diaperdrenthe
wees wie je wilt zijn in het leven.
,./
dankjeDl101 zei:Dit verhaal is super
dankjeDl101 zei:Dit verhaal is super
het einde is waar ik mee begon.nina15000 zei:Ja een heel leuk verhaal is jammer dat je hem zo eindigt maar dat is jou keuze daar moeten we mee leven
het is wel 1 van me mooiste afgeschreven verhaleninco boy zei:Geweldig maar je had miss het verhaal nog iets langer kunnen laten door gaan maar bravo
ik probeer met me verhalen een bepaalde emotionele ontwikkeling te geven aan een hoofdpersoon.Wat een verhaal ik heb af en toe echt een traantje gelaten of me gelukkig gevoeld!
ik probeer met me verhalen een bepaalde emotionele ontwikkeling te geven aan een hoofdpersoon.
soms kan ik het uitputten door me eigen ervaring of gevoel.
het is al lange tijd geleden dat ik dit verhaal had geschreven en ermee was begonnen.
En wou eerst een kort verhaaltje maken waar iemand een soort wedergeboorte mee kreeg.
maar toen begon ik in de karakter te komen, iemand met een grote rugzak zonder emotionele steun en verlangen naar gewoon geliefd te zijn.
dat stukje om geliefd te worden is iets wat ik zekers de laatste jaren het gevoel heb dat ik het mis.
uit eindelijk heb ik voor me zelf een tevreden einde gemaakt aan dit verhaal.
en (niet dat ik veel verhalen afgeschreven heb) is dit wel me beste geschreven verhaal.