Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Die poepluiers hoeven van mij echt niet, maar verder is het een leuk verhaal. En voorts zou ik die jongen aanraden om een plasticbroekje aan te doen. Dan voelt het allemaal nog veel lekkerder en het houdt de stank binnen als er dan toch in de luier gescheten wordt.
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 10, De lange (vieze) dag

Met een dikke, schone luier om en een romper aan stap ik weer mijn warme bed in en trek ik de deken over mij heen. Het was nog veel te vroeg om er nu al uit te gaan. Terwijl ik bijna slaap, hoor ik de voordeur dicht gaan en een minuutje later rijdt er een auto weg, tante Celine ging naar haar werk, vanaf nu was ik de hele dag alleen.

Om half 10 ging ik maar mijn bed uit. Ondertussen had ik al geplast. Mijn luier voelde warm. Ik had vandaag niet veel te doen, zoals het hoort tijdens een vakantie. Ik maak ontbijt, zet Netflix aan en ga op de bank zitten. Op de tafel staat een kan met limonade zodat ik wel goed blijf drinken. Tijdens het netflixen voel dat ik moet plassen en laat elke keer een klein plasje lopen.

Ik weet dat schoon blijven vandaag een lastige opgave wordt. Tante Celine zou pas rond half 7 's avonds thuis zijn... ik moet het volhouden met deze luier totdat ze weer terug zou komen. Ik voel dat ik aandrang krijg om te poepen maar ik wil het zo lang mogelijk ophouden. Dit zou beter zijn voor mezelf.

De zoveelste aflevering is af en ik besluit om iets anders te gaan doen. De kan limonade is al bijna leeg, dus ik drink mijn glas leeg en vul hem nog een keer. Terwijk ik naar de keuken loop, voel ik hoe de luier tegen lichaam wordt gedrukt door de romper.

Ik ga maar eens boven op de babykamer spelen. Dat lijkt me wel leuk. De deur was open en ik begin met de autos te rijden. Gefascineerd speel ik een tijdje op het kleed. Ondertussen voel ik een klein plasje mijn luier instromen en ik voel dat hij een beetje zwaarder wordt.

Ik besluit om mijn plas op te houden. Zo kan ik mijzelf controleren. Na een uurtje gespeeld te hebben, voel ik een grote druk op mijn blaas. Ik zit op mijn knieën en laat het gaan. Heerlijk, dat gevoel hoe een grote plas de luier vult. Hij zwelt op en de warme gloed raakt mijn huid. Het houd niet op voor mijn gevoel, de plas blijft maar stromen en de luier wordt natter en natter.

Na het plassen sta ik op en voel ik hoe dik de luier is. Vooral de voorkant is lekker dik en nat. Het blijft een gek maar heerlijk idee om een luier om te hebben en volledig te gebruiken waarvoor hij gemaakt is.

Ik loop de trap af en de druk op mijn darmen neemt steeds meer toe, maar ik wil nog niet toegeven. Het is echt nog even te vroeg. Ik moest wel een beetje mijn best doen om het op te houden en wist dat het niet lang meer kon duren. Het was tijd om te lunchen dus ik ga maar naar de keuken en smeer een paar broodjes. Ik zit rustig aan tafel en eet mijn lunch op. Ondertussen kijk ik even op facebook om te zien wat mijn vrienden aan het doen zijn. Er komen fotos voorbij van Lloret de mar, Sunny beach en wat andere zijn nog naar Renesse. Haha, ze zouden eens moeten weten hoe lekker ik het heb in mijn luier, compleet verzorgd door mijn tante.

Ik ruim de tafel af en veeg het aanrecht even schoon. Terwijl ik mij aan het bedenken ben wat ik nu eens zal gaan doen, neemt de druk op mijn darmen steeds meer toe. Opeens voel ik hoe een drol langzaam tegen mijn luier drukt. Ik pers licht en de drol glijdt zo mijn luier in. Daarna bleef ik persen en het bleef maar komen. De laatste drol drukte tegen mijn billen aan. Een flinke hoop poep verwarmde mijn billen.

Dat luchtte op zeg, de luier is nu echt een stuk zwaarder geworden, ik leg een hand op mijn billen en voel een enorme bobbel. De luier is een enorme, warme en stinkende prop tussen mijn benen geworden. De romper houdt het nog wel goed vast.

Nu is zitten geen goed idee dus ik belsuit om in beweging te blijven. Ik wil niet dat het een enorme bende wordt. Het is pas half 3, dus het duurt nog 4 uur voordat tante Celine thuis is.

Ik zocht iets wat ik kon gaan doen en besloot om de vaatwasser uit te ruimen. Elke leer dat ik bukte om wat eruit te haken, voelde ik het gewicht van de luier tussen mijn benen. De hangende bobbel schommelde steeds heen en weer. Daarna dacht ik dat ik ook wel kon stofzuigen. Hiermee maak ik lange bewegingen en kon ik de luier voelen schommelen en horen kraken bij elke beweging. Huishoudelijke klusjes zijn eigenlijk nooit leuk, helemaal niet tijdens een vakantie maar met een volle, vieze luier om was het best wel vermakelijk dacht ik. Het gevoel om met een zware luier te bewegen was wel fijn. En zo heb ik tante ook weer geholpen, dat zal ze wel waarderen.

Ik voel dat ik weer moet plassen en laat het voorzichtig gaan. Dit gaat eigenlijk nog wel gemakkelijk en past er gewoon bij. Ik begin mezelf langzaam te ruiken, er hangt een penetrante poeplucht om me heen en ik voel me klein en vies.

Ik ga weer naar boven en ga weer spelen. Dit keer niet met de autotjes maar met duplo, wat ik al sinds ik sinds ik 6 was nooit meer had aangeraakt. Zittend op mijn knieen maakte ik vrolijk een huis met een tuin en speelde met veel plezier.
Ik laat een klein scheetje en onbedoeld komt er met enig gepruttel een zachte lading in mijn luier terecht, ik schrik een beetje en begin te plassen. Daarna begin ik weer te persen en poep nog meer in mijn luier. De zachte lading verspreid zich door mijn luier, ook al naar voren. Nu begint het toch wel heel erg vol en opgezwollen te raken... Ondanks het fijne gevoel, raak ik een beetje in paniek en voel aan de zijkanten. Deze zijn nog droog.

Ik kijk op de klok, het is 5 uur.. nog 1,5 uur in deze overvolle luier rondlopen... hoe ga ik dit doen zonder een bende te maken?

Ik besluit om mijn tijd te verdoen door verder te spelen boven. De duplo was wel vermakelijk. Ik voel hoe de luier in de romper hangt en beweegt tijdens het waggelen. Ik maak de bak met duplo open en ga verder waar ik gebleven was. Mijn knieën begonnen zeer te doen en ik wou zitten maar dit zou echt een bende worden. Ik ga nog even door en maak nog een huisje af. Nu begint het een beetje stijf te worden en ik ga toch langzaam op de grond zitten. Ik voel hoe de luier de vloer raakt en laat mezelf zakken. De warme, stevige massa verspreid zich door de hele luier. Bah, het zit overal, de lekrandjes zijn al bruin geworden. Ik ben helemaal overrompeld door het gevoel en probeer verder te spelen maar het lukt niet meer om me te concentreren op de blokken. Automatisch beweeg ik heen en weer met de luier over de vloer en voel hoe de inhoud zich verplaatst terwijl ik het duplohuisje uitbreid.

De poeplucht is niet te harden en is waarschijnlijk door het hele huis wel te ruiken voor mijn gevoel. Ik moet weer plassen en laat het heel voorzichtig lopen. Het gaat goed maar uiteindelijk begint de luier te druppelen en de vloer wordt nat. Oh nee, de luier houdt het niet meer denk ik in paniek. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 7 geweest is. Waar blijft tante Celine nou? Ik blijf zitten en verplaats me niet en speel verder in de hoop dat ik de voordeur snel open hoor gaan. Ik wou verschoond worden, en snel ook.

Mijn luier was nog warm maar voelde het achterin al redelijk afkoelen en het werd plakkerig. Ik hoorde een auto het pad op rijden en daarna ging de deur open.

Hallo babytje van me! Heb je het volgehouden vandaag? Hoor ik beneden in de gang. Ik ben boven! Roep ik terug.

Ze loopt de trap op en zegt: ik ruik hier al dat je flink gepoept heb en ze staat ineens in de deuropening en kijkt me aan. Ze begint te glimlachen. Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld zeg ik. "Jaa je bent een vieze baby, ik zie het. Ga maar staan." Ik sta op en mijn romper druppelt nog een beetje na, er ligt een klein plasje onder mij. Oh oh, je hebt gelekt, jeetje, ze legde snel een zeiltje op de grond en zei ga daar maar liggen. Ze liep naar de kast, pakte doekjes, washandjes, talkpoeder en een nieuwe luier. De knoopjes gingen los en ik trok mijn romper uit. Hier zaten bruine, natte vlekken aan de zijkanten.

Ze maakte de strips los en zag de ravage. Zo zeg, dit is een van de volste luiers die ik ooit gezien heb! Zei ze met een grote lach. Ze veegde het meeste weg, vouwde de bruin gekleurde luier dicht en deed er een zakje omheen en gooide deze weg. Daarna tilde ze me op en bracht me naar de badkamer, ik werd even schoon gespoeld. Hierna werd ik afgedroogd en kreeg meteen weer een nieuwe luier om. Ergens voelde ik me nog smerig. Tante Celine had pizza's gehaald en deze in de oven gelegd. De avond verliep rustig, net als voorgaande. Ze was blij om te zien dat ik haar even geholpen had met stofzuigen en met de vaatwasser. We keken een simpele spelshow op tv en gingen daarna naar bed. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt om 8 uur. Ik had weer een natte luier en tante Celine moest ook vandaag werken. Ze verschoonde me en zei dat ik het moest proberen om het niet zo bond te maken als gister. Ze zou aan het eind van de middag weer thuis komen had ze beloofd. Ik kruip weer mijn bed in met een witte luier tussen mijn benen. Ik hoor tante Celine boven nog wat rommelen. Dat is wel apart, normaal ging ze altijd direct naar beneden. Het kwam ook niet uit de badkamer of haar slaapkamer. Misschien was ze de babykamer aan het opruimen, ik had geen idee. Ze kwam snel voorbij de deuropening en wenste me een fijne dag. Huh, er stak een klein wit randje boven haar rok uit, dit viel best op. Toen ze zixh omkeerde en van de trap liep, leek er ook een licht gekraak vandaan te komen. Had tante Celine nu een luier omgedaan naar haar werk?
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 11, Tante als kind op haar werk (deel 1)

Tante Celine stapt in haar auto en voelt de luier duidelijk zitten. Ze had op de babykamer na mijn verschoning ook stiekem zelf een luier omgedaan. Zo kon ze tussen de onzindelijke peuters ook zelf haar luier gebruiken. Dit wou ze natuurlijk ooit nog een keer doen. Ze had het al helemaal gepland. Vandaag zou ze namelijk helemaal alleen zijn. Tussen 8 en half 9 zouden er 7 peuters worden gebracht. Dat kon ze in haar eentje wel en zouden er dus geen collega’s langskomen die kwamen helpen en haar luier zouden kunnen zien. Omdat het vrijdag was, zouden ook al veel ouders hun kind vroeg in de middag komen ophalen, zo zou ze de middag ook nog voor haar zelf hebben. Ze had evengoed geen hele dikke luier gekozen, dat zou misschien toch wel opvallen. Voordat de eerste ouders hun kinderen komen afzetten, staat ze even voor de spiegel. Ze doet haar topje goed over haar rok en er is nu echt niets te zien van haar luier. Top! Vandaag wordt een heerlijk dagje voor mij, denkt Celine.

Langzamerhand komen de ouders hun peuters afzetten en gaan er snel weer vandoor. Even na half 9 komt de laatste moeder gehaast binnen met haar twee kleintjes. Sorry dat ik wat later ben! Ze werkten niet mee! Zegt ze buiten adem. Ach joh, maakt niets uit! Hoelaat kom je ze halen? Zegt Celine. Rond drie uur! Dan is mijn man er om ze op te pikken! Tot ziens!
Zo, alle kinderen zijn binnen en ik kan mezelf net als hun gaan gedragen denkt Celine.
De dag verloopt zoals normaal, Celine speelt een beetje met ze en geeft ze wat eten. Ondertussen moet ze zelf al aardig nodig plassen en ze laat het los. Ze voelt hoe een warme stroom plas haar luier vult. Het gevoel om tussen peuters in je luier te plassen als verzorgster is bijzonder gek denkt Celine.

Ze neemt een grote kop thee en houd de spelende kinderen in de gaten. Na een haf uurjte is de thee op en het is tijd om de luiers te controleren. Vijf zijn er nog droog. Eentje heeft zijn luier volgeplast. De laatste controleert ze wel na deze verschoning. Ze verschoond de plasluier en voelt dat ze zelf ook weer moet plassen, maar houdt het op. Celine zet de verschoonde peuter op de grond en controleert de laatste. Ook deze heeft geplast. Terwijl ze de baby op de commode legt en de luier losmaakt, voelt de druk op haar blaas weer. Ze veegt wat schoon en pakt een nieuwe luier. Net als ze deze om wilt doen, laat ze alles weer stromen. Nog meer als haar eerste keer voelt ze hoe de plas de luier laat opzwellen. Ze geniet van het idee dat ze tijdens een verschoning van een peuter, haar eigen luier lekker volplast.

Het is net 12 uur geweest en de eerste moeders komen hun peutertjes al weer halen. Er blijven er maar 3 zitten, waarvan de laatste twee om half 3 worden opgehaald. De andere over een uurtje al. Dit was een lekker rustig dagje. Celine kijkt weer even in de spiegel en er is door de wijde rok geen luier of verdikking te zien. Tot ziens Celine! Goed weekend en tot maandag! Wordt er geroepen. Tot ziens he! Zegt Celine terug. Zo, die hebbben niks gezien. Ze zouden eens moeten weten, denkt Celine.

Celine neemt haar lunch en geeft de overgebleven kinderen nog wat fruit. Na een tijdje begint het te stinken in de zaal en een van de drie zal wel een poepluier hebben. Celine staat op en volgt de lucht, maar het is duidelijk wie het is, met een rood hoofd zit een meisje in de zaal. Ze wordt opgetild en op de commode gelegd. Ik wil ook mijn luier volpoepen, denkt Celine terwijl ze bezig is met de verschoning. Nog even wachten totdat er zo nog eentje wordt opgehaald denkt ze. De laatste twee peuters worden toch door hun vader gehaald, die komt wel vaker en komt nooit binnen dus zal het vast niet merken.

Celine is klaar met de verschoning en gaat met het meisje met de blokkendoos spelen. Tegelijkertijd voelt ze aandrang om te poepen. Voorzichtig laat ze een klein scheetje en het kindje kijkt haar aan en zegt: Jij bah doen? Nee, kleine meid. Dat doe ik niet meer, gniffelt Celine. Om kwart over 1 staat de volgende moeder alweer voor de deur en haalt het kindje op waarmee Celine net mee aan het spelen was. Goed weekend he! Zegt Celine. Ja jij ook he, tot de volgende keer. Zo blijven er nog maar twee peuters over. Ze hebben net eten gehad en het is nu tijd voor een middagdutje. Ze worden pas om kwart voor drie wakker gemaakt, net voordat ze opgehaald worden. Celine gaat zelf verder met wat administratie vanachter haar bureau en houdt de slapende peuters in de gaten. Ze liggen probleemloos te slapen dus er is tijd voor wat plezier denkt ze. Ze maakt haar werk af en neemt een slok van haar koffie.

Hier had ze zich al lang op verheugd, om op haar werk in haar luier te poepen. Celine staat op en loopt een rondje door de zaal, ze leunt met een arm tegen de muur en houd haar andere hand stevig tegen de luier aan. Ze begint te persen en met een knisperend geluid vult de luier zich met een paar grote drollen. Ze voelt een bobbel in haar hand groeien en groeien. Het stopte even maar daarna kwam er met enig gepers nog een drol uit die de luier verder deed opbollen. Ze haalde haar hand weg en de hoop poep zakte omlaag in de luier. Hmm, heerlijk, zo'n warme, volle poepluier. Ze liet ook meteen een flinke plas lopen en voelde deze vermengen met haar poep. Een flinke, zware, natte lading zat nu in haar luier. Ze lachte van genot maar al helemaal van het idee dat ze nu zelf viezer was dan alle peuters die ze normaal zelf verzorgde. Ze liep met haar poepluier door de zaal heen en merkte dat ze steeds meer moest waggelen. Speels voelde ze aan de bobbel die ontstaan was door haar poep. De warme hoop plakte aan haar billen en ze voelde zich weer een klein, vies meisje. Dat gevoel gaf kriebels in haar buik.

Ze waggelde in haar stinkende poepluier door de speelzaal en liep naar de wc om even in de spiegel te kijken. Ze tilt haar rok op en komt een flinke poeplucht onder de rok vandaan. De indicatiestreep is helemaal blauw geworden en een grote natte vlek was te zien aan de voorkant. Ze draaide zich om en zag dat de luier rond haar kont enorm dik was geworden. Ze moest lachen en liet haar rok weer zakken. Nog steeds was er niks te zien. Het was tijd om de twee overgebleven peuters weer wakker te maken, ze werden bijna opgehaald. Celine waggelt terug en maakt de peuters rustig wakker. Ze loop naar haar bureau en zet de computer weer aan. Als ze zo worden opgehaald, ga ik doen alsof ik aan het werk ben, denkt ze. Het is bijna drie uur en de peuters zijn wakker en kruipen wat rond. Hij kan elk moment binnen komen lopen. Dit was best wel spannend, het was namelijk wel te ruiken dat iemand in de ruimte een poepluier had.

Celine schoof de bureaustoel naar achter en ging zitten. De poep verspreidde zich door de hele luier. Het gevoel van de warme massa die zich een weg zocht door de dikke luier, was overweldigend. Ze haalde even rustig adem en opende haar mail, zo leek het alsof ze bezig was. Celine hoorde voetstappen in de gang, dat zal de vader wel zijn. De deur ging open en inderdaad, het was de vader van de twee peuters. ‘Middag, ik kom mijn kids halen, zei hij met een zware stem. Oh ze zijn nog de enige joh, vervolgt hij. Goedemiddag! zegt Celine een beetje nerveus. De peuters zien hun vader en hij pakt ze op. Celine zit stil, ze vind het toch erg spannend dat er een volwassen man vlak bij haar staat terwijl ze in een volle poepluier zit. Je hebt ze net verschoond zo te ruiken hé? Dan heb ik mazzel! grapt de vader. Ja, net voordat je aankwam was het raak haha, antwoord Celine vlug. De vader tilt beide kinderen op en loopt weer naar de deur. Nou, goed weekend hé! Jij ook, antwoord Celine.

De deur gaat dicht en Celine haalt opgelucht adem. Pfoe, dat was even spannend, hij rook het wel maar had niet door dat ik het was. Hij had eens moeten weten, ze had waarschijnlijk een viezere luier dan dat hij ooit bij zijn eigen kleintjes gezien had. Celine begon te lachen bij de gedachte. Ze staat op en zet nog een kopje koffie.

Wordt vervolgd…
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan