Mijn buurmeisje als oppas.

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 40,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

werni

Gewaardeerd Lid
Mijn buurmeisje als oppas.

“Gadverdamme, is het een tijdje goed gegaan en heb je nu weer in bed geplast! Ga je maar snel douchen!”
Teleurgesteld stap ik uit mijn bed en ga mijn douchen.
Na de douche kleed ik me aan en ga ontbijten.
“Oh ja, ik ga met de buurvrouw naar Amsterdam en we komen laat terug!”
Ik kijk mijn moeder vragend aan. “Je slaapt vannacht bij Dita” Mijn moeder lacht fijntjes. “Misschien krijgt ze jou zindelijk!”
Het komt een enkele keer voor dat ik ’s morgens nat ben. De kans dat het morgen weer gebeurd is klein. Voor alle zekerheid neem ik me voor na het avondeten niet meer te drinken.
Verder negeer ik de opmerking van mijn moeder.
Na haar een prettige dag gewenst te hebben verlaat ik het huis en ga naar school.

Verbaasd kijk ik Dita aan. Ben direct na schooltijd naar het huis van de buren gegaan.
Dita, mijn buurmeisje had de deur geopend. Ik staar haar aan.
Verleidelijk gekleed staat ze in de gang. Doorkijk blouse, korte zeg maar zeer kort rokje en hoge laarzen heeft ze aan. Ze negeert mijn verbazing en gaat me voor de kamer in.
Ik ga op de bank zitten terwijl zij een kop thee inschenkt.
Dita is een paar jaar ouder dan dat ik ben. Ze geniet ervan om mij in verlegenheid te brengen. Ik kan me herinneren hoe ze me een keer na een stoeipartij in haar macht had.
Verleidelijk zat ze op me. Ze schoof met haar onderlichaam over mijn kruis om daarna schampere opmerkingen te maken over mijn erectie.
Ik pak mijn kopje thee, maar kan niet voorkomen dat ik beef.
Dita lacht me uit. “Of heb je liever een zuigflesje melk!” klinkt het spottend.
Ik bloos en kijk haar vragend aan. “Je plast in bed, kijkt met gretige ogen naar mijn borsten! Alles wijst er op dat je nog een baby bent!”

Ze kijkt me lachend aan. Haar blik glijdt onderzoekend over mijn lichaam. “Nee hoor!” stotter ik beschaamd.
“Ga je toch voor alle zekerheid een luier omdoen!” Haar blik verandert en ze kijkt me onderzoekend aan. “Kleed je uit!” Mooi niet dus. Ik weiger en wil opstaan om naar mijn eigen huis te gaan. In de schuur ligt tenminste altijd een sleutel. Maar Dita is me voor.
Ze pakt me in de nek en drukt me eenvoudig op de grond. Ze gaat op me zitten en kijkt me van uit de hoogte aan. “Wil je wel luisteren!” Met haar hand slaat ze me een paar keer in het gezicht. Ik ben totaal overdonderd. Dita gaat op mijn boven benen zitten en maakt mijn broek los. Voor dat ik van de schrik bekomen ben heeft ze mijn broek en boxershort uitgetrokken.

Dita staat op en pakt me bij mijn oor. Ze dwingt me over haar knie te gaan liggen. Een stevig pak voor mijn kont volgt. Eerst met de hand en later met een rietje. Ik lig te kronkelen maar kan niet uit haar greep ontkomen. “Genade, genade!” smeek ik. “Okay, zul je luisteren?” Kleintjes beaam ik haar vraag. Ik moet gaan staan en Dita kleedt me geheel uit. “Ga als een baby op de tafel liggen spartelen!” beveelt ze. Mijn verzet is allang weg geëbd.
Gehoorzaam ga ik liggen. Voel me belachelijk. Dita maakt spottende opmerkingen over mijn kleine lulletje en gebied me te blijven liggen spartelen. Ze pakt mijn kleren op en verlaat de kamer.
Tot mijn afgrijzen zie ik haar terug komen met luiers een plasticbroek en een meisjes nachthemd. Na me gepoederd te hebben doet ze me de luier om en de plasticbroek aan.

Daarna trekt ze me een kort roze nachthemd aan. “Wat een schatje! Laat mij maar eens zien hoe je in je luier plast!” Gehoorzaam laat ik de urine lopen. Dita lacht me uit en beveelt me om in de hoek te gaan staan. Ik hoor hoe ze de telefoon pakt en belt. “Met mij! Het is gelukt! Zin om te komen?” Ik hoor het antwoord niet en Dita legt de telefoon weg.
Ik kijk angstig om. “Heb ik gezegd dat je om mag kijken?” Gehoorzaam kijk ik naar de muur.
Het duurt niet lang of de bel gaat. Dita staat op om de deur te openen. Ik hoor het opgewekte geluid van vrolijke vrouwen stemmen. Dita komt samen met haar vriendinnen de kamer in. Hagar één van de vriendinnen ligt in een deuk en betast me. Haar hand klopt op mijn luierkontje.
“Hij moet verschoond worden!” lacht ze.
“Ga jullie gang!”

Ik moet weer gaan liggen en onderga de vernedering om nu door vriendin Samantha uitgekleed te worden. Als ik bloot op tafel lig speelt ze ondeugend met mijn piemel.
“Ik denk dat we een leuke avond gaan krijgen!” lacht Dita.
“Wat ben je met hem van plan?” vraagt Hagar nieuwsgierig.
“Ga heerlijk onze fantasieën op hem bot vieren. Lekker over hem heen pissen vastbinden en hem lekker voor ons plezier gebruiken! En als hij niet wil luisteren dan een pak voor zijn kontje. Wordt vast heel leuk!”
De vrouwen kijken me spottend aan. “Aan zijn pik te zien vind hij ons nu al aardig!”
“Meekomen!” Ik kom van de tafel af en volg de dames gedwee. Wat gaan ze met me doen.
Spannend hoor!
 

kim

op zoek naar sissy
leuk verhaal zeker als een jongen graag meisjes kledij krijgt aan gedaan
 

bert

bertje in zijn luiertje met vriendje
ook een mooie vervhaal laat het vervolg maar komen hoor

grt bert
 
N

neroke

Guest
zo een buurmeisje wil ik ook wel , mooi verhaal trouwens
 

werni

Gewaardeerd Lid
Re: Mijn buurmeisje als oppas (deel 2)

Mijn buurmeisje als oppas (deel 2)

“Loop maar achter ons aan? Kruipen bedoel ik natuurlijk!” De dwingende hand in mijn nek geeft precies aan wat er bedoeld wordt.
Naakt kruip ik achter Dita aan terwijl Hagar en Samantha volgen.
“Mooie rode kont. Stukje vakwerk hoor Dita!” hoor ik Hagar zeggen.
Samantha schiet in de lach. “Ja, nu zie je het eens van de andere kant Hagar!”
Zonder haar te kunnen zien voel ik dat Hagar schrikt. “Maar ik ben geen baby. Hij draagt luiers. Heb ik niet nodig!”
Dita staat stil waardoor ik zowat tegen haar benen aan kruip. Ze draait zich om en lacht. “Omdat wij dat nog niet hebben gewild!” Nieuwsgierig hef ik mijn hoofd op om de situatie beter te bekijken.
Ik kijk recht onder de rok van Dita. Ik moet slikken en wendt mijn blik snel af richting Hagar.
Zenuwachtig staat ze aan haar rokje te plukken.
Terwijl mijn blik richting Samantha gaat neem deze het woord. “Natuurlijk ben jij geen baby!”
Hagar haar gezicht klaart op. Samantha kijkt haar spottend aan. “Toch gedraag jij je niet als een meid van jou leeftijd!” Hagars onzekerheid neemt weer toe. “Je bent meer….. Hoe moet ik dat zeggen?”
Samantha kijkt Dita aan. “Meer een peuter!” vult deze aan. “Je bent al een beetje zindelijk! Alleen die ongelukjes!”
Hagar kijkt vertwijfeld: “Hoe, hoe zo? Ik ben al een grote meid hoor!” Ik moet lachen. De manier waarop ze het uitspreekt klinkt erg kinderachtig. Gelukkig is de aandacht op Hagar gevestigd.
Samantha tilt Hagars rok op. Haar slip is zichtbaar. “En wat betekent die gele natte kring dan in je slipje?”
“Komt van het lachen! Toen ik die baby zag!” Hagar knikt met haar hoofd mijn kant op.”En ik moest al plassen toen jij ons belde!” “En dan doe je het maar in je broek!” zegt Dita smalend alsof ze het tegen een kleuter heeft.
“Doe je slipje en de rest van je kleren uit!” Hagar kijkt vertwijfeld naar mij. Ik volg het scenario gespannen. Hagar krijgt een stevig tik voor haar kont. Alsof het sein op groen springt begint Hagar zich langzaam uit te kleden. Het is duidelijk dat ze het met grote tegenzin doet. Een paar tikken voor haar kont doet het tempo wel opvoeren.
Ik heb alleen soms op tv en bij schoolvriendjes in “vieze” boekjes blote vrouwen gezien.
Ik vind het ontzettend spannend maar tegelijk weet ik niet hoe te kijken. Ik kleur en zie dat Dita me tevreden gadeslaat.

“Meekomen!” Klinkt het kort. Ik kruip verder en we gaan de badkamer in.
“Zo baby in het bad met jou!” Gehoorzaam ga ik in de lege kuip liggen.
Ook Hagar moet in het bad stappen. Ze moet echter blijven staan. Ze moet haar voeten ten hoogte van mijn tepels plaatsen. Het gaat moeizaam. Ik beweeg iets zodat ze deels onder mijn lichaam komen te staan. Ik kijk langs de benen van Hagar via haar vagina naar haar borsten. Dan treffen onze blikken elkaar. Ze heeft lieve ogen die mij vragend aankijken. “Je moest toch zonodig plassen? Vooruit dan!” Samantha’s stem verbreekt ons contact.
Geschrokken kijk ik naar Dita. Maar deze negeert mijn blik en geeft Hagar een klap voor haar kont. “Kom op en snel een beetje!”
Volafgrijzen richt ik mijn blik weer richting Hagar. De eerste druppels klateren gelijk in mijn gezicht.
Ik probeer de straal te ontwijken. Maar lig klem en kan niet veel kanten op. Samantha gooit de slip van Hagar naast mijn hoofd. Als Hagar is uitgeplast drenkt ze deze nog eens extra door de urine.
“Mond open gebied ze me!” Totaal verbouwereerd voldoe ik aan haar bevel.
“Proef je grote zus maar. Je hoofd wegdraaien heeft hier geen zin!”
We worden afgespoeld. Eerst Hagar en dan ik. Als ik afgedroogd ben wordt de slip uit mijn mond genomen. “Nou is je grote zus lief?” vraagt Dita spottend. Ik kijk haar niet al te nozel aan. “Moet je dat onnozele gezicht zien! Ik vraag je wat!” Haar woorden kracht bijzettend geeft ze me een oorvijg.
Snel erken ik dat ik haar lief vind.
“Ga op je knieën voor haar zitten en bewijs het!” Ik kniel en kijk recht tegen haar venusheuvel aan.
Ik kleur maar weet niet wat te doen. Ik voel hoe een hand me naar voren duwt. “Kus haar!” Wanneer mijn lippen Hagars schaamlipjes toucheren gaat er een siddering door haar lijf.
“Zie die kleine meid genieten! Lik haar baby!” Voorzichtig begin ik haar te likken. Eerst met tegenzin maar als ik de reactie van Hagar merk steeds met meer overtuiging. “Goedzo jochie, alleen tempo een beetje afwisselen!”word ik verder aangespoord.
Hagar komt heftig schokkend klaar terwijl ze een hoeveelheid vocht in mijn gezicht spuit.
Ik schrik en stop met likken. Hagar drukt echter mijn hoofd in haar kruis terwijl ze me aan mijn haar trekt. “Lik, lik!” hijgt ze. Haar eerste orgasme wordt al snel gevolgd door een tweede. Dan ontspant haar greep en laat ze mijn hoofd los. Zachtjes drukt ze zich tegen haar aan terwijl ze nog nageniet.
Ze aait me over het hoofd. Na een poosje verbreekt Dita de stilte. “Kom eens hier baby!” Ik kruip naar haar toe. Met een droog washandje droogt ze mijn gezicht. “Hagars geur zal je herinneren dat je er voor haar bent. Broertje, slaafje wat ze wilt begrepen!”

We moeten meekomen naar de kamer. “Zo we zullen jullie een luier om doen. Hagar jij eerst!”
Hagar weigert om op de tafel te gaan liggen. Ze sputtert tegen. Dan neemt Samantha haar over de knie.
Na een flink pak voor haar blote billen wil ze wel luisteren. Ik betrap me er op dat ik er van geniet.
Ik kijk toe hoe Hagar gepoeierd wordt. Haar billen zijn vuurrood van het pak slaag Dan wordt haar een luier omgedaan en krijgt ze een plasticbroek aan.
Ik vind het een opwindend gezicht. Wanneer ik op de tafel ga liggen is dat voor de dames ook duidelijk zichtbaar. “Zal je zusje je een luier omdoen?” wordt mij gevraagd.
Ik knik. Heb geen voorkeur. Allang neergelegd bij mijn rol die steeds leukere facetten gaat krijgen.
Dita en Samantha staan beiden aan weerszijden van de tafel en strelen mij. Dita kijkt me aan.
Haar ogen twinkelen. Wat zijn die ogen mooi. “We zullen er voor zorgen dat ook jij een leuke tijd met ons hebt.!” Ik voel dat er iets op mijn buik wordt gegooid. “Doe die maar om zijn pikkie!”
Ik voel hoe Hagar het van mijn buik pakt. Het is even stil. Dita kijkt me nog steeds aan.
Dan voel ik hoe Hagar iets over mijn penis schuift. “Een condoom!” schiet het door mijn hoofd terwijl een siddering door mijn lichaam gaat. Zacht streelt Hagar mijn ballen dan voel ik hoe haar tong het topje van mijn penis streelt. Ik huiver en weet niet of ik mijn ogen moet sluiten of in de ogen van Dita moet blijven kijken.
Dita glimlacht. “Kijk mij aan!”klinkt het zacht maar resoluut.
Het likken houdt op en ik voel hoe Hagar haar lippen rond mijn eikel sluit.
Ik adem zwaar en het kost moeite om mijn ogen open te houden.
“Goedzo schatje, kijk maar en laat maar gaan!” Als ik op het punt sta klaar te komen hoor ik Dita in de verte zeggen:”Goedzo roep mijn naam! Ik wil je horen! Kom maar!” In een roes kom ik schreeuwend klaar: “Ditaaaaaaaa!” Mijn lichaam schokt heftig. Langzaam neemt het schokken af terwijl Dita mijn hoofd streelt en kust voel ik hoe Hagar mij een luier omdoet.
Als ze daar mee klaar is moet ik van de tafel komen. Dita begeleid me. Als ik sta geeft ze me een knuffel. Ook Hagar vlijt haar lichaam tegen ons aan. We staan zo een tijdje. Dan verbreekt Samantha het vreedzame tafereeltje. “Komen jullie hier zitten. Ik heb thee ingeschonken.”
Hagar en ik nestelen ons op de bank terwijl Dita en Samantha op een stoel plaats nemen.
Dita kijkt ons om beurten aan. “Volgens mij hebben we er een speelmaatje bij?”
Samantha en Hagar bevestigen het. “Precies wat we zochten!” zegt Hagar glunderend.
“En jij?” vraagt Samantha. “Wil jij ons speeltje, slaafje, baby of wat ook maar onze wens is zijn?”
“Ik weet het niet?” reageer ik voorzichtig, “Vond dit wel spannend en achteraf heel leuk!”
Dita kijkt me aan. “Maak je geen zorgen! Als je iets niet wilt vraag je maar om genade. Bovendien het kind in jou krijgt altijd alle ruimte.” Ze kijkt me strak aan. Dan glijdt er een glimlach over haar gezicht.
“Ja prachtig. Ik vind het heel mooi om dat kind in je beter te leren kennen!”
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Spreeuwtje Verhaal Klaar Mijn nieuwe buurmeisje.. 16+ Verhalen 207
sintemette het buurmeisje 16+ Verhalen 1
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
DL_Michel Verhaal Klaar Buurmeisje B 2
T Mijn buurmeisje M 4
T Mijn buurmeisje Karin - Eerste post M 21
R Handdoeken als bescherming Broekplassers en Poepers 6
friendly Wie omschrijft zichzelf als 24/7 luierdrager op dit forum? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
TedWheel plasticbroek fungeert als cockring Plastic broekjes liefhebbers 0
Mr.Nobody Als minderjarige in de 18+ media moderator talk 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Babyukkie Opschoning dubbele accounts, kans dit te melden als je ze hebt Algemene info 78
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
A Leukste plek om te overnachten als abdl of dl VVV 17
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Jonnybeary Nieuw als little Contact advertenties 11
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Luierliefhebber Brent wie draagt er hier 24u7op7 luiers? niet vanwege een medische probleem maar als levenstijl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Beste serie/film om te kijken als ab/dl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tommy76 Agepkayer die zich graag als 11 jarig jongetje voelt en gedraagt is op zoek naar leuke contacten Contact advertenties 4
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
hahahahaha Chatten ( Als het klikt ook afspreken) Contact advertenties 4
Tim80 Vind je het vervelend als... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Tenaatje@ Welke luiers droegen jullie als kind zijnde ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 60
B Wie vrijdag 12 augustus afspreken in noordholland zou graag als baby behandeld willen worden Contact advertenties 3
A CUPIDO ALS AB-TJE C 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
Luierslaaf989 Opleideing als luierslaaf 16+ Verhalen 18
Pup Avondeten! Als kleintje eet ik het liefst...: Polls 11
S Op slot en als een baby AB/DL Fotos 2
LittleOrion Als je niks leuks te zeggen hebt.... Algemene info 7
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
P Hallo zoek iemand die me wilt behandelen als een 12 jarig bedplassertje Contact advertenties 1
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
P Romper als t-shirt Algemeen 26
Koning^Speentjes Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 7
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
BabyJake Welke beroepen kun je als AB/DL uitvoeren? Pub 13
Similar threads


















































Bovenaan