Olaf en Marjolein

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 7 LOGEREN BIJ OLAF EN MARJOLEIN


2 uur later was ik weer terug bij Olaf en Marjolein, het leek erop dat ze net een dutje hadden gedaan want Wilma riep vanuit de slaapkamer " ben jij dat Jan-Willem?".
"Ja inderdaad, ik ben er weer "riep ik terug.
"Kom dan maar snel hier", binnen gekomen zag ik Olaf al op de verschoontafel liggen T shirt al omhoog en de broek al omlaag.
Ik zag dat Wilma op het punt stond, om de romper los te maken.
"Leg je spullen maar in de kast naast het logeerbed."deze stond naast de bedden van Olaf en Marjolein.
Dan wees Wilma naar het bed waar Marjolein op zat, en zei, " ga maar naast Marjolein zitten".
Intussen ging Wilma verder met los maken van de romper en luier van Olaf.
Ik zag dat het een TENA maxi was "gelukkig heb je alleen maar geplast", dit zeggende haalde Wilma de natte luier onder Olaf vandaan, en maakte met vochtige doekjes Olafs onderlichaam schoon.
Dan pakte Wilma de thermometer uit de la duwde Olaf op zijn zij , en duwde de thermometer tussen Olafs billen.
"Waarom is dat", vroeg ik.
"Nou Jan-Willem, zowel Olaf als Marjolein slikken spierverslappers en die hebben een aantal vervelende bij werkingen".
"Onder andere dat je de warmte niet kwijt kunt door zweten".
"Weinig beweging, en verzwakte spieren hé !
Dan haalde Wilma de thermometer weer uit Olafs bips,en bekeek de uitslag, "Hm 38,8 dat valt toch tegen zuchtte Wilma.
Snel pakte Wilma een TENA maxi uit de la, schoof deze onder Olafs billen poederde de billen, en liet Olaf op zijn rug draaien.
Dan poederde Wilma de schaamstreek, waar helemaal geen haar zat.
"Dat halen we bij zowel Olaf als Marjolein weg dat irriteert alleen maar" zei Wilma.
Intussen had Wilma de luier tussen Olafs benen doorgetrokken vouwde de zij flappen naar het midden, maakt de plakstrip open.
Trok deze ook naar het midden en plakte ze vast, dan hielp Wilma Olaf te gaan zitten.
Pakte een romper, trok die over Olafs hoofd, deed zijn armen door de mouwen en legde Olaf weer neer, en maakte de druk knoopjes van de romper vast.
Hielp Olaf verder met aankleedden, en legde Olaf dan in bed" jij kunt wel wat rust gebruiken, slaap lekker".
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 8 DE VIEZE BROEK VAN MARJOLEIN



"Zo Marjolein kom maar op de verschoontafel liggen".
Marjolein stond snel op en snelde naar de verschoontafel.
Ze voelde zich niet erg prettig in die akelige smerige luier dus klom ze snel op de verschoontafel, en ging direct liggen.
Dan maakte Wilma haar broek los, en trok deze snel omlaag.
Dan rook ze al een vieze lucht, en zij niet alleen,"ppff Nou meiske toch, dat is wel heel erg."
Niet alleen de luier maar ook de romper, en zelfs haar broek Waren doorweekt.
Niet alleen nat maar zaten ook nog eens vol poepresten.
"Nou zo erg heb ik het lang niet gezien, bij jou", zuchtte Wilma," kom maar mee naar de badkamer, daar kan ik je beter schoonmaken".
"Ga je ook mee Jan-Willem?".
Ik knikte stond op en liep achter Marjolein en Wilma aan.
"Zo Jan-Willem ga jij maar even op de toiletpot zitten"."
Zich dan wendend tot Marjolein "zet je handen maar op de wasbak", "en buk iets voorover dan kan ik je goed schoonmaken ", zo gezegd zo gedaan.
Eerst spoelde Wilma de ergste poep weg, dan maakte ze Marjolein helemaal nat, zeepte ook de rest van haar lichaam in.
"Zo jij begint weer lekker te ruiken," lachte Wilma.
" Ga maar even op de douchestoel zitten, dan kan ik meteen het schaamhaar bij je vagina weghalen" dit deed Marjolein.
Dan zag ik dat Wilma Marjolein haar benen spreiden.
Bijna direct zag ik dat Marjolein zonder dat ze het zich bewust was haar plas liet lopen,Wilma had het ook gezien, dat zal ik eerst nog even schoonspoelen"
" Hoe zo schoonspoelen" vroeg Marjolein, ze had het duidelijk niet gemerkt.
"Je liet net je plas lopen lieverd",hierop werd Marjolein knalrood.
Daarop zei ik "rustig maar Marjolein, jij kunt er niets aan doen, wees blij dat het in de douche gebeurt, en niet op de slaapkamer".
Marjolein zei niets maar werd wel weer rustig.
Eindelijk was ze helemaal klaar,"zo kom maar snel mee naar de verschoontafel.
"Kom eerst maar even zitten lieverd,dan kan ik je Romper en t shirt aan trekken", zei Wilma.
Even later zat Marjolein rechtop en trok Wilma een donkerblauwe romper over Marjolein haar hoofd en stak Marjolein haar armen door de openingen.
Dan trok Wilma Marjolein haar t shirt over haar hoofd en stak Marjolein ook hier haar armen door de zij gaten, dan mocht Marjolein gaan liggen.
Pakt Wilma de thermometer," draai eens op je zij lieverd, dan kan ik je even Tempen".
Dan draaide Marjolein haar gezicht naar de muur, en haar billen naar ons toe en pakte Wilma de thermometer en duwde deze in Marjoleins bips.
Haalde in de tussentijd een schone luier TENA maxi maat l, en een wegwerp scheermes, en scheerschuim.
Dan piepte de thermometer, en trok Wilma hem uit Marjoleins bips en las hem af," dat valt ook al tegen, 39,2."
"Blijkbaar zijn die bijwerkingen toch heftiger dan we dachten".
"Nou ja afwachten maar".
Dan poederde Wilma de billen van Marjolein spreidde de TENA luier open en Gebood Marjolein op haar rug te draaien.
Sprenkelde talkpoeder over haar vagina, en trok de luier tussen de benen door trok de plakstrip s los, trok deze strak en sloot de luier.
Dan pakte Wilma een schone romper en een pyjama..
Verzocht Marjolein te gaan zitten,dan trok Wilma de romper over haar hoofd en vervolgen de pyjama.
" Zo ook jij bent klaar voor een lekker dutje,kom maar".
Wilma begeleide Marjolein naar haar bed,en dan stopte Wilma Marjolein lekker.
"Slaap lekker meisje".
Dan draaide Wilma het licht uit,en liepen wij de deur uit.
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK9 JAN-WILLEM KOMT LOGEREN.


Dan wende Wilma zich tot Jan-Willem,keek hem aan, en vroeg. " ik heb begrepen dat je mag blijven logeren?".
"Dat klopt" lachte Jan-Willem.
"Wil je nog steeds het lot van Olaf en Marjolein ondergaan?".
"Ja dat wil ik" antwoordde Jan-Willem.
"Je kunt nu nog zeggen van nee".
"Ik wil dit" antwoorde Jan-Willem.
"Oké kom dan maar liggen."
Ik liep naar de commode, klom er op, en ging direct liggen daar kwam Wilma al aan, en begon mij direct uit te kleden.
Te beginnen met schoenen en sokken, direct daarop maakte ze mijn broek los en trok die tegelijk met mijn onderbroek, in 1 ruk omlaag.

Pakte opnieuw de thermometer, nu moest ik er dus aan geloven.
Duwde me op mijn zij, en duwde de thermometer in mijn anus.
"Dat hoort er dan ook bij" zei Wilma.
"Ja zeker " lachte ik,1 minuut later, pieppiep Wilma haalde de thermometer eruit, en bekeek de uitslag,36,8 en zei dan, "netjes hoor"
"Dan ga ik nu net zoals je bij Marjolein hebt gezien, je schaamhaar weg scheren".
"Dit om uitslag en irritatie te voorkomen, tevens kan ik je huid beter schoonhouden.
Dit zeggende pakte Wilma een kommetje lauw water, scheerschuim en een scheermesje duwde mijn benen uit elkaar, en zette ze met riemen vast.
"Zo dan kan ik er goed bij, en weet ik zeker dat jij helemaal stilligt."
Dan trok ze ook nog een riem over mijn buik, en maakte ook die goed vast.
Dan maakte met een lauw washandje mijn schaamstreek vochtig,en spoot de schaamstreek vol met scheerschuim.

Dan pakte Wilma het scheermes, en begon met het wegscheren , van de haartjes, ik moet echt zeggen dat Wilma uiterst voorzichtig te werk ging.
Het duurde best lang voor het klaar was,denk snel een half uur maar uit eindelijk, was het toch zo ver.
" Wat voelt dat koud aan."
Dan Maakte Wilma met een warm washandje de net geschoren huid schoon,pakt vervolgens een zetpil, en vroeg mij om op mijn buik te gaan liggen wat ik direct deed.
Dan duwde ze met haar linkerhand mijn billen uit elkaar, en met haar rechter,de zetpil naar binnen.
Dat voelde niet echt lekker.
Dan poederde Wilma mijn billen pakte een TENA maxi, en vouwde deze open, en legde hem onder mij neer en mocht ik op mijn rug gaan liggen.
Dan sprenkelde Wilma wat talkpoeder in mijn schaamstreek, vouwde de TENA luier over mijn onderbuik en pakte de plakstrip s en opende deze om ze vervolgens strak te trekken en dicht te drukken.

Dan mocht ik van de commode afkomen.
"Kom maar staan " zei Wilma vervolgens pakte ze een gestreepte romper, en trok deze over mijn hoofd en mocht ik mij armen er doorsteken.
Vervolgens trok Wilma de romper omlaag zodat hij strak stond trok beide flappen naar elkaar toe, en sloot de knoopjes.
"Dat zit best lekker"', zei ik.
"fijn te horen", lachte Wilma.
Dan kreeg ik nog een korte broek aan deze zat door de luier vrij strak, ook had ik het idee dat ik door de luier een behoorlijk bol kontje had.
Aangezien het behoorlijk warm weer was, was ik voldoende gekleed.

"Dan heb ik nog wat, aangezien ik jou een spierverslapper heb gegeven heb ik ook voor jou een rolstoel geregeld ik zal hem nu voor je halen".
Daar keek ik wel vanop, hoewel het wel logisch was, Wilma had mij immers een spierverslapper gegeven.
Zo zou ik echt hetzelfde ervaren als Olaf.
Dat overdenkend zag ik Wilma al snel aankomen met de rolstoel.
Nadat de rolstoel zo dicht bij mogelijk stond, pakte Wilma te tillift en zette die eerst op de rem.
Vervolgens, zette ze mij vast aan de tillift draaide mij omhoog, en draaide het geheel boven de rolstoel, en liet mij zakken, zodat ik in de rolstoel, kwam te zitten.
Dan maakte ze de riemen van de tillift los en maakte de riemen van de rolstoel vast 1 riem om mijn middel, en een 2e van boven af over mijn schouders.
Deze liepen helemaal door naar beneden, en kwamen uit tussen mijn benen, daar werden ze vast geklikt.
Hierdoor zat ik behoorlijk strak in de rolstoel, en kon mijn benen absoluut niet bij elkaar krijgen.
Kon ze trouwens ook bijna niet bewegen, aangezien het gevoel al uit armen en benen wegvloeide.
Ook voelde ik dat mijn lichaam s temperatuur al omhoog ging.
Dan werd er nog een blad aan de rolstoel bevestigd.
" Zo dan zijn we klaar" lachte Wilma".
"Klaar om je aan Olaf en Marjolein te showen,ga je mee?".
 
Laatst bewerkt:

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Weer een goed hoofdstuk! Het feit dat Jan-Willem ook in de luiers ging was me wel even het wachten waard, maar toppie! !1 dance2
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Dat kan ik me voorstellen, Radiotijger.
Ik zie dat zelf ook zo.
Ik beschouw Jan-Willem alsof ik dat zelf ben.
Little Endy ook jij bedankt voor je reactie.
Leuk om te lezen dat je het verhaal volgt.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 10 TOTAAL AFHANKELIJK

Wilma duwde mij naar de kamer zette mij met de rolstoel, bij de zithoek, en liep vervolgens naar de keuken, en pakte een beker me 2 grote oren.
Goot hier appelsap in, en vervolgens deed ze er een deksel op waar een verhoging opzat met daarin kleine gaatjes hier sloot ze de beker mee af.
Pakte ook nog een slabber, en kwam zo mijn kant op, deed mij de slab voor, en gaf me de beker appelsap." zo red jij je wel even".
"Dan kan ik Olaf en Marjolein uit bed halen".
Terwijl Wilma weg liep begon ik uit het tuitje te drinken, wat ging dat langzaam zeg!!
Ook merkte ik dat ik meer moeite had met slikken,ik morste regelmatig op mijn slab, ondanks dat de deksel de beker afsloot.
De slab was dus niet voor niets, maar echt nodig.
Het duurde wel een kwartier voor ik de beker eindelijk leeg had tegelijkertijd voelde ik mijn luier nat worden.
O lieve help, schrok ik die pil begint al te werken.
Ook mijn benen leken dienst te weigeren, zo slap als die inmiddels aanvoelden en ook uit mijn armen leek de kracht weg te vloeien.
Terwijl ik dat allemaal overdacht, hoorde ik de rolstoel van Olaf aankomen, geduwd door Marjolein.
Van allebei viel de mond open, vol van verbazing toen ze mij zagen zitten.
In een rolstoel, gesloten door een groot blad, waar een afgesloten grote oor beker opstond terwijl ik ook nog een slab voor had.

Marjolein was de 1e die haar tong terug vond.
"Dit had ik totaal niet verwacht, ik dacht echt dat je een grapje maakte toen je zei, dat je wilde ervaren wat Olaf en ik dagelijks moeten ondergaan".
"Maar, jij meent het echt, en voegt meteen de daad bij het woord, en aan de dikke bult tussen je benen te zien heb je ook een luier om".
"Jan-Willem lijkt zo aardig op jou, Olaf".
Moest Marjolein lachen, of liever giechelen.
"Ja zeg dat wel", lachte ook Olaf en voegde Olaf eraan toe, " ook ik had niet gedacht dat Jan-Willem het echt meende".
Intussen had Wilma ook voor Olaf en Marjolein precies een zelfde beker appelsap, als ik net van haar had gehad.
Zette Marjolein op een soort van kinderstoel vast, sloot deze af met een blad.
Deed Olaf en Marjolein allebei de slab voor 10 minuten later waren alle bekers leeg.
Dan keek Marjolein mij aan, en vroeg," ben jij nog droog, Jan-Willem?"
"Nee volgens mij niet meer", antwoordde ik," maar heb er niets van gemerkt. ineens voelde ik weer die warmte, als daarnet, ik zat dus weer te plassen.

" Ongelooflijk, hé Olaf", giechelde Marjolein.
" Ja het inderdaad ongelooflijk ",bevestigde ook Wilma.
Dan zagen Olaf en Marjolijn ineens mijn armen en benen trillen.
"Allemachtig, ook daar ben je de controle, dus kwijt?" riepen beide uit.
Jazeker" bevestigde Wilma,"Jan-Willem is net zo afhankelijk, van verzorging als Olaf".

"Wat willen jullie nu gaan doen?".
"Ik wil een dvd kijken", zei Olaf "en jij Marjolein".
"Ik wil graag kleuren". "en jij Jan-Willem?" vroeg Wilma.
"Laat mij maar met Olaf mee kijken".
"Dat is goed", zei Wilma.
5 minuten later, zaten Olaf en Jan-Willem al voor de tv het was een dvd van Tom&Jerry .
Olaf en Jan-Willem lagen geregeld dubbel van het lachen, om die slimme muis en vooral om die vaak domme kat.
Marjolein vermaakte zich intussen met haar kleurboek.
Na anderhalf uur, was de dvd afgelopen en zei Wilma, "volgens mij hebben jullie hoog nodig een schone luier nodig".
"Volgens mij geldt dat voor alle 3".
Ik voelde dat ik knal rood werd, dan giechelde Marjolein, zoals alleen pubermeiden dat kunnen, en zei tegen mij, "Jij kunt er net als wij toch niets aan doen?"

Dat was natuurlijk vol komen waar.
Dan vroeg Wilma," Marjolein, wil jij Olaf meenemen?".
"Dan neem ik Jan-Willem mee.
""Dat is goed Mam""
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 11 MIJN 1e VERSCHONING

Intussen waren we terug op de slaapkamer," wie eerst? " vroeg Wilma Jan-Willem" riepen Olaf en Marjolein tegelijk.
"Op zich goed, maar kan jij nog gaan zitten, zonder dat je Luier gaat lekken Marjolein"?"
"Ja hoor mam".
"Prima, kom maar Jan-Willem".
Voor ik het wist lag ik al op de commode, en begon Wilma mij uit te kleedden.
Vervolgens keek ze naar mijn luier, en zag een helemaal groen uitslaande vocht indicator.
"Zo zo dat is de hoogste tijd," Wilma maakte de luier los en bekeek de inhoud," alleen maar geplast zie ik".
"Daar heb ik niets van gemerkt, mompelde Jan-Willem.
"Dan heeft de zetpil goed gewerkt" zei Wilma tevreden, terwijl ze de thermometer weer pakte.
"Ik wil je de komende dagen, bij iedere verschoning even, temperaturen".
Dan duw de ze Jan-Willem op de zij, en stopte de thermometer in Jan-Willem zijn bips.
Na 2 minuten te hebben gewacht, piep piep, en kon Wilma de thermometer eruit halen dan las Wilma de uitslag 38,2.
"Allemachtig, en dat in 3 uur tijd, daar moet ik wel op letten".
Intussen had Wilma een nieuwe zetpil, talkpoeder en een schone TENA maxi gepakt.
"Draai eens op je buik lieverd, dan kan ik de zetpil erin stoppen".
Dat deed ik wel, maar leuk vond ik dit niet.
Dan voelde ik dat Wilma met de ene hand mijn billen uit elkaar duwde en met de andere de zetpil naar binnen drukte,floep en hij zat er al in," zo draai maar terug op je zij".
Dan vouwde ze een TENA maxi open legde die open gevouwen op de commode, en poederde mijn billen.
Dan mocht ik op mijn rug draaien. zodat Wilma mijn schaamstreek kon schoonmaken, en in poederen.
Dan trok Wilma De luier tussen mijn benen door omhoog vouwde de zijkanten over mijn buik, en trok ook de plakkers naar het midden, en maakte deze vast.
Vervolgens werd ik verder aangekleed, en werd ik vervolgens met de tillift teruggezet in de rolstoel.

Terug in de kamer zag ik dat Olaf en Marjolein een spelletje Memory deden "wil je ook meedoen?", vroeg Marjolein.
"Ja graag" zei ik.
"Als je even wacht, dit potje is bijna afgelopen".
"Ik heb liever dat je dat na het eten doet", kwam Wilma." of morgen, ik heb het eten bijna klaar en dat zal aardig wat tijd kosten, aangezien ik er nu niet 2,maar 3 moet voeren".
"Mij hoef je niet te helpen, ik kan het zelf ",kwam Marjolein.
"Ja dat ken ik van jou" bromde Wilma." en dan zeker de helft op de grond in plaats van in je mond?".
"Ik denk dat je daar nu veel te moe voor bent het gebeurt niet Marjolein".
"Kom maar hier dan zet ik je vast in je stoel".
Nu pas zag ik de stoel die Wilma bedoelde, hij leek nog het meest op een kinderstoel, maar dan natuurlijk groter.
Daar kwam Marjolein al aan en klom in de stoel, en werd direct door Wilma vast gezet met een gordel om haar middel, en een riem tussen de benen, en deed Marjolein een slab voor.
Geen baby slab, maar een veel grotere.
Dan trok ze Olaf een slab over het hoofd.
Dan kwam ze mijn richting op, en deed ook mij een slab voor, en zei " zo schatje, je wilt toch je kleren schoonhouden?".
Dan liep Wilma weg om het eten klaar te maken.
Na een kwartier kwam ze terug met 1 bordje, met macaroni waar groente gehakt en een kaas saus waren verwerkt.
"Ik zal jullie 1voor 1 eten geven, anders koelt het te snel af, ik begin vandaag bij Jan-Willem".

Daar kwam de 1e hap al, ik merkte al direct dat slikken inderdaad moeilijk ging.
Een deel van de hap miste doel, en belande op de slab, en dat bleef de hele tijd zo gaan.
Dan voelde ik ook nog mijn luier nat worden, zonder dat ik hier iets tegen kon doen, en niet alleen dat, maar ook dat ik gewoon aan tafel in mijn luier zat te poepen.
Ook dit kon ik niet verhinderen.
Na een kwartier was mijn bordje leeg.
Met een washandje veegde Wilma mijn gezicht schoon, zette mijn bordje weg en kwam terug met het bordje voor Marjolein maar dan begon Marjolein te protesteren.
"Ik wil zelf eten", riep Marjolein.
"Ik heb je net al gezegd, nu niet, want je bent veel te moe", zei Wilma.
"Nou flauw hoor", schreeuwde Marjolein.
"Als jij nou niet heel snel, je grote mond houdt, ga je zonder eten naar bed , meisje".
Marjolein hield niet op, maar ging gewoon door, "nou flauw hoor", schreeuwde Marjolein nu.
"Als jij nu niet snel je grote mond houdt, krijg je geen eten meer vandaag maar, ga je zonder naar bed", dreigde Wilma nog eens.

"Je bent nu veel te moe om zelf te eten".
Wilma was nu dus goed boos geworden begreep ik wel.
"Boe Boe brulde" Marjolein nu.
"Oké dan ga ik nu eerst Olaf eten geven" zei Wilma," in de tussentijd kun jij nadenken".
Dan liep Wilma naar Olaf, en begon hem te voeren.
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 12 STRAF VOOR MARJOLEIN


Dan begon Wilma Olaf te voeren," lekker hé Jochie?"
"Ja heerlijk" antwoordde Olaf.
"Goed zo schat je hebt goed gegeten".
"Dan zal ik nu eens kijken , of Marjolein zich nu wil gedragen," en zich wil laten voeren".
Zich dan wendend tot Marjolein, luister, Marjolein je hebt 2 keuzes, of ik ga jou nu voeren".
"Of je gaat zonder eten naar bed".
Dan antwoordde Marjolein "Ik laat mij niet voeren, Ik wil zelf eten", schreeuwde Marjolein nu.
"Nu is het genoeg",brulde Wilma hier komen, nu direct, of ik kom je halen en dan zwaait er wat".
Dan kwam Marjolein voorzichtig aan sluipen, nu toch wel een beetje bang geworden. zeker voor wat er komen zou want het gezicht van haar moeder voorspelde niet veel goeds.
"Kijk me aan" snauwde Wilma nu Marjolein keek Wilma aan.
Dan hief Wilma haar hand op, en gaf Marjolein een harde tik op haar linker wang.
Weer Hief Wilma haar hand op, en gaf Marjolein nog een tik, op haar rechter wang.
"Zo en nu op de commode, en snel"
"Maar, mamma" probeerde Marjolein nog.
"Niets maar, dit of maar dat" schreeuwde Wilma," nu ben je echt te ver gegaan, Marjolein".
Dan liet Marjolein maar snel haar broek zakken,en maakte de romper los.
Ging dan snel voor Wilma staan,en wachtte af.
Dan maakte Wilma de luier los,en trok deze uit.
Dan stond Marjolein helemaal naakt voor Wilma.
"Kom over mijn knie liggen", gebood Wilma dit deed Marjolein maar snel want ze zag wel hoe boos haar moeder was.
"Voor straf krijg je op elke bil 10 klappen, en mee tellen daar gaan we".
Klets "1" klets 2 en zo door tot 10.
Het deed goed zeer want Wilma sloeg er hard op ,na de tiende tik stopte Wilma, en vroeg "zal je de volgende keer, eten zoals ik het wil?."
"Ja mamma", antwoordde Marjolein.
"Mag ik nu nog eten?".
"Nee Je gaat nu zonder eten naar bed", antwoordde Wilma dan mocht Marjolein opstaan, en werd ze weer aangekleed.
Jan-Willem was zich rot geschrokken, en had van schrik behoorlijk geplast en nog meer gepoept zijn luier was zo goed als verzadigd.
Ook Olaf was goed geschrokken, zelden had hij zijn moeder zo boos gezien, zodat ook zijn luier op knappen stond.
Dat had ook Wilma in de gaten toen ze terug de kamer in kwam, nadat ze Marjolein op bed had gelegd.

Ze lachte naar Olaf en Jan-Willem." volgens mij hebben jullie allebei, een behoorlijke vieze luier".
"Kom maar Jan-Willem".
Dan reed Wilma mij naar de commode bracht de tillift in positie en hees mij zo op de commode.
Zo snel als ik goed lag begon Wilma mijn broek los te maken, en trok deze uit.
Dan zei Wilma dat ik even moest wachten," dan zet ik eerst een raam open want wat een vieze lucht hier".
2 minuten later was Wilma al terug "draai eens op je zij ,dan kan ik die vieze luier weggooien".

Gebood mij dan op mijn buik te gaan liggen en pakte de douche kop, en spoot de vieze poepresten weg.
Dan waste Wilma mij zorgvuldig, zodat ik weer lekker schoon was.
Ik zag wel aan het water wat helemaal bruin kleurde, wat een smeerboel ik er van gemaakt had.
Intussen had Wilma de vieze luier weggegooid, en een Vlesia nachtluier gepakt en ook nog de thermometer, welke ze direct in mijn bips stopte.
2 minuten later kon Wilma de thermometer er weer uithalen, deze gaf 38,9 aan " zo 0,7 in 3 uur tijd erbij, ik zal jou echt in de gaten moeten houden".
Dan duwde Wilma een zetpil in mijn bips schoof de nachtluier onder mijn billen en poederde mijn billen.
Dan mocht ik weer op mijn rug draaien, en duwde Wilma mijn benen uit elkaar, en zette ze vast en poederde de schaamstreek.
Dan plaste ik zonder er erg in te hebben Wilma haar handen onder.
"Lieve help, Jan-Willem, wat doe je nu?" maar, ik had niets door.
"Nou dan kan ik deze luier wel direct weggooien."
Na een nieuwe luier gehaald te hebben was het leed snel geleden.
Tot slot mocht ik komen zitten, en trok Wilma mij eerst een romper aan en het bovenste deel van mijn pyjama.
Dan moest ik weer gaan liggen. en maakte Wilma de romper dicht en mijn pyjama broek aan.
Zo Jan-Willem jij bent klaar".
Dan pakte Wilma de tillift, en legde mij dan in bed dekte mij toe, en trok het hek omhoog.
"Zo dat is 1,op naar de 2e "

Dan hoorde ik Wilma met Olaf binnenkomen, en zag hoe Olaf op de commode werd gelegd.
Ook hij moest eerst gewassen worden.
Dan pakte Wilma opnieuw de thermometer, en duwde die in Olafs bips, en liep dan weg om de pyjama van Olaf, en een nachtluier te halen.
Toen ze terug kwam haalde ze direct de thermometer eruit, en bekeek de uitslag, 39,0.
"Wel iets hoger, maar gelukkig niet veel", zei Wilma tegen Olaf.
Dan kreeg ook Olaf een VLESIA luier met inlegger om, en 10 minuten later lag ook hij in het ledikant.
"Zo dat was de 2e,nu de 3e ".Zei Wilma.

Dan riep Wilma Marjolein, daar kwam Marjolein aan, maar niet lopend, maar kruipend. " wat is dat nu?".
"Ik ben zo moe, dat ik steeds val".
"Komt dat door dat geklier, vanmiddag?".
"Nee mamma, maar wel door alle emoties, en belevenissen met Jan-Willem, ik vindt het zo fijn dat hij mij en Olaf volledig ACCEPTEERD ".
"Dat had ik niet verwacht, laat staan dat hij zou komen logeren en al helemaal niet dat hij zich in ons zou willen verplaatsen".
" Laat staan dat hij ook in een rolstoel zou komen, en luiers zou gaan dragen, en te voelen wat het is om verlamd en incontinent te zijn".
"Dan voegt hij nog de daad bij het woord ook en nu net zo incontinent verlamd, en spastisch is als Olaf".
"Dat had ik ook niet verwacht" , zei Wilma., maar vindt het wel super gaaf dat hij het doet, vooral voor jullie".
"Dat uit vrije wil",zuchtte Marjolein.
"Ben benieuwd hoe zijn nacht zal zijn",lachte Wilma.

Al met al was Wilma doorgegaan met, het uitkleden van Marjolein.
Inmiddels was ze al toe aan haar luier," gelukkig alleen maar geplast"
" Olaf en Jan-Willem, hadden alle 2 een poepluier."
" En 2 poepluiers tegelijk is meer dan genoeg".
"Heb jij vandaag eigenlijk al gepoept?".
"Volgens mij niet", zei Marjolein, "maar volgens mij komt het wel zo".
"Zal ik jou eens op de wc zetten?"
"Graag mam, want in mijn luier poepen vindt ik echt niet lekker".
"Kom dan maar staan dan gaan we snel".
Ondersteund door Wilma strompelde Marjolein naar de wc, ging snel zitten.
Dat was maar net op tijd, want binnen een paar tellen later schoot de poep de wc in.
"Poe wat veel" zei Wilma.
"Ik geloof nooit dat jou luier dit had gehouden".
"Kun Je staan", vroeg Wilma toen Marjolein klaar was.
"Bijna niet".
"Leun dan maar op de wasbak" zei Wilma, dat deed Marjolein zo kon Wilma de ergste viezigheid schoonmaken.
Dan zette Wilma Marjolein op een douchestoel en reed haar naar de commode, spoelde haar daar verder schoon.
Verplaatste haar met de tillift naar de commode en legde haar neer even blijven liggen lieverd, dan haal ik je pyjama en je luier"
Even later was Wilma al terug.
"Ik wil je toch eerst temperaturen" en duwde thermometer in haar bips.
3 minuten later kon Wilma hem er weer uithalen, 39,8.
"Dat is hoog zeg".
"Dat verklaard ook dat je bijna niet kon lopen, Ik zal je een zetpil geven, en 2 paracetamol, hopelijk herstel je dan".
Terwijl ze dit zei, zag Wilma dat Marjolein op de commode lag te plassen schijnbaar zonder dat ze het zelf door had.
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 13 BEDTIJD VOOR MARJOLEIN

" Hé meisje wat doe jij nou?".
"Ik lig hier alleen maar te liggen" antwoordde Marjolein.
"Ja dat zal wel."
"Ja echt waar hoor", riep Marjolein verontwaardigd.
"Rustig maar meisje, ik heb al lang gezien dat jij het niet door hebt maar daar kun je niets aan doen".
"Ja maar wat is er dan" vroeg Marjolein.
"Je lag de heleboel onder te plassen", antwoordde Wilma.
"Dat meen je niet", zuchtte Marjolein.
"Helaas wel" zei Wilma.
"Hé shit nu je het zegt, potverdrie het is helemaal nat".
"Ik zal het wel schoonmaken" zei Wilma.
"Die vervelende incontinentie ook altijd", mopperde Marjolein voor zich uit.
"Rustig maar, ik maak jou en de commode wel weer schoon", en weg was Wilma.
5 Minuten later was Wilma al terug,en begon direct met het wassen van Marjolein.
Een kleine 10 minuten later was Marjolein weer helemaal schoon, en kon ze Marjolein eindelijk een zetpil geven.
Direct poederde Wilma de billen van Marjolein vouwde een VLESIA nachtluier open , deed daar 2 inleggers in.
Dan mocht Marjolein weer op haar rug komen liggen, en poederde Wilma Marjoleins clitoris .vouwde de VLESIA tussen Marjoleins benen door, en over haar buik heen en plakte hem dicht.
Dan mocht Marjolein komen zitten vervolgens trok Wilma een romper over Marjoleins hoofd heen en trok haar dan het pyjama shirt aan
Dan moest Marjolein weer gaan liggen, zodat Wilma de romper kon sluiten.
Trok vervolgens het pyjama shirt omlaag, en de pyjamabroek aan.
Dan zette Wilma Marjolein weer in de tillift, en draaide deze richting het ledikant.
Boven het ledikant liet ze Marjolein voorzichtig zakken, zodat Marjolein precies in bed terecht kwam dan dekte Wilma Marjolein toe, en sloot het hek.
Dan ging ze nog even bij Olaf en Jan-Willem kijken, maar die lagen al vredig te slapen, tot slot deed Wilma het licht uit, liep de gang op, en sloot de deur.
"Hé die liggen er alle 3 in".
"Nog even wat drinken en dan ga ik ook slapen een uur later lag Wilma ook in bed.



HOOFDSTUK 14 DE 2e DAG

Het was rond 8uur, toen Jan-Willem wakker werd hij keek eens om zich heen, en dacht waar ben ik?
Dan wat voel ik? en nog meer wat ruik ik?
Dan herinnerde hij zich de vorige dag, dat hij logeerde bij de nieuwe buurkinderen, Olaf en Marjolein en dat hij net als Olaf en Marjolein een luier droeg en net als Olaf en Marjolein deze ook gebruikte.
Dan heb ik dus in mijn slaap in mijn luier gepoept, begreep hij ineens.
Terwijl hij lag te denken over zijn situatie, merkte hij dat hij inderdaad totaal geen gevoel meer had.
Ook zijn armen en benen lieten het totaal afweten.
Dit alles overdenkend, zag hij Marjolein wakker worden, en zag dat zij zag dat ik om me heen lag te kijken en vroeg lekker geslapen Jan-Willem?".

"Ja dat wel, maar ik heb het niet droog gehouden vannacht, en nog gepoept bovendien overigens zonder iets te hebben gemerkt".
"Geeft niets, ben ook nat", antwoordde Marjolein, "heb nog niet gepoept, maar dat zal niet lang meer duren, ben ik bang".
Door ons geklets was Olaf ook wakker geworden.
"Goeie morgen, dag zusje, en Jan-Willem, hoe staat het met jou luier?".
"Op en top gebruikt", antwoordde ik, en jij Olaf"?
"Alleen maar geplast" antwoordde Olaf.
Vlak daarna kwam Wilma binnen, en rook direct een hevige poeplucht.
"Allemachtig, wie is hier vannacht zo actief geweest?", grapte Wilma.
"Ik ben bang dat ik het ben geweest, ik voel me heel vies" zuchtte Jan-Willem.
"Geeft niets dat hoort erbij", antwoordde Wilma.
"kom maar snel hier liggen, dan zal ik je lekker schoon maken".

"Dan zal je me eerst uit bed moeten helpen, ik kan dat niet zelf ben nu al net zo verlamd als, Olaf".
"Je hebt Gelijk, ik ben geloof ik nog niet helemaal wakker".
"Wacht maar even ik kom je direct helpen".
Snel haalde Wilma de tillift, opende het hek van het ledikant dan ging het snel, voor ik het wist lag ik op de commode, en begon Wilma me uit te kleedden.
Voor ik het door had, had ze mijn pyjamabroek uit, en de romper los, en omhoog getrokken.
"Kom maar even zitten, dan kan ik het shirt uittrekken".
Toen ik eenmaal rechtop zat, had Wilma heel snel mij shirt en romper uitgetrokken.
Zodat ik weldra alleen nog mijn luier om had, op dat moment klonk er een keiharde wind.
Wilma draaide zich om naar de ledikantjes, keek naar Olaf en Marjolein, en vroeg "was jij dat Marjolein?".
"Ja mamma, "zei Marjolein," Ik heb flink gepoept".
Dat zijn er dus 3 te gelijk dacht Wilma.
Dan maakte Wilma mij luier los, nu begon het pas echt te stinken.
Dan zei Wilma "draai eens op je zei, dan kan ik de vieze luier weghalen", dat deed ik heel snel.
Dan vroeg Wilma of ik op mijn buik wilde gaan liggen, zodat ze mijn billen goed kon schoonspuiten.
Dan pakte Wilma de douche spoot mijn billen schoon, duwde de billen uit elkaar en spoot mijn anus schoon.
Dan hielp ze me om weer op mijn rug te draaien, trok mijn benen uit elkaar en zette ze vast.
Dan pakte Wilma een bus scheerschuim, spoot dat in mijn kruis, en pakte het scheermesje en schoor het schaamhaar weg maakte mijn kruis weer droog, duwde mij weer op mijn zij, en pakte de thermometer en duwde die tussen mijn billen.
Liep dan weg om een schone luier en mijn kleren te pakken.
Toen ze 2 minuten later terug was, haalde ze direct de thermometer tussen mij billen vandaan, en bekeek de uitslag, 37,4.
"Zo dat gaat de goeie kant op Jan-Willem".
Dan pakte ze de TENA maxi, schoof hem onder mijn billen en poederde mijn billen.

Dan mocht ik op mijn rug komen liggen, en poederde Wilma mijn schaamstreek.
Dan trok Wilma de luier tussen mijn benen door omhoog, vouwde hem over mijn buik, trok de PLAKSTRIPS los.
Trok ze strak, en plakte de luier dicht, dan mocht ik komen zitten.
Dan pakte Wilma een t shirt, maar geen gewoon t shirt, maar een romper met mouwtjes, met een afbeelding van kwik kwek en kwak er op.
Deze deed ze over mijn hoofd, deed de armen erdoor, dan mocht ik weer op mijn rug gaan liggen trok de romper strak, en maakte de knoopjes dicht
Nu pakte Wilma een korte broek, trok deze over mijn benen, en dan verder omhoog.
Dan zette Wilma mij met behulp van de tillift in de rolstoel, en vroeg dan "zo klaar, wie is de volgende?".
"Ik" riep Marjolein.
"Kom dan maar snel hier liggen" reageerde Wilma Marjolein stond op liep naar de commode, en ging erop liggen.
"Wat weer een lucht, zeg", pufte Wilma. "alsof jullie het hebben afgesproken". al pratend had Wilma Marjolein haar broek uitgetrokken.
Haar romper los gemaakt, en was nu bezig met het losmaken van Marjoleins nachtluier.
"Zo te zien is je nachtluier totaal verzadigd", zei Wilma.

Dan gebood ze Marjolein om op haar zij te gaan liggen.
Dan haalde Wilma de luier weg en gooide die direct in de luieremmer vervolgens begon Wilma de billen van Marjolein schoon te maken.
Dan pakte Wilma een TENA maxi uit de la, maar legde deze eerst opzij, pakte de thermometer, trok de billen van Marjolein uit elkaar, en duwde de thermometer naar binnen.
2 minuten later piep piep kon Wilma de thermometer er weer uit halen. "37,6 dat gaat de goeie kant op".
Zei Wilma terwijl ze een TENA maxi uitvouwde, en onder Marjolein schoof.
Dan mocht Marjolein weer op haar rug komen liggen en controleerde Wilma Marjoleins schaamstreek op schaamhaar, maar dat zat er nauwelijks.
"Daar hoef ik nu niets aan te doen".
Dan poederde Wilma Marjoleins schaamstreek, trok de luier omhoog en plakte hem dicht.
Dan mocht Marjolein komen zitten.
Intussen had Wilma een romper gepakt, ook met mouwtjes maar dan met een afbeelding van Bugs bunny trok deze over Marjoleins hoofd, en verder omlaag.
Dan moest Marjolein weer gaan liggen, trok Wilma de romper omlaag maakte de romper dicht, en trok ook Marjolein een korte broek aan.
Dan mocht Marjolein komen zitten en trok Wilma sokken en schoenen bij Marjolein aan.
"Zo jij bent klaar, neem Jan-Willem maar mee, naar de woonkamer en pak maar een tekenfilm".
"Dan ga ik verder met Olaf".
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 14 DEEL 2


Dan deed Wilma het hek van Olafs ledikant omlaag, installeerde de tillift, en haalde daarmee Olaf uit bed. legde Olaf op de commode, en begon Olaf uit te kleedden.
Dan rook Wilma weer die poepgeur," jullie zijn wel bezig zeg Jij bent al de derde vanochtend".
Dan trok Wilma de pyjamabroek uit, en maakte de romper los, en schoof deze omhoog en maakte Wilma de VLESIA nachtluier los, en duwde Olaf op zijn zei.
Vouwde de vieze luier in elkaar, trok hem onder Olaf weg en gooide die in de luieremmer pakte opnieuw de douche en begon Olafs billen schoon te spoelen.
Dan duwde Wilma Olafs billen uit elkaar, zodat ze de poepresten ook uit Olafs anus kon spuiten.
Nadat Olaf goed was afgedroogd, pakte Wilma opnieuw de thermometer en stopte deze tussen Olaf zijn billen.
Pakte direct een TENA maxi, een romper met mouwtjes, en een korte broek, terug bij Olaf, haalde Wilma direct de thermometer, eruit," dat valt ook al mee, 37,2".

"Ook bij jou gaat het de goeie kant op lieverd, zo dan ga ik je verder aankleedden".
Pakte de TENA maxi schoof hem onder Olaf, poederde zijn billen.
Legde Olaf op zijn rug en poederde Olafs schaamstreek en trok de TENA omhoog, en maakte hem dicht, dan mocht Olaf gaan zitten.
Nu trok Wilma ook Olaf een romper met mouwtjes aan,hierop stonden Tom en Jerry afgebeeld.
Dan kreeg ook hij een korte broek aan en zette Wilma Olaf in de rolstoel.
Dan gingen ze de woonkamer binnen, en namen plaats aan de eettafel.
Dan deed Wilma Olaf direct een slab voor, bevestigde het rolstoelblad en riep dan Jan-Willem en Marjolein, "komen jullie?".
"Straks mogen jullie verder bouwen".
"Oké mam", zei Marjolein.
Marjolein zette Jan-Willem bij de tafel, en ging toen in haar stoel zitten.
Dan bevestigde Wilma het tafelblad aan de rolstoel van Jan-Willem, en sloot het blad van de stoel van Marjolein af.
Dan gaf Wilma alle 3 een beker melk, en begon dan BRINTHA pap te maken.
Tegen Jan-Willem zei ze," s' morgens beginnen we altijd met BRINTHA pap, en een beker melk dat gaat makkelijk naar binnen".
5 minuten later, stonden de borden pap op tafel voor de goeie smaak had Wilma, er behoorlijk wat stroop door gedaan.
Dan vertelde Wilma nog dat De BRINTHA pap een goeie manier was om de dagelijkse medicijnen toe te dienen.
"Bij de volgende verschoning krijgen jullie wel weer een zetpil".
"Marjolijn kun jij zelf eten"?".
"Ja hoor mam".
"Mooi dan kan ik mij bezig houden met Olaf en Jan-Willem".
Dan wende Wilma zich tot Olaf en Jan-Willem," daar gaan we dan", om en om kregen ze een hap.
Jan-Willem vond het best lekker.al was dit nieuw voor hem,
Weer merkte Jan-Willem dat hij moeite had met slikken, van elke hap bleef best wat rond zijn mond zitten waarvan weer een deel op zijn slab belande.

Dan zei Wilma" als jullie vanmiddag nog steeds koortsvrij zijn, mogen jullie vanmiddag, een uurtje in de tuin spelen".
"Ha fijn mam, dat wil ik graag" riep Marjolein direct.
"Ho kalm jij ik zei als".
Ook Olaf en Jan-Willem hoopten dat ze naar buiten mochten, na een half uur was de BRINTHA op en weer zaten de SLABBERS alle 3 onder de pap, die zijn dus echt nodig dacht Jan-Willem.
Ook voelde hij dat de spierverslappers, hun werk deden.
Dan vroeg Wilma" wat willen jullie gaan doen"?".
"Verder spelen met de lego", zeiden Olaf en Jan-Willem" en ik wil op mijn kamer met de poppen spelen", zei Marjolein.
"Ik heb liever dat je hier blijft".
Zowel Olaf en Jan-Willem, als Marjolein vermaakten zich best, Olaf en Jan-Willem hadden en groot huis gebouwd en Marjolein had het druk met het verzorgen van haar poppen kinderen.
Ondertussen werden de luiers goed gevuld, wat ze totaal niet door hadden, totdat Wilma na een uurtje met 3 bekers sinas appelsap binnen stapte.

"Zo te zien hebben jullie luiers hun langste tijd weer gehad".
"Ze bollen aardig op", Vlak daar op klonken er een paar harde winden.
"Zo te horen, hebben 2 van jullie ook meteen maar weer gepoept, ik kan jullie, hier wel verschonen, dan kunnen jullie snel weer verder spelen".
"Graag" klinkt het 3 stemmig.
"Goed dan haal ik de spullen op", zei Wilma.
Na een paar minuten kwam Wilma terug met luiers talkpoeder, billendoekjes zeep en een handdoek.
Ging dan bij Jan-Willem zitten, rolde een plaid uit, legde Jan-Willem daarop en begon dan met het losmaken van zijn broek, en direct daarop zijn romper.
Terwijl Olaf en Marjolein rustig doorspeelden, maakte Wilma de luier van Jan-Willem los en zei: "zo daar hebben we meteen de 1e poepluier te pakken".
Dan duwde Wilma Jan-Willem op zijn zij, en haalde de vieze TENA onder Jan-Willem vandaan en maakte dan alles lekker schoon.
Dan pakte Wilma de klaargelegde schone TENA schoof die onder Jan-Willems billen, poederde deze.
Dan draaide Jan-Willem op zijn rug, en poederde Wilma zijn schaamstreek, trok de TENA strak en sloot deze en deed En deed het zelfde met de romper.

Trok dan zijn broek omhoog, en klaar
Dan mocht Jan-Willem terug kruipen naar de lego, wat met de nodige moeite koste, maar toch lukte.
Dan keerde Wilma zich om en vroeg," zo wie is de volgende?".
"Ik "riep Marjolein.
"Kom dan maar hier", wees Wilma de plaats waar ze Marjolein wilde hebben.
Binnen 1 minuut lag Marjolein al op haar rug.
Direct maakte Wilma de broek van Marjolein los, en zag direct dat haar luier gelekt had zelfs de romper hield het maar net en echt lekker fris rook het ook niet meer.
"Volgens mij heb ik hier poepluier nr 2, zei Wilma, terwijl ze Marjoleins broek maar helemaal uittrok.
"Kan ik jullie even alleen laten?, dan verschoon ik Marjolein op de commode".
"Ja hoor, is goed", klonk het 2 stemmig.
Dan hielp Wilma Marjolein omhoog, en liepen Wilma en Marjolein naar de slaapkamer van Olaf en marjolein waar de commode stond.
Wilma hielp Marjolein op de commode, "ga maar vast liggen, dan haal ik de nodige spullen.
Snel kwam Wilma terug, met een washandje, zeep, vochtige doekjes, romper en een schone TENA luier, en talkpoeder maakte de romper los, die inderdaad doorweekt was.

Dan maakte Wilma de luier los haalde de luier naar beneden, dan moest Marjolein op haar zij draaien en kon Wilma de vieze luier weghalen , en in de luieremmer gooien.

Dan pakte Wilma de douche en spoelde de ergste poepresten weg en smeerde ze Marjoleins billen vol zeep en spoelde de billen schoon, dan nam Wilma de doekjes en maakte de bilspleet schoon ook hier zat het vol poepresten.
Dan schoof Wilma de schone TENA maxi luier onder Marjoleins billen en poederde haar billen.
Dan mocht Marjolein op haar rug draaien en poederde Wilma de liezen, en clitores .
Trok de luier tussen Marjoleins benen door, tot over haar buik en plakte de luier dicht.
Dan mocht Marjolein komen zitten, en pakte Wilma een schone romper, en trok deze bij Marjolein aan, deze was voorzien van een katten print.
Dan mocht Marjolein gaan staan,en maakte Wilma de drukknoopjes dicht.
Dan moest Marjolein weer gaan zitten, en trok Wilma een korte broek en sandalen bij Marjolein aan.
"Zo jij bent weer klaar, kom maar mee naar de kamer".
"Zo jongens alles goed hier?".
"Ja hoor mam", lachte Olaf," en hoe staat het met jou luier jochie?".
"Alleen maar geplast mam".
"Dan kan ik je hier wel verschonen?".
"Dat is goed".
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 15 NAAR BUITEN.


Nadat Olaf was verschoond,was het alweer tijd om te eten.
Als eerste werd Olaf bij de tafel gezet, en deed Wilma hem zij slab voor.
Dan kwam Wilma naar mij toe, "kom maar Jan-Willem dan zet ik je bij de tafel neer".
Dan nam ze me mee en zette mij bij de tafel neer,en deed mij de slab voor.
Dan zette Wilma Marjolein in haar stoel deed het blad ervoor,en deed Marjolein haar slab om.
Dan kregen we alle 3 een beker weer 1 met van die grote oren, en deksel,gevuld met melk.
"Zo kinders hier hebben jullie vast melk, dan ga ik even brood voor jullie smeren".
Terwijl we op het brood zaten te wachten, rook ik ineens een vieze lucht vlak daarop zei Marjolein, " hé bah zit ik verdorie weer te poepen".
"Net nu we aan tafel zitten, en het is al de 2e keer vandaag".
"Ik heb gelukkig alleen nog maar geplast, zei Olaf, maar denk dat het niet lang meer duurt voor ik moet poepen".
"Jan-Willem, is jou luier nog droog?".
"Nee ook ik ben ook al nat" antwoordde Jan-Willem,"en volgens mij niet alleen dat".
Dan kwam Wilma binnen, met 3 bordjes brood met kaas, alle 3 in stukjes gesneden.

Direct rook Wilma een vieze lucht," wie van jullie heeft hier zitten poepen"?".
"Ik ben het mam" biechtte Marjolein direct op.
"alweer?".
"Dat is je 2e al vandaag, en Olaf nog helemaal niet".
"Olaf als jij als je vanavond als je naar bed gaat, nog niet gepoept, hebt, zal ik je toch weer een zetpil moeten geven" zuchtte Wilma.
Hier schrok Olaf zo van, dat hij direct een keiharde wind liet, en vervolgens poepte hij binnen 10 minuten zij luier goed vol zodat zijn luier het bijna niet hield.
"Dan moeten we de maaltijd nu maar snel afsluiten, want jullie kunnen alle 3 wel een verschoning gebruiken".
Dan nam Wilma ons alle 3 mee naar de commode, hielp Olaf erop ,en Kleedde Olaf helemaal uit. trok dan de luier open, "PPFF wat een stank zeg".
Schoof Olaf op zijn zei, en trok de vieze luier weg en pakte de douche, en begon Olafs billen schoon te spoelen.
Pakte een washandje en zeep en begon Olafs billen te wassen en werd het washandje tussen Olafs billen doorgehaald.
Tot slot werden Olafs billen goed afgespoeld, en verlost van zeepresten, en droogde Wilma Olaf af.

Dan pakte Wilma een schone TENA maxi vouwde hem open, en schoof hem onder Olafs billen.
Poederde Olafs billen en hielp hem op de rug te gaan liggen, poederde de schaamstreek en trok de TENA tussen Olafs benen door omhoog, vouwde hem over Olafs buik en sloot hem af.
Dan trok Wilma de romper goed en drukte de knoopjes dicht, en legde Wilma Olaf op bed, en deed het hek dicht.
"Slaap lekker, tot straks".
Dan richtte zicht tot Marjolein," kom maar snel hier liggen" en weer werd er een vieze poepbroek verschoond, na 10 minuten lach ook Marjolein in het ledikant.
Dan zei Wilma, "zo nu jij nog Jan-Willem".
1 minuut later lag Jan-Willem al op de commode en vlak daarna had Wilma, de natte luier al in de emmer gegooid.
" Jij hebt deze keer alleen maar geplast".
Vervolgens maakte Wilma Jan-Willem goed schoon, poederde zijn billen en schaamstreek en deed Jan-Willem vervolgens een schone luier om, uiteraard een TENA maxi trok de romper strak, en sloot deze af.
Legde ook Jan-Willem in zijn ledikant en deed het hek omhoog, sloot de gordijnen, en verliet de kamer.

Anderhalf uur later hoorde Wilma keihard gelach van boven komen.
Snelde naar boven en liep de slaapkamer in, en zag Wilma dat Olaf Marjolein en Jan-Willem groot lol hadden.
"Wat is er hier zo lollig?", vroeg Wilma.
"Jan-Willem vertelde een goeie mop", lachte Marjolein.
"Ja ja" kuchte Wilma.
" Hebben jullie zin om buiten te spelen?".
Dat wilden ze alle 3 wel.
Buiten gekomen keek Jan-Willem zijn ogen uit, de hele tuin was zo gemaakt, dat je met een rolstoel echt overal kon komen.
Ook stond er een grote schommel,maar geen gewone maar 1 waar je niet af of uit kon vallen.
Het bleek dat er een deurtje in zat, zodat je er in kon stappen en het deurtje dan gesloten kon worden.

"Wat is dat voor schommel?", vroeg Jan-Willem dan ook.
Daarop zei Wilma," die schommel is zo gemaakt dat je er niet uit kunt vallen mocht je je evenwicht verliezen."
"Maar rustig blijft zitten".

Dan vroeg Olaf, "mama mag ik op de schommel?".
"Ja hoor Ik kom eraan, Marjolein, wil jij even helpen".
"Ja hoor, wat moet ik doen?"
"Wil jij even de schommel stil houden zodat ik Olaf er in kan zetten".
Tot verbazing van Jan-Willem zat Olaf snel op de schommel, en schommelde er lustig op los.
Marjolein duwde de schommel.
Jan-Willem keek zijn ogen uit, en mompelde", dat wil ik ook wel".
Dat hoorde Wilma, en ze zei" dat kan, we hebben nog precies zo, n schommel die kunnen We naast die van Olaf hangen".
Wilma liep direct naar de schuur pakte de schommel en hing deze aan da haken, naast de schommel waar Olaf in zat.
Dan kwam Wilma naar Jan-Willem toe en liep met hem naar de schommel toe zette hem erin, en dan schommelde Jan-Willem er al net zo lustig op los.
De tijd vloog om, zonder dat ze het merkten.
Dan ging anderhalf uur later ineens de bel, Wilma deed open en liet de moeder van Jan-Willem binnen, die Cora heette "wat brengt jou hier?", vroeg Wilma.
"Ik was wel benieuwd hoe het met Jan-Willem en jou kinderen gaat", antwoordde Cora.
Dan deed Wilma het verhaal hoe het tot dan toe was gegaan, en nam dan Cora mee naar de tuin.
Dan zag Cora Jan-Willem en Olaf in het schommel stoeltje zaten, en Marjolein de gang er behoorlijk in hield.
"Zo te zien hebben ze alle 3 pret voor 10"zei Cora," dat denk ik ook" zei Wilma.

Dan vroeg Cora, "en hoe gedraagt Jan-Willem zich".
"O dat zit wel goed" lachte Wilma, hij wil graag ervaren hoe het Dagelijks bij Olaf en Marjolein gaat".
"Dat laat ik hem nu ervaren, door hem hetzelfde te behandelen als Olaf".
"Omdat zelfde effect te bereiken geef ik Jan-Willem spierverslappers."
"Kan dat geen kwaad dan?"
"Nee hoor, als de medicatie stopt hersteld alles binnen 72 uur, maar tot nu toe vinden ze het alle 3 geweldig".
Al pratend waren Wilma en Cora naar buiten gelopen, dan riep Wilma, "wie wil er iets drinken?".
Dat wilden ze alle 3 wel.
"Dan zetten we Olaf en Jan-Willem eerst even terug in de rolstoel ",zei Wilma binnen de kortste keren was dat gebeurd.
Dan zei Cora tegen Wilma, " nou dacht ik alweer nattigheid te voelen".
"Dat zou best kunnen, het is al een tijdje geleden dat ik ze verschoond heb maar, het is nu nog geen tijd voor de volgende verschoning".
"Hoe vaak doe je dat dan?", vroeg Cora.
5 keer per dag, wat neerkomt op eens in de 3 uur", antwoordde Wilma.
Dan zei Cora, " Ik moet nog boodschappen doen, heb je zin om mee te gaan?."
"Ja dat is een goed idee" zei Wilma.
"Oké dan kan ik jullie ook de wijk laten zien"

"Dat lijkt me leuk, antwoordde Wilma "maar, kun je goed met de rolstoel in het winkelcentrum te recht?".
"Ja hoor alles is vlak, en gelijkvloers ".
"Daarna kunnen we nog wel naar de kinderboerderij", ging Cora door.

"Als we daar met de rolstoel in kunnen wel" lachte Wilma,

"ja dat Kan" ze Cora, we kunnen zelfs vlak bij alle dieren komen".
"Zullen we gaan dan?".
"Ja is goed, maar eerst eens kijken of er nog iemand verschoond moet worden".
Al snel bleek dat alle 3 een verschoning nodig hadden, maar gelukkig was er alleen maar geplast, zodat ze snel klaar waren.

Dan zei Wilma, "ik denk dat we wel zonder jas naar buiten kunnen".
"Dat dacht ik ook" zei Cora.
"Oké wie gaat er mee?" riep Wilma.
"Ik " kwam er uit 3 monden tegelijk.
Dan werd er achter beide rolstoelen een boodschappentas gehangen, en konden ze gaan Marjolein duwde Olaf en Cora Jan-Willem.
Jan-Willem moest wel wennen aan al het bekijks wat hen ten deel viel maar, daar trok hij zich niets van aan.
Na 10 minuten bereikten ze het park, hier keken Olaf en Marjolein hun ogen uit zoveel soorten dieren als er waren, eenden ganzen allerlei soorten vissen.
Maar, ook Geiten Schapen Herten, Hamsters Konijnen Cavia, s en ga zo maar door en overal konden ze met de rolstoel bijkomen, zelfs tot vlak bij de vijver.
"Jammer dat ik vergeten ben, oud brood mee te nemen". zei Wilma.
"Nou ja dat doen we dan een andere keer".

Olaf Marjolein en Jan-Willem genoten volop van alles in het park, het verblijf in het park kon ze niet lang genoeg duren.
Het mooiste vonden ze een grote kooi met allerlei soorten vogels, vooral Olaf wilde er niet meer weg.
Na een anderhalf uur moesten ze toch echt verder, aangezien er nog boodschappen gehaald moesten worden.
Verder lopend door het park bereikten ze uiteindelijk toch het winkelcentrum, waar ze direct door gingen naar de supermarkt.
Net toen ze daar naar binnen wilden gaan, kwamen Nelleke en haar moeder er uit lopen, Nelleke was al jaren een vriendinnetje van Jan-Willem.
Verbaasd keek ze eerst naar Jan-Willem, en dan naar Olaf en Marjolein. en dan vroeg ze," wat doe jij in een rolstoel?" "en wie zijn dat?".

"Wat voor prop heb je daar tussen je benen?".
Dan nam Wilma het woord, "zei" en wees naar Olaf en Marjolein, wij zijn hier pas komen wonen".
"Jan-Willem heeft ze vrij snel op straat aangesproken, en kennis gemaakt. en volgens mij klikt het goed tussen hun".

"Weet je wat?".
"Kom morgen ochtend maar koffie drinken, dan praten we verder nu moeten we snel naar huis, want anders wordt het wel erg laat".
"Oké tot morgen"., antwoordde Nelleke.
"Dat Vindt ik ook een goed idee" zei Anna de moeder van Nelleke.
"Tot morgen" klonk er dan van alle kanten.
Dan liepen Wilma en Cora met de kinderen de winkel in pakten een boodschappenkar, een waar je met de rolstoel achter kon.
Dan werd er van alles aan eten en drinken in geslagen, maar ook, zaken als talkpoeder en billendoekjes, scheermesjes, en scheerschuim.
Dan snelden we snel naar huis waar Wilma ons alle 3 aan keek, en zei, " zo te zien zijn jullie alle 3 erg moe!".
"Dan moeten we maar vlug eten, des te eerder kunnen jullie naar bed".

Terwijl Wilma voor het eten zorgde, bleef Cora bij ons in de kamer, en dekte samen met Marjolein de tafel terwijl Olaf en Jan-Willem tv keken, na 20 minuten stond het eten op tafel en schoof iedereen aan.
Ook met het eten werd iets meer tempo gemaakt als anders, omdat het al vrij laat was.tot slot was er nog koffie ,en toen dat op was, zei Wilma " zo en nu naar bed".

"hé nu al? " mopperde Marjolein.
" Nou nu al, het is al bijna half 10,antwoordde Wilma." en voor jullie er alle 3 in liggen, zijn we een half uur verder".
"Bovendien als jullie morgen om 10 uur klaar willen zijn ,als Nelleke komt, moeten we er om 8uur weer uit."
"Want voor we jullie dan klaar hebben, zal het dan wel bijna 10 uur zijn".
"Dus kom op, naar bed", een half uur later lag iedereen in bed.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Verhaal Klaar Marjolein en ik 16+ Verhalen 0
Similar threads

Bovenaan