Verhaal Klaar onwetende vergeeflijkheid

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Wat een verhaal ik heb af en toe echt een traantje gelaten of me gelukkig gevoeld!
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Wat een verhaal ik heb af en toe echt een traantje gelaten of me gelukkig gevoeld!
ik probeer met me verhalen een bepaalde emotionele ontwikkeling te geven aan een hoofdpersoon.
soms kan ik het uitputten door me eigen ervaring of gevoel.

het is al lange tijd geleden dat ik dit verhaal had geschreven en ermee was begonnen.
En wou eerst een kort verhaaltje maken waar iemand een soort wedergeboorte mee kreeg.

maar toen begon ik in de karakter te komen, iemand met een grote rugzak zonder emotionele steun en verlangen naar gewoon geliefd te zijn.
dat stukje om geliefd te worden is iets wat ik zekers de laatste jaren het gevoel heb dat ik het mis.
uit eindelijk heb ik voor me zelf een tevreden einde gemaakt aan dit verhaal.

en (niet dat ik veel verhalen afgeschreven heb) is dit wel me beste geschreven verhaal.
 

Julia

Superlid
ik probeer met me verhalen een bepaalde emotionele ontwikkeling te geven aan een hoofdpersoon.
soms kan ik het uitputten door me eigen ervaring of gevoel.

het is al lange tijd geleden dat ik dit verhaal had geschreven en ermee was begonnen.
En wou eerst een kort verhaaltje maken waar iemand een soort wedergeboorte mee kreeg.

maar toen begon ik in de karakter te komen, iemand met een grote rugzak zonder emotionele steun en verlangen naar gewoon geliefd te zijn.
dat stukje om geliefd te worden is iets wat ik zekers de laatste jaren het gevoel heb dat ik het mis.
uit eindelijk heb ik voor me zelf een tevreden einde gemaakt aan dit verhaal.

en (niet dat ik veel verhalen afgeschreven heb) is dit wel me beste geschreven verhaal.

ik vind je aardig en lief !
 

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Ik vond het een mooi verhaal ondanks ik bijna geen verhalen lees maar bij hoofdstuk 12 ben ik afgehaakt omdat hij Dustin leuk vond. Als het een leuk meisje was geweest had ik wel doorgelezen maar ja ondanks ik er geen moeite mee heb als 2 jongens elkaar lief vinden is dat hun ding en vind ik het verhaal niet meer interessant. Ik denk dat ik me zo netjes heb uitgedrukt.;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
molny Corra mijn lieve onwetende geile luierslet 16+ Verhalen 3
Similar threads

Bovenaan