Ontvoerd door een meisje uit mijn klas

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Jimmy, 14 jaar, is een hele aardige en spontane jongen. Hij zit op dit moment in de 3de klas van het VWO.
Hij wil later graag rijk worden, maar weet nog niet hoe.
Op een maandag om half 3 was hij klaar met school. Een meisje uit zijn klas, Jasmijn, riep zijn naam en vroeg:" Wil je misschien een keer met mij mee naar huis? Gewoon gezellig een filmpje kijken en dan kan ik je misschien voorstellen aan mijn moeder, vader en zus.
Dat wilde Jimny wel en hij zei:" Ja graag, lijkt met leuk. Ze fietsen samen naar huis en hadden leuke gesprekken samen. Jasmijn woont niet ver van hun school vandaan dus ze waren er binnen 10 minuten.
Toen ze aankwamen zetten ze hun fietsen weg in de achtertuin van het huis van Jasmijn en zie gingen naar binnen. Toen ze binnen waren deed Jasmijn de deur direct op slot en werd Jimmy door haar vader, Jeroen, vast gegrepen. Er werd een pilletje in Jimmy zijn mond gestopt waardoor zijn spieren verslappen en hij in één keer niets meer kan doen. Hij wordt door Jeroen naar boven de trap op gedragen en Jasmijn en Iris, de oudere zus van Jasmijn lopen achter hem. Patricia, de moeder van Jasmijn blijft beneden en gaat een aantal dingen voorbereiden.
Jimmy wordt boven naar gedragen naar een wel hele bijzondere kamer, voor iemand van zijn leeftijd.

Dit is mijn eerste verhaal, dus ik zou graag tips ontvangen. Dit is pas een klein deel van het verhaal, maar ik had vandaag niet veel tijd. Ik heb nog heel veel ideeën en plaats misschien zometeen nog iets.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Jeroen opent de deur van de kamer en zegt tegen Jasmijn en Iris:" Komen jullie ook even naar binnen? Ik kan jullie hulp goed gebruiken nu onze kleine vriend zijn spiertjes even niet zo goed werken. Jimmy heeft door wat er allemaal gezegd word, maar hij kan er niks tegen doen en hij moet het allemaal accepteren. De kamer waarin ze terecht zij gekomen is een grote babykamer. Jimmy ziet dit ook en hij is bang dat deze kamer voor hem bedoeld is. Jeroen legt Jimmy op de grote commode die links in de kamer staat. Hij vraagt aan Iris om een luier, luiercreme en talkpoeder te pakken en tegen Jasmijn zegt hij:" Jas, kan jij even aan je moeder vragen waar wij de speentjes voor jouw nieuwe broertje hebben liggen. Zo gezegd zo gedaan en Jasmijn liep naar beneden om naar de speentjes te vragen. Toen Jasmijn naar de speentjes vroeg zei Patricia:" Volgens mij had ik die even in de kamer van Iris gelegd, moet ik ze pakken of denk je dat je ze zelf wel kan vinden. " Ik ga zelf wel even zoeken" zegt Jasmijn. Ondertussen heeft Jeroen Jimmy boven al uitgekleed en staat Iris klaar met de luier spullen. Zo, dan doe ik Jimmy even een luier om en kleed ik hem aan en als jij dan even een flesje melk kan gaan maken voor je broertje dan kan hij die opdrinken als zijn spiertjes weer werken zegt Jeroen tegen Iris. Dat is goed, zeg Iris terug.
Jeroen smeert Jimmy's zijn plassertje eerst in met de luiercreme en daarna strooit hij er nog wat talkpoeder over heen. Dan pakt hij de luier, eentje met kinderlijke figuurtjes, en deze doet hij om bij Jimmy. Dan gaan Jimmy zij spieren het weer doen en word hij ook wakker. WAT IS DIT EN WAT DOEN JULLIE MET MIJ, schreeuwt hij boos en ook bang voor wat er komen gaat. Nou als jij even rustig word jonge man, dan gaan we even naar beneden en gaan we het allemaal uitleggen, zegt Jeroen. Dan komt Jasmijn binnen met een speentje en deze geeft zij aan Jeroen. Doe hem zelf maar in onze kleine man zijn mondje zegt Jeroen en hij geeft het speentje terug aan Jasmijn. Jasmijn stopt het speentje in de mond van Jimmy en zegt:" Sabbel maar lekker op je speentje". Zullen we onze kleine man dan maar is aankleden en dan naar beneden gaan? Vraagt Jeroen aan Jasmijn. Ja, mag ik hem aankleden vraag Jasmijn enthousiast? Dat is prima zegt Jeroen, dan wacht ik samen met Iris en je moeder beneden op je. Jeroen loopt naar beneden en laat Jimmy achter bij Jasmijn. Zo, zal ik eens kijken wat we voor jouw in de kast hebben zegt Jasmijn. Ze pakt een rompertje en een schattige onesie uit de kledingkast. Zo, als jij eens even je armpjes strekt dan ik jouw rompertje over je hoofd doen zegt Jasmijn. Ze doet het rompertje bij Jimmy aan en trekt hem daarna nog onesie aan. Nou Jimmy dat heb jij goed gedaan zegt Jasmijn. Ze pamt zijn hand vast en zegt:" Zo daan gaan we nu naar beneden en gaan we alles uitleggen hé. Ze lopen de trap af en in de hal staat Jeroen ze al op te wachten. Nounou, dat duurde lang zegt Jeroen, wilde hij niet mee werken vraagt hij aan Jasmijn? Jawel hoor, ik had gewoon een beetje keuzestress zegt ze met een lach. Jeroen moet er ook om lachen. Nou, dan til ik hem even op en dan zeg ik hem even in de kinderstoel zegt Jeroen. Jimmy is heel stil door alle indrukken de laatste uren.
Nu ze eindelijk met ze allen aan tafel zitten begint Particia met het opnoemen van de regels en zegt ze wat ze verwacht van Jimmy. Nou Jimmy, zullen we maar is beginnen vertellen waarom we dit hebben gedaan vraagt Patricia? Een zacht ja komt er uit Jimmy's mond. Nou, Jeroen en ik wilde graag nog een jongentje erbij als 3de kind, maar helaas kunnen wij geen kinderen meer krijgen. Toen zij Jasmijn dat zij wel een schattig jongentje in de klas had zitten. Jeroen en ik waren gelijk enthousiast en zeiden dat we hem graag in ons gezin wilde hebben. Zo gezegd zo gedaan en nu ben je hier zegt Patricia. Nou er zijn een aantal regels voor jou Jimmy:
1. Je noemt Jeroen en mij pappa en mamma
2. Je spreekt je zussen aan met Ja Jasmijn en Ja Iris
3. Je draagt altijd een luier en deze wordt alleen verschoond door mij, Jeroen, Jasmijn en Iris. Je blijft dus zelf van je luier af, doe je wem zelf je luier uit dan krijg je straf
4. Je drinkt altijd uit een flesje of tuitbeker
5. Je slaapt altijd in een trappelen of je zit met een tuigje vast aan je bedje.
Is dit duidelijk, vraagt Iris? Er komt een onverstaanbare ja uit Jimmy's zijn mond, door het speentje dat hij in heeft. Ja wie? Vraag Iris en nu wat harder? Ja Iris komt er achter het speentje vandaan. Goedzo jongen, je kunt het wel zegt Iris.
En waarneer mag ik weer naar huis als ik vragen mag, vraagt Jimmy? Je gaat niet meer naar huis zegt Jeroen, we gaan morgen naar Frankrijk waar we een groot huis hebben. Jimmy is zo bang dat hij ervan in zijn luier plast. Hij moet heel hard huilen.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Mmmaar waarom mag ik niet meer naar huis dan? Hij denkt in zijn hoofd aan zijn ouders en aan zijn zus. Omdat je nu onze zoon bent zegt Jeroen en als je meewerkt en lief bent kunnen we hier ook leuke dingen doen. Ze hebben nog een lang gesprek en Jimmy voelt zich er nog niet echt beter op.
Om half 6 gaan ze eten, Jeroen heeft pizza besteld. Jimmy? Roept Iris. Ja Iris? Zegt Jimmy. Kom Je ook eten, als je even naar mij toe komt kan in de in de kinderstoel zetten. Jimmy loopt naar Iris toe en zij zet hem in de kinderstoel. De stoel heeft een vijfpuntsgordel, de luier wordt dus tegen Jimmy's lichaam aan gedrukt. De rest gaat ook aan tafel zitten en ze beginnen te eten. Jasmijn, kan jij je broertje zijn eten voeren terwijl je zelf aan het eten bent? Vraag Patricia. Ja, graag zelf. Open je mondje maar Jimmy, daar kom het vliegtuigje zegt Jasmijn. Hij houdt heel erg van pizza dus hij is snel klaar met eten. Zozo, jij eet snel zegt Jasmijn tegen Jimmy. Als ze allemaal klaar zijn gaan ze met zen allen TV kijken. Spangas is op TV, dat keek Jimmy vroeger heel vaak. Als ze een half uurtje op de bank zitten voelt Jimmy kramp in zijn maag. Mama, zegt hij. Ja Jimmy wat is er? Ik moet poepen komt er zacht uit zijn mond. Dan is het maar goed dat je een luitertje om hebt hé, laat het maar lekker lopen dan zullen we je zo voordat je naar bedje gaat verschonen. Als het kwart over 7 is vind Jeroen het wel goed. Kom kleine man, we gaan naar bed. Nehee ik wil niet slapen, het is pas kwart over 7. Ja maar we moeten nog een in bad, een schone luier aandoen een een boekje lezen. Maar ik wil nog niet slapen. Nou niet zo vervelend doen zeg Patricia, anders ga je met deze vieze luier naar bed, ze geeft een klopje op Jimmy's luierkontje en hij besluit dan maar met papa naat boven te gaan. Kom geef papa een handje en dan gaan we lekker in bad. Jeroen loopt samen met Jimmt naar de badkamer en hij laat het bad vollopen. Voordag Jimmy in bad gaat trekt Jeroen een zijn onese uit, daarna zijn rompertje en dan toen hij die vieze luier af. Jimmy's is blij dat hij eindelijk van die luier verlost is. Nadat Jimmy in bad geweest neem Jeroen hem op zijn arm en gaan ze naar de Jimmy's kamer. Daar krijgt hij een dikke nachtluier om, met 3 inleggers en een nieuw rompertje. Dan krijgt hij nog een nieuwe onesie aan. Papa, mag ik dan een boekje uitzoeken? Vraagt Jimmy. Ja dat mag schat. Jimmy pakt een boekje en Jeroen begint er vanuit een grote schommelstoel met Jimmy op zijn schoot uit te lezen. Als het boekje uit is kom Jasmijn nog even binnen met zijn speentje. Jimmy krijgt het speentje in en hij wordt ij het tuigje in zijn bed gelegd. Maar ik wil helemaal geen tuigje zegt Jimmy. Ja dan kan wel zo zijn, maar papa wil niet dat je opeens uit je bedje komt of probeert te ontsnappen. Hij zet de spijlen van het bedje omhoog een Jasmijn geeft Jimmy nog een kusje op zijn wang. Welterusten schat zegt Jeroen. Ze lopen samen de kamer uit en doen het ligt op de gang uit.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Morgen ochtend komt Loran, een vriendin van Jasmijn langs. Zij gaat ook mee naar hun huis in Frankrijk. Benden pakken ze alvast wat spullen in en bespreken ze hoe ze het morgen allemaal gaan regelen. Om 23:00 besluiten Jasmijn en Iris om ook maar naar bed te gaan. Ze poetsen hun tanden en Iris zet de babyfoon in Jimmy's kamer nog aan en doet die in haar kamer ook nog even aan. Jimmy slaapt redelijk maar door die luier tussen zijn benen kwam hij toch moeilijk in slaap.

Om 6:45 wordt hij waker en kijkt hij om zich heen voor ontsnappingsmogelijkheden, maar uit zijn tuigje komen lukt hem al niet. Hij maakt wat geluid en dat hoort Iris ook door de babyfoon. Ze stapt uit bed en gaat bij Jimmy kijken. Zo, heb je lekker geslapen?
Ja Iris, komt er achter het speentje vandaan.
Goed zo jongen. Ze doet de spijlen van het bedje naar beneden en voelt aan zijn luier. Zo, jij hebt goed je best gedaan hè. Iris tilt hem op de commode en doet zijn vieze luier uit. Zullen wij is even lekker in bad? Ja, zegt Jimmy enthousiast, waar hij zelf een beetje van schrikt aangezien het helemaal niet zo leuk is. Als ze naar de douche lopen kruisen ze Jasmijn, Jeroen en Patricia in de gaan. Zij gaan alvast naar beneden om het ontbijt te maken en Loran op te wachten.
Iris loopt nadat Jimmy in bad is geweest met hem naar beneden om te ontbijten.
Zo schat, heb je lekker geslapen vraagt Jeroen? Ja zegt Jimmy. Nou dat is fijn. Jeroen snijdt de boterham van Jimmy in kleine stukjes zodat hij er niet in stikt. Tijdens het eten duurt het Jimmy wat te lang en pakt hij 2 stukjes tegelijk. Patricia ziet het en zegt: één stukje tegelijk hè Jimmy, anders stik je nog en ze pakt een stukje uit zijn hand en legt het terug op zijn bord. Na het ontbijt mag Jimmy even TV kijken, maar hij kijkt maar half, want het is een kinderprogramma.
Om 11 uur belt Loran aan en maken ze zich klaar om te vertrekken. Jimmy is ondertussen op de bank in slaap gevallen en dus gaan Jasmijn en Loran hem even wakker maken.
Hey schat, wordt je wakker, we gaan zo weg. Jimmy wordt langzaam wakker, maar schrikt van het gezicht van Loran. Zij zat namelijk ook in zijn klas. Ja, Loran gaat ook mee zegt Jasmijn. Nou kom, geef Loran een handje, want dan gaan we naar de auto toe. Jimmy doet wat Jasmijn zegt en loopt met Loran naar de auto. Als Jimmy in het kinderstoeltje zit komt Jasmijn nog snel met een flesje aangelopen en gaat ze naast Loran, die naast Jimmy zit, zitten. Kan jij Jimmy even zijn flesje geven vraagt Jasmijn aan Loran. Ja hoor. Loran heeft met een hand Jimmy zijn flesje en met de andere hand wrijft ze zachtjes over zijn buik.
Als Jeroen en Patricia ook zijn ingestapt gaan ze rijden. Het is een lange rit van 10 uur. Na 6 uur valt Jimmy in slaap en zo kunnen ze nog een stuk doorrijden zonder dat Jimmy de borden langs de weg kan lezen.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Als ze zijn aangekomen stappen Iris en Jeroen als eerste uit om de buggy en andere spullen uit de achterbak te halen. Het is nog ongeveer een kwartiertje lopen naar het huis en daarom laten ze Jimmy in de buggy zitten. Jasmijn, Loran en Patricia stappen daarna ook uit. Iris doet de deur voor Jimmy open en tilt auto. Als Jimmy de buggy ziet wordt hij boos, hij kan toch zeker wel zelf lopen. Als Jeroen vraagt om in de buggy te komen zitten blijft Jimmy dan ook stijft staan. Nou, Jimmy kom op even tempo maken. Het is gewoon ver lopen dus je gaat gewoon in de buggy. Met tegenzin loopt Jimmy dan toch naar Jeroen toe en gaat hij in de buggy zitten. Na iets meer dan een kwartiertje lopen zijn ze bij het huis, het is echt heel groot.
Als Jeroen Jimmy uit de buggy tilt voelt hij dat hij moet plassen. Hij laat het maar lopen, want hij mag toch niet naar de wc. Nou zullen we je het huis maar is laten zien, zegt Patricia en ze gaan naar binnen. In de woonkamer staat een grote box en Jimmy is bang dat deze voor hem bedoeld is.
Het is al bijna avond en ze hebben nog niks gegeten dus gaan Patricia en Jeroen iets koken en laten Jasmijn, Iris en Loran Jimmy het huis verder zien.
Ze laten de kamer van Iris en de kamer van Loran en Jasmijn zien en daarna gaan ze naar de kamer van Jimmy. Nou schat, zullen we nu is naar jouw kamertje gaan zegt Iris? Ja! klinkt er enthousiast. Jimmy heeft wel de grootste kamer, want er staat een commode, grote speelgoed kast en een groot ledikantje. In de kamer hangt een mooi Disney behang. Nadat ze het huis hebben bekeken gaan ze nog snel wat eten, Jeroen heeft snel wat frietjes gemaakt.
Na het eten moet Jimmy gelijk naar bed, want het is een drukke dag geweest. Loran kan jij samen met Iris Jimmy even naar bedje brengen vraagt Patricia? Ja dat is goed antwoorden ze beiden. Iris tilt Jimmy op en met zen drieën lopen ze naar boven. Terwijl ze naar boven lopen merkt Jimmy dat hij in zijn luier gepoept heeft en hij begint zacht te huilen. Wat is er liefie vraag Iris lief. Ik heb een vieze luier zegt Jimmy snikkend. Oh, maar dat geeft helemaal niet. Daarom heb jij een luiertje om. Kom, traantjes weg en we een schone luier gaan aandoen. Iris tilt Jimmy op de commode en maakt de vieze luier open. Ze ziet dat Jimmy een beetje luieruitslag heeft. Loran geeft de luiercrème en talkpoeder aan en ziet ook dat Jimmy nog steeds aan het snikken is. Iris doet Jimmy een schone luier om en Loran pakt zijn speentje, ze vind het huilen wel genoeg geweest. Iris laat Jimmy even op de commode zitten zodat ze zijn rompertje kan pakken. Jimmy, doe je mondje even open, ik vind het huilen nu wel genoeg geweest en nu doe ik je speentje in. Jimmy doet netjes zijn mondje open en Loran doet het speentje in zijn mond.
Kom, even je armpjes omhoog, dan doe ik je rompertje aan zegt Iris. Jimmy krijgt zijn rompertje aan en ook nog een onesie met een rits op de rug.
Ondertussen komt Jasmijn nog binnen met een flesje warme melk. Iris en Loran lopen naar beneden en Jasmijn gaat met Jimmy in de schommelstoel zitten. Zo, nog even lekker een flesje drinken en daarna lekker slappie doen. Jasmijn boekje? brabbelt Jimmy achter zijn speentje vandaan. Nou oké, ga jij dan even een boekje uitzoeken? Ja! klinkt het enthousiast. Jasmijn leest nog even het boekje voor en daarna gaat Jimmy toch echt slapen. Jasmijn legt Jimmy in zijn bedje en geeft hem nog een kusje. Welterusten Schatje. Ze zet nog even de babyfoon aan en loopt dan naar beneden.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Als Jasmijn ook beneden is bespreken ze hoe ze de dag morgen gaan aanpakken, want ze gaan naar de dierentuin.
Ik denk het slim is om voor Jimmy morgen een speenkoortje te halen zodat hij zijn speentje niet verliest, stelt Jeroen voor. Hier is iedereen het mee eens en ze besluiten om morgenochtend nog even wat spulletjes te kopen en daarna naar de dierentuin te gaan.
Ze besluiten om rond half 11 naar bed te gaan, zodat ze goed kunnen uitrusten. Iris kijkt nog even bij Jimmy en ziet dat hij zijn speentje verloren is. Ze probeert het speentje zonder hem wakker te maken terug in zijn mondje te doen, maar dat lukt niet. Jimmy wordt wakker van het geluid en hij voelde het speentje.
Hey schatje, je was je speentje verloren, dus als je je mondje even open doet voor je grote zus kan je daarna weer lekker gaan slapen. Iris stopt het speentje terug in Jimmy's mond en geeft hem nog een kusje op zijn wang. Slaap lekker liefie.

Jimmy is om 6 uur al wakker en merkt dat hij geplast en gepoept heeft. Hij wordt boos en begint heel hard te schreeuwen. WAAROM DOE JULLIE MIJ DIT AAN?! Jasmijn en Jeroen horen het, staan op en gaan naar Jimmy's kamer.
Wat zijn we aan het doen? Zegt Jeroen boos.
Ik wil naar huis, ik ben er klaar mee.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, je gaat niet naar huis en als je nog een keer gaat schreeuwen legt papa je over de knie.
Dat slaat al helemaal nergens op, laat me gewoon gaan.
Jeroen is razend en hij tilt Jimmy uit zijn bedje en leg hem over de knie. Na een stuk of 15 tikken stopt hij. Jimmy is helemaal gebroken en kan niet stoppen met huilen. Jasmijn gaat met Jimmy even in de schommelstoel zitten en probeert hem te kalmeren.
Hey schatje, het is oké. Je moet gewoon luisteren naar papa en niet meer schreeuwen. Als we zo naar beneden gaan geef je papa een kus en een knuffel. Als je dat netjes word gaan we wat spulletjes halen in het dorp en hebben we daarna een verrassing. Jimmy stopt een beetje met huilen.

Volgens mij heb jij trouwens ook een vieze broek hè kleine man. Zegt Jasmijn lief. Jimmy schaamt zich heel erg en wordt rood.
Dat geeft niks hoor, we gaan lekker in bad en daarna lekker een schone luier aandoen.
Nadat Jimmy in bad is geweest gaat Jasmijn naar beneden en neemt Iris Jimmy mee naar de commode.
Iris tilt Jimmy op de commode en maakt een voor 1 de plakstrips los. Zozo, jij hebt goed je best gedaan hè. Jimmy knikt zachtjes. Iris ziet dat Jimmy rode billetjes heeft een smeer daarom wat sudocreme er overheen. Daarna gebruikt ze nog wat talkpoeder een doet ze Jimmy een schone luier om.
Kom, dan gaan we even lekker ontbijten.

Jimmy komt net Iris naar beneden en hij kijkt gelijk naar Jasmijn, hij weet heel goed wat hij moet gaan doen.
Hij ziet Jeroen aan tafel zitten en loopt langzaam naar hem toe. Papa?
Ja schat, wat is er?
Papa knuffel?
Nou, dat wilt papa wel na wat er net gebeurd is.
Papa kus?
Nou kom maar jongen.
Jimmy geeft Jeroen gehoorzaam een knuffel en een kus en daarna krijgt hij van Jasmijn zijn boterhammetje met pasta.

Jimmy, kom is naar mama toe, zegt Patricia.
Jimmy waggelt naar mama toe en gaat bij haar op schoot zitten.
We gaan zo met zen allen nog even wat spulletjes voor jouw kopen en daarna willen we maar de diertuin gaan, maar mama wil met jouw een paar afspraken maken.
Jimmy zegt enthousiast Ja!
Nou okè, mama Willy dat jij je daar ook als een peutertje gedraagt, je hebt altijd je speentje in tenzij mama of papa zegt dat het niet hoeft, je drinkt gewoon uit je flesje en je zit in de buggy of je geeft Jasmijn, Iris of Koran een handje. Begrepen?
Ja! Zegt Jimmy.
Nou dat is fijn.

Ze stappen met ze allen in de auto en rijden naar het dorp. Ze parkeren de auto en gaan naar een winkel met spullen voor peuters.
Jimmy, wil jij Loran een handje geven en samen met haar een nieuw speentje een een speenkoortje uitzoeken?
Ja knikt Jimmy.
Loran loopt samen met Jimmy naar de speentjes.
Nou schatje, welk speentje wil je hebben?
Jimmy denkt even na en wijst dan naar een blauw speentje met dino's erop.
Wil je die hebben, nou dat is goed hoor. Zal ik er voor jouw dan een mooi koortje voor aan je T-shirtje bijzoeken? Vraag Loran.
Jimmy knikt ja.
Koran kiest een bijkomend koortje en loopt samen met Jimmy naar de kassa waar de rest al op hun staan te wachten.
Zo had meneer keuze stress vraagt Jeroen aan Loran?
Nou er zat inderdaad niet echt vaart in bij ons mannetje.
Iris heeft voor Jimmy een nieuw flesje gekocht en een petje van Toy Story.
Het schat ga is kijken wat Iris voor je heeft, zegt Loran.
Jimmy waggelt naar Iris toe, terwijl hij een plasje laat lopen in zijn luier. Kijk schatje, ik ben een mooi flesje voor jouw en een nieuw petje, wil je deze lekker op je hoofd?
Jimmy twijfelt kort, maar zegt dan toch overtuigend ja!
Nou kijk is zegt Iris terwijl ze het petje op zet.

Ze lopen met zen allen naar de auto. Voordat ze de auto instappen heeft Jasmijn door dat Jimmy zijn speentje niet in heeft.
Jimmy, kom is naar je grote zus toe, zegt Jasmijn.
Jimmy waggelt naar Jasmijn toe, door zijn redelijk volle luiertje, en vraagt wat er is.
Nou, volgens mij heb jij net een nieuwe speentje gehad, maar heb jij het speentje niet in hè schatje.
Nee, ik speentje niet in.
Nou, dat denk ik wel liefie, kom mondje open en je speentje in.
Maar Jimmy houd zijn mond dicht en geeft geen kik.
Nou schat, mondje open nu ander krijgt je als we bij de dierentuin zijn ook geen schone broek, want ik zie wel dat jij hebt geplast.
Jimmy doet zijn mondje open en Jasmijn doet zijn speentje in en maakt het speenkoortje aan zijn shirtje vast.
Jasmijn schone luier zegt Jimmy schattig door zijn speentje.
Nee schat, we gaan nu eerst rijden en daarna een schone broek doen.
Ze stappen allemaal in de auto en Jasmijn zet Jasmijn zet Jimmy nog even vast in de kinderstoel.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Het is ongeveer een uurtje rijden naar de dierentuin dus proberen Jasmijn En Loran Jimmy op de achterbank een beetje te vermaken. Ze spelen kiekeboe en ze proberen Jimmy te vertroetelen.
Eenmaal aangekomen bij de dierentuin tilt Jeroen eerst de buggy uit de achterbak en daarna stapt de rest ook uit en helpt Iris Jimmy uit de kinderstoel.

Nou Jimmy, gaan we in de buggy zitten of geef je Iris een handje? Vraagt Jeroen.
Iris handje geven komt er half verstaanbaar uit Jimmy's mondje.
Oké dat is goed zegt Jeroen.
Jimmy geeft Iris een handje en ze lopen naar de ingang toe. Ze hebben de kaartjes al gekocht dus ze hoeven niet in de rij te staan. Wel nemen ze een plattegrond mee.
Waar wil je als eerst naar toe Jimmy? Vraag Patricia op een toen alsof ze tegen een echt peuter praat.
Naar de zeehonden!
Dat is goed, wel het handje van Iris vast houden hè.
Jahaaa. Gaan we nou lopen??
Rustig aan hè mannetje, we hebben alle tijd zegt Jeroen.
Nadat ze ook nog wat andere zeedieren hebben gezien besluiten ze iets te gaan eten, het is immers al 13:00. Ze bestellen allemaal een frietje met een snack. Jimmy neemt een kroket.
Nog even wachten met eten hè schatje, het is nog heel heet zegt Jasmijn tegen Jimmy.
Jimmy krijgt ook zijn flesje met appelsap.
Maar mama, ik heb geen dorst.
Jawel schat je moet goed drinken met het warme weer.
Na het eten voelt Jimmy dat hij moet plassen en poepen. Hij wil probeert het tegen te houden maar het lukt niet en hij barst in huilen uit.
Hey schatje wat is er nou? Vraagt Loran.
Vieze luier snikt Jimmy.
Wat is daar zo erg aan, kleine peutertje hebben nou eenmaal ongelukjes en daarom hebben ze ook een luiertje om.
Ja maar het is vies jammer Jimmy.
Nou Jimmy dat valt wel mee, het blijft gewoon in je luier en dat maakt niks uit zegt Jeroen tussendoor.
Iris wil jij Jimmy even een schone luier omdoen? Wij wachten hier wel.
Ja dat is goed, kom Jimmy handje geven en niet zo zeuren.
Jimmy geeft Iris een handje en ze lopen naar de verschoonruimte. Iris tilt Jimmy op de commode en trekt eerst zijn broekje uit en daarna maakt ze de knoopjes van het rompertje los. Zo mannetje, jij hebt goed je best gedaan hè. Ze maakt de plakkers van de luier los en maakt met babydoekjes zijn piemeltje en zijn billen schoon. Iris haalt uit de luiertas een hele dikke en kinderachtige luier. Deze wilt Jimmy echt niet om. Hij begint te draaien en vervelend te doen. Nou Jimmy lig is stil dan kan ik je luier om doen. Jimmy stopt niet met draaien en Iris geeft hem een tik op zijn benen. Hij begint te huilen en te trappen met zijn benen.
Nou Jimmy stil liggen nu of we gaan gelijk naar huis.
Ja maar ik wil die luier niet om.
Ja dat maakt niet uit, kleine jongentjes dragen luiertjes en deze hebben gewoon mooie kinderlijke plaatjes.
Nouhouu zegt Jimmy een beetje boos.
Iris doet de luier om en tilt Jimmy van de commode.
Nou dan gaan we weer verder beestjes kijken hè mannetje. Wel lief luisteren naar je grote zus.
Kunnen we eindelijk verder vraagt Jasmijn?
Ja meneer wilde niet echt luisteren.

Nadat ze tot 4 uur lekker dieren hebben gekeken vindt Jeroen het wel tijd om naar huis te gaan.
Kom kleine man we gaan naar huis. Even in de buggy nu zegt Jeroen. Nee ikke zelf lopen zegt Jimmy.
Nee schat even in de buggy dan zij we wat sneller thuis.
Jimmy gaat in de buggy en ze lopen naar de auto.
Jimmy, kom is naar je zus toe. Zegt Iris lief.
Ja? Zegt Jimmy vragend.
Je mag bij mij op schoot zitten in de auto, want dan ik jouw lekker je flesje geven en dan kan je nog even een lekker slaapie doen.
Maar ikke niet moe. Zegt Jimmy achter zijn speentje vandaan.
Ja maar kleine jongentjes moeten gewoon een middag slaapje doen dus je gaat gewoon lief zijn en bij mij op schoot zitten.
In de auto pakt Iris ook nog even een voorlees boekje voor tijdens het flesje.
Wil je zelf je flesje drinken en dat ik lees of moet ik jouw flesje geven?
Iris lezen zegt Jimmy.
Oké, maar wel je flesje drinken hè schatje.
Als ze thuis aangekomen zijn wordt Jimmy even in de box gelegt en gaat Patricia koken.

Na een half uurtje wordt Jimmy wakker en zit hij vol energie.
Loran spelen? Roept Jimmy ontzettend enthousiast.
Zo schatje jouw dutje heeft je wel goed gedaan hè. Zegt Loran. Zullen we is boven in jouw speelgoed kast kijken wat we kunnen doen?
Jaaaa!
Als Loran Jimmy uit de box tilt houd Jimmy een knuffeltje van een Leeuw vast die ze in de dierentuin hebben gekocht.
Moet je die knuffel niet hier laten mannetje?
Neehee ikke meenemen. Zegt Jimmy boos.
Nou okè zegt Loran.
Boven zit Jimmy in zijn speelgoed kast een grote doos Playmobil staan. Loran die meenemen? Vraag Jimmy lief.
Nou die had Iris als verrassing voor jouw gekocht, maar nadat jij vanmiddag niet zo lief was tegen Iris vinden wij dat jij het eigenlijk niet verdiend hebt.
Jimmy smeekt en kijkt Loran met hele grote puppy ogen aan.
Nou ik ga het even aan Iris vragen Als jij even hier blijft staan ben ik zo terug.
Loran vraag aan de trap of Iris even naar boven wil komen.
Ja hoor zegt Iris.
Wat is er aan de hand? Vraagt Iris.
Nou onze kleine man heeft jouw verrassing al gevonden en wil er mee spelen, maar ik dacht dat jij dat na vanmiddag niet zo'n goed idee vond.
Jimmy kom is naar me toe zegt Iris streng.
Ja? Vraag Jimmy een beetje bang.
Ik wil met jouw een paar afspraken maken. Je gaat niet meer vervelend doen als ik jou een schoon luiertje wil omdoen, je houdt je speentje tot het eten in en ik wil van jouw een dikke knuffel.
Jaaaa!! Iris knuffel? en Jimmy strekt zij armen.
Kijk hier wordt Iris heel blij van als je lief bent zegt Loran.
Kom mondje open en je speentje in en dan gaan we na het eten lekker samen met de Playmobile spelen zegt Iris.
Het is beneden best wel warm, dus misschien kunnen we zijn kleding en rompertje even uitdoen voor we gaan eten stelt Loran voor.
Ja dat is goed zegt Iris en ze trekt zijn broek uit, gevolgd door zijn shirt en zijn rompertje.

Ahh, kijk mijn mannetje nou. In zijn kinder luiertje en zuigend op zijn speentje als een kleutertje. Wat een schatje is het toch ook.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Iris tilt Jimmy op en ze lopen naar beneden. Het eten is al klaar en Jimmy wordt gelijk in de kinderstoel gezet. Ze eten spaghetti, dit is een van de weinige dingen die Jimmy echt heel vies vindt.
Jimmy ga is lekker eten zegt mama.
Maar ik vind het niet lekker zegt Jimmy zacht.
Ja dat maakt niet uit, ga lekker eten of mama gaat jouw je eten geven.
Jimmy probeert het, maar na 3 happen stopt hij met eten.
Kijk, mama is blij dat je het in ieder geval geprobeerd hebt. Na het eten krijg je een lekker papflesje.
Terwijl de rest hun eten opeet speelt Jimmy een beetje met zijn plastic bestek.
Jimmy leg je bestek is neer zegt Jeroen streng.
Oké..... zegt Jimmy zuchtend.

Na het eten gaan Jeroen en Patricia afruimen en gaat Jasmijn voor Jimmy een flesje maken. Maar deze keer doet ze er een pilletje in waardoor Jimmy niet meer zelf kan bepalen wanneer hij moet poepen of plassen. Dit hebben ze gedaan, omdat ze door hadden dat Jimmy zijn plasjes altijd zo lang mogelijk probeert op te houden. Maar dit doen kleine kindjes ook niet.

Ping! Het flesje is klaar. Jasmijn loopt naar de bank toe en gaat zitten. Jimmy kom is naar mij toe, ik heb een lekker flesje voor je. Jimmy waggelt naar Jasmijn toe en gaat op haar schoot zitten.
Jasmijn duwt het flesje ziin mond in en Jimmy zuigt lekker aan de speen.
Goed zo liefie, lekker drinken en dan mag je zo nog even spelen hè.
Jimmy knikt ja.
Als het flesje op is springt Jimmy op en rent hij naar Iris toe.
Spelen? Vraag hij lief aan Iris.
Ja schatje, zullen we aan tafel gaan zitten en alles in elkaar zetten?
Jaaa! Jimmy is heem enthousiast, omdat hij ondanks zijn echte leeftijd Playmobil echt leuk vind en zeker hier.
Jimmy en Iris gaan echt op in het bouwen en vanaf de bank kijken Jeroen en Patricia naar hun schatje, wat zijn ze blij.
Papa en mama besluiten om Jimmy vandaag tegelijk met hun in bed te stopppen, hij heeft dat wel verdient vandaag en ze willen er voor zorgen dat hij niet weg wil.
Zo Jimmy, volgens mij is het al heel laat en moet jij lekker gaan slapen zegt Iris
Nee, ik wil niet slapen. Ik wil nog spelen.
Nee schat het is al 10 uur en je moet nu echt slaapie doen. Kom schat. Iris tilt Jimmy op en loopt naar zijn kamertje.
Iris tilt Jimmy op de commode en maakt zijn luier open.
Zo, gaan we is lekker een schone broek doen.
Jimmy ziet dat hij gepoept en geplast heeft.
Hou kan dit nou? Ik had het helemaal niet door denkt Jimmy in zichzelf.
Jimmy krijgt een dikke nachtluier om en daarna een rompertje.
Iris doet de kledingkast open en pakt een onesie en zijn trappelzak.
Doe je armpjes is omhoog schatje. Jimmy krijgt zijn onesie aan en Iris wil hem in zijn bedje leggen om zijn trappelzak aan te doen.
Iris? Vraagt Jimmy.
Ja schatje, wat is er?
Ikke bij jouw slapen komt er schattig uit Jimmy's mondje.
Nou, dat is eigenlijk niet de bedoeling hè schatje, kleine jongentjes moeten leren alleen te slapen en je kan uit bedje vallen.
Nouhou, Jimmy kijkt Iris met grote puppy oogjes aan.
Nee, schatje, die oogjes werken niet altijd. Je gaag gewoon lekker alleen slapen in je eigen bedje.
Nouhou, Jimmy kijkt boos en begint te huilen.
Jasmijn hoort het gehuil op de gang en gaat Jimmy's kamer binnen.
Wat is er aan de hand? Vraagt Jasmijn.
Nou, meneer wilt niet alleen slapen, maar kleine jongentjes moeten leren alleen te slapen zegt Iris.
Ja, stop hem maar gewoon ziin bedje in en laat hem maar even gaan.
Iris tilt Jimmy op om hem in bed te leggen, maar Jimmy laat Iris niet meer los.
Nou, is het klaar nou. Laat je grote zus is los en gewoon lekker slapen. Jimmy laat los en Iris doet de spijlen van het bedje weer omhoog.
Ze loopt de kamer uit zonder boekje te lezen of een flesje te geven en doet de duur dicht.
Jimmy gaat hierdoor alleen maar harder huilen.

Het is inmiddels 11 uur en Jimmy huilt nog steeds.
Jasmijn gaat toch maar weer even kijken.
Hey liefie wat is er nou? Kom even bij me zitten. Jasmijn gaat met Jimmy even in de schommelstoel zitten.
Hey liefie stop even met huilen en vertel even wat er is.
Iris is boos, ze ging weg zonder boekje en flesje. Zegt Jimmy snikkend.
Dat is niet leuk hè, maar je moet ook niet zo vervelend doen als je alleen moet slapen.
Maar dat is eng. Jimmy had vroeger ook al moeite met slapen, omdat hij dacht dat er overal monsters waren.
Wat is er eng dan schatje? Zegt Jasmijn lief.
De monsters onder mijn bed en in de kast.
Die zijn er helemaal niet gekkie.
Wel hoor zegt Jimmy nog steeds een beetje huilend.
Nou schatje, als jij even blijft zitten ga ik voor jouw nog even een lekker flesje melk maken en daarna blijf ik bij je tot je in slaap gevallen bent.
Ja! Zegt Jimmy weer blij.

Jasmijn gaat een flesje maken en komt een paar minuutjes later weer boven.
Kijk is liefie, voor jouw nog een lekker flesje.
Jimmy drinkt het flesje lekker op.
Iris is zo te zien ook jouw speentje vergeten hè. Zal Jasmijn deze lekker voor jou pakken zodat je lekker kan slapen?
Ja knikt Jimmy.
Zo, mondje open dan kan je speentje er in.
Jasmijn pakt ook nog een knuffeldoekje en maakt deze aan Jimmy's speentje vast. Zo dan kan je lekker slapen en lekker kroelen met je knuffeldoekje.
Jasmijn legt Jimmy in zijn bedje en geeft hem een kusje.
Lekker slapen schatje.
Jasmijn blijven?
Ja schatje ik blijf bij je tot je lekker slaapt.
Na een kwartiertje slaapt Jimmy en kan Jasmijn ook gaan slapen.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Om 8 uur wordt Jasmijn wakker een gaat ze even bij Jimmy kijken, normaal slaapt hij nooit zo lang.
Ze doet zachtjes de deur open en ziet dat Jimmy nog lekker aan het slapen is. Ze besluit om hem wel wakker te maken, want ze gaan zou ontbijten.
Hey liefie, heb je lekker geslapen?
Jimmy wordt langzaam wakker en wrijft de slaap uit zijn oogjes.
Ben je nog een beetje slaperig schatje? Vraagt Jasmijn lief.
Jimmy knikt ja.
Jasmijn tilt Jimmy uit zijn bedje en loopt met hem naar beneden.
Jeroen en Patricia zijn al beneden en hebben voor Jimmy en Jasmijn al ontbijt gemaakt.
Jasmijn tilt Jimmy in de kinderstoel en gaat zelf ook zitten.
Zo liefie geef je speentje even aan mij vraagt Jasmijn lief.
Jimmy schudt nee en houd zijn knuffeldoekje vast.
Jeroen is ondertussen ook aan tafel komen zitten.
Jawel schatje, je moet je speentje toch echt uit doen. Je moet lekker eten. Zegt Jasmijn lief.
Nou dat heb je goed gedaan Jas, eerst wilde hij zijn speentje niet in en nu krijgen we hem niet meer uit. Ze schieten alle bij in de lach.
Nou geef je speentje aan papa dan kan je lekker eten. Daarna krijg je hem weer terug zegt Jeroen.
Kijk lekker eten, Jimmy heeft een broodje met hagelslag gekregen. Dat vind hij echt lekker en het is dan ook snel op.
Papa speentje? Zegt Jimmy als zijn broodje op is.
Voordat Jeroen kan antwoorden heeft Jimmy het speentje al gepakt en in zijn mondje gestopt.
Jimmy, had papa al ja gezegd? Zegt Jeroen streng.
Umm...nee... Zegt Jimmy.
Nee hè, je mag niet alles zomaar pakken, dat is niet de bedoeling liefie.
Ja, maar papa was langzaam.
Ja jij weet het mooi te vertellen. Jij had het speentje al gepakt voordat ik kon antwoorden. Nou ga even lekker op de bank zitten dan zet Jasmijn de tv voor je aan.
Jasmijn tilt Jimmy uit de kinderstoel en hij rent naar de bank en gaat in het warme hoekje zitten.
Zo jij weet wel waar je wilt zitten hè liefie zegt Jasmijn.
Jimmy knikt enthousiast Ja.
Jasmijn zet de tv aan en als ze Jimmy Ja! hoort roepen is dat het teken dat hij dat wil kijken.
Jasmijn?
Ja schat?
Ikke voetbal kijken?
Vind je dat zo leuk dan vraagt Jasmijn?
Jaaaa! Jimmy is echt die hard Feyenoord supporter en bezocht bijna elke wedstrijd.
Nou schatje jij mag lekker voetbal kijken, maar dan ga ik even wat met papa en mama overleggen oké?
Dja! zegt Jimmy door zijn speentje heel schattig.

Pap en mam, kunnen we ff naar de gang. Ik wilt iets bespreken. Ze lopen met zen drieën naar de gang als Iris en Loran eindelijk naar beneden komen. Gaan jullie maar even ontbijten zegt Jasmijn snel.

Pap, jij had toch vroeger altijd een seizoenskaart bij Feyenoord?
Euh, ja maar wat is daar mee?
Nou, jij hoorde toch net ook dat Jimmy naar voetbal wilde kijken en hij de samenvatting van Feyenoord-PSV wilde zien?
Ja dat klopt.
Nou ik heb een heel gek voorstel, maar ik wil voor 2 dagen terug naar Nederland, naar de Kuip. Feyenoord speelt over 5 dagen tegen FC Porto en dat is onze kans om Jimmy's vertrouwen helemaal te winnen.
Nou, ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik beloof niks zegt Jeroen.
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Jeroen besluit het uiteindelijk niet te doen. Hij is veel te bang om Jimmy kwijt te raken.
Wel gaan ze thuis een heleboel veranderen.

Jimmy kom is naar mama toe zegt Patricia op een lieve toen.
Jimmy hoort haar wel, maar hij is te druk bezig met de tv.
Mama staat op, loopt naar Jimmy toe en tilt hem van de bank op.
Jij hoort mama wel liefie.
Ja maar ik was tv aan het kijken.
Ja, maar mama wilt even met jouw praten schatje.
Patricia gaat met Jimmy aan de eettafel zitten.
Nou liefie, papa en mama hebben gister al even met elkaar gepraat en wij hebben wat nieuwe regeltjes voor jouw. Wij willen dat jij helemaal ons lieve, kleine peutertje wordt en daarmee willen wij jouw helpen.

Vanaf nu mag je 's avonds lekker bij papa en mama in bed slapen, want dat doen kleine jongentjes ook. Alleen jouw middag slaapjes doe jij lekker in je eigen bedje.
Huh, middagslaapjes, maar ik slaap toch helemaal niet in de middag zegt Jimmy verbaasd.

Nee, maar nu wel liefie, want kleine jongentjes moeten genoeg slapen per dag.
Nouhou ik mag al bijna niks en nu moet ik ook nog in de middag slapen zegt Jimmy boos.
Nou niet zo boos doen, papa en mama zorgen ervoor dat alles goed komt. Het volgende regeltje is dat jij altijd je speentje in hebt, tenzij we gaan eten.
Maar dit wilde je volgens mij toch al hè schatje?
Jimmy knikt zachtjes ja.
Ook mag jij alleen in huis nog zelf lopen, buiten huis zit jij of in de buggy of mama, papa of Iris draagt jouw.
Maar mama...
Nee geen gemaar schatje, dit is het gewoon. Kleine peutertjes kunnen gewoon nog niet goed buiten lopen.
Ook mogen Jasmijn en Loran vanaf nu ook jouw luiertje verschonen en dan ga je ook lief luisteren.
Ma..maar...Ik ben even oud als hun mama.
Nou liefie, volgens mij ben jij toch echt een peutertje en zijn zij alle bij 15. Dus dat mogen zij gewoon doen.
Ook hoef jij het niet meer te zeggen als jij een vies luiertje hebt. We gaan ook niet meer huilen als jij in je luiertje hebt gepoept, want dat doen peutertjes gewoon.
Maar mama dat is vies zegt Jimmy echt heel teleurgesteld.
Nee dat is niet vies schatje, dat is heel normaal bij kindjes zoals jij.
Je mag ook niet meer zelf eten, wij geven jouw altijd lief je eten en ook je flesje krijg je van ons.
Wij gaan dus vanaf nu echt alles voor jouw doen, zodat je echt ons lieve peutertje wordt.

Nouhouuu, Jimmy wilt nu echt naar huis.
Als we zo gaan doen is het voor niemand leuk hè liefie. Kom, je krijgt zo nog even je flesje en daarna is het tijd voor je middag dutje. Jeroen heeft al een flesje gemaakt en geeft deze aan de inmiddels weer binnen gekomen Jasmijn.
Mama zet Jimmy weer op de grond en hij geeft Jasmijn een handje.
Zo liefie nog even lekker een flesje drinken en daarna lekker slaapie doen zegt Jasmijn lief.
Maar ik ben helemaal niet moe zegt Jimmy chagrijnig.
Mama is geloof ik een regeltje vergeten. Jasmijn wil niet meer dat jij in hele zinnetjes gaat praten. Wij willen dat jij alleen makkelijk woordjes zoals papa en mama zegt en zo duidelijk maakt wat je wilt.
Voordat Jimmy kan antwoorden heeft Jasmijn het flesje al in zijn mondje gestopt.
Zo lekker drinken liefie.
Als het flesje op is voelt Jimmy nog een plasje in zij luier lopen.
Zo dan gaan we nu we lekker slaapie doen. Jasmijn tilt Jimmy op en loopt naar zijn kamertje.
Binnen tilt ze Jimmy op de commode om zijn luiertje te controleren.
Ze voelt even aan zijn luiertje en voelt dat er alleen een plasje in zit. Zo liefie, jij heb alleen een plasje gedaan dus jij kan lekker in deze luier slapen.
Neehee zegt Jimmy en hij begint een beetje te huilen.
Hey wat heeft mama nou net met jouw afgesproken? Wij zouden niet meer huilen om een vieze luier liefie.
Jimmy stopt gelijk met huilen.
Jasmijn tilt Jimmy van de commode en legt hem in zijn bedje.
Jasmijn?
Ja schatje? Wat is er?
Jasmijn speentje?
Oh liefie ben ik gewoon jouw speentje vergeten. Ik ga hem gelijk voor je pakken schatje.
Jasmijn loopt naar beneden en pakt Jimmy's speentje met knuffeldoekje.

Jasmijn loopt weer naar boven en stopt het speentje in Jimmy's mondje.
Zo liefie nu echt slapen en alleen Jasmijn roepen als het echt nodig is. Dan kom ik gelijk.
Welterusten schatje.

Jasmijn loopt naar haar kamer waar Loran ook zit.
Lor, zullen we ff videobellen met Tata vraagt Jasmijn?
Ja is goed. Tara is ook een goede vriendin van hun.
Tijdens het gesprek hebben ze het over Jimmy, school en hoe het gaat bij iedereen.
Tara, wil je ons schatje zo even zien als hij wakker is?
Ja lijkt me leuk zegt Tara.
Na 2 uur te hebben gebeld horen ze Jimmy door de babyfoon. Ze gaan kijken.

Hey schatje heb je lekker geslapen? Vraagt Loran.
Ikke uit zegt Jimmy. Hij wil duidelijke zij bedje uit.
Nee liefie ik wil Tara je even laten zien.
Jasmijn laat Jimmy via de telefoon zien.
Ahhh wat een schatje met zijn speentje en dat knuffel doekje. En dat schattige luiertje wat een schatje.
Kan ik niet een keer langs komen vraagt Tara?
Ja gezellig. Kan je volgende week zaterdag komen?
Ja zeker, kunnen jullie me dan ophalen van het vlieg veld?
Ja dat kan zeker. Tot dan. We houden van je zeggen Jasmijn en Loran.
 

YoloE

Superlid
leuk verhaal. Alleen hoop ik zelf wel dat dit verhaal een realistisch einde krijgt met een aanhouding en een terugkomst thuis.
Want een ontvoering als deze is door de politie echt zo opgelost.
En ik vindt dat deze realiteitszin in dit soort verhalen altijd ontbreekt
 

Knuffelbeer

Gewaardeerd Lid
Het punt is dat ik dit verhaal schrijf omdat ik het zelf leuk vind en niet omdat ik rekening wil houden met andere mensen. Je mag je mening geven, maar ik doe er niks mee
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L ontvoerd door mammie 16+ Verhalen 13
K Evelien ontvoerd! E 30
M Ontvoerd 2 O 1
M Ontvoerd O 3
Baby14 Het nieuwe vervolg van ONTVOERD Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Baby14 Wie wil mijn verhaal ONTVOERD afmaken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Baby14 Ontvoerd O 118
friendly Gwenpool: Shits and Giggles (comic door PieceOfSoap) G 27
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) C 84
P Door AI gegenereerde afbeeldingen of foto's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 134
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
Tim80 Foto's van luiers zichtbaar door broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Stoere_DL Wat is de reden dat je door luiers opgewonden raakt? 16+ Board 55
Little_Mikey akelige eerste ervaring met chastity door terugkomend probleem 16+ Board 19
L Pijnlijke voortanden door fopspeen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
O Erectiestoornis door abdl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Incontinentie door luiers dragen Broekplassers en Poepers 16
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
Berth Grotere luiers door grotere kinderen of anders om. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
T Betrapt door haar 16+ Board 7
D Verzending nog niet ontvangen door Postnl Vragen & Info Shop 43
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
L Incontinent door hypnose Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Offline Hoe komen jullie deze periode door? Pub 32
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Door omstandigheden kom er een boel spullen te koop. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
B Incontinente gebruikers: op welke manier word je getroffen door bezuinigingen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
R Door ziekte in luiers D 6
Luierslip Door wie word je geluierd? Polls 16
J Diarree door antibiotica Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
H Natte broek door de vrieskou Broekplassers en Poepers 4
W rugpijn door luier VVV 56
max79 Foto's gepost door tieners moderator talk 7
cooney Geaccepteerd door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Tena lekt door!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Derper Ontdekt door de verkoopster O 8
A "Dorpje in shock door luierman" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
yellow rose welke handelingen door mama Algemeen 26
Landsmeerder Hoeveel luiers kan je in elkaar door laten lekken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Acceptatie door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
LotteXS Niet naar de wc durven door stroom uitval.... N 2
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
pampervuller Controle door franse douane, volle lade met luiers in mijn caravan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Ron Gered door mijn luier. Broekplassers en Poepers 8
Similar threads


















































Bovenaan