Het komt uit het niets

mymy

Beginneling
Op dag komen we in een centrum met een gezelige binnenplaats met tuinbankjes.
En wordt achtergelaten aan één van die tuintafels bij wat andere kinderen.
Deze kinderen zijn samen op één scherm aan het spelen en ik zit met een glas water aan dezelfde tafel .
er zit nog iemand aan mijn zijde maar die is veel jonger dan de andere aan tafel.

Op een gegeven moment stoot een van de kinderen een glas om . Het water komt recht op mijn broek en wordt kwaad.
Het wordt opgemerkt door een van de verzorgende mensen in de buurt die komt vragen wat er is.
Voor ik nog iets kan zeggen roept iemand "in uw broek" .
waarop de persoon begeleid en gerust stelt dat het niet erg is en ik een droge krijg.
aangekomen in de verzorgruimte wordt alles uitgedaan . Al snel word ik in een bad gestopt om gewassen te worden.
even later komt een handdoek en de verse kleren . Ik krijg een thirt aan terwijl ik op het aankleedkussen zit en ook een broek over mijn enkels kousjes schoenen . In een eenvoudige beweging wordt tot liggen geduwt . Ik hoor schuiven open en dicht gaan maar weet niet wat er gebeurt.
Al snel merk ik dat er iets onder mij komt en voor ik iets doorheb is er een pamper aan en het ondergoed wordt onderaan vast gemaakt .
en overdondert word ik op de grond geplaatst.

Ik wordt terug begeleid naar de tuintafel . Nu zegt één van die kinderen zorg dat je niet weer in je broek plast.
Hierop zegt de verzorgster dat dit niet zal gebeuren met een pamper .

Ik durf niet te bewegen zodat de bevestiging niet hoorbaar wordt . Maar na een tijdje moet ik plassen en als het dringent wordt.
probeer ik het wc te bereiken maar dan merk ik dat het moeilijk is de broek los te krijgen. Hierop vraag ik de dame in het wc om te helpen .
Eenmaal zij de pamper ziet neemt die me mee naar de verzorgruimte . En dit was net te veel om het doog te houden en even later komt dan snel een verversing om de hoek en een pamper die wel meer kan opnemen.

Even later na veel gedoe kom ik huilend met een verse pamper aan de tuintafel.
Dit is de andere niet ontgaan . Waarop er een brutaal antwoord komt :
Je moet niet huilen als je drinken wil je moet het vragen.
Waarop de andere verzorgster twee flessen brengt bruisend en plat en enkele glazen.
één van de jongens stoeft dat hij zo'n fles volledig op krijgt. Ik stoef terug , ik kan dat ook.
waarop er een drinkwedstrijd ontstaat we moeten met de rug tegen elkaar zitten .
Ik drink glas na glas en er komt geen einde aan ik hoor 1,2,3,4,5,6 wat ik echter niet weet is dat de ander niet drinkt .
Ik kan niet meer en geef op waarop iemand zegt het was de laatste glazen en met veel moeite gaan die naar binnen.
Ik zit al ongemakkelijk er komt iemand aan de tafel met de vraag is alles in orde.

Iedereen zegt ja , waarop die ene toch zegt dat ik nog geen middagdutje heb gedaan.
Waarop ik ontken. En een ander bevestigt dat ik nog moet slapen en snel toevoegt.
Hij beweert dat ik een supo voor spamtische patienten nodig heb om in te slapen.
Hij zegt zo'n plassupo waar je spiertjes van ontspannen en geen pijn hebt en goed slaapt.

De verzorgster neemt me mee en kijkt nog even naar de pamper die niet vuil is duwt deze opzij.
En ik hoor nog hier komt hij en gelijktijdig voel ik de supo naar binnen glijden.
Ik moet in een bed waar ik niet uit kan en sta recht laat merken dat ik mij niet goed voel van het vele water.
De verzorgster heeft instructies om te gaan zitten anders val ik en kan ik me pijn doen .
Ik krijg nog mee dat de supo weldra zal werken en ik geen pijn zal hebben.
Al snel merk ik de werking waardoor ik op de matras zit en lig omdat mijn spieren te slap zijn om recht te blijven.
Nog voor ik in dromen land aankom wordt ik toegedekt.
Eenmaal in dromen land heb ik geen vermoeden wat er buiten gebeurt. Het vele water komt dan ongemerkt naar buiten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Roos komt uit de doos :) Voorstellen 68
D Wie komt er uit Leeuwarden? Contact advertenties 12
HelloImThom Wie o wie komt er uit Limburg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
B nichtje geheimen komt uit N 2
D de droom van Frank komt uit 16+ Verhalen 0
tbdl_guy Wanneer is voor jou het moment dat je in je littlespace komt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Plasbibs Een kennis komt op bezoek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Dude24 Wie komt gezellig op bezoek? Contact advertenties 42
Niels Achterhoek Wie komt er mee genieten van de prachtige natuur? Contact advertenties 17
S thuiszorg komt de pamper aandoen Pub 36
broekie Carnaval 2020 komt er aan.Hou ga jij verkleed als je het gaat vieren?(allen voor carnaval liefhebbers aub ). Pub 40
K Deze wil ik ook hopelijk komt die in de shop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? of iets waar daar op lijkt?! Ideeën Bus 9
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? Vragen & Info Shop 1
max79 Luiertje_om komt de chat niet meer op moderator talk 5
Diaperlover1998 Hoe komt het dat DL of AB bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
B Welke luier komt het dichtst in de buurt van de oude Comficare? Luiers 5
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Jack_Hammer Wachtwoord reset email komt niet aan. Vragen & Info Shop 1
Robbie_DL Welke mensen die je op straat tegen komt zijn ook ABDL? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Fish HOHOHO hier komt Santavis Pub 3
Artemis Flufsan komt eraan! Luiers 6
maxi Wat komt er te staan bij internetbankieren? Vragen & Info Shop 6
Little Simba Waneer komt mij bestelling binnen. Vragen & Info Shop 5
luiers zijn lekker Scheut urine na het urnineren op de wc komt in je onderbroek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
luiergek1 de ontdekking vervolg komt nog O 2
daiperlink Link komt eraan gediaperd Voorstellen 6
pollepel Winter komt (slaapzak) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
D wie komt eruit rotterdam of omgeving ?? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 21
Roofertje groetjes uit limburg Voorstellen 15
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Lovelife dl Iemand uit de streek van Waregem ? Contact advertenties 6
S Daddy uit regio Antwerpen Voorstellen 2
Luierliefhebber Brent Zitten er leden op dit forum uit of in de buurt van lommel, Belgisch Limburg? Contact advertenties 33
P Luier liefhebber uit Ermelo: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Uit het leven gegrepen U 47
T Ik nodig je graag uit! Contact advertenties 13
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Penis ontsnapt uit peniskooi 16+ Board 22
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
L Mensen uit Mechelen? (Antwerpen?) Contact advertenties 14
P opnieuw voorstellen, 25 jarige DL uit Groningen Contact advertenties 15
D Mensen uit Friesland Contact advertenties 16
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
0 Vraag: latex broekjes uit de shop Plastic broekjes liefhebbers 4
volleluiers Vrouw uit lemelerveld Contact advertenties 10
Berth Luier uit verleden of toekomst ?? Polls 32
Similar threads


















































Bovenaan