Onverwacht... (A)

  • Onderwerp starter witte_roos
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: onverwacht...

bigjim zei:
Tja, nou willen we ook weten of er tóch nog een vervolg komt....
ja dat heeft ze al gezegd , maar ja ze heeft het druk nu dus even gedud hor maar roos gaat zeker verder met noteren.

john
 
W

witte_roos

Guest
Re: onverwacht...

vervolg komt er zeker heb deze week 2 dgen weer in ziekenhuis mogen verblijven dance
 
W

witte_roos

Guest
Re: onverwacht...

Aangezien mijn koorts niet wilde zakken, werd er besloten tot ziekenhuisopname.
Totaal was er niet meer gereageerd op mijn sms en hoopte in stilte.
2 Dagen ziekenhuis waren een ramp en geweldig: ik werd verschoond maar niet door de broeder die ik zo graag wilde zien.
Voorzichtig vroeg ik waar hij was, en hij was ziek thuis…
Teleurgesteld verliet ik ziekenhuis…

Thuis gekomen kreeg ik sms, en mijn hart sloeg over.
ik wil je spreken, ben er ziek van. 2 uur bij mij en adres xxx
Wat moest ik hiermee? Om 1 uur na uren van twijfelen besluit ik te gaan.
Ik wil weten waar ik aan toe ben.
Na douchen en aankleden ga ik op weg naar het opgegeven adres.

De aangegeven route gaat door een stuk bos en voel me niet op mijn gemak.
Voel dat mijn luier al aardig vol loopt, angst of schrik?Waar kom ik uit?
Het bos gaat over in weilanden, en ik zie een huisje, wat het adres blijkt te zijn. Daar aangekomen kijk ik belangstellend rond. Alles netjes en vraag me af of hij alleen hier woont en wie er zo netjes alles verzorgd.
Als ik uitstap gaat de deur al open. Hij komt op me af, neemt me bij de elleboog en zegt:
Fijn, eerst praten of eerst verschonen?
Nu sta ik zelden met mond vol tanden, maar ik kan geen woord uitbrengen…
Binnengekomen neemt hij me mee de woonkamer in, zet me letterlijk en figuurlijk op een stoel. Geen woord word er gezegd…Hij loopt de kamer uit en ik hoor hem in de keuken.
Hij komt terug met 2 kommen koffie en gaat zitten.
Zijn stem hoor ik uit de verte: lieve meid, ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik herken mezelf niet door mijn gevoelens voor jou, en ik wil weten of het echt wederzijds is. Zo ja, dan blijf, zo nee dan ga weg….
Ik kijk hem aan en zeg je wilt open en eerlijk weten hoe of wat? Hij knikt bevestigend en ik zucht…Zachtjes begin ik te praten: Ik vind het heerlijk wat je allemaal met me doet, maar mijn hart behoort een ander toe..De afgelopen dagen heb ik vaak aan je gedacht, dat ik je mistte, maar weet ook dat ik meer zoek dan alleen een spel…
Hij kijkt me aan en zie een vreemde blik, verdrietig maar ook boosheid.
Hij vraagt wil je nog koffie of direct weg? Zacht zeg ik doe maar koffie, zo wil ik niet weg.
Bibberend zit ik op mijn stoel als hij in de keuken is en voel mijn luier lekken shit daar had ik dus niet op gerekend. Vanuit de keuken hoor ik geluid van iets wat stuk valt, en ik loop de keuken in.
Daar zit hij op zijn knieën tussen de brokstukken van een koffiepot.
Hij kijkt me aan en zie de woede in zijn ogen: ik wil je, hier en nu!
Angstig loop ik achteruit, draai me om en loop naar de deur. Ruk aan de deur maar die blijkt op slot te zitten…
Als ik me omdraai staat hij voor me..Hij pakt me bij mijn hand en trekt me terug de huiskamer in. Gooit me op de bank met de woorden: Je bent van mij, zolang ik het wil…
Ik worstel wil omhoog komen, maar hij duwt me terug.
Vieze meid, je bent nat en je lekt…Deze broeder zal je verschonen…
Hij tilt me op en loopt met mij in zijn armen naar een andere kamer, wat een slaapkamer blijkt te zijn. Legt me op bed en loopt naar een kast.
Ik zie mijn kans schoon en spring van het bed af. Een kreet galmt door de ruimte als hij me aan mijn haren trekt en zegt: hier blijven!
Tranen springen in mijn ogen als hij me terug op bed gooit. Mijn handen legt hij vast aan het bed. Als hij mijn voeten pakt geef ik hem een trap recht in zijn gezicht.
Hij vloekt en maakt de voeten goed strak vast aan het voeteneinde.
Een zucht ontsnapt zijn lippen, een meisje wat niet wilt luisteren moet maar voelen.
Hij duwt mijn rok omhoog en trekt met 1 ruk de luier van me af.
10 Harde tikken volgen op binnenkant van benen.
Hij zegt: ik geef je schone luier en kleding, je kan niet weg alles zit op slot…
Tot 6 uur ben je van mij, daarna laat ik je gaan…Ongehoorzaamheid word gestraft dmv klappen of methodes die ik wil! Of je ondergaat alles gewillig of gedwongen, maar je ondergaat het.
Ik zeg zachtjes: wat wil je dat ik doe dan? Hij lacht: dat klinkt al beter…Gewoon alles wat ik met je doe zonder tegenstribbelingen ondergaan als een lief meisje..
Het enigste wat ik nog vraag is: doe je me geen pijn?

Hij loopt terug naar de kasten komt terug met een luier en wat roze.
In de luier legt hij 5 grote nachtverbanden en haalt iets uit zijn nachtkastje.
Dit kan beetje pijn doen of branden maar trekt zo weg is het enige wat hij zegt..
Ik hoor iets van papier scheuren en voel zijn handen tussen mijn benen ik gil…het brand, doet pijn… Hij zegt: zo krijg je lekkere natte luiers en kan je niet proberen het op te houden…ik voel urine lopen en hij grinnikt: ik wist het wel…en doet de luier bij me om.
Liefdevol zodat hij dat ook deed in het ziekenhuis.
Hij zegt: ik maak je los, je kent de voorwaarden: niet weglopen niet tegen stribbelen.
Ik knik…
Hij maakt mijn handen en voeten los. Ik moet gaan zitten en met 1 ruk trekt hij mijn truitje over mijn hoofd.
Mijn meisje draagt geen bh, met die woorden maakt hij bh los en doet hem uit.
Hij pakt het roze en blijkt een t-shirt te mijn met een eendje erop, wat hij over mijn hoofd trekt. Hij doet 2 passen naar achteren en zegt bijna perfect.
Uit het nachtkastje pakt hij weer iets en het zweet breekt me uit als hij achter me komt zitten.
Hij pakt mijn haren en doet er wat in…Dan mag ik aan zijn hand mee naar een grote passpiegel….Lopen gaat moeilijk en ik waggel met die dikke luier tussen mijn benen.
Ik kijk mezelf aan: 2 staartjes, roze shirt met eendje en de luier die er onder uit komt…

Aan de hand neemt hij me mee naar de keuken, zet me op een stoel en trekt zijn riem uit zijn broek, waar hij me mee vast zet.
Hij vult een babyfles met melk en zegt: drink eens leeg als een lief meisje…
Terwijl hij de fles vast houdt en mijn haren streelt drink ik…
Als fles leeg is, vult hij hem weer en moet ik weer drinken…als alles op is krijg ik kusje op voorhoofd: goed zo grote meid…
Ik mag van de stoel en ik loop aan zijn hand mee de huiskamer in.
In een hoek blijft hij staan. Er staan 2 poppen en blokken.
Ik moet gaan zitten met benen wijd en spelen…Terwijl hij op de bank gaat zitten lezen.
Regelmatig voel ik de warmte van urine lopen…
Na 10 min ben ik het zat, pak een pop en gooi die tegen hem aan…
Boos kijkt hij me aan…komt op me af en trekt aan een staart.
Au is mijn reactie…
Hij pakt mijn hand en trekt me achter hem aan naar de bank.
Trekt luier naar beneden en geeft een aantal harde klappen op de billen.
Tranen stromen over mijn wangen.
De luier gaat omhoog en hij duwt me van hem af.
Huilend lig ik op de grond. Hij stapt over me heen en gaat door een deur..
Geen idee waar die naar toe gaat.
Ik kruip terug hoekje in waar ik ineen gedoken zit te huilen.
Ineens merk ik dat mijn darmen borrelen… nee dit wil ik niet …Maar ik kan het niet tegen houden en mijn darmen legen zich in de luier…Het is gevoelig door de klappen en kan nauwelijks zitten.
Na een minuut of 10 komt hij terug en direct komt ie op me af…
Mijn meisje heeft haar luier goed vol blijkbaar?
Ik zeg ja, kon het niet ophouden..Hij lacht nee laxeerpillen werken altijd goed…
Boos kijk ik hem aan, je weet dat ik dit vreselijk vind.
Hij gaat op de bank zitten en zegt: kruip eens door de kamer! Mijn antwoord doet zijn ogen boos flikkeren: zo met volle luier?
Ja! Zo! En wel nu!!!
Terwijl ik door de kamer kruip voel ik alles in de luier schuiven en ik ril…
Als ik langs hem kom wrijft hij even over mijn billen…Heerlijk zo`n volle luier bij zo`n mooi en lief meisje…
Als ik 2e keer langs kom, bijt ik hem in zijn been…De harde petsen op luier en rug zijn heel hard, en tranen stromen…
Hij pakt me bij mijn arm, zet me in een hoek en zegt: handen op je rug en zo blijven staan tot ik zeg dat je mag komen.
Na verloop van tijd doet alles zeer, en merk dat mijn darmen verder leeglopen…
De luier is heel vol en zakt steeds beetje af…Ik durf hem niet omhoog te halen.
Ineens staat hij naast me, kruip naar de slaapkamer! Ik kruip met benen wijd…en hoor hem grinniken…
In de slaapkamer tilt hij me op, gaat op bed zitten en legt me over zijn knieën.
Hij wrijft stevig over de luier en tussen mijn benen. Ik voel dat alles vol zit…
Hij slaat hard op mijn luier en voel alles vloeien, de tranen branden in mijn ogen.
Mijn billen branden….

Dan slaat de klok 5 uur…
Hij tilt me op, neemt me mee naar de badkamer en zet me in bad.
Trekt shirt uit, en ik moet blijven staan.
De waterkraan gaat aan en hij laat hem even lopen…Aan mijn voeten voel ik hoe koud het is.
Ineens zet hij de straal op mijn rug en ik voel het koude water de luier inlopen…
Ik moet me omdraaien en de koude straal wordt op borsten gezet…
De luier kan het niet aan en valt in bad…
Met koud water spoelt hij mijn billen af en wast me stevig maar liefdevol.
Als ik schoon genoeg ben zet hij het water uit, ik sta te rillen van de kou…
Hij pakt een grote handdoek en wrijft me daarmee ruw droog.
Even blijven staan, kom je zo halen zijn zijn woorden en weg is hij..
Na een paar tellen is hij terug, tilt me op en legt me op bed, waar hij nu een zeil op heeft liggen.
Heel rustig haalt hij de katheter eruit, doet me luier om.
Ik mag mijn eigen kleding weer aan doen.

Neemt me mee naar de deur met de woorden: je was een lief meisje…de herinneringen aan mij zal je nog wel even voelen..Dank je wel, jammer dat dit 1 malig was…
Hij geeft me tongzoen en doet de deur open…
In een roes ga ik naar de auto en rij weg…
In de binnenspiegel zie ik mijn staartjes….
 
Bovenaan