Olaf en Marjolein

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 16 HET BEZOEK VAN NELLEKE ( DE OCHTEND)


Toch werd het half uur niet gehaald, dit kwam vooral omdat Wilma en ook Cora vonden dat zowel Olaf als Jan-Willem, gedoucht moesten worden.
Niet eens zozeer omdat ze een poepluier hadden, er was alleen maar geplast. maar voor de rest!!!
Echt fris roken ze nu ook weer niet.

Dus werd Olaf op de commode gelegd, en uitgekleed, tot aan zijn luier.
Direct gooide Wilma alle kleding in de wasmand, en maakte dan Olafs luier open en zag bevestigd wat ze al dacht, Olaf had alleen maar geplast.
Dan gooide ze luier in de emmer, en maakte Olaf nat. legde de douche opzij, en begon Olaf lekker in te zepen, maar spoelde hem dan direct weer schoon.
Dan ontdekte Wilma dat ze nu toch echt in tijdnood kwam zeker omdat Jan-Willem en Marjolein ook nog moesten douchen, wat nu?
Wacht ik bel Cora dacht Wilma, en vraag haar te helpen.
Dan zei ze," even zo blijven liggen Olaf", "Is goed mam" antwoordde Olaf maar dan bedacht Wilma dat ze Olaf beter even kon vastleggen.
Dus pakte Wilma de riemen, en maakte ze vast, dan pakte Wilma haar mobieltje en belde Cora.
Al snel nam Cora op," hallo met Cora", "Ja hier met Wilma".
"Kun je me nu direct komen helpen?," ik Kom nu echt in tijdnood".
"Ja is goed, ik kom direct naar je toe".

Vijf minuten later ging de bel, en liet Wilma Cora binnen.
Dan vroeg Cora, waar er hulp nodig was.
"Zou jij Marjolein uit bed willen halen, en in de badkamer boven, willen douchen en aankleedden?"
"Ja hoor" antwoordde Cora.
" Fijn anders zijn we niet klaar als Nelleke zo komt" en terwijl Wilma verder ging met Jan-Willem, spoeden Cora zich naar Marjolein maakte haar wakker, en hielp haar uit bed.
"Waar is Mamma?", vroeg Marjolein.
"Die is nog bezig met Jan-Willem", antwoordde Cora, en anders zijn we niet op tijd klaar".
Dan nam Cora Marjolein mee naar boven, en stapte de badkamer in.
Hier begon Cora direct met het uitkleedden van Marjolein, eerst haar shirt en broek, dan haar romper.
Dan spreidde Cora een handdoek op de grond uit waar Marjolein op moest gaan liggen.
Dan begon Cora de luier van Marjolein los te maken," echt fris ruik je niet meid".
Dan bekeek Cora het resultaat." geen wonder, volledig vol geplast, en nog een beetje gepoept ook".
"Nog een wonder dat je niet lekt", zei ze terwijl ze de vieze luier onder Marjolein vandaan haalde, en in de luieremmer gooide.

Dan zette Cora de douche aan, en bracht deze op temperatuur klapte het douche stoeltje neer, en mocht Marjolein gaan zitten.
Dan maakte Cora haar nat zeepte haar in, en waste ook direct haar haren dan spoelde Cora Marjolein af, en begon met het afdrogen,e n gelijk weer aan te kleedden.
Eerst een romper en dan een t shirt waarna moest Marjolein gaan liggen.
Direct pakte Cora een schone TENA maxi, schoof deze onder Marjolein poederde haar cliatores en schaamstreek trok de TENA omhoog en plakte hem dicht.
Dan sloot Cora de romper, en trok Marjolein een broek aan, dan mocht Marjolein komen staan, en in haar sandalen stappen.
Nadat Cora deze dicht had gemaakt, gingen ze naar beneden, en zette Marjolein in haar stoel terwijl Cora Marjolein vastzette, ging de bel.

Dan liep Cora naar de deur, en zag Nelleke staan, deed de deur open, en liet Nelleke binnen.
Samen liepen ze naar de kamer, Waar Nelleke Marjolein in een stoel zag zitten, die wel wat weg had van een grote kinderstoel.
"Blijven jullie even zitten?".
"Dan kijk ik of ik Wilma nog kan helpen", en weg was Cora.
Binnenkomend zag ze dat Wilma met de schoenen van Olaf bezig was.
Dan zei Wilma, "als jij Olaf meeneemt, dan haal ik Jan-Willem uit bed".
"Ja dat is goed", zei Cora," maar weet je dat het bijna 10 uur is?."
"Hé?".
"Verdorie, duurt het weer veel langer dan gehoopt."
Dan nam Cora Olaf mee naar de kamer zette hem bij de tafel,en deed hem de slab voor.
Dan deed ze ook Marjolein haar slab voor, en gaf alle drie een beker thee.
Ondertussen was Wilma bezig Jan-Willem uit bed te halen, "ha Jan-Willem lekker geslapen?"
"Ja Wilma ".
"Nou maar even opschieten", zei Wilma, terwijl ze Jan-Willem naar de commode verplaatste.
Voor hij het door had lag hij al op de commode, en had Wilma Jan-Willem praktisch helemaal uit gekleed.
Nu zijn luier nog, snel maakte Wilma die open.
"Gelukkig heb je alleen maar geplast", zei ze terwijl ze Jan-Willem schoon spoelde, hem afdroogde en een schone TENA om deed.
Jan-Willem verder aan kleedde zette hem dan in de rolstoel, en nam hem mee naar de kamer.
Nelleke moest alles toch even verwerken, dit was erg veel voor haar.
Dan nam Wilma het woord, terwijl Nelleke volverbazing in het rond keek.
Terwijl ze Jan-Willem een slab omdeed en een beker melk gaf, begon ze haar verhaal.
" Om te beginnen kan ik me voorstellen dat, dit geen alledaags beeld is".
" Ook heb ik inmiddels begrepen, dat jij Jan-Willem al kende maar dan als gezond en zonder handicap".
"Ja dat klopt helemaal", bloosde Nelleke nu.

"Nou Wij Ik Olaf en Marjolein zijn hier pas komen wonen, en Jan-Willem zag vorige week Olaf en Marjolein door de straat komen".
"Direct Wilde kennis maken, is direct naar buiten gegaan en heeft Olaf en Marjolein aangesproken".
"Het mooie vond ik dat hij direct alle begrip voor hun situatie had zelfs zoveel dat hij volledig meeleeft".
" Helemaal omdat hij zelf wilde ervaren wat het is, om totaal afhankelijk te zijn met alles wat er in onze situatie bij hoort".
"Net als Olaf heeft Jan-Willem geen kracht meer in zowel armen als benen, en onder zijn navel totaal verlamd is."
" Ook in zijn armen bijna geen meer kracht heeft, zodat ze alle 3 bij alles hulp nodig hebben zelfs met eten en drinken".
"Verder Is zowel Olaf als Marjolein, incontinent, weet je wat dat is?".
Nelleke moest bekennen dat ze dat niet wist.
"dat houdt in dat je net als baby s en peuters, je plas en vaak ook je ontlasting niet kunt ophouden en dat dus zonder dat je het merkt je broek inloopt".
"Dus moeten Olaf en Marjolein 24/7 luiers dragen, en ook hier gaat Jan-Willem volledig in mee".
"Dus Jan-Willem plast en poept nu dus ook in zijn broek?", vroeg Nelleke.
"Ja en draagt inderdaad ook luiers, hé Jan-Willem?".
Hier schrok Nelleke van, en die schrik werd nog groter toen Jan-Willem het verhaal van a tot z bevestigde.
Dat niet allen, maar ook door dat hij zonder het te merken een wind liet ontsnappen ,en zijn plas liet lopen.
Nelleke hoorde de wind en zag de luier opbollen, ten teken dat deze volliep, dat niet alleen, ze rook ook ineens een sterke poepgeur en vroeg dan, "ben jij dat echt, Jan-Willem?".
Terwijl Jan-Willem rood aanliep, antwoordde hij, Ja dat ben ik".
"Ik merkte het pas, toen het mijn luier inliep, en kon het totaal niet tegen houden".
Terwijl Wilma Dit vertelde, en Jan-Willem het verhaal bevestigde, letterlijk en figuurlijk, was Wilma begonnen met het voeren van Olaf en Cora van Marjolein.
Dan vroeg Wilma," Nelleke wil jij Jan-Willem voeren?.
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

VERVOLG HOOFDSTUK 16 HET BEZOEK VAN NELLEKE DE OCHTEND.


"Ja hoor dat wil ik wel"
"Wilma heb je dan ook een slab voor Jan-Willem?".
"Ja hier".
Dan deed Nelleke de slab Over Jan-Willems hoofd.
Deed het blad voor de rolstoel zette het bord BRINTHA er op,en begon Jan-Willem te voeren.
Nu ook zag Nelleke dat vooral Olaf en Marjolein maar ook Jan-Willem,moeite hadden, met slikken.
Aangezien een deel van de pap niet in de mond maar op de slab terecht kwam.
Pas na een half uur waren de bordjes leeg, en terwijl Wilma en Cora de tafel afruimden en Olaf en Marjolein een spelletje deden vertelde Jan-Willem zijn ervaringen aan, Nelleke.

"Hoe bevalt het zitten in een rolstoel en meer nog, het afhankelijk zijn van anderen, bij alles wat je doet?".
"Ik moet eerlijk toegeven dat het snel went", antwoordde Jan-Willem "hoewel een natte luier niet echt lekker is, laat staan een vieze poepbroek".
Terwijl Jan-Willem dit vertelde, voelde hij zijn luier warm worden en bijna tegelijk een dikke bult in zijn luier ontstaan.
Dan zei Nelleke, "waar komt die poeplucht ineens vandaan?".
"Zit jij in je broek te poepen, Jan-Willem?".

Ja knikte Jan-Willem , om direct knalrood te worden.
Dan zei Marjolein" hé joh daar hoef jij je toch niet voor te schamen, je kunt er net als wij immers niets aan doen", maar voordat Jan-Willem kon antwoordden, zag hij Wilma en Cora binnen komen
Met 6 mokken koffie, 3 normale mokken en 3 mokken met 2 grote oren, en afgesloten door een deksel.
Nelleke over zag dit tafereel, waarbij ze goed zag hoe afhankelijk Olaf Marjolein en Jan-Willem waren.

Dan vroeg Wilma, " Nelleke wil jij Jan-Willem helpen met de koffie?".
"Dan helpen wij Olaf en Marjolein".
"Dat is goed".
Aangezien er laat was ontbeten, werd de lunch deze keer overgeslagen, maar intussen was het wel de hoogste tijd om Olaf Marjolein en Jan-Willem te verschonen.
Dan vroeg Wilma, "gaan jullie mee, ik heb het idee dat jullie alle 3 wel een schone luier kunnen gebruiken".
"Ga jij ook mee, Nelleke of wacht jij hier?".
"Ik ga mee" antwoordde Nelleke.
Aangekomen bij de commode Zei Wilma" ga jij daar maar op het bed zitten Nelleke, dan zal ik maar met Jan-Willem beginnen".
Dan zag Nelleke hoe Jan-Willem met hulp van de tillift op de commode werd gelegd.
Ook zag Nelleke hoe handig Wilma Jan-Willem zijn broek uittrok, en zijn romper losmaakte.
Direct dreef er een vieze poepgeur de kamer in.
"Cora wil je even een raam open zetten?" kwam Wilma.
Nadat dat was gebeurt lachte Nelleke" zo dat is beter," zeg dat wel zei Wilma".
Inmiddels was de vieze luier in de emmer verdwenen, en was Jan-Willem weer schoon.
Dan werd Jan-Willem gepoederd kreeg een schone TENA MAXI om, en werd verder aangekleed.

Dan werd Jan-Willem in de rolstoel gezet en was Marjolein aan de beurt, zij had alleen maar geplast, maar dan zag Wilma dat het schaamhaar rond haar vagina, behoorlijk lang werd.
"Cora wil jij even Lauw water, en een scheermesje en scheerschuim pakken?".
"Ja hoor Wilma", en weg was Cora.
1 minuut later was Cora al terug, en kon Wilma beginnen met het vochtig maken van Marjoleins schaamstreek en vervolgens smeerde ze Marjoleins schaamstreek vol met scheerschuim.
Dan begon ze direct met het wegscheren van het schaamhaar, terwijl Wilma daar mee bezig was zag Nelleke dat marjolein intussen lag te plassen.
Terwijl het net leek of Marjolein zelf er niets van merkte.
Dan zei Nelleke, "volgens mij lag jij net te plassen Marjolein".
"Echt waar?", reageerde Marjolein, "niets van gemerkt".
"Echt niet", vroeg Nelleke vol verbazing.
"Echt niet," Bloosde Marjolein nu.
"Alleen bij mijn billen voelde ik het een beetje nat worden".
Vol verbazing zag Nelleke dit alles aan.
Dan zei Wilma," dit krijg je dus bij incontinente mensen, ze merken er niets van".
Intussen was Marjolein van alle haartjes ontdaan, en schoon gespoeld.
Nelleke kon dit haast niet geloven, maar aan de gezichtsuitdrukkingen zag Nelleke dat het toch echt zo was.
Spoedig was Marjolein weer lekker schoon, en geluierd in een lekkere schone TENA maxi.
Dan kwam Marjolein van de commode af, en trok Wilma Marjolein een beha en een romper aan.
Dan trok Marjolein zelf haar broek en t shirt aan, en vroeg Nelleke "plas je vaker bij het verschonen".
"Gelukkig niet" antwoordde Marjolein.
Nadat ook Olaf was gewassen en verschoond, en weer in zijn rolstoel zat keek Wilma eens rond en zag, dat Nelleke nog steeds nerveus rond keek en met een knalrood hoofd.
"Wat is er Nelleke"?", vroeg Wilma.
"Hé what " schrok Nelleke op.
"Volgens mij zat je te dromen".
"Ja een beetje wel gaf Nelleke toe.
"Ik vraag me af hoe het is om geen controle over je plas en poep te hebben".
"Heel vervelend" mompelden Olaf en Marjolein.
"Valt wel mee", lachte Jan-Willem nu.
"Ja jij hebt makkelijk praten jij bent nog maar net begonnen," plaagde Marjolen Jan-Willem.
Dan vroeg Wilma, "Wil jij ook een luier om Nelleke?".

Nelleke schrikt zich wild, en loopt weer knal rood aan "wat zegt u?", Nelleke.
"Of je ook een luier wil proberen?", herhaalde Wilma, "maar ik zie dat ik je laat schrikken".
"Ja hier overval je me mee", antwoordde Nelleke.
"Weet je wat, denk maar even na".
"Intussen gaan we buiten even wat drinken".
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Bedankt voor je vraag.
Er komt zeker een vervolg.
Maar het hoofdstuk moet nog bedacht en geschreven worden.
Weet nog niet wanneer, maar er komt meer.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Olaf en Marjolein

HOOFDSTUK 17 NELLEKE IN DE LUIERS


"Nou ben je er uit wat je wil?" vraagt Wilma aan Nelleke.
"Ik Ben er nog niet helemaal uit".
"Geeft niet ik geef je nog even bedenktijd tegen de tijd dat ik de anderen moet verschonen hoor ik het wel".
Enigszins opgelucht voegde Nelleke zich bij de anderen die willen net een spelletje RUMMICUB gaan doen.
"Nelleke wil je ook mee doen?".
"Ja graag Marjolein"," oké kom er maar bij zitten".
Dat deed Nelleke intussen probeerde ze ongemerkt, de andere 3 te observeren en dan vooral of ze de luiers kon opmerken, dat bleek nog niet zo eenvoudig.
Alleen bij Olaf zag ze enigszins een bobbel tussen zijn benen, blijkbaar had hij al aardig wat geplast.
Dan concentreerde Nelleke zich weer op het spelletje, erg goeie stenen had ze niet, dat gold blijkbaar ook voor Olaf.
Aangezien hij ook alleen nog maar stenen had bij gepakt, Marjolein en Jan-Willem hadden meer geluk zij konden direct de benodigde 30 punten op tafel leggen.
Na 3e rondes kwam Olaf ook op tafel, nu ik nog dacht Nelleke.
Pas in de 5e ronde had zij het geluk om 30 punten uit te leggen, maar kon dan wel 30 punten tegelijk wegleggen.

Zo dat luchtte op, dacht Nelleke.
ondertussen had ze ongemerkt de anderen nog eens geobserveerd en gemerkt dat ook Jan-Willem al had geplast, en ook Marjolein leek niet meer helemaal droog.
Marjolein was in het spel aan de winnende hand.
Dan kwam Wilma binnen, en vroeg," wie wil er wat drinken?".
Dat wilden ze alle 4 wel, al snel kwam Wilma terug met 1 glas appelsap en 3 gesloten bekers.
Het glas gaf ze aan Nelleke, en de gesloten bekers met tuitjes waren voor Olaf Jan-Willem en Marjolein.
Nelleke had haar glas vrij snel leeg, de anderen deden er een stuk langer over, maar na 20 minuten, waren alle bekers toch leeg.
Dan zag Nelleke dat alle 3 de luiers nu toch aardig gevuld waren, zelf moest ze langzaam aan eigenlijk ook plassen.
Dus stond ze op, om naar het toilet te gaan, maar op het moment dat ze opstond voelde ze ineens niet alleen haar slipje maar, ook haar broek nat worden.
Blijkbaar had ze door alle indrukken en spanningen niet goed opgelet.

Dan kwam Wilma binnen lopen, aangezien het tijd was voor een verschoning, voor Olaf Marjolein en Jan-Willem.
Direct bij binnenkomst zag Wilma Nelleke vuurrood worden.
Dan keek Wilma omlaag, en zag een natte plek in Nelleke haar broek, direct begreep ze alles.
"Zo te zien moet ik er geen 3 maar, 4 verschonen".
Zei Wilma zo luchtig mogelijk, nu werd Nelleke helemaal vuurrood het liefste zou ze nu wel door de grond willen zakken, maar, helaas dat ging niet.
Marjolein had het intussen ook gezien.
"Hé Nelleke, heb jij in je broek geplast?".
"Geeft helemaal niets, zal wel spanning en alle nieuwe indrukken als oorzaak hebben".
Olaf en Jan-Willem zeiden helemaal niets volledig onder de indruk van het hele gebeuren.
Dan voelde Jan-Willem ineens een dikke brij zijn luier inlopen, waar hij niets tegen kon doen.
Olaf en Marjolein roken het direct, en ook Wilma merkte het direct.
"Jeetje wat een stink zooi, zo te ruiken hebben we hier minsten 2 poepluiers".
"Wie zijn de gelukkige?".
"Ik" zei Jan-Willem," en wie nog meer?".

"Ik geloof dat ik het ben", mompelde Olaf.
"Dan gaan we maar snel verschonen en ik denk dat ik maar, begin met Nelleke".
"het lijkt mij het beste dat jij ook een luier gaat dragen".
Nu wist Nelleke helemaal niet meer hoe ze het had.
"Kom maar op de commode liggen".
Schoorvoetend kwam Nelleke naar de commode lopen, ze had het nu helemaal niet meer.
Dan ineens ppprrttt, ontsnapt er een keiharde scheet, althans dat denkt ze aarzelend gaat ze liggen en dan begint Wilma voortvarend Nelleke uit te kleedden, echt alles ging uit.
Toen Wilma Nelleke 's broek uit trok dreef er direct een vieze poeplucht de kamer in.
" Volgens mij ben je ontzettend gespannen, hé meisje ?".
"Getuige je volle broek".
Intussen had Wilma Nelleke haar broek en ook haar slipje uitgetrokken, deze zat onder de poep.
Wilma zette het slipje direct in een emmer lauw water dan begon Wilma Nelleke haar clitores te wassen.
Om dit goed te kunnen doen zette Wilma Nelleke haar benen wijd uit ,en zette ze vast met leren riemen.
"Ik Weet dat dit niet Prettig ligt maar, zo kan ik je het beste schoonmaken".
Dan pakte Wilma de douche en spoot de ergste viezigheid weg, maakte de riemen los. en liet Nelleke op haar buik draaien.
Maakte de riemen weer vast en begon haar billen af te spoelen.
Dan drukte Wilma de billen van Nelleke uit elkaar en spoot de anus schoon dan maakte Wilma Nelleke weer los en haalde het vieze matje onder haar vandaan.
Dan mocht Nelleke weer op haar rug gaan liggen, en weer duwde Wilma de benen van Nelleke uit elkaar. en zette ze weer vast.
Dan pakte Wilma een bus scheerschuim, en begon Nelleke haar schaamstreek in te smeren om de beharing vervolgens weg te scheren.
Dit ging niet heel makkelijk aangezien er een behoorlijke bos haar zat terwijl Wilma hier mee bezig was voelde ze ineens haar hand nat worden.
Dan keek ze Nelleke aan," wat doe jij nou?".
"Hé wat bedoel je?".
Terwijl ze Wilma aankeek.
"Dit" zei Wilma terwijl ze Nelleke haar natte hand toonde.
Dan begon Nelleke keihard te huilen," stil maar meisje", suste Wilma," ik begrijp heel goed dat je erg gespannen bent, en dat dit er nu allemaal uitkomt".
Dan ging Wilma verder met het wassen van Nelleke haar billen net als haar Vagina dan pakte Wilma een TENA maxi luier voor Nelleke, en vouwde deze open.
Dan moest Nelleke op haar zij draaien, en Schoof Wilma de TENA luier onder Nelleke haar billen en strooide wat talkpoeder op haar billen dan mocht Nelleke op haar rug draaien en poederde Wilma de clitores van Nelleke.
Dan trok Wilma de TENA luier omhoog tot aan Nelleke haar navel trok de plak strips strak en plakte deze dicht.
"Hoe voelt dat".
"Lekker strak" antwoordde Nelleke.
"Kom nu maar, zitten dan kan ik je verder aankleedden".
Nelleke kwam direct zitten, en trok Wilma Nelleke haar t shirt uit.
Dan maakte Wilma haar BEHA los ,hier schrok Nelleke van "WHAT DOE JE NU" gilde ze.

"Ik ga jou net als de anderen, een romper aan doen".
Intussen had Wilma de romper over Nelleke haar hoofd getrokken, en moest Nelleke weer gaan liggen.
Dan maakte Wilma de romper dicht, en mocht Nelleke komen staan en kon Wilma haar verder aankleedden.
Ondertussen voelde Nelleke weer dat er plas haar luier inliep, ze had totaal niet gevoeld dat ze moest plassen.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Leuk hoofdstuk alleen haal je soms de namen van Nelleke en Marjolein door elkaar maar ik snapte het wel. Keep up the good work !1
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Bedankt voor je opmerking Ultimaslip.
Je hebt helemaal gelijk.
Dan denk je dat je kritisch oplet.
En dan sluipt die fout er toch in .
Probeer juist omdat te voorkomen.
Maar zal bij het vervolg nog beter opletten.
Want een vervolg komt er zeker.
Zeg er wel bij dat dit mijn 1e verhaal op het forum is.
Maar dat is geen excuuss
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 18 NELLEKE HAAR ERVARING

"Zo wie nu?" Vroeg Wilma
"Mag ik nu vroeg Jan-Willem," ik wil nu wel van die vieze stinkluier af, oh kom maar snel".
Binnen 1 minuut lach Jan-Willem op de commode, waarbij Wilma zijn broek al had laten zakken, en ook de romper al los had.
Nog voor Wilma de romper los had dreef er al een vieze poeplucht, de kamer in.
"Dat is inderdaad de hoogste tijd, zo te ruiken" zuchtte Wilma, terwijl ze de luier losmaakte, en Jan-Willem op zijn zij duwde.
De vieze luier onder hem vandaan trok en in de emmer gooide.
Dan spoelde Wilma Jan-Willems billen schoon duwde de billen verder uit elkaar, en spoelde ook zijn anus schoon.,
Dan pakte Wilma een schone TENAMAXI, en vouwde deze open en schoof hem onder Jan-Willem Poederde zijn billen.
Dan legde Wilma Jan-Willem op zijn rug en poederde zijn schaamstreek.
Dan trok Wilma de TENALUIER tussen de benen door omhoog, tot net onder de navel, trok hem strak en sloot hem af.
Dan werd Jan-Willem verder aangekleed, en zette Wilma hem in de rolstoel.
"Zo dat was de 2e wie nu?".
"Ik wil nu zuchtte Marjolein".
"Vanwaar die diepe zucht", vroeg Wilma.
"Omdat ik me heel erg vies voel, in deze poepluier".
"O maar daar gaan we je nu snel vanaf helpen", antwoordde Wilma.
Dan hielp Wilma Marjolein op de commode.
Nadat Wilma Marjolein op de commode had geholpen, maakte Wilma direct haar broek en romper los en weer dreef er een vieze poepgeur de kamer in.
"Daar hebben we poepluier nummer 2".
"Dan begrijp ik wel dat jij haast had, om een verschoning te krijgen". zei Wilma terwijl ze doorging met het losmaken van Marjoleins luier.
Dan draaide Marjolein op haar zij zodat Wilma de vieze luier weg kon halen,en Marjolein haar billen kon wassen.
Dan droogde Wilma Marjoleins billen af, schoof er een schone TENAMXILUIER onder, en poederde haar billen dan draaide Marjolein terug op haar rug, nu zag Wilma wat schaamhaar opkomen.
Dan zei ze "Ik moet toch eerst je schaamstreek scheren", duwde Marjoleins benen uit elkaar, en zette deze met riemen vast.
Dan pakte Wilma de bus scheerschuim spoot wat schuim in de schaamstreek en begon met het wegscheren, 10 minuten later was het weer mooi schoon.
Nu strooide Wilma de schaamstreek vol talkpoeder, trok de TENA omhoog tot vlak onder de navel.
Trok hem strak en plakte hem dicht dan werd Marjolein verder aangekleed, en hielp Wilma Marjolein van de commode af.

"Zo nu jij nog Olaf", een kwartier later was ook Olaf klaar en konden ze gaan eten.
Tijdens het eten stelde Wilma voor om die middag samen naar de stad te gaan, om samen boodschappen te doen.
Dat vonden ze allemaal een goed idee, maar Nelleke vroeg toch, "hoe wil je dat gaan doen, met 2 rolstoelen en Marjolein loopt nou ook niet zo goed dat ze lange afstanden kan lopen".
"Heb je het busje op de oprit dan niet gezien?" vroeg Wilma.
"Nee niet gezien" moest Nelleke bekennen.
"Dus daar kunnen 2 rolstoelen in?" vroeg Nelleke.
"Ja zeker, en voor jou en Marjolein, zitten er 2 kinderstoeltjes in maar dan natuurlijk groter".
"Kom maar mee dan laat ik het je zien".
"Wil jij het ook zien Jan-Willem?".
"Ja graag" antwoordde Jan-Willem.
Dan gingen Wilma Nelleke en Jan-Willem naar buiten, en liepen rechtstreeks naar het busje.
Jan-Willem en Nelleke keken hun ogen uit, dan vroegen ze gelijktijdig, "waar dient die plank tegen de achterdeur voor?".
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
luierdromer zei:
Bedankt voor je opmerking Ultimaslip.
Je hebt helemaal gelijk.
Dan denk je dat je kritisch oplet.
En dat sluipt die fout er toch in .
Probeer juist omdat te voorkomen.
Maar zal bij het vervolg nog beter opletten.
Want een vervolg komt er zeker.
Zeg er wel bij dat dit mijn 1e verhaal op het forum is.
Maar dat is geen excuuss
Maakt ook niets uit hoor iedereen is mens dus iedereen maakt wel eens een fout. Je moet niet te hard voor jezelf zijn en voor je eerste verhaal vind ik het verhaal echt heel goed !1
Ik heb in mijn verhaal ook genoeg fouten gemaakt qua zin opbouw of sommige woorden die ik ben vergeten te typen. Tegenwoordig probeer ik daar ook op te letten maar waarschijnlijk ga ik nog wel een paar keer zo'n fout ontdekken bij mezelf daarom probeer ik ook even m'n verhaal door te lezen voordat ik het plaats.
Maar idd des te meer personages je gebruikt dan wordt het inderdaad soms wel even lastig. Ik had toen ik in mijn verhaal afweek van de hoofdpersonen en ging schrijven over 2 bij-personages dat ik steeds de verkeerde naam opschreef tijdens het typen :s haha

Maar ik zeg blijf gewoon lekker door schrijven en idd het was positieve kritiek want het verhaal was gewoon heel leuk om te lezen. !1 !1 !1
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Nogmaals bedankt voor je positieve commentaar.
In principe werk ik het verhaal eerst uit op papier.
En plaats het vervolgens rechtstreeks op de site.
Wat mij aardig wat tijd kost.
Ook daarbij verander ik regelmatig al het nodige.
Voeg dingen toe of laat of laat juist dingen weg.
Gelukkig behoed de spelling controle me voor al te grote fouten.
Mede door dit foutje ga ik vanaf nu het opgeschreven verhaal eerst nog eens door lezen.
Voor ik op verzenden klik.
Wat bijvoorbeeld ook nog wel eens verkeerd gaat.
Is dit.
De bedoeling is elk Hoofdstuk een naam en een nummer mee te geven.
Maar heb al een aantal keer gemerkt, dat ik dat vergeet/over het hoofd zie.
En als iets 1 keer gepost is kan je het niet meer veranderen.
Of je moet het wissen.
En mijn vraag dan is, wis je dan het hele verhaal of alleen de betreffende bladzij.
Of nog minder?
Helemaal frustrerend is dit.
Weet niet of iemand dit herkend.
Ben je bezig een hoofdstuk te plaatsen.
Ben je er bijna.
Druk je onbewust op een knop waardoor je hele verhaal, gewist word.
Gebeurde me bij het laatste hoofdstuk vanmiddag, ook weer.
Na anderhalf a 2 uur werk.
Toch maar opnieuw begonnen.
En toen wel gelukt.
Kortom ik denk dat het nog veel beter kan.
Maar ben pas begonnen.
En mocht er iets zijn, meld het dan rustig.
Maar liefst wel opbouwend in plaats van afkrakend.
Geldt voor iedereen die dit leest.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Om te beginnen is het grootste deel fantasie.
Zeker ook omdat ik nu een aantal dingen samen voeg.
Bijvoorbeeld incontinent en rolstoel zijn 2 aparte dingen.
Bedoel ik weet van mensen die kunnen lopen.
Die incontinent zijn.
En mensen in een rolstoel die volledig zindelijk zijn.
Maar probeer het wel een beetje realistisch te houden.
Zeker wat Olaf en Marjolein zelf.
Wat die 2 namen betreft was een bestaande combinatie.
Uit de schooltijd.
Olaf was echt rolstoel gebruiker, en echt incontinent.
Marjolein was een bedplasser, meer niet.
En hoever ze echt overal of deels hulp nodig hadden?
Geen idee.
Mag ik vragen wat je in het verhaal herkent.
Ten opzichte van je eigen situatie?
Mocht dit te privé zijn.
Dan mag je dat ook aangeven.
Of een PB sturen.
Wil je er helemaal niets over kwijt mag je dat ook laten weten.
Ook via PB.
 

beddenplasser

volwassen peuter
Ik schrijf zelf mijn verhaal in Word en kopieën en plak als ik een hoofdstuk klaar heb.
Taalfoutjes en dergelijke verbetering ik om fe zoveel tijd via de 'wijzigen'-knop die je als auteur van een artikel altijd hebt.
In mijn Word-bestand markeert ik de foutjes die ik tegenkomen en nog niet op de site heb verbeterd.

Mvg
beddenplasser
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Hallo beddenplasser.
Bedankt voor je antwoord.
Alleen die wijzigings functie zie ik niet direct.
Trouwens wat is die notificatie functie?
Geen idee wat dat inhoud.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
beddenplasser zei:
Ik schrijf zelf mijn verhaal in Word en kopieën en plak als ik een hoofdstuk klaar heb.
Taalfoutjes en dergelijke verbetering ik om fe zoveel tijd via de 'wijzigen'-knop die je als auteur van een artikel altijd hebt.
In mijn Word-bestand markeert ik de foutjes die ik tegenkomen en nog niet op de site heb verbeterd.

Mvg
beddenplasser
zo doe ik het ook altijd
 

beddenplasser

volwassen peuter
Je zou normaal gezien vlak onder het reactiecijfer drie woorden moeten zien staan bij je eigen berichten : citaat, veranderen en verwijderen. Het is de knop veranderen die je moet gebruiken.
Trouwens, mijn excuses voor de foutjes in mijn eerdere bericht. Typen via gsm is mijn ding niet.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 19 BOODSCHAPPEN DOEN EN LEKKER SPELEN

"Dat is de lift om de rolstoel(en) in het busje, te zetten" antwoordde Wilma, direct opende Wilma de achterdeur, en haalde de lift naar buiten.
Dan liet ze de lift zakken, en duwde de rolstoel met Jan-Willem erop, en drukte op het knopje zodat de lift omhoog ging.
Boven gekomen, klapte Wilma de voorste plank omlaag, en duwde Jan-Willem naar binnen zette de rolstoel op zijn plaats, en pakte dan de klemmen om de rolstoel verder vast te zetten.
Vervolgens hielp ze Nelleke met instappen, en zette haar in 1 van de 2 stoeltjes ,en sloot de veiligheidsriemen.

"Zo jullie zitten dan ga ik nu Olaf en Marjolein halen", en weg was ze.
Snel kwam ze weer terug met Olaf en Marjolein zette Olaf naast Jan-Willem en Marjolein naast Nelleke.
Dan stapte Wilma zelf achter het stuur, en daar gingen we op weg naar de stad.
Een half uur later stonden we op een grote parkeerplaats Bij een hele grote Albert Heijn.
Wilma had het busje op een speciale gehandicapte parkeerplaats gezet.
Haalde ons uit de bus, en pakte een boodschappenkar en vroeg Marjolein en Nelleke om elk een rolstoel te duwen.
Intussen hadden Jan-Willem en Nelleke alweer een goeie plas in hun luier laten lopen, en ook Olaf en Marjolein waren al niet meer helemaal droog.

Dat was niet echt prettig aangezien we wisten dat verschoning er voorlopig niet in zat.
Nu was het maar hopen dat we niet zouden gaan lekken.
Het leek er zelfs even op dat Wilma het niet eens door had maar, dat bleek niet het geval, zo bleek even later.
Fluisterend zei ze, "zo te merken hebben we hier 4natte luiers, maar we gaan toch eerst de rest van de boodschappen halen".
"Daarna zal ik jullie wel in het busje verschonen".
Hoe ze dat voor elkaar wilde krijgen was voor Jan-Willem en Nelleke een raadsel maar, ze gingen er toch maar vanuit dat het wel goed zou komen.
Na een dik half uur waren ze klaar bij AH en gingen ze naar de apotheek, die was gelukkig naast de AH snel gingen ze naar binnen, dan trok Wilma een nummertje uit de automaat.
Dan was het wachten op onze beurt, na een kwartier was het eindelijk zo ver.
"Waar kan ik u mee van dienst zijn?", vroeg de mevrouw achter de balie," Ik kom de extra bestelde luiers ophalen" zei Wilma.
"Mag ik uw naam" vroeg de assistente".
"De Vries" zei Wilma.

De apothekers assistente keek even in de computer, en zag dat dit klopte.
"Ik zal uw bestelling even voor u pakken", snel was ze terug met de bestelde dozen.
"De rekening gaat zoals gebruikelijk naar de ziektekosten verzekeraar".
"Dank u" zei Wilma, pakte de eerste doos aan, en zette deze bij Jan-Willem op schoot.
Olaf kreeg het andere pak op schoot,"goed vasthouden hé?".
Zo gingen we terug naar de bus pakte Wilma de dozen met luiers weer op en zette ze in de bus.
Vervolgens haalde Wilma de lift uit de bus, en zette eerst Olaf en vervolgens Jan-Willem in de bus .
Tot slot werden Marjolein en Nelleke in hun stoelen gezet en ging Wilma achter het stuur zitten, startte en reed weg, op weg naar huis.
Een kwartier later kwamen ze aan.
Nadat eerst iedereen uit de bus was gehaald ,werden alle boodschappen en alle luiers opgeruimd, hierbij kreeg Wilma hulp van Nelleke en Marjolein.
"Zo zei Wilma, tijd om jullie te verschonen Wie eerst?".

"Ja ik" kwam er uit 4 monden tegelijk.
"Dan eerst Olaf en Jan-Willem" ,besliste Wilma, dan tegen Nelleke en Marjolein, " jullie kunnen blijven staan, of op de knieën zitten".
"Olaf en Jan-Willem niet, dus mogen zij eerst".
"Klinkt goed" zei Marjolein," vindt ik ook" bevestigde Nelleke.
Dan pakte Wilma de tillift, en hielp Jan-Willem op de commode, trok zijn broek omlaag, en maakte de romper los, en zag direct dat zijn luier zo goed als verzadigd was.
"Zo Jan-Willem dat is echt de hoogste tijd".
Dan zei Jan-Willem" Wilma ik geloof dat ik moet poepen".
"Als je heel even kan wachten, pak ik snel de postoel".
"Ja dat lukt wel",1 minuut later was Wilma terug, hees Jan-Willem van de commode op de postoel, en zette hem vast.
"Terwijl jij daar zit, kan ik intussen Olaf verschonen", en hielp dan Olaf op de commode ook zijn luier was totaal verzadigd.
Gelukkig had Olaf alleen maar geplast, dus die verschoning was snel gedaan.
Dan zette Wilma Olaf vast bij tafel en liep terug naar Jan-Willem, " ben je intussen klaar?".
"Ja gelukkig wel, het was behoorlijk veel volgens mij".
Dan hielp Wilma Jan-Willem omhoog, "Dat mag je wel zeggen ja".
"Volgens mij had je luier dit nooit gehouden", zei Wilma terwijl ze Jan-Willems billen afveegde en hem dan terug op de commode hielp.
De schaamstreek verder opschoonde, en een schone TENA maxi uit de commode pakte. Jan-Willem op zijn zei duwde zijn billen poederde, en hem op zijn rug terug legde.
DE TENALUIER tussen de benen door omhoog en strak trok, en afsloot.
Dan kreeg Jan-Willem nog een schone romper met vlindertjes aan, en trok Wilma hem een korte broek aan.
Dan mocht Jan-Willem Komen zitten, deed Wilma zijn sandalen aan, en zette hem terug in de rolstoel en zette deze vast bij de eettafel.

Dan gaf Wilma Olaf en Jan-Willem alvast een beker melk, afgesloten met een deksel en ging terug naar de commode om Marjolein en Nelleke te verschonen.
"Ga jij nu maar eerst, want volgens mij ruik jij ook niet al te fris meer", lachte Marjolein.
"Ik denk dat je gelijk hebt", zei Wilma, "volgens mij heeft Nelleke intussen in haar luier gepoept, kom maar snel liggen Nelleke".
Terwijl Nelleke op de commode kwam liggen, vroeg Wilma, "heb jij eigenlijk al gepoept vandaag Marjolein?".
"Nee mamma, maar volgens mij kan het nu net lang meer duren".
"En bovendien heb ik mijn luier totaal vol geplast".
"Dan zet ik jou ook snel op de postoel", zei Wilma "kom maar hier".
Nog geen minuut later zat Marjolein op de postoel en dat was maar net op tijd, want nauwelijks zat Marjolein of er plofte een dikke drol in de pot en direct nog een.
Nog 2 minuten later zei Marjolein" ik ben klaar".
Dan mocht Marjolein opstaan, en maakte Wilma haar billen schoon en leegde de pot pakte dan een TENA maxi en deed deze Marjolein om.

Dan werd Marjolein verder aangekleed, te beginnen met een romper met pandaberen en ook weer een kort broekje, dan mocht ze komen zitten en kreeg ze sokken en schoenen aan.
Dan mocht Marjolein met Wilma meekomen om te gaan eten.
Dan zette Wilma Marjolein in haar stoel schoof het blad ervoor, en deed Marjolein haar slab voor, ook Nelleke kreeg een slab voor.
Dan kregen Nelleke en Marjolein een beker melk uiteraard afgesloten met een deksel.
Ondertussen maakte Wilma de lunch klaar, en kwam daarmee de kamer ingaf Nelleke en Marjolein hun deel, en ging met de rest tussen Olaf en Jan-Willem zitten.
Om hen te voeren, na een half uur, met het nodige geknoei en 4 vieze SLABBERS was alles op en mochten ze alle 4 van tafel.
Olaf en Jan-Willem werden uit hun rolstoel gehaald en op het speelkleed gezet zo konden ze lekker spelen.
Ook Nelleke ging erbij zitten en samen bouwden ze met duploblokken een groot huis, ondertussen hielp Marjolein Wilma met de afwas.

Drie kwartier later was de afwas klaar, en liepen Wilma en Marjolein ook de kamer in en zagen Olaf Jan-Willem en Nelleke lief met elkaar spelen met de duploblokken.
Dan vroeg Wilma" wie wil er mee naar de kinderboerderij?".
Terwijl Wilma dat vroeg zag ze dat zowel Olaf als Jan-Willem, behoorlijk zaten te kwijlen.
Dan zuchtte Wilma, "ik had beter jullie je slab kunnen laten zitten want als jullie net drinken hebben gehad, en vooral melk kwijlen jullie behoorlijk.
Dan liep Wilma terug naar de keuken om een doekje te pakken, zodat ze de ergste rommel direct kon opruimen.
Dan vroeg ze Marjolein" Wil jij even 2 schone t shirts halen? Olaf en Jan-Willem hebben alle 2 behoorlijk zitten kwijlen".
"Ja is goed, maar mag ik daarna buiten spelen?".
"Ja is goed, wat dachten jullie om naar kinderboerderij te gaan? ".
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Verhaal Klaar Marjolein en ik 16+ Verhalen 0
Similar threads

Bovenaan