Mijn buurmeisje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

timmy19731

Nieuw lid
hallo ik had een buurmeisje. ze kwam wel eens bij ons op bezoek. mijn ouders waren samen met haar ouders een dagje weg, en kwam bij mij een hapje eten. ze had een mooie strakke spijkerbroek aan met een kort truitje. het was nog wat vroeg om wat te gaan eten, dus ging wat met haar donderjagen. ik kon het makkelijk van haar winnen, maar liet haar winnen en zat boven op mij. toen ik haar begon te kietelen.

ze moest lachen en vroeg mij om op te houden, maar ik ging nog even door, tot dat ik in eens nat werd, ze had in haar broek geplast boven op mij. ik zei tegen haar wat doe je nu, en ze zie ik kon het niet meer ophouden. haar broek was helemaal nat mij haar kruis en ik was ook nat geworden bij mij kruis want daar zat ze zo ongeveer. ik vond het wel opwindend. toen vertelde ze mij dat ze wel vaker in haar broek plaste als haar ouders weg waren, en dat ze dan lekker met haar nattebroek door liep. en dat ze dat helemaal niet erg vond. ze wilde graag nog een babytje zijn zei ze. maar geen luiers meer omwilde. ik vertelde dat ik anders nog wel een luier voor haar had, maar dat hoefde nu toch niet meer, want al een natte broek. ik legde een handdoek op de bank waar ze op kon gaan zittten, en dat in een broodje voor haar ging smeren, maar ze wilde liever pap, maar dat had ik niet in huis, maar wel vla, ze wilde wel een bord vla en die moest ik haar dan voeren.

ik pakte een bord en schonk hem vol met vla, en vroeg haar bij de hoge tafel te komen zitten, dat wilde ze wel, maar dan moest ik haar op tillen want babytjes konden immers niet lopen. ik tilde haar bij haar natte kont en zetten haar op een stoel. ik begon haar te voeren maar dat ging niet goed want ze draaide haar steeds haar hoofd ze zat onder de vla, ze was lekker aan het kliederen ik lied het lekker geworden. tot ik even weg moest, toen ik terug kwam had ze het bord vla op haar hoofd gezet ze zat onder de vla, ik zei nu moet je maar in bad. ik tilde haar op en liep met haar naar boven en liet het bad vollopen. ze vroeg ga je me niet uitkleden, je bent zo vies je gaat met je kleren aan in bad, ja echt zei ze, maar dan wordt mijn broek nog natter als hij nu als is, geeft niet doe straks wel alles in de droger.

het bad was vol en legde haar met haar kleren aan in bad. ze zei je zal me toch moeten uit kleden, want mijn kleren moeten drogen. ik klede haar uit en gooide haar kleren in de droger, ze zat nu naakt in bad ik ging haar wassen, en toen afdrogen. ze moest nu nog weer wat aan ik pakte een luier uit de kast en deed die haar om, nu kan je gewoon plassen zonder nat te worden. ik nam haar mee naar beneden en zat in haar pamper op de bank wachtend op de kleren.

als de kleren droog zijn doet ze deze weer aan, ze liet de luier maar aan, maar hier had ze ook al een plasje in gedaan, we hadden de hele middag nog voor on zelf dus we gingen even weg, we stapten in de auto om een stukje te rijden. we gingen naar het bos, toen ze weer moest plassen, en wel heel nodig ze deed het in haar luier, maar deze was al wat nat, ze had zo'n grote maal dat de luier door lekte en haar broek alweer een beetje nat begon te worden. je kon nu goe dzie dat ze een luier om had, want die was behoorlijk dik geworden, ik besloot door te rijden naar het strand. we liepen over het strand. ze had haar luier maar afgedaan want die was al doorweekt. je kon haast niet zien dat haar broek nog nat was, ik moest eigenlijks ook wel nodig plassen. mijn buurmeisje moest ook eigenlijks wel nodig plassen, we zochten een rustig plekje we gingen op het strand liggen. ze vroeg aan mij ga jij ook in je broek plassen, dan doe ik het ook nog een keer. ik wilde wel, maar durfde niet goed. ze ging toen boven mij staan en liet de plas maar komen, ze lekte op mij, haar broek was alweer nat. toen ging ze in het zand zitten. het zand plakte op haar natte broek. nu is het jou beurt zei ze tegen mij. ik ging toen boven haar staan en begon ook te plassen. en lekte op haar. je kon zien dat ze het lekker vond. toen ik klaar was besloten we maar om te gaan zwemmen. ik tilde haar op en nam haar mee naar het water, waar ik haar erin gooide en ik sprong er achter na. zo nu kon je teminste niet meer zien dat wij in onze broek hadden geplast.


vervolg komt later
 
G

Gwenny

Guest
Mooi verhaal maar het zou wel makkelijker zijn om te lezen als je er hier en daar een paar 'enter' tussen steekt zodat je kleinere blokjes tekst hebt om te leze :)
 
D

DependSuper

Guest
Met zo'n blok tekst zonder idd enters en spatie/alinia's lees ik niet, lastig om te lezen. /./
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Spreeuwtje Verhaal Klaar Mijn nieuwe buurmeisje.. 16+ Verhalen 207
sintemette het buurmeisje 16+ Verhalen 1
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
DL_Michel Verhaal Klaar Buurmeisje B 2
W Mijn buurmeisje als oppas. M 9
T Mijn buurmeisje Karin - Eerste post M 21
Bovenaan