Op vakantie bij tante Celine

Hoi Jappie,

Ik vind het ook leuk om grote babies te verzorgen, net als deze tante in het verhaal!

Groetjes van Ria
Ik had het al eens voorbij zien komen. Heb jij geen ervaringen die je wilt delen? Als dat mag van klanten tenminste. Ik denk dat je wel leuke verhalen zal hebben.

mamamarja

Toplid
Hoi Jappie,

Ik doe het nog niet zo heel erg lang grote babies verzorgen, maar als ik nog eens wat leuks mee maak hoop ik hier ook een mooi verhaal van te kunnen maken, wel in overleg met de baby die bij mij is geweest.

groetjes van Ria

suprima

Superlid
Dit is nou een echt een kei goed vervolg Jappie1996 ik hoop dat er zo nog veel mogen volgen!!!!!!

mamamarja

Toplid
Hoi Jappie1996,

Die tante heeft wel lef zeg, om op deze manier te laten zien dat zij ook van luiers houdt. Ik verzorg graag grote babies, maar zelf heb ik er helemaal niks mee! Grote babies die een luier dragen, vinden het ook fijn om hun verhaal te vertellen en als oppasmama is het ook heel erg belangrijk dat ik daar naar luister.

Groetjes van Ria

de jong

Nieuw lid
Ten eerste, Mijn excuses dan het zo lang moest duren tot een nieuw deel. Dit had ik zelf ook nie verwacht maar ik heb gek genoeg geen tijd kunnen vinden de afgelopen maanden. Ik hoop dat julle dit deel weer zullen lezen. Ook hoop ik weer meer te kunnen gaan schrijven, nu ik dit geschreven heb, heb ik er weer zin in.

Deel 14, Het voorstel

Het is best wel warm in de zon, maar we liggen heerlijk. De rust was overweldigend en het voelde alsof er nooit een einde aan kon komen. Voorlopig gebeurd dat ook niet, ik ben hier nu een pas een week en heb nog twee leuke, en lange weken in het vooruitzicht was mijn gedachte. Toen besefte ik mij iets. Wat doe ik daarna? Ga ik dan nooit meer luiers dragen? Of kan ik nog wel zonder? Misschien plas ik thuis wel in bed, hoe moet ik dat uitleggen? Dit zijn zorgen voor later. Maar toch vraag ik het aan Celine. ‘Mag ik hier zo vaak komen als ik wil tante? Ook als mijn ouders weer terug zijn?’ Tante Celine gaat rechtop zitten en zegt ‘ja tuurlijk, hier kan je altijd een baby’tje zijn en zal ik je verzorgen wanneer je wilt’. ‘Gelukkig, dat is fijn om te horen’ zeg ik terug. Ik doe mijn ogen weer dicht met deze fijne gedachte. Na een tijdje begint mijn buik te rommelen, ik krijg trek. Celine kan, naar mijn idee, mijn gedachte lezen en vraagt of we zo samen zullen gaan koken.

Ik ga akkoord en trek mijn shirt weer aan en waggel met mijn dikke luier achter Celine aan naar de keuken. We beginnen met koken en ik voel een plas mijn luier instromen. Met een beetje druk plas ik nog een beetje erbij, wat blijft dit een fantastisch gevoel. Na het eten zitten we op de bank en we kijken naar het journaal. Meh, beetje saai, Ik wil eigenlijk wel boven spelen, dacht ik. Ik sta op en zeg dat ik boven verder ga spelen met de Duplo, veel leuker dan volwassen mensen dingen.

Ik ben een tijdje bezig en rustig aan het bouwen totdat Celine mij aankijkt vanuit de gang. Ik had mijn volledige concentratie op de blokken en had Celine nooit zien staan of horen aankomen. Alsof ik in een eigen wereld was. ‘Je bent een schattig kindje zo hoor’ zei ze met een glimlach. ‘Maar, als baby mis je nu wel wat’ en ze hield mijn romper in haar hand. ‘Deze hebben echte baby’s altijd om, zo blijven de luiertjes goed tegen de babybilletjes gedrukt’. Dit zei ze op een heel zachte en vertroetelende manier. Ze loopt naar me toe en tilt me omhoog. Ze drukt haar hand stevig tegen de voorkant van mijn luier en merkt op dat hij redelijk vol is, ‘zal ik je verschonen? Of zullen we dat doen voordat je gaat slapen?’. Ik zeg dat het nog niet nodig is, maar dat ik mijn romper wel weer aan wil.

Voordat ik de romper kon pakken zei Celine uit het niets, ‘zou je niet meer willen?’ Ik kijk haar aan en vraag wat ze bedoeld ‘Nou, je draagt wel een romper, maar echte baby’s kunnen nog niet lopen die kruipen, echte baby’s slapen niet in een tweepersoonsbed maar in een ledikantje, echte baby’s zijn, zoals jij nu, aan het spelen in deze kamer en komen niet helpen met koken, tijdens het eten krijgen ze dan een potje Olvarit en moeten ze een slabbetje om, ook kunnen echte baby’s niet praten, die brabbelen en kwijlen’. Ik kijk haar verbaasd aan, ‘meen je dit Celine?’. ‘Ja tuurlijk, ik heb alles in huis om jou tot mijn kleine, lieve baby’tje te maken’. Hmm, ik vind dit nogal ver gaan is de eerste gedachte, maar ergens kan ik mij wel vinden in haar ideeën, ik zou niet in een groot bed moeten slapen, of andere volwassen dingen moeten doen, ik moet gewoon lekker alles kunnen laten gaan en verzorgd moeten worden, maar babyvoedsel en kruipen gaan mij te ver. ‘Oke, ik snap het, je hebt wel gelijk, maar eten uit een potje zie ik niet zitten, en kruipen, brabbelen ook niet. Ik wil nog wel een beetje volwassen zijn, om het zo te zeggen’. ‘Oké, dat is goed. Dan zet ik wel een ledikantje klaar in mijn kamer, ik wil mijn baby graag bij mij hebben. En eten kunnen we gewoon doen door je te voeren hoor, met normaal eten maar toch als baby in een kinderstoel’. Dat klonk toch wel heel erg leuk en als een extra verzorging, ook hier stemde ik wel mee in.

Ik sta op en geef Celine een knuffel, ze drukt me stevig tegen haar aan en fluistert dat ik haar kleine baby ben, dit voelt heel vertrouwd en veilig, zoals een verzorgende zou moeten zijn. Ze laat mij los en doet de grote kast open. ‘Zo’n witte, effen romper is wel leuk hoor, maar ik heb ze ook met veel leukere printjes. Hier, deze heeft kleine rode autootjes erop, dat vind je wel leuk toch?’ Verlegen knik ik en loop naar haar toe. Ik trek de romper aan en voel de luier tegen mijn billen gedrukt worden. Ondertussen kijk op de klok, het is nu acht uur ’s avonds, ik lust nog wel wat drinken. ‘Zullen we nog wat drinken Celine?’ vraag ik. ‘Nou, baby’s moeten altijd vroeg slapen hé’, zei ze met een knipoog, ‘maar vooruit, we drinken nog wat en daarna moet je naar bed, ga maar nog even verder spelen, dan zet ik je bedje klaar’. Terwijl ik verder bouw, zie ik een blauwe ledikant verschijnen en Celine tilt deze naar haar kamer. De ledikant was best groot, dit had ik niet verwacht.

Een kwartier later zat ik op de bank en kwam Celine met twee grote koppen thee aangelopen. Eigenlijk zit ik op dit moment een beetje verlegen en voel me nu nog kleiner nadat tante Celine dit allemaal tegen mij gezegd heeft. Ze komt naast me zitten en we drinken de thee op. Na een tijde kruip ik lekker tegen haar aan. Ze kriebelt in mijn haar en ik leg mijn hoofd op haar zachte borst. Onbewust stop ik een duim in mijn mond en begin eraan te zuigen. Ik voel een warme gloed in mijn luier en merk dat ik weer aan het plassen ben. Dit voelt ongelofelijk bijzonder. Tante Celine stopt met kriebelen en zegt dat het bedtijd is. Ik stem toe en volg haar naar boven. ‘Nog een verschoning voor het slapengaan lijkt mij wel nodig denk ik hé’ ze kijkt me aan en voelt weer aan mijn warme, dikke luier. ‘Ja, dat is zeker nodig, kom maar mee’. Ik werd verschoond en mijn romper werd weer vastgeklikt. De droge luier kraakte toen ik naar mijn kamer liep en toen ik mijn ledikant in klom. Tante Celine stopt mij in en geeft mij een kus. ‘Slaap zacht kleintje’ zei Celine en ze deed het licht uit. mijn gedachten waren helemaal op hol geslagen. Weer werd ik onbewust verder het diepe wereldje van een baby ingetrokken, en weer liet ik het zomaar toe. Dit voelde precies zoals de eerste avond in een luier, maar nu is het weer een stapje verder en weer voelt het zoals vroeger alleen nu nog erger dan ooit tevoren...
b

Vervolg komt zo snel mogelijk. Ik heb de laatste weken niet meer kunnen luieren. En als dat niet gebeurd, dan gaat schrijven ook lastiger. Heb gister weer een groot deel kunnen schrijven en aankomende weken is er ook weer meer tijd verwacht ik.

Max1997

Nieuw lid
Vervolg komt zo snel mogelijk. Ik heb de laatste weken niet meer kunnen luieren. En als dat niet gebeurd, dan gaat schrijven ook lastiger. Heb gister weer een groot deel kunnen schrijven en aankomende weken is er ook weer meer tijd verwacht ik.
Kan niet wachten op het vervolg! Elke dag als ik inlog hoop ik dat er weer nieuw deel online staat

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
lisa Vakantie Pub 19
L Vakantie hoge veluwe Contact advertenties 5
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
A Leuke contacten voor ontmoeting of samen op vakantie Contact advertenties 7
A we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 67
alop27 Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
M Wie wil mee op vakantie Contact advertenties 1
E Vakantie is eindelijk begonnen! Contact advertenties 1
O Vakantie in Stavelot België Contact advertenties 4
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 71
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
Bab Diap Vakantie contact gezocht Zuid-Holland Contact advertenties 2
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
tijger122 De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 1
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 16
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
R Dingen die ik kan doen in/op vakantie Pub 6
K Ik ga op vakantie en neem mee. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
R Mijn vakantie plannen. Pub 6
D Ik ga op vakantie en neem.... ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pampervuller AB Vakantie Florida april 2016 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
K vakantie zeeland V 5
P vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
L de vakantie V 8
incoluier bus vakantie 18+ 16+ Verhalen 56
Melonie Vakantie :D Tiener Baby's / Luierliefhebbers 9
Pandaluiers Vakantie Speciaal V 38
Lema Binnenkort op vakantie met ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Bab Diap Op vakantie zonder luiers. O 38
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
Dizzar Vakantie in Indonesië Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D op vakantie en nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
RemyDL Ik wil op vakantie naar: Tiener board 17
B Op vakantie O 13
Kleine draak Gebanned op luiers.org terwijl ik op vakantie was? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
R Vakantie 2012 Pub 26
natje geluierd op vakantie in cap d'agde Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
S Bedplassen op vakantie B 23