Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
DEEL 5, Een uitleg van mijn tante

Aangekleed en opgefrist loop ik naar beneden, het ontbijt staat klaar en tante Celine zit al aan tafel. Enigzins ongemakkelijk ga ik ook aan tafel zitten. Het was een rare avond geweest. Zoiets had ik nooit zien aankomen.

Wat vond je er van, vroeg mijn tante aan me. Tja, wat vond ik er van? Geen idee. Het was zo bizar en zoiets hoort niet te gebeuren als volwassene. Maar ik weet dat ik er van binnen stiekem enorm van genoot, dat wist mijn tante ook.

Ik zei wat ik dacht en tante keek me aan. Zou je het nog eens willen? Vroeg ze aan me. Jazeker, het voelt weer als vroeger, zei ik.

Ze glimlachte en zei: als je een luier omwilt, zeg het dan maar. Dat komt dan wel goed.

Ik had wel nog een vraag en stelde die meteen: waarom heb je eigenlijk luiers in huis tante? Die heb je toch helemaal niet nodig?

Nou, zegt ze. Dat is een apart verhaal, ik werk natuurlijk op de peuterspeelzaal en daar lopen ze ook allemaal nog in luiers rond. Sinds ik daar ben begonnen, vond ik het idee om luiers te dragen heel bijzonder. Ik doe het zelf niet vaak hoor, af en toe draag ik er een en die gebruik ik dan goed.

Maar dat is niet alles zegt ze, er zijn mensen die het fijn vinden om zichzelf als baby te gedragen. Zij zijn AB, adult baby. Hun verlangen ernaar om luiers te dragen en verzorgd te worden en babykleren te dragen. Sommige mensen vinden alleen het dragen of gebruiken van luiers fijn. Die zijn DL, daiperlovers. ABDL is een bepaalde fetisj waar mensen verlangen naar hun kindertijd. Wat ik graag doe, is zorgen voor deze mensen. Ze komen hier langs en mogen mijn huis gebruiken. Ik verschoon ze en speel met ze, net als op mijn werk. Ik doe geen seksuele handelingen met ze, alleen het verzorgen en spelen van een moeder. Ik ben een zogenoemde mommy, legt ze uit.

Mijn mond stond wagenwijd open. Holy shit... er zijn dus mensen die het fijn vinden om als baby te leven en luiers te gebruiken. En dan is tante Celine hun moeder. Hoe verzin je dit, dacht ik.

Hoe gaat dat dan? Blijven ze dan de hele dag? Of eventjes? En wat doen ze allemaal?

Dat verschilt per persoon. De ene wilt alleen luiers dragen en een beetje spelen en de andere wilt bijvoorbeeld ook een rompertje aan en een speentje in.

Daarom staat dat speelgoed dus in de hoek? Vroeg ik. Ja klopt, daar spelen ze wel eens.

Hoeveel mensen komen er dan? Vroeg ik aan haar.

Oh niet heel veel hoor, af en toe iemand. Er zijn ook niet heel veel mensen die van luiers houden he. Ik heb vaste klanten die wel eens langskomen op een zaterdagmiddag. Maar de aankomende weken komt er niemand hoor.

Ik was verbijsterd. Dit had ik nooit verwacht. Volwassen mensen als baby's en mijn tante zorgde dus naast haar werk daar ook nog voor.

Ik laat je vanavond nog wat zien, zei ze. Het ontbijt was klaar en we ruimde af. Ik ging even een rondje hardlopen. Zo kon ik mijn hoofd even leegmaken en bedenken wat ik allemaal heb gehoord en meegemaakt in de afgelopen 24 uur.

Tijdens her hardlopen ging haar verhaal nog steeds door mijn hoofd. Het was eigenlijk te gek voor woorden, maar toch snapte ik het ergens ook wel. De hele dag in een luier zitten en spelen terwijl je door een mooie vrouw verzorgd wordt. Je hoeft dan ook niet naar de wc te lopen en ze verschoond je met plezier.
Ik kreeg kriebels in mijn buik van het idee. Ik wou dat eigenlijk ook.

Na 45 minuten kwam ik weer thuis en tante Celine was aan het schoonmaken. Ik moest naar de wc maar wou het liefst een luier om en daar in plassen. Naja, deze keer eens wel op de normale manier dan, denk ik bij mezelf.
 

Jappie1996

Superlid
Dank jullie voor de leuke reacties!
Fijn om te horen dat het bevalt. Ik heb nog heel veel wat ik wil gaan schrijven.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Het wordt steeds mooier.
Laat het hem maar ervaren, en geef de ik figuur maar een naam!
Om het nog leuker te maken, tante heeft zich vergist en de volgende dag staat er wel een klant voor de deur.
Maar bovenal ga lekker door, ik wacht vol ongeduld.
 

Jappie1996

Superlid
Ik wil de persoon wel een naam geven, maar vanuit de ik-persoon zal die naam niet vaak vermeld worden denk ik. En door geen naam te geven kan iedereen (elke lezer) zich als de hoofdpersoon voelen.
Er zal zeker een klant komen. Dat duurt nog wel even een paar delen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ik wil de persoon wel een naam geven, maar vanuit de ik-persoon zal die naam niet vaak vermeld worden denk ik. En door geen naam te geven kan iedereen (elke lezer) zich als de hoofdpersoon voelen.
Er zal zeker een klant komen. Dat duurt nog wel even een paar delen.
Zit wat in, was maar een idee, doe het zoals jij wilt, is een leuk verhaal.
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 6, een complete baby

Ik loop de kamer in en ga tv kijken. Moest je naar de wc? Vroeg mijn tante aan me. Je mag ook een luier om hƩ, zei ze met een knipoog.

Dat wil ik wel maar nu nog even niet. Later vanmiddag ofzo antwoorde ik.

Om half 2 gingen we even lunchen. Ik moest weer naar de wc maar kon het gemakkelijk ophouden. Na de lunch zou ik aan haar vragen of ik een luier mag.

De lunch was uitgebreid, veel eten en veel drinken. Het was echt heerlijk. Ik begin met afruimen en toen we klaar waren vroeg ik het. Tante Celine, wil je een luier omdoen? Ja tuurlijk, ga maar naar je kamer, dan kom ik er aan.

Ik lig op mijn bed klaar en ze komt met een dikke luier aangelopen. Ze doet hem om en plakt hem dicht. Zo, kleine vent. Je kan weer lekker verder.

Ik voel de dikke luier tussen mijn benen en loop naar beneden. Lopen voelt apart in zo'n ding zeg.

Ik ga weer op de bank zitten en zet de tv aan. De druk op mijn blaas neemt toe en ik sta op. Zittend plassen lukt namelijk niet. Het ging al iets makkelijker dan de vorige keer en ik voel hoe de warme plas mijn luier laat opzwellen. De warme luier zit strak tussen mijn benen en ik blijf plassen. Poeh hee, wat een genot.

De middag gaat langzamerhand om en ik heb ondertussen nog een paar keer geplast. Mijn luier voelt zwaar en warm. Het voelt erg fijn. Maar ik begin een beetje in te kakken en wil wat gaan doen. Ik sta op en loop naar de keuken, daar is tante Celine met het avondeten bezig. Misschien kan ik haar wel helpen. Ik voel dat ik door mijn volle luier niet meer normaal kan lopen. Ik waggel dus maar naar de keuken. Zo zeg, die zit vol als ik je zo zie lopen zei ze. Wil je verschoond worden? Nee hoor, ik wil je helpen met koken als dat kan.

Dat is lief, natuurlijk kan je helpen. Door het bukken, lopen en bewegen in de keuken voel ik mijn zware natte luier hangend tussen mijn benen bewegen.

Het eten was bijna klaar en moest alleen nog in de oven. Celine vroeg of ik nu snel verschoond wou worden, net voor het eten. Ik zei dat het niet hoefde, na het eten was leuker. Dan kon ik nog langer in deze warme luier zitten.

Ik doe nog een plasje in mijn luier, net voordat het eten op tafel komt. De luier zit echt goed vol en is weer lekker warm. We scheppen op en na een half uurtje zijn we uitgegeten. Nu is het wel tijd voor een verschoning denk ik en stel het voor. Tante Celine zegt ja is goed. Dan laat ik je meteen wat zien.

We lopen naar boven en ik loop richting mijn slaapkamer. Tante Celine zegt: nee, we gaan de andere kant op hoor. Ze liep richting de deur waar ik niet mocht komen van haar. Ze haalde een sleutel uit haar broekzak en draaide de deur open.

Wow! Weer verbaasde en verstijfde ik. Dit was een babykamer. Een commode met verschoonmat. Een kleedje met nog meer speelgoed en een grote kast met een spiegel. De muren hadden vrolijke kleuren. Nou, dit is dus de speelkamer voor de mensen die wel eens langskomen. Hier verschoon ik hun ook. Als je wilt mag je hier ook spelen. Ik denk dat het je wel bevalt, zegt ze. Dat dit bestaat joh, voor volwassene zeg ik verbaasd.

Ik ga je in ieder geval wel hier verschonen, zegt ze en ze wijst naast de commode. Ga maar liggen.

Ik volg haar bevel op en ging liggen. Ze deed mijn broek uit. Ik zag hoe dik de luier was geworden. Ze lachte en zei, je hebt hem wel goed gebruikt zo. De plakstrips werden losgemaakt en ze haalde de zware luier weg. Met een washandje maakte ze alles schoon. Het was een beetje ongemakkelijk en apart, ze zag het ook maar zei er niks van.

Zo, je bent weer schoon! Wil je meteen een nieuwe om? Of wil je dat later op de avond?
Doe nu maar, we zijn er nog toch al.
Zo is het, en ze loopt naar de kast. Kom maar kijken, dan kan je kiezen.
Voor de zoveelste keer wist ik niet wat ik hoorde. Kiezen? Kan ik luiers kiezen? Ik sta op en loop naar de kast. Er lag van alles. Grote pakken met tena, er stonden ook een paar pakken met luiers met een printje erop. Dat zag er echt schattig uit. Er stond Rearz op. Er stonden meerdere soorten. Er waren ook veel soorten normale witte luiers. Ik koos toch voor dezelfde luiers die ik al eens aan heb gehad. Die andere probeer ik nog wel eens.

Ik ging weer liggen en ze deed de luier om. Het was 20 uur en tijd voor een kop thee. We liepen naar beneden en ik voel dat ik moet poepen. Het was ook al lang geleden. Hmm, ga ik dat ook in mijn luier doen? Dat is wel raar en vies. Ook weet ik niet of tante Celine dat goed vind.

Ik wacht nog even af. We zitten samen op de bank en kijken een quiz. Ik drink mijn thee op en vraag aan Celine wat ze er van vind als ik in mijn luier poep en of ze dat dan ook verschoond. Ja hoor, geen probleem. Dat is mijn werk he, en dat doe ik hier ook hoor. Als je zelf niet wilt dan moet je het niet doen. Als je het wel wilt proberen, dan mag dat.

Oke, duidelijk. Ik weet nog niet of ik het ga doen hoor, zeg ik. Maar dan weet ik dat alvast.

Ik denk dat je het zo doet hoor haha, zegt ze. Ik denk dat ze gelijkt heeft. Ik wil het wel eens proberen. Maar dan wil ik daarna wel meteen verschoond worden.

We kijken verder en ik drink nog wat. Ik voel dat ik moet plassen en laat het gaan. Zo, dat ging automatisch. Terwijl ik met mijn tante op de bank zit, plas ik in een luier. Ik lachte bij die gedachte. Mijn tante zag het en zei: wat is er?

Het is toch best grappig, ik zit nu op de bank zoals ik 15 jaar geleden ook deed. Plassend in een luier en het is niet eens raar ofzo. Je moedigt me nog bijna aan om het te doen, haha.

Ja dat is wel een beetje gek he, haha maar ik vind het heerlijk om te zien. Het doet me een beetje denken aan vroeger ja, misschien is het wel dat ik het daarom erg leuk vind dat je er weer bent. Vroeger kwam je altijd hier als je ouders weg gingen.

Het is al 10 uur en ik voel nog een plas komen. Ook deze laat ik gaan en voel mijn luier gevuld worden. Lekker warm dacht ik. Mijn aandrang om te poepen is weggezakt. Het is nu toch al laat en ik ben van plan om snel te slapen.

Anderhalf uur later ga ik naar bed. De luier zit nog goed en ik val snel in slaap. Deze nacht slaap ik als een roosje. 'S ochtends wordt ik wakker rond een uur of 8. Redelijk vroeg, maarja ik sliep al op tijd.

Celine zal nog wel slapen denk ik. Het is zondagochtend, dus ze zal wel uitslapen. Hmm, ik plas nog even en blijf lekker liggen. Om 9 uur stap ik mijn bed uit want ik wou vandaag wat leuks gaan doen. Met alleen een shirtje aan kon ik goed mijn luier zien, hij is nog niet heel vol. Hier kan nog zeker wat bij. Ik loop over de gang en zie dat de deur van haar slaapkamer dicht is. Die slaapt nog wel. Ik wou ook even kijken in de babykamer, maar deze was toch op slot gedraaid. Helaas, dan maar naar beneden.

Eenmaal beneden loop ik de keuken in. Ik had wel trek in een kopje koffie. Ik drink het best vaak en ik weet dat het een laxerend effect heeft. Wetende dat ik nog moet poepen. Dit lijkt me een hele mooie kans. Stiekem werd ik erg nerveus toen ik met mijn kopje koffie in de woonkamer stond. Ga ik zometeen expres in mijn luier poepen...?

Ik neem een paar slokken en voel dat mijn darmen rommelen. Mn hart begint te kloppen en ik begin van de zenuwen te plassen. Mijn luier wordt zwaarder. Ik ga door mijn knieƫn en begin te drukken. Voordat ik het weet poep ik langzaam. Een stevige drol vind een weg in mijn luier. Ik voel een bobbel ontstaan. Ik laat een flinke wind en er glijdt direct nog een drol uit. Deze duwt de luier nog verder naar buiten. De bobbel is een stuk groter geworden. Er zat een warme, stevige lading poep in mijn luier. Het voelde wel een beetje apart en vies maar ooh, wat ik voelde me weer klein! Ik was weer een babytje geworden.

Ik weet nu niet of ik in de woonkamer blijf of dat ik terug ga naar mijn bed. Het lijkt me nu fijn om lekker te liggen en te voelen. Ik loop de trap op en voel dat de luier wiebelt door de poep. De zware luier trekt aan me als ik omhoog loop.

Ik loop op de gang en hoor ineens mijn naam, mijn tante roept me en vraagt of ik al naar beneden ga. Nee ik ga terug naar bed. Oh kom anders even lekker bij mij liggen. Net als vroeger maar evengoed met een luiertje.

Terwijl ik voor de deur stond kwam er een flinke poeplucht omhoog. Bah, dat stinkt zeg. Ik weet niet of het erg is dat ik met een poepluier haar bed in zou stappen.

In een volle, vieze luier sta ik voor haar deur en doe de klink naar beneden.

Ze lag onder de dekens met haar nachtjapon aan. Haar bh was nog uit. Dat was te zien.

Ze kijkt me aan met haar blauwe ogen en kijkt snel naar de luier. Je hebt je best gedaan zie ik. En ik ruik ook een poepluiertje. Dat klopt he, klein babytje van me. Zei ze lachend. Ik knikte en voelde me heel klein en schuldig.

Kom erbij, eventjes knuffelen met je tante. Elke stap dichterbij het bed maakt me zenuwachtiger. Wat een moment, om als volwassen jongen met een vieze luier bij je tante in bed te gaan liggen.

Ze geniet er zelf het meeste van. Terwijl ik het bed instap, probeer ik niet op mijn kont te liggen. Dan wordt het een bende, denk ik. Ze ziet dat ik voorzichtig het bed instap om zo de schade te beperken. Ze praatte lief tegen me en kriebelde me zachtjes op mijn rug. Dit was voor mij pure nostalgie. Vaak op zondagmorgen heb ik als kind in dit bed gelegen en deed ze precies hetzelfde. Alleen nu lig ik er erger bij dan toen, het kwam dan wel eens voor dat ik dan zelfs droog was. Nu kon er niks meer bij.

De poeplucht hing na 10 minuten door de hele kamer. Zal ik je even lekker verschonen? Dat is wel fijn he.

In de babykamer aangekomen, klim ik op de verschoonmat. De plakkers worden logegemaakt en nu kwam er helemaal een lucht vrij. De luier wordt weggehaald en opgevouwen. Ik stap daarna onder de douche om even helemaal schoon te worden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
AndrƩ Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
R Dingen die ik kan doen in/op vakantie Pub 6
Similar threads


















































Bovenaan