Verhaal Klaar onwetende vergeeflijkheid

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
hey diaperdrente,

echt een supper leuk verhaal heb je geschreven
als dit ook over je zelf gaat echt respect dat je hier over je leven wil vertellen
boww

gr LL
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
luieluieraar zei:
hey diaperdrente,

echt een supper leuk verhaal heb je geschreven
als dit ook over je zelf gaat echt respect dat je hier over je leven wil vertellen
boww

gr LL
gelukkig niet,

daar dan klopt me biografie niet.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
onwetende vergeeflijkheid deel 12

als ik zo terug kijk met alles wat in me leven gebeurd is. mag ik mezelf een gelukkig mens noemen.
ik ben van een zeer negatieve momenten wat me altijd wel zal bijblijven. naar zeer positieve leven toe gegaan.
Toen ik 18 was, Kreeg me leven ook een nieuwe hoofdstuk.
Namelijk het hoofdstuk van verkering, een huidige relatie waar ik nog de dag vandaag samen mee ben.

Op me 18de was ik namelijk nog wel altijd een verlegen en onzekere jongen. Ik was wel steviger in me schoenen gaan lopen.
Maar contacten leggen deed ik niet zo makkelijk.Op school en me werk kreeg ik wel meer aanspraak.
en daar bouwde ik wel een kleine vrienden groep uit.
Maar me leukste contact leerde ik toch kennen in me favoriete restaurant.
Dustin, en met Dustin heb ik nu ook een relatie.

Ik had het zelf niet verwacht dat dit ooit gebeurde, Maar ik was ook nooit bezig geweest om me zelf te leren kennen.
ik wist niet of ik van jongen of meisjes hield of wat mijn seksuele voorkeur was.
die tijd heb ik nog nooit voor me zelf genomen , omdat ik toch aardig in me schulp zat.

Janneke en Jelmer hebben me hierbij geholpen.
We gingen maandelijks nog altijd uit eten. En het duurde niet lang tot ik Dustin in de gaten kreeg en hij mij.
In het begin maakte hij ons bestelling op en bezorgde hij deze.
maar toen wij een regelmatige gasten werden, nam hij steeds iets meer tijd om een praatje te houden.
En mocht hij namens het huis onze wat extra drankjes doen, of soms een nieuwe gerecht laten proeven

Ik was niet echt de meest spraakzame type, vooral niet als ik in de buurt van Dustin was.
Janneke merkte op dat ik met de oog hem altijd volgde, dat ik soms weinig aandacht had voor het eten.
we waren denk ik wel paar maand verder waren, toen Janneke in de auto op terug weg naar huis mij vroeg of ik Dustin leuk vindt.
Me gezicht verschoot van kleur en ik wist niet wat ik moest antwoorden.
Jelmer zag hoe rood ik was geworden en hij keek zijn vrouw aan.

Volgens mij is onze kleine jochie verliefd. Ja ik denk het ook Jelmer.
Janneke draaide zich om, klopt het Ivan dat je Dustin beetje leuk vindt?
ik was nog steeds zo rood als een tomaat, maar ik kreeg een lach op me gezicht.
Ik denk het wel, ik weet het niet. ik ben nog nooit verliefd geweest.

Zo hielp Janneke mij om me gevoelens te begrijpen, ze vroeg me wat ik voelde als ik Dustin zag,
en legde ze die haarfijn uit.
Als ik Dustin zag. voelde ik me blij, maar behoorlijk verlegen en daardoor weer wat onzeker.
Maar dat was volgens Janneke logies want ik wist niet hoe hij over mij dacht.
Ik wou het heel graag weten hoe hij over mij denkt.

Janneke zei dat het wel goed gaat komen, en ze kon wel zeggen dat Dustin mij wel aardig vindt.
Ik had het niet opgemerkt, maar hij zorgde vaak voor dat me nagerecht vaak bijzonder was dan normaal.
en hij gaf stille hints die ik nooit gehoord had.
zo was er paar keer geweest dat dat we begroet werden Door Dustin met de woorden.Dat me favoriete gasten er waren hem hun mooie zoon er weer waren.

We waren die avond dat ik erachter gekomen was dat ik verliefd was op Dustin lang aan het praten over liefde.
Ik was blijkbaar ook homo, En dit was tevens ook een comming out voor mij, maar dik 18 jaar lang wist ik niet eens wat me geaardheid was.
ik was zo groentje met alles nog,
Janneke stelde me op gerust dat de 1 een laatbloeier is en ik was volgens haar een mooie laatbloeier.
Voor het bed gaan werd ik opgetild door Jelmer om verschoont te worden.

Luiers speelde nu wel een grote rol voor mij in me leven, Hoewel het niet zozeer om de luiers ging.
was het meer om de aandacht en zorg die ik kreeg, en de vertrouwde veilige gevoel.
ik droeg ze niet hele dagen, maar als het kon deed ik het wel.
ik zorgde dat als ik naar school ging of aan het werk was niks droeg.
Maar als ik in de buurt van Janneke of Jelmer was , dan wel.
ik Denk dat het mij wel hielp om een bepaalde gemis in me leven te inhalen

Terwijl ik verschoont werd door Jelmer, sprak hij op een rustige toon of ik misschien morgen al terug wou naar de Griekse restaurant.
Ja dat wou ik heel graag, en ik kreeg een knuffel en werd in bed getild.
dan was dat geregeld. de volgende dag zouden we weer gaan.
Ik werd door beide geholpen om in contact te komen met Dustin.

De volgende dag verliep erg langzaam, omdat ik aan het klokkijken was of het geen tijd was om uit eten te gaan.
Na uren gewacht te hebben, zat ik met volle opwinding in de auto.
Ik had wat zelfvertrouwen gekregen en ik had steun. dus ik hoopte dat ik de moed had om met Dustin te kunnen afspreken.
Bij binnenkomst werden we begroet, het was redelijk druk.
Dustin was druk heen en weer aan het lopen en had ons gezien.
Een collega was al keer bij ons langs geweest, maar Jelmer zei expres dat we nog niet wisten wat we wouden.
Gelukkig duurde het niet lang voordat Dustin bij ons kwam, om de bestelling op te nemen.
En hij zij inderdaad dat wij zijn favoriete gasten waren met hun mooie zoon.

Mooi beeld dat mensen denken dat we een compleet gezin zijn. Dat Jelmer en Janneke me ouders waren.
en in een Jaar tijd ben ik ze ook wel zo gaan zien. Dus ik corrigeerde nooit iemand die dat zei

Ondanks ik hier was voor een andere doel, aten we heel gezellig met zen drieën en werden we regelmatig voorzien van drankjes.
na het eten komt toch het moment aan dat we weer weg gingen. maar Jelmer gaf mij zijn Portemonnee om te zorgen dat ik kon betalen en in contact kwam met Dustin.

met trillende benen verliet ik de tafel en liep richting de bar , waar op moment net Dustin stond.
ik wou graag betalen als het kon.
natuurlijk geen probleem, Wil je misschien nog kopje koffie van het huis en je ouders denk ik ook?
ja lijkt me lekker,Dustin maakte snel paar verse kopjes koffie en bracht er twee naar Janneke en Jelmer en 1 liet hij bij de bar staan.
ik betaalde de rekening en dronk aan de bar me koffie

toen ik de bodem van de kopje koffie zag besloot ik om me moed te verzamelen om Dustin wat te vragen.
Dustin, wil jij misschien een keertje met me afspreken?
Nee, en voor mij viel er een ongemakkelijke stilte totdat Dustin zei.
Ik wil niet misschien met je afspreken, ik wil heel graag met je afspreken

ik was verrast met de antwoord die ik kreeg te horen, En Dustin liet er geen gras overheen groeien.
hij zal om 10 uur vrij zijn wat dus over een kwartiertje zal wezen, en vroeg of ik mee uit wou gaan.
verrast met deze antwoord had ik het gevoel dat ik wel toestemming moest vragen.
Ik liep naar Janneke en Jelmer toe en vroeg of het goed was dat ik niet mee terug ging naar huis.

Ivan, mag ik eerst me portemonnee terug. ik gaf hem terug, terwijl hij de portemonnee in zijn handen had deed hij hem open en hield hij er 50 euro eruit en gaf deze aan, hier dan kun je ieder geval een leuke avond hebben, maar daarna gaf hij mij nog eens 20 euro en zij dat ik deze geld moest gebruiken voor een taxi.
Janneke keek me aan en zei dat ik maar lekker moest genieten vanavond.
ik was zo blij dat ik me eerste afspraakje te gemoed ging.

Dustin nam me mee naar verschillende plekken maar hij probeerde constant de rustige plekken op te zoeken.
Hij was totaal niet verlegen en hij hield van praten. en wat toonde hij veel interesse in mij.
voor begin van de avond leek ik gewoon een hele leuke vriend bij te krijgen.
en ik was hier al erg blij mee.
Tot ik nieuwe prikkels kreeg we liepen buiten en Dustin liep vlak naast me,
en hij pakte me hand vast en liet zijn vingers door mijn vingers gaan.
ik schrok lichtjes en bleef stil staan.

Gaat het wel Ivan?
Ja gaat wel, Alleen ik heb nog nooit hand in hand gelopen met iemand.
heb je wel ooit keer gezoend dan/
nee zei ik terwijl ik naar de grond keek, voor ik het wist stond Dustin heel dicht bij me.
En pakte hij me kin beet en gaf hij een kus vol op me lippen.
Op moment dat hij me los liet en terug wou gaan met zijn hoofd.
pakte ik zijn hoofd en zocht ik zijn lippen weer op met de mijne.
van een kus ging het over naar zoenen.

mijn eerste keer zoenen werd een ervaring om nooit te vergeten.
Wij hadden geen aandacht meer om naar andere plekken te gaan.
we wouden dicht bij elkaar blijven. het was immers al laat.
Dustin stelde voor om te gaan samen slapen.

Die idee schrok me wel af. omdat ik niet wist of ik wel zonder luier kon slapen.
en het zal me eerste keer ook wezen dat ik met iemand anders de bed deelt

Ivan je hoeft niet bang te zijn dat ik seks met je direct wilt.
ik wil gewoon met je kunnen knuffelen en je vast houden en nog mer zoenen
Ik keek hem aan en beet op me lip, en besloot om een halve waarheid te vertellen.
Dustin ik draag nog een luier in bed.

er kwam een grote glimlach op Dustin zijn gezicht.
Ivan dat maakt mij toch niks uit, en volgens mij draag je ook wel eens een luier in de restaurant.
ik heb je vaak genoeg met een dikkere kont gezien dus ik had al een vermoeden.

terwijl Dustin dit zei moest ik blozen van lichte vorm van schaamte, maar ook van opluchting.
Ik besloot om Dustin naar mijn huis mee te nemen.
ik probeerde thuis zo zachtjes te doen. Maar Janneke werd wakker en liep op ons twee af.

Jullie wouden hier gaan slapen heren?
Dustin keek Janneke aan, Ja mevrouw als u geen bezwaar heeft.
nee het is prima, leuk zelfs. Ivan gaat je het wel lukken dan?

Janneke's vraag kwam ongemakkelijk over, maar het was minder ongemakkelijker dan het was gezien ik het al opgebiecht had tegenover Dustin.
Dustin had het in de gaten, Ivan had met al wat verteld, daarom zijn we hier ook.
oké mooi. ik wil wel graag naar bed weer toe, dus Ivan neem je Dustin mee naar boven dan kan ik jou verschonen
of wil dustin ook één om.
Nee dank u een andere keer mag wel.

Als snel had ik een luier om,. en lag ik samen in bed met Dustin.
we sliepen samen tegen elkaar aan. hij voelde zo zacht aan dat hij tien keer beter sliep dan elke knuffeldier wat ik gehad hebt.
de volgende dag werd ik door Dustin wakker gekust.
En had ik me eerste lichte seksuele ervaringen.

Dustin had zoveel geduld en hij was een hele lieve en nette jongen.
op regelmaat sliep hij bij mij, en ik sliep ook soms bij hem.
Hij woonde op kamers en daar hadden we niet echt de privé gevoel.
het was ook al snel dat Dustin een kind aan huis werd.
met me 19de verjaardag had ik echt dikke verkering met Dustin. tot de dag vandaag nog steeds
ik ben al enkele jaren samen met hem
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
blijkbaar had ik de helft gepost,

nu staat de hele hoofdstuk 12 compleet erop..

kon het gelukkig nog herstellen, anders moest ik alles opnieuw schrijven dance
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
luieluieraar zei:
wat een verschikkelijk mooi verhaaltje erbij

gr LL toppie
ik twijfelde of ik deze wending moest doen,

vooral gericht op homosexualiteit,, terwijl ik me zelf toch zie als hetro
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
diaperdrenthe zei:
luieluieraar zei:
wat een verschikkelijk mooi verhaaltje erbij

gr LL toppie
ik twijfelde of ik deze wending moest doen,

vooral gericht op homosexualiteit,, terwijl ik me zelf toch zie als hetro
dit is het eindelijk een mooi eind aan een verhaal daar lees je er weinig van dus niet twijfelen maar gewoon doen !1
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
dank u,, ik zal binnenkort verder schrijven,, kijken hoe ik de weg terug kan maken, naar het begin van het verhaal
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
onwetende vergeeflijkheid deel 13

Mijn Opleiding die ik volgde had ik vlak voor mijn 21ste jaar afgerond.
Na mijn 21ste zouden mijn echte ouders me niet meer de kosten betalen waar ze verplicht voor waren.
Ondanks me moeder spijt had, heb ik geen contact met ze weer gehad.
ik was nog wel 1 keer langs geweest om post te halen , maar het leek me moeder beter toe dat we geen contact hielden.

Met die grote som geld wat ik gekregen had. heb ik op me spaarrekening gebracht, Bijna al me geld wat ik verdiende spaarde ik.
zo had ik na me 21ste een mooie bedrag bij elkaar.
Bij Janneke en Jelmer had ik het geweldig, En na me gevoel wat ik eigenlijk niet weg , bij hun uit huis.
Maar ik heb een hele goede relatie met Dustin.
Dat we toch wel het gevoel hadden om samen te gaan wonen.
in de jaren dat Dustin bij me was, waren luiers nog wel belangrijk voor mij.
Het bleef altijd een stuk bescherming,
Dustin zelf had niks met het dragen van luiers, Maar hij vertroetelde me altijd en hielp me ook om klein te voelen.
Ik was altijd nog een tenger persoon, Maar Dustin was wel een sportieve jongen en niet de kleinste.
naar mate hij ook ouder werd, zag hij steeds mannelijker eruit, van een leuke mooie jongeman die in een restaurant werkte.
tot een stoere lieve aardige knappe man die nog altijd in zelfde restaurant werkte.
Hij had daar een leiding gevende rol gekregen en was een zeer goede gastheer.

Na mijn opleiding had ik al snel een vaste baan . door me laatste stage.
De stage die ik liep bij Janneke was zonder moeite afgerond.
Daarna heb ik stage gelopen binnen gehandicapte zorg , wat zwaar werk was.
En de laatste jaar van me opleiding kwam ik op een zorgboerderij terecht waar veel aan dag bestedingen gewerkt worden.
Daar waren ze zo blij met me, zowel als personeel als de cliënten die daar waren. Dat ik in de vakantie daar werkte.
En uit eindelijk een vaste contract direct kreeg na einde van me stage.

Financieel had ik het helemaal goed voor elkaar.
Maar de dag dat ik tegen Janneke en Jelmer vertelde dat ik wou samen gaan wonen met Dustin kwam heel zwaar over.
Ik had natuurlijk al met Dustin dit al besproken en we hadden gesprekken met de bank, En het zou totaal geen probleem wezen om een hypotheek te kunnen krijgen om een huisje te kopen.
Maar ik durfde het niet te delen Met Janneke en Jelmer.
Zij waren zo belangrijk voor mij dat ik bang zou wezen hun te verliezen als ik uit huis ging.
de liefde aandacht steun die ze mij hebben gegeven was ik bang dat kwijt te raken.
Ik wist niet of ik wel zonder hun kon.

Dustin was in tussen tijd in een appartementje gaan wonen dichter bij zijn werk. En daar was ik paar keer per maand samen met hem.Maar Dustin was ook nog wel vaak bij ons.Hij weet hoe belangrijk Janneke en Jelmer is voor mij.
En hij vind dat ik ze echt nodig had om te ontwikkelen tot de persoon die ik nu ben.
Dustin heeft nooit druk op me gelegd en me altijd de ruimte en vrijheid gegeven om me zelf te kunnen wezen.

Vijf maanden na me 21ste verjaardag had ik met Dustin besproken om uit eten te gaan bij zijn eigen werk,
Met Janneke en Jelmer. om het nieuws te gaan delen dat we wouden gaan samen wonen.
4 jaar geleden kwam ik in die restaurant voor het eerst, en het had nog altijd het zelfde sfeer als toen.
Janneke en Jelmer waren blij dat we keer met zijn vieren uit eten gingen, dit was tevens ook de eerste keer dat me met zijn vieren iets buiten de deur gingen doen.

het sfeer was ontspannen eten was zoals altijd lekker, tegen de tijd dat we uit waren gegeten. kwam een collega van Dustin met een fles wijn .vier glazen werden ingeschonken, toen besloot ik om op te staan en een mededeling te geven.

Jelmer En Janneke ik wil jullie bedanken dat je mij opgenomen hebt en een mooi gezins- leven hebt gegeven.
Zonder jullie was ik niet de persoon die voor jullie nu staat en had ik nooit Dustin ontmoet.
ik zal jullie nooit kwijt willen raken en eigenlijk nooit bij jullie weg willen gaan,
maar ik ben dankzij jullie groot geworden en waar ik woon voelt als een thuis aan. een vertrouwde plek me veilige haven.
maar nu ik groot ben moet ik me eigen vertrouwde plek creëren en samen met Dustin gaat dit lukken
Dustin en ik Hebben besloten om samen te gaan wonen

In Janneke's gezicht sprongen de tranen in de ogen .
Wat is dit mooi gezegd Ivan je bent een schat van een jongen , ze liep naar me toe en gaf me een knuffel en een kus.
In me oor fluisterde Ons huis zal altijd jou huis blijven en is een haven waar je altijd veilig kunt terug keren.
Jelmer feliciteerde Dustin hij was ook uitermate zeer blij voor mij, en ook voor Dustin.
Na dat ik het gedeeld had dat we wou samen gaan wonen.

Leek alles wel heel snel te gaan. we waren op huizenjacht en binnen paar week.
Hadden wij een huisje gevonden waar we verliefd op waren.
De hypotheek was snel geregeld en we hadden hem gekocht.
we waren wel paar weken bezig om het huisje op te knappen. Maar Binnen twee maand hadden we een zeer mooie plek.
mooie ruime keuken, grote woon kamer, prachtige badkamer met bad en douche.
en 3 slaap kamer, de grote slaapkamer was onze gezamenlijke slaapkamer
we gebruikte de kleinste kamer voor wat opslag, en de andere kamer werd ingericht als me verschoon kamer.
dit was Dustin zijn verassing voor mij die hij samen met Jelmer gemaakt had.

Eenmaal verhuisd had Jelmer nog een verassing voor mij. de geld die me ouders betaalde om de kosten te vergoeden die ik nodig had. Had Jelmer al die jaren opgespaard en die gehele som geld kreeg ik.
Die vier jaar dat ik Bij Janneke en Jelmer gewoond had, Heeft mij niks gekost ik ben alleen maar rijker erom geworden.
En niet om het geld, Maar een ervaringen rijker, levenslessen en geluk.

Wekelijks kwam ik nog wel langs ik nog wel langs Bij Jelmer en Janneke.
vaak was het korst na me werk, of ik was een langere dagje dag samen met Dustin.
Het Luier gebruik bij hun werd minder , Omdat ik er bijna daar nooit meer sliep.
Bijna altijd in Ons eigen huis met Dustin.
Dustin zorgde wel voor dat ik wel altijd klein kon blijven voelen. En hij verschoonde mij wel goed de luiers.
vaak ging het wel wat erotischer, dan een verschoning die ik van Janneke en Jelmer kreeg.
Ik kreeg wel een gevoel van een gemis. Maar ik was er niet ongelukkiger erom

Een jaar verder Belde Janneke me op en vroeg of ik langs wou komen.
Natuurlijk wou ik langs komen. dus ik zorgde dat ik naar hun toe kon komen.
Ik was nog geen tien tellen binnen en ik werd door Janneke naar boven gedragen.
Ze kleedde me uit en deed ze me een luier om en gaf ze me een speentje.
Ik had helemaal niks gezegd maar ik omhelsde Janneke.

Ivan ik moet eerlijk zijn dat ik dit wel gemist hebt. en ik zal dit heel graag jou willen verzorgen.
Jelmer mist ook wel onze kleine jochie in huis.
Nu moet je goed luisteren, Oke?
Oke Janneke, wat is er?
er is een soort middel die je het gevoel geeft waar je echt een baby van wordt.
het geeft je een tijdelijke geheugen verlies, maar het komt naar langere tijd weer terug.
zal jij dit willen uit proberen en dat wij, je ouders worden?


-the end-
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
babyboy21 zei:
Super weer dd ga zo door x
::) deze verhaal , wat meeste verhalen niet hebben van mij,, heeft een begin en een einde.
ik vondt het leuk om aan deze verhaal te werken. gezien de tijdlijnen die ik in het verhaal gebracht had.
het verwarrende begin, tot het droevige achtergrond, naar een onwetende vergeeflijkheid
plus de karakter ontwikkeling van Ivan.
ik ben tevreden, maar ik ben meer blij dat anderen het mooi vinden

al ik zit wel af te vragen of dit wel een juiste titel is voor het verhaal
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi afgerond verhaal. :)
Heb er van genoten. !
Misschien Kun je iets nieuws beginnen met Ivan en Justin?
In ieder geval bedankt voor dit mooie verhaal.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
luierdromer zei:
Mooi afgerond verhaal. :)
Heb er van genoten. !
Misschien Kun je iets nieuws beginnen met Ivan en Justin?
In ieder geval bedankt voor dit mooie verhaal.
kan me voorstellen dat mensen graag willen weten hoe het verder gaat met hun en hoe de relatie verder gaat met Janneke en Jelmer,
maar is het niet mooier om dit zelf te kunnen verzinnen?
straks schrijf ik iets wat niet tot je verbeelding is en komt er een vorm van teleurstelling

daarnaast heb ik voor mijn gevoel een mooie einde gegeven aan een karakter en wat in zijn toekomst ligt , ligt voor mij in de verbeelding van de lezers.

plus ik wil me heel graag bezig houden met andere verhalen waar ik nog geen einde aan hebt gegeven ^-^
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
luierdromer zei:
Ok begrijp het.
Het was maar en idee !1
ideeën zijn welkom :p

misschien kan ik wel een keer een soort van pro-loog schrijven..

of in plaats van een marvel cinematic univers hou,

doe ik een diaperdrenthe story line,

maar dat zal wel heel raar gaan lopen als ik me grotere/betere verhalen de personages in 1 zelfde tijdlijn gaat plaatsen..
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
molny Corra mijn lieve onwetende geile luierslet 16+ Verhalen 3
Similar threads

Bovenaan