Moed om luiers te kopen

BabyJake

Toplid
Dit is mijn eerste verhaal en is gebaseerd op echte ervaringen. Graag wat feedback over hoe het verhaal leest!

Ik heb altijd de drang gehad om luiers te dragen en heb er nooit de moed voor kunnen opbrengen om ze te gaan halen in de winkel.
Het begon dan ook allemaal in een weekend, ik was in de winkel snoepjes aan het kopen wanneer ik een jongetje aan zijn moeders jurk trok en zei dat hij moest poepen.
De moeder stond te praten met haar vriendin waarop het jongetje na een minuutje of twee in zijn luier poepte.
De mevrouw van de winkel zag dit en zei tegen de moeder dat ze proefpakketjes hadden en dat ze er wel een mocht lenen om het jongetje te verschonen.

Ze gingen naar een aparte ruimte achter de winkel waar ik ze niet meer kon zien.
Ik pakte mijn snoepjes en keek ongemerkt naar de luiers die ze hadden toen ik er voorbij liep.

Later die dag kwam ik terug in de winkel en begon te ijsberen in de winkel met mijn ogen gefixeerd op de rij met de luiers.
Ik wou ze echt kopen en had een tientje bij. Ze hadden namelijk een huismerk luier tot 70kg, en die wou ik gaan kopen nu ze nog in de aanbieding waren.
Ik liep op de luiers af, knielde omdat deze onderin het rek lag en keek naar het pak waarop een medewerkster mij aankeek en vroeg of ze me kon helpen.
Ik werd vuurrood en zei dat ik alleen maar aan het kijken was en liep naar het snoep waar ik normaal zou staan.

Na twee uur in de winkel te hebben gestaan moest ik plassen en poepen maar durfde echt niet in mijn broek te poepen.
Zeker niet omdat ik dit dan zou moeten uitleggen als ik thuiskwam.
Ik liep nogmaals op de luiers af, knielde, pakte het pak en dacht 'now or never' en liep op de kassa af.
Het was super druk in de winkel en durfde niet in de rij aan te sluiten.

Ik besloot het in mijn mandje te doen en rond te lopen in de winkel.
Ik moest wel steeds erger naar de wc, en kon het niet meer uithouden. Ik stond in de rij van de luiers en poepte in mijn broek.
Ik moest ook plassen, maar hield dit gelukkig deels op waarop alleen maar een klein vlekje te zien was op mijn broek.
Mijn onderbroek zat hellemaal vol, als 18 jarige stond ik daar in een poepbroek. Midden in de winkel!
Dezelfde mevrouw van eerder zag mij staan, liep op mij af en zag dat ik de extra grote luiers in mijn mandje had zitten.
Ze rook ook dat ik in mijn broek had gepoept en gaf een seintje naar de deur achter.

Ik liep verslagen mee, en zag dat mensen naar mijn broek en het mandje keken.
Ze zagen dat ik had geplast en gepoept en dat ik extra large luiers in mijn mandje mee naar achter nam.

Eenmaal achter zei de medewerkster dat ze het een beetje vreemd vond voor iemand van mijn leeftijd maar dat ze het begreep en niet door zou vertellen aan mijn moeder, omdat ze die immers kende. Ook gaf ze me een luier en vroeg of ik mezelf kon verschonen waarom ik nee knikte. Ze vertelde me dat ik mijn broek uit moest doen en voorzichtig mijn onderbroek naar beneden moest doen.

Ik kon alleen maar gehoorzamen en mijn hart klopte als een gek. Ik was betrapt, ik voelde me ook betrapt en echt stom.
Gek genoeg hadden ze een kraan met een slang en kon ze me op een verschoontafel goed schoonmaken.
Daarna werd ik flink drooggemaakt en ingesmeerd met poeder. Ik vroeg waarvoor dat was, waarop ze antwoorde dat het tegen uitslag was.
Nu kreeg ik een extra large luier om, deze waren dikker en het was zelfs moeilijk om mijn broek aan te doen nadat ik de luier om had. Ik kocht de luiers aan een aparte bali en kreeg er een klein flesje poeder bij.

Ik dacht YES! Ik had de luiers, en eentje om! Het was wel super duidelijk omdat mijn broek bol stond.
Ik gaf er alleen hellemaal niks om! Ik besloot naar huis te lopen inplaats van te fietsen en kwam langs een kinderdagverblijf met kleine peuters.
Deze speelde allemaal binnen met alleen een luier om. Ik kon weinig zien omdat de gordijnen er half voor hingen en ik maar beperkt door de ramen naar binnen kon gluren.
Ik keek heel even maar besloot verder naar huis te gaan en de luier af te doen. Eenmaal thuis kon ik naar bovensluipen zonder gezien te worden.
Ik besloot de luier nog even aan te houden en te genieten van mijn eerste luier! Het voelde zo fijn! Het enigste nadeel was dat de buitenkant een filmlaagje plastic was waardoor de luier veel lawaai maakte. Het was etenstijd en moeder riep me naar beneden als altijd. Ik had netjes de luier afgedaan en onder mijn kussen neergelegd. Ik had de luiers ook uit het pak gehaald en in mijn kast neergelegd met de stome gedachte dat moeder er stiekem achter zou komen en hopen dat ze me dan in luiers zou houden.

Ik ging eten en we bespraken normale zaken. Eenmaal klaar schoot ik weer naar boven en deed ik de luier aan zodra de kust veilig was.
Ik zit namelijk op een zolder kamer en heb veel ruimte en privacy. Ik deed de medewerker na en probeerde de luier goed om te doen, ook de strips plakte nog en gingen net als de eerste keer strak vast. Nu zat ik boven op mijn kamer in een luier te genieten en voelde me weer hellemaal een kleine jongen.

Ik kroop rond over de zolder en ging in mijn luier en een badjas voor mijn tv spelletjes spelen op mijn Playstation 3.
Ik merkte dat ik moest plassen, maar hield het nog makkelijk op; na een goede paar uurtjes na het avondeten te hebben gespeeld moest ik echt plassen.
Het was al 19:00uur, en probeerde in mijn luier te plassen. De luier nam alles supersnel op en voelde de al dikke luier nog groter worden aan de voorkant.
Ook werdt de luier aangenaam warm en voelde een warme natte luier om mijn benen heen zitten.

Ik had altijd al een keer in een natte luier willen slapen en schreeuwde naar beneden dat ik ging slapen.
Het was immers zaterdag en wist dat ik in de ochtend genoeg tijd had om van de luier af te komen. Ik ging slapen en werdt wakker, er kwam licht door mijn raampje heen en zag moeder in mijn kamer staan.
Ik had het wel een beetje koud en kwam er achter dat ik mijn dekens van me af had getrapt! Moeder zag me nu in een dikke luier op bed liggen! Ik kon wel door de grond zakken! Ik had er nog in geplast ook nog! De luier zag ook hellemaal geel aan de voorkant en zag er ook heel nat uit.

Ze zei heel dringend, "WAT DOE JE DAAR! EN WAAROM HEB JE EEN LUIER AAN!".
Ik probeerde mezelf te verklaren maar moeder onderbrak me en zei dat ik de hele ochtend in de luier moest blijven zitten en geen kleding aan moest.
Ze liep naar beneden en ik ging achter de Playstation zitten met de knagende gedachte dat ze me echt zou vermoorden.

Ik ging snel naar de kast waar ik de luiers had neergelegd, WEG! SHIT! Ik had geen schone luiers en onderbroeken meer.
Ik kon niet naar de douche omdat je door de kamer heen moet om bij de douche te komen. Nu zat ik daar in een natte luier.
Ik zette de tv aan en ging in bed liggen om nog enigzinds bedekt te zijn. Niet dat het veel zou uitmaken omdat pap er ook snel van zou weten. Ik moest wel poepen, en dit was eigenlijk al sinds gisterenavond. Ik besloot het nog af te wachten totdat mam weer naar boven zou komen.

Mam kwam naar boven en zei dat ze niet wist waarom, maar bovenal niet wou weten hoe ik in een luier kwam. Mam vertelde me dat ik maar in een luier moest blijven zitten en moest nadenken over wat ik had gedaan en niet de wc mocht gebruiken die ze al op slot had gedaan. Ik probeerde er nog wat tegenin te brengen maar tevergeefs gaf ik het op.

Ik zei dat ik moest poepen, maar mam zei dat ik de luier maar beter kon gebruiken. Sinds dat ik toch een 'klein joch' was kon ik maar beter de luier gebruiken. Mam liep naar beneden en ik probeerde te poepen in de luier. Ik kon het niet, iets hield me tegen; waarom weet ik ook niet. Na een tijdje lukte het me om een klein beetje te poepen. Dit was echt een keuteltje. Ik schonk er verder geen aandacht aan en ging weer aan mijn Playstation zitten, nadenkend over wat er allemaal was gebeurt. Inmiddels in een natte en nog niet viesgemaakte luier.

wordt vervolgd...
 

BabyJake

Toplid
Nu zat ik dus in mijn kamer in een natte luier. Games te spelen op mijn Playstation en voelde dat ik moest gaan poepen maar kon het niet.
Na een uurtje te hebben gespeeld ging ik naar beneden om te ontbijten.
Mijn verbazing ging mij te boven omdat ik een hoge stoel zag staan. Hier kon ik onmogelijk in!
Mam tilde me op en plaatste me in het stoeltje. Nu zat ik in een natte luier in de hoge stoel mijn, nog enigzinds normale ontbijt naar binnen te werken.
Ik mocht nog mijn eigen brood smeren en kon dus wel op een normale manier ontbijten.
Tijdens het ontbijt hoorde ik de deurbel gaan, SHIT dacht ik! Bezoek was wel het laatste wat ik op deze zondag wou.
Het was een vriendin van mam. Ze bleven even in de gang staan en hoorde de stemmen praten. Ik ging weer verder met mijn ontbijt, niet wetende wat er zou gebeuren.
Ze kwamen beide de keuken in, waar ik mijn brood zat te eten. Mama zei tegen haar vriendin dat ik een natte luier aan had en een kleine baby was.

Ze kietelde me over mijn buik en tilde me weer uit de hoge stoel. Ik mocht gaan spelen met kleine dino figuurtjes op de keukenvloer.
Nu speelde ik met de dino's op de keukenvloer in het bijzijn van Gerda! Gerda is al jarenlang een vriendin van mam en dus schaamde ik mij kapot!
Gerda kwam naar me toe en vroeg, "Hoe gaat het met de kleine jongen?" waarop ik niks zei en doorspeelde.
Gerda en mam namen een kop koffie, terwijl ze aan de keukentafel zaten schoof ik elke keer een stukje meer naar de kamer.
Kruipend op mijn knieen voelde ik toch wel dat ik moest gaan poepen. Ik ging op mijn hurken zitten en ontspande. Ik voelde de warme massa ophopen en een bult vormen die waarschijnlijk aan de buitenkant goed zichtbaar was!
Ik voelde me echt vies, maar toch voelde de warme massa lekker aan op mijn lichaam. Ik wou niet dat ik verschoont werd in het bijzijn van Gerda en ging dus door met spelen in een vieze luier.

Eenmaal naar de kamer gekropen voelde ik stiekem aan mijn luier, hij voelde lekker warm aan en kon een duidelijke bult voelen.
Het stonk nog niet zo heel erg en speelde gewoon door met de dino's in de kamer.
Later die dag, nadat Gerda weer weg was gegaan kwam moeder weer naar mij toe en rook dat ik een vieze luier aan had.
Ze zei, "heb je een vieze luier jongetje?". Ik kon alleen maar schamend knikken en begon te snikken. Mama probeerde me gerust te stellen door te zeggen, "het kan iedereen wel overkomen. Je bent nu weer mijn kleine jongen."
Ik vroeg of ik verschoont kon worden. Mama stemde in en verschoonde mij in de douche omdat alles toch wel een beetje vies was geworden.

Nu kreeg ik een nieuwe luier aan, ze had een extra large luier gepakt die ik in de winkel had gekocht en deed hem om alsof ze dit al jaren deed.
Heel behendig ging de luier aan. Mama had alleen geen poeder gebruikt en zei dat we wat gingen halen in de winkel.
Ik mocht alleen een groot t-shirt aan doen wat net over de luier heen viel. Je kon het net niet zien en liep mee aan de hand van mijn moeder.
Omdat de luier zo dik was, liep het niet gemakkelijk en had ik mijn benen flink uit elkaar. Ik werd in de auto op de achterbank gezet en in de riemen gedaan.

Eenmaal aangekomen bij de winkel smeekte ik mijn moeder om me niet mee te nemen in de winkel. Moeder zei, "Je bent een klein lief jongetje. Je hoeft je nergens voor te schamen!"
Ze trok me uit de autostoel en sleepte me naar binnen. Eenmaal binnen mocht ik een klein karretje meenemen en naast mama's winkel wagentje lopen.
Ik voelde in de winkel dat ik weer moest plassen. Ik ging stilstaan en liet het gaan, ik voelde de warme staal opgenomen worden door de luier en zwaarder worden.
Mam liep door naar de zuivelproducten terwijl ik nog stilstond. Toen ik klaar was liep ik met mijn natte luier achter mijn moeder aan. De luier maakte best veel lawaai en kreeg veel blikken van mensen in de winkel.
Mama pakte een flesje zwitsal poeder en een extra pak luiers. Dezefde die ik al eerder kocht, alleen nu met mam erbij!

De werkneemster die mij eerder een luier om had gedaan zag mij met mama staan voor het luier rek en liep op ons af.
Ze vroeg aan mama, "Ik zie dat deze jongen nog niet hellemaal zinderlijk is?" waarop mijn mama zei, "Nee, ik denk het niet. Vannochtend zat deze jongen in een vieze poepluier!".
Ik schaamde mij diep en werd super rood! De werkneemster zei, "Volgens mij heeft deze jongeman weer een ongelukje gehad!" waarop mijn mama snel aan de voorkant van mijn luier voelde.
Ze voelde een warme uitgezette luier en reageerde, "Ik denk dat ik mijn baby maar eens een schone luier aan moet gaan doen!"
We rekende af en gingen naar de auto. Ik werd weer in de auto getilt en in de riemen gezet, zittend in een natte luier.
Tijdens de rit naar huis werdt er vrijwel niks gezegd en ik zat quasi verdoofd op de achterbank van de auto.

Ik voelde weer de drang om te poepen maar kon niet zittend poepen. Ik hield het in, en eenmaal thuis werd ik weer aan het spelen gezet. Mama ging nog even wat op de post doen en ik ging naar mijn kamer om op de Playstation te spelen.

Toen mama thuiskwam werdt ik naar beneden geroepen voor het avondeten. Ik zat nogsteeds in een natte luier en at maar gewoon mee. Weer moest ik eten in het hoge stoeltje, maar deze keer vond ik het minder erg omdat het nu alleen mam en ik was.
Papa zou pas over een paar weken thuiskomen omdat hij op zakenreis is.
Na het eten vroeg ik of ik weer op de Playstation mocht spelen, mama vond het goed en schoot ik omhoog met een dikke natte luier.
Ik moest nog steeds poepen maar kon het nu niet meer omdat ik het eerder had opgehouden.

Tegen 19:00 uur kwam mama omhoog en vertelde me dat ik mij moest klaarmaken voor bed.
Ik zei, "MAM! Het is pas 19:00 uur! Ik wil nog gamen!" waarop mama mij meenam naar de badkamer en mijn luier begon te verschonen. Eerst ging de luier uit, hij was alleen maar nat en dus werdt ik schoongemaakt met een washandje. Nadat alles schoon was werdt ik afgedroogd.
Daarna ging er rijkelijk poeder overheen en werd het goed uitgesmeerd. Tot slot werd de luier onder mijn bips geschoven en vastgemaakt met de plakkertjes. Toen hij vastzat had ik echt de drang om te poepen. Het was al de hele tijd aan het drukken.
Mama vertelde me dat ik moest blijven liggen omdat ze iets voor mij had gekocht toen ze 'wat op de post ging doen' en liep de badkamer uit.
Ik lag daar op de brede wastafel en automatisch begon ik een beetje te poepen. Toen het mijn luier aanraakte kon ik het niet meer tegenhouden en poepte ik in een net nieuwe luier.
Ik voelde de warmte die zich verspreide en een grote bult vormde in de achterkant van mijn luier.
Toen mama weer binnenkwam zag ze hoe ik met mijn beentjes omhoog in de luier aan het poepen was en werd heel boos. Ze zei, "Je poept nu al in de luier! We hebben je net een nieuwe aangedaan! Voor straf moet je deze aanhouden voor deze nacht!"
Mama had een rompertje gekocht, maar gek genoeg was deze groter als de normale rompertjes en zag eruit alsof ik hem aankon!
Er zat ook een Hello Kitty print op de voorkant. Het rompertje werd over mij heengetrokken en de knoopjes werden aan de onderkant vastgedrukt.

Mama zei trots, "Zo, mijn kleine jongen is nu klaar voor bedtijd. Nu ben je echt net een baby! Vanaf nu mag je alleen nog maar kruipen en mag je zelf niet meer de trap op of af zonder dat er iemand bij is."
Ik probeerde er niet eens meer iets tegenin te brengen want ik wist dat het naar zou aflopen. Ik werd van de wastafel afgetilt en op mijn knieen gezet waarop ik vervolgens naar de trap kroop die naar mijn zolderkamer leidt.
Ik voelde tijdens het kruipen dat mijn poep zit verspreide naar de vorm van mijn luier en begon redelijk te stinken.
Nu werd ik door mama naar boven getilt en mocht ik zelf naar bed kruipen. Ergens vond ik de vieze luier wel spannened! Toch wou ik er ook weer uit.
Verslagen kroop ik het bed in, met een vieze luier en vroeg of ik morgen later op mocht blijven. Hierop zei mama, "Je bent een kleine baby, en die blijven niet op.".

Ik ging snikkend slapen en wist niet wat er op mijn komende schooldag zou gebeuren. Ik ben tenslote 18 jaar en lig nu in een Hello Kitty rompertje en een poepluier in bed. Ik kon niet gemakkelijk slapen maar uiteindelijk wist ik toch weg te doezelen.


Word vervolgd...
 

BabyJake

Toplid
Ik werd wakker en merkte dat ik stiekem mijn duim in mijn mond had gedaan. Ergens zorgde het rompertje ervoor dat ik me weer klein en veilig voelde. Ik werd wakker en merkte ook meteen de poepluier. Hij zat nog steeds even ongemakkelijk en ik merkte ook dat ik die avond nog een keer had geplast waardoor de voorkant hellemaal was opgezwollen en het zwaar merkbaar was. Ik kroop uit bed en liep naar beneden. Mama zag mij staan en vroeg mij waarom ik stond. Ik kon alleen maar antwoorden op een nonchalante toon "mag dat ook al niet meer?" Waarop mama mij streng commandeerde dat ik maar moest gaan kruipen. Het was maandag en wist niet wat er zou gebeuren.

Ik vroeg of ik verschoont mocht worden waarom mama beantwoorde "Je poepte gisteren nog in je broek en ik wil dat het vandaag niet gebeurt in een schone luier. Na het eten zal ik je verschonen!". Mama tilde mij in het hoge stoeltje en toen mijn luier het stoeltje raakte voelde de poep alle kanten op gaan in mijn luier. Ik werdt een potje babyvoeding gegeven wat nergens naar smaakte. Toch kon ik niks anders als het potje eten want ik wist niet of ik wel wat anders kreeg.

Na het ontbijt werd ik aan de hand meegenomen naar de badkamer waar ik de vorige keer ook werd verschoont. Ik kreeg een luier aan die me best goed zat alleen wel een beetje dik was. Mama zei ook dat ik maar geen onderbroek aan moest doen omdat het anders opviel. Ik dacht dat het tegendeel waar was maar wou er niet tegenin gaan.

Ik werd door mama gebracht inplaats van dat ik zelf fietste en tijdens de rit was het doodstil. Eenmaal aangekomen gaf ze me een duidelijke kus op mijn voorhoofd en werdt ik uit de auto gelaten. Eenmaal op het plein liep ik naar mijn vrienden waar ik normaal mee rondhing op het schoolplein. Gek genoeg zagen ze niet dat ik een wat 'dikkere' onderbroek aanhad dan normaal en voelde ik me opgelucht.

De eerste les was maatschapijleer. Ik vind dit vak altijd zo saai, en wou wel dat het al voorbij was. Het uur ging traag voorbij en ik moest op een gegeven moment plassen. Ik besloot gewoon te blijven zitten en het zachtjes in mijn luier te laten gaan. Ik zat een beetje uit het raam te staren en voelde het warme zachte straaltje mijn luier ingaan. Nu het eenmaal stroomde kon ik het niet meer tegenhouden. Nu sloeg er toch wel een paniek signaal uit en het begon alleen maar harder te lopen. Ik voelde de luier groeien en tegen mijn broek aan uitzetten. Ik probeerde zo normaal mogelijk te blijven zitten maar voelde dat hij nu zelfs onder bij mijn kont nat begon te worden.

Nu was alles in de luier kletsnat en was het duidelijk te zien dat ik iets te verbergen had in mijn luier. Met een volle luier probeerde ik mijn werk af te maken. Nu de les af was gelopen hadden we nog maar een les en dat was koken voordat we pauze hadden. Koken was vrij makkelijk maar ik kreeg wel een paar rare blikken en mijn vriend vroeg zelfs waarom ik z'n dikke broek aan had. Ik zei dat het een large was en dat mama de verkeerde broek had gehaald in de winkel. Gek genoeg namen mijn vrienden hier genoegen mee.

Toen de les was afgelopen ging ik naar buiten en liep ik naar het parkje wat naast de school lag. Hier besloot ik mijn pauze door te brengen omdat ik geen last van andere wou. Ik voelde wel dat ik moest poepen maar voelde ook dat alles nat was. Ik durfde de natte luier niet naar beneden te doen in de WC in de angst dat mijn broek ook nat zou worden. De luier was namelijk kletsnat. Toen ik tegen het einde van de les terug liep moest ik wel poepen maar kon ik het nog inhouden. Ik liep naar de les waar ik de laatste twee uren muziek zou krijgen. In de klas was ik echt aan het zweten omdat ik heel hard moest poepen maar het niet durfde vanwege de stank. De muziekles verliep dan ook echt moeizaam en kon niks gedaan krijgen en durfde niet naar de piano te lopen waar ik normaal op oefende.

De bel ging. Ik was blij omdat ik uit was en liep naar buiten. Eenmaal buiten liep ik meteen naar de kluisjes omdat ik daar dacht onopvallend mijn ding te kunnen doen. Al de kinderen liepen langs me heen en ik deed voorzichtig mijn kluisje open en tegelijkertijd probeerde ik te poepen. Ik voelde de poep in mijn luier uitzetten en voelde hoe hij tussen bijn benen een soort banaanvorm aannam. Ik liep met een volle luier naarbuiten en eenmaal buiten probeerde ik snel naar de bankjes te lopen. Op weg naar de bankjes voelde ik ineenkeer een hand op mijn schouder. Het was Kris! Kris was een van mijn beste vrienden en vroeg of hij vandaag zijn Playstation spel kon ophalen. Ik had deze namelijk van hem geleend. Ik zei dat ik niet kon waarop hij frontsent keek omdat hij normaal altijd bij mij terecht kon. Ook rook hij nu de poeplucht die was gestegen tijdens het stilstaan en vroeg hij mij of ik het ook rook. Ik zei dat ik niks rook en ging zitten op het bankje om te wachten op mam. Hij ging naast me zitten en rook nog eens. Hij zei "het komt toch ergens hiervandaan..." waarop hij opstond en probeerde te achterhalen waar het vandaankwam.

Kris rook nu dat het van mij afkwam en vroeg mij "Je mag het eerlijk zeggen. Ben jij het?" Waarop ik nee knikte. Nu keek hij naar mijn broek en vroeg waarom deze zo opgezwollen was. Ik antwoorde geïrriteerd terug "Ik heb gewoon een grote broek aan, mama had de verkeerde gehaald." Nu sprong hij rond het bankje en begon me te prikken met zijn vinger. Tot hij achter me was en met een lichte tik op mijn kont sloeg aan de onderkant van het bankje. Hij voelde nu dat ik een luier aan had. Ik kon wel door de grond zakken en begon zachtjes te huilen. Kris keek me versteent aan en zei niks. Mama kwam aan en ik rende naar de auto met tranen in mijn ogen.

Mama voelde gelijk aan de achterkant van mijn luier en voelde dat hij ketsnat was en volgepoept was. Ze zette mij in een kinderzitje op de achterbank en zei tegen me dat het wel goed kwam. We reden nu naar huis, ik met een verslagen gevoel en dacht dat ik nu nooit meer terug kon naar school vanwege dit.


Wordt vervolgd...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
slaaf.johannes ik weet niet waar ik dit onder moed zetten. Pub 8
PietjeDLimburg Nieuwe Littleforbig luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
vincp40 "Deze week in de reclame" over luiers :-) Pub 0
ikbenlieverinluiers Liever in luiers Voorstellen 18
A Incontentie luiers Lidl Luiers 15
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 21
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 45
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
Similar threads


















































Bovenaan