Mijn strenge mammie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 40,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik kende Lois en haar man al enkele jaren. Ze zijn ongeveer zes jaar ouder dan mij en waren juist begonnen met het stichten van een gezinnetje toen ik ze voor het eerst ontmoette. Ik ben altijd overweldigd geweest door Lois' lichamelijkheid. Ze is een lange, forse brunette, met een kalme, moederlijke natuur. Voor haar huwelijk is ze een tijdje onderdirectrice van een school geweest en vaak gingen onze gesprekken over opvoeding en de problemen die daarbij om de hoek komen.

Toen ze openlijk het straffen van stoute kinderen met billenkoek verdedigde, veranderde mijn ontzag voor haar in bewondering. Ik had het prototype van de vrouw uit mijn erotische fantasie?n gevonden. Een strenge mammie, die sterk genoeg was om me over de knie te nemen en me daarna een luier zou omdoen en in haar armen in slaap zou wiegen. Ik realiseerde me echter maar al te goed dat het uitkomen van die fantasie erg onwaarschijnlijk was, misschien zelfs wel onmogelijk.

Ik plas chronisch in mijn bed en houd ervan om luiers te dragen. Van mijn 7e tot mijn 15e kon ik altijd rekenen op een stevig pak voor mijn blote billen als ik weer eens wakker werd in een natte broek en tussen doorweekte lakens. Mijn moeder stond er dan op dat ik een luier om kreeg voor ik weer naar bed ging. Als ik daar problemen over maakte, kon ik met de haarborstel een forse hoeveelheid billenkoek krijgen alvorens ze me de luier omdeed. Gedurende de weekends en 's zomers moest ik, als ik behalve het bedplassen stout was, de hele dag een luier om. Helaas was mijn vader ertegen dat mijn moeder luiers gebruikte als straf, dus na mijn 13e werd ik alleen nog maar over de knie genomen als ik weer eens nat of stout was.

Om ??n of andere reden hield het bedplassen op toen ik 15 was. Misschien omdat mijn ouders vonden dat ik te oud was voor billenkoek. Niet lang daarna ging ik op kamers wonen. En plotseling begon ik weer in mijn bed te plassen. Toen ik dat aan mijn moeder vertelde was haar antwoord dat ik dan maar een zeiltje onder mijn lakens moest leggen om de matras te beschermen. Ik denk dat ik meer terugverlangde naar de straf die ze altijd had gegeven.

De volgende keer dat ik in bed plaste besloot ik haar raad op te volgen. Ik ging naar de winkel en keek per abuis eerst rond op de baby-afdeling. Het zien van al die wiegjes, commodes en andere baby spulletjes wond me enorm op. Ik besloot om langs de apotheek te gaan en een pak wegwerpluiers voor volwassenen te halen. Vanaf dat moment droeg ik 's nachts regelmatig luiers. Ik fantaseerde veel over een mammie die me liefdevol zou knuffelen als ik braaf was, me stevig over de knie zou nemen als ik stout was en me dag en nacht in een luier zou houden.

Een paar jaar geleden lachtte het geluk me toe. De kerstman moet gedacht hebben dat ik een hele brave jongen was, want toen ik terugvloog om mijn ouders te bezoeken kreeg ik een geweldig cadeau. Mijn ouders kwamen me ophalen en vertelden me dat we vanwege een kleine brand in hun huis niet bij hun konden overnachten. Zelf logeerden ze bij een neef en voor mij hadden ze geregeld dat ik bij Bill en Lois kon blijven. Ik had daar nogal moeite mee, daar ik de laatste paar nachten weer in mijn bed geplast had. Maar daar er geen andere manier was....

Bill en Lois begroetten me hartelijk en we brachten mijn spullen naar de kamer van hun jongste zoon. Hij was ongeveer vijf jaar en zijn kamer was prachtig versierd met clown en teddy-beer behang. Na een spelletje Trivial Pursuit kondigde Lois aan dat het bedtijd voor de kinderen was. Terwijl ze ze aan het instoppen was, zaten Bill en ik in de woonkamer wat bij te praten. Ook hij is leraar en al snel had ik het onderwerp op discipline en aanverwante zaken gebracht. Lois kwam weer bij ons zitten.

Na een paar uur stond Lois op om even bij de kinderen te kijken. Na een tijdje riep ze van boven naar Bill dat hij een luier moest brengen. Het horen van het woord "luier" wond me onmiddelijk op. Bill echter keek teleurgesteld en zei dat Tommy wel weer in bed geplast zou hebben. Ik deed mijn uiterste best om Lois op Tommy te horen schelden, maar ineens begon die te huilen.

De reden werd me al snel duidelijk, toen ik enige luide klappen hoorde. Hoewel Lois al na een paar klappen stopte, was het ruim voldoende om Tommy grote tranen te laten huilen en mijn erectie klopte hard. Even later kwam Lois weer bij ons zitten, nadat ze Tommy's rode billetjes van een luier had voorzien. Het feit dat Lois begon te vertellen over Tommy's bedplassen en de noodzaak om hem te straffen en een luier te laten dragen, "net als een klein babietje" deed weinig goeds voor mijn opgewondenheid. Uiteindelijk moest ik wel naar het toilet in de badkamer. In de wasbox vond ik een slipje van Lois en gebruikte dat om mezelf heerlijk klaar te maken.

Toen ik terugkwam was de discussie minder erotisch voor mij. Hoewel, alleen al kijken naar Lois was genoeg om me weer op te winden en ik wisselde in mijn hoofd van plaats met Tommy. Nadat ik een paar keer had gegaapt zei Lois dat het zeker bedtijd voor me was. Voor ik naar boven ging gaven zowel Bill als Lois me een stevige nachtzoen. Eenmaal in Tommy's kamer begon ik mezelf uit te kleden. Ik overlegde met mezelf of ik alleen mijn shorts zou dragen of een volwassenen-pamper, die ik bij me had. Ik gaf de voorkeur aan de luier, uit angst om het bed te bevuilen. Terwijl ik langzaam in slaap viel, zuigend op mijn duim, hoopte ik dat Lois binnen zou komen om me in te stoppen.

Wat daarna gebeurde heb ik deels van Lois moeten vernemen. Om ongeveer drie uur moet ik een nachtmerrie gehad hebben, want ik maakte Lois wakker met mijn geschreeuw om hulp. Ik had de lakens van me afgeschopt, dus toen Lois binnen kwam, zag ze dat ik een luier droeg. Haar moederlijke gevoelens kregen de overhand en ze ging naast me op het bed zitten om me gerust te stellen. Ik huilde op haar schouder, terwijl zij door mijn haar streelde en me zei dat alles OK was. Toen mijn tranen minderden deed ze haar hand in mijn luier en voelde dat deze doorweekt was. Ook voelde ze plotseling dat ze op een natte plek zat. Het hele zitvlak van haar slipje was nat.

Nu begon ze boos op me te worden, omdat ik niet eerlijk was geweest over mijn bedplassen. Ze deed mijn luier af en begon me schoon te vegen met wat bijdehandjes van Tommy's aankleedtafel, net alsof ik een echte baby was. Toen haalde ze het bed af en deed er schone blauwe lakens op met Donald Duck en Bugs Bunny figuurtjes.

Ze liep naar mijn tas, haalde er een schone luier uit, een grote plastic broek en een gewone onderbroek. Ze legde de luier op het bed, met de plastic broek ernaast en deed me mijn onderbroek aan, daarbij mijn stijve piemel negerend. Ze nam mijn hand en zei dat het tijd werd dat ik leerde eerlijk tegen haar te zijn. Ik was nu volledig wakker en merkte dat ze me naar de kelder leidde voor een broodnodig pak slaag. Haar achterna lopend nam ik het maximale voordeel van haar korte nachthemdje om haar stevige dijen en volle billen te bewonderen. Haar natte slipje accentueerde haar vlezige billen perfect, daar het katoen als een tweede huid aan haar bleef kleven. Het strakke stukje stof liet duidelijk zien dat de naad tussen haar lustwangen prachtig lang, diep en wijd was.

Eenmaal in de kelder zette ze een hoge rechte stoel in het midden en zei me ernaast te gaan staan. Ze liep naar een kast en pakte een tafeltennis-batje. Ik hoopte dat ze me over haar knie?n zou nemen, liever dan dat ik me over de stoel zou moeten buigen. Ze kwam terug, gaf me een paar tikjes op mijn billen en zei me dat ze me zou straffen voor het feit dat ik haar niet had verteld dat ik eventueel in bed zou plassen. Ze klopte op haar grote, blote dij als teken dat ik over haar knie?n moest komen liggen. Ik deed dat. Met haar hand hield ze mijn dij vast en de afmeting en kracht van haar hand gaven me nog meer het gevoel dat ik een kleine jongen was. Ze positioneerde me over haar bovenbenen en uiteindelijk staken mijn billen hoog in de lucht, terwijl mijn handen de grond bijna raakten en mijn benen slechts doelloos in de lucht bengelden.

Ik was volledig hulpeloos toen ze de strafbeurt begon. Mijn onderbroek was van geen waarde om de pijn te verzachten. Het tegendeel leek eerder waar: ze hield de pijnlijke vlammen die na elke klap werden opgewekt, binnen, wat alles nog heter leek te maken. Ze pauzeerde even na ongeveer 50 klappen, om mijn onderbroek naar beneden te trekken en me te vertellen hoe mooi rood mijn billen al begonnen te worden. Ik huilde luid, maar Lois gaf me nog zeker 150 klappen tot ze weer even pauze nam. Toen telde ze nog 25 slagen af met het batje.

Mijn arme kontje was gloeiend heet en leek wel te steken, ze hield me gebogen over haar vlezige dijen, tot mijn huilen wat onder controle was. Toen knuffelde ze me en liet me op haar schoot zitten, terwijl ik op haar schouder huilde. Ze vertelde me dat het haar speet dat ze zo hard had moeten optreden, maar dat ze het zo weer zou doen als ik weer stout zou zijn in haar huis. We gingen terug naar mijn kamer en ik vertelde dat het me erg speet en dat ik een brave jongen zou proberen te zijn.

Eenmaal terug in de slaapkamer zei ze me te gaan liggen zodat ze me de luier op de juiste wijze om zou kunnen doen. Ik zag in de spiegel dat mijn billen nog erg rood waren en omdat ik daar nog erg gevoelig was, ging ik op mijn buik liggen. Ze zat naast me en begon baby olie over mijn billetjes te smeren, tussen mijn billen en dijen. Ik kon me haast niet voorstellen dat de handen die me zojuist zo hard hadden gestraft nu zo zacht en comfortabel aanvoelden. Terwijl ze me met baby poeder insmeerde en mij m'n luier omdeed, was ik blij dat ik op mijn buik was gaan liggen. Niet alleen omdat het mijn bips beter deed aanvoelen, maar ook verborg het mijn stijve piemel. De plastic broek werd aangedaan en ze legde me op mijn rug. Ze ging door met me in te stoppen en gaf me nog een knuffel, een kus op mijn voorhoofd en een klapje op mijn geluierde kontje. Toen ze haar hand op mijn kruis liet rusten spande ik mijn spieren juist genoeg om een orgasme te krijgen. Ik viel al snel in slaap met mijn duim in mijn mond.

Ik werd wakker toen Lois mijn luier controleerde. Ik had erin geplast, dus ik verwachtte dat ik weer straf zou krijgen. Maar ze deed alleen de luier af, sloeg me zachtjes op mijn billen en zei me te gaan douchen, omdat we gingen ontbijten. Ik zei haar dat het me speet dat ik een natte broek had, maar of ze, als ze me weer ging straffen, nog even zou willen wachten, omdat mijn billen nogal gevoelig waren. Ze glimlachte en zei dat ze me niet had gestraft voor mijn natte luier, maar omdat ik haar niet had verteld dat ik bescherming nodig had tegen het bedplassen. Ze knuffelde me en legde haar hand op mijn bil. Ze was het met me eens dat ze nogal rood waren. Ze gaf me een zachte tik en zei me op te schieten, of anders zou ik aan de ontbijttafel over de knie gaan.

Na het ontbijt bracht ik de dag door met mijn ouders, maar sliep weer bij Bill en Lois. Die avond, nadat de kinderen naar bed waren, spraken we met z'n drie?n openlijk over mijn bedplassen, luiers en billenkoek. Bill vertelde dat hij geen lust voelde om mee te doen, maar dat hij zich het recht behield om te kijken als Lois me over de knie nam, of een luier omdeed. Later vertelde hij me dat Lois hem wakker had gemaakt nadat ze mij gestraft had, om met hem te vrijen en hem alles te vertellen wat er gebeurt was. Daarna zei Lois dat ze me alleen zou verschonen en straffen als de kinderen er niet bij waren. Alle andere tijd zou ze me als een baby behandelen en dat betekende dat ze me mee naar beneden zou nemen om me met het batje te straffen zodra ze dat nodig vond. Het zou niet uitmaken of ik dat nou leuk vond of niet.

Ik stemde met alles in en raakte zo opgewonden dat ik in mijn broek plaste. Lois' gezicht verried dat er weer een fors pak slaag aan zat te komen en weer een nacht in dikke comfortabele luiers, maar dat is een ander verhaal.

Voortaan als ik mijn ouders bezoek, zorg ik ervoor dat ik in ieder geval ??n of twee nachtjes bij mijn strenge mammie slaap.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: STRENGE MAMMIE

lees het nu voor de 3e keer maar blijft een gaaf verhaal, wat mij enorm opwindt.
Het idee , een stevige tante die lois.
een flink pak bllekoek en dan een strakke luier. hmmmm

ga door......

john
 

bert

bertje in zijn luiertje met vriendje
Re: STRENGE MAMMIE

leuk verhaal hopelijk schrijf je ook nog een vervolg

grt bert
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Re: STRENGE MAMMIE

ook dit verhaal heb ik niet zelf geschreven maar dat heeft ene Wim gedaan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
Esus Strenge daddy Contact advertenties 14
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
P Extra man gezocht voor strenge date Contact advertenties 6
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
M Opzoek naar een strenge online Daddy? Contact advertenties 18
L Zoekt naar lieve en strenge daddy Contact advertenties 17
muizelien Hoi ik ben jongeman 38 jaar en zoek een strenge mama Contact advertenties 6
S Strenge papa S 4
P Strenge Lerares S 13
DL_Michel Verhaal Klaar Strenge Kapster S 4
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
P mammie gezocht kortrijk w vlaanderen Contact advertenties 1
Woutertje1980 Dl zoek dom/pappie/ mammie om online leuke avonturen te beleven Contact advertenties 1
Little boy Bent U mijn Mammie??? Contact advertenties 3
little baby boy Baby Jongen 21zoekt dringent mammie Contact advertenties 3
little baby boy Op zoek naar een mammie Contact advertenties 4
Unicorn Ik zoek mammie of daddy Contact advertenties 3
K Oppas Mammie Voorstellen 40
P Zoek daddy of een mammie Contact advertenties 2
P Zoek zoals velen daddy of mammie Algemeen 3
L Een mammie voor Petertje 16+ Verhalen 7
M Mammie via Marktplaats VVV 2
Winnie de Poep Ervaring bij mammie Petra in den Haag Aanbevolen 25
Pieterknopje Gezocht Pappie / Mammie. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
littledelete Mammie en/of pappie Polls 12
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
Tom88 Gezocht mammie/pappie Voorstellen 0
L ontvoerd door mammie 16+ Verhalen 13
Little Alexia Mammie Samantha M 2
Baby14 Pappie of mammie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DL_Michel Mammie neemt de leiding M 4
S Hoe is het als pappie/mammie Algemeen 14
Similar threads




































Bovenaan