nichtje geheimen komt uit

baby-chris

baby-tv
het was lang geleden , dat ik en mijn nicht (tanja) contackt hadden.

vroeger dat ik nog een kleine jongen was, gingen we altijd samen spelen in de tuin, we speelde altijd moeder en baby.
tanja wilde altijd als een moeder zijn en ik als een baby. ik moest echte luier aandoen van haar ,
mama van tanja ging altijd naar de winkel en koopt een pak pampers voor mij .
mama was in het huis een kamer aan het richten in mooie babykamer,
ik vroeg aan de mama van tanja voor wie kamer was of er een baby kwam ?
mama antwoorde : wel chris deze kamer is voor tanja haar wens te laten uitkomen.
daarop ik vraagde aan de mama en wat is haar wens was.
tanja kwam toen naar mij en zegt. jij stoute jongen, je mag nog niet kijken naar jou kamer.
kom zegt tanja mee naar beneden en je krijgt pakje slaag omdat je niet luistert.
ze nam me mee naar de zetel en ze ging zitten en ik moest over haar knieen liggen en ze deed mijn rokje omhoog en gaf me 20 kletsen om mijn billen, waarop ze nog zegt en vind je het lekker , ik begon te wenen van de pijn, ze antwoord van niet wenen en zegt sorry mama ik zal niet meer doen,
ik kon niet goed zeggen , van de pijn.
wel zegt ze waar blijf je verontschuldiging ?
ik bleef wenen.
zie je zegt tanja je bent nog een baby,
baby blijft wenen dus je gaat nu mooi liggen en doe ik jou een nieuwe luier aan en je gaat naar je bed.
dus zo gedaan , ze deed mijn een nieuwe luier aan en nam me mee naar de nieuwe kamer dat mama heeft ingericht voor tanja wens. een meisje kamer voor haar en babytje. ze legt me op de komode kast en ze deed mij pjama aan en legde in het bed .
dan ging zij naar beneden en vraagde aan haar mama of ze naar de winkel aantal jurken wouw kopen ,
mama antwoord op wat ga je daarmee doen? tanja zegt : ik ga chris een lesje leren , hij heeft toch vroeger altijd mijn ondergoed genomen en aangedaan he , mama.
mama zegt ; ja dat klopt
tanja zegt: wel nu is pay back, mama hij zal nu een meisje zijn
mama zegt : wel een goed idee we gaan hem een mooie meisje maken
en mama ging naar de winkel en ze ging een jurkjes kopen, babyflesjes , babypoeder, en nog andere dingen voor een baby nodig heeft.
ze komt aan de kassa om af te rekenen
verkoopster van de kassa vroeg aan haar , ben je terug mama geworden , ze antwoorde op van nee hoor het is voor mijn dochter ,
ha is zij mama geworden ? antwoorde verkoopster ,
nee niet echt , ze heeft neef die bij ons week blijft logeren en ze spelen altijd moeder en baby ,
ha zegt de verkoopster, dat is mooi dat ze elkaar goed opschieten, en hoe houd is uw neefje.
hij is er 8 jaar ,
verkoopster antwoorde op : amaai en dan nog als een baby .
ja zegt ze, we zijn hem aan het straffen hoe hij moet gedragen, bij ons .
moeder heeft alles betaald en ging met gekochten spullen naar de auto waar op de verkoopster nog na liep en zegt tegen haar als je iemand zoekt om babyzitten wil ik wel eens doen,
ha bedankt zegt mama van tanja . en ze reed naar huis,
ondertussen thuis , maakte tanja me wakker en legde op de comode kast en vervangde me nieuwe luier en deed me een jurkje aan die nog thuis lag ,
ik stond me verbaasd en wist niet wat zeggen, mama van tanja kwam thuis met haar gekochte spullen en ze zag me staan en ze zegt tegen tanja, heel mooi meid dat hij aan heeft,
ik wist niet wat aan de hand is ,
ze zegt tegen me vanaf nu ben jij van ons.
je gaat nu 24/24 als een baby zijn.
je doet wat wij zeggen ,
je gaat altijd een luier aanhouden en jurkje
je gaat ook niet meer als jongen leven maar als een meisje en we noemen je ook nog christine
is dat begrepen ?
ik durfde niets meer zeggen en ik knikte maar ja en vroeg heel stilletjes van moet ik tegen jullie zeggen
tanja antwoord op ik ben jou mama en mijn moeder uw meesteres .
mijn ogen stond verbaasd toe ze zegt meesteres.
je gaat ook zo spreken tegen mij mama en haar meesteres
ik knikte ja mama en meesteres

deel 2:

mama van tanja deed winkelzakken open en haalde een nieuwe jurkjes uit.
wel vraagde meesteres aan mij, Wat vind je er van ?
Ik antwoorde van ja meesteres , ik vind het mooi.
tanja kijkt naar mij en antwoorde, wel je wordt mooi verwend, met onze nieuwe kleedjes.
nu is het tijd om naar bed te gaan,
ze neemt me vast en nam mij mee naar de slaapkamer toe,
ze legt me in een babybed en zegt slaapwel baby
na 15min. viel ik in het slaap,
toen tanja en meesters beneden in het zetel zitten begon ze te praten over mij,
ze waren aan het vertellen , gaan we hem echt als meisje behandelen of niet vraagde tanja aan haar mama.
moeder antwoorde erop : dit is jou kindje nu jij kiest of dat een jongen wordt of een meisje ?
tanja antwoord: ik zou graag een meisje van maken
dan weet hij ook hoe dat voelt , zelf een meisje string aandoen en zo
goed zegt moeder vanaf nu zal hij een meisje zijn ,
dan moet we ook door geven aan de gemeente en zo
oke , dan gaan we naar de gemeentehuis zegt tanja tegen haar moeder,
volgende dag,
mama maakte me wakker en legde me op comode kast en ze vervangde luier en deed me weer een jurkje aan .
Dan neemt ze me mee naar beneden en zet ze mij in een box,
ze ging naar de keuken en neemt papfles en deed een babyvoeding in en warmte ze beetje op en gaf ze me eten,
na het eten neemt ze me mee naar de auto om naar de gemeentehuis rijden ,
toen ik buiten stond keek iedereen naar mij en begon te lachen,
iedereen begon te vragen aan mij en hoe voel je?
ik werd heel rood en begon te wenen als een baby,
wel zegt tanja zie je nu je bent echt een baby bent en daarom heb je luier aan en een jurkje.
kom nu mee zegt tanja tegen me en sleurt me mee naar de wagen in , Ze zet me vast in een kinderstoel en gaf me een tutje & knuffelbeertje.
ze reed met mij naar stadhuis, toen we daar aankwam, moest ik pissen en heb ik in een luier gedaan en gaf me zo goed gevoel dat ik nog pipi moest doen,
tanja zag het dat ik een dikke luier had en ze zegt nu ga je die ook aanhouden tot we terug thuis zijn.
ze ging met mij naar de bevolkingsdienst en vraagt aan de mevrouw wat ze moest doen om mij van man naar meisje naam maken ?
Mevrouw vertelde aan haar hoe ze moest doen .
na een gesprek vraagt mevrouw aan mij , of ik graag meisje bent ,
ik antwoorde beleeft van , ja mevrouw , ben lief meisje,
goed zegt mevrouw van stadhuis ,
na 20 min ging we terug naar huis.
ik had nog altijd een dikke luier aan ,
toen we thuis waren vraagt gebuur aan tanja van wie is dat kind?
tanja antwoord : het is nu mijne kind
ha zegt gebuur proficiat met uw zoontje .
tanja antwoord: nee een dochter want vanaf nu leer ik haar alles als een meisje
en morgen ga ze naar school van meisjes toe,

ik stond heel stijf en wist niet wat echt met mij aan de hand was ,
ze ging met mij naar de school toe en ze ging me laten inschrijven in school voor meisjes
dan kreeg ik rond leiding van de juf , in de school ik was heel verlegen omdat ik een luier aan had en juf weet nog niet.
toen we aan de klas stond vroeg juf of ik al op school al geweest bent. mama antwoord van nee nog niet want hij draagt nog een luier daarmee ,
juf keek me aan en zegt geeft niet hoor we zullen we je helpen om flinke meid wordt, met een glimlach,
juf ging naar binnen de klas en vertelde aan de kinderen . dat morgen een nieuwe meisje komt in de klas en liet me binnen
iedereen keek naar mij verbaasd.
er begon paar leerling te lachen omdat ik een luier aanhad , maar voor rest weten ze niet dat ik nog een jongen bent,
toen we naar huis ging van klasmeeting vraagde juf of er nog iets moest weten , en mama begon vertellen van dat ik nog een jongen bent en dat ik als meisje moest gedragen,
juf beantwoord: dan is zij zeker op de juiste plaats ,
op de volgende dag:
maakt mama me wakker om 7 uur en maakte me alles klaar voor naar de school te gaan ,
ze deed nieuwe luier aan en een jurkje

zo werd ik naar school gebracht en opgehaald als een meisje en moest van juf meedoen wat meiden doen,
spelen met de poppen naar wc gaan bij de meisjes , en in de klas vertelde juf aan iedereen. over mij dat ze niet moest mee lachen, dat ik nog een luier aan had en ik moest van juf in de klas op de grond liggen en juf vervangde mij van luier en vertelde aan de andere, hoe baby naar grote meid worden zo als jullie .
juf deed luier los en neemt een doekje en kuist me billetjes proper en legt een nieuwe luier onder en maakte het vast.
zo zegt juf tegen me , je bent een braaf meid ,
toen vraagt 1 kind aan juf?
juf? hoe komt dat zij een piemel heeft en wij niet ?
juf vertelt aan aan de klas.
deze leerling is eigenlijk een jongen
maar deze leerling voelt zich meer als een meisje en daarom helpen we haar om verder leven als een echte meisje ,

na die dag is mijn leven opengegaan en werd ik aanvaard van iedereen ,
dat ik liever een meisje bent. na een maand mocht ik van de juf zonder luier verder gaan in de klas, maar ik vond zo zalig om een luier aan hebben maar voor de school was beetje moeilijk.
thuis deed ik nog een luier aan en voor het school niet meer,
ik werd in school als een echte meisje gedragen en gestudeerd.
juf was zo blij dat ik zo goed mijn best doet op school, thuis was mama ook blij ,
dat ik als meisje verder ging door het leven,
ik mocht van mama zelf een naam kiezen en noemde me nu als melissa,
we zijn toen naar de dokter geweest voor mij,
bij de dokter waren, vraagde dokter : ik weet het al voor wie het is,
wel zegt de dokter we zullen voor zorgen dat je mooie meisje wordt,
dokter maakt me afspraak en schrijf de medicatie voor,
maar je zal eerste paar dagen nog gevoel hebben als een baby voor je echte meisje wordt.
na gesprek bij dokter ging we naar huis en mama zegt kom melissa we gaan luier aandoen,
ik was zo blij dat ik nog een luier mocht aandoen.

op mijn 12de verjaardag werd ik al mee gegroeid als een meisje krijgt mooi borstjes en draag nog steeds een luier,
mama vervang me nog altijd me luiers, Ik voel me thuis nog altijd als een baby en op school als een meisje ,
op een moment begon ik verliefd worden en ik wouw wel verder gaan met een jongen maar durfde niet wegens mijn leven,
op een dag heb ik een door braak gedaan.
heb ik met de verliefde jongen gaan babbelen en zijn we eens afgesproken.
hij was ook verlegen , reden was hij had ook een geheim.
hij verteld me dat hij nog een luier aanhad en antwoord er op tof ik draag thuis ook nog,
hij was zo blij, ik vertelde hem van als wij samen ging luier aandoen en bij ons thuis kan mijn mama uw luier ook vervangen,
ik ging naar huis en vertelde aan mijn mama.
Mama antwoord: liefje, ik wil graag mee verzorgen bij hem als mijn zoon behandelen, hoe noemt hij ?
ik antwoord op Dennis noemt hij, mama
dennis en melissa als een koppel vind nu mooiste zegt mama.
dennis kwam elke dag bij ons lang voor mama hem ook als baby verzorgen en samen ging we naar school met een luier aan en overal.
zo ging we samen gelukkige door het leven als tiener tot volwassen met een luier aan.

einde !
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
T zal best wel een mooi verhaallijn in zitn,maar zo'n lange adem heb k niet.
En t zal prima lezen maar hoofdletters is niet je sterkste kant,zou ok wel iets beter lezen als je die Wel gebruikte.

Of t ligt mij niet die baby verhalen,zou ook nog kunnen.
Trek je maar niks aan van mij.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
I Ons nichtje een avond in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 76
DL_Michel Mijn nichtje marlies M 1
DL_Michel Mijn nichtje en ik M 1
pamperventje De geheimen van Gwendolien en Wouter. G 2
KleineAap Geheimen bewaren 16+ Verhalen 15
M Het komt uit het niets H 1
R Roos komt uit de doos :) Voorstellen 68
D Wie komt er uit Leeuwarden? Contact advertenties 12
tbdl_guy Wanneer is voor jou het moment dat je in je littlespace komt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Plasbibs Een kennis komt op bezoek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Dude24 Wie komt gezellig op bezoek? Contact advertenties 42
Niels Achterhoek Wie komt er mee genieten van de prachtige natuur? Contact advertenties 17
S thuiszorg komt de pamper aandoen Pub 36
broekie Carnaval 2020 komt er aan.Hou ga jij verkleed als je het gaat vieren?(allen voor carnaval liefhebbers aub ). Pub 40
HelloImThom Wie o wie komt er uit Limburg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
K Deze wil ik ook hopelijk komt die in de shop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? of iets waar daar op lijkt?! Ideeën Bus 9
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? Vragen & Info Shop 1
max79 Luiertje_om komt de chat niet meer op moderator talk 5
Diaperlover1998 Hoe komt het dat DL of AB bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
B Welke luier komt het dichtst in de buurt van de oude Comficare? Luiers 5
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Jack_Hammer Wachtwoord reset email komt niet aan. Vragen & Info Shop 1
Robbie_DL Welke mensen die je op straat tegen komt zijn ook ABDL? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Fish HOHOHO hier komt Santavis Pub 3
Artemis Flufsan komt eraan! Luiers 6
maxi Wat komt er te staan bij internetbankieren? Vragen & Info Shop 6
Little Simba Waneer komt mij bestelling binnen. Vragen & Info Shop 5
luiers zijn lekker Scheut urine na het urnineren op de wc komt in je onderbroek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
D de droom van Frank komt uit 16+ Verhalen 0
luiergek1 de ontdekking vervolg komt nog O 2
daiperlink Link komt eraan gediaperd Voorstellen 6
pollepel Winter komt (slaapzak) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
D wie komt eruit rotterdam of omgeving ?? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 21
Similar threads



































Bovenaan