Met de motor naar het ziekenhuis.

knuf

Gewaardeerd Lid
Mijn motorritje naar het ziekenhuis.

Pats, boem! Daar lag ik dan. Op het asfalt in een natte luier. Ik had die auto gewoon weg niet zien aankomen!

Hallo, ik ben Stefan. Ik ben 35 jaar en ben dol op motor rijden. Vanaf mijn 18e rij ik al motor. Ik vindt het heerlijk om te toeren door Nederland. Meestal ga ik vroeg van huis en neem dan koffie en wat boterhammen mee voor onderweg. Mijn motor heeft een top koffer waar ik al mijn spullen in kan opbergen.
Zo heb ik al heel wat plaatsen bekeken. De laatste paar jaar ben ik mijn twee hobby’s aan het combineren. Lekker rond toeren in een luier. Het is leuk makkelijk en erg fijn. Spannend om onderweg een plekje te zoeken om mezelf te verschonen. Zo ook twee weken geleden. Ik had een hele trip gepland naar Maastricht. Ik probeer dan om niet over de snelweg te rijden en zo de mooiste straatjes te vinden.
Het was in Meerssen ik lette even niet op en daar vloog ik door de lucht. met een smak knalde ik op het asfalt. Even was ik buiten bewustzijn. Alles was stil. In de verte hoorde ik stemmen om mijn heen. "Hallo? Meneer.. Gaat het?" langzaam opende ik mijn ogen, en zag mijn motor 10 meter verderop totaal in de kreukels liggen. "Kunt u mij horen?"
Ik probeerde mijn hoofd iets te draaien maar voelde dat dat niet makelijk ging. Ik zag een meisje op haar knieën langs mij zitten. Verderop stonden nog wat mensen. Het meisje zag er nogal geschrokken uit. "De ziekenwagen is al onderweg" zei ze.
Dat ik die auto niet heb zien aankomen. Ik ben altijd zo voorzichtig en zie meestal ruim van te voren als er een gevaarlijke situatie ontstaat.
"Ik had u echt niet gezien.." zei het meisje. In de verte hoorde ik de ambulance al aankomen. Ik had pijn aan mijn schouder en aan mijn rechterbeen. Deze kon ik ook niet meer bewegen. Ik begon zacht te huilen van de pijn. Het meisje troosten mij en zij dat het allemaal wel goed zou komen.
Het geluid van de ambulance werd steeds luider. Voor dat ik het in de gaten had zat er al een dokter langs mij. "Meneer, hoe gaat het?" Ik leef nog zei ik. maar ik heb erg veel pijn aan mijn rechter been en schouder. De assistente van de dokter kwam er aangelopen met de brancard. Ze klapte hem in en zette deze vlak langs mij neer. De dokter maakte mijn helmbandje los en plaatste een nek band om mijn nek. Voorzichtig werd mijn helm afgedaan. De assistente begon met een schaar mijn broekspijp in te knippen. Ze was ongeveer bij mijn knie toen ik me weer realiseerde dat ik in een luier aan had.
Een half uurtje geleden was ik nog op zoek naar een verschoon plek. Mijn tena was toen al goed vol alleen kon ik geen geschikte plek vinden, en had mezelf voorgenomen om mijzelf in Maastricht te verschonen.
Op lange ritten doe ik meestal een Tena Maxi + inlegger aan. Zo hoef ik niet onnodig te stoppen. Zo ook vandaag....
De assistente knipte door en had nu mijn boven been ook bloot gelegd. Ze had een hand onder mijn broek en trok daarmee mijn motor broek strak. met haar andere hand knipte ze gewoon verder. Op een gegeven moment stopte ze even met knippen. Ik voelde ineens twee handen aan de voorkant van mijn kruis. Ze maakte mijn riem voorzichtig los. Mijn broek zat waarschijnlijk te strak om door te knippen. Daarna maakte ze de knoop van mijn broek los en ritste mijn gulp open...
Ik zag een verbaasde blik van de assistente toen ze zag dat ik een luier aan had. Ze keek mij aan maar ik reageerde er niet op. Ze pakte de schaar weer op en knipte het laatste stukje van mijn broek kapot. De rechter zijkant van mijn broek lag nu volledig open. De assistente klapte de kapotte broek over mijn andere been heen.
Iedereen die op dat moment stond te kijken moet wel gezien hebben dat ik een luier aan had.
De doctor plaatste een spalk om mijn been. Hij zetten deze vast met klittenband. Hierna werd ik voorzichtig op de brancard getild.
De brancard werd omhoog getrokken en richting de ambulance geduwd. Het meisje wat langs mij zat wenste mij veel sterkte en zei dat ze later wel een keertje langs zou komen om het een en ander af te handelen.
De brancard klapte tegen de ambulance aan en werd er in geschoven. De doctor ging bij mij achterin zitten en de assistente stuurde de ambulance richting het zieken huis.
De doctor begon mij op diverse plekken te betasten. En ondertussen vroeg hij hoe ik heette en waar ik vandaan kwam. Toen hij mijn buik controleerde trok hij mijn luier iets naar onder om zo mijn onderbuik te controleren. Heb je hier last van? En drukt op mijn blaas. Ik kreeg kramp omdat ik moest plassen en hij op mijn blaas aan het drukken was. Ik vertelde dat ik er geen last van had en liet direct een scheut urine in mijn luier lopen. Hij trok de luier weer wat omhoog en legde plots zijn hand boven op mijn luier! die zullen ze straks wel even verschonen! Heb jij er al lang last van incontinentie? Ik wist echt niet wat ik moest zeggen en draaide maar een beetje de andere kant op..
Het duurde niet lang of we reden het ziekenhuis terrein op. Bij de 1e hulp stopte de ambulance en werden de achterdeuren geopend. De brancard werd er uit getrokken en naar binnen gereden. De doctor ging overleggen met een van de medewerkers van de 1e hulp. Ondertussen werd ik op de brancard verder uitgekleed. Mijn jas en trui werden uit gedaan. Ik werd een beetje opgetild zodat mijn half kapotte broek ook uitgedaan kon worden. De verpleegsters van de 1e hulp keken even verbaast toen ze mij daar alleen in mijn natte luier zagen liggen.. Een verpleegster voelde even aan mijn luier en zei dat ik zo een schone kreeg.
Ik werd nu opgetild en verplaatst naar een ziekenhuisbed. Ik kreeg een dekentje omgeslagen en daarna werden de zijhekjes omhoog geklikt. De doctor van de ambulance wenste mij veel beterschap en vertrok samen met zijn assistente.
"Ik ben doctor Silvia en we gaan u even grondig onderzoeken. Waar heeft u het meest pijn?” Ik zei dat ik erg veel pijn had aan mijn rechterbeen en aan mijn rechter schouder. We gaan foto's maken zodat we kunnen zien wat er allemaal gebroken is. Ik werd naar een kamertje gereden waar ik klaar gemaakt werd voor de foto's. Een verpleegster kwam aanlopen met een... LUIER!? Zo zei ze.. we gaan u even klaar maken voor de foto's. Het was dezelfde verpleegster die mij ook bij de 1e hulp had ontvangen. Mijn dekentje werd naar boven geslagen zodat ze goed bij mijn natte luier kon komen. Ik heet Nicole. Jij hebt geluk gehad hoor! Wij zien regelmatig motorrijders binnen komen die volledig in de kreukels liggen. Ondertussen begon ze de plakkers van mijn luier los te trekken. Met de vingertoppen van haar linkerhand drukte ze voor op mijn luier en met haar rechterhand trok ze de plakstrips los. Ai, ik had dan wel pijn maar was dit niet een van mijn dromen geweest? Ze trok de luier naar voren en zag dat er nog een inlegger in zat. Heb je altijd een inlegger in jou luier? Ik zei niet veel en mompelde maar iets terug. Er was nog een verpleegster gekomen en samen tilde ze mij iets omhoog zodat ze de natte luier onder mij vandaan konden halen. Het was hun niet ontgaan dat dat voor mij geen pretje was. Er werd even vlug een natte washand over mijn billen geveegd en een schone luier werd open gevouwen. Het ritselen van het plastic was goed hoorbaar. De luier werd tegen mijn kruis gelegd en voorzichtig een beetje onder mijn billen geduwd. Nicole zij dat ze de luier pas na de foto's vast ging maken. Het zou onnodig veel pijn kosten nu. Het dekentje werd terug over mij heen gelegd en ik was klaar voor de CT scan.

Hoe moest ik nu verder. zou ik het spelletje gewoon meespelen? of zou ik het eerlijk opbiechten en zeggen dat ik eigenlijk geen luiers nodig had. Waarom moest ik dan ook zo nodig in een luier op de motor gaan zitten? Veel tijd om na te denken had ik niet want mijn bed kwam met een schok weer in beweging.

"De CT-scan staat klaar voor jou Stefan" zei Nicole. Ik kwam in een kamer waar mijn bed naast een plateau gezet werd. met vier man tilde ze mij uit bed en legde ze mij op het plateau neer. Tijdens het tillen viel mijn luier op de grond. Nicole pakte gauw de luier op en plaatste deze weer om mijn kruis. Dit keer waren er meer mensen aanwezig en zo werd ik even opgetild zodat ik de luier goed onder mijn billen kon krijgen. Nicole trok de luier tussen mijn benen naar boven en plakte de plakstrips vast. Zo, dat zit beter.
Nicole vertelde wat er verder ging gebeuren. Na de scan werd ik direct naar de O.K. gebracht. De resultaten van de CT scan werden door de arts bestudeerd. De arts stelden zich aan mijn voor en hij vertelde dat ik veel geluk had gehad. Mijn been was op verschillende plaatsen gebroken, mijn voet was verbrijzeld en ik had een gebroken sleutelbeen. Aan het sleutelbeen kon niet veel gedaan worden. Hiervoor kreeg ik een band om mijn schouders om er voor te zorgen dat mijn sleutelbeen op een zo goed mogelijke manier weer aan elkaar zou groeien. Mijn been was er slechter aan toe. Na een verdoving ging de arts zijn gang om er weer een geheel van te maken. Er werden heel wat pinnen en schroeven gebruikt. De operatie was verder wel goed verlopen.
Ik kon na de operatie naar de gips kamer om mijn been te laten inpakken. Daar lag ik dan weer in een T-shirt en een luier klaar om mijn been in te laten pakken. Ik had inmiddels ook al weer aandrang om te plassen. Ik zag mezelf ook niet in de huidige toestand naar de wc lopen dus ik heb er toch voor gekozen mijn luier maar te gebruiken. De verklikker aan de buitenkant van de luier sloeg meteen alarm waar Nicole meteen op reageerde. "Ik zal je na het gipsen wel even verschonen.."
De gips arts kwam binnen lopen en zag mij op bed liggen. Even keek hij verbaast maar begon daarna meteen de foto's te bestuderen. Zo Stefan zijn hij, we zullen jou been eens gaan gipsen. Ik zal het niet te hoog inpakken anders krijg je misschien wel last met het verwisselen van je incontinentie materiaal. Het gispen ging veel sneller dan verwacht. Ik bedankte de arts en werd door Nicole de kamer uit gereden. Zo Stefan zij ze. De artsen zijn voorlopig klaar met jou. Ik breng je nu naar jou kamer waar je even bij kunt komen van alle gebeurtenissen. Ik had een twee persoonskamer die ik moest delen met een vrouw van ongeveer 50 jaar. Nicole plaatste het bed in de kamer en trok de gordijnen rond mijn bed dicht. Zo dan gaan we eerst nog even jou natte luier verwisselen. Ik ben zo terug.
Nu had ik weer even tijd om na te denken hoe hier mee om te gaan.. Zou ik mij echt als een baby’tje laten verzorgen? Ik denk dat ik beter kan zeggen dat ik best wel op een potje zou kunnen plassen, dat ik die luier alleen uit voorzorg gedragen heb tijdens lange motor ritten.

Daar was Nicole weer. Ze had een karretje bij die vol stond met spulletjes. "Zo Stefan jou dag loopt een beetje anders dan dat jij gedacht had is het niet?" ze begon mijn natte luier los te makken. Ze legde haar platte hand voor op mijn luier en haar andere hand gebruikte ze om de plakkers los te trekken. Het geluid van het los trekken van de plakstrips was duidelijk in de kamer hoorbaar.
Nu moest het gebeuren ik moest het wel vertellen... Nicole, zei ik.. eigenlijk draag ik niet altijd een luier... Nicole bleef even stil staan en keer verbaast naar mij.. Ik draag een luier als ik een lange motor toertocht ga maken. Zo hoef ik niet zo vaak te stoppen... Nicole keek weer even verbaast en zei: “Nou daar heb ik even niets mee te maken. Je krijgt zolang je hier in het ziekenhuis ligt gewoon een luier aan want je kunt toch niet naar de wc wandelen”. En daar kon ik het mee doen. Ze ging weer gewoon verder met het uitpakken van mijn billen.
De natte luier rolde ze op en legde deze onder op de kar. Ze pakte een pakje met billendoekjes alleen dan niet van zwitsal en ze begon mijn billen af te vegen. Ik voelde mezelf heel klein worden en de droom om weer eens als baby verzorgt te worden leek werkelijkheid te worden. Zachtjes werd ook mijn voorkant schoon gepoetst. Met een katoenen doek werd er alles nog een keertje droog gewreven. Nicole pakte een wegwerp slip van de kar en een inlegger. Zo Stefan, Ik zal het weer mooi dik inpakken dan kan je er voorlopig weer tegen.
Nu was ik verbaast hoe Nicole het aanpakte. Ze leek er wel van te genieten... Ik moest een klein beetje op mijn zei rollen Nicole plaatste de luieren en de inleggen onder mijn billen. Nu moest ik de andere kant op rollen zodat ze de luier recht onder mij kon leggen. Ze pakte de talk poeder van de kar en strooide mijn billen en voorkant onder de talkpoeder. De geur die daar vanaf kwam zette mij direct terug in de tijd. Ik voelde mij weer een echte peuter van een jaartje of twee. Hierna trok Nicole de luier tussen mijn benen omhoog en trok het strak over de voorkant heen. Met haar handen wreef ze de zijkanten vlak. Ze pakte de achterkant van de luier en trok deze naar voren en plakte eerst de onderste plakkertje vast. Hierna keek ze nog even of de luier recht zat waarna ze de bovenste plakkertjes dicht plakte.
Ik had het gevoel te moeten gaan duimen.. Ik voelde mij zo veilig en klein.. Al mijn pijn leek wel te zijn verdwenen.. Nicole knipoogde tegen mij en gaf mijn een aai over mijn bol en ruimde de spullen op. Zo ga nu maar even slapen dan kom ik straks wel weer even kijken.
Het duurde niet lang of ik sliep als een klein baby’tje..
 

lucsje66

Toplid
Hallokes,

Het eerste deel komt heel erg realistisch over en zou ons allemaal wel eens kunnen gebeuren als we ons geluierd in het openbaar begeven, een ongeluk is zo gebeurd. Een ongelukje in onze luiers zijn we gewoon, maar op een verkeersongeval zit niemand van ons te wachten.
Het tweede deel in het ziekenhuis is ook heel goed geschreven maar denk niet dat dit in de realiteit zo gebeurd. Ben zelf verpleegkundige en AB/DL en ga incontinentie mensen toch niet op een dergelijke manier benaderen.
Maar het blijft een leuk verhaal om te lezen en het leest ook vlot, hopelijk krijgen we nog een vervolg.

Lucsje
 

yunyun

Doe waar je zin in heb
Stefan

Fantastisch verhaal!
Kijk op een motorongeluk zit niemand te wachten maar op de rest van het verhaal wel! !1
Bedankt en hopenlijk komt er nog een vervolg
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Met de motor naar het ziekenhuis (deel 2).

"Hallo meneer, hallo..." langzaam openende ik mijn ogen en half waker keek ik om mijn heen. Het leek wel of de droom die ik had gewoon verder ging! De pijn in mijn rechterbeen zorgde ervoor dat ik uit de droom ontwaakte. Het is allemaal echt gebeurt dacht ik... Ik kon het haast niet geloven..Ik lag daar echt!
"Hoi ik ben Anne" zei de verpleegster toen ik haar aan keek. Ze zag er lief uit. Echt zo'n zorgzaam type. Ik heb altijd al bewondering gehad voor mensen uit de zorg. Altijd maar weer klaar staan voor een ander. Hoe houden deze mensen dat toch vol?
"Ik ben Stefan" zei ik en verlegen keek ik nog een keertje de kamer rond. Het was geen grote kamer maar er was genoeg plek voor twee bedden. Langs ieder bed stond aan de ene kant een grote hoge kast en aan de andere kant een nachtkastje op wieltjes. Boven de bedden hing een magneetbord met diverse magneetjes. Het bord van de mevrouw langs mij hing vol met kaartjes en tekeningen. Ze lag op haar zei in een diepe slaap, althans dat dacht ik...
"Het is tijd voor uw medicijnen" zei Anne.
Ze had twee bekertjes in haar handen. Ze zetten het glaasje water op het nachtkastje neer en gaf mij het bekertje met medicijnen. Veel kon ik daar niet mee want ik kon mijn arm bijna niet bewegen. Anne had nu ook wel door dat dat niet veel zou uithalen en nam het bekertje weer van mij over.
Anne drukte op een knopje bij mijn bed, hierdoor ging het hoofdeinde van mijn bed iets omhoog. Ze haalde de medicijnen uit het bekertje en stopte ze in mijn mond. Ze pakt het bekertje water van het nachtkastje en zette dat aan mijn lippen. Voorzichtig nam ik een slokje en slikte de medicijnen door. Ze vertelde dat het zou helpen tegen de pijn. Ze drukte weer op een knopje en mijn bed ging weer langzaam onderuit.
Anne pakte het gordijn vast wat tussen de twee bedden hing en trok het langzaam om mij heen. Ik realiseerde mij meteen wat dat betekende. Ik kreeg het meteen warm en wist niet waar ik moest kijken. Moest ik nu weer vertellen dat ik eigenlijk geen luiers draag? Het koste mij de vorige keer ook al zo veel moeite om het te vertellen, en dan die reactie van Nicole.. Ik laat het maar gewoon gebeuren dacht ik.
Anne haalde de dekens van mij af en inspecteerde direct mijn luier. De verklikker was niet verkleurd maar voor de zekerheid voelde ze nog even aan de voorkant van mijn luier. "Je bent nog droog?" zei ze verbaast. Ze bekeek mijn voet maar dat zag er ook goed uit. "De arts komt straks nog even kijken." Ze legde de dekens terug en mijn voet werd met een lakentje afgedekt. Ze opende de gordijnen weer en verliet de kamer.
Ik sloot mijn ogen en dacht na over de situatie waarin ik verkeerde. Hoe kon ik toch zo stom zijn geweest om te gaan toeren in een luier. En waarom had ik die auto niet zien aankomen? Ik zag het meisje van de aanrijding weer voorbij komen. Zij moet ook geschrokken zijn.. en shit! wie heeft mij daar allemaal zien liggen in mijn luier! en hoe moet het nu verder hier in het ziekenhuis.
"Heb je veel pijn?" De buurvrouw waarvan ik vermoede dat ze sliep bleek toch niet zo vast te slapen! De medicijnen hadden hun werk al gedaan en de pijn was al flink verminderd.
"Het gaat wel" zei ik tegen haar en vertelde wat er met mij was gebeurt. Ik vertelde dat ik een vervent motor rijder ben en vele toer tochten heb mogen maken. Dat ik eigenlijk een hele voorzichtige rijder ben en niet kan begrijpen dat ik die auto over het hoofd gezien had.
"Soms gebeuren er dingen die je niet kunt of wilt verklaren, daar moet je vrede mee hebben.." Die wijze worden van die vrouw zorgde ervoor dat ik vrede kon hebben met de situatie waarin ik verkeerde. Ik was eigenlijk best wel opgelucht en kon me weer een beetje ontspannen. Ik zuchten een keer diep en realiseerde me toen dat ik een volle blaas had. Ik heb altijd al moeite gehad om liggend in luier te plassen. Dus ook deze keer ging het niet vanzelf. Heel rustig ben ik toen ontspanning oefeningen gaan doen. Meestal als ik dan heel rustig en lang uit adem dan....
"Rij jij al lang in een luier rond?" Paf… mijn hardslag vloog richting de 200 slagen per minuut! ik kreeg een rood hoofd en wist niet meer waar ik moest kijken. Ze moet het gesprek met Nicole wel gehoord hebben.. Anders kon ze het toch niet weten.. "Euh.. tja.. Euh.." wat moest ik hier nou weer op gaan zeggen. Eigenlijk had ik helemaal geen zin om dit met haar te bespreken, maar ergens vertrouwde ik haar wel. "Het is wel gemakkelijk" zei ik. Maar het kwam er niet echt overtuigend uit. Heb ik weer. Ik rol van het ene probleem in het andere...
De vrouw begon te vertellen: "Weet je, ik geloof je niet helemaal. Als motorrijder kan je heel gemakkelijk even stoppen en in de berm plassen of zo. En nu kies jij er zelf voor om de hele dag in een natte luier te zitten? Ik denk dat jij de zelfde trekjes heb als mijn zoon!" Ik was sprakeloos.. en wilde eigenlijk meteen een verpleegster roepen om mij naar een andere kamer te brengen. wat dacht die vrouw wel niet..
Op dat moment kwam de Arts binnen lopen. "Hallo Stefan, hoe gaat het ermee?" Ik was nog een beetje van slag maar vertelde dat het wel ging. De meegekomen verpleegster haalde het laken van mijn voet en de arts begon mijn voet te bestuderen. De druk op mijn blaas was inmiddels hoog opgelopen en na een keer diep zuchten liep het grootste deel mijn luier in. Zo, dat luchtte op. Bij mij is het meestal zo dat als ik een keertje in mijn luier geplast heb, dat de tweede keer altijd makelijker gaat. Langzaam kon ik dan ook de rest in mijn luier laten lopen. De arts was inmiddels klaar met mijn voet en vertelde dat het wel goed zou komen. Hij tilde de dekens even op om mijn gipse been te bekijken. "Die hebben ze mooi ingepakt" en terwijl hij dat zij keek hij naar mijn luier. Ik hoorde hem denken: "Maar goed dat we dat ook ingepakt hebben". De arts wenkte even naar de verpleegster en wees haar naar mijn luier. Ik vroeg hem nog het een en ander en was benieuwd hoe lang ik hier nog moest liggen. Hij gaf aan als alles mee zit dat ik met een goeie week weer naar huis mocht. En daar ging de arts weer, gevolgd door de verpleegster.
"Dus je blijft nog een weekje.. gezellig!" zei de buurvrouw.. ik weet niet meer hoe ik daarop gereageerd heb maar daar had ik toch niet lang de tijd voor. "Hoi Stefan" ik keek naar de deuropening en daar stond mijn moeder. Ze zag er nogal geschrokken uit. Ze was met de auto helemaal uit Nijmegen komen rijden. De schat. "Hoi mam" en ik vertelde wat er allemaal gebeurt was. Ze keek naar mijn voet die onder een lakentje lag. Ze tilde het iets op en zag de pennen aan alle kanten eruit steken. Ze zag dat mijn been in het gips zat en tilde de dekens iets op om te kijken waar het eindigde. Terwijl ze de dekens optilde kwam Nicole binnen lopen met d'r kar. "O, je hebt bezoek.. dan kom ik straks wel terug" zei nicole. Bovenop de kar lag incontinentie materiaal dus was duidelijk wat ze kwam doen. Mijn moeder had inmiddels de dekens weer laten vallen en zei "Nee kom maar hoor.. want wat moet, dat moet!" een van die uitspraken die mijn moeder altijd zij. Nicole liep naar mij toe en pakte het gordijn weer vast. Ze vroeg aan mijn moeder of ze even aan de tafel wilde gaan zitten. Hierna trok ze de gordijnen dicht....
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Met de motor naar het ziekenhuis. (deel 3)

"Hoe gaat het met jou?" vroeg Nicole en haalde de dekens van mij af. Naast haar stond de kar met verschoning spullen al klaar. Het werd mij allemaal een beetje te veel en ik begon te huilen. Nicole zag dat natuurlijk, en begon mij zachtjes te troosten. "Ach gossie.. Rustig maar jongen.. Doe maar even je oogjes dicht dan zijn we zo klaar..." en terwijl ze dat zei, aaiden ze over mijn wangen. Ze pakte een katoenen doek van de kar en droogde mijn tranen. Ik sloot mijn ogen en ik voelde mij meteen op mijn gemak. Onbewust dwaalde ik weer af naar mijn peutertijd. Ik had zelfs niet meer in de gaten dat ik in een ziekenhuis bed lag. Ik was zelfs vergeten dat mijn moeder hier 5 meter vandaan zat.

Opeens voelde ik de hand van Nicole op mijn luier. Eerst lande de topjes van haar vingers, en toen haar platte hand. Haar hand gleed langzaam over mijn luier naar beneden. Haar andere hand volgde, maar dan over mijn been. "Mooi zo, alles is nog droog!" Ik hield mijn ogen dicht en voelde de topjes van haar vingers weer op mijn luier staan. Met haar andere hand trok ze hard een plakstrip los. Grits!! Wat was ik altijd bang voor dat geluid. Vooral als ik in een openbare ruimte mijn luier moest verversen. Voor mijn gevoel wist dan iedereen meteen wat er gaande was.
Ik weet niet hoe het kwam, maar nu kon ik van dat geluid genieten.. Het deed mij nog meer beseffen dat ik nog een kleine baby was. Nicole trok de tweede strip los... Mijn linker hand ging als vanzelf richting mijn mond... Even was er geen contact meer met de hand van Nicole, maar al snel voelde ik weer vinger toppen. De linkerkant van de luier was nu aan de beurt. Grits!.. dat was de derde plakstrip. Mijn duim verdween nu vanzelf in mijn mond. En nadat de laatste plakker was losgemaakt was ik heerlijk op mijn duim aan het zuigen.
Met de voorkant van de luier maakte ze een vegende beweging naar onder. Wat voelde dat heerlijk zeg.. Het gevoel was een beetje dubbelop. Ik voelde mij heeel klein, maar ook wel heeel opgewonden. Nicole trok een beetje aan de luier en steunend op mijn linkerbeen kon ik mijn billen een beetje optillen zodat Nicole de luier onder mij uit kon trekken.

Nicole pakte mijn linkervoet vast en plaatste deze zo dicht mogelijk bij mijn billen. Hierna boog ze mijn knie naar buiten. Ze had nu alle ruimte om met een billendoekje alles mooi schoon te poetsen. Ze begon bovenaan en langzaam vond ze een weg naar beneden. Ook mijn geslachtsdeel werd niet overgeslagen. Met een droge doek werd alles nog een keertje goed droog gewreven.
Ik hoorde Nicole een schone luier van de kar pakken. Het geritsel van de luier was goed hoorbaar. Ik voelde dat de luier al tegen mijn kont gedrukt werd. En als van zelf zetten ik mijn linkerbeen weer overeind en tilde mijn billen iets omhoog. Snel schoof Nicole de luier onder mijn kont. "We zijn al bijna klaar" zei ze lief. Ik werd ineens aangenaam verast door een van de lekkerste geuren ter wereld. TALKPOEDER! Met haar handen werd de talkpoeder overal goed verdeeld. Ze pakte de luier weer vast en trok deze weer lekker strak tussen mijn benen omhoog. Met haar platte hand wreef ze de luier strak tegen mijn lichaam en de zijflappen naar achter. Ze pakte de achterflap vast en trok deze naar voren en zette de onderste plakker vast. Hetzelfde herhaalde zich voor de andere kant. Nog een keertje werd alles goed strak getrokken en konden de laatste plakkers bevestigd worden. Ze dekte me weer met een deken toe en ik kreeg een ai over mijn bol. Ze zei "He gekkie, we zijn klaar" ik deed mijn ogen open en haalde mijn duim uit mijn mond. Ik schaamde mij een beetje. "Geeft niks hoor.. alles komt goed." en ze maakte de gordijnen weer open. Ze groette mijn moeder en vertrok met haar kar richting de gang...

De geur van talkpoeder hing nog steeds in de lucht. Mijn moeder stond op en liep weer naar mij toe. Ze snoof een keertje in de lucht en zei "Sinds wanneer draag jij weer een luier?" en ze tilde de dekens iets op om bevestiging te krijgen. Ik kreeg weer een rood hoofd en wist niet waar ik moest kijken. "Goh, dat is zeker 30 jaar geleden!"
Ik was pas erg laat zindelijk geworden. Ik herinner mij nog goed dat ik op mijn 6e nog iedere dag een luier aan kreeg. Na het avondeten moest ik altijd meteen samen met mijn moeder naar boven om een luier en een pyjama aan te doen. Mijn kamer heeft er ook lang als baby kamer uitgezien. Mooie blauwe muren, een komode voor alle verschoon spullen, een kast in de vorm van een olifant vol met rompertes en luiers en zelfs een bedje met spijlen waarin ik sliep. Mijn moeder tilde mij altijd op de komode en verzorgde mij dan als een echte baby. Ze nam toen alle tijd voor mij. Ze smeerde mij vaak in met olie en mijn billen met crème of talkpoeder. Ze tilde altijd mijn benen omhoog en legde mijn billen dan op een luier.
Nadat ze de luier had vast geplakt was er alle tijd om te knuffelen en kietelen. Hierna moest ik altijd gaan zitten en kreeg ik een romper over mijn hoofd getrokken. Nadat ik mijn armpjes door de mouwen had gestoken moest ik weer gaan liggen. Ze controleerde dan nog een keertje of mijn luier goed zat, door met haar vinger langs de randen te gaan. Als laatste werd mijn rompertje dicht geklikt. Die zat altijd vrij strak. Hierdoor voelde ik altijd mijn luier goed zitten. Mijn pyjama ging er nog overheen en dan mocht ik nog even naar beneden om te spelen.
"Waarom heb jij een luier aan?" zei mijn moeder. Ik vertelde dat het waarschijnlijk door het ongeluk kwam maar dat ze het nog aan het onderzoeken zijn. Ik hoorde de buurvrouw kuchen..
Gelukkig hadden we het snel over andere dingen en was het bezoek uur al weer voorbij. Ik vertelde mijn moeder dat ze zich niet ongerust hoefde te maken en dat we iedere dag even zouden bellen. Ze gaf mij een kus en zei "Dag knulleke.."
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Me want more, me want more.
Heerlijk verhaal waar ik meer van zou willen lezen.
Voel sympathie met Stefan.
Ben benieuwd.
 

RubenDL

Nieuw lid
ga je nog verder met dit verhaal want ik vind het prachtig wou dat het mij gebeurde (niet het ongeluk dan) !1
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Met de motor naar het ziekenhuis (deel 4)

Het duurde even maar hier is weer een stukje....


“Wat wil jij straks eten?” Ik hoorde in de verte de stem van Anne. Ik opende mijn ogen en zag dat ze langs het bed van de buurvrouw stond. Ik had inmiddels ook al trek gekregen. Ik was benieuwd wat er op het menu zou staan. Ik hoorde Anne tegen de buurvrouw zeggen “We hebben vandaag pasta of aardappels” Nou dan wist ik het wel. Ik ben altijd al een liefhebber van pasta geweest, dus de keus voor mij zou makkelijk zijn.

Het duurde niet lang of Ane stond langs mijn bed. "Hoi Stefan, hoe gaat het met jou?" Ik vertelde dat ik lekker even geslapen had en dat ik net was ontwaakt uit mijn droom. O, zei ze, waar ging die droom over? Nou euh..
Ik had net weer zo'n droom gehad waarin ik als peutertje verhalen beleefde. Deze keer was ik naar de dierentuin geweest met mijn moeder. Ik zat heerlijk in mijn buggy op mijn speentje te sabbelen. Ik genoot van alle dieren die mijn buggy passeerde. We liepen langs de olifanten en de giraffen. Lolifant! Raf! riep ik dan.. Het was mooi weer en we genoten van het zonnetje. Op het picknick weitje spreidde mijn moeder een kleed uit. Het tuigje van de buggy werd los gemaakt en ik werd op mijn rug op het kleedje gelegd. Tussen al die mensen kreeg ik een schone luier aan.
Dat kon ik dus niet vertellen aan Ane.. Ik vertelde dat ik in mijn droom in een dierentuin was geweest. "Leuk" zei Ane "Ik ga ook altijd graag naar de dierentuin met mijn zoontje. welke dieren heb je allemaal gezien?" zei ze een beetje plagend. Ik wou eigenlijk zeggen een lolifant en een raf! maar dat heb ik niet aangedurfd.
"Wat wil je straks eten?" Ze kruiste het vakje van de pasta aan, en vertelde dat ik geholpen zou worden met eten. Ik kon mijn rechterarm nog niet bewegen dus zelfstandig eten zou moeilijk gaan.
We komen jou nog voor het eten verschonen. En weg was ze weer..

Ik pakte de afstandbediening van de tv en zapte een beetje door de zenders heen. Ik belande bij de kinderzenders. Ze hadden hier zoveel zenders, de meeste kende ik niet eens. Na een poosje belande ik op Baby TV. Ik was eigenlijk te nieuwsgierig om door te zappen en liet de tv eventjes op Baby tv staan. Er kwamen allemaal leuke vormen en kleuren voorbij. Ik lag alleen een beetje ongemakkelijk plat en wilde mijn rug iets omhoog zetten. Ik legde de afstandbediening van de TV naast mij neer en ging op zoek naar de knop van het bed. Daar zag ik hem al. Vlak bij het nachtkastje hing de bediening van het bed. Met mijn linker hand probeerde ik bij het kastje te komen. ik kon er net niet bij. Ik draaide een beetje op mijn zij en.. pats boem... de afstandbediening van de tv op de grond.....
Daar lag ik dan.. in mijn natte luier te kijken naar Baby TV.
In het begin was ik nogal gestrest over de situatie waarin ik verkeerde, maar na een paar minuten kijken naar Baby TV was ik toch weer rustig geworden. Ik was zelfs zo rustig dat ik alles om mij heen vergat. Al snel lag ik al weer op mijn duim te zuigen. en ik denk dat ik na 15 minuten sliep als een klein baby’tje.

"Stefan, Stefan wakker worden.." Daar was Nicole weer. Langzaam werd ik wakker, haalde mijn duim uit mijn mond en keek Nicole aan. De TV was uit en de gordijnen om mij heen waren gesloten.
Nicole haalde de dekens van mij af en inspecteerde mijn luier. "Even een schone broek, en dan gaan we eten"
Vakkundig werd mijn natte luier uitgedaan. Met een vochtig doekje werden mijn billen schoongeveeg. Deze keer gebruikte Nicole jammer genoeg geen talkpoeder maar begon ze mijn billen met zalf in te smeren. Ze zien een beetje rood, had ze gezegd.
Hierna pakte ze een luier en een inlegger van de kar en begon ze mij weer in te pakken. Wat was dat toch heerlijk om mee te maken.

"Zo, klaar is onze Stefan weer" Nicole opende de gordijnen en reed de kar een beetje aan de kant. Ik zag dat de buurvrouw al aan het eten was. Nicole drukte op het knopje van het bed om mij een beetje recht op te zetten. Hierna liep ze weer terug naar de kar. Ze pakte een doek van de kar en terwijl ze naar mij toe liep vouwden zij het open. Toen zag ik dat het een slabber was. Er stonden zelf beertjes op.. "Ik denk dat jij deze wel leuk vind" Voor dat ik het in de gaten had, had Nicole mij al de slabber om gedaan.

Ze pakt het bakje eten van de kar en ging op het randje van het bed zitten. Met een klein lepeltje roerde ze door het bakje heen. Ze schepte een beetje uit het bakje en hield het voor haar mond. Ze blies er een keertje overheen. Hierna kwam het lepeltje richting mijn mond. Dat was lang geleden! maar ik weet het nog precies. Als vanzelf ging mijn mond open. Nicole stopte de lepel in mijn mond en drukte de pasta tegen mijn gehemelte. In een vloeiende beweging trok ze de lepel omhoog mijn mond weer uit. Met mijn tong sabbelde ik op het eten en slikte het door. Ondertussen keek ik naar Nicole die de volgende lepel aan het klaar maken was. Weer blies ze even over de lepel heen voordat de lepel naar mijn mond kwam. Telkens op de zelfde manier drukte ze het eten tegen mijn gehemelte aan. Niet altijd was de lepel volledig schoon bij het verlaten van mijn mond. Soms zat er nog wat rode saus aan wat vervolgens rond mijn lippen kwam te zitten. Nicole schrapend met dezelfde lepel de saus resten er weer vanaf.
Halver wegen begon ik al behoorlijk vol te geraken. En het doorslikken ging ook steeds langzamer. Op een gegeven moment was de lepel al eerder bij mijn mond dan dat ik mijn mond leeg had. Mijn mond bleef daarom ook nog gesloten. Nicole zette de lepel toch gewoon tegen mijn mond aan, waardoor ik vanzelf mijn mond weer open deed. Ik probeerde het tempo van Nicole bij te houden maar dat lukt niet. Op een gegeven moment zat mijn mond te vol en kreeg ik overgeef neigingen. Ik kon het gewoon niet meer binnen houden. Ik proestte een keer en alles wat ik toen nog in mijn mond had lag weer uit. "Het is maar goed dat je een slabber om hebt." Maar ze ging gewoon verder met voeren. Toen ik zei dat ik genoeg had gehad zei ze "Nog een paar hapjes" Ik heb het toen toch maar opgegeten. "Klaar!" en ze pakte een nat doekje waarmee ze mijn mond schoon poetste. Ze legde alle spullen weer op de kar. "Zal ik de TV weer aanzetten?" vroeg ze met een knipoog. Ik ga denk ik maar slapen zei ik... en ze vertrok.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
pietje precies Motor rijden (toerrit) Pub 33
Michaelll 19M op zoek naar jongens rondom Utrecht Contact advertenties 6
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 34
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's :) Contact advertenties 2
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
Brett010 Volgende week naar Madrid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Naar de diabetes verpleegkundige VVV 12
Inco-plastic-24/7 Overstappen naar wasbare luiers!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
richfire Op zoek naar mensen rondom Roelofarendsveen Voorstellen 7
Similar threads


















































Bovenaan