Mammie Samantha

Little Alexia

Nieuw lid
Het was twee weken geleden tijdens het stappen dat ik Samantha zag staan aan de bar. Haar schoonheid leek alles dat mooi was op deze wereld te hebben gecreëerd. Met kloppend hart liep ik op deze prachtige vrouw af, en bestelde wat te drinken: “Ik had graag een biertje en voor deze mooie dame een sex on the beach” ze pakte het drankje aan bedankte me en fluisterde in mijn oor: “Volgens mij wil jij iets heel anders dan sex on the beach”. Ik wist niet zo goed wat ze precies bedoelde met deze opmerking en negeerde hem maar. We raakte in gesprek, en het werd gezelliger en gezelliger, om 2 uur s’nachts sloot het cafe zijn deuren. Eenmaal buiten gekomen vroeg Samantha mij of ik nog even bij haar thuis wat kwam drinken, dit leek mij een perfect plan. Nu in het licht van de lantaarn zag ik pas haar prachtige lange bruine haren. Bij haar thuis aangekomen schonk Samantha voor ons wat te drinken in, en in een klap sloeg de hele stemming om.

Toen we op de bank zaten begon ze: “Echt mannelijk zie je er niet uit, je hebt een behoorlijk slank lichaam volgens mij. Die benen van jou die doen me meer denken aan de benen van een meisje, dan aan de benen van een volwassen man”. Maar ... “Zwijg” zei Samantha, en ze vertelde verder. Dat gezicht van jou heeft geen eens mannelijke trekken, volgens mij heb je nog geen eens baard groei. Als ik je zo zie vraag ik mezelf’s af of jou ballen wel ingedaald zijn. Ik wist niet meer hoe ik het had. Als je wil ga ik wel naar huis, jeetje ik weet echt niet wat ik je misdaan heb hoor Samantha. Oh helemaal niets, en je blijft gewoon zitten ik ben heel even iets pakken. Een kwartier later kwam Samantha terug met een aantal attributen, ze had een jurkje vast, een pak luiertjes, en een witte panty. Laten we eerst maar eens beginnen met je naam’s verandering, hoe je trouwens ook mag heten want dat ben ik al vergeten vanaf nu is het Alexia, meisje van me. Ik vertelde haar dat ik absoluut geen zin had om hier aan mee te werken, excuseerde haar en wou opstaan om te vertrekken. Na een flinke klap in mijn gezicht van Samantha en een duw tegen mijn borst besloot ik toch maar om te blijven zitten.

Nou moet je goed luisteren ik wil van jou mijn snoesje maken, mijn dotje, mijn schatje, mijn poepie. Als jij niet mee werkt Alexia dan wordt ik kwaad. Als jij gewoon de instructies opvolgt zal ik de liefste mammie zijn die je kan hebben. Heb je dat gehoord? Ik voelde onmacht, en besloot Samantha maar te gehoorzamen.

Kom maar eens hier snoesje van me, dan gaan we je eens lekker wassen meisje. Samantha trok mijn kleren uit en ik werd in badje gezet. Jou hoef ik zo te zien niet te scheren want haargroei heb je nog niet echt he dotje, maar je bent ook nog maar een klein meisje en moet nog groeien zoals ik. Lekker in bad he schatje, ze lachte naar me en gaf me een kus op mijn voorhoofd, ik liep helemaal rood aan. Nou kom er maar eens uit en ga maar eens effe op dit lieve roze verschoon matje liggen dan zal ik je eens effe een lekker fris luiertje omdoen meisje van me. Ik liep naar haar toe en ging voor haar liggen op het verschoon matje, ze begon me in te zalven en vouwde mijn luiertje dicht. Zo nu ben je tenminste veilig ingepakt en het staat je echt super super schattig, maar ik ben nog niet met je klaar zei Samantha. Ik heb hier een super snoezig jurkje voor je dat je precies past, kom maar eens hier snoesje. Ik was deels door de alcohol en deels door heel rare andere gevoelens overmand, ik leek wel gehypnotiseerd en het leek wel alsof ik de aandacht die Samantha mij gaf heerlijk vond. Dit vond ik heel verwarrend. Ze stond voor me had een jurkje vast en zei: Zo stap hier maar eens in Alexia. Is goed lieve Mammie Samantha, zei ik dit nu echt?

Ik stapte in het jurkje, en Samantha trok het over mijn lijfje omhoog. Ze draaide me om en deed op de achterkant een ritsje dicht. Ach pommetje toch wat staat dat je ontzettend lief, echt een super lief dotje. Het is zo leuk om je zo in je luiertje te zien en zon super lief jurkje aan. Kom maar eens mee kijken in de spiegel, en zo liep ik samen met mammie Samantha naar de spiegel. Vol verbazing keek ik naar mijn even beeld, ik had een ontzettend schattig jurkje aan, een kort jurkje tot net boven mijn knie van roze zijde gemaakt, ik begon te plukken aan het jurkje en tilde het iets omhoog zodat het luiertje zichtbaar werd. Ja lief he dotje van me, je ziet eruit om op te peuzelen vertelde mammie Samantha mij. Ik bracht een kraai uit van geluk en ik leek het wel leuk te vinden. Hier op begon mammie Samantha te lachen, en ze gaf me vol vreugde een kus op mijn voorhoofd. Hier schatje doe maar lekker een speentje in je mond, zullen we dan nog maar effe onder gaan zitten? Eenmaal onder gekomen ging ik bij mammie Samantha op schoot zitten ze trok zich stevig tegen me aan en zei me: Lief dotje Alexia doe maar alles lekker in je luiertje, die heb je niets voor niets aan he schatje. Ik wist niet hoe ik hier op moest antwoorde en tussen speen en lippen antwoorde ik: Owkwee. Het was heerlijk om zo te zitten.

Mammie Samantha fluisterde in mijn oor: Ik zei toch dat je liever iets anders wou dan sex on the beach. En sindsdien ben ik het kleine meisje van mammie Samantha.
 
Bovenaan