DEEL 17, Alleen op pad
Terwijl ik boven nog aan het spelen ben was Celine alvast het avondeten aan het klaarmaken en na een tijdje komt ze mij boven ophalen. Ik loop achter Celine aan naar beneden en klim in mijn kinderstoel. De nieuwe, schone luier kraakt bij de bewegingen die ik maak om de stoel in te komen. Een heerlijk geluid al zeg ik het zelf. Celine schept mijn eten op en voert mij steeds kleine hapjes. ‘Wat vond Melissa er van?’ vroeg ik aan Celine. ‘Ze vond het erg bijzonder maar erg leuk. Volgens mij was ze er snel aan gewend’ zei Celine ‘ze wilt zelfs komen oppassen als ik overmorgen moet werken, tenminste als je dat goed vind?’ Melissa mag op mij passen, geweldig! ‘Ja tuurlijk mag dat, dat lijkt me hartstikke leuk!’ Celine zegt dat ze het fijn vind en dat ze het aan Melissa zal doorgeven.
Uit enthousiasme bij de gedachte voel ik een warme plas de luier in stromen. De luier zwelt een klein beetje op en ik voel weer een tinteling in mijn buik. Tante Celine heeft door dat ik aan het plassen ben. ‘Geniet je even lekker van je plasluier?’ zegt ze met een lach. Ik word een beetje rood en knik. Het eten is op en ik ga weer naar boven om te spelen. In mijn gedachten denk ik aan overmorgen, dan komt Melissa op me passen. Het lijkt me wel bijzonder en misschien een beetje raar. Ik ken haar nog helemaal niet zo goed maar vandaag gaf ze een lieve en aardige indruk. Ik speel vrolijk verder en kan eigenlijk niet wachten op dat moment, het gaat alleen nog even duren. Tante Celine komt naar boven en zegt dat er beneden wat drinken voor mij klaarstaat. Ik loop achter mijn tante aan en ik zie een kop thee en een beker met warme melk. Tante Celine gaat op de bank zitten en ik ga naast haar zitten. Ze gebaart dat ik tegen haar aan mag liggen en dat doe ik snel. Ik lig met mijn hoofd tegen haar volle, zachte borst en ze kriebelt mij weer door mijn haren. Ik voel mijn ogen langzaam dicht gaan. Na een tijdje maakt mijn tante mij wakker en zegt dat het bedtijd is. We gingen naar bed en ik kruip mijn ledikantje weer in, Celine stopte mij even goed in en gaf me een kus. ‘Overmogen komt Melissa maar morgen moet ik ook werken. Melissa ook, dus morgen zal je alleen zijn, ik weet dat het niet leuk is maar het is even niet anders. Ik ben vroeg klaar maar je zal jezelf even moeten vermaken’.
Ik was aan het denken wat ik kon gaan doen morgen, maar er kwamen geen ideeën in mij op. Ik zal het morgen wel zien. Met die gedachte viel ik in slaap. Om half 8 werd ik weer wakker gemaakt door tante Celine, ze was al aangekleed en zei dat ze zo zou vertrekken. Een verschoning is niet nodig zegt ze, terwijl ze aan mijn luier voelt. Ik heb niet geplast vannacht maar moet nu wel plassen en laat het lopen. Celine ziet dat ik aan het plassen ben. ‘Zal ik je toch maar wel een schone luier geven? Anders wordt het een bende vandaag’. Ik zeg dat ik het wel zelf doe, het voelt nu nog wel lekker zacht en warm. ‘Oké, dat is ook prima. Ik hoop dat je je kan vermaken vandaag’ zei ze ‘er staat nog een lekker sapje in de koelkast’. Daarna liep ze de deur uit en na een minuut hoorde ik haar auto wegrijden. Nu was ik dus alweer alleen thuis, wat zou ik gaan doen? Ik trek mijn romper uit en loop naar beneden en voel dat mijn luier toch aardig zwaar is geworden. In de gang hangt een spiegel en ik zie dat de luier ook best wel opgezwollen is en een gelige kleur heeft. Eerst maar even eten, daarna verschoon ik mijzelf wel. In de koelkast staat, zoals tante Celine al zei, een grote fles met paars sap. Ik ruik eraan en besluit om het in te schenken. Het smaakt goed, het lijkt wel pruim ofzo dacht ik bij mezelf. Ik maakte mijn ontbijt klaar en dronk ondertussen nog meer van dat sap. Het was best lekker en ik had echt dorst. Na het ontbijt was die fles bijna leeg! Er zat nog een beetje in, dat drink ik zo wel, eerst een nieuwe luier om.
Ik wou vandaag een kans pakken om met een luier naar buiten te gaan. De stad in of een grote wandeling. Maar wel met veel mensen om me heen, dat leek me enorm spannend. Daarom wou ik vandaag een minder dikke en discretere luier om. Ik doe boven de kast open en kijk even goed rond. Daar vind ik een redelijk dunne luier, een TENA active. Ik pak er een uit het pak en maak de plakstrips van mijn luier los en deze valt met een doffe klap op de grond. De volle plasluier vouw ik dicht en gooi deze in de vuilnisbak. Ik stap even in de douche en trek de droge luier aan. Ik zoek een lange broek en trek deze er overheen. Deze luier is wel dunner en kraakt minder dan de vorige luiers, maar toch voelt het erg dik. Ik kijk vanuit alle hoeken in een spiegel, het lijkt alsof er niks te zien is al voelt het wel zo. Ik loop rondjes voor de spiegel om te kijken of er wat opvalt en of ik gekraak hoor. Het valt allemaal mee, dus ik ga weer naar beneden en drink het laatste beetje sap op. Ik denk even na waar ik heen ga vandaag. Ik kan niet naar mijn eigen dorp, daar kan ik zeker bekenden tegenkomen. Ongeveer 10 kilometer verderop is een klein stadje, daar kan ik wel heen op de fiets, de kans dat ik daar bekende tegen kom is wel aanwezig maar al een stuk minder. Ik krijg meteen weer twijfels, stel dat ik wel iemand tegen kom? Wat doe ik dan? Hmm, misschien zien ze het wel? Ik kijk nog een keer goed naar mijn spijkerbroek, het is echt niet te zien. Oke, ik ga het toch doen. Ik heb een rugtas mee met een schone luier en een andere broek, voor het geval er iets gebeurd.
In de schuur vind ik een fiets, die mag ik vast wel even lenen. Ik stap op de fiets en vertrek. Het voelt apart om met een luier te fietsen, de prop tussen mijn benen is overduidelijk te voelen en het witte plastic kraakt lichtjes bij bewegingen. Terwijl ik fiets, voel ik mijn buik lichtjes rommelen. Ik heb gister nog gepoept, dus dat zou niet weer kunnen lijkt me. Ik negeer het maar en fiets door. Ik kom aan en zet mijn fiets neer bij het station, vlak bij het stadscentrum. Dat lijkt mij verstandig, mocht ik snel weg willen. Als eerst besluit ik naar een rustigere winkelstraat te lopen, dit duur even en ik voel dat al het sap zich heeft verzameld in mijn blaas. Ik probeer lopend te plassen maar dat gaat lastig. Ik ga stilstaan en doe alsof ik iets opzoek op mijn telefoon terwijl ik heel voorzichtig een plas in mijn luier laat stromen. Het voelt eng, misschien lekt het wel. Ik voel hoe de warme urine wordt opgenomen door de luier. Na een halve minuut loop ik weer verder en kijk om me heen. Er lopen veel mensen maar niemand heeft mij in mijn luier zien plassen. Ik begin te glimlachen, dit kan nog wel eens een leuke dag worden. Ik loop verder en voel dat de luier dikker is geworden en kijk naar mijn kruis. Er is niks te zien, geen opzwelling of vlekken gelukkig.
Ik loop verder en het lijkt mij een bijzonder leuk idee om een kledingwinkel in te gaan. Stiekem broeken passen met een luier aan. Ik loop een klein, rustig kledingwinkeltje in en pak twee spijkerbroeken, een normale en een skinny model. In het pashokje trek in mijn broek uit en zie mezelf in de luier staan. Dit is zo fout en zou eigenlijk niet mogen, ik giechel zodra ik mijn spiegelbeeld zie. Ik trek een spijkerbroek aan maar deze is veel te groot. Daarna is het skinny model aan de beurt. Deze heb ik expres gepakt om te kijken hoe zichtbaar de luier wordt. Het is echt een krappe broek en moet mijn best doen om hem over mijn luier te krijgen. Met veel gedoe en gekraak krijg ik de broek over mijn plasluier heen. Ik kijk in de spiegel en het voelt alsof de broek een tweede huid is. Zo strak zit deze broek. Bij mijn kruis is een zekere verdikking te zien, precies de reden waarom ik deze broek pakte. De winkelmedewerkster komt ongemerkt naar de pashokjes toe. ‘Past het jongeman’? ‘Euh, nee niet echt. Het is een skinny en hij is te klein’ geef ik als antwoord. ‘Oh laat maar eens zien, dat hoort bij dit model. Daar moet je vaak even aan wennen maar dat rekt een beetje uit als je het vaker draagt’. ‘Nee, het is echt te krap hoor’ zeg ik snel. Hier moet ik echt onderuit zien te komen. Ik kijk snel in de spiegel, dit moet ze echt zien als ik het hokje uitloop en dat wil ik niet. ‘Nou, kom je er nog uit’ vroeg ze een beetje ongeduldig. Ik durfde mij niet zo te laten zien maar blijkbaar zat er niets anders op en met volle kracht schuif ik het gordijn opzij. De winkelmedewerkster bekeek mij vanaf mijn enkels naar boven. Toen haar ogen op mijn kruis gericht waren, keek ze een beetje verbaasd. Ze moet het gezien hebben, dat kan niet anders. ‘Draai je is om, dan kan ik zien hoe het van achter zit’ vroeg ze. Ik draai mijn zichtbare luierkont naar haar toe, wetende dat ze het echt wel gezien heeft. Ze kijkt naar mijn billen, waar een goede verdikking te zien is, en ik schaam me dood maar het voelt zo ongelofelijk spannend. ‘Nee dit model past niet, het zit toch te krap’ zei de winkelmedewerker ‘wil je een grotere passen?’. ‘nee dank je, ik ga nog even bij een andere winkel kijken’ zei ik tegen haar. Ik trek mijn eigen broek weer aan, bedank de medewerker voor haar hulp en loop zonder iemand aan te kijken de winkel uit. Als ik redelijk gespannen de deur uit loop, zie ik de winkelmedewerkster bij haar collega staan en ze maakt met haar handen rond haar kruis duidelijk wat voor verdikking ze net in mijn broek zag, Ze heeft het echt gezien, dacht ik. Mijn buik begint weer te rommelen, nu heftiger dan tijdens het fietsen. Ik laat een zachte scheet en voel de warme lucht in mijn luier, heerlijk maar ik denk dat er toch meer aan komt. Ik loop naar een lunchzaak en bestel een broodje en wat te drinken. Ik moet even wachten tot het bereid is en voel dat ik nodig moet plassen. Zonder moeite laat ik het mijn luier inlopen. De warme plas vult mijn luier en ik kijk om mij heen of iemand iets doorheeft maar niemand kijkt naar mij of mijn broek. Ongelofelijk dat ik hier als een baby in mijn luier plas terwijl niemand het door heeft, echt fantastisch.
Zodra ik klaar ben met eten ga ik verder. Ik loop naar de Van Haren, hier wil ik even schoenen passen. Ik loop even rond en zoek een leuk model. Terwijl ik dit doe, voel ik dat mijn buik heftig begint te rommelen. Ik denk er niet echt over na en zie een leuke schoen staan. Ik buk en zoek mijn maat. Deze staat helemaal beneden, dus ik ga gehurkt staan om de doos te pakken. Uit het niets laat ik een wind en voel hoe een waterige, warme brei mijn luier vult. Meerdere vlagen van diarree spuiten met een gorgelend geluid mijn luier in. Er zijn wel veel mensen in de winkel maar in een straal van een paar meter staat niemand. Ik doe niet eens mijn best maar voel dat er nog steeds waterige poep mijn luier instroomt. Het stopt uiteindelijk en ik kijk direct om mij heen. Niemand heeft iets gezien of gehoord want ik zie niemand die naar mij of mijn richting kijkt. Ik pers nog een keer voor de zekerheid. Nu voel ik hoe een grote drol mijn luier inglijdt. Het is allemaal heel slap maar de warme hoop zit lekker tegen mijn billen aangeplakt. Het voelt heerlijk maar ik had dit nooit verwacht. Ik heb de schoenendoos in mijn hand en sta weer rechtop. Een zure poeplucht hangt direct om mij heen. Ik voel me niet heel gemakkelijk, dus zet de doos terug en loop snel de winkel uit. Ik loop weer door de winkelstraat en heb het idee dat iedereen weet dat ik een vieze, volle poepluier rondloop. Ik moet weer plassen en ga voor een etalage staan. Daar kijk in quasi aandachtig naar een paar broeken terwijl er weer een grote, warme plas mijn luier vult. Een zachte wind is het voorteken van een tweede ronde. Heel voorzichtig voel ik met mijn hand aan mijn billen. Ik voel dat de luier wel dik en opgezwollen is. Nu laat ik, zonder te persen, weer een lading los. De warme, zachte poep vult mijn luiertje. Ooh, wat is dit toch heerlijk. De diarree stopt en een stevigere drol drukt zich een weg door de zachte brei. Ik voel even snel met mijn hand aan mijn volgepoepte luier. De achterkant is weer veel dikker geworden.
Ik loop snel naar een openbaar toilet en om te kijken hoe mijn dikke poepluier er uit zou zien, ik ben zeer benieuwd. Ik geef de toiletjuffrouw 50 cent en wil zo snel mogelijk doorlopen. ‘Bedankt jongeman, maar zo te ruiken ben jij al te laat’. Ondertussen kijkt ze naar mijn kruis. Ik schrik me dood en voel mijn hoofd rood aanlopen. Ze heeft het gezien, en geroken blijkbaar. ‘Jij bent een vies baby’tje, en die hebben soms een schone luier nodig. Wat krijgen we nu!, denk ik. Het was een vrij potige vrouw, ze leek een beetje streng en ik voelde me meteen geïntimideerd en kon nergens heen. Ik was de enige in het WC gebouw en haar ogen gingen van mijn kruis naar de verschoningsruimte. Haar hand ging naar mijn kont en ze wreef even goed. De warme poep werd tegen mijn billen gedrukt en naarmate ze harder wreef, door mijn hele luier gedrukt. ‘Deze baby heeft een poepluier, ik zal hem even moeten verschonen anders stinkt hij zo. Hé, kleine vieze baby’ zei ze met een grote, gemene lach. Ik stond verlamd, met een roodgloeiend hoofd naar haar te kijken en voelde uit angst weer een plas in mijn luier stromen. Een harde scheet volgde en nog een kleine keutel drukte zich in mijn al zo volle poepluier. ‘Oh oh, het baby’tje is een beetje verlegen hé, en het staat ook weer te poepen’. Ik ruik mijn eigen poepluier, het stinkt echt heel erg. ‘Wat zielig, zo’n kleine baby helemaal alleen in de grote stad. Kom maar even mee, ik denk dat er wel wat in je rugtas zit’. Ze pakte een bordje waarop stond dat de Wc’s werden gesloten en hing deze voor de ingang. Er kwam een vrouw aangelopen. ‘waarom gaan de Wc’s dicht? Ik moet nodig plassen’. ‘Nou mevrouw, ik heb hier een kleine baby met een poepluier, die moet ik even verschonen. Maar u kunt nog wel even gaan’. Ik schaamde mij helemaal kapot en keek verlegen naar beneden. De vrouw wist niet wat ze hoorde en snelde zich naar de wc. Daarna pakte de toiletjuffrouw mijn hand en trok mij mee naar de verschoningsruimte. ‘Jij bent echt een vieze poepbaby hé, je luier vol poepen in de stad. Hoe durf je’. Ik moest van de toiletjuffrouw op de uitklapbare commode gaan liggen met mijn benen omhoog. Ze gaf een paar harde klappen op mijn vieze billen en ik voelde de warme massa geplet worden. ‘Waar is je lieve mommy? Een kleine baby met zo’n vieze poepluier kan toch niet in zijn eentje rondlopen’ zei ze met een glimlach. Ze wreef nog eens goed tegen mijn poepluier en drukte de brei zo nog eens door mijn luier heen. ‘je bent stout, en vies. Heel vies. Deze poepluier moet echt verschoond worden hoor’. Ze maakt de plakstrips los en trekt de luier open. Een penetrante poeplucht vult de kamer. ‘Zo, wat ben jij een vies klein mannetje. Je hebt er een enorme bende van gemaakt zeg’. Ik voel een traantje over mijn wang lopen. Ik wordt op dit moment verschoond door een onbekende vrouw die mij hard vernederd. Ze veegt mijn billen schoon en vouwt de volgepoepte luier dicht. ‘Pff, dit was een van de meest vieze luiers die ik heb gezien’ zei ze toen de luier in de vuilnisbak gooide. Ze pakte mijn rugtas. ‘hier zit vast wel een schone luier in denk ik’. Ik kon niet eens ‘ja’ zeggen. Ik was compleet geschokt en overgelaten aan de overmacht van de dominante toiletjuffrouw. Ze pakte de schone luier en schoof deze onder mijn schone billen. Ze deed de luier goed en strak om. ‘Zo, dit voelt beter he. Een lekkere schone, droge luier. Beter dan zo’n stinkende, volgeplaste en volgepoepte luier. Kleine baby’s zoals jij kunnen daar niks aan doen hoor maar het stinkt zo, en dat is voor andere niet zo fijn’. Ze gaf me nog een kleine tik op mijn billen. ‘Trek je broek maar aan, ik ben klaar en jij kan weer door. Tot ziens’. Ik durf haar niet aan te kijken en bedank haar. ‘tot ziens’ zeg ik met een enorme rode kop. ‘Als je weer eens een vieze luier hebt, kan je hier langskomen hoor. Ik ben hier elke dag van 8 tot 16 uur’. Ik bedankte haar nogmaals en daarna keek ik nog even om en zag haar lachen. Dit was zo ongemakkelijk maar o zo fijn. Ik ben verschoond door een onbekende vrouw op een openbaar toilet. Wat zou tante Celine hier van vinden?
Ik vind het mooi geweest en loop naar mijn fiets. Terwijl ik mijn sleutel in het slot steek, voel ik een warme plas in mijn luier stromen. Ook ontsnapt er weer een drol en deze vult de achterkant van mijn net verschoonde luier. Hoe kan dit toch, zonder moeite blijf ik ongecontroleerd in mijn luier poepen. Ik heb helemaal niks raars gegeten of gedronken toch? Behalve dat sap. Zou dat het zijn? Ik stap op mijn fiets en voel hoe het harde zadel alle poep door de hele luier drukt. Dat heerlijke warme gevoel, door de hele luier verspreid. Dat is echt het lekkerste gevoel wat er maar bestaat. Onderweg naar huis krijg ik langzaam besef van wat er zojuist heeft plaatsgevonden.