Verhaal Klaar Ontvoerd (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0
M

miss-lozer

Guest
we willen meer
super verhaal maar wel dubbelgevoelens of ik het zelf zou willen meemakeb
 

Baby14

life is beautiful
Het spijt me ik heb al een hele tijd niets aan dit verhaal gedaan.
Maar ik zal hem afmaken!
Moet er weer even inkomen :D
 

Baby14

life is beautiful
Meerdere dagen verstreken op deze manier.
Ik leek het ook minder erg te gaan vinden.
De luier is natuurlijk verschrikkelijk, maar als ik het van de andere kant bekijk: Ik hoef niet naar school, hoef niet te leren voor mijn proefwerken en ik hoef geen rekening te houden met andere verplichtingen.
Ook zie ik nu heel veel van een prachtige omgeving.

Het winterseizoen was inmiddels begonnen en dat betekent natuurlijk Wintersport.
Ik had wintersport altijd geweldig gevonden. Ieder jaar ben ik ook nog geweest met mijn ouders.
De gezellige sfeer en het is gewoon een geweldige sport.
Frans en ineke zeiden dat we de camper gingen stallen bij een boer en daar hun auto zouden ophalen.
Ik wist niet eens dat ze nog een auto hadden hier in Oostenrijk.
Daarna zouden we voor drie weken in een hotel gaan van het geld dat zij hadden opgespaard.
Later zouden we naar hun huisje gaan.
Weer een verrassing, ik wist ook niet dat ze een huisje in Oostenrijk hadden.

Zo gezegd zo gedaan en niet veel later zaten we in de auto naar een nabijgelegen dorpje. Ik moest namelijk wat kleren kopen omdat er bij mijn ontvoering niks was meegekomen. Ook had ik een skipak, een helm en ski's nodig.
Na een uurtje rijden kwamen we in het dorpje aan.
Er was een spar, een billa, een tabakwinkel en een restaurantje. Ook was er verderop nog een grote intersport.
Eerst gingen we naar de bovenverdieping van de spar, waar een hele afdeling met kleding was.
Ineke zocht allerlei dingen voor me uit die ik vervolgens moest passen.
Ze liep met mij naar het pashokje waar ze me begon te helpen met het uitdoen van mijn schoenen en broek.
Nog geen twee seconden later stond ik daar in mijn luier. Gelukkig had ze het gordijntje wel dicht gedaan.
ik kreeg een lange broek aan die prima zat. Ik moest buiten het pashokje voor de spiegel gaan staan.
Gelijk zag ik hoe de werkneemster naar mij keek, want de luier was natuurlijk onder de kleding goed te zien.
Ik schaamde me eigenlijk al lang niet meer zo erg als dat dat op het begin was.
Het leek of ik er aan begon te wennen...
Na een paar setjes te hebben gekocht stonden we weer buiten.
Daarna zijn we nog even langs de intersport geweest voor een skipak enz. en later zaten we weer in de auto opweg naar het hotel.

wordt vervolgd..
 
Bovenaan