Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

suprima

Superlid
Ga zo door en een bruine luier is wel leuk in een verhaal vindt ik persoonlijk ;)
Ik ben wel nieuwsgierig naar het vervolg trouwens
 

strikslip2

Hoef nooit op te staan om naar de wc te gaan
Dit deel zit wat met een poepluier in. Zelf vind ik dat wel fijn, maar als ik hoor dat sommige het niet leuk vinden dan laat ik het er voortaan uit of beperk ik het erg.
Laat er maar lekker in,ik ben ook een liefhebber van poepluiers heerlijk.
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 7, Twijfels

Ik trek een onderbroek aan, voor de verandering en daarover mijn normale kleren. Het was alweer 10 uur en het ontijt stond klaar. Dat naar binnen gewerkt, ging ik mijzelf klaarmaken om weer even te hardlopen. Dit doe ik bijna dagelijks.

Weer gingen spookte er gedachten door mijn hoofd. Waarom? Waarom doe ik dit en laat ik dit over mij heenkomen alsof het normaal is? Mijn vrienden zouden dit nooit, maar dan ook nooit, mogen weten. Mijn ouders ook niet. Niemand eigenlijk, echt helemaal niemand. Ik zou me dood schamen en nooit meer over straat lopen.

Ik gedroeg me als een klein kindje en ik vond het lekker. Maar dat kan niet toch? Zo zou niemand moeten denken lijkt me, ik zou achter de meiden aanmoeten, naar de kroeg gaan. Net als mijn vrienden. Ugh, de gedachten maken mij een beetje gek. Ik zit in de knoop. Hiervoor kwam ik niet op vakantie, ik kwam voor rust en om mijn hoofd leeg te maken. Jonge jonge, lekker dan.

Ik voel dat ik niet lekker in mijn flow zit met het hardlopen. De gedachten blijven me afleiden. Ugh, wat moet ik nou? Doorgaan met het dragen en gebruiken van luiers, me laten vertroetelen en verzorgen door mijn tante? Of is het nu het moment dat ik stop en mij ga gedragen naar m'n leeftijd?

Het liefste doe ik het laatste, dat is het beste en dan zal niemand er ooit achter komen wat er is gebeurd. Maarja, ik ben nu toch al bij mijn tante en het is erg lekker. Het voelt fijn en vertrouwd op een of andere manier. Maar het is gewoon niet normaal ofzo... ik weet het niet.

Ik wil nog geen beslissing nemen maar ga vandaag geen luier dragen, denk ik bij mezelf. En als dat gevoel niet komt dan doe ik het de resterende dagen ook niet.

Na 10 kilometer hardlopen ben ik weer terug. Uitgeput spring ik weer even snel onder de douche. Beneden aangekomen, vraagt tante Celine meteen of ik niet liever een luier om wil.

Nee, bedankt, ik weet niet of dat wel juist is. Zo hoor ik mij niet te gedragen als 20 jarige jongen zeg ik overtuigend.

Hoezo niet? Je vind het lekker toch. Niemand stoort je hier en niemand zal het ooit zien of er ooit achter komen. Ik heb alles voor je hier en verzorg je met liefde hé! Ik leg uit wat ik allemaal dacht tijdens het hardlopen. Ze zei dat ze het wel begreep en me niks zou verplichten.

Dank je. Ik sta op en loop naar de keuken om een glas water te pakken. Zo, dat is afgsloten. Het was nog vroeg, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Ik was er niet voor niets vroeg uitgegaan en zou wel eropuit willen. Ook kon ik na al spokende gedachten wel wat afleiding gebruiken.

Ik besloot nieuwe kleren kopen vandaag. Ik kon wel wat shirts gebruiken en een nieuwe broek kwam ook wel van pas. Ik mocht de auto van tante Celine lenen en deed mijn ding. Tegen het eind van de middag was ik terug en het avondeten werd gemaakt. We praatte even niet over luiers en het babygedoe. Het zat eigenlijk ook niet meer in mijn hoofd.

De avond kwam en we begonnen met een serie op Netflix, zo hadden we alle avonden wat te doen. Halverwege een aflevering moest ik naar de wc om te plassen. Direct kwamen de gedachte van het dragen van een luier naar boven. Ga ik me overgeven aan het feit dat ik een baby wil zijn en het gebruiken van luiers normaal vind? Het was nu of nooit dacht ik bij mezelf.

Ja, ik ga het doen. Fuck it, denk ik. De verleiding wordt te groot en ik kan het niet weerstaan. Ergens mis ik het gevoel van een luier tussen mijn benen. Daarnaast kan ik hier de beste vakantie ooit mee maken en niemand komt er achter wat hier is gebeurd. De gedachten van vanochtend zijn compleet verdwenen. Het zou me niks boeien wat andere in hun vrije tijd doen. Ik doe het op mijn manier.

Tante Celine? Ik heb even nagedacht en zou toch wel weer een luier om willen. Het klonk vanmiddag misschien raar maar ik dacht even te veel na over alles. En je hebt gelijk. Niemand zal het zien en ik heb er wel veel plezier mee.

Haha, ik had niet anders verwacht en ze knipoogde. We lopen naar boven. Ik ging liggen en er werd een luier omgedaan. Ze had er een inlegger bijgedaan. Zo kan er iets meer bij zei ze.

Lekker he? Dat dikke gevoel tussen je benen. Maar ik heb ook even nagedacht over wat je vanmiddag zei. Vanavond doe ik ook een luier om, dan ben je niet de enige baby hier in huis en dan voel jij je misschien ook meer op je gemak. En stiekem vind ik het ook wel erg leuk, haha. Het is ook al een tijdje geleden dus ik doe het vanavond weer.

Wow, mijn tante zou ook een luier omdoen! Ik kon niet wachten om te zien hoe dat er uit zou zien! Met alleen een luier om en een shirt aan, stap ik van de commode af. Nu ging tante Celine erop liggen. Ze wees me naar buiten, dit mocht ik niet zien. Wat ook wel logisch was eigenlijk. Vol spanning loop ik in mijn luier de gang op...
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
DEEL 8, Tante wordt ook vies

Mijn tante deed de deur open. Ze stond in de deuropening in een dikke witte luier en haar grote bh. De luier die ze aanhad was dikker dan die van mij. Holy moly, mijn tante in een luier. Oh dit voelt weer heerlijk, zei ze met een grote lach op haar gezicht. Ik voel me weer zo klein.
Ze trok nog even een shirt aan en zo stonden we samen als twee babys in een luier en een shirtje op de gang.

We liepen naar beneden, bij elke stap kraakte haar luier beduidend meer dan die van mij. Op de bank dronken we een kop thee en wouden we eigenlijk verder gaan met het kijken van de serie die we gestart waren. Dit lukte niet omdat we beide op dit moment erg afgeleid waren van het gevoel van de luier. Na een half uurtje ging het wel weer en waren we wel een beetje gewend aan het gekraak van de prop die tussen onze benen zat. Ik moest plassen en liet het lopen.

Oh, wat een gevoel, die warme plas die zijn weg door mijn luier vond. Ik kon aan de luier van mijn tante zien dat ze ook niet droog was. Ze had een grote vlek zitten op de voorkant. Heb je ook geplast tante? Jaaa! Heerlijk! Dit is heel fijn om weer eens te doen, zegt ze lachend.

We keken toch maar naar de serie en zo af en toe voelde ik een plasje mijn luier instromen. Het ging bijna automatisch. Heerlijk, dit gevoel. De warme gloed van een plasluier tegen je lichaam aan.

Ik zag hoe ontspannen tante Celine op de bank zat. Haar ogen gingen even dicht en ik zag dat er een vlek in haar luier groter en groter werd. Ze plaste in haar luier en zo te zien genoot ze er van.

Het begon al laat te worden. Beide hadden we onze luiers redelijk gebruikt. We hadden allebei een paar keer geplast maar meer niet. Hij was wel lekker warm. We besloten om er mee te gaan slapen. Omdat we allebei inleggers hadden, was verschonen niet snel nodig. We konden wel tot na het ontbijt doorgaan zei ze.

Het was nu dinsdagochtend, ik werd wakker gemaakt door tante Celine. Ze stond in de deuropening met een volle plasluier. De voorkant was niet meer wit, meer een beetje geel. Kom je? We gaan ontbijten. Ze draaide zich om. De achterkant van haar luier was nog plat, een plek van plas was zichtbaar. Ik trek mijn shirt aan en volg haar naar beneden. Een paar broodjes en wat melk, heerlijk.
We zaten nog even aan tafel om alles te laten zakken.

Ineens hoorde ik gerommel. Het kwam uit de buurt van tante Celine. Gaat het? Vroeg ik bezorgd. Jaa hoor, mijn darmen hebben het ineens een beetje zwaar, haha. Kom, we gaan afruimen. Dan gaan we ons daarna even verschonen.

Terwijl ze opstond, kwam er nog meer gerommel uit haar buik. Ze draaide zich om en liep naar de kast naast de tafel.
Ze bukte om wat weg te zetten in de kast en ze begon te kreunen. Hmppff, uugh, ze pakte de rand van de kast stevig vast en begon te drukken.
Ik zie hoe haar luier met een knisperend geluid langzaam maar zeker gevuld wordt. Waar eerst haar billen nog redelijk zichtbaar waren, vormde zich nu een enorme bobbel. Ze kreunde en perste en er kwam nog meer bij. Die grote bobbel bleef maar groeien. Ineens zakte de hele bobbel met een plofje naar beneden. Ik kon niet geloven dat ze in haar luier had gepoept. Het hing allemaal achterin haar luier, dat was goed te zien. Ze moest even op adem komen. Een flinke scheet volgde en met veel geborrel kwam er een zachtere lading poep bovenop. Er kwam een sterke poeplucht bij tante vandaan. Hmmmm, wat lekker zegt ze. Ik heb flink in mijn luier gepoept. Net als een baby.

Ze pakte de borden, bestek en kopjes van tafel en waggelde, door de volle, vieze luier, naar de keuken. Ik zag hoe de poep de achterkant van haar luier liet schommelen.

Kom we gaan naar boven, even op de babykamer spelen en dan verschonen, zegt ze. Ze liep voor mij de trap op. Die dikke hoop poep die zich had opgestapeld in haar luier wiebelde een halve meter voor mijn gezicht door het traplopen heen en weer. Een penetrante poeplucht kwam uit haar hangende luier vandaan. Ik kon het niet laten en duw de bobbel omhoog. Jeetje best zwaar. Jaa, dat heeft je tante goed gedaan he? Ze was trots op haar volle poepluier.

Ik krijg ook het gevoel dat ik moet poepen. In de babykamer ga ik een beetje gehurkt zitten terwijl mijn tante mij aankijkt. Ik voel een grote drol mijn luier vullen. Ik blijf persen en voel dat meer poep zich een weg door mijn luier zoekt. Wat een opluchting. Ik leg mijn hand tegen mijn luier om te voelen hoe groot hij is geworden. Het is een bobbel zo groot als een sinaasappel. Tante Celine kijkt me lachend aan en zegt: daar staan we dan allebei in volgeplaste en volgepoepte luiers. Ik zie dat ze weer aan het plassen is.

Oke, nog even spelen, zegt ze kinderlijk. Ze loopt naar een hoekje van de kamer. Daar staat een klein plastic tafeltje. Hier staat wat klein speelgoed op. Er om heen staan een paar vrolijk gekleurde stoeltjes. Ze schuift een roze stoeltje naar achter en ze maakt aanstalte om te gaan zitten. Haar dikke hangende luier raakt de zitting als eeste en met volle overgave laat ze zich op de stoel vallen. Met vol genot zit ze in haar poepluier, lichtjes heen weer te bewegen. Dat zal een flinke bende geven dacht ik. Het ging voor mij nogal ver maarja, ze zal het wel lekker vinden.

Ik zit op mijn knieën op een speelkleed met een stad erop en begon met een auto over de wegen te rijden. Ik verplaats mezelf meedere keren over het kleed en voel hoe de luier tussen mijn benen hangt. Wat een heerlijk warm gevoel. Plotseling raak ik uit evenwicht en ik val achterover. De volle luier raakt als eerst de grond en ik voel hoe de warme massa door mijn luier gedrukt wordt, op zoek naar ruimte. Het zit overal voor mijn gevoel. Het voelt warm, door mijn hele luier. Ik voel het aan mijn billen plakken. Nu komt er helemaal een onvoorstelbare lucht uit mijn luier vandaan. Ik voel me erg vies en tante Celine ziet dat. Ze staat op en komt mijn kant op. De randjes van haar luier zijn al helemaal bruin. Ze tilt me op en legt mij op de verschoningsmat, terwijl ze zelf in een nog viezere luier stond. Ik ga je verschonen, goed? Ja, graag, heel graag.

De plakstrips worden opengemaakt en de ravage wordt zichtbaar. Gek genoeg is alles in mijn luier blijven zitten. De ergste stukken worden schoongeveegd en langzamerhand wordt het schoner. De luier wordt opgevouwen en weggegooid. Ga maar lekker douchen. Dan verschoon ik mezelf ook even zegt ze. Dat is wel nodig op dit moment giegeld ze.

Terwijl ik onder de douche sta, gaat Celine zelf liggen. Ze voelt nog even goed aan haar luier. Dit had ze al lang niet meer meegemaakt. Wat een warmte, en wat een stout gevoel kreeg ze hiervan. Terwijl ze normaal peuters verschoond, ligt ze nu zelf met een volgepoepte luier op een commode. Na enkele minuten voelen en spelen is het voor haar ook goed geweest en ze maakt zichzelf goed schoon. Ook zij stapt daarna even onder de douche om goed schoon te worden.
 

Diaperkido

Pampers = natte broekjes
zou je er ook iets willen laten inkomen van broekplassen/poepen.
dat zou wel tof zijn.
het hoeft niet veel te zijn.
bv: dat hij naar huis moest en geen luier droeg waardoor hij in zijn broek plast
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 9,Celine verteld een verhaal.

Tante Celine is ondertussen ook al de douche uit. Ik sta in mijn slaapkamer en wil wel weer een luier om. Ik hoef het niet eens te vragen want tante Celine roept me al vanuit de babykamer. Er ligt een dikke witte luier klaar en ik ga er met mijn billen op liggen. Celine doet hem vakkundig om. Daarna loopt ze naar de kast en haalt er een grote romper uit. Ik sta versteld, waar haal je zoiets?

Celine zegt dat dit helpt om je luier beter op zijn plek te houden. Daarnaast zal het ook schattig staan volgens haar. Ze trekt hem over mijn hoofd en ik steek mijn armen er doorheen. Tante Celine drukt de knoopjes aan de onderkant dicht. Het voelt alsof ik een shirt aan heb, maar met iets extra's. De luier wordt tegen mijn lichaam aangedrukt maar het voelt niet alsof het strak zit. Dit voelt wel lekker.

Doe jij geen luier om vandaag? Vroeg ik aan tante. Nee, vandaag even niet. Dat doe ik niet zo vaak achter elkaar. Als ik dat te vaak doe, dan kan ik zonder luier mijn plas en poep niet meer ophouden. En dat heeft mij al bijna een keer mijn baan gekost, zegt ze lachend.

Beneden speel ik een spelletje op mijn laptop maar ben wel benieuwd naar het verhaal over hoe ze bijna ontslagen was geraakt door het gebruiken van luiers. Tante Celine zat aan tafel en las de krant. Ik ga tegenover haar zitten en vraag haar naar het verhaal.

Nou, zegt tante Celine. Dat zal ik je eens vertellen. Vroeger droeg ik altijd luiers, net als een baby. Echt dag in, dag uit. Na een langere tijd kan je lichaam er dan aan gewend raken en kun je gaan plassen zonder dat je het zelf doorhebt. Dan ben je incontinent. Thuis in een luier is dat niet erg, dan ziet niemand dat. Na een tijdje thuis te hebben gewerkt, begon ik weer met werken op de peuterspeelzaal. Daar durfde ik echt geen luier meer aan. Stel je voor dat een collega dat merkt joh! Dat kan ik niet maken. Dan ben je net zo erg als de peuters die daar rond lopen, nog erger zelfs. Tijdens de eerste week had ik wel een dun luierbroekje aangetrokken en probeerde mezelf weer aan te leren om naar de wc te gaan. Dit lukte niet echt, elke dag kwam ik met een nat luierbroekje thuis. Ergens vond ik het wel leuk en lekker natuurlijk. Maar het is best zorgwekkend, dat kan je wel begrijpen. Maar ze hadden niks door, dus dat maakte niet veel uit. De 2e week begon ik zonder luierbroekje. Ik dacht als ik het gevoel van de luier niet heb, dan voel ik wel dat ik moet plassen. Helaas werkte het niet zo. Tijdens een kort overleg met een collega en mijn werkgever op de gang, voelde ik ineens een warme gloed langs mijn benen stromen. Fuck, ben ik nu aan het plassen? Ik heb geen idee dacht ik. Maar ik durfde niet naar beneden te kijken, dat zou opvallen. Opeens keken ze mij heel raar aan en wezen naar mijn kruis. Een grote, natte vlek was zichtbaar op mijn broek. Er lag zelfs een klein plasje op de grond. Ik had in mijn broek geplast zonder dat ik het door had! Ik kon door de grond zakken van schaamte. Direct moest ik met mijn werkgever mee naar haar kantoor. Ze zei dat dit echt niet door de beugel kon. Je bent een volwassen vrouw, geen geluierde peuter die daar rondloopt! Zei ze streng. Je mag blij zijn dat niemand anders het heeft gezien. Nog één keer en je mag vertrekken! Zei ze.
Ja, wat moet ik hierop zeggen? Dat ik thuis altijd luiers draag en deze vol plas en vol poep en daardoor niet meer ben gewend aan de wc? Ik heb gezegd dat het nooit meer zal gebeuren en ben mezelf sindsdien weer gaan trainen op continentie, wat best raar is voor een vrouw van toen 30. Ik ging thuis geen luiers meer dragen. Ik plaste toen evengoed vaak in mijn broek maar merkte dat het na een paar dagen minder werd. Nu ben ik er wel weer aan gewend en heb ik geen ongelukjes meer. Zo af en toe draag ik nog wel eens een luier en dan gebruik ik hem ook tot het randje, zoals vanmorgen zegmaar. Mijn werkgever is het nooit echt vergeten en grapt er nog wel eens over maar het zit wel goed zo verteld tante Celine. Stiekem zou ik ooit nog wel eens met een luier om op mijn werk willen zijn maar het risico is te groot denk ik zegt ze glimlachend.

Wow, heftig zeg ik met mijn mond open. Was ze echt zo boos op jou? Het kan toch iedereen gebeuren? Ja, dat zei ik ook. Maar volgens haar kon het echt niet bij een vrouw van mijn leeftijd zei tante Celine.

Stiekem wel een spannend verhaal, om zo gezien te worden. Ik voel even aan mijn eigen luier en merk dat ik tijdens haar verhaal ook heb geplast. Hmm, hij is nog lekker warm.

Ik hou de rest van de dag dezelfde luier om en doe eigenlijk niet veel bijzonders vandaag. De romper houdt de luier stevig tegen me aan. Het is lekker weer dus ik ga even een rondje door de grote tuin lopen. Deze is toch helemaal afgezonderd van de buitenwereld, niemand die mij in een romper met luier ziet lopen. Ik voel dat ik een flinke plas loslaat. De luier wordt zwaarder en ik voel dat de romper hem goed opvangt. De zon schijnt en ik ga even lekker op het gras liggen. Ik voel me weer jong en vrolijk. De zonnestralen warmen mijn lichaam op. Dit is ontspanning ten top! Ik blijf lekker liggen en voel nog een klein plasje mijn luier instomen. Omdat ik lig stroomt het naar beneden en het verwarmd mijn billen. Wat een prachtige vakantie is dit toch.

De rest van de middag ben ik een beetje aan het chillen en doe niet veel. Zoals een vakantie hoort te zijn. De avond vliegt ook om en voor dat ik het weet is het bedtijd. Mijn luier is goed volgeplast. Ik kijk in de spiegel en zie dat de romper wel begint te rekken. De luier is lekker zwaar. Toch wil ik weten hoe het er zonder romper uitziet. Ik maak de knoopjes voorzichtig los en de luier zakt nog een stukje lager. Hmm, met romper is fijner dus ik doe de knoopjes weer dicht en ga mijn tanden poetsen.

Ik wordt sochtends heel vroeg wakker gemaakt, rond half 8. Jeetje, ik heb vakantie dacht ik. Tante Celine moest vandaag werken. Ze stond naast mijn bed en zei: ik ben over een half uur weg en ik kom pas rond 18 uur thuis want ik moet ook nog boodschappen doen en nog langs wat andere winkels.

Dus, ik kan je nu nog verschonen. Daarna moet je het volhouden totdat ik terug ben. Of je moet geen luier om willen vandaag.

Oh... okee. Eeh, ja verschoon me nu maar. De hele dag red ik wel, denk ik. Ik was nog niet helemaal wakker. Ik lig op de commode en de romper wordt losgemaakt. De volle plasluier wordt omgewisseld voor een droge, nieuwe luier. Hier worden nog twee inleggers bij gedaan en hij wordt vastgemaakt. De drukknoopjes worden dichtgedrukt. Tante Celine geeft me een kus en zegt dat er genoeg eten en drinken in huis is vandaag. De luier is nu al dik, ik waggel nu al een beetje door de inleggers.
Ik kruip mijn bed weer in en bedenk me dat ik voorzichtig moet doen vandaag. Anders wordt het misschien nog wel een lange, vieze dag....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
R Dingen die ik kan doen in/op vakantie Pub 6
Similar threads


















































Bovenaan