Mijn nichtje marlies

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 20,0%
  • 9

    Stemmen: 2 40,0%
  • 10

    Stemmen: 2 40,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Wet Nicci


Voorwoord


Ik ben Nick en ben een jongen van 21. Als dit verhaal niet realistisch overkomt: zo zij het. Het begon dan ook als een droom die ik had, hoewel die heel helder was. Ik droomde dat mijn oom en tante een tijdje weggingen van huis en mij als oppas hadden geregeld voor hun drie kinderen, Marlies (een meisje van 17 met halflang haar en grote bruine ogen, Tom, een verlegen maar knappe jongen van 15 en de jongste, Wouter van 10. Ik had van hun ouders speciale instructies gekregen.
De eerste nacht

Op mijn eerste avond als oppas stuurde ik van de drie kinderen de oudste, Marlies als eerste naar bed. Het was 21.00 uur 's avonds. Ze protesteerde wel dat het zo vroeg was en dat haar broertjes nog niet hoefden, maar hun ouders hadden de kinderen goed ingeprent dat ik de baas was in hun afwezigheid, dus ze sputterde niet lang tegen. Bovendien had ze belangrijke toetsen de volgende dag. Zodra ik hoorde dat de douchekraan begon te lopen liep ik ook de trap op.

Ik kwam de badkamer binnen terwijl ze onder de douche stond. Wat ik zou gaan doen was een beetje vreemd bij een meisje van 17, maar de instructies van haar ouders waren duidelijk geweest. Marlies stond altijd veel te lang onder de douche en waste zich dan nog nauwelijks. Als ze het niet alleen kon, moest iemand het maar voor haar doen. Ik trok het douchegordijn opzij en pakte een washandje. Blijkbaar hadden de ouders haar dit deel in ieder geval verteld, want ze gaf geen krimp maar bleef rustig stilstaan. Terwijl ik achter haar stond waste ik haar van top tot teen, beginnend bij haar armen, oksels, borsten en omlaag tot tussen haar benen. Hoewel ze een mooi meisje was, paste ik ervoor op om niets seksueels te doen. Ik was tenslotte de oppas en ik moest me gedragen.

Het was wel opwindend maar het was meer alsof zij een hulpeloos kind was dat niet wist hoe ze zichzelf goed moest wassen, zodat de oppas het voor haar moest doen. Dat daar ook de meest intieme plekjes bij hoorden maakte het extra vernederend. Ik draaide de douchekraan dicht en pakte een handdoek. Zoals ik haar gewassen had, zo droogde ik haar nu ook van top tot teen af. Hoofd, schouders, armen, borsten, buik, billen, dijen, benen en voeten droogde ik met de handdoek terwijl ik achter haar stond en met mijn armen om haar heen reikte. Zij stond naakt met haar rug naar me toe en vermeed mijn blik. (Het kan zijn dat ze af en toe zwak protesteerde dat ze het zelf wel kon, maar dat wuifde ik snel weg en ze accepteerde het met tegenzin. Ik had de autoriteit.)

Na het afdrogen besefte ze duidelijk dat ze nu naakt voor me stond en draaide zich beschaamd en verlegen naar me om, met haar armen voor haar borsten gekruist alsof dat iets kon verhullen.

Ze vroeg me of ze iets aan mocht doen. Ik knikte kort 'ja' en gaf haar een wijd wit t-shirt dat ze gretig aanpakte. Ze draaide zich om, alsof ik dan niet nog steeds haar blote rug en billen kon zien en trok snel het shirt over haar hoofd heen. Toen draaide ze zich geschokt weer naar mij, want hoewel ze haar best deed om het shirt verder naar beneden te trekken, reikte het hooguit tot haar heupen. Dat ze zich half bedekt wist door het t-shirt terwijl haar schaamstreek en billen nog steeds open en bloot te zien waren maakte dat ze zich misschien nog wel naakter voelde dan zonder het shirt. Met grote ogen keek ze me aan en ik kon zien hoe kwetsbaar ze zich voelde. Één hand zweefde voor haar schaamlippen alsof ze die daardoor aan mijn blik kon onttrekken. Ik pakte haar zachtjes bij haar schouders om haar richting de badkamerdeur te sturen en gaf haar met de rug van mijn hand een vriendelijk tikje tegen haar blote billen. De zachte tik van huid op huid weerkaatste zacht galmend tegen de badkamermuren.

"Loop maar vast naar je kamer, dan trekken we je daar de rest aan." Op de schemerige gang (het werd net donker) keek ze eerst schichtig om zich heen om er zeker van te zijn dat haar broertjes haar niet zo konden zien voor ze, erger dan naakt door het te korte t-shirt, door mij gevolgd naar de veiligheid van haar slaapkamer trippelde. Daar liet ik haar op het bed zitten terwijl ik naar haar kledingkast toeliep, waar ik een rechthoekig pakketje uithaalde. Vanuit haar zittende positie (ze leek erg klein en maakte zich nog kleiner) keek ze er met grote ogen naar, niet begrijpend wat het was.

Nog grotere ogen zette ze op toen ik in het pakketje reikte en er iets wits uithaalde dat er strak in zat opgevouwen en dat zacht kraakte terwijl ik het openvouwde. Ik liep naar haar toe en stak mijn arm onder haar knieën. Zo draaide ik haar een kwartslag rond en duwde haar zachtjes tegen haar borstbeen naar achteren tot ze languit op haar rug op het bed lag, met haar benen een beetje opgetrokken. Met wijdopen ogen staarde ze me aan terwijl ik haar knieën uit elkaar duwde en de witte luier ertussen neerlegde. "Zo blijf je vannacht tenminste droog", mompelde ik gemoedelijk.

"Ik heb geen... ik plas niet in... dat heb ik niet nodig..." stamelde ze verbijsterd. Ik keek haar kalm maar onverbiddelijk recht in de ogen. "Dat zullen we dan wel zien", glimlachte ik. "Als je droog blijft vannacht is er niets aan de hand. Dan hoeven we dit morgen niet meer te doen." Er glinsterde iets haar ooghoeken maar ze slikte en knikte met haar hoofd toen ik haar vroeg haar billen wat omhoog te houden zodat ik de luier eronder kon schuiven. Voordat ik haar weer liet liggen pakte ik een fles babyzalf en smeerde dat over haar billen en tussen haar benen. Toen trok ik de luier strak en maakte de plakkertjes vast. Als laatste vouwde ik met mijn vingertoppen de anti-lekrandjes bij haar liezen naar binnen. De geur van de zalf prikkelde mijn neus, hoewel mijn gezicht zich ter hoogte van haar knieën bevond. Toen liet ik haar weer op de rand van het bed zitten. Gehoorzaam deed ze wat ik zei.

Ik opende een la in haar kledingkast en haalde er iets uit van roze stof dat op een pyjama leek, alleen dan met handen en voeten erin. Het was koud buiten.

Ik pakte haar onder haar oksels en spoorde haar aan om op te staan. Ze rilde. Ik trok haar tegen me aan en wreef haar over haar rug, onder het witte t-shirt. Een kusje op haar wang en ik pakte de onderkant van het shirt en trok dat omhoog. Even hield ze haar ellebogen tegen haar lichaam zodat ik het shirt niet verder uit kon trekken, maar na een blik van mij stak ze gehoorzaam haar armen in de lucht en liet mij haar bovenlijf ontbloten.

Alleen gekleed in de luier stond ze voor me terwijl ik de broekspijpen van de pyjama voor haar open hield. Voorzichtig liet ik haar eerst haar rechter, toen haar linkerbeen in de pijpen steken en trok de stof recht zodat haar voeten goed tot onderin staken. Vervolgens trok ik de pyjama langs haar enkels, haar knieën en haar dijen tot boven de luier en trok nogmaals de stof recht. Ik opende de mouwen en liet haar één voor één haar armen erin steken. De handen, die aan de mouwen vastzaten, waren een soort wanten, maar met een verdikking waar de handpalm zat, zodat ze haar duim en wijsvinger niet bij elkaar kon krijgen. Ik draaide haar om en trok de rits vanaf haar heupen langs haar ruggengraat tot vlak onder haar nek, waar ik hem vastzette met een speciaal speldje.

Ik draaide haar weer met haar gezicht naar me toe en deed een stap naar achteren om het resultaat te bewonderen. Het pak paste perfect. Zonder een naad of plooi sloot de rekbare, zachte pyjamastof zich om haar lichaam en liet de verdikking waar de luier zat duidelijk zien. Ook de rondingen van haar borsten welfden onder de roze stof. Met een plotseling opstandige blik reikte ze naar de achterkant van haar nek, waar de rits zat en probeerde fanatiek die te pakken te krijgen om het pyjamapak uit te doen en daarna de luier, maar door de verdikking in de handen van de pyjama kon ze de sluiting niet vastpakken. Tranen rolden nu van haar wangen terwijl ze me aankeek. Een huilend, mooi, zeventienjarig meisje in een roze pyjamapak, met de benen iets te wijd en een iets te dik kontje door de luier.

Ik trok haar weer tegen me aan en suste haar. Met een beetje moeite, hoewel ze niet al te zwaar was, tilde ik haar in mijn armen op, legde haar op haar bed neer en stopte haar warm in. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd en deed het licht uit, maar liet een klein nachtlampje branden. Ik bleef nog een tijdje naast haar bed zitten tot ze zich in foetushouding oprolde en haar ogen langzaam dichtvielen. Toen haar ademhaling eenmaal regelmatig was, sloop ik op mijn tenen de kamer uit deed zachtjes de deur achter me dicht.

In de tussentijd hadden haar jongere broertjes gewoon beneden op de bank tv zitten kijken. Ik wist niet of ze van de instructies afwisten die hun ouders voor Marlies hadden gegeven, maar ze keken nauwelijks op toen ik de kamer binnenkwam. Wouter, de jongste van 10, was als volgende aan de beurt. Hem liet ik zelf douchen en naar bed gaan, hoewel ik even om de hoek van zijn kamer keek toen hij eenmaal onder de dekens lag, om te zien of alles goed was.

Tom, 15 jaar, een slanke jongen, keek me wat verlegen aan toen ik weer naast de bank stond, maar hij stond toch op en liet toe dat ik mijn armen om zijn middel sloeg en hem tegen me aantrok. Zachtjes kusten we elkaar. Natuurlijk hadden we dit al eerder gedaan, maar dit was de eerste keer dat we in één bed zouden kunnen slapen zonder dat iemand het zou weten. Met zijn hand losjes in de mijne ging ik hem voor naar zijn bed, waar we warm tegen elkaar aan gingen liggen.

Midden in de nacht werd ik wakker van een vaag gebons en geroep. Het was de stem van Marlies. Zuchtend stond ik op en wreef in mijn ogen terwijl ik naar haar kamer strompelde. De deur, die ik van buitenaf op slot had gedraaid, trilde van de bonzen die ze erop gaf. "Wat is er, Marlies?" Vroeg ik slaperig. Het gebons hield op.

"Ik wil eruit!" Antwoordde ze.

"Waarom? Het is midden in de nacht!"

"Ik moet plassen" antwoordde ze.

Ik zuchtte. "Marlies, je weet wat je moeder heeft gezegd. Je mag 's nachts niet uit bed en zeker niet uit je kamer. Je hebt je rust te hard nodig voor je toetsen op school."

Haar stem klonk smekend: "Maar ik moet echt heel nodig.!"

Ik zuchtte nogmaals. "Morgenochtend mag je weer uit je kamer. Tot die tijd moet je het maar ophouden als een grote meid".

"Maar dat kan ik niet! Ik moet nu! Straks plas ik in m'n broek!" Een snik brak de felheid van haar woorden.

"Dan is het maar goed dat je een luier draagt."

"Ik heb geen luier nodig! Ik wil gewoon naar de wc! Laat me eruit!" Gilde ze.

"Welterusten Marlies. Morgenochtend mag je weer je kamer uit en naar de wc. Probeer het tot die tijd maar op te houden"

Terwijl ze nog door de deur heen schreeuwde strompelde ik weer terug naar Toms kamer. Naast Tom onder de dekens liggend luisterde ik nog even naar de kreten en bonzen in de verte, die steeds wilder werden tot ze opeens ophielden. Toen wist ik zeker dat het maar goed was dat Marlies een luier omhad.

De volgende morgen stond ik bij het eerste daglicht op en draaide, nog in mijn badjas, de kamer van Marlies van het slot.

In het vroege ochtendlicht, dat door de kieren van de gordijnen scheen, zag ik hoe ze half onder de losgewoelde dekens lag. De lakens en dekens, evenals haar pyjamapak, waren droog.

Voorzichtig tilde ik haar uit haar bed en ze werd niet wakker. De natte luier moest haar lang wakker hebben gehouden, tot ze van uitputting in slaap was gevallen. Ik legde haar op haar zij op haar bureau, waarop een aankleedkussen lag dat ik net uit de kast had gehaald en ritste het pak open. Ze werd zelfs nauwelijks wakker toen ik de mouwen over haar armen trok en de rest tot onder haar knieën opstroopte. Pas toen haar weer op haar rug draaide kreunde ze even, en terwijl ik met een gekraak de plakkertjes van haar luier lostrok opende ze slaperig haar ogen. De blauwe indicatorstreepjes op de voorkant van de luier waren helemaal geel geworden en de luier voelde warm aan toen ik die aanraakte. Ik was verbaasd. Als de luier nu nog warm was, moest ze kort geleden nóg een keer geplast hebben. En ze was diep in slaap geweest! Ik was nu dubbel blij dat ik haar de luier om had gedaan.

Haar ogen gingen verder open toen ze mij zag en zich realiseerde waar ze lag en wat ik aan het doen was. Tranen van vernedering blonken toen ik de luier opende en de geur van warme urine haar neus bereikte. Ik tilde haar billen op en haalde de luier er onderuit waarna ik die oprolde.

De luier was zwaar en kleine druppeltjes lekten eruit. Er had niet veel meer bij gekund. Ik bedacht dat ik haar de volgende avond misschien een dikkere luier om moest doen.

Terwijl ik met een tissue haar billen droogde vroeg ik: "je had toch gezegd dat je niet in bed plaste?" Nog slaperig, maar geïrriteerd keer ze me aan. "Dat doe ik ook niet, eikel. Ik mocht van jou niet naar de wc, dus ik hield het niet meer gisteravond." Ik schudde mijn hoofd. "Dat bedoel ik niet. Je luier is nog warm. Voel maar." Ik drukte de buitenkant van de opgerolde luier tegen haar hand. "Dat betekent dat je minder dan een uur nog geleden nog hebt geplast. Was je toen wakker?"

"Natuurlijk was ik wakker!" Siste ze tussen opeengeklemde kaken door, maar ik zag in haar ogen dat dit feit haar verraste.

"Als jij het zegt..." zuchtte ik. "In ieder geval krijg je morgen een dikkere luier. Deze was behoorlijk vol" Aan haar nog wijder opengesperde ogen kon ik zien dat ze niet had geweten dat ik meer dan één avond zou blijven.

"Je schijnt ook een probleempje te hebben met ophouden als je wakker bent" zei ik. Vragend keek ze me aan. "Gisteravond heb je niet in je slaap geplast toch?" Ze keek beschaamd naar de grond. Blijkbaar had ze gevochten om het op te houden, maar het niet kunnen winnen.

"We moeten maar hopen dat dát niet vaker gebeurt. Niet dat het een schande is hoor, maar als je zo'n probleem hebt moet je natuurlijk wel maatregelen nemen." Zei ik.

"Ik heb geen probleem. Het was jouw schuld" snauwde ze. Het effect van haar snauw ging een beetje verloren door het feit dat ze naakt voor me lag en ik haar natte luier in mijn hand had.

Ik haalde mijn schouders op en stak mijn handen omhoog. "Wat jij zegt..."

Ik gebaarde dat ze mocht gaan zitten en hielp haar van het bureau af. Met een tikje tegen haar billen gebaarde ik haar naar de badkamer. Naakt liep ze voor me uit en we herhaalden het wasritueel van de vorige avond, waarbij ik extra oplette dat de plaatsen die haar luier had bedekt goed schoon waren. Daarna liet ik haar zichzelf aankleden op haar kamer terwijl ik de jongens wakker ging maken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
I Ons nichtje een avond in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 76
B nichtje geheimen komt uit N 2
DL_Michel Mijn nichtje en ik M 1
Similar threads



Bovenaan