Mijn belevenissen (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 25,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: ...


Om maar met de deur in huis te vallen: Ik woon in de buurt van Den Haag, ben 34 jaar, gelukkig getrouwd en heb nog geen kinderen en ben al vele jaren helemaal gek van luiers.

Jammer genoeg moet mijn vrouw er niets van hebben en elk gesprek in die richting eindigt dan ook steevast in een ruzie (nou ja, dit is een beetje overdreven maar echt gezellig is het ook weer niet). Bij mijn liefde voor luiers gaat het puur om de luier, ik wil niet als een baby worden behandeld maar vindt het wel leuk om in een rompertje te lopen. Mij grootste wens / fantasie is dat ik gedwongen luiers moet dragen en dat ik hier op een of andere manier mee wordt vernederd, b.v. dat mijn vrouw in een restaurant hardop vraagt of ik een schone luier moet hebben. Of dat we naar de apotheek gaan en ik daar dan moet vragen wat er aan mijn broek- en bedplassen te doen is en of ik dan zo’n luier even mag passen. Luiers combineren met bondage lijkt mij ook erg spannend.

Omdat ik het allemaal moet doen van de spaarzame keren dat ik alleen thuis ben kom ik er niet echt toe veel in een luier rond te wandelen, ik draag ze wel eens op mijn werk. Doordat alles een beetje stiekem moet, houd ik het bij de wegwerpluiers, die van Tena Super Plus (groen) gebruik ik het meest omdat deze bij mij nooit lekken, wat bij andere merken geregeld is gebeurd. Die van Attends zijn mijn favoriet omdat ze wit zijn en dat is in mijn beleving de enige echte kleur voor een luier. Ik zou ook graag katoenen luiers met plasticbroeken gebruiken maar gezien het bovenstaande is wassen erg moeilijk. Plasticbroekjes en strikslips heb ik wel maar katoenen luiers heb ik nooit ergens kunnen kopen. Ik ben voornemens binnenkort eens naar België te rijden en daar bij Fun Fasion (bekend van Internet) eens wat leuke plasticbroekjes en rompertjes te kopen

Ik ben ook nooit op een bijeenkomst in Den Haag of Rotterdam geweest. Ik weet ook niet of ik dat zou doen als mijn vrouw het goed zou vinden want wat ik zo nu en dan wel eens lees komen hier hoofdzakelijk alleen maar mannen. Maar omdat vrouwen in ons wereldje nou eenmaal erg dun zijn gezaaid zou ik best wel eens met man(nen) willen spelen (geen sex maar elkaar een luier omdoen ed.).

Onderstaand mijn meest erotische ervaringen (en deze zijn echt gebeurd):

VROEGER:

Al heel vroeg was ik helemaal gek van luiers en plasticbroekjes, ik kan me geen tijd herinneren dat ik hier niet mee bezig was. Als kleinen jongen 9 / 10 jaar had ik al een verzameling plasticbroekjes, luiers had ik toe nog niet en behielp me met handdoeken en oude lappen. Op een gegeven moment kwam ik thuis uit school en riep mijn moeder of ik even in de keuken wilde komen, daar op de keukentafel lag mijn verzameling plasticbroekjes (ooit eens bij AH gekocht, die verkochten toen van die pakje met 3 broekjes in lichte pasteltinten). Mijn moeder die dacht dat ik dit had tegen het in bed lekken (ik plaste niet in bed of zo hoor) zei dat dit echt niet nodig was en dat het niet erg was als er wat uit mijn piemeltje op het laken zou lekken, bij mijn broer gebeurde dit ook wel eens. Dus daar gingen mijn broekjes de vuilnisbak in.

Natuurlijk ging ik weer nieuwe halen en deze op een andere plaats verstoppen en zo droeg ik toch nog geregeld een plasticbroekje met een surrogaat luier. Ook op deze plaats heeft mijn moeder ze gevonden, ze heeft hier nooit iets over gezegd maar geregeld waste ze de broekjes die ze dan weer keurig opvouwde en teruglegde. Nooit hebben we hierover gesproken.

Geregeld heb ik gedacht om expres in mijn bed te gaan plassen maar heb dit toch nooit aangedurfd.

LUIER-FEEST:

We woonden denk ik net een jaartje samen in Den Haag en ik had nog nooit durven vertellen dat ik een voorkeur voor luiers had maar had ze wel in huis. Aangezien ik vlak bij huis werkte en mijn vrouw vroeger weg ging dan ik liep ik meestal 's ochtends een uurtje in een luier rond.

Zo ook die bewuste dag, het was winter en onze oude auto op gas had in deze tijd wel een keuren. Mijn vrouw was gewoon op tijd vertrokken naar haar werk en ik schoot na zo’n minuutje of 5 een lekkere dikke en zachte luier aan. Ik zat net lekker op de bank met mijn luier en een badjas aan toen ik opeens de voordeur open hoorde gaan. Mijn vrouw kwam binnen en vertelde dat de wagen even verderop was afgeslagen en dat ze hem niet meer gestart kreeg. Mijn hart vloog in mijn keel en vlug deed ik mijn badjas dicht. Ik liep voorzichtig naar mijn vrouw toe om het geritsel van de luier zo min mogelijk te houden en zei dat zij maar naar de auto terug moest gaan en dat ik me snel zou aankleden en daar heen zou komen. Ze liep met me mee naar de keuken en zonder echt te sputteren ging zij naar de auto terug. Ik heb eerst 5 minuten op bed liggen trillen van de zenuwen en ben toen naar haar toe gegaan. Met geen woord repte ze er toen over en ik dacht dat ik het had ‘gered’. En ben vervolgens gewoon naar mijn werk gegaan.

Totdat ik ’s avonds thuis kwam en mijn me zonder blikken of blozen vroeg of ik soms een luier aan had vanmorgen ze hoorde het namelijk kraken / ritselen onder mijn badjas. Wederom sloeg mijn hart naar mijn keel en met een vuurrood hoofd kon ik niet meer doen dan het bekennen.

Wonder boven wonder vroeg ze me mijn verzameling (toen alleen wat verschillende merken, proefpakjes, wegwerpluiers, een plasticbroek en strikslips) en met een trillend lichaam heb ik haar alles laten zien. Ze heeft me behoorlijk uit staan lachen maar wilde het ook eens proberen en zo heb ik haar die middag in een strikslip met inlegluier ingepakt. Ik ook snel een Attends luier aan en zo hebben we heerlijk gevreeën.

Geregeld ‘mocht’ ik toen 's nachts een luier dragen die zij dan bij mij om deed, Dit was echt een fantastische tijd. Totdat ze er steeds meer een hekel aan kreeg om mij een luier om te doen en ze alles op een gegeven moment heeft weggegooid. Hoe het zo is gekomen is mij tot op de dag van vandaag nog steeds niet duidelijk. We hebben er wel over gesproken maar het hoe en waarom is mij in ieder geval niet bijgebleven.

Misschien, maar dat is puur gissen heb ik het toe wel een beetje overdreven maar zo ervaar ik het niet. Dus dat was het einde aan mijn eerste echte luier FEEST!

En net zo als heel veel ‘lotgenoten’ lukte het mij niet het luier gebeuren uit mijn hoofd te zetten en telkens weer stond ik bij een apotheek een pak luiers te kopen die ik vervolgens geregeld weer weggooide en me voornam dat dit toch echt niet normaal was (zo noemde mijn vrouw het toen).

Af en toe vond mijn vrouw in het huis luiers die ze prompt weer weggooide en mij voor gek verklaarde en zei dat ik niet moest spotten met het incontinent zijn van anderen en dat dit heel erg was voor die mensen. Nu zou ik niet incontinent willen zijn maar een beetje jaloers ben ik wel op deze mensen.

IN HET ZIEKENHUIS

Zo’n twee jaar geleden had ik constant maar last van vermoeidheid en een bloedonderzoek liet een afwijking van de lever zien. De dokter vond het beter om even een echo van de lever te laten maken dus heb ik hiervoor bij Bronovo een afspraak gemaakt.

Uiteraard ging ik de bewuste ochtend stevig geluierd met een Attend Super Plus op weg naar de echo-afdeling van het ziekenhuis en nam plaats in de wachtruimte. Toen de assistente me kwam halen zij ze dat ik mijn bovenlijf moest ontkleden en door kon lopen naar de onderzoeksruimte. Ik besloot mijn luier aan te houden en plaste er nog een beetje in. In de onderzoeksruimte werd gezegd dat ik op de tafel moest gaan liggen en dat de dokter zo zou komen.

Enigszins gespannen ging ik op de tafel liggen waarna de assistente op me af kwam om mijn buik in te smeren met een of andere gel. Om mijn broek niet vies te maken maakte vroeg ze of ze mijn broek wat mocht laten zakken, wat kon ik anders dan toestemmen en zo werd mijn riem en knoop los gemaakt en werd mijn bovenbroek wat omgeslagen. Ik had gelukkig een onderbroek over mijn luier dus viel mijn luier niet direct op, dat kwam pas later toen ze de rand van mijn onderbroek optilde om er een soort handdoek (ter bescherming van mijn kleding) tussen te stoppen. Met een verontwaardigde blik keek ze naar mijn luier en vervolgens naar mij, ik dacht dat ik door de grond zakte. Waarschijnlijk wel gewend aan luiers zei ze niets en liet verder niet merken dat ik een luier droeg. Ook de dokter die later binnen kwam repte met geen woord over mijn luier, misschien heeft zei wel niets gezegd. Later toen ik een beetje van de schrik bekomen was ben ik spontaan klaargekomen in mijn luier

OP DE WINTERSPORT

Elk jaar gaan wij op wintersport en ga ik daar snowboarden. Zo ook dit jaar (1999), ik had het voor mezelf al helemaal uitgedacht. Ik smokkelde 2 luiers mee in mijn snowboard tas met de gedachte lekker te skiën met een luier aan, want dat leuk me echt het einde.

Aangekomen in Frankrijk heb ik snel mijn snowboard uit de tas gehaald en de tas onderin de kast gestopt met de luiers er nog in. De volgende ochtend lagen we nog in bed en op de een of andere manier wilde ik het niet stiekem doen, misschien wilde ik mijn vrouw niet bedriegen, dus heb ik mijn vrouw verteld dat ik graag in een luier wilde boarden vandaag. Ze ontplofte bijna en vroeg wederom of ik wel lekker bij mijn bol was. De dreigementen om direct naar huis te gaan waren niet van de lucht maar ook ik hield mijn poot stijf en zei dat ze het niet eens zou merken, het geritsel zou verloren gaan door het lawaai wat ski-kleding maakt.

Zij wilde het echt niet hebben want stel je voor dat je een ongeluk krijgt en naar het ziekenhuis moet dan sta ik mooi voor paal als jij daar in je luier ligt. Ik heb maar niet gezegd dat dan mijn meest gekoesterde wens zou uitkomen. Om de goede vrede te bewaren kwamen we overeen dat ik dan 's nachts in een luier (of dat ding zo als zij het noemde) mocht slapen. Ik heb nog geprobeerd er uit te slepen dat dat goed was als zij hem dan om zou doen, maar dat kon ik mooi op mijn buik schrijven.

Het leek wel of die dag nooit om ging en toen we na het eten op onze kamer kwamen en naar bed gingen draaide ze zich van mij af en heb ik vervolgens mijn luier aangedaan. Ik heb de hele nacht een stijve gehad en heerlijk geslapen en de luier goed nat gemaakt gedurende de keren dat ik wakker werd. Toen het ochtend was en mijn vrouw wakker werd smeerde ze hem zonder een woord te zeggen naar de badkamer, ik heb toen even heerlijk liggen masturberen in mijn drijfnatte luier en ben heerlijk klaargekomen.

Nu is een luier dragen in mijn ogen zo’n beetje het beste wat een mens kan overkomen maar wanneer het zo moet zit er toch een vreemde smaak aan en is het niet echt leuk. Het is jammer dat het mijn vrouw zoveel pijn doet en dat ik dat alleen maar kan wegnemen door niet over luiers etc. te praten. Misschien moet ik me eens laten behandelen voor dit fetisjisme maar ik ervaar het niet als iets abnormaals.

NAAR FUN FASHION

Ik ben laatst nog naar België gegaan naar de winkel van Fun Fashion. Nou ja een winkel kun je het niet echt noemen, het is gewoon bij iemand thuis. Jammer genoeg had hij niet zoveel in mijn maat en viel de kwaliteit van veel artikelen een beetje in de categorie ‘home made’. Maar ik vond het wel leuk om het allemaal even te zien.

Ik was ’s Ochtends vertrokken (Den Haag - Oostende is een behoorlijke rit) en had me dus goed ingepakt in een dikke luier. Net over de Belgische grens moest ik ontzettend plassen dus heb me luier behoorlijk vol laten lopen, er kwam echt geen eind aan en even was ik bang dat de luier zou gaan lekken. Gelukkig gebeurde dit niet.

Bij aankomst bij Fun Fashion toch wel zenuwachtig en met kloppend hart aangebeld. De eigenaar deed open en liet me voor naar boven waar zijn atelier was. Na wat spullen te hebben bekeken heb ik met tot op mijn (natte) luier helemaal uitgekleed en heb ik diverse rompertjes, plasticbroeken ed. gepast. Dit was de eerste keer dat iemand anders me in mijn luier zag, dit gaf me echt een geweldig lekker gevoel.

Nadat ik een witter romper en plasticbroek met drukknopen in disney-motief had uitgekozen heb ik een schone luier aangedaan en ben ik weer naar huis gereden.

DE BRIEF

Mijn allerlaatste belevenis is van een paar weken geleden. Ik had het de laatste tijd erg moeilijk met het feit dat mijn vrouw niets van mijn luierliefde wilde weten, ik voelde me gewoon niet lekker in mijn vel zitten. Tot overmaat van ramp vond mijn vrouw bij het opruimen ook nog twee luiers in de kast waar ik altijd een ‘grijp-voorraadje’ heb liggen. Ik zei dat ik er niet over wilde praten en dat ze ze moest laten liggen. Wonder boven wonder gaf ze hieraan toe, waarschijnlijk had ze geen zin in ruzie.

Toen mijn vrouw een paar dagen later een avond weg was ben ik achter mijn PC gaan zitten en heb mijn gevoelens op papier gezet, heb een luier aan gedaan en ben naar bed gegaan. Mijn verhaal had ik geprint en op het kussen van mijn vrouw gelegd. Toen ik om circa 22:15 de deur hoorde opengaan dacht ik er nog even aan om de luier snel uit te doen en het briefje weg te gooien. Gelukkig wist ik al mijn moed te verzamelen en met ingehouden adem wachtte ik tot ze de slaapkamer in kwam lopen.

Enigszins verbaasd pakte ze het briefje en las het. Tot mijn grote verbazing werd ze niet boos en leek enigszins medelijden met mij te hebben. We hebben er toen behoorlijk openhartig over gesproken maar zij wilde echt geen strobreed van haar standpunt afwijken. De deal was dat ik vannacht de luier mocht omhouden mits ik aan mijn kant van het bed bleef, ze wilde me niet voelen. De andere luier zou ik ook nog een keer mogen dragen maar daarna moest het echt zijn afgelopen.


Veel luier groeten,
 

peterpannie

Gewaardeerd Lid
Fun fashion heeft echt bestaan. Ik heb er zelf lang geleden ( zeker 12 jaar geleden) ook wel eens gekocht.
Weet niet of h3t nog steeds bestaat....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Mijn belevenissen (C) M 2
DL_Michel Mijn belevenissen (A) M 0
Similar threads


Bovenaan