwijl ik naar haar keek, werd ik geraakt door hoe mooi ze was. Haar donkere haren omhulde haar delicate lichaam, haar stijlvolle, en zichtbare dure kleding accentueerde. Ook al was zenuwachtig vanwege de positie waar ik me in bevond, toch was ik ook wel opgewonden over dat zij de leiding had. Wanneer ze de laatste boodschappen in huis had gebracht, sloot ze de deur van het huis, en kwam toen weer naar de auto, om mij er uit te laten. En weer leunde ze over me heen maar nu om de gordel los te maken, maar deze keer raakte haar wang de mijne. "Jij bent snel uit die natte luier, liefje, kom maar mee," fluisterde ze in mijn oor. Ik stapte uit de auto en wachtte naast haar toen ze de auto afsloot waarna ze haar hand uitstak ten teken dat ze me hand vast wilde houden. Aan me hand meegenomen volgde ik haar de tuin in, langs het pad tot aan het eind. Alwaar een stenen gebouw stond wat op het huis leek maar net even kleiner was. Toen we bijna voor de deur stonden, stopte ze en keek me aan terwijl ze me bij me andere hand pakte. Zodoende stond ze heel dicht bij mij en raakte haar lichaam de mijne. "Ik wil je verrassen, dus vindt je het goed dat ik je blinddoek, OK?" zei ze.

Het was niet echt een vraag; Want ik wist dat ze ja van me wilde horen. Ze pakte de zijden shawl van haar nek en gebruikte het als een blinddoek bij mij. Haar borsten drukte tegen mij aan terwijl ze die blinddoek aan trok en vastknoopte achter me hoofd. Ze trok de shawl naar beneden tot op mijn wangen en boven mijn wenkbrauwen tot ze tevreden was en ik niks meer zag. Daarna hoorde ik een sleutel in een slot steken en loodste ze me door de deur naar binnen, waar ik de deur weer achter me in het slot hoorde vallen. _______________________ "Jij blijft hier staan terwijl ik je uitkleed en je kleding ophang,” zei ze. Ik raakte bijna in paniek en dacht erover de blinddoek te verwijderen en dan weg te lopen, maar ik was ook zeer gespannen over wat er stond te gebeuren als ik met deze mooie vrouw mee ging. Ze trok langzaam me jas uit, en daarna me stropdas en shirt, welke ze stuk voor stuk weg bracht, aan de andere kant van de kamer. Ik hoorde het klikken van haar stiletto hakken op de houten vloer. Toen ze weer kwam streelden haar handen over mijn naakte borst en buik, wat me de rillingen van opwinding bezorgde. Ze sloeg de armen om me heen, en trok me toen op haar toe. Haar zachte zijden blouse streelde mijn borst en ze trok mijn hoofd naar beneden tot het naast het hoofd van haar was. Ik wilde mijn armen op haar achterste leggen, maar werd beloond met dat zij achteruit stapte en een draai om me oren kreeg. "Foei, jij bent stout. Jij moet blijven staan en doen wat je gezegd wordt. Is dat begrepen?" snauwde ze. "Ja," gaf ik als antwoord en kreeg weer een draai om me oren. "Ja ... Mammie!" verbeterde ze me streng. "Ja Mammie," antwoordde ik. "Brave jongen," zei ze zachtjes. Ik voelde haar adem op mijn borst en dan haar lippen op mijn tepels, toen zij ze 1 voor 1 eerst voorzichtig er aan zoog en toen aan knabbelde. Ik kronkelde en kreunde van genot en zij lachte. "Ik zal zoveel plezier met jou hebben," zei ze. Ik merkte hoe ze door de knieën zakte en me schoenveters losmaakte. "Leg je handen op mijn schouders terwijl ik je sokken en schoenen uittrek," commandeerde ze. Ik tilde 1 voor 1 me voeten op waarna ik me blote voeten op de houten vloer zette.

Daarna maakte ze me broek los, die ze op de grond liet zakken, waarna ze me op een been tikte, ten teken dat ik die moest optillen, zodat zij me broek eronder uit kon halen. Waarna ze opstond en me broek en schoenen mee nam. Wanneer ze terug kwam, kon ik aan het langzame en ritmische klikkende hakken horen, dat ze achter me ging staan. Waarbij ik bespeurde dat ze me van boven tot onder bekeek. "Linker hand op je rug," commandeerde ze, waarbij ze me hand vastpakte en me horloge losmaakte. "Jij hebt deze niet meer nodig, want die zijn alleen voor mannen. Je mag deze dragen." Waarbij ik iets zachts om me pols voelde, wat dichter werd. "En nu je andere hand achter op je rug." Daar ik gehoorzaamde, maakte ze ook een polsboei aan die arm vast, waarna ze die 2 boeien aan elkaar vast haakte en daarna langzaam naar me voorkant liep, waarbij ze keek of me armen goed vast zaten. Mijn luier was nu zwaar door zijn eigen doordrenkte gewicht. "Wil baby nu een schone luier?" vroeg ze. "Ja graag," antwoordde ik en kreeg een klap. "Je moet het lief vragen met me naam," sprak ze onderwijzend. "Alstublieft Mammie, wil u mijn luier verschonen?," antwoordde ik. "Dat is beter baby. Jij staat hier terwijl ik nog even wat ga doen." Ze liep naar de andere kant van de kamer, waar ik laden hoorde openen en dan het ruisen van dingen.

Daarna hoorde ik het onmiskenbare geluid van dat ze rubberen handschoenen aantrok. Waarna ik haar terug hoorde komen, en ze haar armen om me heen sloeg, en ze me dichter op haar aantrok. Ik voelde een koude, zachte streling over mijn huid terwijl zij heen en weer bewoog. "Mammie draagt haar schort en handschoenen baby, voel je het?," vroeg ze. "Ja Mammie," antwoordde ik snel, om een extra klap te vermijden. Ze ging achter me staan en plaatste haar handen op mijn schouders, om me zo voorzichtig vooruit te bewegen. Terwijl ik langzaam vooruit schuifelde voelde ik ineens een obstakel voor me. "Dat is jou verschoon laken baby, kniel erop en rol dan langzaam op je rug," gaf ze me als instructie. Het koude oppervlakte kleefde onder me en me armen drukten in me rug. Ze liep om het rubber laken heen, en drukte mijn benen uit elkaar waarna ze er tussen knielde. Ze opende de plakstrips van de doorweekte luier en opende hem. Mijn penis kromp door de koude lucht die me natte lichaam raakte. "Ahh, kijk eens naar baby's augurkje!" zei ze plagend. Ik kreeg het nog iets kouder toen ze me onderlichaam schoonmaakte. Naar aanleiding van de geur waren het waarschijnlijk babydoekjes. Wanneer ze vond dat ik schoon was, voelde ik dat ze op me ging liggen. Haar borsten drukten zacht tegen mijn borst, en mijn penis zat tussen onze lichamen geklemd. Ze bewoog van links naar rechts en ik voelde mijn penis steigeren. Één van haar handen bewoog naar me gezicht en een vinger drukte tegen me lippen. "Zuigen baby, zuig aan Mammie's vinger," en ik opende mijn mond om aan haar vinger te zuigen.

Ze lag daar voor een bepaalde tijd, langzaam heen en weer bewegende, daarna van voor naar achter, en ondanks de pijn in me armen en rug, wilde ik dat ze doorging. "Baby vindt dit leuk." Als ik me mond opende om te antwoorden, stopte ze er een 2de vinger in. Daar ik niet kon antwoorden, knikte ik. "Ik denk dat baby het gevoel van Mammie's schort ook lekker vindt, toch?" Ik knikte weer. "... en zuigen aan Mammie's vingers ook?" Alweer knikte ik. Toen trok ze haar vingers uit me mond. "Dus wanneer je lief bent, geeft Mammie jou knuffels, maar wanneer jij stout bent, wat denk je dan dat er gaat gebeuren?" vroeg ze. "Ik weet het niet Mammie," antwoordde ik. "Ik zal het je laten zien," en ze ging van me lichaam af. "Je gaat nu op je buik liggen, en dan op je knieën liggen, zodat je hoofd op het laken ligt," gaf ze me als instructie. Het ging niet makkelijk daar me armen vastgebonden op me rug lagen, maar toen ik eenmaal zover was, kwam ze naast me en trok me naar haar toe, zodat ik boven haar knieën kwam. "Nou, strek je benen zo je vlak komt te liggen..." Dat deed ik, zodat ik op haar schoot kwam te liggen. Zonder waarschuwing sloeg ze me pijnlijk op me achterste, een luide knal weerklonk in de kamer en me achterste brandde. Ik gaf een gil, meer van de schrik dan van de pijn. Daarna sloeg ze weer, en nog een keer, soms van bil wisselend en dan slaande op een plek die ze daarvoor al een keer geraakt had. Telkens weer totdat het leek dat me achterste in brand stond. Ik huilde maar ze bleef doorgaan, ik probeerde los te komen maar ze had me stevig vast en ze ging door met haar ritme. Toen ze eindelijk stopte, was de blinddoek doorweekt van mijn tranen. "Rol nu naar me toe." Terwijl ik dat deed nam ze me in de armen en trok me hoofd naar haar borsten. "Gaat mijn baby lief zijn en doen wat Mammie zegt?" vroeg ze. "Ja Mammie," antwoordde ik.

"Goed zo, dan krijg je nu een mooie schone luier om, glij langzaam van Mammie's knieën en ga op het laken liggen." Ik lag op het laken zoals ze gezegd had. Waarna ze me benen uit elkaar duwde, en knielde er tussen, waarna ik iets koud's op mijn penis voelde en ik schrok. De zoete geur van baby lotion raakte me neus en zij masseerde het langzaam rond mijn penis en testikels. Ik ontspande op het laken, genietende van het heerlijke gevoel. "Til je achterste eens op voor Mammie, baby," zei ze. Terwijl ik mijzelf optilde, legde zij een luier onder me en drukte me toen naar beneden. Waarna ze het strak om me heen trok en toen vastmaakte. "En nu weer omhoog baby, Mammie doet jou een dubbele luier om zodat iedereen kan zien wat jij draagt." Ik aarzelde een beetje te lang en kreeg daarom een paar slagen op de binnenkant van mijn dijen. Daarna tilde ik me snel op waarna zij er snel weer een luier onder legde. Alweer drukte ze me naar beneden en maakte die luier vast. De dikte was nu overduidelijk tussen mijn benen en ik kon mijn benen onmogelijk sluiten. "En nu je leuke broekjes, ze zijn roze, van zijde en hebben kant aan de buitenkant en hebben zacht plastic van binnen. Voel ze eens baby." Iets zachts en glad gleed een paar keer bij me gezicht langs. "Moet ik die dragen Mammie?" smeekte ik. "Ik heb al 2 luiers om." Ze trok, ze toen over me hoofd en drukte het plastic over me neus en mond, zodat het ademen moeilijk werd. "Wil jij dat ik ze op je hoofd laat? Of heb je ze toch liever over je luiers? En pas op dat je het lief vraagt," waarschuwde ze. "Alstublieft Mammie, mag ik me plastic broekjes wel over mijn luiers?" "Dat is beter, want jij moet leren, dat wat Mammie doet, doet Mammie goed." Ze haalde de plastic broekjes van me hoofd, waarna zij ze over me luiers heen aantrok. "Bijna klaar baby," zei ze. Waarna ik iets om mijn enkels voelde klemmen wat eindigde met een klik alsof ze aan elkaar gezet werden. "Rol op je buik," commandeerde ze. Terwijl ik langzaam op mijn buik draaide, trok ze mijn enkels omhoog naar mijn achterste en zette me polsboeien vast aan me enkelboeien. Waarna ze me op m'n zij draaide.

"En nu baby, zal ik je laten zien in wat voor soort moeilijkheden jij jezelf gebracht hebt." Ze knielde voor me neer en haalde de blinddoek weg. Terwijl ik me ogen opende, zag ik haar. Ze droeg een doorzichtige plastic schort over haar kleding en haar door een rubberen handschoen bedekte hand streelde mijn wang. Haar andere hand hield een hele grote fopspeen die ze langzaam naar me gezicht bracht. "Kijk, deze is zo veel mooier dan die belachelijke kleintjes die jij kocht, en deze hebben een leuke roze lint. Open je mondje voor Mammie," commandeerde ze. Ik wist dat ik een klap kreeg als ik het niet deed, zodat ik langzaam en met tegenzin haar toestond om die enorme speen in me mond te duwen. En zij trok de linten door me nek, waarna zij ze weer naar voren door de ring van de fopspeen haalde en er toen een grote strik in legde. "Zuig baby, sabbel op je speentje!" commandeerde ze. "En nu het laatste, voor het geval dat je kwijlt." Ze had een grote slab die aan de achterkant van plastic was en bond die om mijn nek. "En baby, welkom in je nieuwe huis!" zei ze terwijl ze opstond en ik dus meer van de ruimte kon zien waar ik was. ____________________________ Ook al leek het gebouw waar ik was klein van buiten; klein was die nu eigenlijk niet. Recht voor me stond een grote spiegel, die naar beneden gericht stond zodat ik mijzelf kon zien. Ik keek geschrokken naar die persoon in de spiegel. Een hele grote roze zijde broekje bedekt met ruches bedekte mijn onder lichaam. De slab en fopspeen versterkte het idiote beeld. 'Mammie' stond achter me duidelijk voldaan door wat ze zag. Ze tilde haar voet op en plaatste haar stiletto hakje in mijn zijde. Mijn ogen werden opnieuw naar het beeld in de spiegel 'getrokken'.

"Wat denk je ervan, baby? Zie je er niet schattig uit?" Ik kon geen antwoord geven op die retorische vraag door die fopspeen, in mijn mond. "Mammie heeft lang gewacht op haar baby. Ik heb in elk geval tijd genoeg gehad om de babykamer klaar te maken en te vullen met prachtige babyspullen. Nu je hier bent, laat ik je niet meer gaan. Begrijp je mij?" Nu raakte ik echt in paniek. "Jij blijft daar liggen als een goeie baby, terwijl Mammie jou gekke kleding en de boodschappen opruimt." Ze pakte een vuilniszak, waar ze me kleding in stopte, die ze daarna dicht bond. "Deze gaat regelrecht naar de vuilnis; Want die heb jij toch niet meer nodig." Ik probeerde om vrij te komen, maar dat was tevergeefs, en me smeekbede om niet me kleding weg te doen, klonk meer als een gedempte stroom van onzinnige klanken. "Domme baby, probeer jij Mammie iets te vertellen? Je hebt genoeg ruimte om je heen, maar probeer niet weg te kruipen!" waarschuwde ze. Ze nam de vuilniszak en liet me alleen achter. Het was toen dat ik me realiseerde hoe hulpeloos ik was, door met haar mee te gaan en me in deze afhankelijke positie te begeven. Ik keek eens rond en had nu de tijd om op de details te letten. Het zag eruit als een reuze babykamer. Langs één muur stond een wieg, langs de andere stond een tafelstoel en een wandelwagen. De derde muur was bedekt met kasten en rails. In de resterende muur zat de toegangsdeur en een raam waar verticale lamellen voor hingen. Voor het raam stond een babybox, maar één van de meest bang makende meubelen was toch wel de kist die in het midden van de kamer stond. Want aan 1 van de zijkanten hingen diverse leren riemen en een riet. Ik twijfelde er niet aan waar ze voor gebruikt werden en hoopte dat ik er weinig kennis mee zou maken. Alle meubelen en uitrusting waren groot genoeg voor een volwassen man en ik vermoede dat de vrouw het dan ook allemaal wilde gebruiken. Nu dat mijn kleding was verdwenen, vroeg ik mij verwonderd af, wat ik aan zou doen als het mij zou lukken uit die boeien los te komen. Ik zou in elk geval niet ver komen op de manier zoals ik nu gekleed was. De items die aan de rails hingen gaven mij ook weinig hoop, daar het enige wat ik zag, hele mooie zijden babykleertjes met ruche bedekt en andere soorten babykleding. Ik zou overduidelijk opvallen. _______________________ Zo als het er nu uitzag, was ontsnappen beslist niet iets gemakkelijk. Ik lag zwaar gebonden op de vloer, en mijn handen probeerden een mogelijkheid te vinden om me boeien los te maken, maar ik had nog geen resultaat gevonden toen de deur weer opende en ze weer terug was.

In haar hand hield ze een grote babyfles gevuld met melk. Die ze in een flessenwarmer zette voordat ze naar mij toe kwam. Terwijl ze haar handen in d'r zij zette, keek ze op me neer. "Ik hoop dat je niet geprobeerd hebt om te ontsnappen, want jij wil Mammie niet kwaad zien. Ik ga nu je benen los maken en dan schuifel jij op je kontje naar de babybox OK?" vroeg ze. Ik knikte en toen leunde ze over me heen en maakte me bondage los zodat ik wat meer bewegingsvrijheid had, en ik rechtop kon gaan zitten. Ik schoof naar de babybox, en zij opende een deurtje in de zijkant zodat ik er zo in kon, waarbij ze me volgde en me toen op me rug legde. Terwijl ze haar rok optilde, ging ze boven op me borst zitten, met haar knieën naast me hoofd. Waarbij ze me hoofd klem zette, en ik haar dus wel recht moest aankijken. "Wat denkt mijn baby? Hoe is het om Mammie's hulpeloze zuigeling te zijn?" Ik kon geen antwoord geven, door die fopspeen in mijn mond. "Jij bent van mij en je kan er beter aan wennen. Ik kan alles met je doen en jij hebt geen keus." Ze trok haar schort heen en weer over me gezicht voordat ze het neer drukte. "Er is geen ontsnappen aan baby. Jij bent mijn kleine speelgoed, mijn popje die ik kan aankleden en voeden. Die ik eventueel mee kan nemen in de wandelwagen en kan laten zien aan andere Mammie's en jij kan er niks aan doen." Ze trok haar schort terug. "Kiekeboe baby," terwijl ze lachte. "Ik denk het is tijd voor de voeding. Mammie heeft een lekker flesje melk voor jou, zou je dat lekker vinden? Jij blijft stil liggen terwijl Mammie dat even ophaalt." Ze hield die babyfles boven me gezicht; wat een grote rubberen speen had, waar ze in kneep zodat er een aantal druppels op mijn wang vielen. Ze hield het liefkozend tussen haar handen, en daarna tegen haar borst. "Mammie pakt nu de fopspeen uit je mond en daarna vraag jij lief om je fles, is dat duidelijk?" Ik knikte, waarna ze die linten los maakte en toen die fopspeen uit me mond pakte. "Mag ik de melk Mammie" vroeg ik. "Oh schatje, dat lijkt er niet eens op," zei ze met een teleurgestelde blik in haar ogen. "Dit is baby's speciale 'fessie'. Weet dat je Mammie's baby bent en dat het dus fessie heet. Hoe heet die dus?" vroeg ze. "Een fessie Mammie." antwoordde ik. "Smeek er om baby!" zei ze. "Alstublieft Mammie, mag ik fessie" vroeg ik. "Dat kan nog beter baby" waarschuwde ze, terwijl ze haar benen meer samen kneep om mijn hoofd. "Alstublieft, alstublieft Mammie, geef mij me fessie." Haar benen drukte nog meer tegen mijn hoofd. "Alstublieft, alstublieft, alstublieft, Mammie - baby wil graag zijn fessie," smeekte ik haast radeloos. Ze liet haar benen langzaam aan los en liet de fles langzaamaan richting mijn mond zakken. Ik opende mijn mond en zij liet de speen tussen mijn lippen heen en weer gaan. Onderwijl liepen er melk druppels in me mond, voordat ze de speen verder in me mond stak. En toen ik daarna aan die speen zoog vulde me mond zich met de warme zoete melk voordat ik het door slikte. "Goed, baby" kirde ze, "drink het allemaal op voor Mammie." __________ Wanneer de fles leeg was, stopte ze de fopspeen weer in me mond, die ze ook gelijk weer vast zette met het lint voordat ze de 'deur' van de babybox weer opende. "Kom baby, volg Mammie op je achterste," zei ze. Ik schoof achter haar aan terwijl zij naar de wieg liep. Ze liet een zijkant zakken en wenkte dat ik erin moest kruipen. Ik voelde het plastic laken onder me en vroeg me af wat er nu zou komen. "Jij bent van mij baby, zodat je van nu af aan mijn halsbandje(collar) draagt. Maar daar jij mij kleine sissy baby bent, heb ik een mooie roze voor jou." Ze hield een roze halsband vast, dat leek op een halsband van een hond. Het was gemaakt van zacht leer en had D ringen aan de voor- en achterkant. Ze ging voor me staan om hem om te doen, en ik probeerde weg te komen. "Domme baby, jij hebt juist 6 slagen met de paddel verdient, wil je er meer?" vroeg ze. Ik wist dat ze het toch zou winnen dus liet haar die halsband om doen, die ze afsloot met een klein hangslotje. "Rol op je buik," commandeerde ze. Ze zat on me rug en trok iets over me handen. Me vingers werden gebogen toen zij het verder en verder over me handen trok, waarbij me handen meer en meer onbruikbare vuisten werden.

Ze hielp me omhoog zodat ik kon gaan zitten en maakte me halsband vast aan een riem die aan het hoofdeind van de wieg vast zat. "Baby, ik ga je handen nu losmaken, maar weet wel dat je nu vast in je wieg zit en er dus niet uit kan, zodat ik hoop dat je niks stom's probeert te ondernemen. Elke stommiteit wordt natuurlijk latere afgestraft. Maar als baby lief is, zal ik je belonen, snap je me?" Ik knikte. Ze zat naast mij en sloeg haar armen om mijn lichaam, en trok mij naar haar toe zodat mijn gezicht vlakbij haar borst terecht kwam. Ik voelde dat ze me armen los maakte en dus kon ik mijn armen weer bewegen. Maar niet lang, want ze nam een hand en zette hem vast aan een d-ring van me me halsband, waarna ze hetzelfde deed met me andere hand. "Dat is een lieve baby; Ik zie dat ik je binnenkort niet meer hoeven te boeien." Ze hield mijn hoofd in her handen en kuste mij op me voorhoofd waarna ze uit de wieg verdween. "Ga liggen, het is tijd voor je slaap," zei ze, terwijl zij me hielp om te gaan liggen. "Rol eens om zo je naar de muur kijkt" commandeerde ze me. En terwijl ik dat deed voelde ik dat ze iets in mijn nek drukte. "En nu mag je weer op je rug gaan liggen." Zo ik weer op de 'spalk' lag. Ze trok mijn benen open, greep de onderkant van de 'spalk' en trok het over mijn borst voordat ze het aan de bovenkant vasthaakte waar ik op lag. "Dit is jou slaap plek baby; het houdt je benen uit elkaar en zorgt ervoor dat je niet omhoog kan komen. Nu moeten we nog even voor je voeten zorg dragen." Ze maakte me enkelboeien los van elkaar, die ze aan de onderkant van de wieg weer vasthaakte. Met de 'spalk' op zijn plek, en mijn handen en voeten zo zorgvuldig vastgelegd was er niets meer wat ik veel kon bewegen. Ik ademde diep in, terwijl zij de zijkant van de wieg afsloot. "Je bent nu veilig en wel in je wieg zodat Mammie nu tijd heeft voor iets anders." Ze hield mijn autosleutels omhoog. "Omdat mijn baby geen auto meer nodig heeft, kan die wel verdwijnen. En dat ga ik nu even doen. Gelukkig heeft het afstandsbedienbare deursloten zodat ik niet precies hoef te weten waar die staat. Voordat het thee tijd is, is je auto al ver weg en niemand kan jou daarna vinden." Ik probeerde los te komen, maar dat ging niet en schreeuwen lukte door die fopspeen ook niet. "Oh liefje, iedereen zou denken dat je mijn baby niet wil zijn." ____________________ In de melk moet een slaapmiddel gezeten hebben, want toen ze goed en wel verdwenen was, ben ik in slaap gevallen. Het werd al donker toen ik weer wakker werd en het duurde even voor ik weer wist waar ik was. Ik had geen idee van hoe laat het was, toen ze terug kwam en over de rand van de wieg leunde. "Al baby zijn grote mensen dingen zijn nu verdwenen. Buiten mij heb je niks anders meer dan wat er hier in deze kamer is." Ze keek naar me om mijn reactie te zien van verslagenheid en angst. "Je zal spoedig aan het idee gewend zijn en dan de baby zijn, die ik graag wil dat je zal worden. Ben jij een goeie baby geweest en in je luier geplast?" vroeg ze. Ik schudde met mijn hoofd. "Wel, je hebt 5 minuten of je krijgt naast die 6 klappen met de riem die ik je beloofd heb, er nog 6 bij," vervolgde ze. Wat ik ook probeerde maar ik kon het niet. Ze keek naar me terwijl ik probeerde te plassen. En ik dacht dat ze me toch zou straffen, wat ik ook zou doen. "Laat Mammie eens kijken." Ze opende de wieg en kwam naar binnen. Daarna trok ze mijn plastic broek uit en opende de plakstrips van de beide luiers, waarna zij ze opende. "Oh jee, nog steeds droog. Het lijkt er op dat Mammie even moet laten zien wat jij moet doen." Ze klom boven me en knielde boven me onderlichaam, waarna ze langzaam aan haar rok op tilde en haar witte slipje zichtbaar werd. Onderwijl keek ze naar mij terwijl zij het kruis van haar slipje opzij trok en precies boven mijn penis ging. Daarna plaste ze op mijn penis en voelde haar plas zo in mijn luier lopen, totdat die kletsnat werd. Ze ging van me af en deed me de luiers weer om, die ze langs me huid heen liet strelen. Ik zou me vies moeten voelen bij deze vernedering die ik had ondergaan, maar ergens was de opwinding er over veel groter. In één ding had ze gelijk,... ze kon me laten doen wat ze wilde. Ik voelde dat ik meer en meer in mijn lot schikte. "En nu de wieg uit, want het is tijd voor je straf." Ze maakte me los en hielp me om uit de wieg te kruipen. "Nu schuifel je naar de hoek op je natte luier, en daar ga je staan, met je handen op je hoofd. Dan plas je in je luier en zeg je het als je plast. Maar voor elke 5 minuten dat het langer duurt krijgt je 2 slagen er bij- is dat duidelijk?" "Ja Mammie," antwoordde ik en voelde de natte luier heen en weer schuiven onder me terwijl ik naar de hoek schoof. Daar aangekomen stond ik op en keek naar de muur, waarbij ik de ogen van haar in me rug voelde, waar ze stond te wachten dat ik mezelf nog meer zou vernederen. De dreiging van de extra slagen hielp mij om te plassen zodat het niet lang duurde dat ik nodig moest. "Ik plas nu in mijn luier Mammie," zei ik opgelucht. Ze plaatste haar handen om me heen op me luier. "Goed zo, baby! Dat was toch niet zo moeilijk?" "Draai je om baby, zak door je knieën en schuif naar de kist en ga erover heen liggen." Ik dacht dat ze mee aan het uittesten was, want ik droeg geen enkele vorm van bondage en ze was een stuk kleiner als ik. Ik kon protesteren, zelfs haar te grazen nemen, maar dat deed ik niet. Ergens voelde het alsof ze gelijk had, dat ik die straf verdient had, en dat ze alle recht had om die straf uit te voeren. Ik schoof naar de kist, en ging er op liggen, waarop Mammie mijn enkels en polsen aan ringen vastmaakte die aan die kist vast zaten. Toen liep ze om de kist heen, en pakte één van de riemen, waarmee ze een klap op de kist gaf, naast mij. Ik kromp in elkaar van angst. "Baby, je weet dat je dit verdient, toch?" vroeg ze. "Ja Mammie," antwoordde ik. "Jij weet ook dat Mammie je liever kusjes en knuffels geeft, toch?" vervolgde ze, terwijl ze een 2de keer met de riem op de kist sloeg. "Ja Mammie," antwoordde ik angstig. "Nou dan,... zorg er dann voor dat ik het niet meer hoef te doen." "Nee Mammie," antwoordde ik.

"OK dan. Baby krijgt twaalf slagen. Na elke slag zeg je 'Sorry Mammie'. Is dat duidelijk baby?" "Ja Mammie," antwoordde ik. Ze pakte de bovenkant van mijn luier en trok hem naar beneden, zodat mijn billen zichtbaar werden. Ik was nu duidelijk bang voor wat er stond te gebeuren, en toen klonk de eerste knal en toen pijn. "Au!!! Sorry Mammie," huilde ik. Daarna raakte ze me nog een keer en de pijn scheen te verdubbelen. En bij de tijd dat ze me 10 keer had geraakt, lag ik werkelijk te kermen van de pijn en ze stopte. "Lig stil baby," waarschuwde ze me. "Je wil toch niet dat ik mis sla en je benen raak?" "Nee Mammie, sorry Mammie," snikte ik en voelde de tranen over mijn wangen lopen. De laatste twee slagen voelden aan alsof ze in me sneden, maar ik was, o zo blij, dat het over was. Ik nam mij toen plechtig voor, om Mammie geen reden te geven om mij weer te straffen. In het vervolg zou ik doen wat ze van me vroeg. _____________________________ Ik lag op de kist, met een achterste die wel in vuur stond te staan. Mammie hing de riem weer op ze plaats en streelde over mijn achterste. Ik hoorde haar rubber handschoenen aan trekken en vroeg mij af wat er nu stond te gebeuren. Ik voelde iets koel's en verzachtend op mijn achterste en de pijn zakte tot een meer houdbaar niveau. "Ik denk dat je de eerste paar dagen wat moeilijkheden hebt om te gaan zitten, en dat betekent dus kruipen of liggen," zei ze. Ze stopte met me in te smeren met lotion, maar liet me vastgebonden liggen op die kist. Daarna voelde ik dat één van haar vingers tegen me kontgaatje drukte, wat me verraste. Daarom kneep ik mijn billen samen, wat mij een klap opleverde. "Rustig baby, ik krijg toch mijn zin." Haar vinger drukte weer tegen me kontgaatje en deze keer kon ze wel verder. In elk geval was ze kontgaatje me aan het insmeren, maar ik kon niks bedenken waarom. In elk geval was het niet een rot gevoel dus ontspande ik. Haar vinger ging er in en uit totdat ik er aan gewend was, daarna nam ze twee vingers, en herhaalde het hele proces nog een keer, waarbij me anus meer en meer opende. Haar vingers trok ze terug en dan voelde ik iets groots wat tegen me kontgaatje drukte. En weer probeerde ik het tegen te houden, maar deze keer kreeg ik twee klappen op me achterste. Terwijl ze het object naar binnen probeerde te duwen, had ik het gevoel dat ik in tweeën zou splijten maar dan leek het naar binnen te schieten en voelde ik de pijn langzaam aan verminderen. Mammie maakte me daarna van de kist los en moest ik naar het verschoonlaken kruipen. En terwijl ik daarmee bezig was, begon het object in me te trillen, waardoor ik stopte daar het vreemde gevoel me lichaam leek over te nemen. Onmiddellijk begon mijn penis te steigeren en kreeg ik een stijve, maar toen ik er eindelijk van zou gaan genieten, stopte het met trillen. Mammie lachte over mijn reactie. "Is dat leuk baby?" vroeg ze. "Je bent nu als Mammie's kleine afstandsbestuurbare speelgoed, zodat ik je aan kan zetten wanneer ik dat leuk vindt." Ik draaide me om en keek naar haar om te zien dat ze een kleine afstandbediening had. "Wanneer ik je kontje-stop aan zet, kruip je naar Mammie's voeten en kus je ze, begrijp je?" "Ja Mammie," antwoordde ik. Ze drukte op een knopje en de stopper begon te vibreren. Daarop kroop ik naar haar toe en begon haar voeten te kussen boven haar zwarte stiletto schoenen. "Kus Mammie's haar schoenen ook," zei ze en ik deed het zonder mopperen. Mammie leunde voor over en aaide over me hoofd. "Goede baby," zei ze zachtjes. Terwijl ik aan haar voeten knielde, golven van genot van die stopper golfden door me lichaam en ik voelde me beschermd en geliefd. Een gevoel van welzijn en thuis-zijn raakte me. Op dat moment wilde ik nergens anders zijn dan aan Mammie's voeten. _________________ Mammie zette de stopper uit. "Zo dat is genoeg voor nu, want we moeten er nog voorzorgen dat je beschermd en aangekleed bent. Kruip naar het laken en wacht daar op Mammie," zei ze. Ik lag op het laken en keek naar hoe Mammie bezig was om de spullen bij elkaar te pakken. En toen begon ze me in te wrijven met de baby lotion en daarna met talc poeder begon in te wrijven voor ze me in de luiers legde. "Ik denk dat ik je als mijn kleine zijden sissy aankleed. Is dat niet even mooi baby?" "Ja Mammie," antwoordde ik Ze liep naar de rails en begon tussen de baby feestjurkjes te zoeken, en te kijken welke ze mij aan zou doen. Uiteindelijk koos ze een roze zijden jurkje die was bedekt door ruche en linten. Het jurkje puilde uit aan de onderkant vanwege de dikke petticoat die er onder zat. Ze nam het van het hangertje waardoor een broekje en een bijpassend mutsje tevoorschijn kwam. Ik kroop in elkaar bij de gedachte van dat ik dat jurkje zou moeten dragen, maar wist dat ik mijn misnoegen niet zou moeten laten zien. Want Mammie was zo lief voor me als ze blij met me was, maar zo wreed als ze dat niet was. "Zijn het niet schattige kleertjes baby?" vroeg ze. "Ja Mammie," antwoordde ik. "Deze mooie broekjes hebben hun eigen plastic voering, zodat je geen extra plastic broekje hoeft te dragen." Ze trok hem over me voeten en benen, en toen ik hem aan had bedekte hij de luiers en de onderkant reikte tot aan mijn knieën. Maar terwijl ik bewoog kraakte hij luid. "Houd je handen op, zodat ik je de jurk aan kan trekken," zei ze. Ze stak mijn handen in de mouwen en schoof de jurk over me heen. De gladde stof voelde zacht en sensueel op me huid. Mammie deed de rits dicht en deed een paar stappen terug, om het resultaat te zien. "Perfect," zei ze. "Nu het babymutsje nog en dan ben jij mijn eigen kleine moppie." Ze zette het babymutsje op mijn hoofd en knoopte de linten met een grote strik onder me kin.

"Sta op liefje en bekijk jezelf eens in de spiegel, je ziet er schattig uit." Ik stond op en draaide me zelf om voor de de spiegel en was perplex hoe dom ik er uit zag. Mammie stond naast me en frutselde nog een beetje met het rokje en het mutsje. "Heeft Mammie jou niet schattig aangekleed?" vroeg ze. "Vindt je het niet leuk om Mammie's sissy baby te zijn?" Hoe veel ik mijn spiegelbeeld ook haatte, vooral het idiote mutsje, maar dat babyjurkje voelde heel prettig tegen mijn huid. Ik genoot van de aandacht die ik kreeg. "Ja Mammie, Ik vindt het leuk uw sissy te zijn." _______________________________ "Op je knieën en ga naar de babybox," gaf ze me opdracht. Ik gehoorzaamde zonder vragen. Mammie gaf me een pop en zei dat ik daar mee spelen moest. Dat veroorzaakte wel een probleem bij me, want hoe moest ik daar nu mee spelen? Wat ik wel wist, was dat ik haar tevreden wilde maken en bedacht me toen dat was zij met mij zou doen ik dus ook met de pop kon doen. Ze ging in de stoel zitten en begon een tijdschrift te lezen, af en toe naar mij kijken. Blijkbaar was ze tevreden met dat ik de pop voorzichtig aan het knuffelen en kussen was. Na een tijdje pakte ze de afstandsbediening en zette me kontje-stop aan. Ik reageerde onmiddellijk en liet de pop zakken en kroop naar haar toe, om haar voeten te kussen, onderwijl bleef zij het tijdschrift lezen. "Doe mijn schoenen uit baby, en dan kan je me tenen kussen." Ik trok langzaam aan schoenen uit en begon langzaam haar tenen stuk voor stuk te kussen. De zachte muskus geur vulde mijn neus. "Zoals het lijkt heb je nu geen fopspeen, zodat je me tenen als fopspeen kan gebruiken en doe het maar rustig aan want er is geen haast bij." Ik nam haar tenen in mijn mond en zoog er aan stuk voor stuk, en terwijl ik naar Mammie keek negeerde ze mij terwijl ze haar tijdschrift las. In Mammie's nabijheid zijn en haar te mogen aanraken en te kussen (ook al waren het haar tenen) was hemels. Daarbij kwam het gevoel van de vibrator trillend in mij, mijn zijden jurkje en de gevoerde veiligheid wat in mijn luier zat. Ik voelde mij echt gelukkig. _______________________ Mammie legde haar tijdschrift weg en zette de vibrator af. Ik daarentegen wilde doorgaan maar stopte toch. Maar terwijl ze op stond kuste ik haar beide voeten en wachtte daarna op wat ze wilde. "Laat ik me baby eens klaar maken voor de nacht," Mammie zei met een liefdevolle zachte stem. "En nu op het laken." Ik schoof heen en weer op het laken, elke keer me brandende achterste voelend, wat mij herinnerde aan wat er zou gebeuren als ik niet lief zou zijn. Ze maakte mijn babymutsje en babyjurkje los, waarna ik zo moest gaan liggen dat ze me broekje uit kon doen. Mammie stopte de fopspeen weer in mijn mond waarna ze me luiers uitdeed. "Ik doe je extra dikke nacht luiers aan nadat je thee hebt gedronken, zodat je nu alleen een plastic broekje aan krijgt." Ze trok me een grote transparante plastic broek aan. Die bij elke beweging langs mijn penis gleed en daardoor de meest heerlijke gevoelens veroorzaakte. En toen Mammie dat zag glimlachte ze naar mij, terwijl ik heen en weer bewoog over het laken. "Omdat je zo hard je best hebt gedaan om Mammie tevreden te stellen, geef ik jou een speciale inhoudt in jou slaap fles. Maar blijf van je kleine 'pukkeltje' af, tot dat ik het zeg, begrijp je baby?" Ik knikte. Ze pakte de fles babyolie, en trok mijn plastic broek naar beneden, waarna ze me penis vol in de olie zette. Mammie gaf me de pop weer terwijl ik op het laken lag. "Knuffel je kleine pop, terwijl Mammie jou fles klaar maakt," zei ze. Ik lag op het laken met me pop te knuffelen totdat Mammie terug kwam en me pop in de wieg legde. "Kruip naar je wieg, baby. En ga er in liggen." Ik deed wat me gezegd werd en lag te wachten op. Verbaasd was ik toen ze haar blouse uit trok en zo een schitterende witte bh zichtbaar werd. "Ga opzij zodat Mammie naast je kan liggen," zei ze, waarna ze haar bh af deed. Haar borsten waren mooi en melk wit met donker bruine tepelhof met ferme tepels. Ik keek vol verbazing terwijl ze naast me kwam liggen. Ze ging met haar rug tegen het kussen aan liggen en trok me naar haar toe zodat mijn hoofd tussen haar borsten kwam te liggen. Ik durfde niet te bewegen, daar ik niet kon geloven wat er gebeurde. Mammie haalde mijn fopspeen weg en pakte toen de fles die ze in mijn mond stopte. "Nu mag jij je pukkeltje aanraken baby, maar niet te snel, neem je tijd." Het was hemels, liggende in de armen van mijn Mammie, mijn gezicht tegen haar borsten en ik masseerde mijn penis in het plastic broekje. Ik dronk de melk heel langzaam op, daar ik het moment zo lang mogelijk wilde maken. En toen de fles half leeg was trok Mammie de fles uit me mond en liet een aantal druppels op haar borst vallen, die stroomden zo naar haar tepel en druppelden er vanaf. "Zuig voorzichtig aan Mammie's tepel baby." Ik voldeed graag aan dat verzoek, stopte haar tepel in mijn mond en likte de melk er af met me tong. Toen de melk op was, hield Mammie me hoofd tegen haar borst en zette de babyfles neer, waarna ze me zachtjes heen en weer schudde. "En nu mag jij in je plastic broekje klaar komen." Ik ging door met mezelf te strelen, haar borst in mijn mond en haar armen om me heen. En ik kwam, als met een explosie. "Lieve baby, nu kan je zien dat Mammie heel lief kan zijn wanneer jij je gedraagt en doet wat er gezegd wordt. Heeft baby genoten van zijn voeding?" vroeg ze. "Ja Mammie, het was was overheerlijk," antwoordde ik. "Nu is het baby's bedtijd," zei ze terwijl ze opstond. Ik lag in de wieg na te genieten terwijl Mammie bezig was om me te verschonen. Eerst trok ze me die plastic broek uit, maakte me schoon, en trok me toen schone luiers en een plastic broek aan, waarover een badstoffen slaappak kwam. Alleen de mouwen hadden aan het eind gevoerde handschoenen, zodat ik moeite zou hebben om het pak uit te trekken, maar dat maakte me niks uit. En om het meer moeilijk te maken, maakte Mammie me weer aan de 'spalk' vast. "lekker slapen baby, zie je morgenochtend," zei ze terwijl ze de fopspeen weer in mijn mond stopte. Daarna trok ze aan een touwtje van een muziekdoosje boven mijn hoofd, sloot de wieg af en verliet de kamer, mij met de rustgevende muziek alleen latend. _______________________ Ik was vroeg wakker, en kon zien dat er wat kleine wolkjes voorbij dreven, door het dakraam, en zo wist ik dat het een mooie dag zou worden, ook al lag ik vast in bed, uitgerust en nieuwsgierig wat de dag zou brengen. Ik dacht aan de dag van gisteren, liggende bij Mammie in haar armen, en sabbelde aan haar borst. Het was een magische ervaring die ik dol graag herhalen wou. Ook daar ik me geliefd en beschermd voelde. Onderwijl had ik wel geleerd dat ik het beste Mammie haar opdrachten zonder vragen kon oplossen, daar de beloning, de vernedering, onbehaaglijkheid en verwarring echt wel waard was. Mijn luier was kletsnat. Ik was namelijk wakker geworden en vond het gigantisch moeilijk om liggende te plassen, maar na meer dan een uur was het dan toch gelukt en was ik blij dat Mammie blij met me zou zijn. Toen de deur eindelijk open ging, was ik blij dat Mammie er weer was. En ik keek er naar uit om weer een dag in haar nabijheid door te brengen, ongeacht wat ze van me wilde of met me wilde doen. Ze droeg een dienblad die ze naast de tafelstoel zette. Ze kwam naar de wieg en maakte hem open, waarna ze voorover bukte en me een kus op me wang gaf, en me hart dus extra te keer ging. "Mammie is zo blij haar kleine sissy baby te zien. En ik hoop dan ook dat ze niet weer een pak slaag verdient heeft." Ze maakte me los van de 'spalk' en ik tilde me op zodat zij die kon weg halen. Waarna ze me een beetje begon uit te kleden totdat me plastic broekje zichtbaar werd, en me doorweekte luiers.. "Wat een goeie baby! Laten we jou eens uit bed halen, en dan eten daarna een bad en dan je verschonen." Ze hielp me om te gaan zitten en uit de wieg te komen, waarna ik wist wat ze van me verwachtte en ik achter haar aan schoof richting de tafelstoel. Ze opende de tafelstoel, zodat ik er in kon gaan zitten. Toen ik zat bond ze me een slabbetje om en sloot de tafelstoel af, zodat ik nu gevangen zat in die tafelstoel. Het ontbijt bestond uit ei met stukjes brood, een potje bananen met rijst en een babyfles melk. Mammie voerde me alles, maar er ging ook een gedeelte over me gezicht. En terwijl Mammie me gezicht schoon maakte dacht ik kort terug aan hoe me leven pas geleden was en de veranderingen in 1 dag. Van een onafhankelijk persoon met keuzes en verantwoordelijkheden, naar een afhankelijke persoon die gecontroleerd werd door een prachtige vrouw. Mammie opende de tafelstoel en hielp me eruit. Waarna ik achter haar aan naar de wandelwagen moest schuiven, en daarna er in moest gaan zitten. Mammie zette me met een tuigje vast en zette mijn polsen aan de zijkanten vast, waarna ze me enkels aan de voetsteun vastmaakte. Mammie zette de rem los en duwde me naar de deur. Dat ik niet blij was om zo naar buiten te gaan spreekt voor zich, maar wist wel beter dan te protesteren of vragen te stellen. "Zou baby het leuk vinden als Mammie jou een beetje verstopt?" vroeg ze. Om nu te zeggen dat ik opgelucht was, zou een te kleine bewering zijn. "Ja alstublieft Mammie," antwoordde ik. Ze pakte een plastic regenscherm onder uit de wandelwagen en plaatste het op de wandelwagen. Een capuchon bedekte me hoofd en ze trok aan de touwtjes in mijn nek en bond ze vast. Daarna opende ze de deur en gingen we de tuin in. De tocht door de tuin verliep uiterst langzaam, daar Mammie heel uitbundig haar mooie bloemen toonde. Ik was allang blij dat er geen voetgangers op het voetpad achter de muur voorbij liepen, en het verkeer reed rustig door, zodat ze geen van allen naar me keken terwijl wij in de tuin waren. Toen we bij de voordeur kwamen, liep Mammie er door en wachte voor de poort. "Het is zo'n mooie morgen; we kunnen wel een stukje gaan lopen. Wat denk jij baby?"

Ze zag de angstige blik in mijn ogen en lachte. "Wel? Zullen we dan maar gaan?" "Als Mammie wil," antwoordde ik, heel goed wetende dat ik niks kon doen om haar te stoppen. "Goed baby, dat is het juiste antwoord. Misschien na je bad en verschonen." Daarna, tot mijn opluchting, gingen we terug naar het huis. De voordeur opende en er werd een smaakvol ingerichte gang zichtbaar. In een hoek stond een smeedijzeren wentel trap, die naar boven voerde. Mammie zette de wandelwagen op de rem en verwijderde het regenscherm, maakte de boeien los en haalde me uit de wandelwagen. Daarna leidde ze me naar de trap en gingen we naar boven. We liepen een slaapkamer in waar een 1 persoonsbed stond die bedekt was door een rubberen laken. Mammie verwijderde het tuigje en hielp me om op bed te gaan liggen. ________ Ik ging liggen en Mammie legde mij vast door mijn pols en enkelboeien aan riemen vast te maken die aan het hoofd en voeteneind zaten. Daarna duwde ze me een fopspeen in mijn mond, waarna ze me luier af deed en me met babydoekjes schoonmaakte. Toen ze daar mee klaar was verdween ze door een deur aan het eind van de kamer. Toen ze terug kwam had ze iets bij haar wat leek op een warm water zak, met een slang aan het eind, die ze achter me, aan een haak in het plafond hing. "Weet jij wat dit is baby? Ze noemen het een enema of klysma. En het zorgt ervoor dat je geen vieze luier krijgt, wat zeer ongemakkelijk kan zijn voor jou." Ik keek zenuwachtig naar die fles terwijl Mammie een rubberen schort aantrok met een paar handschoenen, en vroeg me af wat meer ongemak zou brengen, een vieze luier of de enema, maar het leek in elk geval dat ik geen keus daarin had. Mammie opende een pot met glijmiddel en drukte haar vinger er in, waarna ze het naar me kontgaatje bracht. Haar vinger drukte zachtjes tegen me kontgaatje totdat die naar binnen gleed en ze hem er even in en uit liet glijden. Onderwijl herinneringen op roepende aan het kont-stoppertje van gisteren, maar deze keer was ik niet beïnvloed door het gebrek aan controle en gaf me over aan de plezierige genot. Ik vond het jammer toen ze er mee stopte, deels door de stimulerende werking, maar meer nog door wat er nu volgen zou. Mammie pakte het eind van de slang en liet het me zien. Er aan vast zat een wat flessen-stop leek. Die smeerde ze ook in met glijmiddel voordat ze die langzaam in mijn kontgaatje drukte. En daar ik genoeg geleerd had van de vorige keer deed ik niks en wachtte af wat er verder komen zou. Ook omdat het niet zo erg gevoel was. "Nu baby, ik heb geen haast, dus kunnen we het net zo lang doen als je wil. Maar voordat we klaar zijn is al het water in de warm waterfles in jou. Misschien is het een niet prettig gevoel als het er in stroomt, dus dan kreun je maar en dan stoppen we even, OK?" zei ze. Nu maakte ik mij toch wel zorgen, want ik had nog nooit een enema gehad en wist dus ook niet wat me stond te gebeuren. Mammie pakte de sluiting en opende het. Ik voelde de warme vloeistof naar binnen stromen en keek naar Mammie. Ik weet niet wanneer ik me zo gecontroleerd voelde. Ik was hulpeloos en totaal aan haar overgeleverd, maar tegelijk vertrouwde ik haar totaal. Terwijl de vloeistof me langzaam vulde, voelde ik ineens een stekende pijn, en raakte in paniek en kreunde. Mammie stopte meteen de stroom en keek eens hoeveel water er nog in de fles zat, voordat ze me buik begon te masseren. "Kalm aan baby, het is goed, en je zal zo wel beter voelen. Knik maar als er weer meer water bij kan." Langzaam aan verdween de pijn, en ik wilde het water wel graag kwijt, maar wist dat Mammie dat niet eerder zou doen als dat de fles leeg was. Daarom knikte ik. Mammie opende de sluiting weer, maar nu masseerde ze me buik de gehele tijd. Ze moest nog 2 keer stoppen voordat de hele inhoudt van de fles verdwenen was en ze gelukkig was met het resultaat. Nu was me buik net een opgeblazen ballon en wilde dolgraag het water in mijn buik kwijt. Doch Mammie leek geen haast te hebben en zette een klem op de slang die aan me kont-stoppertje zat, voordat ze die van de fles los maakte. Ze maakte toen mijn armen en benen los en hielp mij op te staan en naar de badkamer te lopen, waar ik op de wc mocht gaan zitten. Waar ik wachte op wat Mammie nu wilde. "OK liefje, baby is heel lief geweest, en mag dus nu dat kont-stoppertje er uit halen, zodat je buik zich leegt." Ik trok de stopper eruit en voelde me gelijk een stuk beter, terwijl het water de wc in liep. Mammie begon het bad te vullen. Ik voelde me vernederd omdat ik op de wc zat met nog iemand bij me, en dat werd nog erger toen Mammie zei dat ik achterover moest gaan leunen, waarna ze me buik begon te masseren, zodat het laatste beetje water ook nog uit me buik zou verdwijnen. Ze pakte me hand en leidde me naar het gietijzeren bad die op koperen 'voeten' stond, en die tot aan de rand gevuld was met bubbels. "Stap in, maar baby mag nog niet gaan zitten," zei ze. Het water rook heel lekker en de bubbels streelden me benen. Mammie trok een ketting van onder haar blouse tevoorschijn waar een sleutel aan hing. Ze gebruikte die om mijn halsband af te doen en legde dat naast het bad. Ze stak toen een kommetje in het bad, vulde het en goot de inhoudt over mijn geslachtsdelen. Daarna pakte ze een stuk zeep en een washandje en begon mijn onderlichaam te wassen, waarbij ze speciale aandacht aan mijn achterste besteedde. Daarna pakte ze aan het eind van het bad een bus met scheerschuim. "Het is namelijk niet erg hygiënisch met al dat haar in je luier, zodat we dat even weg zullen halen. Steek je handen achter je hoofd." Zonder vragen deed ik wat ze van me wilde, en Mammie me met die schuim begon in te smeren. "Sta heel stil," zei ze en begon me van onderen te scheren. "Nu kan baby gaan zitten." Daarna waste ze me van boven, en toen ze tevreden was met het resultaat, gooide ze een familie eendjes in het bad. "Hier kan je mee spelen terwijl ik jou kleding klaar leg voor vandaag." Ze pakte me halsband en verliet de badkamer. Daar ik diverse laden en kasten hoorde openen vroeg ik mij verbijsterd af wat ze klaar zou leggen voor me, en ik vroeg mij tevens af wat ze nu weer in het zin had, maar eerlijk gezegd interesseerde me dat niet, want alles wat ik wilde was Mammie's aandacht en liefde. Ik lag in het bad te spelen met de eendjes die op en neer hipten. Mammie kwam weer terug en kletste water tegen mijn borst met één hand en streelde me penis met de andere. Ik keek naar haar en voelde me gelukkiger en veiliger dan ooit te voren. Onderwijl lekker op mijn fopspeen zuigende en genietende van haar schoonheid. Daar het water langzaam afkoelde trok ze de plug er uit en zei dat ik op moets staan. En toen ik stond pakte ze een grote handdoek en sloeg die om mij heen en wreef mij droog, waarna ik uit het bad moest komen en leidde mij naar de slaapkamer. Daar aangekomen schrok ik en werd ik stom van verbazing, want daar lagen mijn pak, shirt en sokken op het bed. Terwijl mijn schoenen op de grond naast het bed stonden. "Je hebt geen slipje," zei ze glimlachend, zodat je deze moet dragen." En ze gaf me een roze plastic broekje. "Kleed je aan en kom naar beneden voor een bak koffie," zei ze kort. Ik was stomverbaasd. Langzaam enb met pijn in mijn hart kleede ik mijzelf aan waarna ik naar beneden ging, naar de zitkamer.

Mammie zat op een lederen bank en klopte op het kussen naast haar. "Waarom Mammie?" vroeg ik. Ze nam mijn hand en antwoordde, "omdat ik het kan. Jij wil alles opgeven en wil mij de leiding geven, toch?" vroeg ze. "Ja Mammie," antwoordde ik. "Jij wil alles doen wat ik wil dat jij doet, toch?" vervolgde ze. "Ja Mammie," antwoordde ik. "Dat is dus de reden; voor mij is het de uitdaging om totale controle te hebben. En ik weet nu zeker dat je komt als ik bel, daarbij weet ik dat elke sexuele activiteit die je in het vervolg niet kan tippen aan wat je hier mee gemaakt hebt." "En dat je deze dag altijd zal blijven herinneren, en altijd naar me zou verlangen. Wat wil een vrouw nog meer?" "Laat me alstublieft blijven?" smeekte ik. "Oh nee schatje, daar zijn zoveel andere mannen die hun plaats moeten leren kennen." Daarbij kwam ze dichterbij en kuste me op mijn wang. "Je kan deze behouden, zodat je weet dat je van mij bent." en ze gaf me de roze halsband. "Drink je koffie op, het is tijd om te gaan," zei ze zacht. Voor de laatste maal deed ik wat me gezegd werd. Ik volgde haar naar buiten en liep naar de achterdeur van haar auto, waarbij ze glimlachend mij met de veiligheidsgordel vastzette. Daarop reden we naar de supermarkt waar me auto nog steeds stond. En ze stopte er naast, waar ze me liet uitstappen. "Jou boodschappen en je autosleutels liggen achter in,” en ze opende de kofferbak van binnenuit. En toen ik die er uit gepakt had en de kofferbak weer gesloten had reed ze weg zonder om te kijken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
P mammie gezocht kortrijk w vlaanderen Contact advertenties 1
Woutertje1980 Dl zoek dom/pappie/ mammie om online leuke avonturen te beleven Contact advertenties 1
Little boy Bent U mijn Mammie??? Contact advertenties 3
little baby boy Baby Jongen 21zoekt dringent mammie Contact advertenties 3
little baby boy Op zoek naar een mammie Contact advertenties 4
Unicorn Ik zoek mammie of daddy Contact advertenties 3
K Oppas Mammie Voorstellen 40
P Zoek daddy of een mammie Contact advertenties 2
P Zoek zoals velen daddy of mammie Algemeen 3
L Een mammie voor Petertje 16+ Verhalen 7
M Mammie via Marktplaats VVV 2
Winnie de Poep Ervaring bij mammie Petra in den Haag Aanbevolen 25
Pieterknopje Gezocht Pappie / Mammie. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
littledelete Mammie en/of pappie Polls 12
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
Tom88 Gezocht mammie/pappie Voorstellen 0
L ontvoerd door mammie 16+ Verhalen 13
Little Alexia Mammie Samantha M 2
Baby14 Pappie of mammie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Hoe is het als pappie/mammie Algemeen 14
DL_Michel Mijn strenge mammie M 5
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
J Luierliefhebber zoekt vrouw die de controle neemt Contact advertenties 1
L Forum leiding help Forum en Chatregels 2
Bovenaan