Meer dan twaalf uur in een luier

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
(dit verhaal is voor 90% op waarheid gebaseerd)

Opstaan

De dag begon wat anders dan andere dagen. Ik was al vroeg wakker door de brandweer die door de straat reed met toeters en bellen. Rechtop zat ik bed en het was nog geen vijf uur 's ochtends. De wekker stond op half zeven maar ik was nu klaarwakker. Gelukkig was de brand een straat verder en ik besloot te gaan douchen. Van het douchen werd ik lekker wakker en besloot om na het afdrogen en het met talk
inpoederen van de net geschoren delen, een tena slip maxi aan te trekken. De plakkers vonden al snel hun weg en tevreden bekeek ik het resultaat in de grote spiegels die op de kledingkast met schuifdeuren gemonteerd zaten. Er zit niets zo lekker als een eigenlijk net iets te oude spijkerbroek. Die past prima om die luier en ik kleedde mij verder aan.


Naar het werk

Na het ontbijtje en het nieuws op tv gekeken te hebben was het tijd om richting mijn werk te gaan. Als adviseur voer je regelmatig het woord en wordt er naar je gekeken. Het zou vandaag een dag worden met twee presentaties en dan is een luier best prettig, ik hoef de presentatie niet uit of tussendoor even weg naar de wc. Eigenlijk best prettig, dat zouden meer mensen moeten doen. De presentaties verliepen voorspoedig en gezien de vragen die gesteld werden was de boodschap aangekomen. En mijn kleine
boodschap had de tena inmiddels omgevord in een steeds dikker wordende prop tussen mijn benen en ik voelde de luier steeds beter. Na de laatste presentatie is het altijd even napraten onder het genot van een drankje en ik begon hem nu wel een beetje te knijpen. Ik had al vanaf zes uur vanmorgen die luier om en het was nu bijna elf uur later. Net toen ik richting een wc wilde gaan om te verschonen riep de eigenaar van het bedrijf wat mij ingehuurd had even bij zich en wilde nog een aantal dingen bespreken.


Klassieker

We bleven aan zo'n statafel staan bij het buffet en terwijl ik met hem stond te praten merkte ik dat ik mijn plas liet lopen. Dat gebeurd wel vaker als ik regelmatig een luier draag. Soms loopt de plas spontaan de luier in, zeker als ik afgeleid ben zoals nu of als ik moe ben. Ik was beide, moe van het vroege opstaan en afgeleid doordat ik me concentreerde op het gesprek met de eigenaar.


Naar huis

Het gesprek verliep voorspoedig en de eigenaar wilde mijn auto eigenlijk wel eens zien. Niet dat het een bijzondere auto is maar het is wel een klassieker. Tijdens het lopen naar de auto merkte ik dat de luier ongemerkt weer voller werd.Na de auto te hebben laten zien, motorkap even open, wat historische gegevens drukte hij me de hand en wensde mij een goede reis naar huis. Ik voorzichtig in, de luier hing echt tussen mijn benen te bengelen zo leek het wel. Die tena kan veel opnemen want toen ik eenmaal zat
bleef alles droog. Na een half uur gebeurde er voor mij een ongeval met twee auto's en een bestelbus. De weg was versperd en ik stond er misschien tien of elf auto's achter en kon geen kant op. Ik wilde mij oprichten om te kijken of er nog langs te rijden was maar dat was geen optie. Uiteindelijk duurde het bijna een uur voordat de weg weer zo ver vrij was dat ik het laatste stuk naar huis kon aanvangen. In de auto was de luier nog voller geraakt en toen ik eenmaal de sleutel in het slot wilde steken voelde ik nog een scheut plas in de luier lopen.


Thuis

Ik had de luier nu meer dan twaalf uur om en ging naar de slaapkamer om eens te zien hoe de luier er aan toen was. Dat moet op het randje zijn geweest want de voor en achterkant waren bijna helemaal donker van het opgenomen vocht. Ik wrijfde wat over de bobbel aan de voorkant en die bobbel werd groter en groter. Ik zakte op mijn knieen en merkte hoe ver ik mijn benen nu moest spreiden om op mijn knieen te kunnen zitten. Na een tijdje werd de luier een heel klein beetje verder gevuld en besloot om na deze heerlijke luierdag en bevredigend einde te gaan douchen. Ik bedacht tegelijk dat ik deze ruim twaalf uur voor herhaling vatbaar vond. Na het douchen even lekker naakt op bed gelegen en viel bijna door vermoeidheid in slaap. Ik trok een tena aan, de plakkers zaten snel goed al was ik behoorlijk loom en zo
draaide ik mij om en viel in een diepe slaap. Ik denk dat ik slaap ben gevallen met een glimlach op mijn mond...
 

Ashy

sweet baby
dat is zekker een dag die je niet snel zult vergeten.
ik vind het jammer dat ik dat niet kan.
want ik zit nog op school en daar zou den mensen het denk ik wel meren.
en op me werk heb ik eens geprobeert maar dat was niets.
want ik staa in een winkel endan ben je de hele dag aan het lopen en bewegen.
en dan gaat hij al snel ieriteeren.

GR: wesju
 

diapermarc

Laat 's wat van je horen :)
wesju zei:
en op me werk heb ik eens geprobeert maar dat was niets.
want ik staa in een winkel endan ben je de hele dag aan het lopen en bewegen.
en dan gaat hij al snel ieriteeren.

GR: wesju
Wat voor luier gebruik je dan? Ik heb gemerkt dat ik makkelijk langere tijd geluierd kan lopen/werken zonder irritatie te krijgen. Misschien helpt een romper ofzo om de boel op zijn plek te houden bijvoorbeeld. Of wat strakker omdoen helpt soms ook
 

strikslip

Toplid
;D

Altijd lekker een luier lang om te hebben en goedkoop. (Al hoef ik het daarom niet te doen. )
Maar inderdaad als je veel beweegt zal de lueir gaan iriteren. Je moet zo'n luier wat meer plannen als dat niet het geval is.
Ook loop je het risco bij 12 uur wel op lekkage hoor. natuurlijk zal een romper de aansluiting op het lichaam wel verbeteren en daardoor de iritatie in sommige gevallen wat weg nemen. Maar het "Schuur"effect van de extra dikte van de luier tussen je benen helaas dat niet. Strakker aantrekken kan juist leiden tot extra iritatie.

Strikslip

Ps als je bijna dagelijks luiers draagt zal ook het extra pakket tussen je benen gaan wennen. Maar het zal aan de iritatie gevoeligheid liggen van je huid of je er last van blijft houden. Kende mensen die door dat ze wat gezetter zijn bij echt langertijd actief bewegen last hadden dat hun liezen stuk gingen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
Babyukkie Nieuwsgierig of er wel meer mensen zelf wat maken Pub 6
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 16
J Gezocht: leuke luierdate - en wie weet nog wel meer Contact advertenties 7
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
goudvis Zijn hier nog meer brats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
S Leuk contact gezocht en mischien wel meer Contact advertenties 1
Diaperman Luier date en meer Contact advertenties 8
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
Kleine_Lottie Wie valt er meer op buiten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Y Geen baby meer G 0
S Nieuw oproepje met meer duidelijkheid Contact advertenties 4
S Nieuw oproepje opzoek naar leuk contact en mischien wel meer Contact advertenties 2
diaperthom opzoek naar meer contact. Contact advertenties 2
Babyukkie Nieuwsgierig of meer abtjes dit in hus hebben Pub 18
DiaperLuw Big4little is niet meer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 65
Diaper1979 Meer dan luiers dragen Contact advertenties 62
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Meindert meer over mij zelf Contact advertenties 2
Little Endy Steeds meer spamberichten op allerlei topics? Pub 10
B Zijn hier meer vrachtwagen chauffeurs Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
Inco-plastic-24/7 Pffff niet leuk meer!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Vinnyolsen Dl lover zoekt...maatje of meer Contact advertenties 16
DLjDLj23 Geen zin meer na klaarmomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Dijkronald Geen seks meer 16+ Board 34
Babyukkie Zijn er meer die handwerken Pub 13
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
Babyukkie Vanaf nu kan niemand meer zeggen ik wist het niet Algemene info 65
Tommy76 slipjes en meer Voorstellen 9
stiekemedler Meer rond 20? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Hield het niet meer droog AB/DL Filmpjes 16
M Hebben jullie dit ook wel is Had de slappe lach en toen hield ik het niet meer droog AB/DL Filmpjes 17
B Kon het niet meer ophouden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
M Wc was bezet en toen hield ik het niet meer AB/DL Filmpjes 4
V Dat doe ik dus ook niet meer......... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Lidmaatschap misschien meer promoten Ideeën Bus 9
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
Jayden_dl Zijn er nog meer liefhebbers van een buttplug in met je luier om en hier ook in het openbaar mee rondloopt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
Dips N' Bricks Meer luiers in 1 pak Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
S Iets meer over mezelf Voorstellen 8
D Van vriendschap naar meer V 10
P Wie durft een relatie te eindigen als luiers niet meer bespreekbaar zijn? Polls 3
rover2020 Meer ab dl in denhaag Contact advertenties 19
Joepje Zijn er hier meer motorrijders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
sissy_Mady Zijn er nog meer sissy's VVV 84
DLY85 Toegeven dat je meer doet dan dragen alleen. Pub 4
maxicosie Nooit meer bedplassen Broekplassers en Poepers 14
J Vomar verkoopt geen zwarte pedaal emmer zakjes meer Aanbevolen 1
Similar threads


















































Bovenaan