Niemand die mij snapt.

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
het besluit staat vast. ik ga niet meer verder met dit verhaal om dat ik liever niet abdl typ maar liever een fantasie verhaal typ of zo iets.
ik had dit ooit gedaan in het verleden voor jullie om een leuk spannent verhaal te typen sommige die herkennen dingen andere wouden dat ze zo leven hadden of ja noem maar op.

liever ga ik hier niet mee verder om dat hier niet mijn passie ligt ook al vond ik het heel simpel om te maken en te fantaseren en te bedenken.
ik ga wel aan een nieuw boek beginnen ik ga kijken of ik het hier eerst af gezonderd kan typen of dat ik het in word maak en dan knippen plakken.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
het besluit staat vast. ik ga niet meer verder met dit verhaal om dat ik liever niet abdl typ maar liever een fantasie verhaal typ of zo iets.
ik had dit ooit gedaan in het verleden voor jullie om een leuk spannent verhaal te typen sommige die herkennen dingen andere wouden dat ze zo leven hadden of ja noem maar op.

liever ga ik hier niet mee verder om dat hier niet mijn passie ligt ook al vond ik het heel simpel om te maken en te fantaseren en te bedenken.
ik ga wel aan een nieuw boek beginnen ik ga kijken of ik het hier eerst af gezonderd kan typen of dat ik het in word maak en dan knippen plakken.
Dat is jammer, maar ik begrijp het wel. Nogmaals, dit is een erg leuk verhaal, en succes met schrijven! Copy-pasten van Word is eigenlijk ook het beste dat je kan doen, want dat deed ik zelf ook altijd toen ik hier nog verhalen plaatste.

-Sayori
 

lisa600

Toplid
het besluit staat vast. ik ga niet meer verder met dit verhaal om dat ik liever niet abdl typ maar liever een fantasie verhaal typ of zo iets.
ik had dit ooit gedaan in het verleden voor jullie om een leuk spannent verhaal te typen sommige die herkennen dingen andere wouden dat ze zo leven hadden of ja noem maar op.

liever ga ik hier niet mee verder om dat hier niet mijn passie ligt ook al vond ik het heel simpel om te maken en te fantaseren en te bedenken.
ik ga wel aan een nieuw boek beginnen ik ga kijken of ik het hier eerst af gezonderd kan typen of dat ik het in word maak en dan knippen plakken.
Jammer dat je niet door gaat is zo leuk verhaal laat gewoon de mensen praten dat zal altijd zo zijn maar volgens mij zijn er meer mensen die dit verhaal leuk vinden dan niet dus wil ik je vragen of je misschien toch door wilt gaan
 

vincp40

Superlid
Mooi verhaal, lees ik bij mijn weten nu voor het eerst :)
Beetje jammer dat de duim werd vervangen door een speen, voor mij ondenkbaar... eens de duim, altijd de duim.
Verzoeken aan de schrijver om ermee door te gaan lijken mij totaal zinloos. Maar wel bedankt, degenen die het vragen, voor het omhooghalen ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Vanaf nu kan niemand meer zeggen ik wist het niet Algemene info 65
J NIEMAND activeren s.v.p. moderator talk 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Mr.Nobody Minderjarige die contact zoeken… moderator talk 1
Babyukkie dubbele accounts gemeld en ongemeld en die met reden moderator talk 3
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
J Mogen jongens/mannen leggings dragen of zijn die allemaal maar.voor vrouwen? Polls 45
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Floris24 Iemand die de Tena Maxi kan aanbevelen? Zijn ze goed of zijn er betere die niet te duur zijn? Luiers 34
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
aymond89 Me zelf maar eens voorstellen naar al die jaren Voorstellen 16
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
flipnl Op zoek naar mommy/daddy die masseert Contact advertenties 2
D Drie vrouwen die wellicht een man jn luiers zouden willen stoppen 16+ Board 7
Pamperslove Die draagt ook kinder luiers Contact advertenties 13
Hailey Knuffel voor iedereen die mij hier zo fijn en veilig laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
M Vrouwen die willen chatten over de combinatie luiers en bdsm 16+ Board 4
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
A Contact gezocht die wilt ontdekken! Contact advertenties 2
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
Inco-plastic-24/7 Chat of groep voor leden die inco zijn. Ideeën Bus 3
W Hey hey zijn hier mensen die uit zuid-Holland komen en dan toevallig uit het Westland?? Contact advertenties 37
Luierboyy Gezocht iemand die iets serieus zoekt Contact advertenties 9
A Kan het zijn dat je mensen die abdl zijn kent zonder dat je dat weet? Algemeen 93
Tommy76 Agepkayer die zich graag als 11 jarig jongetje voelt en gedraagt is op zoek naar leuke contacten Contact advertenties 4
lucsje66 Voor de Belgische leden die Tena of ID gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
R Mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 4
slo123 Baby sissy zoekt een mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 2
Daanleynen5 Mensen die van luiers houden Contact advertenties 7
LuierN Zoekt vrouwen die contact willen Contact advertenties 0
Luierliefhebber Brent Wie fantazeert er hier nog wel eens over mensen die je kent? 16+ Board 3
Babyukkie Zijn er meer die handwerken Pub 13
Similar threads


















































Bovenaan